سخنان غم انگیز پدر یک زندانی سیاسی محکوم به اعدام

پدر زانیار مرادی زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام در ایران، سازمانهای حقوق بشر را برای نجات جان فرزند خود فرا میخواند زانیار مرادی توسط ماموران اطلاعات ایران دستگیر شده و اکنون به مجازات اعدام محکوم شده است



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.





 

+243
رأی دهید
-43

bahram-g - آمرسفورت - هلند
متاسف شدم که این پدر را نگران دیدم. امیدوارم ایشان آزاد شود. اما گفته نشد این فرزند چکار کرده؟ اعلامیه سرنگونی حکومت پخش میکرده؟ با گروهی از دوستان بصورت آزمایشی‌ یا شوخی‌ افراد مشکوک خارجی‌ را از مرز کردستان رد میکرده؟ با یک اسلحه که پیدا کرده بوده یک مأمور دولتی را به طور اتفاقی‌ کشته؟ یک وب سایت کوچک داشته که در آن گاهی‌ صحبت از تجزیه ایران می‌‌شده؟
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 11:03
dler - لاهتي - فنلند
بژی کوردستان نەفرەت لە دوژمنانی کورد
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 11:14
feminism - لندن - انگلستان
ای پدر غمدار و منتظر ، در آن ظلم آباد عدالت زیر ساطور شیخان ، ستمکارن و تبهکارانِ مذهبی تکه تکه شده و کشورطاعون گرفتۀ اسلامی در سایۀ دار نشسته است . فریادِ آزادگان را با سرب سوزان پاسخ میدهند و در جوی خون آنان وضو میگیرند. صمیمانه آرزو دارم که فرزند عزیز و دلبندت هر چه زودتر رهائی یابد. دورد بر آزادگان و ظلم ستیزان.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 12:04
feminism - لندن - انگلستان
ای پدر غمدار و منتظر ، در آن ظلم آباد عدالت زیر ساطور شیخان ، ستمکارن و تبهکارانِ مذهبی تکه تکه شده و کشورطاعون گرفتۀ اسلامی در سایۀ دار نشسته است . فریادِ آزادگان را با سرب سوزان پاسخ میدهند و در جوی خون آنان وضو میگیرند. صمیمانه آرزو دارم که فرزند عزیز و دلبندت هر چه زودتر رهائی یابد. دورد بر آزادگان و ظلم ستیزان.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 12:14
areya - هامبورگ - آلمان
مرگ بر رژم آخوندی
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:18
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
با تایید حکم اعدام لقمان و زانیار مرادی، دو تن از زندانیان تروریست گروهک . کومله در دادگاه تجدید نظر و فرستادن این حکم به بخش اجرای احکام، احتمال آن میرود این دو زندانی تروریست بزودی اعدام شوند. زانیار مرادی و لقمان مرادی در اول دی ماه ۱٣٨۹ به حکم قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به اعدام در ملاء عام محکوم شدند. لقمان و زانیار مرادی دو تروریست کومله در سیزدهم تیرماه سال ٨٨ به «محاربه» و «فساد فی الارض» و دست داشتن در قتل پسر امام جمعه مریوان و دو نفر دیگر و همچنین به فعالیت در«کومله»مجرم شناخته شده بودند.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:24
perser68 - فلوریدا - امریکا
ننگ به جمهوری آدمکش اسلامی.ننگ به خامنه‌ای منفور.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:25
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
زانیار مرادی و لقمان مرادی به ترتیب در دهم مردادماه سال ٨٨ و بیست و پنجم مهرماه سال ٨٨ در مریوان بازداشت شدند. ۹ ماه نخستین بازداشت . این دو زندانی تروریست از آذرماه سال گذشته به بند ۴ زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند. مردم کردستان نظاره گر اجرای حکم اعدام این دو تروریست که دستشان به خون ۳ نفر از افراد مدنی شهرستان مریوان آغشته است.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:25
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
اقبال مرادی نیز از عناصر فعال گروهک تروریستی کومله و دستگاه زانیاری کردستان عراق در آن سوی مرز نیز در طراحی ترورهای زیادی نقش داشته و از این جنایات دست بر نداشته وهنوز یک مهره وعنصر فعال بشمار می رود
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:26
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
این پدر دلسوز اقبال مرادی نام دارد و خود نیز همانند زانیار مرادی یک تروریست ادم کش است که در قتل چندین ایرانی عراقی و ترک دست دارد! چرا جامعه جهانی به تجزیه طلبان و تروریستها کمک کند؟ اینها اشک تمساح میریزند. ایا جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشر به تروریستهای کومله و ج.ن.داله اعتراض میکنند? ایا سازمانهای حقوق بشر خبر دارند چند خانواده در عراق و ایران و ترکیه غزادار هستن و ایا میدانن قاتلین صدها بشر امثال مرادی ها هستن ملت ایران هوشیار است و فریب ویدیوها و خبرهای دشمن را نمیخورد
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:39
ukguy4u - لندن - بریتانیا
ایشالا اعدام نمیشه.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:51
be_pa_khaste - هارلم - هلند
این هم از ظلمو ستمه این اجنبیها که به ملت کرد دارن الحقّ هم که مردم پشت آخوندها هستن بیشترشون واسه کردها
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 14:20
آقای دادگر - پورتو - پرتغال
این کجاش غم انگیز بود؟
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 14:53
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
لهجه این آقا نشان می دهد که ایشان احتمالا کرد هستند و فرزندشان هم در فعالیتهای مسلحانه در کردستان باید دستگیر شده باشه! البته احتمالا اینگونه باشد. ولی نکته من این است که اگر چنین باشد بهرحال هر حکومتی در هر جای دنیا با چنین افرادی برخورد شدید می کند بویژه اگه وابسته به کومله و دموکرات و خباط و این گروه های مسلح باشند. یادم میآد که اوایل جنگ که در ایام سربازی در کردستان بودیم کومله و دموکرات و خباط و .. خیلی از جوانان کشور را در بحبوحه جنگ صدام علیه ایران ، به شهادت رساندند! متاسفانه این گروه ها در تلاش بودند که با استفاده از شرایط ایجاد شده در ایران ، کشور ایران را تجزیه کنند و مانند سازمان مجاهدین خلق با رژیم بعث عراق همکاری تنگاتنگی داشتند!
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 13:42
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
من مطمئن هستم و میبینم بعضی از این ایرانیان مقیم امریکا مبادلات مالی و کاری با جمهوری اسلامی دارند بعد اینجا همه غلطی میکنند ولی به خاطر منافعشون همش در حال جا نماز ابکشیدنند واقعابراتون متاسفم خدا شفاتون بده
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 15:27
feminism - لندن - انگلستان
چرا طنابِ عدالت به گردن عاملین قتلهای محفلی کرمان که با استخاره‌ به تسبیح نجسشان، جان شیرین جوانان را گرفتند ، نمی‌افتد !!!!! چرا پاسدار عباس کارگر جاوید قاتل ندا آقا سلطان به محکمۀ عدالت کشیده نمیشود !!!!! چگونه است که عامل جنایت تکه تکه کردن داریوش و پروانه فروهر، محمد مختاری و محمدجعفر پوینده در زمان شیخ خاتمی را دادگاه عدل اسلامی زیر سبیلی رد کرد !!!!! چطور است که قضات حــــرا،،،،، و عاملین جنایات کهریزک نه تنها محاکمه نشده بلکه حکم تعلیق نیز گرفته اند !!!!!! حال جناب عالی که از قرار یکی از اعضای گروه سیاسی " شارلاتانیزم اسلامی " هستید ، آمدید اینجا از آب گـِل آلود شیر ماهی بگیرید !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ شرم کنید ، تا به کِی جانماز آبکشیدن ، وجدان داشته باشید و سر خود را از برف بیرون بیارید و بدانید که عاقبت شیخ خامنه ای و کاسه لیسانش همان شود که به قــذافـی رفت !!!! ننگ بر رژیم آخوندی و کاسه لیسانش ننگ ننگ.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 15:49
feminism - لندن - انگلستان
روی سخنم و کامنتی را که درج کردم با اردشیر صفوی _ فلوریدا_ ایالت متحده آمریکا / میباشد .
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 15:59
roza25 - مالمو - سوئد
مرگ بر جمهوری اسلامی . امید وارم که این دو جوان. کرد به زودی زود از دست. این رژیمه جنایات کار و آدم کش نجات پیدا کنند .
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 16:10
arminmunchen - مونیخ - آلمان
اردشیر صفوی نشان دادی که مزدور و ساندیس خور رژیم سفاک و جنایتکار اسلامی هستی. اولا که تروریست رژیم کثیف و ضدبشری اسلامی و حامیان آن است، دوما دستگاه تا بن دندان فاسد قضایی حکومت اسلامی که خود حامی ترئریست های اسلامی است؛ اصولا حق محاکمه هیچکس در ایران را ندارد، منتهی از اثبال بد مردم ایران فعلا که سفاکان و خون آشامان بر ایران حکومت می کنند!! این بهرام گ!!! هم که بار اظهار فضل نموده و غیر مستقیم طرف را به جرم های احتنمالی!! محکوم کرده که حنومت اسلامی به همین دلایل واهی می خواهد جان یک انسان بی گناه را بگیرد!!
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 16:14
roza25 - مالمو - سوئد
یا علی مدد - منچستر - انگلستان:من خیلی برای شما متاسفم لطفآ اگه میتونید برید بیشتر در مورده کومله و یا سازمانهای کردی بخوانید. همچین چیزی اصلآ وجوده واقعی ندا.شته ، اون زمان جنگ سره این بود که حکومت دسته همچین جنایات کارهایی نیوفته ولی. متاسفانه . افتاد .
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 16:17
agrin.agrin - اوپسالا - سوئد
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. چه خوشگل اخبار جمهوری اسلامی رو تکرار میکنی. اونوقت شما تو آمریکا چیکار میکنی؟ شاید از تروریستهای آدمکش رژیم تو آمریکایی.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 16:21
agrin.agrin - اوپسالا - سوئد
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. شما که تو کردستان بودی و به درک واصل شدن سپاهیها رو دیدی، قتل عام مردم عادی رو ندیدی؟ اصلا میدونی تو قارنا و قلاتان رفقای شهیدت چه جنایاتی کردن؟ از تیرباران دسته جمعی جوانان مهاباد و سقز و سنندج و ....خبر داری؟ برو آقا جان که از اسمت معلومه از چه دسته ای هستی. من فقط موندم این علی مددیها تو سرزمین کفر چیکار میکنن.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 16:27
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یا علی مدد دروغگو؛ تو هم مثل اربابان خونخوارت به جز دروغ گفتن و چرندیات و اراجیف به هم بافتن کار دیگری بلد نیستی!!! دروغگو من هم اتفاقا همان دوران سرباز بودم و ابن اراجیف تو یک مشت دروغ بیشتر نیست؛اما سازمان مجاهدین هم مسلمان هستند و بهتر از بسیجی های مسلمان وحشی نسیتند, اتفاقا آن کسانی که هم وطنان ( در جبهه های جنگ هر سربازی که نماز نمی خواند و یا اگر می فهمیدند که مثل بسیجی ها فکر نمی کند در خطر بودند) خود را می کشتند و از پشت به آنها شلیک می کردند همین اوباشان بسیجی بودند که به بهانه دفاع ازمیهن دست به کثافت کاری می زدند و متاسفانه از آنجا که حافظه تاریخی ایرانیان بیش از حد ضفیف هست امروزه یادشان رفته که این ارازل و اوباشان بسیجی چه جهنمی را در آن سالهای سیاه در ایران بوجود آوردند.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 16:30
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اردشیر.صفوی - فلوریدا----ننگت باد مزدور رژیم که با پول خون ملت در آمریکا تمرگید ای!!!--اگر قرچک ورامین نباشد!!! شرم بر تو که از آخوندها دفاع میکنی‌..!--
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 17:21
Zedezolm - برن - سویس
بهرام -گ -هلند / اردشیر صفوى -امریکا/ یا على مدد - انگلستان/ دانیال نبى شما ساندیس از پول ملت و خودفروشان اطلاعاتى عامل بى وجدانترین ضالمترین خونخوار ترین سفاکترین بى رحمترین و جنایتکارترین رژیمى هستید که حتى چنگیز و مغول هم با ملت ایران اینکونه شقاوت وسنگدلى که شما خودفروشان و رهبردژخیم و خونخوار و ضحاک ماردوش زمانتان على چلاق کردید ، نکردند شما سعى میکنید بامنحرف کردن افکار مردم جنایتهایتان را بامقصر جلوه دادن 
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 18:52
sir.amir - منچستر - انگلستان
شرم بر مزدوران رژیم فاشیستی اسلامی ایران با تو هستم مزدور ننگ بر تو و همکارات
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 19:12
Zedezolm - برن - سویس
شما سعى میکنید با منحرف کردن افکار مردم امریکا رامسًول جنایتهایتان بکنید ایا شکنجه وتجاوز به زندانیان دربند و کشتار مردم بیگناه ( مرد و زن و کودک) در سوریه که مردم دنیا هم میدانند کار امریکایهاست ؟ سنگدلها و بى وجدانهایى وقاتلانى مثل شما که شرم ندارید دروغ و تهمت زدن و چپاول وقتل و غارت در وجود و ذات وحشى و بیرحمتان ذاتاً نهفته است. بزودى شما کفتاران خون اشام با کمک خدا و زمین وزمان که همگى شاهد هستند بسزاى اعمالتان میرسید.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 19:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
درود به مردم مبارز و شجاع کرد،ننگ به مزدوران خامنه‌ای نکبت.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 19:14
perser68 - فلوریدا - امریکا
bahram-gهلند، اردشیر صفوی،فلوریدا،یا علی‌ مدد، منچستر انگلیس. دلالی جمهوری اسلامی رو کردن،عاقبت خوشی‌ نداره،.
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 19:12
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
با سلام و درود به این پدر نگران و منتظر. مرگ و نفرین بر اردشیرها باد
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 19:49
massoudoslo - اسلو - نروژ
کل داستان این است که ج .اشغالی اسلامی میگوید : اگر من (حکومت ج . اسلامی ) شما (ملت ایران ) را اعدام کردم و به زن و جوان های شما در زندان و بازداشتگاها تجاوز کردم شما هیچ حقی ندارید چون من حاکم هستم و از طرف خدا آمدم و نوکری امام زمان را میکنم ولی اگر شما (ملت ایران ) تلافی کردید پس قاتل و تروریست و اختشاش گر هستید و باید اعدام شوید!! بنازم به ان ملتی که هر کس در حد توان خود مقابل ظلم می ایستد . ایران از این ظلم و بیماری ج . اسلامی آزاد میشود .
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 20:23
مشتعل - استکهلم - سوئد
خدا مردم ایران را از دست این ضحاک نجات بدهد
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 20:38
perser68 - فلوریدا - امریکا
bahram,gهلند،اردشیر صفوی،فلوریدا،یا علی‌ مدد،منچستر انگلستان. این مزخرفا ت رو برید برای رهبر نکبتتون تعریف کنید،اینجا جایی‌ نداره!
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 21:04
awareh - ونلو - هلند
کردها همیشه ستیز بدند و خواهند بود ،و کردها هیچ وقت تناسبی با اربه و دینشون نه‌ داشته و ندارند. و امیدوارم همین کردها با قیرت خود ایران را لوس وجد آخوندهای عرب نژاد پاک کرده .و مطئمن باشید جمهوری قلّابی نمیتون که مرادی را اعدام کند.ولی‌ از همیه مردم ایران می‌خوام که با صدای آزادی کوردها همصدا باشند تا ایرانی‌ آزاد آباد و انساندوست و پر افتخا‌ر در کنار هم داشته باشیم
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 20:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
feminism----دوست گرامی‌ این را باید بدانیم که غیرت در -- در ایران-----با د هواست!!! فقط بلد هستیم شعار بدهیم!!! ایران با شورش ۵۷ ویران شد-همه چیز رنگ مرگ گرفته از دریای مازندران-تا زاینده رود تا دریاچه ی رضأییه!!!شرف نابود شده منیت ایرانی‌ بر باد رفته جنایت- فحشا- اعتیاد- بیداد می‌کند آن وقت تعدادی می‌گویند زمان حکومت قبل ازادیخواهان((--مجاهد اسلامی...اسلامیون.....جبهه‌ ی اشغال ملی‌. کمونیستهای وابسته به شوروی...اکثرا مارکسیست اسلامی!! چرا در زندان بودند--- اصلا روشنفکری در اوایل شورش بود؟؟؟ لیاقت اکثریت همین ملا و اسلام است---در همین سایت هنوز فعالیت دارند!!!
جمعه 15 ارديبهشت 1391 - 22:26
karkas - اصفهان - ایران
هر بیگناهیرو می‌گیرن پروندها باز بی‌ جوابو سرش خالی‌ می‌کنن
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 00:49
feminism - لندن - انگلستان
ARTEMIS-SW / آرتمیس جان جامعۀ بیماری که سر و صورتِ خود را برای عربی که دوهزار سال پیش در کوفه و کربلا کشته شد، ناخن میکشد ، مردم فقیر و بی بضاعتی که برای سر و سامان گرفتن زندگیشان پول و غذای خود را در چاهی ریخته به امیدی که حاضر همیشه غائب به دادشان برسد ، مردمی که چگونگیِ خلاء رفتنشان باید مطابق فتوای شیخان صیغه خوان باشد و الی آخر ، ، ، این امت بیچاره اگر عقل و خِرد داشت به این روز گرفتار نمیشد. کاسه لیسان رژیم آخوندی و جاسوسان سایبری هم برای لقمه نانی در این سایت پرسه زده و خندق متعفن دهانشان را باز میکنند و فکر میکنند که دیگران نیز چون خودشان احمق و نادان هستند. واقعا که خلایق هر چه لایق.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:09
bita tehrani - ونکوور - کانادا
کردها از لحاظ درک سیاسی از همه ایران جلوتر هستند،همیشه صف اول مبارز بودن.دلیل نفرت حکومت اسلامی ملعون هم از آنها همین است.اون بسیجیهای فلوریدا نشین!! هم به زودی دستشون رو میشه که از کجا اخبار فارس نیوز را کپی و پیست می‌کنن. ننگتان باد. امیدوارم جامعه جهانی‌ غیر از مساله اتمی‌، مساله حقوق بشر را هم ببیند.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:43
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا/ کور خانه نشین بغداد خبر کن تو توی آمریکا از گوشه و کنار ایران خبر داری اگر اسمتو میذاشتی غلام حسین - تهران - زندان اوین/ بهتر بود تو چون از ساندیس خورهای مزدوری هستی‌ که تو زندان شکنجه میدهد به درک که پسر امام جمعه مریو ان را کشتن خود امام جمعه هم باید ترور بشه از اون رهبرتون تو شما از دم باید ترور شید./.ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه- .پاریس - فرانسه دوست عزیز وجود شاه مثل خون تو رگهای ایران بود با رفتن او ایران هم از دست رفت.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 07:17
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Royan - کالیفرنیا - آمریکا. من می‌دانم دوست گرامی‌ این را به کمونیستها و مجاهدان وطن فروش بگو که برای -دلار- یو رو -کرون- پوند -خودشان را میکشند بعد به دروغ کارگر کارگر میکنند!!!!-ایران را ابریزگاه جان و اندیشه کردند--- آنوقت به دروغ خود را قهرمان جا زده و برای پوشاندن گناه خود مرتب اکراندیسمان نقائص زمان شاه تا حمایت بی‌ دریغ خود از ملای ۱۰۰۰ پدر عرب را در ۱۳۵۷ پنهان کنند-البته جوانانی را که فریب این آشغالها را به عنوان کمونیست و مجاهد خورده و در زندانها جان باختند مقصود من نیست!!
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 15:28
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
roza25 - مالمو - سوئد ، agrin.agrin - اوپسالا - سوئد و arminmunchen - مونیخ - آلمان / برای خودتان متاسف باشید که از این گروه های ملحد و وطن فروش و همدست صدام و مجاهدین خلق در زدن ضربه به ایران حمایت می کنید ! با این کامنت هاتون نشون دادید یکی از همونهائی هستید که به کشور ایران خیانت کردید و مانند کومله - دموکرات و خباط و .. تروریست بودید و دستان شما به خون جوانان وطنم آغشته است . من از نزدیک جنایات این گروه های تروریست را در کردستان دیدم که حتی از مردم عادی تو روستاها هم باج می گرفتند و اگر کسی با آنها همکاری نمی کرد تهدید و سپس او را می کشتند! ننگتان باد که خواهان تجزیه ایران بودید ! صدها تن از سربازان کشور عزیزمان ایران در کردستان قهرمان با دستان ناپاک شما و هم مسلکانتان به شهادت رسیدند. روحشان شاد
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 11:14
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / یه ضرب المثل قدیمیه که می گه : کافر همه را به کیش خود پندارد ! برای شما متاسفم که دروغگوئی خودت را فرافکنی می کنی! خیلی خیلی برات متاسفم . واژگان از توصیف تو عاجزند! ننگت باد که از یک تروریست کومله - دموکرات حمایت می کنی و آنوقت نسبتهای ناروا به هم میهنت می زنی ! البته اگه ایرانی باشی ! چون من شک دارم شما اصلا ایرانی باشید و برای وطنت خدمت مقدس سربازی رفته باشی! چون کامنتت اینو میگه نادان که خودتو خوب لو دادی! البته از تو و امثال تو بیش از این هم انتظار نمیره ! از کوزه همان طراود که در اوست ! اگر کشور ایران سربازانی مثل ترا داشت کردستان 30 سال پیش از ایران جدا شده بود !
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 11:27
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
agrin.agrin - اوپسالا - سوئد / اینقدر حرفت احمقانه و از سر لجاجت بود که معلوم شد کی هستی ، آقای تروریست ! امثال تو و دوستانت مایه ننگ هر کشوری هستند ! یکبار از آئینه خودتو نگاه آثار ننگ را در چهره ات خواهی دید ! آنوقت از نام علی من ایراد بگیر نادان ! اینقدر درجه حماقتت بالاست که آدم شرمش میآد با شما همکلام بشه! به اسم خودت نگاه کردی « اویسالا اگرین ! » > خب اسم مسخره یعنی چی ؟! البته برای من مهم نیست چه اسمی گذاشتی ولی از اینکه خار را در چشمت نمی بینی اما تار مو خیالی را در چشم دیگران می بینی برام سواله ! ؟ قطعا تو هم تروریست و جدائی طلبی بیش نیستی! مردک ، مردم کردستان از دست شماها ذله شده بودند خجالت بکشید و مردم کردستان را رها کنید!
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 11:45
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
agrin.agrin - اوپسالا - سوئد / اینقدر حرفت از سر لجاجت بود که معلوم شد کی هستی ، آقای تروریست ! امثال تو و دوستانت مایه ننگ هر کشوری هستند ! یکبار از آئینه خودتو نگاه کن آثار ننگ را در چهره ات خواهی دید ! آنوقت از نام علی من ایراد بگیر ، ای نادان ! اینقدر درجه حماقتت بالاست که آدم شرمش میآد با شما همکلام بشه! به اسم خودت نگاه کردی « اویسالا اگرین ! » > خب اسم مسخره یعنی چی ؟! البته برای من مهم نیست چه اسمی گذاشتی ولی از اینکه خار را در چشمت نمی بینی اما تار مو خیالی را در چشم دیگران می بینی برام سواله ! ؟ قطعا تو هم تروریست و جدائی طلبی بیش نیستی! ، مردم کردستان از دست شماها ذله شده بودند خجالت بکشید و مردم کردستان را رها کنید!
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 11:47
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
perser68 - فلوریدا - امریکا / ببخشید که کمی دیر زرتو دیدم ! نادان گستاخ وقتی جواب نداری پس خموش باش! ابله من که چیز خاصی نگفتم اینقدر برآشفته شدی ! این رسم همه حکومتهاست که اگر شهروندی دست به سلاح ببره معلومه که با او برخورد میشه ! مگه تو فلویدای تو که اونجا زندگی می کنی اینجوری نیست ! ؟ شما بعضیها چرا اینقدر نادان تشریف دارید و فقط بلدید مخالفت کنید و هتاکی ! آدمهای گستاخی مانند شما را هیچ کجای جهان نمیپذیرند ! مطمئن باش تو همون آمریکا همین زرها را علیه حاکمیت بزنی کارت ساخته است ! چرا نمی فهمیدید من گفتم اگه فرزند این آقا اقدام مسلحانه کرده باشه معلومه که با او برخورد میشه و عرف معمول در جهان همینه ! مگه الآن تو ترکیه با کردهای مسلح برخورد شدید نمیشه !
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 12:01
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یا علی مدد تو که خودت گفتی کافر همه را به کیش خود پندارد!! معنی آن این است که برعکس آن کسی که در جبهه ها نبوده تویی چرا که تو فکر می کنی همه مثل تو بودند!! بله من در جبهه بودم لشگر 81 زرهی کرمانشاه, بله آن سال هرگز یادم نمی رود! منتهی امثال من پاداشمان را نه از خدا می خواهیم نه از مردم مثل شماها که فقط برای کسب سهمیه های آنچنانی به جبهه می رفتید( البته معلومه که تو در جبهه نبودی) و الان هم ساندیس می خورید و آدم می کشید و فقط هم فحاشی بلدید!! نگاه کن فقط توهین کردی و فحش دادی! من در زندگی هرگز دروغ نگفته ام و نخواهم گفت. مرگ بر جمهوری کثیف و ضد بشری اسلامی. برای iranian uk هم متاسفم که هر اراجیفی و اتهامی را چاپ می کند.در ضمن بار جنگ روی دوش امثال ما های بی ادعا بود ضرر و زیان آن هم به چشم مردم رفت و این بسیجی های آدم کش و دروغگو فقط بهره آن را بردند! آن کسانی هم که از بسیجی ها در جنگ کشته شدند؛ برای دفاع از وطن نبود بلکه برای اسلام و حفظ حکومت ننگین اسلامی بود, آن روزهای سیاه به زبان آوردن اسم وطن بدون لفظ اسلامی گناهی کبیره و نابخشودنی محسوب می شد!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 13:57
arminmunchen - مونیخ - آلمان
آیا عملیاتی داشتیم مثلا به عنوان آرش کمانگیر!! نه همه به نام های عربی و . بود؛ مثل یا زهرا!! یا حسین!! و.. نه من در آن جنگ بودم بر علیه عراق جنگیدم با کومله و .. هم همکاری نکردم ولی برای میهنم جنگیدم، ولی تو و امثال تو هیچگاه معنای حقیقت و انسانیت و وطن را نخواهید فهمید!! در ابتدای جنگ بسیار از نیروهای سیاسی و روشنفکری به جبهه های جنگ شتافتند ؛اما یا با برخورد بسیار سرد پاسداران روبه رو یا بازداشت شدند!! تنها نیرویی که در دوران جنگ به عراقی ها کمک کرد مجاهدین بودند که همانطور که گفتم آنها هم به نوعی مثل برادارن!!؟؟ بسیجی شان مسلمان بودند! اینقدر هم از هم پالگی هایت دفاع نکن!! اتفاقا به دلیل همی تنگ نظری ها بود که ایران پس از هشت سال جنگ شکست خورد؛ که پس از آن صدام آنقدر مغرور شد که به کویت حمله کرد و سایر اعراب از ترس فدرتمند تر شدن صدام به آمریکا کمک کردند که در عرض چهل روز حکومت صدام سرنگون شد!! و پس از آن بود که جمهوری اسلامی از سوراخ بیرون آمد و با تحریف حقایق خود را پیروز جنگ نشان داد!!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 17:34
arminmunchen - مونیخ - آلمان
همه می دانند که خمینی مجبور شد که جام زهر را بنوشد و قرارداد صلح را امضا کند که بر اساس آن بسیاری از مناطق ایران در دست عراق باقی ماند؛ و با تضعیف و سقوط صدام توسط آمریکا عراقی ها قرداد 1975 الجزیره را که شاه به آنها تحمیل کرده بود؛ دوباره مجبور شدند بپذیرند( حالا هی بگویید مرگ بر آمریکا و مرگ بر شاه بی عرضه ها!!) بنابراین تو که از هیچ چیز خبر نداری بیخود سنگ بسیجی هایی را که در جنگ شکست خوردند به سینه نزن!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 17:36
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / وقتی در وضعیت معلق و وارونه بودین و همه چیز را هم وارونه دیدید و تحلیل می کنید، با شما بحث کردن عمل بیهوده ایست ! بقول معروف نرود میخ آهنین در سنگ ! موفق باشید که در عملیات آرش کمانگیر ! ( که معلوم نیست در کجای کره خاکی اتفاق افتاده ! ) برای وطنت جانفشانی ها کردید! که ما به شما خیلی خیلی غبطه می خوریم ! لذا بهتره که برید همچنان با همان آرش کمانگیر خیالیتان حال کنید که شاید روزی پیکانهای کمانش بکارتون بیآد! فقط مراقب باشید که پیکانهای آنوقع خیلی تیز بودند و به شما آسیب زیادی نرسه ! ... فکر کنم قرنها عقبید ! باز هم صد رحمت به عربها که چند قرنی از شما جلوترند!
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 02:58
danial nabi - استكهلم - سوئد
اگر تروریست باشد که مجازات اعدام حقشه، اینها چند خانواده را عزادار کردند، باید مجازات شوند.
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 07:32
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / وقتی در وضعیت معلق و وارونه بودین و همه چیز را هم وارونه دیدید و تحلیل می کنید، با شما بحث کردن عمل بیهوده ایست ! بقول معروف نرود میخ آهنین در سنگ ! موفق باشید که در عملیات آرش کمانگیر ! ( که معلوم نیست در کجای کره خاکی اتفاق افتاده ! ) برای وطنت جانفشانی ها کردید! و ما به شما خیلی غبطه می خوریم ! لذا بهتره که برید همچنان با همان آرش کمانگیر خیالیتان حال کنید که شاید روزی پیکانهای کمانش بکارتون بیآد! فکر کنم قرنها عقبید ! باز هم صد رحمت به عربها که چند قرنی از شما جلوترند!
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 02:43
aziz iran - کپنهاک - دانمارک
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا......شما نماینده ی سید علی ادمکش هستید ؟ یا از مزدوران صادراتی سید علی در امریکا واقع در لانه ی جاسوسی سید علی که از انجا برای ملت ایران خط و نشان میفرستید, امثال شما ساندیس خوران هستند که ایران را به این فلاکت و بدبختی کشاندند و انزمان که در ایران بودند در خیابانها با حمله به ملت تظاهر کننده با چوب و دشنه و سلاح انان را بخاک و خون کشیدند و اینک از قبل همین ملت در امریکا زیر سایه شیطان بزرگتان که یار هم غار سید علی میباشد به امر مقدس امر به معروف و نهی از منکر مشغولی .....شرم و حیا که انجا خیرات نمیکنند , فقط ساندیستت را بخور و زمان شما هم خواهد رسید انگاه که سید علی را به محاکمه میکشند !
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 09:58
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یا علی مدد من اصلا بحثی با آدمی! مثل تو ندارم؛ چگونه فکر می کنی؟؟ من فقط برای روشن گری کاربرانی که ممکن است جوان باشند و برخی حقایق را ندانند جواب تو را دادم , من هرگز با افرادی نطیر تو که مدافع حکومت سراپا ننگین اسلامی اند بحثی ندارم! از خواب بیدار شو!! درضمن تو ثابت کردی که ایرانی نیستی چرا که زبان ساده فارسی را نمی فهمی!!! من کجا گفتم که در عملیات آرش کمانگیر شرکت کردم و یا اصلا چنین عملیاتی وجود خارجی داشت؟!! معلوم است که هرگز عملیاتی به نام آرش کمانگیر وجود نداشته و ندارد!! من گفتم که چرا تمام عملیات ها یشان که اغلب هم با شکست مواجه می شد همگی اسامی صددرصد عربی اسلامی داشتند مگر جنگ برای دفاع از ایران نبود؟؟!! پس چه ربطی به زهرا و فاطمه و حسین و... داشت از اینان کدامشان ایرانی بودند و یا حداقل یک بار برای ایران جنگیده بودند!!! ما عرب نیستیم ایرانی هستیم ؛ حرف من این بود که جنگ هشت ساله یک جنگ تمام عیار میهنی نبود ؛ من گفتم که این جنگی که دو دیکتانور خونخوار یعنی خمینی و صدام به ایران تحمیل کردند , جنگی برای دفاع از آزادی و میهن نبود! .
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 14:57
arminmunchen - مونیخ - آلمان
من گفتم که چرا تمام عملیات ها یشان که اغلب هم با شکست مواجه می شد همگی اسامی صددرصد عربی اسلامی داشتند مگر جنگ برای دفاع از ایران نبود؟؟!! پس چه ربطی به زهرا و فاطمه و حسین و... داشت از اینان کدامشان ایرانی بودند و یا حداقل یک بار برای ایران جنگیده بودند!!! ما عرب نیستیم ایرانی هستیم ؛ حرف من این بود که جنگ هشت ساله یک جنگ تمام عیار میهنی نبود ؛ من گفتم که این جنگی که دو دیکتانور خونخوار یعنی خمینی و صدام به ایران تحمیل کردند , جنگی برای دفاع از آزادی و میهن نبود!
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 15:01
arminmunchen - مونیخ - آلمان
مگر صدام حسین خونخوار ( جالب است بیشتر عملیات بسیجی های شکست خورده نام حسین را یدک می کشید!!) نگفت که سردار قادسیه است و خودش را با اعرابی که به ایران حمله کردند مقایسه می کرد؟؟!! و در این میان خمینی همواره می گفت که ملی گرایان یعنی میهن پرستان خائن اند!!! چرا یک جو صدافت ندارید و اعتراف نمی کنید که تنها برای سو استفاده نام ایران را به کار می برید!! حرف من این بود که اگر جمهوری اسلامی نظرش دفاع از وطن بود چرا حتی یک عملیات را به نام ایران و ایرانی آغاز نکرد مثلا ,عملیات آرش!! اینان تمام هم و غم شان اسلام بود و حفظ حکوممت ننگین شان و میهن کوچکترین اهمیتی برایشان نداشت و ندارد؛ من هرگز از یاد نمی برم که رفسنجانی در ابتدای جنگ مدعی شد که اگر ما یعنی خودشان نه مردم!! کرمانشاه را هم از دست بدهیم مهم نیست مهم اسلام و حکومت اسلامی است!! .
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 15:06
arminmunchen - مونیخ - آلمان
اما آن کسی که در گذشته زندگی می کند تو و امثال تو هستند!! که هنوز در افکار ارتجاعی و عقب افتاده اسلام اسیر هستید!! من گفتم که تو ایرانی نیستی و خائنی ؛ راست گفتم , تو به چه حقی آرش کمانگیر که نماد میهن پرستی ایران و ایرانی است را مسخره می کنی و آن را متعلق به گذشته می دانی و عربها را به رخ می کشی, همان عربها به درد تو می خورند که با دین شان دنیا را هر لحظه در آستانه جنگ و نیستی قرار داده اند!! همه ملل متمدن جهان تاریخ شان را پاس می دارند و این نشانه نه عقب افتادگی که تمدن است؛ عربها تمدن شان در حد همان محمد و افکار به غایت پوسیده اشان است و نه بیش!!فعلا که اکثریت عملیات تروریستی جهان توسط همی مسلمانان و جمهوری اسلامی اداره می شود , جمهوری اسلامی تا به حال بیش از چهار صد تن از مخالفانش را در خارج از کشور ترور کرده است ازجمله زنده یاد فرخزاد ؛ بختیار و صدها تن دیگر , شرم آور است که اینجا مزدوران حکومتی با وقاحت هرچه تمام تر از جنایاتشان دفاع و تعریف می کنند!!! و دیگران بخوانید مخالفان را البته به دروغ , تروریست خطاب می کنند!! .
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 15:11
arminmunchen - مونیخ - آلمان
. مگر دریای مازندران که در گذشته نه چندان دور ( زمان شاه) بیش از نیمی از آن متعلق به ایران نبود!! اکنون چه!! تنها هشت درصد آن مال ایران است , این حکومت ننگین حتی توان آن را ندارد که نام خلیج فارس را زنده نگاه دارد!! عربها نیک می دانند که حکومت اسلامی تنها جیزی که برایش متهم نیست ایران است به همین دلیل این گونه گستاخ و وقیح شده اند!! حکومت اسلامی هم امروزه که در آستانه فروپاشی است تنها برای فریب افکار عمومی ادای ایران و ایرانی گری را درمی آورد, وگرنه خودشان خوب می دانند که وطن فروش ترین حکومت تمامی تاریخ ایران هستند که حتی روی قاجار هم سفید کردند!! چگونه می توان باور کرد که این حکومت نتوانست تمامیت ارضی ایران را در شمال حفظ کند و دریای خزر را به حکومت های نوپای جوان و صد البته ناتوان هدیه داد!! آنوقت توانست که عراق را شکست دهد !! زهی خیال باطل!! تو یا علی مدد به هیچکدام از سوال های من پاسخ ندادی و نمی توانی هم بدهی به جز فخاشی این خاصیت بسیجی هاست چرا که هرگاه منطق کم می آورد چماق و فحاشی و افترا و تهدید و . وارد می شود!!
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 15:12
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / متاسفانه همه اطلاعاتتون اشتباه است و بی سواد تشریف دارید . من به کدامشان جواب بدهم وقتی اطلاعاتت غلط است . مثلا نوشتی که دریای مازندران بیش از نیمی ( 50درصد ) در زمان شاه از آن ایران بود ! وقتی بی سوادی من چه به شما بگویم ! من قراردادهای 1921 و 1940 بین ایران و شوروی را خواندم هرگز در این قراردادها اشاره نشده که این دریا 50 درصد مال ایران و 50 درصد از آن شوروی است . فقط اشاره شده که دریای مشترک و کلمه مشترک به معنی سهم برابر در علم حقوق نیست ! آنها رو حساب این عبارت را در قرارداد آورده بودند و عملا کل دریا دست روسها بود و ایران حتی حق کشتیرانی در آنرا هم نداشت و از نظر خط پروازی نیز وقتی هواپیماهای ایرانی از خط فرضی حسینقلی - آستارا رد می شدند حق ترانزیت به شوروی می دادند ! شما بر اساس چه مدرکی چنین حرفی می زنید که نیمی از این دریا از آن ایران بوده ؟! بقیه موضوعاتی هم که می گی همه اش مثل همین بی اساس است و حرفهای شکمی است و مبنای علمی و مستدل نداره فقط ادعاست ! ثانیا اسم بین المللی این دریا کاسپین است نه خزر !... ادامه دارد ...
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 14:46
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / بقیه موضوعاتی هم که می گی همه اش مثل همین موضوع بی اساس است و حرفهای شکمی است و مبنای علمی و مستدل نداره فقط ادعاست ! ثانیا اسم بین المللی این دریا کاسپین است نه خزر ! خزر اسم قومی است که در قدیم در بخش غربی این دریاچه می زیستند که الان شامل جمهوری آذربایجان می شود در حالیکه از نظر تاریخی قوم کاسپی در جنوب این دریاچه یعنی شمال ایران بوده اند و لذا ایرانی ترین نام این دریا یا دریاچه کاسپین است نه خزر ! شما که از ابتدائی ترین موضوعات تاریخی بی اطلاع هستید آنوقت چگونه ادعا می کنید که می خواهید روشنگری بکنید !؟ فکر می کنید همه مثل شما بی سواد هستند!؟ اینجا جای بحث در این خصوص نیست و محدودیت متن وجود دارد وگرنه برای اطلاع کاربران محترمی که این کامنتها را می خوانند توضیح می دادم که چرا حرفهای شما همه اش اشتباه و از سوی تعصب کورکورانه است . افسوس که مجالش در اینجا نیست ضمن اینکه هر کس یک سطر مطالب شما را بخواهد می تواند حدس بزند که شما کی هستید و چه گرایشات ضد ایرانی دارید و چرا مغرضانه نظر می دهید!؟ لطفا خاموش باشید و بیشتر خودتان را رسوا نکنید !
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 14:48
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یا علی مدد !!!می بینم که دوباره به مهمل بافی افتادی!!! بیشتر بنویس!!ما را می خندانی!! هیچ جوابی نداری بدهی به جز فحش دادن!! می دانستم که بسیجی بی سواد و دروغ گویی هستی! هر می داند که اسم غیر ایرانی خرز؛ کاسپین است بی سواد؛ منتهی چون تو مثل اربابانت وطن فروشت از بردن نام ایرانی آن ابا داری!! همه ایرانیان به جز تو یا از نام خزر استفاده می کنند و یا نام مازندران! بیچاره حتی تلویزیون اربابانت از نام کاسپین تا به حال استفاده نکرد ه اند تو دیگر نوبری! می خواهی از اسامی خارجی استفاده کنی که بگویند باسوادی!!! و..!!! همه حرف های من مستند و واقعی است منهتی از فهم آن عاجزی هیچ کدام از حرفهای من را به طور مطلق نفهمیدی و گرنه حداقل یک چیزی می گفتی نه هذیان.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 19:28
arminmunchen - مونیخ - آلمان
درضمن من راجع به نام خلیج فارس حرف زدم و ناتوانی حکومت بی عرضه اسلامی از حفظ نام آن و گفتم که این حکومت ننگین بخش اعظم دریای خزر را به همسایگان تازه تاسیس شده بخشیده است و این یعنی وطن فروشی محض! اگر شوروی سابق به چند کشور تقسیم شد ؛ این مشکل خودشان بود طبق قانون آنان می بایستی آن پنجاه درصد دریای خزر را بین خودشان تقسیم می کردند و نه کل دریا را بین ایران و خودشان!!!!!! ؛ آنوقت تو از اسم غیر ایرانی خزر می گویی و از تاریخچه آن!!! اصلا .. چه ربطی به شقیقه دارد!!! انگار وقتی که زیاد حرف می زنی پریشان احوال می شوی و اما چرندیات تو هیچ ربطی به آن همه استدلال منطقی من ندارد؛ آخر تو از جملات من چه چیز فهمیدی!!؟؟ کجای حرفهای من ضد ایرانی است؟؟ !! چرا معنای استدلال را نمی دانی!؟؟ حرفهای من آنقدر روشن و واضح است که همه می فهمند به جز تو ؛...! جمهوری اسلامی می گوید هر کس با ما مخالف است ضد خدا و ضد ایران و وطن فروش است!!!
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 20:55
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مدد !!!!!از قاتلی که در یک روز ۷۰۰ نفر را گردن زد!آی‌ دی بهتر نبود!!!
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 22:25
arminmunchen - مونیخ - آلمان
باز هم دروغ می گویی در قرارداد 1921 به تساوی استفاده کشتیرانی از دریای خزر برای ایران و شوروی اشاره شده است و بعدها در قراداد 1941 اما از تقسیم بستر دریا صحبتی به میان نمی آید ؛ ولی برعکس حرفهای تو عملا دریا برای دوکشور مساوی بود. این لاطئالات و استدلالت احمدی نژادی به درد خودت می خورد اما براساس بخشنامه دولتی 1381 نام داخلی دریا همان خزر است ؛ حالا تو چون می خواهی از حقیقت طفره بروی این خزعبلات را مطرح می کنی!کاسی ها مردمانی سفید پوست بودند که در هزاره دوم پیش از میلاد تا دوره ساسانی در نواحی شمال غرب ایران زندگی می کردند؛ و در آغاز سده هفتم میلادی قوم خزران در شمال و قفقاز زندگی می کردندو... اما دانستن اینها سواد نمی آورد!!! مهم این بود که تو می خواستی بحث را عوض کنی و از فشار حقایق خلاص شوی!!! .
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 22:50
arminmunchen - مونیخ - آلمان
. در ضمن فعلا در منابع غربی این دریا به نام کاسپین نامیده می شود و در ایران خزر! و این اصلا نه مهم است نه مورد بحث بلکه مهم این است که فعلا برخلاف زمان شاه بخش اعظم این دریا را از ایران گرفته اند و این ناتوانی و بی لیاقتی اربابانت را نشان می دهد بی خود هم دروغ نگو و تاریخ ساخته جمهوری اسلامی را به رخ من نکش!!
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 22:51
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / گویا قصد داری هر چه بیشتر خودتو رسوا کنی و نمی خوای خاموش بشی ! آقای نامحترم ، وقتی بدیهیات را قبول نمی کنی که البته انتظار بیشتری هم ازت نمیره، آنوقت چگونه من وارد بحثهای پیچیده تری با شما بشم که تو دیگه اصلا درک درستی از آنها نداری !؟ بیچاره وقتی سوادت نم داره و حتی قرارداد 1940 را 41 19 می نویسی و از وضعیت نقشه خزر هم خبر نداری ! و نمی دانی نصف خزر یعنی چی و تا کجا میشه ؟! آنوقت چه می شود به تو گفت ؟! بحث با تو آب تو هاونگ کوبیدن است ! اینقدر دروغگو و بی سواد و از طرفی مغرض هستی که سایه خودت را به من نسبت می دهی ! کمی کلاه خودت را قاضی کن و نقشه خزر را بذار جلوت و ببین که نصف خزر تا کجا میشه! نصف خزر یعنی جمهوریهای ترکمنستان و آذربایجان نباید دیگر سهمی در این دریا داشته باشند ! ضمن اینکه آقای نامحترم کمی شرم کن و موقع نوشتن دقت کن که چه می نویسی و مطالب منو با دقت بیشتری بخوان تا دچار سوء برداشت نشی ! .. ادامه دارد
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 02:35
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
در قراردادهای مذکور گفته شده دریای مشترک و مشترک به معنی سهم برابر نیست! برو از یک آدم باسوادتر از خودت سوال کن تا شاید کمی اطلاعاتت افزایش پیدا کنه ! چرا اصرار داری به چیزی که نمی دانی ؟! وقتی مطالبی اینقدر واضح و مبرهن را انکار می کنی آنوقت چگونه میشود به توی نادان فهماند که بقیه حرفات هم زر و بی اساس است ! این چه ربطی به جمهوری اسلامی داره ؟! اولا کجا نوشته قوم کاسپی مردمانی سفید پوست بودند ؟! ثانیا مگر قوم سفید پوست نمی توانند در ایران باشند و شمال ایران مگه سیاه پوستند یا زرد پوستند !؟ تاریخ را هم وارونه می فهمی؟! گویا اوضاعت خیلی خرابه ! عجب موجود عجیبی هستی ؟! قوم کاسپی قومی بودند که در جنوب خزر می زیستند ( حالا اگر هم به زعم شما سفید پوست بودند بهر حال در جنوب این دریاچه بودند ) و اینرا تو همین اینترنت هم سرچ کنی می تونی بفهمی! من چه کار دارم که جمهوری اسلامی چه می گوید، آنها اگر می گویند خزر خوب اشتباه می کنند .
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 02:38
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
قوم کاسپی قومی بودند که در جنوب خزر می زیستند ( حالا اگر هم به زعم شما سفید پوست بودند بهر حال در جنوب این دریاچه بودند ) و اینرا تو همین اینترنت هم سرچ کنی می تونی بفهمی! من چه کار دارم که جمهوری اسلامی چه می گوید، آنها اگر می گویند خزر خوب اشتباه می کنند . مازندران هم درست نیست چون در سواحل شمال ایران سه استان هست ( گیلان ، مازندران و گلستان ) و این امر مورد اعتراض دو استان دیگر میشه ! ضمن اینکه وقتی نام بین المللی آن کاسین است و این نام ایرانی است چرا همانرا خطاب نکنیم!؟ برات متاسفم که دچار اوهام هستی! بازم هم تکرار می کنم که تو شامل این ضرب المثل میشی که نرود میخ آهنین در سنگ ! ضمن اینکه ماشاء الله رو که نیست سنگ پا قزوینه! از رو هم نمیری و هی زر میزنی ، هی زر میزنی....! و همه چیزو به همه چیز دیگه ربط می دی ! آدم می مونه به کدام زرت جواب بده ! بدا بحال کسی که با تو حشر و نشر داره !
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 02:40
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
راستی مطلبی که یادم رفت بنویسم اینکه: من گفتم ایران حق کشتیرانی در این دریا را نداشت و نگفتم که در قراردادها از این حق محروم بوده ! اشاره به استفاده از کشتیرانی تا حق انجام این کار با هم فرق دارد و این دو موضوع با هم فرق دارند ! یعنی عملا ایران نمی توانست اینکار را بکند ! البته برای شما که به موضوعات مهمتر از این هم بی توجه هستید براتون زیاد فرقی نمیکنه ! تساوی در استفاده از کشتیرانی با حق کشتیرانی فرق می کند ! در دوران شاه معدوم ایران نه حق کشتیرانی و نه بهره برداری از منابع زیر بستر و خیلی از حق ها را نداشت و ایران بصورت دو فاکتو پذیرفته بود که در خزر فعالیتی نداشته باشد و از خط فرضیfir هم حق عبور بدون پرداخت وجه را نداشت! این یعنی حق السهم ایران در دریای کاسپین حدود 11 درصد بیشتر نبود ولی پس از فروپاشی، ایران فعالیتهای خود را در این دریاچه افزایش داد و
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 03:20
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
.... ولی پس از فروپاشی، ایران فعالیتهای خود را در این دریاچه افزایش داد و الان کشتیرانی و حتی سکوهای تحقیق برای برداشت نفت از خزر را دنبال می کند و با کشورهای حاشیه چند سال است که گفتگو برای افزایش سهم خود فراتر از حسینقلی آستارا و در محدوده 20 درصد را پی گیری می کند و کشتیهیا جنگی در دریا مستقر کرده و مانور برگزار کرده است و .. البته اینها را برای کاربران محترمی عرض می کنم که با مباحث حقوق بین الملل و حقوق دریاها آشنائی دارند نه برای شما !
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 03:23
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه / میگم این وسط تو چی میگی ، نخودی !؟ اگه در یک روز 700 نفر را به زعم اطلاعات غلط تو گردن زده ! حتما آن 700 نفر مانند تو بودند و حقشون بوده که باید گردن زده می شدند تا کره خاکی از لوث آدمهای ناپاک و وحشی پاک شوند و احسنت به او ! و قطعا باید آدم قوی و نیرومندی باشه که تونسته این کار را بکنه ! باز هم احسنت به او ! یا علی مدد مددی کن که در ادامه گردن افراد ناپاکی مثل تو هم زده بشه ! حالا بهم بگو که تو آدم بزدل اگه بودی چنین عرضه و جرآتی را داشتی ! ؟ یا شلوارتو خیس می کردی !؟
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 03:29
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یا علی مدد مزدور رژیم تمام اطلاعات تو غلط و بی اساس است ؛ تو هم مثل اربابانت به جز دروغ گویی کار دیگری بلد نیستی این آخرین چیزی است که می نویسم چون اولا با کسی که به نقد گویی زر زدن می گوید و هیچ چیزی نمی فهمد به جز اراجیف ودروغ نمی توان بحث کرد الته من همنطور که گفتم با تو از اول هم بحثی نداشتم چرا که بحث با تو به مانند این است که آب در هاون بکوبی!! من با مزدوران رژیم هرگز بجث نمی کنم , این فقط برای روشنگری بود؛ با کسی که اصولا اهل منطق نیست و در مورد اظهارات روشن من بحث را عوض میکند و به صحرای کربلا می زند , نمی شود بحث کرد؛ من هرچه می گویم نر است تو می گویی بدوشش!! در ضمن من یی سواد تر از تو ندیدم که مرتب صفت خود را به دیگران نسبت می دهی! .
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 14:16
arminmunchen - مونیخ - آلمان
یا علی مدد می خواستم دیگر چیزی ننویسم ولی وقتی که آخرین اراجیفت را خواندم دیدم که چه آدم خطرناکی هستی به فرض که علی 700 نفر و یا 70 نفر و یا 7 نفر را کشته که حتما کشته جنایتکار است تعداد آدم ها که مهم نیست مهم قتل است که مرتکب شده است اما تو حق نداری دیگران را ناپاک و وحشی خطاب کنی .. و اما اگر علی امروز زنده بود حتما رئیس سپاه پاسداران جنایتکار می شد! وقتی که تو در مورد سهم دریای خزر و جنگ و . نظریات دروغین و بی پایه و اساس و حسین قلی خانی می دهی ؛ مطمئن شدم که بی تردید برای اینکه پشت دستگاه کامپیوتر بنشینی از جای دیگری هدایت می شوی! به قول شاعر در پس پرده طوطی صفتم داشته اند آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم!! اگر علی امروز زنده بود بی تردید به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه می شد!!!
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 16:10
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / چه جالب ! نکنه که اون آی دی ( ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه ) هم مال تو ست ! مزدور آمریکا و اسرائیل چند تا آی دی داری !؟ کجات سوخت که هی جلز و ولز می کنی !؟ تو اون آی دی حرف بی ربطی زدی که جوابتو دادم. چون جواب های هوی است ! آی کیو ، لااقل باز هم با همون آی دی جواب می دادی که رسوا نمیشدی ! و یا شاید هم پروژه مشترک با هم دارین ! بدبختی والا ! گویا مقداری گرایشات کمونیستی هم داری ! افکار کمونیستی با فروپاشی شوروی مرد حالا تو چرا زنده موندی و افکارتو ادامه می دی و چرا با خاندان پیامبر اکرم ص دشمنی داری مزدور ! واقعا برات متاسفم !! ... ضمنا سعی کن در بکار بردن ضرب المثلها کمی ابتکار بخرج بدی و مثل طوطی هر چی من گفتم تکرار نکنی. موفق باشید نخودی یا شاید پدر یک زندانی سیاسی محکوم به اعدام !! موفق باشید !!
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 03:05
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
arminmunchen - مونیخ - آلمان / ضمنا سعی کن که از رو نری ها.. ! سریع چند تا دروغ و تهمت سرهم کن و چیزی بنویس که کم نیآری ها.. !! ... واقعا که چه نادونی به تور ما خورده !...
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 09:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.