آیت الله مکارم شیرازی حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرد

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتائی درباره توهین به مقدسات دین مبین اسلام بیان داشت: هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم (ع) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است.


به گزارش خبرنگار مهر، در استفتائی از آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی آمده است: نظر به این که اخیرا فردی به نام شاهین نجفی که از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور است در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهون به ساحت مقدس حضرت بقیه الله (عج) و امام علی النقی الهادی (ع) و گنبد مقدس حضرت امام رضا(ع) اهانت کرده و در جهت ترویج این اهانت فایل صوتی و تصویری آن را در پربیننده ترین سایت های اطلاع رسانی قرار داده اند.

در ادامه این استفتاء بیان شده است: خواهشمند است تکلیف شرعی شیعیان و دوست داران اهل بیت (ع) را در این خصوص بیان فرمائید.

آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به این استفتاء بیان داشت: هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم (ع) و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است و اگر توسط غیر مسلمانی باشد داخل در عنوان سابّ النبی(ص) می‌باشد.

+1162
رأی دهید
-496

مانفرد - ایران - ایران
از جواب مکارم معلومه که داره به خریت عده ای عقده ای که تو کله بی مغزشون فقط کشتن و قتل و غارت موج میزنه از سر ناچار جواب میده که نگن جواب نداد حتی آخرش یه گرا هم به شاهین داده که زودتر نقش غسل تعمید رو بیا و ختمش کن
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:36
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
بیخود کرد این مردک پیر خرفت که در سن ٩٠ سالگى هم دست از افکار پلید و رفتار غیر انسانى بر نمیداره. از این دین زد بشرى تر در تاریخ بشریت وجود نداشته و نخواهد داشت.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:37
perser68 - فلوریدا - امریکا
آخه تو چه کاره مملکتی؟قیافت حال آدم رو بهم می‌زنه!آفرین به نجفی!ننگ به جمهوری فاشیست اسلامی.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:41
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
لذتی در این صدور ارتدادها هست که در هیچ آسایشی نیست. ایران نو، از غرب و شرق در زمینه آزادی و دموکراسی پیشی خواهد گرفت شک ندارم. حتی اگر هزار سال دیگه باشه. نهادینه شدن نفرت از مذهب حکومتی بزرگترین دغدغه دنیای امروز باید باشه، ما احتیاج به تکرار جنگهای صلیبی در هیئتی نو و با اهدافی بهسازی شده و با اتحاد تمام ملل داریم و هر ملتی باید سهم خودش رو در سرعت دادن به این روند ادا کنه منجمله ایران.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:55
bofekoor - هانوفر - آلمان
پس چرا حکم مرگ اون دزدی و که پول این همه انسان ،بد بخت بیچاره‌را خورد صادر نمی‌کنید ،حتما دستتون تو یه کاسه هست دیگه
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:55
rezanl - امستردام - هلند
پس منم سالهاست مرتدم
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:56
SarayeAzadi - لندن - انگلستان
لعن و نفرین خدا بر جانیان قدرت پرست در لباس دین .
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 21:58
pezhman - وين - اتريش
پس با این ترتیب، نود درصد مسلمانان جهان(اهل سنّت) که امام‌های کذایی را ضّد اسلام و فرامین رسول می‌دانند.با این فتوای آبدوغ خیاری!! کافر و مرتد هستند.و شیعیان باید سنی‌ها را بکشند، و البته بر عکس....احمق‌ها شاید سنی شده و به این امامان قلّابی و ضّد اسلامی شما رافضیها پشت کرده.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:04
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
زرررررشک کسی به چرندیات ملا گوش نمیده. هر کی موافقه دستاش بالا
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:08
kiakhaan2005 - سانفرانسیسکو - آمریکا
اهانت نکرده.. همه برن گوش بدن آهنگ شو...
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:11
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
برو درش رو بذار جون ادت.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:21
pelle - استکهلم - سوئد
اگر اینطور است پس چرا بازجوهای زندانهای حکومت اسلامی وقتی زندانیان در موقع شکنجه شدن آنها را قسم به حضرت فاطمه میداند بازجو در جواب به فاطمه زهرا توهین و اهانت میکردند ولی کسی آنها را مرتد بحساب نیاورده و حکم مرگشان هم صادر نشد تازه از آنها تقدیر هم میشود. یا زمانی که اون آخونده گفت در زمان بدنیا آمدن سید علی صدای یا علی از داخل رحم ننه سید علی شنیده این که بیشتر اهانت به حضرت علی است که نامش از داخل رحم یکزن شنیده میشود. عجیب است که این صافی گلپایگانی این مواقع کر و کور میشود.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:22
farhad352 - تهران - ایران
کی شود که ایران از دست حکومت نکبت بار عربی خلاص شود و تمامی این آفت الله ها با مرگی ذلت بار بدرک واصل شوند. لعنت بر تمامی تازی زاده های عربی بخصوص خمینی ملعون و خامنه ای خون آشام
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:10
Taraneه - کبک - کانادا
" توسط فرد مسلمانی" حالا مگه شاهین مسلمان بوده، از اون گذشته خیلی‌ از جوانها تو ایران هستند که پدرشون مسلمونه و خودشون نیستن پس همرو باید کشت؟!! و ۱ سوال مهم شما آخوندأیی که خودتون رو مجتهد می‌نامیدبا درک پایین و عقب ماندگی ذهنیتان آیا به ائمهٔ توهین نکردید؟! و در این صورت شما هم مرتد هستید پس از خودتون شروع کنید.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:21
seven11 - بوداپست - مجارستان
این همه وهابی ها دارند مسخره میکنند چرا این کلم به سر حکم ارتداد اونها رو صادر نمیکنه زورش به این بیچاره رسیده؟
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:28
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
اگر ضربه زدن به دین. تحریکِ مردم در جهتِ بی‌ احترامی کردن به امامان و دروغ و دزدی جوری که به واسطه آن دینِ اسلام زیرِ سوال رود ارتداد است ، به نظرِ من هیچ کس به اندازه محمود و خامنه‌ای مرتد نیست! چون این همه را می‌توان در وجود و زندگی‌ِ اینها دید! کشتنِ شیعیان به بهانه‌های سیاسی! گشنه نگاه داشتنِ مسلمنان ، بی‌ آبرو کردنِ اسلام در جهان به واسطه حماقت‌های دولت مردان آیا خروج از اسلام و ارتداد نیست! باز هم می‌گویم این مسخره است که اسلام آنقدر ضعیف باشد که چند نفر " پیرِ فرتوت " مدافعین آن باشند! در ضمن یاد آوری می‌کنم که محمود چندی پیش کسانی‌ را که مساله گرانی را تاره میکنند " دشمن " و " دروغ گو" نامید! که اتفاقا همین مکارم و هم نوریِ همدانی از کسانی‌ بودند که این موضوع را عنوان کرده بودند! پس محمود این مراجع را دروغ گو و دشمن خطاب کرده! آقای مکارم! حکمِ محمود چیست!؟
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:36
oghab - هلسينكي - فنلاند
خدانصیب ماهم بکنه .از این فتواهای بخت ازمایی باچهارتا شروور ....این اخوند احمق بیسواد رابگو.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 22:51
alirreza - استکهلم - سوئد
ارتداد یعنی‌ چی‌ ?
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:00
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
چه قیافه مکاری داره
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:01
baas - روتردام - هلند
و شاهین طعمه لاشخور شد .
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:04
massoudoslo - اسلو - نروژ
آقای بیغ و چل مکارم شیرازی غلط کرد . بی پدر میشینی و التماس میکنی یکی بره یکی دیگه رو بکشه که مثلا تو مرجع قباحت و حماقت هستی!!؟
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:08
mostafiamiri - کپنهاک - دانمارک
حاجی با با کوتاه بیا وقتی خودت جوان بودی تو کوچه باغهای شیراز با بچه ها می رفتی بی عاری وقتی شنگول می شدی از این چیزا بد تر نمی گفتی. خدا خیرت بده خالا گلپایگانی یک ... خورد تو دیگه چرا. میدونی دولت اسرائیل می خواهد بش پناهندگی بده معنی این و می دونی یعنی چه. پس بی خیال .
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:19
persianlover - لندن - انگلستان
داشتم قیافه کریه این آیت الانتر رو با اون 2 سری لحظاتی از زندگی جانداران از نگاه دوربین 1 و 2 مقایسه میکردم. چقدر این آدم کریه. رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:19
persus.iran.1966 - استکهلم - سوئد
مرگ بر دیکتاتور ،
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 00:39
dara20 - تهران - ايران
مجسمه‌های بلاهت و وقاحت گوی سبقت را در بکام مرگ کشانیدن یک انسان از هم میربایند. این است ماهیت حقیقی‌ اسلام دین انسان ستیز و دشمن آزادی.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 23:00
zedeakhond - لندن - انگلستان
بمیر دلقک.منو امثال من هم مرتد هستیم چون نه پیامبرتو نه امامانت الکیتو قبول نداریم چه برسه به تو نکبت .با اون دین قلابیتون .مردک فسیل
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 00:43
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
السلام علیک یا تاجر الشکر
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 01:05
greentree - تهران - ایران
مگه کثیف تر و ناپاک تر از آخوند درباری و اوباش حزب‌الله کسی‌ دیگه هم هست ،شما مثل مفسد فلارض هستید در ایران
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 00:22
greentree - تهران - ایران
آخونده درباری مثل تو حرفش چه ارزشی داره ،چرا برای خاوری و آقازاده‌ها که میلیارد‌ها دلار میدزدند و غارت میکنند حکم مرتد صادر نمیکنی‌ ؟.مشتی آخوند درباری مفت خور مثل تو مثل میکروب و آفت در ایران هستند
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 00:18
shablizim - لندن - انگلیس
مقلد دلسوخته اقا یک فتوایی چیزی بما بدهید با این مموتی چیکار کنیم مرجع تقلید بر میمون و ان که نظرش به میمون نزدیکتراست حرجی نیست هر دو مریضند
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 01:21
SkylessEagle - منچستر - انگلیس
صورت رو باش نور ازش میبارە.این خود آقا نباشە ظهور کردە؟!.هی میخوام کمنت نذارم نمیشە...شرافتا ایرانیان یوکای یە دونەای،نصفە شبی من اینقدر خندیدم کە جیک آدر هالف دراوماد.. هوس ایران رفتن منو داری کلا میکشی...الان یادم میافتە چە موجوداتی اونجا زندگی میکنن. بی بی سی رو راە نمیدن یک کم مستند از اینا برامون بگیرە سر اتن برگ کیف کنیم...راستی وجدادا ایران چی دارە، ولی ببین تعصبی نە ها ما کە خودمون بچە محلیم دیگە،،،آخە چی دارە کە این هموطنا دارن سرش اینجا همدیگر رو میخوان پارە پورە کنن..بابا مام اهل اونجایم متاسفانە، ولی خودمونیم آ همچین مالیم نیس..همین الان آزاد آزادم بشە بیشتر بچەها فقط میرن سر زدن و خلاص..نزارین بگم تو ....دروغگو ها
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 01:04
sabz melli - کاردیف - انگلستان
onsore ahrimanمرسی دوست عزیزم شکر خوب اومدی چون این حضرت مرجع کارخانه شکر داره.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 01:56
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
شما نادان ها زمانی میتونید کار اربابتون این رپ خون 2زاری رو تایید کنید که شهامت و آرزوتون و تلاشتون این باشه که جای اون باشید یا مثل اون باشید ... بله از پشت کی بورد و ته صندوق خونه هاتو دست و هورا کشیدن تایید کردن یا نکردن نشانه سر سپردگی نیست. با این کارها نه جنگی آغاز میشه نه کسی میاد و نه کسی میره پس لطفا خقه!!!! اون رپ خون دوزاری هم چقدر باید احمق باشه که زندگی که خداوند یکبار بهش هدیه کرده اینطوری به فنا بده! چه به درک واصل بشه یا نشه 2 روز دیگه کسی حتی اسمش هم یادش نمیاد. پس شما به همون مبارزه لونه موشی تان که فقط مثبت و منفی دادن هست ادامه دهید خوبه که خود پلیس آلمان هم گفته بعضی مسلمانان برای ادای فریضه هیچ چیزی جلودارشون نیست پس فاتحه!!! بهتره بگردید تو تابوشکن ها رقاصی/ پرن استاری .... یک کسی دیگر و گیر بیارید و قهرمانش کنید. شما فقط مبارزان لایک کردن و مثبت دادن هستید و به هیچ درد دیگه ای نمیخورید!!!! . فعلا که قدرت دست کسان دیگه اس
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:02
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت ,به زودی همتون را از اون رهبر معتاد الدنگ تون تابسیجی ها و پاچه خواران و مریدان را جارو میکنیم میریزم تو چاه جمکران سیفون را هم میکشیم, طول نمیکشه! یکی دو سال برای یک تاریخ طولانی نیست. مغول ها 300 سال تو ایران حکومت کردند ولی آخرش ایرانیها انداختنشون بیرون.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:11
sia2012 - تهران - ایران
اختلاسها و کهریزکها مشکلی ندارد < چون که اینها همه راههای رسیدن به خداست.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:35
SkylessEagle - منچستر - انگلیس
این هموطنهای من جز یک تعداد اندک، بقیە اینجا تو دنیای مجازی هم حال همدیگر رو میگیرن. با شوخییکی مذاحی، یک کم نشاط رو برای بقیە بیارین...بعضیها مجادلە منطقی میکنند با دینباوران عزیزم دین با منطق بیگانە است، اخە این آقا کە اعتقاد بە امام جمکران دارە و قیافەاش با صد من سوهان هم قابل تحمل نیست، چە میفهمە از استدلال؟ دینتان، آینتان و باورهایتان محترم نظر خودتون رو هم بدین،ولی اسرار و پافشاری نکنید ، عاقلان را اشارتی کافیست. صورت نورانی ایشون رو نگاە کنین تا پی ببرین چرا در ادیان لواط منع شدە...یادش بخیر پدربزرگم وقتی اینارو میدید تف مینداخت تلویزیون رو نیم ساعت مادربزرگم بیچارە باید تمیز میکرد..
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:37
amir-amir - تورنتو - كانادا
اگر فکر مى کنى که با این اراجیف یک کارخانه قند مجانى دیگر برایت مى دهند این دفعه کور خوانده اید
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:44
oksira - لندن - انگلستان
باید سزای اهانت به اعتقادات مردم را ببیند ، تا درس عبرتی برای دیگر فرصت طلبان نباشد آریا اکسیر
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 02:46
machan - لس انجلس - آمرکا
خداوند بزرگوار در قرآن حکم ارتداد مکارم شیرازی و کل آخوندها را صادر کرده است. آخوندها مفت خور ترین و بی شرف ترین موجودات روی زمین هستند.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 03:58
iransabz - تهران - ایران
مکارم شیرازی، از اون روزی دارم خبر برات میدم که چندان دور نیست، چنان به سرت بیاوریم که آرزوی مرگ را هر لحظه کنی‌. من هم آهنگ شاهین رو گوش دادم هم پای صحبتش نشستم، اصلا هم حرف الکی‌ نمیزانه، مثل شما هم آدم نفهمی نیست خیلی‌ هم بفهم و شور هست، حد عقل از گندهٔ شما علی‌ گدا بیشتر حالیش هست. از این فتواها تا میتونی‌ بده، الان تمام برو بچهای خارج شدن شاهین، چند تا فتوا میتونی‌ صادر کنی‌؟؟. یکی‌، دوتا، هزار تا یک میلیون.... مردم ایران دیگه همه مرتد شدن شکر خداتون، شب قتل اون امام عراق میخورن حسابی‌، قمار می‌کنن گنده، برو بابا جلو بذار باد بیاد، مردیکهٔ بی‌ سواد کودن پیر. شماها زالویی دنیا هستین، بی‌ مصرف تر از خودتون خودتون هست. ایرانیان انگلیس لطفا سانسور بفرماین، این‌ها همه کپی‌ اسکرین هستن تا نشون بدیم رزی که شما با کی‌ بودین. مرسی‌ از لطفتون
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 04:09
سيروس كمال - دبى - امارات
براى رضایت تازیان ، ایرانیها را باید کشت ..
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 04:34
ktkntiuk - مونيخ - المان
zedeakhond - لندن - انگلستان. مردم از خنده! دمت گرم این یه تیکه رو باحال گفتی‌.واقعاً هم همینجوری...
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 04:37
حافظ ولایت - تهران - ایران
من مقلد ایشون هستم. و به خودم واجب میدونم که حکم خدا رو در مورد شاهین نجفی اجرا کنم.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 05:03
koorosh2500 - تهران - ايران
خفه شو پیر خرفت ،امثال مثل تو کثیف رو باید مثل انگل از بین برد که یکسری احمق که دور خودتون جمع کردید و جز آدمکشی هیچ کاری ندارید ، باید از صحنه روزگار محو بشید و اون روز دیر نیست.***درود بر کوروش کبیر و خاندان او و شاهین نجفی ایرانی و نفرین وتف و لعنت بر اعراب بدوی از صدر اسلام
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 05:07
دنیای وحشی - تهران - ایران
اگر تتمه دموکراسی هم تو دنیا وجود داشته باشه قطعا تو غرب هست که به راحتی حضرت مسیح رو هم مسخره می کنند چه بصورت تاتر و موزیک و فیلم و یا هر نوعی که فکرش رو بکنید ولی کسی کار به کار شان نداره و هیچ کس رو هم تابه حال به نام قانون و مذهب محکوم به مرگ و حتی یک روز حبس درزندان نکرده اند مگر اینکه یک مذهبی دو آتیشه نژاد پرست از یک میلیون نفر یکی پیدا بشه که خودش با غریزه انتقام گیری یا از روی دیوانگی و جنون و عقاید خشکی که به هردلیلی احیانا داره دست به قتل دیگری بزنه وگرنه هیچ دولتی درغرب به جرم مرتد و این نوع مزخرفات تاحالا کسی رو نکشته و یا اینکه توهین به دولتی هاشون حکم شلاق و این حرفها که توایران و حکومت ابله ایران رایج هست به هیچ وجه درغرب رایج نیست .بیخود نیست که مردم خیلی وقتها میگن درایران اسلام هست و درغرب مسلمان یعنی اینکه درایران فقط اسم اسلام برزبانها الکی جاری است ولی درغرب بی آنکه خیلی هاشون بدانند که حرف اسلام چیست ناخواسته برطبق عقاید و فرهنگ اخلاقی خودشان به آن عمل می کنند .
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:04
مهرتابان - تهران - ایران
منم مثل بقیه مرتددددددددددم
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:05
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫1. به نام الله صاحب و مالک هستی. ‫جناب آ... مکارم شیرازی،. ‫شما به جای اینگونه فتواهای مسخره لطفا سندی رو کنید که ثابت کند که امام حسن عسگری دارای فرزند بوده. ‫حتی کتب شیعیان رافضی صفوی مانند وسائل الشیعه می نویسند هیچ سندی مبنی بر تولد مهدی وجود ندارد. ‫آیا توهین به کسی که اصلا وجود ندارد ( غایب همیشه غایب ) توجیح کننده فتوای شماست ؟ !. ‫کتاب میزان و سنجش نزد یک مسلمان واقعی فقط و فقط قرآن است و الله سبحان در سوره مبارکه کهف میفرمایند : الله هیچ کسی را در قانونگذاری خود شر یک نمیکند یعنی فتوا فقط مال خداست و نه غیر خدا. ‫احادیث معتبر از مهدویت صحبت میکنند که این مهدی منتظر هنوز به دنیا نیامده و روزی به دنیا خواهد آمد و یکی از صالحین است و نه این مهدی شیعه. ‫الله سبحان برگشت عیسی مسیح را در سوره مبارکه زخرف آیه ۶۱ بیان کرده اما از مهدی شیعه هیچ صحبتی نیست. ‫. ‫سبحان الله
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:40
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫2. شیعیان رافضی معتقدند حضرت سیدنا علی رضی الله عنه جانشین بر حق حضرت محمد ( ص) میباشد اما در قرآن هیچ سندی نیست و خود حضرت سیدنا علی رضی الله عنه در نهج البلاغه میفرماید همان کسانی که با ابوبکر عمر عثمان بیعت کردند با من هم بیعت کردند و رای مردم را دلیل انتخاب خود میداند نه اینکه از طرف خدا. ‫خداوندا مردم ایران را با کتاب دینی اشان بیشتر و بهتر آشنا کن. ‫سبحان الله
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:41
avasar - سان آنتونیو - آمریکا
غلط کردی پیرمرد خرفت
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:55
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
فعلا که قشنگ قیر مالیتون کرد شما فسیلای به درد نخور را مفتخور بی ارزش قیافش کاملا مثل ابلیسه بلانسبت ابلیس
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 07:00
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
کاهنان معابد فرعون نیز از خود فرعون بدتر به سر مردم احمق دادند ..... زنده باد شاهین
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 07:03
amirehsan1 - آمستردام - هلند
ایشون خیلی غلط فرمودند ، این مرتیکه که داره میمیره چی‌ حالیشه که حکم داده ،
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 07:47
Moran440 - تهران - ایران
اصلأ بی احترامی نکرده رپ یعنی اعتراض . جمهوری اسلامی میخواد همه را خفه کنه تا کسی اعتراض نکنه این سیاست این عربهاست
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 07:50
ARIA_JAPAN - توکیو - ژاپن
من هم یک مرتد هستم و ما بیشماریم
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 07:54
1qaz - سيدني - استراليا
این بهروز رضازاده کجاست؟ کامنت بزاره!! حیف این همه بول نیست که جمهوری استفراغی إسلامی خرجش میکنه، اره، بیا کامنت بزار مزدور تا نانی که از این راه میخوری!!!!!حرامت نشه و دین تو به لاشخورها أدا کرده باشی، زنده باد شاهین ها. مرده باد اخوندها
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:36
بابک همدانی - همدان - ایران
برو این دام بر مرغ دگر نه که شکر کیلویی هزارو هفتصد
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:43
hana257 - شیراز - ایران
تو یکی بر گمشو بشین حساب کارخونه ها و زمین هات توی شیراز رو داشته باش بسه اون پسر کثیف تو باید اعدام بشه که حق تموم جوونا رو خورده.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:52
uuu.2010 - تبریز - ایران
به قول علیرضا رضایی " مکارم شیرازی پس از تجارت شکار، ظاهراً خوردن زیادی آنرا هم در انحصار خودش گرفته است".
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:54
sedaye_sokoot1388 - تهران - ایران
بادرود-ولی من خوشم میاداون عده مفتخور و کاسه لیسهای جمهوری لجن اسلامی تو اینجور خبرا که ماهیت دین اسلام رو بخوبی هویدا میکنه صداشون در نمیاد.البته حداقل خوبیش اینه که چشممون به چرندیاتی که برای نوشتن بند بندشون جیره مواجب از نظام کثیف میگیرن نمی افته.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 06:56
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
این آخوند مفتخور به ... خودش خندید که چنین زری زد!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:46
azadeh.la - تبریز - ایران
ننگ بر دین ضّد بشری تازی...
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 09:27
eslam.mozakhraf - تبریز - ایران
دینی که فقط توش کشتن و به علت تناسلی‌ کار داره باید به زباله دان تاریخ ریخته شود
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 09:33
bookiak - دبی - امارات
مکارم، حاج آقای شکر! . واردات بیرویه شکر بدون پرداخت گمرک و مالیات و سوزاندن پدر کارخانه دار داخلی حکمش تعریف نشده هنوز؟
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:03
kamran irani - اصفهان - ایران
آیت الله مکارم مردک ابله دیگه دوره صدور فتوای قتل گذشته. هرچه قدر هم که کارش بد بوده تو حق نداری دستور قتل صادر کنی. همین کارا رو میکنین که اسلام منفور شده توی دنیا. تعجبی نداره این همه که در دنیا از اسلام بد گفته میشه یک صدمش از مسیحیت بد گفته نمیشه. چرا؟ دلیلش کاملا مشخصه.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 08:53
صمصام - سیدنی - استرالیا
ببینید این مراجع به قول خودشان، بالاترین درجه شناخت از دین اسلام را دارند، یعنی به عبارتی پست دکترای اسلام!! را از معتبرترین مرکز علمی خود دریافت کرده اند، یعنی رفتار، ذهنیات، گفتار و نوشتارشان حاکی از تاثیر عمیق آموزه های اسلام می باشد، بنابر این وقتی ریختن خون مخالف را جایز می دانند، تجاوز به زندانی، دروغ گویی، ثروت اندوزی، خیانت به دیگران، تحقیر زنان، بی تفاوتی نسبت به سرنوشت جامعه، شهوت رانی لجام گسیخته و زنبارگی، جهل و خرافات و ...را در کشور نهادینه می کنند، یعنی اسلام همین است! در ذات خود تمام این پلیدی ها را دارد و اگر ماله کشان سایت بیایند و بگویند نه، اسلام این نیست، دین صلح و رحمت و .. است، پاسخ بدهند پس این اسلام رحمانی در وجود چه کسی باید تجلی کند غیر از این فارغ التحصیلان دانشگاه اسلام؟آیا مگر این ها نشانه(آیت) الله !! نیستند؟
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:21
Dara va sara - پرت - استرالیا
ایندگان بر شعور این نسل ایرانی، قهه قهه خواهند زد.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:27
بچه شمروون - آمستردام - هلند
با درود بیکران بر با شهامت‌ترین ابر مرد ایران زمین شاهین نجفی عزیز، این مردک آخوند کثافت ۲۰۰ سال عمر کرده اما قد یه بچه ۲ ساله فهم نداره، گفتنیها رو دیگر عزیزان گفتن اما چیزی که هست این آخوند مکار خودش چون به خلوت میرود آن کار دیگر می‌کند
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:29
hosseintohid - لندن - انگلستان
اهانت نکرده همه برن گوش بدن آهنگ شو. مرگ بر دیکتاتور
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:44
hosseintohid - لندن - انگلستان
Ukguy4u - لندن - بریتانیا :من موافقم دستم بالاست :)
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:54
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
حافظ ولایت - تهران کلی‌ خرج باید بکنی‌ ها! میگم زحمتت می‌شه بی‌خیال!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:58
hashamdar - تهران - ایران
تو یکی‌ دیگه زیادی نخور که جونمون به لبمون رسیده مردک روانی‌،،، یک وقت میبینی‌ حکم رو عوض می‌کنیم میایم ترتیب همتون رو می‌دیم.. خدا رو چه دیدی؟؟؟؟
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 09:58
mohsen_raja - تهران - ایران
فسیل رو به موت بی‌خاصیتی که تموم عمر نکبت‌بارش هر زمان از سخن گفتن در باب بول، غائط، منی، نحوه واجبی گذاشتن و آداب خلا رفتن و نحوه طهارت گرفتن فارغ شده دستور قتل یکی رو صادر کرده! جالبه اون آدمهایی که برای آهنگ شاهین نجفی رگ غیرتشون شده بود ومغز ناقص و علیلشون نتونست اون شعرو تجزیه و تحلیل کنه و نهایتا اونو توهین به اعتقادات مزخرف خودشون دونستند چنین جاهایی خفه خون می‌گیرند. آخه یکی به این فسیل بگه، توی تن‌لش الدنگ چکاره هستی که بخوای حق حیات رو از یکی بگیری و دستور کشتن یک آدم رو بدی.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
alirreza - استکهلم - سوئد. ارتداد...یعنی‌ کسی که از اسلام برگردد----طبق کتاب-این خل و چل ها---مجازاتش مرگ است-که صدها بهایی به این عنوان اعدام شدند همینطور مسلمانان مسیحی‌ شده!!!!---اینها از عربستان ۱۴۰۰ سال پیش آمده اند همه دزد قاتل بچه باز---انتظار دیگری بود؟؟+++
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 11:11
pedram asil - شیراز - ایران
هر چه میخواهی‌ حکم ارتداد صادر کن،این مانع از آگاهی‌ مردم دربارهٔ خرافاتی که تو مغز ما ایرانیها از ۱۴۰۰ سال پیش چپوندن نمیشه.پیر خرف، مبارزه با خرافه گرایی وتقدس زدایی خیلی‌ وقته که شروع شده.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 11:31
صمصام - سیدنی - استرالیا
، اینکه بعضی از اپوزیسیون اصلاح طلب! می گویند ما خواهان برقراری یک اسلام دموکراتیک در ایران هستیم، مثل این می ماند که بگویند ما میخواهیم از کود حیوانی ادوکلن بسازیم، به این میگویند جمع نقیضین! اسلام ذاتاً و ماهیتاً ضد بشری و آنتی دموکراسی ست، لکه ننگی بر پیشانی بشریت که بعید میدانم تا صدها سال دیگر تغییری در این ذات پلید رخ بدهد
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 10:58
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
بهروز رضازاده. خداییش خیلی‌ مزخرف نوشتی. کسی‌ اینجا کسی‌ رو قهرمان نکرده. بلکه همه هاج و واج موندیم که در قرن ۲۱ هنوز الاغ‌هایی‌ پیدا میشن که همچنین حکمی صادر می‌کنن و ...هم پیدا میشن که این حکم را تایید میکنند، و شاید هم این حکم را جاری کردند. باز این پسر هر چند که موزیک و سبک خوندنش اصلا مورد علاقه من نیست، به اندازه کافی‌ شهامت داشته دهانش رو باز کرده. شما بشین تو سوراخ موشت که زندگی‌ میکنی‌.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 11:48
ehsaneh - تهران - ایران
بااحترام به تمام شما کاسه لیسها باید بگم شاهین نجفی احمق تر از شما همین حالاشم باید بره تو کاسه توالت قایم بشه مثل اون سلمان رشدی بی همه چیز دیدید تا الان معلوم نیست کدوم گوری هست این شاهین نجفی خبر نداره توایران چقدر بچه مسلمون منتظرن یه جا حالشو بگیرن همتون قربانی یه تار موی مهدی (عج)برید بمیرید حیف وقت که برا شما مرتدان گذاشت تو زندگی کم اوردید انقدر حرف مفت میزنید دین وسیاست باهم قاطی کردید اگر فکر این میکنید ما مسلمانان واقعی ایران اسلامی رو ول میکنیم زهی خیال باطل ایران برای ما هست با تمام زیباییش با حرم آقا امام رضا با مسجد مقدس جمکران با حرم شاه چراغ با آرامش کامل زندگی میکنیم تاامثال شما مرتدان دق کنن(بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا تو هموطن خیلی برام محترم هستی به قول همسرم میگه خیلی مردی که تو غربت بازم اسلام فراموش نکردی)
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 12:51
kamran631 - لیون - فرانسه
این آخوند خرفت غلط کرد ! همین !!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 13:44
hosseintohid - لندن - انگلستان
اکسیرا - لندن - انگلستانamsal : تو با این کوتاه فکری تون هستین که ابروی هرچی‌ ایرانی‌ تو لندن بردین، تو برو بنیفیتت رو بگیر بعدم برو مرکز اسلامی ساندیستو بخور
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 13:55
siya41 - تهران - ایران
alirreza - استکهلم - سوئد-دوست من یعنی کسی که مسلمان بوده سپس تغییر عقیده داده از نظر اکثر علما شیعه وسنی مرتد ومحدورالدم میباشند. البته هنر این علما اینه که هر از گاهی دستور قتل یکی را میدن ولی هیچ وقت نشنیده اید این علمای اسلام با این پولهای باد آورده ی خمس مراکز خیریه ای دایر کرده باشند.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 14:10
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫در ایران آخوندای رافضی صفوی اسلامی درست کردند که اگر الان پیامبر اسلام زنده میشد و میامد ایران حتما سوال میکرد که دین این مردم چیست . ‫خمس سهم امام ازدواج موقت صیغه متعه مرجع تقلید ساخت بارگاه گنبدهای طلایی و و و اینها اختراع آخونداست که رایج کردند. ‫در اسلام فقط زکات صدقه وجود دارد و زکات دو و نیم درصد است و آخوند ۲۰ ٪ خمس می خورد. ‫به جای یا الله میگن یا علی به جای یا الله ادرکنی میگن یا مهدی ادرکنی. ‫بجای صحبت با خالق میرن سر چاه جمکران و با مهدی صحبت میکنند. ‫حاجت رو از خدا مستقیم نمیخوان بلکه از طریق واسطه ( امام رضا امام حسین الی آخر ). ‫شرک در عبادت ایرانیهای شیعه بیداد میکنه و شرک بدترین گناه نزد الله است. ‫سبحان الله سبحان الله سبحان الله
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 15:47
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫. ‫اما الان روی سخنم با شما یاوه گویان اسلام ستیز است. ‫اسلام دین حق و از جانب الله دانا و حکیم است و قرآن بدون شک کلام خالق و یکتا آفریننده هستی. ‫حساب یک آخوند احمق و مشرک رو از الله و دین اسلام جدا کنید. ‫خدا ستیزی شما فقط عذاب شما را زیاد میکنه. ‫تسلیم خدای یکتا باشید و از شرک دور باشید. ‫سبحان الله سبحان الله سبحان الله
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 16:06
keleyman - اسلام آباد - ایران
ehsaneh - تهران - ایران بهروزرضازاده. نقی گفت انقدر فتوا صادر کنید تا فتوادانتان پاره شود.کاسه لیسی ...مسئله برای شما هر دو است.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 16:05
feminism - لندن - انگلستان
kokex / بنا بر فتواهای بی سروتهِ آیتهای خدایت ، تو نیز مرتد شناخته شدی و باید که جانِ ناقابلت را فدای دینت کرده و جر و بحث هم نکنی !!!!!!! تو چگونه جرأت کرده ای که به نرجس خاتون زوجۀ حسن عسگری تهمت خرگوش بودن بچسبانی :) مسلمانان آتیشی این رو میدونید که امام کاضمتان در حدیثی گفته : خرگوش زنی بود که هم به شوهرش خیانت می کرد و هم غسل حیض و جنابت را بجا نمی آورد :)) به قول زنده یاد فرخزاد یعنی ما اصلا خرگوش نداریم :)) یادت جاودان فریدون عزیز. از حکم ارتادِ kokex رسیدیم به خرگوشهای کاظم .
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 17:17
Ghom.666 - قم - ایران
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان. مغزت را مورد عمل جراحى قرار بده که این مزخرفهاى که توش هست در بیارن.. وحیشى ترین دین دنیاست این دین تازى که داره تو از بین میره
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 20:10
nikiniki12 - ماينز - المان
چهره‌ای کریهش انسان رو از زندگی‌ سیر می‌کنه، کریه مثل طرفدارانش در این سایت!!!!!!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 20:24
perser68 - فلوریدا - امریکا
بهروز رضا زده،سیدنی استرالیا. تا کی‌ میخواهی‌ مزدوری خامنه‌ای نکبت رو بکنی‌!جیره خودت رو بگیر و سر جات بشین!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 21:08
perser68 - فلوریدا - امریکا
ehsaneتهران ایران. لیاقت تو همین آخوند جماعت فاسد!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 21:11
ki be kiyeh - لندن - انگلستان
pelle استکهلم سوئد : کی‌ حالا گوشش رو گذاشته در رحم مادر سید علی‌
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 22:28
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
feminism - لندن - انگلستان. ‫هنوز بعد از اینهمه کامنت از من نفهمیدی که من نه شیعه هستم نه سنی ؟ !!! . ‫من مسلمانم که الله و رسول و کلام الله سبحان یعنی قرآن برام ملاک هستند نه آیت الله یا روایت یا حدیث یا امامان. ‫جای تعجب نیست که امثال تو تعقل ندارند و مثل آدامس افکارشونو می جوند . ‫بقیه بدون شرح ( البته اگر قدرت تشخیص داشتی جای تعجب بود ).
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 21:54
feminism - لندن - انگلستان
kokex / نخیر من کاملا آگاه هستم که تو اهل تسنن هستی ، در هر صورت مسلمان که هستی و اهانت به مقام شامخ امامان معصوم و توهین آشکار به آنها توسطِ فرد مسلمان موجب ارتداد است و این نظر شال به سرانی است که از همه جاشون فتوا استخراج میکنند !!!!! اگر غیر از اینه اونوقت آتیشی شو ، احتیاجی به خودزنی نیست آقای مسلمونِ خداشناس. دیدی حالا این تو هستی که مغزت را گاز گاز میکنی نه من :)) حالا دیگه اینقدر سرخ و سفید نشو اشکال نداره. همه گاهی اشتباه میکنند ولی تو همیشه !!!!!!
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 23:11
mostafiamiri - کپنهاک - دانمارک
فرانکفورت -المان - هر کسی اعتقادش قابل احترام است و ما هم به مسلمان بودن شما احترام میگذاریم . فقط این را بدان که این اخوندهای تازی و گوش بریده هستند که به اعتقادات دیگران را مورد حمله قرار می دهند. و باید این کثافتهای شیطان صفت با کوله باری از توهین همین بچه ها شرشان را کوتاه کرد. من هم می خواهم مرتد شوم. چون به این باور رسیدم که همه چیز دروغ بود.
دوشنبه 25 ارديبهشت 1391 - 23:29
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
feminism - لندن - انگلستان. ‫هنوز هم نفهمیدی میگی اهل تسنن هاهاها. ‫من وظیفه ندارم به امثال تو خواندن نوشتن تعقل و اصول زندگی و اندیشه یاد بدم . ‫تو کلاس شاگردی رو نداری و چیز یاد بگیر نیستی. ‫ای محمد بدان که همه کس قابل هدایت نیستند پس به حال خودشان رها ساز تا روزی که خفت به آنها برسد
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 07:45
pelle - استکهلم - سوئد
ki be kiyeh - لندن - انگلستان-گوش همون آخونده که این جوک را تعریف کرد دیگه .
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 07:24
ahk_2020 - تهران - ایران
من کار به حرف مکارم ندارم اما شاهین نجفی در حد ی نیست که ازس دفاع کرد یه بچه پولداره که نمیدونه پوله باباشو چه طوری خرج کنه مرد بود تو ایران شعر سیاسی میخون بیرون گود که هم بلدند فیتیله پیچ کنند
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 08:43
1qaz - سيدني - استراليا
Ehsaneh.تهران ایران.شما مسلمانهای وحشی مثل کنه از خون ایران و ایرانی میخورید و حتی به لبنانی ها و سوریه ها هم از کیسه خلیفه میبخشید ، خدا از شما نکذره که نسل جوانان ما را تو امسالتو ، شکنجه کر تو و مزدور تو (رضا زاده ها) در خارج از کشور به فرمان رهبر قبیح و سفاک نابود کردند تا ٨٠٠ هزار کودک در ایران سوً هاضمه بکًیرند ، مغزها فراری شوند ، ابله هایی مانند تو بر کشور حاکم باشند و دنیا را وارونه جلوه دهند، اصلا همه اینها تقصیر نقی است، که هیج کاری نمیتواند برای ایران بکند تا مردم راحت و اسوده بدون شما زندکًی کنند
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 07:30
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
mostafiamiri - کپنهاک - دانمارک. ‫فرمایشات جنابعالی کاملا محترمانه و قابل احترام هستند . ‫اما نمیدونم چرا یک نفر که میگه من مسلمانم برای یک مشت بیسواد بی ادب یعنی دفاع از آخوند و ولایت فقیه !!!!. ‫چیزی که من در این دنیا بین به اصطلاح مسلمانان نمی بینم همین مسلمانی هستش و در ایران از همه جا کمتر. ‫در همین عربستان سرزمین وحی یک ظاهری از اسلام بنا شده و اسلام در کار نیست. ‫من در آلمان بیشتر مسلمانی میبینم و در بهشت خدا مطمئن هستم بیشتر آلمانی وجود خواهد داشت تا عرب و ایرانی. ‫اینجا یکسری افراد دشمنی با آخوند رو مساوی میدونند با خدا ستیزی و قرآن ستیزی و خیانت به کشور ایران. ‫تمام این افراد حتی نمی خوان بدونند که طرفشون چی میگه و نکبت جهل و تعصب طوری وجودشون رو اشغال کرده که دیگه از عقلشون کار کشیدن غیر ممکنه. ‫سبحان الله . ‫
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 09:41
pezhman - وين - اتريش
تریاکش قوی بوده داره هذیان میگه.
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 11:58
Azadikhah - تكسل - هلند
ehsane-تهران-ایران,حافظ ولایت - تهران - ایران :بسیجیان مخ لس داخل کشور.بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا:بسیجی‌ مخ لس خارج از کشور.قدرت دست یه عده هست که مثل خودت ادب و نزاکت ندارند و مملکت رو به نابودی کشاندند.خجالت بکش
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 11:52
morgan123 - واشنگتن - امریکا
هر کس که با بیزینس دین مخالفت کنه باید کشته بشه چون روحانی اسلام و مرد خدا علاقه دارد مفت بخورد و دیگران به او سرویس دهند! پیروان آنها هم بازیچه و ابزار این مفت خوری هستند.
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 13:19
massoudoslo - اسلو - نروژ
kokex-فرانکفورت .آلمان / بیا قارداش اینجا به جان الله ی عزیزت ۲ کلام حرفم رو روش فک کن ! پسر خوب من میخام برا ایمان نداشتن به خدای تو و مثلا کفر و اسلام ستیزی (!)بقول خودت مشرف بشم به دوزخ ،خب ، تو رو سننه !!؟ مومن ،تو اگر خیلی فکر ابرو و حرمت الله ات هستی چرا میوفتی این وسط با مردم کل کل میکنی که های الله سبحان است و ایه و رهنمون نذر و بخشش میکنی !؟ این چه الله مقدسی تو داری که فقط خودت حمدش میکنی و بواسطه حرفای نسنجیده ات به دیگران کلی ناسزا و حرفای غیر لازم از طرف دیگران برای الله ات میتراشی!؟اگر نمیتوانی آرام بگیری دست کم به همان ایران دوستی زیرکانه ات بچسب و این بنده خدا (الله )را نینداز وسط و سیبلش نکن! من اگر حرمت و احترامی که به چند کاربر مسلمان در این سایت قائل نبودم چنان مقدسان شیعه و سنی را در هم میکس میکردم که حتا با آزمایش DNA هم نتوانی بفهمی کدامش مال تو بوده .آرام بگیر فارس زبان .
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 17:16
ehsaneh - تهران - ایران
Azadikhah - تکسل - هلند جواب ابلهان خاموشیست
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 18:55
gelareh - تهران - ایران
مردک شکر فروش برو به شکر فروشیت برس
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 21:05
وکیل یک - قم - ایران
حکم ارتداد! چرا؟ چیست؟. میترسم از آن زمانی که باطل به دست راستش عقل را شمشیر کند و به دست چپش شرع را سپر.....!. اسلام امروزی بیشتر از همه چیز نیازمند مقابله با چپاول کردن بیت المال است.
‌سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 - 21:43
Azadikhah - تكسل - هلند
ehsaneh - تهران - ایران:عاقلان دانند ابله کیست!
‌چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391 - 12:17
feminism - لندن - انگلستان
kokex / آیت الله کُکِــکس گهگاهی اون تاج اسلامی (عمامه اتان ) را از سر بردارید تا شاید سلولهای مغزیتون به مرگ مبتلا نشود !!!! البته در حال حاضر کاملا تخریب شده اند ولی قابل تعمیر است. بابا بزرگ مگر نه اینکه شما مسلمان هستید ( البته از نوع خودت ) تو در همین صفحه گفتی که نرجس خاتون زوجۀ حسن عسگری ، خرگوش بوده و همین ناسزا گوئی با توجه به مسلمان بودنت و بنا بر گفتۀ رفیقت مکارم شیرازی ، به حکم ارتدادت مـُهر میزند. عصبانی شدن و برافروختن هم برای سلولهای حبس شده در زندان و سلولِ مغزت بسیار مضر و سمّی است.
‌چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391 - 19:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.