سخنان تکان دهنده مدیر سایت صیغه

آفتاب: صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت تهران» و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. زمانی که وارد این وبلاگ می‌شوید عنوانی با مضمون «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» خودنمایی می‌کند و در معرفی آن ‌آمده است که «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» و به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.»

به گزارش قانون،در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

- مدیر سایت از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند. او از فعالیت این مرکز زیر نظر یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردی روحانی و یک حقوقدان صحبت کرد.

- او در پاسخ به این پرسش که آیا این خانم‌ها «عده» نگه می‌دارند گفت: «در این مرکز بیشتر از زنان یائسه استفاده می‌شود و اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد.»

- زمانی که از او در مورد قیمت‌های مندرج در سایت سوال پرسیده می‌شود،‌ با تاکید خاصی از آن به عنوان مهریه یاد کرده و ادامه می‌دهد: «مرکز ما به خاطر معرفی و ارتباط مراجعه‌کننده با خانم 40 هزار تومان دریافت می‌کند که خودمان هم قبول داریم رقم بالایی است و سعی در کاهش آن داریم. اما خانم‌هایی که با ما همکاری می‌کنند مهریه‌های مختلفی را با توجه به ویژگی‌های که برخوردار هستند مد نظر دارند که از 40 هزار تومان شروع می‌شود تا ساعتی 100 هزار تومان.»

- مدیر این سایت،‌ این اقدام را به خاطر اینکه طبق اصول و شرع اسلام است در راستای بحث خانه عفاف می‌داند و در خصوص تعداد مراجعان می‌گوید: «استقبال از این کار بالا بوده و تماس‌هایی که با مرکز گرفته می‌شود بسیار زیاد است. گاهی اوقات ما را کلافه می‌کنند، اما می‌توان گفت در روز برای 20 مراجعه‌کننده قرار ملاقات صورت می‌گیرد. اکثر ملاقات‌کنندگان در رنج سنی 23 تا 28 سال هستند و اغلب تهرانی یا دانشجو در تهران هستند،‌ هرچند که میهمان از شهرستان هم داریم.»

- او از همکاری چهار خانمی که هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ سلامت تاییدشده هستند سخن گفت و در رابطه با چگونگی آشنایی با آن‌ها توضیح می‌دهد: «این خانم‌ها توسط دفاتر ازدواج و طلاق به ما معرفی می‌شوند. به خاطر تعداد اندکشان ما با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و از دفاتر خواسته‌ایم اگر موردی سراغ دارند به ما معرفی کنند و در سایت‌ خودمان اعلام کرده‌ایم که اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ما همکاری کند. به خاطر همین تعداد کم خانم‌ها و تقاضاهای بسیار، یکی از خانم‌ها تا مدت‌ها وقت ندارد و برای خانم‌های دیگر نیز باید چند روز دیگر وقت داد.»

- «این خانم‌ها مشکلات مالی و نیاز جنسی دارند، اما بیشتر به خاطر مسائل مالی با ما همکاری می‌کنند هرچند که برخی از آن‌ها با وجود اینکه کارمند بوده و در سن یائسگی هستند به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان با ما همکاری کرده و بعضا قرار ملاقات در منازل خودشان است. آن‌ها فرزندان بزرگسال دارند که بی‌خبر از این موضع هستند.»

- «ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمی‌دهیم و نیتمان خیر است و معتقدیم که خدا هم در این راه ما را کمک خواهد کرد. اما متاسفانه این‌گونه مسائل در جامعه ما فرهنگ‌سازی نشده و برخوردهای بدی با موضوع می‌شود. مردم بین این کار و کار حرام زنا تفاوتی قائل نمی‌شوند و ما را به برخی مسائل متهم می‌کنند. از این توهین‌های بسیاری که به ما می‌شود بیزارم و نگرانی در مورد فیلتر کردن سایت یا برخورد قضایی ندارم چرا که طبق دین و شرع عمل می‌کنم،‌ ضمن اینکه از مشاوره‌های حقوقی هم بهره‌مند هستیم.»

- «اکثرا خانم‌ها فقط یک‌بار صیغه این مردان می‌شوند به همین دلیل بیش از 60 الی 70 درصد از مردان مراجعه‌کننده با خانم‌های دیگر مرکز نیز قرار ملاقات گذاشته و صیغه یکدیگر می‌شوند.»

- «این کار از نظر مردم و مسئولان مخالفان بسیاری دارد و اگر هم می‌خواستیم در سطح شهر تراکت پخش کنیم قطعا با عرف جامعه تناقض پیدا می‌کرد و مشکلاتی بوجود می‌آورد. اما استفاده از اینترنت به خاطر فراگیری آن بسیار راحت‌تر است. به طور مثال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم 180 نفر آنلاین در این سایت هستند.»

- «کار من برای رضای خداست و مطمئن هستم که ما را کمک می‌کند. در این مسیر نه تنها پشیمان نیستم بلکه عزمم نیز جدی‌تر شده است.»

+122
رأی دهید
-281

*Fanoos* - ايران - ايران
والا چی بگم به نظر من که اصلا چیز خوبی نیست, اونم ساعتی, چه بی احترامی به خانم ها شده چون بعضی از خانم ها وقتشان این قدر پر شده با این کار زشت!! آخه آدم چی می تونه بگه
جمعه 12 خرداد 1391 - 00:21
coco - تورنتو - کانادا
چشم مردم همیشه در صحنه روشن، ....ده‌‌‌ خونه رسمی‌ و کلا شرعی. چرا که بد باشه جمهوری اسلامیه دیگه مبارکا باشه ازدواج موقتتون
جمعه 12 خرداد 1391 - 01:18
nerse - اهواز - ایران
طور مثال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم 180 نفر آنلاین در این سایت هستند.» :-o. اینا تکاندهنده نیست واقعا تکاندهندهاش رو نمیشه گفت. واقعایتهایی که به وضوح بردگی جنسی رو نشون میده. هم برای دختران هم برای پسرها
جمعه 12 خرداد 1391 - 00:29
Islam zoda - تورنتو - کانادا
همش برای رضای خدا و خدمت به جوانان و مردان مومن.. اسلام در اینمورد تخصص فراوان دارد..
جمعه 12 خرداد 1391 - 01:43
zhandark - نیوکسل - انگلستان
اخه نازی! به این میگن یک مسلمان واقعی! به هر حال رف و رجوع نیازهای جنسی مردم از راه دلالی خیلی ارجحه به اون مادر و پسر فرهیخته که از صدقه سر حکومت عدل علی به پارک نشینی و آوارگی رسیدن!
جمعه 12 خرداد 1391 - 01:44
yasamangoleziba - تهران - ایران
خانهٔ فساد برازنده تر هستش برای این مطلب سایت.. خاک بر سرتون با صیغه کردنتون
جمعه 12 خرداد 1391 - 02:25
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
شهر نو زمان شاه ==== خانه عفاف جمهوری اس...لی . عرق فروشی زمان شاه ==== خانه شراب جمهوری ... کاباره زمان شاه ==== خانه حرکات موزون جمهوری ... انقلاب کردیم که آخرتمان را آباد کنیم دنیامان را هم خراب کردیم ....
جمعه 12 خرداد 1391 - 02:29
odin - انتورپن - بلژيك
باز خدا پدر این اخونده رو بیامرزه که حد اقل بعد از 33 سال دزدی برگشته سر شغل ابااجدادیش. مبارک باشه. اون عمامه رو فقط یه کم بذار بالاتر. حتمآ مشتریها بعد که از سانفرانسیسکو برگشتن میرن پیش حاجی بهش میگن حاج اقا دست شما درد نکنه، ارزونتر حساب کنید که تو فامیل ادرس و کارت شما رو پخش کنیم. بعد شما از کسی که بنام خدا داره قوادی میکنه و براش دلیل و برهان از الله و قران میاره انتظار انسانیت دارین؟ پس چرا اونها که واسه نقی خودشونو جر میدادن اینجا واسه دین و قران چیزی نمیگن و خفه خون گرفتن؟
جمعه 12 خرداد 1391 - 03:01
hossein75 - جوهور - مالزی
حالا این عده یعنی‌ چی‌ ؟ اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد???
جمعه 12 خرداد 1391 - 05:01
برجعلی - كلن - المان
شما که خبرشو گذاشتید ، لینکشم میگذاشتید تا اون دنیا یکسره برید بهشت . ثواب داره ، از ما گفتن ...
جمعه 12 خرداد 1391 - 05:12
nehayat1917 - اتن - یونان
صیغه = فحشای اسلامی /. مرگ بر جهالت و خرافه . انسان رونی میشه از تفکرات این احمقهای جنایار
جمعه 12 خرداد 1391 - 05:24
topo0l.mopo0l - کرج - ایران
خیلی هم خوبه کسی منفی بزنه با من طرفه ما خانما پول میخوایممممممممممممممممم
جمعه 12 خرداد 1391 - 05:37
Neda02 - اتاوا - کانادا
آره سخنان مدیر سایت صیغه واقعا خیلی تکان دهنده بود. خیلی‌ها تکون خوردن برن دستشویی بالا بیارن.
جمعه 12 خرداد 1391 - 05:53
parsmana - لارناكا - قبرس
به این میکن فحشای اسلامی منظور از یک ساعت دو ساعت یعنی جه هر موقع هر طوری خواستند هر زمان اراده کردند مسایل را زیر لوای شریعت اب و رنک قانونی میدهند عجب انسانهایی .
جمعه 12 خرداد 1391 - 06:00
Babak4004 - کوالالامپور - مالزی
فرق ازدواج موقت با دائم فقط همینه که طلاقشون رو از قبل اعلام و توافق میکنند.خیلی هم خوبه حداقل اگر بچه دار شدن حـ... نیست طفلی.میخواهید قبول داشته باشید یا خیر این چیزیه که اگه منطقی فکر کنید خیلی هم تو این زمونه . عالیه
جمعه 12 خرداد 1391 - 06:19
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
کلاهتان را بالاتر بگذارید شغل پر درآمدیست!!! شهرنوی اسلامی مبارکتان با د!
جمعه 12 خرداد 1391 - 06:43
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
تف به شما که همه چیز رو بخاطر پول به لجن کشیدید!!!!! کجای اسلام گفته که زن یاسه نباید عده نگه ندارد؟؟؟؟؟!!!!! این روزها چقدر همه به رضای خدا توجه میکنند؟؟؟!!!! خاک تو سر اون زنانی که برای تن خود قیمت تعیین میکنند و خاک بیشتر بر سر مردانی که باید تو نوبت بمونند برای اون تن های کثیف و متعفن! زن و مردی که بدون عشق تن به این کار میدن هر دو هرزه هستند چه با صیغه چه بی صیغه !
جمعه 12 خرداد 1391 - 06:34
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
بله چه باید گفت. دولت اسلامی می‌‌باشد. از یک طرف زنهای ما به زندان می‌‌افکنن، چرا که تار مو پیدا شده . از طرف دیگر شغل جدیدی بریه سپاه و آخوندا تولید می‌‌کنند ،تا کودکان خردسال ما را به اسم صیغه حراج کنند. عجب از معجزه قرآن. ۲ سوره عربی‌ خوانید. تمامی‌ حرکت پاهین تنه به یک باره حلال می‌‌شود. بدون سوره ولی‌ فاحشه می‌‌باشند. باز گوهید اسلام معجزه ندارد
جمعه 12 خرداد 1391 - 07:03
usa tx - آستین - امریکا
جالبه برای رضای خدا این کارو می‌کنن!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی‌ چی‌
جمعه 12 خرداد 1391 - 07:22
truth-seeker - لندن - انگلستان
نیو سیتی را بستند و اینجوری بازش کردند. قلعهٔ حیوانات (جرج اورول) را یادم میندازه!
جمعه 12 خرداد 1391 - 07:28
tehran_london - لندن - انگلستان
...کشی خوب پولی داره انگار
جمعه 12 خرداد 1391 - 07:38
najmadin - دبی امارات متحده عربی - امارات عربی متحده
یک مرتبه اسمتون رو بزارین ......کش وخلاص چرااینقدر کلاه اسلامی میذارید رو موضوع
جمعه 12 خرداد 1391 - 07:56
NedayeAzadi - تهران - ایران
یه مقدار پول تو جیب آخوند بذار چهار تا خزعبلات بی معنی عربی برات بخونه اونوقت فحشا حلال میشه و قبحش از بین میره.
جمعه 12 خرداد 1391 - 07:59
schahram - هامبورگ - آلمان
بچّه آخوند حـ...
جمعه 12 خرداد 1391 - 08:27
baharrr - وین - اتریش
خدا رو خوش نمیاد، به فکر همجنسبازان هم اقلا باشید، مردانی هستند که زن دوست ندارند و از مرد خوششون میاد. اینم شرعیش کنید تا اونها هم دچار. مشکل نباشند.
جمعه 12 خرداد 1391 - 08:29
Benika - برن - سوئیس
بی‌ شخصیتی تا چه اندازه، هم مردی که صیغه میکنه هم زنی‌ که صیغه میشه.آها اینجور موقعها اینترنت خوبه دیگه واسه ترویج فحشا اسلامی.خاک تو سرتون که اینقد خار و ذلیل و بی‌ همه چیز هستید.می‌خوام بدونم یه دوستی عاشقانه و آروم حتا ۱ ساله با ارزش تره یا اینکه آدم به روش اسلامی بره بدنشو واسه ۱ ساعت به حراج بذاره.بعد این فاحش خونه اسلامی فرقش با مال بقیه کشورا چیه. که مال اونها زشته و قبیحه و این یکی‌ تبلیغ هم میشه براش؟
جمعه 12 خرداد 1391 - 08:46
golly47 - فرانکفورت - المان
زنها را از مردها جدا میکنند دختران و پسرن را جدا میکنند بعد میان دفتر دستک باز میکنند برای ازدواج موقت یعنی اینکه هرکس بخواد سکس کند اول بایست دم آخوند را ببیند معنی اینکارها این است که ایران شده ج...ده‌‌‌ خانه آخوندا و هر چی‌ عرب م....نه‌ این‌ها ورمیدارند ((ای بیسواد‌های جانی خائن : جداسازی فحشا میاورد جداسازی همجنسبازی میاورد شما که این اصول اولیه اجتماع را نمی‌دانید چطور بخودتان اجازه اداره مملکت را می‌دهید
جمعه 12 خرداد 1391 - 08:46
felora - تهران - ایران
«کار من برای رضای خداست و مطمئن هستم که ما را کمک می‌کند. در این مسیر نه تنها پشیمان نیستم بلکه .......... همان خدایی که به اوایمان واعتقاد دارید لعنتتان کند !!! فرهنگ و اخلاق و هنر وایمان واعتقاد وباورها و شرف و همه چیز مردم ایران را داغون کردید ...
جمعه 12 خرداد 1391 - 09:05
ezraeel1366 - کرمانشاه - ایران
الان رفتم تو سایتشون اینارو دیدم کلی خندم گرفت. سن ۵۰ساله - یائسه. مهریه: ساعتی ۸۰ هزارتومان. وضعیت تاهل :مطلقه. قد ۱۶۸. وزن ۶۸. وضعیت مسکن می توانم جا تامین کنم. شخصیت و خصوصیات خود را توصیف نمایید: سالم و سرحال - باربی- زیبا و خوشرو-خوشتیب- -
جمعه 12 خرداد 1391 - 09:08
iran man - امریکا - سیاتل
اخی کجای اسلام گفته صیغه حلال هست چرا بغضیها اسلام زیرسوال میبرن نه صیغه حلال هست ونه خمس این چیزها شده کاسبی اخوندها چرا در اهل سنت نیست خب بیان بگید کدوم امام صیغه کرد یا کدوم دختر اخوند صیغه کرد یک دلیل بیارید که امامان معصوم این کار کردن یک دلیل از قران بیارید قرانی که دران همه چیزهست غیر ولایت امامان و صیغه این اخوندها امامت و ولایت فقیه صیغه اضافه کردن بدون هیچ دلیلی دارند حکومت میکنند وجیب خودشان پرمیکنند بعدمیان میگن اسلام گفته اخی تا کی جهل وخرافات
جمعه 12 خرداد 1391 - 09:11
cantona - شاهین شهر - ایران
بعد میگن ما به زن به شکل کالا نگاه نمی کنیم!!! ساعتی 100 هزار تومان . انگار یک وسیله را میخواهد کرایه دهد. باعث تاسف است. به قول دوستمان همان خانه فساد شرفش صد پله بالاتر از این کارهای ریاکارانه و به اسم خدا و دین کردن است.
جمعه 12 خرداد 1391 - 10:38
mahoor110 - تهران - ایران
چه خانه فساد اسلامی همگام با تکنولوژی ??!!!
جمعه 12 خرداد 1391 - 10:56
kara - روتردام - هلند
«در این مرکز بیشتر از زنان یائسه استفاده می‌شود و اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد.» باید باور کنیم که یکی‌ میاد ۸۰ هزار تومن میده بدون دخول؟ جمع کنید بساط ج. ا. کشی‌ را. الان ۴ تا زن ثابت دارند روزی حداقل ۲۰ تا مشتری. به عبارتی میشه روزی ۸۰۰ هزار تومن فقط درامد شرکتشون. با این تقاضائی که وجود داره بعید نیست زن‌هاشون به ۴۰۰ تا و مشتریشون به ۲۰۰۰ تا در روز برسه که می‌شه ۸۰ میلیون درآمد در روز. اسمش بده ولی‌ درآمدش خوبه. فاجعه در راه هست که به زودی این صنعت پر درامد همه گیر شود.
جمعه 12 خرداد 1391 - 10:03
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
بابا ایول اصلا این شرع کلی سوراخ داره که میشه هر چیزیو چپوند توش . مردم از خنده خیلی کارتون درسته بابا :))))) Islamic Panty House خاک تو سرتون
جمعه 12 خرداد 1391 - 12:13
مسیحا - لندن - انگلیس
مگر حتما باید صیغه کرد تا خرج کسی‌ را داد. پس بهتره از این اسم به عنوان فحشا قانونی‌ استفاده کرد
جمعه 12 خرداد 1391 - 12:38
shakila99 - شارجه - امارات
حالا کودم زنی میره ازدواج کنه بااین همه مشکلات زندگی مادرشوهر وخواهر شوهرو خرج ودخل خونه هارتوپورت شوهر بدون هیچ مزدی عجب راهی برای ازدواج جوانان پیدا شد
جمعه 12 خرداد 1391 - 13:37
Afshin London - لندن - انگلستان
ولاکن ما معنویت شما را بالا میبریم (امام سیزدهم شیعیان در بهشت زهرایی که به دست خودش پر شد)
جمعه 12 خرداد 1391 - 13:53
star44 - یوتبوری - سوئد
قربونت برم خدا , چقدر غریبی رو زمین ,این آدما سالهاست که همه کار به اسم تو و رضای تو انجام می دهند. و راههای کلاه شرعیشرو هم پیدا میکنند. یعنی واقعا" فکر می کنند سر خدا کلاه میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 12 خرداد 1391 - 15:28
M uk - منچستر - انگليس
هدف برای رضای خدا؟؟ پس اون ٤٠ هزار تومان رو میگیری چرا ؟؟
جمعه 12 خرداد 1391 - 15:35
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
روح خمینی جلاد با این اخبار شاد میشه. فقر، فحشا، جنایت، .. حاصل حکومت جهل و جنایت خمینی و خامنه ای
جمعه 12 خرداد 1391 - 17:47
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
بابا درستشم اینه اگر یه دختر و پسر رو تو خیابون بگیرن دستگیری و شلاق داره ولی اگر حق دلالی آخوندا رو بدن همه چیز حله .
جمعه 12 خرداد 1391 - 17:53
golly47 - فرانکفورت - المان
اسلام دین ((( ۳ک+ شکم )))
جمعه 12 خرداد 1391 - 18:01
ali1111 - تهران - ایران
خوب بگید رسما شهر نو راه انداختیم! حالا اگر خصوصی کسی‌ اینکار را کند به عنوان خانهٔ فساد با آن مبارزه می‌کنید ، چرا؟ چون توش خوب استفاده داره...هر چیز استفاده داره مال خودشونه. خواهر و مادر خود هم ساعتی‌، صیغه‌ای میفروشند...بقیه هم که از خودشون نیستند برن بازار سیاه اگر میتونند خطی‌ کار کنند.
جمعه 12 خرداد 1391 - 19:49
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
خوب وقتی پیامبر و خدا خودش قولش را در ان دنیا داده چرا مردان مخلص خدا این کاسبی حلال پردرامد را از دست بدند تازه تمرین میکنند که ان دنیاهم شغل شریف خدا دوست را به عده بکیرند کار راه انداز خدا هم صواب این دنیا را دارند هم ان دنیا و سرمایه دار هم می شوند ( حلال خدا حلال بنده خداست ). من الله توفیق
جمعه 12 خرداد 1391 - 21:47
kiakhaan2005 - سانفرانسیسکو - آمریکا
خیلی هم خوبه ، چه زن چه مرد اختیار خودشون رو دارن به کسی چه مربوطه؟
جمعه 12 خرداد 1391 - 22:32
daniall - نانت - فرانسه
برای رضای خدا و ارضای بندگان خدا.خیلی جالبه علنا میگن اگه میخوای ...بشی هم باید از کانال ما بشی تازه نجح الدنیا و الاخره هم میشی.
جمعه 12 خرداد 1391 - 22:08
azerbaijan.oglu - لندن - انگلیس
اسلام این است واقعا؟؟؟؟؟ من در تعجب هستم. محمد ۴۰ زن داشت اسلام هم بهتر از این نمی‌شه.
جمعه 12 خرداد 1391 - 22:35
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
همچی‌ در این کشور اسلام هست اما به سبک اسلامی... پدر سوخته تر حـ... تر از این آخوند تو دنیا نیست البته نه تنها آخوند بلکه زیر داستان و دستمال به دستان هم همینطور مثل بسیجی‌ سپاه و... البته مشتریها هم خواهران و مداران خودشون هستند... متنفرم از آخوند و دین اسلام ...قدرت داشتم از دم ..
شنبه 13 خرداد 1391 - 09:08
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫این در اسلام نیست فقط درمذهب رافضیان شیعه صفوی هست . صیغه ازدواج موقت متعه = زنا ( ططبق قرآن ). ‫یک نمونه آیه إِذَا آتَیْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ مُحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ. ‫‫‫. ‫ترجمه درست این آیه به شما میگه که صیغه و ازدواج موقت در اسلام حرام هست. ‫این بیسوادان و حرف مفت زنها ساکت باشند
شنبه 13 خرداد 1391 - 10:22
mostafa1979 - تهران - ایران
کارشون واقعا درسته.جوونا نمی تونن ازدواج کنن میرن شرعی و قانونی تخلیه میشن.بهتر از تجاوز و قتل و اینجور چیزاست که.........اسلام دین کاملیه اگر درست اجرا بشه.البته ایراداتی به نوع کار سایتشون هست ولی در مجموع برای شروع خوبه.
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:15
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان. بی‌ سواد اسلامی...اولا که ازدواج با ۴ زن خود یک نوع فحشاست-پول بده ۴ تا ببر!!! کنیز عقد رسمی‌ نمی‌خواست به این دلیل رهبر دینت و امامها تعداد زیادی کنیز برای زیر شکم داشتند جز ۴ عقدی!!! این چه فرقی‌ با صیغه دارد؟؟؟ سنی خان؟؟؟؟؟؟سبحان الله!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:40
KIYANOUSH - زاربروخن - آلمان
خدا نمیدونم هستی‌ یا نه،اگه پیامبر می‌‌فرستی که به ما روش زندگی‌ را یاد بده، ما نخواستیم همون بهتر که کافر باشیم.اگه عقل دادی به ما پس چی‌ این دین ها،اگه دین که ما باید از اون تقلید کنیم پس چی‌ این عقلی که به ما دادی. من به نظر همه احترام میزارم،ولی‌ خوب این هم نظر من بود.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 20:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.