گزارش تلویزیون برزیل از اتهام جنسی دیپلمات ایرانی



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+141
رأی دهید
-294

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
یکی‌ دیگر از افتخاراتِ دولتِ خدمتگزار و "خادمِ مردم "! حالا جالبه که به‌‌‌ جای معذرت خواهی ، دولتِ اشغال گر‌ ، با افاضاتِ احمقانه حتا فرهنگِ ایران رو هم زیر سوال برده! ببینید وطن فروشان چه کسانی‌ هستند و چطور ایران را بد نام کرده اند!
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 21:36
Benika - برن - سوئیس
عجیب نیست، دور از جون شما خیلی‌ مردای ایرانی‌ این کاره هستن،از کوچیکترین فرصت استفاده می‌کنن که خانوم‌ها رو لمس کنند، مثلا تو تاکسی، تو خیابون، تو اتوبوس، این که دیگه استخر بوده.خیلی‌ کارش احمقانه بوده
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 21:41
arian1 - ابادان - ايران
حالا دوباره وزیر خارجه جمهوری ملاها میاد و موضوع رو تکذیب می‌کنه. واقعا حکومت اسلامی در ایران از فاسدترین و کثیفترین افراد تشکیل شده و باعث ننگ و شرمساری ما ایرانیان است . به امید نابودی این حکومت ضّد ایرانی‌ و آزادی کشورمان از این موجودات شیطانی.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 21:41
OnLine. - تهران - ايران
خاک تو سرشون که هیچ جایی واسه آدم آبرو نمیذارن ،کاری کردن که رومون نمی‌شه بگیم ایرانیم.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:02
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
دیپلماتهای ایرانی‌ مگه مسلمان نیستند؟ پس چرا در استخر مختلط اونجا چه غلطی میکرد, شاید رفته بوده پی‌ به تفاوت فرهنگها ببره!!!
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:02
Hamidkarimy - دبی - امارات
برا خودشون استخر مختلط حلال فقط برا مردم حرام
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:06
NedayeAzadi - تهران - ایران
ارزش زن در اسلام برابر با پارچه ای است که به دورش پیچیده شده. برای همین از نظر مسلمانان اگر زنی حجاب اسلامی نداشت نه حیا داره نه شخصیت و برای هر نوع فساد اخلاقی آماده است. و این آقاهه هم فکر کرده که حالا افتاده تو باغ و هر کاری دلش بخواد میتونه بکنه بدون اینکه کسی بهش حتی اعتراضی کنه.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:30
togyan - لندن - انگليس
این خبر ۳ تا ۴ روز هست همه جا پخش شده، خیلی‌ ممنون از اطلاع رسانی دوباره و سه بارتون. من آدم مذهبی نیستم، شیعه و ّسنی و یا مسیحی و یهودی و حتی لا مذهب، همه برای من قابل احترام هستند. ولی شما ( مسئولین سایت ) چرا درباره بحرین هیجی نمی نویسید؟ چرا از حمام خونی که تو بحرین را افتاده هیجی نمیگید؟ آش این قدر شور شده در این چند روز گذشته، که بی‌بی‌سی انگلیس مجبور شد در این باره گزارش تهیه کند هر چند همش دروغ بود. ولی شما سکوت کامل در این مورد اختیار کردید. جالبه، بسیجیها ساندیس اسلامی میخورند و شما ساندیس آمریکایی‌. نوش جونتون، بخورید حالشو ببرید.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:23
zedeakhond - لندن - انگلستان
دنیل نبی هلند بیا ببین داداشت چی‌ کار کرده لول بپا تو هم تو هلند گیر نیوفتی
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:37
آقای دادگر - پورتو - پرتغال
بدبختیم بدبخت میدونین؟حالا هم بیان از آرش و کورش کبیر و صغیر بنویسید.
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:42
DADA_ST - آمستردام - هلند
خوب باور ۸۸ و امل بنین و دوستان هم رزم بیان توضیح بدن که یک کارمند سفارت جمهوری منحوس اسلامی در استخر مختلط آن هم در برزیل که خوب همه میدونیم چه تیپی‌ هستند چه غلطی میکرد ؟؟ که این دست گل رو به آب داده ؟؟ توجیهات منطقی‌ اگه نه .
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:42
feminism - لندن - انگلستان
آقایونِ اسلامی در شیرجه زدن و زیر آبی رفتن استاد میباشد. ایشون در استخر و پاسدار سردار زارعی که وظیفه اش مبارزه با فحشا و مسئول طرح امنیت اجتماعی بود، با چند بانوی عریان در حال بجا آوردنِ نماز جماعت دستگیر شدند ( گفته میشود که بانوان پیشنماز بودند ) !!! الی ایهال دولت احمدی نژاد هم بعد از دستگیریش به او گفت : تقبل الله عباداتکم آقای سردار :)
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:50
دنیای وحشی - تهران - ایران
جمهوری اسـ... شیطانی ایران معلوم الحالهایی هستند که نه آبرو دارند و نه حیا و نه شرم و نه وجدان و نه هیچ صفت انسانی دیگر .بنابراین بنده به شخص خودم از شنیدن خبرهایی از این دست تعجب نمی کنم واگر اخبار این چنینی از این شیاطین نشنوم تعجب خواهم کردم و فکر میکنم مردم دنیا و ملت ایران هم به این نتیجه رسیده باشند فقط از چیزی که متعجب هستم که چطور راهی برای کله پا کردن و فروکردنشان به چاههای فاضلاب هنوز پیدا نکرده ایم که از شرشان برای ابد راحت بشویم و یک نفسی بدون آهنها درفضایی سالم بکشیم .
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 22:58
ukguy4u - لندن - بریتانیا
مگه کار بدی کرده به سنت ..... عمل کرده. مگه نه باور 888؟
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 23:01
oghab - هلسينكي - فنلاند
Benika - برن - سوئیس. بانظر شما موافقم .کاملا درست است / بدبختانه
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 23:46
دنیای وحشی - تهران - ایران
پدرسگها همه جا مثل سگ شکاری بو می کشند که ببینند کجا میتوانند شکارجدید گیر بیاورند لابد میخواستند از ماتحت این دخترهای برزیلی برای خودشون و آبا و اجدادشان حلوای داغ و آبدار دربیاورند و هدیه ببرند .آخ که تف بر اون جنس نانجیب شما نامردان شیاطین جمهوری اسـ... ایران.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 00:04
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
ساندیس خورا بیان توضیح بدن که این حـ... مورد تایید جمهوری اسلامی تو استخر مختلط چه غلطی میکرده، حالا فرض که هیچ کاری هم نکرده!!!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 00:25
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
ننگ بر این حکومت که چه افراد کثیفی را بر سر قدرت گذشته... همون رهبر سران سپاه بسیج آقایان در مجلس همه کثیف و از همین قمشا ش هستند واقعا شرم و ننگ بر شما.. تمام قونینی که در قرآن و کتابهای رساله که نوشتند فقط برای مردم هست که بتوانند خودشون کثافت کاری کنند و بر آنها حکومت کنند...
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 00:09
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس
در کل؛ روش قضاوت و برخورد ما با یک رخداد و خطای انسانی‌، نامطلوب و نامطبوع است. اینگونه روش اعتراض به عملکرد فردی در یک مجموعه، و تعمیم آن به یکایک عناصر آن مجموعه و مورد حمله قرار دادن ریز و درشت آن پیکره، بدترین روش اعتراضی ‌ست، مثل این است که تمامی‌ سفیران کشورمان در کشور میزبانشان در حال انجام کارهای زشتی از این قبیلند. پس حق مسئولین مخلص و درستکار گمنام در آن مجموعه چی‌ ؟؟ با این نوع طرز نگرش و برخورد غیر اسلوبی، تنها به مراحل زایش و تکامل دیکتاتوری کمک می‌کنیم؛ نه به زدودن آن. شاید فاکتور‌های مسبب پیدایش، نشو و نمای دولتهای غیر مسئول، سفسطه گر‌ و مستبد: در بطن خود ماست.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 01:13
anty mola - اربیل - عراق
togyan -لندن -انگلستان -این سایت مربوط به ایرانیان میباشد ما را چکار به بحرین ،شما خودش نارحت نکن ببم ،خوب حالا بگو ببینیم که انجا چه خبر شده که جنابعالی داری خودت را برای بحرین جر میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 01:37
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
togyan - لندن - انگلیس شما یه نامه به صدا سیمای رژیم بنویس و بگو چرا در مورد همامِ خون در سوریه چیزی نمی‌گن؟؟ عزیزم به تو هم ساندیس دادن خوردی فقط توش مواد ریخته بودن نفهمیدی!!! کم کم می‌فهمی!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 02:04
nasl sokhta - لندن - انگلیس
خمینی و خامنه آیی هم مثل این کثافته هستند همین ساندیس خورا هم مثل همین وزیرا هستنند ولی‌ تنها چیزی که این کثافتها دارند رو است وقتی‌ که مچشن را هم میگیری باز از رو نمیرند.رزیلترین آدمها نقاب‌ مذهب را به سر دارند در کشور ما
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 02:11
morgan123 - واشنگتن - امریکا
این امریکایی ها وقتشه کمی هم از اسلامی ها فرابگیرند . حکومت این ماجرا را تکذیب کرده و سوتفاهم خوانده ببینید امریکایی ها هم میتوانستند همین کار بکنند مثلا بگویند یکی از افراد طالبان کتاب قران را سوزاند تا نیروهای ناتو را متهم کند و یا یک افغان را لباس سرباز امریکایی میپوشاندند و ادعاء میکردند این بود که به مردم تیراندازی کرد و ما هم او را مثلا کشتیم ! در اسلام گفته میشه که دروغگو دشمن خداست امـــا! کشتن گناه است امـــا! غارت و تجاوز بد است امــــا! این ( اما) کلمه طلایی ست که با توسل به تکمله جمله هر خبطی حلال است! ماست مالها از قسمت اول جمله استفاده میکنند و زبلها از بخش دوم آن!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 02:49
Taraneه - کبک - کانادا
برای تبرئه ۱ آدم کثیف که از خودشون بوده، گفتن فرهنگ همه مردای ایرانی‌ دستدرازی به کودکان است، اونم تو استخر در حضور پدر و مادرشون به همین سادگی‌ همرو به کثافت می‌کشن که بگن ما کثیف نیستیم.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 02:59
gardash - برادفورد - انگلستان
اسلام و دیپلماتهای کثیف اسلامی .
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 01:50
ranandeh taxi - منچستر - انگلستان
این حکمت الله قربانی یکی‌ از فاسد‌ترین دیپلماتهای خارج کشوره.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 04:09
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
omid por jala. یواش یواش پیاده شو با هم بریم! اولا هر کدوم ماها در خارچ از ایران نماینده کشورمون هستیم من که خودم همیشه سعی میکنم کاری نکنم که حرکت نادرست من ذهنیت دیگران رو نسبت به کشورم عوض کنه! هیچ کس هم کار این آدم روانی رو تایید نمیکنه در ضمن اینکه ایشون امام و leader ما نبوده و ما هم به ایشون اقتدا نمیکردیم که حالا بشکن و بالا انداز راه انداختی اونم یک آدم مثل تو یا هر کسی دیگه تا اونجا خاطرمون میاد ما ایشون رو تایید نکرده بودیم که حالا دادشو سر ما میزنی ! مهمتر از همه تو باید ناراحت باشی که آبروی کشورمون رفته نه این که خوشحال باشی از این که یک ایرانی عوضی به عنوان نماینده کشور مون اسم ایران رو زیر سوال برده !!! اصلا تو دوستی یا دشمنی ایرانی هستی یا نیستی!!!! اصلا میتونی بفهمی ؟؟؟!! بعید میدونم
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 03:13
suhail - دبی - امارات
بابا چرا مغلطه می کنید اون زیر آب صیغه اش کرده
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 04:33
پهلوون مفرد - كلن - المان
طبق اظهارات شاهدان، آشیخ پدوفیل ۵۱ ساله، در حال مرور تحریرالوسیلۀ مرشد جماران (جلد چهارم کتاب نکاح مسئله ۱۲: نزدیکی با کودکان شیرخواره) زیر آفتاب لَـم داده و روی چمن‌ها ولـو بوده، بعد از مطالعه به نیت تجدید سنت‌های آباء و اجدادی، برای شکار دختر صیغه‌ای ۶ساله با جفت‌پا و شالاپ شلوپ زیرآبی می‌ره....
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 04:54
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
این یه چوب دو سر ؟؟؟؟؟؟ هم از طرف ج.ا. هم از طرف غربیها که حالا گیر دادن به اینها و گفتن گشنمه یک پیرمرد ضمن دیدار احمدی از جنوب و دست زدن یکی از کارگذاران ج.ا. به یک دختر نابالغ در برازیل و و ..... واسه غرب یه باره مهم شده!!1 مگه تا حالا وابستگان ج.ا. که می ا.مدن خارج واسه دوره و هر کار دیگر , یه دمی به خمره نمیزدند که حالا فهمیدند باید رسواشون کرد؟ مگه تا حالا نمیدونستند که ملت ایران با وجود اینهمه سرمایه ملی که شاه باهاش اسلحه میخرید و اینها بین خودشون تقسیم میکنند...دنباله....
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 05:23
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
.........., مردم ایران بیش از 70% آنها زیر فقر زندگی میکنند و حالا مهم شده که یک پیرمرد گرسنه است؟ مگه دولت برازیل نمیدونست که این رژیم یک رژیم با چهره ای زیر چهره دیگر است که تا چند ماه پیش باهاش رابطه حسنه داشت و حالا اخ شده؟ مگه دولت برازیل نمیدونه که کشورش در رده تایلند یکی از بزرگترین فروشندگان اعضای بچه ها و تولیدکنندگان فیلمهای پورنو در دنیا هست و بشریت اصلآ واسشون مهم نیست و دارند در دنیای بورژوازی ای ,که بدون طی کردن دوران فِودالیسم, و خرده مالکیت مثل شاه ایران , جامعه ای مملو از بیرحمی و فساد و جنایت رشوه پردازی ساختند و انسانها را بمانند یک حیوان در متروپل های آلوده به انواع بی عدالتی ها رها کرده اند؟ آخ کمی عاقل باشید و دستمال دست این تبلیغات نباشید و مبارزه خودتان را علیه این رژیم ددمنش رها نکنید.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 05:24
پروردگار - تهران - ایران
برنامه جدید استخرهای برزیل اعلام شد : روزهای فرد ویژه دیپلماتها روزهای زوج ویژه خانمها و آقایان
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 05:38
sepherdad - سیدنی - استرالیا
بنیکا - برن - سوئیس. دیپلمات با یه مرد معمولی‌ فرقش اینکه نماینده سیاسی یک کشورهست،، دست مالی کردنی که معمولا خانمهای ایرانی‌ ازش لذت می‌برن با دست مالی کردن یه بچه توی استخر فرق داره، فرق یه بیمار جنسی‌ و یه ذهن خراب با یه شیطونی جنسی‌ یه پسره بچه که تموم دنیأش رو کوچیک کردن توی یه جنسه مخالف خیلی فرق داره.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 06:05
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
سا ندیس خورا کجان نظر بدن بخونیم
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 06:01
romano - تهران - ایران
دوستان عزیزی که اینجا بر زد تفکر اسلام بدترین توهینها را می‌کنید و خود را دمکرات و لیبرال هم می‌خوانید من یک مسلمانم به دینم افتخار می‌کنم. این رفتار شما توهین به میلیونها انسان مانند ماست این آقایان که هم اکنون صدر قدرت هستند همه تیر خلاص زن هستند نمونه حجت اسلام فلاحیان در زمان قتلهای سال 67 و پیش از آن در 20 سالگی از طرف خمینی ملعون دادستان 3 استان هرمزگان خوزستان و مشهد شد و با خلخالی بهترین جوانان را اعدام کرد این انسان و دیگران که اکنون دور خامنه‌ای بیشرف را احاطه کرده‌اند چه ربطی به من دارد شما فکر می‌کنید خود خمینی مسلمان بود. مگر غیر این است که در این مملکت مسلمانها دارند بدبختی می‌کشند چطور هیتلر یهودیان را کشت شد هولوکاست اما برادر ایرانی تو که با آبرو دارد صورت سرخ می‌کند دین مسلک ندارد و از یکطرف حکومت باید او را بیازارد و از طرف دیگر خود تو توی ایرانی (حتی در آسایش هم شرف داشتن برای بعضیها سخت است پس عیب حکومت نکنیم). و خوش بحال شرف نداشته این حکومتیان که ما باید رسوای اخلاقی جنسی برزیل (برزیل، تایلند و ..) بشویم و داد سخن در تلویزیون خود از رسوایی جنسی ایرانی بدهند.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 07:51
truth-seeker - لندن - انگلستان
تمام بسیجیهای زمان جنگ عراق، شده‌اند مسئولان دولت اسلامی کثیف ما ایرانیان. من خودم افسر وظیفه در جنگ عراق به مدت تقریبا ۳ سال خدمت سربازی کردم. یادم هست هر موضعی که بسیجی‌ها حضور داشتند پر از تعفن و کثافت نگهداری میشد و ارتشیها هر جا که بوی بد میداد می‌گفتند بسیجی‌ها اینجا موضع دارند. حالا همین بسیجی‌ها (جدا از اونایی که مردند یا نقض عضو دارند) با همان فرهنگ در کشورهای خارجی‌ به عنوان وزیر، دیپلمات و نماینده دولت حضور دارند.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 08:49
کوروش_ساروی - هانوفر - المان
دوستان باز هم میگم این fanoos و میگ میگ_مزدجرس_ ساندیس خور هستند و حتی یه بار نشده بیایند و در خبرهای سیاسی کامنت بگذارند و فقط در برخی‌ خبرهای اجتماعی میایند و نظر میدهند و آن هم مردم عادی را میکوبند و مثلا میگویند که این جوان نباید ادم میکشت و یا آن یکی‌ نباید رابطهٔ دزدکی میداشت و نمیگویند که دلیل این همه جرم و جنایت و کشت و کشتار و فقر و بی شرفی و بی بند و باری و اقتصاد بد کیست ؟...حالا چرا نمیأیید از برادران و خواهران مسلمانتان و خداپرست و اسلام زده ی خودتان دفاع کنید fanoos و میگ میگ_مزدجرس،،،شما که همش عاشقید در این سایتها اعدام یک جوان ایرانی‌ را نگاه کنید،،،اگه راست میگید و ساندیس خور نیستید یه بار بگید خامنه‌ای دزد و بی‌ همه چیز هست
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 03:38
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
من نمیدانم که چرا همه اینجا موافق و مخالف نویسند. .این بر حسب قانون اساسی‌ دولت اسلامی عمل کرده. رساله امام لعنت را خواندهاید. ؟ نگاهی‌ به درین آن کنید، چه چگونه یک مرد لذت جنسی‌ از کودکان ۸ سال باید گیرد ؟ در اسلام زن طعم مرد می‌‌باشد. زن فقط باری لذت مرد وجود دارد. مگر رییس بزرگ آنها چیز دیگری بود .که به دختر ۸ ساله هم رحم نمی‌‌کرد. محمد برای یک لحظه صورت زن وفاترین همراه خود را دید. به سرعت یک آیه‌ قرآن صادر کرد . که دوستش زن خود را طلاق دهد.واگر نه سر از جهنم در می‌‌آورد. این آقا در ایران شغل دیگری خواهد گرفت . نماینده مجلس ، سردار سپاه، دادستان. چرا که فرهنگ اسلام را در ملت کفار دفاع کرد
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 09:48
Azadikhah - تكسل - هلند
واقعاٌ باعث خجالت است. این رژیمی که ادعای مسلمانی میکند، عواملش به استخرهای مختلط میروند و جا نماز هم آب میکشند. تفاوت فرهنگی یعنی چه؟. یعنی در ایران آزار جنسی کودکان مجاز است و در برزیل مسالۀ دار است. اگر شما در ایران به آزار کودکان ما میپردازید، دلیل مجاز بودن آن نیست بلکه دلیلش حمله عده ای وحشی است که ملت ما را به گروگان گرفته اند. مطمئن باشید که اینطور نخواهد ماند و بزودی ملت انتقامش را از شما مزدوران خواهد گرفت.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 09:53
شاهین آریا - لندن - انگلستان
بابا شما ملت ایران هم شورش را درآورده اید. این یارو دیپلماته استخر شنا را با زمین فوتبال اشتباهی گرفته و خواسته یک گل بزنه که نشده. آنهمه پله جون گل زد هیچکس چیزی گفت؟ ایرادی داشت. حالا گل اسلام وارد دروازه کفار نشد ناراحتید. این مرد شریف ودیپلمات وحقوق دان را باید تشویق کرد نه تکذیب یعنی ثابت کرد که هرکی بخواد باما در بیفته اینطوری حتی ترتیب زن و بچه اش را هم میدهیم و ثانیه به ثانیه برافتخارات و اقتدارات رهبر معظم وحکومتی که دارد ملت ایران را از خواب غفلت و بدبختی بیدارمیکند میافزاییم. شاد و ایرانی باشید. دیم دریم دیم اسلام دیم دریم دیم اسلام گل....؟ گل......!!!!! خاک تو سرت با اون گل زدنت. میخواستی ثابت کنی که گل تر وخیس بهتراز گل خشکه حساب انداره توپشو نکرده بودی بدبخت.!!!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 07:13
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
romano - تهران - ایران دوستِ عزیز ! مشکل اسلام است نه ما! ما به جز حقیقت راجع به اسلام، چیزی نگفتیم! اگه فکر میکنی‌ این حقایق ضّدِ بشری و ضّدِ انسانیست ، پس ایراد از اسلام است! شما گفتی‌ که ما به ملیونها مثلمان توهین کردیم ولی‌ واقعیت آن است که اسلام به میلیارد‌ها انسان توهین می‌کند! می‌پرسی‌ چگونه؟؟ اینگونه : معنی‌ ِ اسلمینی صلح و تسلیم درست است؟؟ خوب حالا خودت نگاه کن ، چه در تاریخ و چه در دنیای امروز، اسلام و مسلمین بیشترین ترور‌ها را انجام داده اند ، بیشترین اختناق را در کشور‌های خود به وجود آورده اند! آیا این توهین به بهاییت نیست که پیروانش را از خانه و کاشانه خود اخراج میکنند، به کلیسا‌های مسیحیان حمله میکنند ، یهودیان را شیطان پرست می‌نامند!! و. همهٔ اینها از خودِ قرآن بر میاید. مگر قرآن فرمانِ کشتنِ کافران و مرتدین را صادر نکرده؟ مگر اسلام با شمشیر وارد ایران و اروپا نشد! پس به جای عصبانی‌ شدن از دست ما به خاطره گفتنِ این حقایق، از اسلام توبه کنید!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 09:54
فراوانی - قطر - قطر
آقا جان کار بدی نکرده سنت پیغمبر عظیم الشانش را انجام داده دیگه تبارکالله
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:25
bahram-g - آمرسفورت - هلند
اگر هم واقعیت داشته باشد باید رسیدگی شود اما قسمت مهم تر این است که چرا اینقدر بزرگ می‌‌شود؟ بزرگ می‌‌شود چون ما مهم‌ترین مشکل غرب و شرق و جلوی چشم آن‌ها هستیم. وقتی‌ رئیس جمهور آلمان سؤ استفاده مالی‌ کرد و برکنار شد در برزیل همینطور گزارش تهیه شد؟ اکنون که محافظان اوباما گروهی به روسپی خانه رفته بودند اینطور گزارش خاص تهیه شد؟ شما که خودت را وطن پرست می‌‌دانی چرا با آن‌ها همراه می‌‌شوی؟ چون رقص و شراب در ایران ممنوع شده؟
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:30
*پسر شجاع* - تهران - ایران
این رفقای برزیلی هم تا آبروی برادران سرباز امام زمان رو در تمام دنیا نبرن ول کن نیستن ..بابا ول کنین دوستان در مواقع سختی به درد هم میخورن ..یاد این شعر زیبا افتادم ..دوست آن است که گیرد دست دوست // در پریشان حالی و درماندگی ..
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:33
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Benika - برن - سوئیس. بابا کجا اینطوریه که شما میگی ؟!!..اگه میگفتی تعداد خیلی خیلی کمی از مردای ایرانی اینکار رو میکنن مشکلی نبود ..ولی نه اینکه اکثر مردهای ایرانی !!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:35
massoudoslo - اسلو - نروژ
وقتی که نظامی شرف و مفهوم درستی نداشته باشه بین حرفش و عملش تفاوت و دوگانگی بوجود میاد که در فرهنگ ما مردم عادی بهش میگیم ریاکاری ! چطور استخر و زن برزیلی و تجاوز و عشق و تفریح برا نماینده ایران تو برزیل امکان پذیره ولی مردم ایران حتا اجازه اتنخاب لباس خودشون رو هم نداشته باشن ؟حکومت امام زمان که میگن دقیقا همینه و وقتی هم که این ج .اسلامی عالم گیر شد میخاد از این تفاوت های فرهنگی به نمایش بزاره !!
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 07:08
*پسر شجاع* - تهران - ایران
در جواب کسانیکه میگن این سرباز امام زمان تو استخر مختلط چه غلطی میکرده..راستش منم اولش مثل شما فکر میکردم ولی کمی که به مسئله عمیقتر فکر کردم موضوع کاملا برام روشن شد ..البته کلید اصلی حل مسئله در حرفهای سخنگوی وزارت خارجه بود که گفتن ایشان با توجه به سوابقشان اینکار ازشون بعیده {روش هرکول پوآرو ایی :)}. اولا تو برزیل که مثل ایران استخر زنها و مردها رو از هم جدا نکردن بنابراین ایشان به دلیل نبودن امکانات مجبور بوده بره استخر مختلط. دوما تازه وقتی رفته استخر مختلط برای اینکه چشمش به نامحرم نخوره فقط زیر آبی می رفته .احتمالا به دلیل کم آوردن نفس در زیر آب. و دست و پا زدن.دستش خورده به اندام دخترها ..
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:54
amirt - کلن - آلمان
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس...من با شما موافقم و کلا آقایون و خانومای خارج از کشور خیلی‌ بی‌ منطق صحبت می‌‌کنند. این جور حرف زدن مال هیچ فرقه‌ای هم نیست. یه جور رفتار غریزی هست.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 10:54
odin - انتورپن - بلژيك
togyan - لندن - انگلیس-عزیز برادر اش اینقد شوره که با بحرین و شهرام و بهرام نمیتونی موضوع رو عوض کنی. بجای خجالت کشیدن از دفاع از حکومت ارازل و اوباش، در مورد موضوع صفحه بنویس اگه ذره ای جرات داری. از من میشنوی نسخه رئیس جمهورت رو عمل کن. کدومو!؟ اب رو بریز همونجا که میسوزه.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 11:02
proud to be persian - کاونتری - انگلستان
خوشم میاد وقتی تو دنیا ضایع میشیم هم منحصر به فرد ضایع میشیم !!! مردک رفته تو استخر مختلط هیچ کاریش ندارن اون وقت یه هنرپیشه تو امریکا کشف حجاب کنه دیگه تو مملکت راهش نمیدن .. تف به روتون
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 11:12
فشوتن لندن - لندن - انگلیس
سلام به دوستن من عضو جدیدم
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 12:49
romano - تهران - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا دوست گرامی اسلام حافظ و سعدی و ناصر خسرو را دارد شما انتخاب می‌کنی دنبال چی بیفتی در دین مسیحیت هم من می‌توانم هزاران جنایت را به نام آن در اقصا نقاط دنیا مثال بزنم کم اسپانیا به اسم مسیحیت در کلونیها کشت خاطرات ماژلان و کریستف کلمب را بخوانید مگر روم باستان به اسم مسیحیت جهان گشایی و شهر سوزی نکرد مگه قرون وسطا حتی تا قرن 17 غیر از ظاهر مسیحیت بود (حداقل مرد باش و عادل از دو طرف ظلم بگو نه هی مسیح پاک گناهان مارا بخشید در سایت راه بیانداز). این انتخاب توست که عشق و سلوک و طریقت میپسندی یا نه سایز ادارا دو تومانی و روز جمعه خوب صلیب کشون و علم کشون مسیح و حسین انتخاب می‌کنی این تو هستی مولوی و خیام و جردانو برانو می‌پسندی یا پاپ ژان پل سلطان باشی و سید علی روزه خان بعد از هر دین جریانی وجود دارد به اسم سازمان سازی به نام آن جنگ می‌کنند و آیت الله پاپ و کاردینال می‌سازند پس از هر پیامبر قتل می‌کنند و می‌کشند و اسمش را می‌گذارند صادرات تشیع آیین روحانی مسیح مقدس و .. ادامه ...
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 13:16
romano - تهران - ایران
برادر تازه مسیحی شده من شما دم از مسیح می‌زنی فحش مسلمان می‌دهی؟ انگار فراموش می‌کنی که عرفان مسیح شامل حال زن روسپی بود فراموش می کنی مرد عرب لواط کار با مردگان را محمد پناه داد. برادر تا دیروز مسلمان بودی و علی اکبر عزیز بود امروز مسیح پاک بگویی دیندار و سالک می‌شوی بخدا که نه می‌شوی یک خشکه مقدس در یک جریان دیگر رودخانه آیا به جرم اینکه آلمان نازی 72 میلیون انسان را به کام مرگ داد که اگر ما تا 100 سال دیگر هم بکشیم این آمار رویایی است دلیل فساد پیروان مسیح می شود آیا بیزانسیها وقتی بدبخت مردم را در فرانسه و آلمان می‌سوزاندند مسیح یا محمد خوشنود بودند. اگر دین دارید آزاده باشید اگر دین ندارید بازهم آزاده باشید. این پروپگندا بر زد اسلام نیست بر زد مردم است این مقابله با قدرت چین و هند در آینده بر سر چاههای نفت است هم اکنون هند و پاکستان دو قدرت اتمیند بحثی در فساد این حکومت نیست ولی نامردی تا چه حد شما فکر می‌کنی آمریکاییها خیلی مهربانتر از ویت کنگها برای ایرانیها هستند. مردم پاک و مهربان غرب را نباید با چهار تا بچه ملاک که در صدر سیاست این کشورها هستند یکی دانست. ادامه ...
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 13:24
romano - تهران - ایران
چرا ما فکر می‌کنیم با توهین و حرافی یک چیز نابود می‌شود بجای آن آنرا دین و آیین را پاکسازی کنیم اسلام کلی ارزش برای مردم ما دارد مردم ما از ریشه در آن هستند. خوش باشید با بحث بی پایان عقده و کوله بار درد گذشته را کنار بگذارید و طرحی نو در اندازید.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 13:36
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
این کثافت ها فکر میکنند همه جای دنیا مثل ایرانه که هر غلطی خواستند بکنند و با مهر روی پیشونی و مزدور ولی وقیح بودن توجیه ش کنند!!! تجاوز قانونی در اوین و کهریزک و .. مخصوص نظام ولی وقیحه و نه کشورهای دیگه. تفاوت فرهنگی هم مربوط به فرهنگ قتل و تجاوز حکومت ولی وقیحه و نه فرهنگ ایرانی.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 13:44
pezhman - وين - اتريش
مهم بد بودن این عمل زشت است.لاقل نباید تحت نام خدا این کار پلید صورت بگیرد.همه می‌دانیم این باند مافیایی ملاها بخاطر صحبت کردن و یا رفتن به پارک و دوست دختر یا پسر داشتن میلیونها جوان را شلاق زده و میزنند... واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند. چون به خلوت میروند، آن کار دیگر میکنند. نکته ای دارم ز دانشمند مجلس باز پرس, توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 13:58
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
جهت اطلاع وطن فروشان نامحترمی که وقتی خبری علیه کشورشان باشه یهو گر می گیرند ! خواستم بگم که : دولت برزیل با پخش این فیلم و رسانه ای کردن این موضوع زشت در واقع به ملت ایران توهین کرده! بدبختها به همه ما توهین کردند.چون در عرف دیپلماتیک بین کشورها چنین خطاهائی را که اشتباه فردی محسوب میشه فقط به اطلاع سفارتخانه آن کشور می رساند و درخواست اخراج آن فرد را می کنند و سعی می کنند که رسانه ای نشود. چنین اشتباهاتی برای دیپلماتهای کشورهای مختلف ممکن است پیش بیآید و آمده و همانطور که برای خیلی از دیپلماتهای آمریکای لاتین و اروپائی و غیره قبلا در ایران هم رخ داده و چنین خطاهائی را مرتکب شده اند و بعدا بخاطر ارتکاب به عمل غیر قانونی اخراج شده اند. در واقع پس از رابطه خوبی که آقای داسیلوا رئیس جمهور سابق برزیل با ایران داشت رقیب او خانم دیلما روسف یه جوری خواسته هم از داسیلوا و هم از ایران انتقام بگیره و لذا دست به افشای این عمل زشت زده و کار دولت برزیل هم زشت است! احتمالا ایران هم در آینده بموقعش عمل متقابل خواهد کرد، چون اینجوری نیست که دیپلماتهای آنها بری از این مفاسد باشند.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 14:33
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
دوست اسلام دوست. اسلام جز فساد و بدبختی و بیچارگی برای ایران نیاورد. از همه بتر اسلام شیعه .دست پرورده شاهان صفوی. چه ملتی بجز ایران خود را کلبعلی می‌‌نامد "سگا علی‌". یا برده علی‌ یا حسین؟ حالا نگوئید که این اسلام واقعی نیست.؟ پس کجا می‌‌باشد این اسلام واقعی شما؟ ۱۵۰۰ سال که برده اسلام می‌‌باشیم-. یک کشور اسلامی نشان دهید، که در آهن ستم نمی‌‌شود . به مردم احترام میگذارند. آزادی متبوهات، آزادی افکار، از اقتصاد دیگر سخن نمی‌‌گویم. ملت ۱۵۰۰ منتظر بوده منتظر حکومت عدل علی‌. این آخوندا جانور نیستند .اینها مار هفت سر می‌‌باشند. اسلام واقعی را به ما نشان دهید. ما روزی ۱۰۰ بار نماز خواهیم خواند
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 14:19
Negah* - فرانکفورت - المان
فرار کرد به ایران ...به دامن رئیسش خلیفه خامنه‌‌ای پناهنده شد...وخودشو زیر عبای آقاش قایم کرد
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 14:41
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان / اینکه نوشتی « مردم ایران بیش از 70% زیر فقر زندگی میکنند ! » منبع آمارت از کجاست ؟ نکنه مانند بعضیها بهت الهاماتی میرسه که ما خبر نداریم ! چرا از خودت آمار در میکنی، دوست من ؟! البته تقصیر تو تنها نیست که اینجوری ! متاسفانه اکثر نظراتی که در اینجا می خوانم مثل آمار توست که همیجوری شکمی حرف که نه زر می زنید! بدون اینکه بیاندیشید که چه می گوئید! یه ضرب المثل ژاپنی میگه : حرف نزدن طلاست و خوب و شیوا حرف زدن نقره است! ولی گویا در فرهنگ شما پرگوئی و دروغگوئی طلاست و نقره است !
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 14:52
علی‌-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
رئیس قبلی‌ بانک جهانی‌ که یکی‌ از کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه هم بود حین ماموریتش در نیو یورک در هتل به یک مستخدم تجاوز کرد به همین خاطرم از سمتش بر کنار شد. یک تحقیقی شده بود در روزنامه من خوندم راجبه رسوایی‌های جنسی‌ سیستمدار‌ها که نشون میداد خیلی‌‌هاشون از قدرتشون و مصونیت سیاسیشون سؤ استفاده می‌کنن از جمله از نخست وزیر ایتالیا نام برده شده بود که دیگه آخر این کار‌ها هست. این مرد کار کثیفی کرده ولی‌ این چیزی نیست که فقط برای ما اتفاق افتاده باشه. آدم مریض در هر قشری و کلاسی وجود داره. البته قبول دارم که اینگونه مریضیها به نظر میاد در فرهنگ هایی بسته و مذهبی‌ که تابو گونه به اینجور مسائل نگاه می‌کنن بیشتر وجود دارند، چون همانطور که میبینیم بجای درمان همش سعی‌ می‌کنن صورت مساله رو تکذیب کنن.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 15:33
علی‌-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
دیپلمات نگو نهنگ بگو :) به گزارش مسئولین استخر ایشان هر ۱۰ دقیقه یک بار وقتی‌ برای هواگیری به سطح آب میومدند، مشاهده میکردند. مهارت این دیپلمات ۵۰ ساله در شنای زیر آبی در مدت کوتاه خدمتش در برزیل بسیار پیشرفت چشم گیری داشته به طوریک میتونسته نفسش رو به مدت ۱۰ دقیقه زیر آب نگاه دارد. ;)
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 15:42
علی‌-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
اقا من موندم عزت نفس کجا رفته، حالا گیریم یه تین ایجر برزیلی با باسن بزرگ و با نمک دیدی، آیا زینسان باید عنان از کف داد؟
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 15:49
kasif palid - آنکارا - ترکیه
با سلام و تحیت. اخیرا رسانه‌های بیگانه با توسل به خبر مربوط به دیپلمات فرهنگی‌ سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل ، قصد تضعیف و تخریب اعتقادات دینی مردم دارند و چنین القا نمایند که مسلمین در کامجویی به کودکآن نیز رحم نمینمایند. با خبر شدم که جناب آقای حکمت الله قربانی، به حکم ضرورت شرع جهت انجام غسل جنابت مجبور به استفاده از آب استخری نمودند که در آن زنان و بچگان بیگانه به شنا مشغول بودند. لذا مستدعی در صورت امکان نظر مبارک خویش را در مورد این مساله بفرمایید. جواب:. حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی زید عزه العالی در کتاب نکاح‏ می‌فرمایند:. مسأله ۹- مستحب است که عجله کنند در اینکه دختر را زود شوهر بدهند و او را حفظ کنند به توسط شوهر. مسأله ۲۶- بچه‏گان و کودکان، چه دختر باشند و چه پسر، در حکم حیواناتند از جهت نظر کردن و لمس نمودن، مگر آنکه از روى شهوت باشد. بنابر این ایشان به حکم وظیفه عمل نموده، و حرجی بر ایشان نیست. احتیاط هست که در هنگام غسل چشمها را ببندند. بر خورد دست در هنگام غسل به بدن غیر مسلمان چه صغیره یا کبیره مانعی ندارد.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 17:26
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
من که چیزی نفهمیدم ولی‌ به هر حال پرچم بالاست.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 17:56
togyan - لندن - انگليس
امید پر جلال - لس‌انجلس - آمریکا. در اینکه جمهوری اسلامی کثافت هست هیج جای شکی نیست. ولی کثافت تر از آن همین غربیها هستند که رژیم‌های دیکتاتوری مثل جمهوری اسلامی را در منطقه شکل میدهند و جنگها به‌‌‌ راه می‌‌اندازند و با سرنوشت ملتها بازی می‌کنند تا اسلحه‌هاشون رو بفروشند. والا این خمینی پفیوز کی‌ بود که یک دفعه بیاید بشه رهبر مردم؟ سخن قدیم رو ولش کن‌، همین یک سال پیش قذافی رو سیخ تو ماتهتش کردن و کشور لیبی‌ رو دو دستی تقدیم کردن به اسلامیست‌های تندرو، اسمش را هم گذاشتند انقلاب لیبی‌. حالا من ساندیس خور و شما یه آدم روشنفکر و فهمیده، ماجرای سوریه جی‌ هست؟ که یک دفعه یادشان افتاده مردم سوریه دمکراسی ندارند و خانم کلینگتون بلند میشه میره عربستان تا با پادشاه دمکرات منش عرب، مذاکره کند که ایشان قبول کنند یک کمی از دمکراسی عربستان رو منتقل کنند به‌‌‌ سوریه. حالا اصلا سوریه ولش. جرا برای بحرین که ۸۰% جمعیت آن شیعه هست کسی‌ تره خورد نمیکند. معنی این سیاست یک بام و دو هوا غرب جی‌ هست؟ شاید معنیش اینکه من ساندیس خورم.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 19:32
morgan123 - واشنگتن - امریکا
کوروش_ساروی - هانوفر - المان - این دوستانی که نامشان را ذکر کردی شاید احساس امنیت نمیکنند به همین دلیل نظر سیاسی نمیدهند به عقیده من اشکالی هم ندارد . بسیاری در ایران اینطور فکر میکنند وگر نه تعداد کامنتها آنقدر زیاد میشود که فرصت به من و شما نمیرسید! (دیدن نیمه پر لیوان !!) به هر حال من و شما در خارج هستیم و ماشالله خیلی شجاع ! اما خیلی از مردم (که حق هم دارند) تحمل بطری نوشابه اسلامی را ندارند !.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 19:45
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس
amirt - کلن - آلمان . با درود / تفاوت دیدگاه طبیعیست، چون هر دیدگاهی متأثر از ترازنامه عاطفی و احساسی‌ فرد است. اما چرا اغلب حاضر نمیشویم درستی‌ احتمالات ممکن تاثیرگذار دیگر ( درستی‌ دیگر دیدگاه ها) را هم بپذیریم، خود به بستگی زاویه دید و بسته تر ماندن ذهنیت میانجامد.../ شاد و تندرست باشید.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 23:07
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
چه قدر همتون بد بین هستین. خوب شاید داشته ارشادشون میکرده که وقتی‌ بزرگ شدن، دیگه از این کار‌های بد بد نکنن. زاهدن کین جلوه در تهران و ایران میکنند، چون به برزیل میروند آن کار دیگر میکنند.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 23:15
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
togyan - لندن - انگلیس معنیش این هست که هر کشوری به دنبالِ منافع خودش هست، پس سیاستمدارانِ کشور‌های دیگه باید با هوش باشند و به جای وآا بستگی به کشور‌های دیگر، خدمتگزارِ مردم و خود و وابسته به مردمِ خود باشند! اگه شما ساندیس خور نبودی، به آویزون شدنِ دولتِ محمود از دامنِ روسیه، چین و کوبا هم اعتراض میکردی!
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 00:14
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
togyan - لندن - انگلیس اما در مورد مساله بحرین باید بگویم که طبقِ کامنتِ شما ، در سوریه هم ۸۰ در صد سنی داریم و اتفاقا آمریکا از این ۸۰ در صد در مقابل بشار اسد حمایت می‌کند در حالی‌ که رژیمِ اشغال گر‌ِ اسلامیِ ایران از آن ۲۰ در صد !! پس بحرین به سوریه در !( این به اون در )!
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 00:29
کوروش_ساروی - هانوفر - المان
romano از ایران و یا علی‌ مدد از منچستر _ شماها زیادی دانشمند هستید حقتون رو خوردند_ و یا علی‌ مدد اگه اینجوری نیست خوب برو ایران و زندگی‌ کن ،،،رومانو یعنی‌ می‌خوای بگی‌ محمد روانی‌ نبوده و در یک روز علی‌ با یارانش ۷۰۰ تن را سر نزد ،،پس کی‌ با عموهاش ۳ تا جنگ بزرگ به راه انداخت .،،،شمر مگه دایی ابوالفضل نبود پس چرا بچه خواهرش را کشت ،،حالا اینها به کنار به ما ایرانیها چه ،،اینها عرب بودن و سوسمار خور ،،گور پدر همشون به ما چه _که شدیم کاسه ی داغتر از اش
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 01:49
Royan - بوخوم - آلمان
بیخود نیست ج.ا میگویند که خانمها باید حجاب داشته باشند برای اینکه مرداشون ناپاک هستند.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 03:50
Dionysos - پارسی - فرانسه
romano - تهران - ایران، روم باستان همینطور که از اسمش پیداست یعنی باستان!!! یعنی مسیحیت هنوز به عنوان مذهب رسمی و قدرتمند ظهور نکرده بود. در اوائل قرن چهارم میلادی مسیحیت دین رسمی شد و در نتیجه آزادی مذهبی اعلام شد نه جنگ. جنگهای صلیبی به خاطر دفع حمله اعراب به اروپا در قرون وسطی بود. این عادت شما مسلمانهاست که برای دفاع از اسلام به هر دروغی آویزان می شوید و متاسفانه خودتون هم باورش می کنید. داستان مرد لواط کار و محمد هم مثل همین داستان روم باستان من در آوردی بود!! بر اساس منابع اهل سنت که البته مورد قبول شما شیعیان نیست چون شما شیعیان ماله کش بیشتر از سنیها با محمد شام خوردید!!! بله بر اساس منابع اعراب سنی محمد یک کشیش مسیحی رو به دست خودش به قتل رساند و علاوه بر دستور قتل صادر کردن قبایل یهودی 90 نفر هم به دست خود محمد به قتل رسیدند، هر سال چند ماه با ابوبکر هم به تنهایی در غار خلوت می کردند! حالا شاید حمایت از مرد لواط کار معنای دیگری داشته که شما شیعیان این داستان رو بهتر می دانید!!!
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 08:22
Dionysos - پارسی - فرانسه
romano - تهران - ایران، راستی نظر جنابعالی در باره ازدواج محمد با عایشه 7 ساله چیه؟ در باره برده داری محمد و آیه های مختص به محمد و برده هایش چیه؟ کجای محمد و پاپ و خامنه ای با مسیح قابل مقایسه ست؟ به قول دوستمون در بالا از اسلام توبه کنید!!! بس کنید این همه ماله کشی و دروغ را!!! خجالت بکشید!!
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 08:23
romano - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه دوست عزیز سعی کردی به من بپری و من اخلاقم رو همه میدونند اهل دسته کشی و باند بازی و این حرفها نیستم اول از همه فرای هر چیزی و تفکری به عنوان یک انسان برای نحو کلامت متاسفم اگر شما ادعای اخلاقت به این گونه میشود مارا همان دین تازی بس دوم بارها گفته ام ما از آنچه داریم حافظ و سعدی و مولوی را می‌دهیم خدمت شما چی داری برادر منابع ما این بزرگان هستند نه منابع شما که درونشون در مورد لواط ابوبکر و محمد نوشته احتمالا فکر می‌کنم این منابع شما از جراید کثیر الانتشار پورنو گرافی آن زمان بوده (این چه منبعی بوده خودش در غار بوده!) شما می‌خواهی مرا به بحث بیاندازی که بعدش اگرجواب بدهم بگویی آیشه 7 ساله بوده و جواب مرا ندادی چیزی که دیگر بسیار کهنه شده (دیگه ما شما رو کهنه کردیم عزیزم) یا اینکه انگ طرفداری بزنی که من طرفدار هیچ چیز نیستم نه دین نه مردم نه خدا حتی خودم من حرف حساب می‌زنم مثلا می‌گویم کارکرد Dionysos - پارسی - فرانسه برای ملت ایران چیست پس اگر کار کردی ندارد کار خودش را بکند دین مردم هم به خودشان مربوط است ادامه ...
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 13:24
romano - تهران - ایران
در اینجا هم وقتی پای طرف زیاد دراز می‌شود و هتاکی می‌کند می‌گویم پایت را جمع کن روم زیاد هم باستان نیست همین دوسال پیش آقای کوین راد در استرالیا از بومیان بخاطر ظلم عذرخواهی کرد آپارتاید و نلسون ماندلا هنوز زیاد کهنه نشده در خود آمریکا اوباما می‌گوید پدر اکنون پسر تو رئیس جمهور کشوری شده که تو در رستورانش دیروز حق غذا خوردن نداشتی دوست عزیز اگر عقده از اسلام داری از مسلمان نداشته باش اگر حکومت ستیزی با مردم ستیز نکن اگر هم هیچکدام نیستی مجبوری دهنت را باز کنی مجبوری نوشته مرا بخوانی چرا می‌خوانی (بابا چرا می‌خونید نخونید مگه مجبورتون کردن). چطور خوشباور باشم که دیروز امریکا موشک استینگر به افغانها علیه روسیه میداد و امروز یکشبه از سال 98 طالبان از زیر لحاف پرید بیرون و ترور اسلامی آغاز شد (قضیه دشمن دشمن خامنه‌ایه ها که ما دشمنی نمیبینیم) تازه مسلمانان مگر چقدر کشته اند (که همان اندک را هم من مسلمان نمیدانم مسلمان تسلیم است) ادامه ...
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 13:37
romano - تهران - ایران
70 میلیون نازی کشتند مسیحی نبودند آمریکا در دهه هفتاد به همان آمار غار شما 3 میلیون انسان در ویتنام کشت آنها که کشتند مسیحی نبودند. از این طرز حرف زدن خیلی بدم می‌آید من برای همه احترام قائلم حتی آنکه دین را نمی‌پذیرد دین محمد و عیسی یک چیز را می‌گویند شما هم نه در مقامی هستی نه نیازی هست این دو را جدا کنی شما که باور نداری برو رد کار خودت. چرا من باید اثبات کنم محمد برده داشته در حالی که اذان گوی او برده بود چرا محمد را با مسیح مقایسه نکنم که محمد بخش اعظمی از کتابش در احترام مسیح است اگر شما راست می‌گویی ما دروغگو هستیم و ماله کش (کلمه جالبی است این ماله کش و ماستمالی فرهنگ خاصی را از مملکت ما را نقل می‌کند) پس این چند هزارسال کجا بودید می‌خواهید بگویید که مردم می‌کشتنتان خوب اگر شما حق بودید مردم چرا در این هزاران صباح بشری دنبال شما و عقاید پاکتان نیفتادند مگر شما سزاران نبودید که گلادیاتور به جان هم می‌انداختید خوب شر این دین را هم می‌کندید ادامه ...
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 13:48
romano - تهران - ایران
سخن به دارازا کشید من این باورم است به آن افتخار می‌کنم به سخن عشق حافظ قلبم را باز می‌کنم (حتی تو) شما که هیچ کسی یارای حذف مارا ندارد شما در لواط و ماستمالی و برده و .. بمان ما سلوک می‌کنیم. "دی شیخ با چراغ همی‌گشت گرد شهر/کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست*گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما/گفت آنک یافت می‌نشود آنم آرزوست/هر چند مفلسم نپذیرم عقیق خرد/کان عقیق نادر ارزانم آرزوست*" منم بندهٔ اهل بیت نبی ستایندهٔ خاک و پای وصی (بجان مادرم اینو فردوسی گفته فحاشی می‌خواهید بکنید به فردوسی تازی فحش بدید! به منابع شما هم دسترسی نداشته) ما اخوی درویشیم گداییم چیزی از خودمون نداریم شیخ و پاپ و داوکینزو همه مال خودتون بابات یکجور نفهمید عکس آقا تو ماه دید خودتم یکجور دیگه‌ بزار حالمون رو بکنیم شما هم زیاد بخاطر دین تازی ما وجدان درد نداشته باش. مردم هم خودشون عقل دارن هر وقت بخوان فکرشون رو عوض می‌کنن من هم اینجا فقط نمی‌زارم به مردم و اعتقاداتشون توهین یکطرفه بشه غلتشون رو هم دوست دارم.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 14:01
siya41 - تهران - ایران
bahram-g - آمرسفورت - هلند-دوست عزیزومحترم بهترنیست بجای خواندن کتابهای شعرای بزرگ ایران زمین که حاصل شرایط آزادی نسبی اندیشه بوده اول به مطالعه تاریخ اسلام وفجایعی مثل نسل کشی قوم بنی قریظه بدستور م عظیم الشان وبدست حضرت ع صورت گرفت بپردازی وکمی واقع بین باشی و به چیزی که از آن بخوبی اطلاع نداری افتخارنکنی .باعرض معذرت از رک گوییم
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 14:39
Dionysos - پارسی - فرانسه
romano - تهران - ایران، عزیز جان 4 تا کامنت برای چند سوال ساده من گذاشتی!! حافظ، سعدی، مولوی و فردوسی همه شاعر بودند و تفکرشون برای دوران خودشون مناسب بود نه برای قرن 21! با عرفان و دین نمی شه مشکلات فرهنگی و اقتصادی و سیاسی امروز یک کشور در حال توسعه با 70 میلیون نفر جمعیت رو حل کرد. اینجا فضای عمومی هست و هر مطلبی که عمومی بشه مورد انتقاد یا همراهی قرار می گیره. اگه مردم عقل دارند پس چرا تو قراره وکالت اعتقادات مردم رو به عهده بگیری و نگذاری به اعتقاداتشون توهین بشه؟!! کاش این تفکر انتقادی تو بنیان گذار اسلام و قوانین برده داری و پدوفیلی بنیان گذارش رو هم شامل می شد! من سعی می کنم به مسلمانها احترام بگذارم به شرطی که انتقاداتشون جنایات و نکبتهای بزرگان اسلام رو هم در بر بگیره.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 21:16
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
کوروش_ساروی - هانوفر - المان / دوست نسبتا عزیز ، ما زیادی دانشمند نیستیم تو زیادی نادانی! چون همه چیز و به همه چیز ربط میدی و معلوم نیست که مشکلت چیه ؟! و از اصلا دنبال چی هستی! من چه چیزیرو گفتم که اینجوری نیست !؟ اگر منظورت آمار فقر در ایرانه که گفتم اینجوری نیست خوب من رفتم تحقیق کردم و دیدم اینجوری نیست و اگه شما آمار دارین که بیش از 70 درصد مردم ایران در فقر هستند منبع بدهید و بفرمائید طبق این سند و مدرک بیش از 70 درصد مردم ایران در فقر هستند! بنظرم بجای گستاخی منطقی حرف بزنید بهتر است . البته اگر از منطق بهره مند هستید ، چون منطقی و مستدل صحبت کردن کار هر کس نیست! ولی همینجوری شکمی و قهوه خانه ای صحبت کردن خیلی راحتته! ضمنا اینکه من کجا زندگی کنم به شما چه ربطی داره ؟! واقعا که !! با چه آدمهای نادانی و گستاخی سروکار داریم !!
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 04:04
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
کوروش_ساروی - هانوفر - المان / در ادامه چون به حضرت محمد ص و ائمه اطهار ع هم اهانت کردی باید بگم که علاوه بر اینکه بی نزاکت و گستاخ هستید خیلی خیلی هم بیسواد تشریف دارین و این حرفت هم مثل بقیه اظهار نظراتت فاقد منطق است. ضمنا اون اتهام بیماری روانی که به حضرت محمد ص نسبت دادی سایه خودتت عزیز ! بهت توصیه می کنم در اسرع وقت به نزدیکترین پزشک روانشناس مراجعه کن چون قاطی داری و ممکنه سر خودتت بلائی بیآری !! آرزوی سلامتی برات دارم . خدا شفات بده
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 04:15
romano - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه خوب دوست عزیز برای یک سوال کتاب می‌نویسن شما یعنی هنوز کتاب نخوندی ضمنا یک سوالب می‌کنم شما تو یک خط جوابش بده منو وارد دعوای عشق زد تازیت نکن (خوب بابا) چرا امثال شما کمپانی پورن باز می‌کنند؟ چرا امثال شما هیتلر و موسیلینی می‌شوند؟ چرا امثال شما بچه خود را رها می‌کنن می‌گن مال پارتنرمه ؟ ادامه بدم عزیزم جواب بده تو دوتا خط نه چهارتا پاراگراف چه حوصله دارید بابا! من کجا گفتم وکیل عقل مردمم گفتن توهین کنی مودب جوابت رو می‌دم ولی جوابت رو می‌دم چون مردمم دارن برای این خواستهاشون درد می‌کشن به هیچ کسی مربوط نیست. دق دلت می‌شد کامنت آخری رو نمیگذاشتی یا دهن برای کار کردنه! در حیرتم هی منو انکار می‌کنید ولی باز مطالب مرا می‌خوانید بابا نخون نخونید مگه مجبورتون کردن شما که می‌دونید چرته چرا میخونید؟
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 08:44
romano - تهران - ایران
siya41 - تهران - ایران دوست گرامی در نکبتی که در حال حاضر دامن دین مردم را گرفته شکی نیست ولی اتفاقا دین از جامعه رخت بر بسته که اینقدر جامعه به فلاکت افتاده مگر هی می‌گویید زمان شاه زمان شاه چه بود همین مردم مذهبی با رنگ و بوی تندتر که به آشوب 57 انجامید پس دین بوده چی جدیدی هم نیست. اما در مورد بنی قریظه عربستان ملوک و طوایفی بود اولین چیزی که ساختار جدید را مورد تهدید قرار می‌داد برده داری اقوام و رسم حمله کن و بچاپ اعراب بدوی (اشعار مکتوب وجود دارد حتی خنده دار است در خود طایفه اصیل و غیر اصیل داشته‌اند مثلا تو با پسر عمویت فرق می کنی!؟؟) بنی غریظه یکی از اقوام بود که بارها پشت هم اندازی کرد و اقوام را علیه مردم تازه ایمان دار شده تحریک کرد اتفاقا اسلام دین بردگان بود در زمان عیسی پیامبر هم یهودیان به تحریک برای کشتن او پرداختند و این متاسفانه به علت تندروی موجود در میان برخی از یهودیان است (من خودم دو سال با یک مهندس یهودی کار کرده‌ام نامش یاایر بود و خودش از خر مقدس بازیهای برخی از یهودیان از جمله یکی از عموهایش خون گریه می‌کرد) ادامه ...
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 08:52
romano - تهران - ایران
اتفاقا آیاتی که در قرآن می‌بینید برای تهدید و قتل است دقیقا شک محمد را می‌رساند اما می‌بینید تاکید میکند سختگیر باش متاسفانه تفکر بیشتر ایرانیها از آداب عرب عربستانی با اعتقاد و بی اعتقاد برای هر دو گروه بسیار خیالاتی و بر پایه تصورات است (من با آنها زندگی کرده‌ام). عربهای عربستان حتی بدون اسلام هم دارای فرهنگ حیرت انگیزی هستند اصلا دیوانه وار هستند افراط نامردی توهین به بزرگتر قوم دیگر شبیهخون و ... حیرت انگیز است که تمامی این اعمال را هم جزو زیرکی خود می‌پندارند (به همین دلیل در اعراب خوزستان شما یک عرب را نمی‌یابید با اینها رابطه حسنه داشته باشد همینطور در یک مسابقه فوتبال با آنها تمام این موارد فرهنگی را می‌بینید) پیمانهای متعدد محمد ناشی از همین بی اعتمادی بود و تردید بینهایت او را در قرآن برای کشتن بوضوح می‌توانید ببنید. مثلا آنجا که می‌گوید بگیرید بکشید دست قطع کن داستان این است که زمینهای شمال مدینه به مهاجرین داده شده (یعنی تو زمینت را با کس دیگری نصف کنی) جالب است از همان افراد شروع به کشتن و قتل و تجاوز ناموس مردم زمین بخشیده کردند. ادامه ...
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 09:02
romano - تهران - ایران
این آیات برای آنها گفته شده و ملاک این حرفها این نیست چیزی را ماستمالی کنیم اتفاقا به نظر بسیاری از صاحبنظران مخصوصا مصریها احتمال اینکه بخشهایی از قرآن تغییر حذف یا اشتباه شده باشد وجود دارد و در اینکه بسیاری از اصول این دین همراه با خرافات و توهمات و نظریات شخصی است شکی نیست کما اینکه شما تورات و انجیل را هم بخوانید مطالب اینچنین وجود دارد. اما چرا دفاع؟ مردم همه نمی‌توانند باسواد پولدار و سلامت باشند و نیاز به تکیه گاهی دارند که آنها را تسکین دهد و درد حیات را کاهش دهد تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که با دانش اجازه بدهیم افراد خود تفکرات بد را کنار گذاشته و خوبها را نگه دارند نمی‌توان گفت 100% قرآن یا انجیل مطالب بی فایده است نکات بسیار خوبی وجود دارد که مردم را در چهارچوب اخلاق نگه می‌دارد و از آنجایی که جایگزینی هم نمی‌توان متصور شد ( به علت در هم تنیدگی فرهنگی) باید گذاشت مردم بر مبنای اعتقاد و فطرت خود در مواردی عمل کنند اما باید آنجا که عده‌ای راه افراط در پیش می‌گیرند بر مبنای قانون عموم شمول و سکولار حق همه را حفظ کرد تا اینکه یک عده نگویند ما حقیم بقیه خفه!
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 09:10
Dionysos - پارسی - فرانسه
یا علی مدد، اگه جواب مستدلی در رد گفته های کوروش داری بنویس ! عقب مونده شما اسلامیهای رژیمی هستید که حتی قرآن رو هم یک بار نخوندید ببینید چی نوشته! حاضرید برای دفاع از اسلام ناب محمدی کفش اعراب بادیه نشین رو هم لیس بزنید! محمد ...کیه که تو مزدور بخوای بخاطرش به یک ایرانی میهن دوست اهانت کنی! محمد کسی هست که بر اساس منابع اهل سنت که یکی از مهمترینهاش صحیح بخاری هست شمشیرش بوی خون می داد
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 11:14
Dionysos - پارسی - فرانسه
romano - تهران - ایران، «شما در لواط و ماستمالی و برده و . بمان/ بابات یکجور نفهمید عکس آقا تو ماه دید خودتم یکجور دیگه‌» این هم ادبیات جنابعالی!! آدم حسابی تو هاله نور دیدی که فکر می کنی پدر من همکیش تو خمینی رو در ماه دیده؟!! می بینی که از سر تعصب مسلمان هستی نه به خاطر آگاهی و سلوک که خودت هم نمی دانی چیه! کامنتهایی که نوشتی نشان از ادبیات فرافکنی و مقابله به مثل داره و گرنه اگه یک کتاب با دید انتقادی در باره دین خودت خونده بودی دیگه جرئت حمایت از آدمی مثل محمد رو نمی کردی!! آره عزیز جان، عارف سیر و سلوک، برای من مهم نیست که محمد لواط کار بوده یا نه، در غار با ابوبکر چه می کرده به خودش و پیروانش مربوطه!! اما محمد در مقامی نبوده که به خودش اجازه بده حکم قتل یا بخشش لواط کار یا مخالفش رو صادر کنه! از آنجایی که حکم قتل صدها نفر رو صادر کرده یک جنایتکاره و اعمالش از نظر بنده محکومه! تو نوشتی مگه مسلمانها چقدر کشته اند؟! عجب طرز تفکر عارفانه ای داری؟!یک قتل هم جنایته و جنایت محکومه!!! فرقی نمی کنه محمد باشه یا خامنه ای!! محمد کینه ای کیه که تو ایرانی به خاطرش به هموطن خودت جفا کنی!!
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 11:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
romano - تهران - ایران، کمپانی پورنو زیر نظر مسلمانهای شیعه و سنی سعودی در عربستان هست که به اسم صیغه و ازدواج سفری و به سبک پیامبرتون معامله می کنند، آدمهایی مثل من که به حقوق بشر معتقدند مخالف استثمار جنسی و برده داری هستند، 2ـ تو فقط هیتلر و موسولینی رو می بینی اما من محمد و علی و تیمور لنگ و عمر و سایر قاتلان مسلمان عرب رو هم می بینم که از روی جنازه های هزاران انسان رد شدند! من مدافع حقوق بشرم نه مدافع حقوق جنایتکارها!! چرا مسلمانها بچه های زنهای صیغه رو رها می کنند و با توجه به آمار منتشر شده توسط سازمانهای حقوق بشر تجاوز و برده داری و بچه های آواره در کشورهای اسلامی سر به فلک می زنه؟! تو شاید بتونی خودت و چند نفر دیگه رو با شعارهایی که می دی متقاعد کنی اما امثال من رو نمی تونی فریب بدی. خودت خجالت نکشیدی این سوالهایی که از فرط عقده و گستاخی بود رو از من پرسیدی؟! شخصیت مودب تو همین بود؟! چقدر ماله کشی و طفره رفتن!! نظرت راجع به ازدواج محمد با عایشه چی بود؟!
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 12:09
siya41 - تهران - ایران
romano - تهران - ایران-دوست عزیز معلومه که اطلاعات کافی دراین زمینه داری بنده دربسیاری ازموارد باشما هم عقیده ام مثلا در سوره ی حجرات ما جملات بسیارانسانی وزیبایی میبینیم ولی این کتاب یک مجموعه است وبسیاری مانند من وشمافکر نمیکنند که زشتی های آن راکناربگذاریم وبه آن مانند کتب دیگربنگریم وآنرا مقدس ندانیم بلکه آنهادرصدد اجرای همه ی احکام آنند.
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 19:17
siya41 - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه-دوست من ،فکر کنم درموردromano - تهران - ایران دراشتباه باشید اگردقت کنید اوهم قرآن رامقدس نمیداند وحتی امکان تحریف وخطا درآن رازیاد دانسته وخود راسکولار معرفی میکنه درواقع یعنی طرفدار قوانین حقوق بشری وبه معتقده که عقاید دیگران را یکباره نمیتوان عوض کرد که کاملا منطقیه واما شاید نقطه ی نامشترک مااینه که مامعتقدیم بایدو حق داریم که همه ی عقاید رانقد کنیم.باسپاس ازهمه ی روشن اندیشان
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 19:31
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه / میگم رو که نیست سنگ پا قزوینه دیگه ! نه ؟! چرا از رو نمیری ! بهم بگو که تو و کوروش یکی هستین یا اینکه تو وکیل اونی ! میگم گویا کیلوئی با هاتون حساب میکنند! فقط می نویسی و کاری نداری دیگه چی هست اصلا منطق داره نداره ! چون باید آمار بدی که چقدر نوشتی تا پولشو بگیری ! بدبختی واقعا ! اصلا معلوم نیست چه ملیتی داری !! چون حتی فارسی را هم خوب نمی فهمی ! این چه روزیه که اینجوری کسبش میکنی !!
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 14:11
Dionysos - پارسی - فرانسه
یا علی مدد، جای بسی خرسندیه که مثل تو ملیت عربی ندارم و کفش بردار اعراب نیستم. تو که فارسی خوب می فهمی ترجمه قرآن در سوره طور رو بخون و منتظر غلمانهای بهشتی باش که الله به تو و پیامبرت وعده داد! غلمان یعنی پسر نوجوان در خدمت مومنان بهشتی!!! این چه روزیه که پیامبرت با وعده غلمان کسب می کرد؟!‌ تو خوب فهمیدی غلمان در قرآن چیه!! برای همینه که در منچستر منتظر فرصت هستی تا شربت شهادت بخوری و به دیدار حوریها و غلمانهای بهشتی بری!! از ایه های قرآن کاملا مشخصه که پیامبرت به چه کاری مشغول بوده!! برای همین هم در قرآن عیش و نوش با غلمانها رو وصف کرده و وعده اون رو هم به شما مومنان بی عقل و نادان داده! برای همینه که اسلامگراها و طالبان رابطه جنسی با پسرهای نوجوان رو مجاز می دونند!! تو هنوز نمی دونی که طرفدار صهیونیست طرفدار هیتلر نیست باید مدرک اکابرت رو پس بدی !! اطلاعاتی بدبخت نوبت تو هم می رسه که مثل برادرت سعید امامی با یک بسته واجبی به غلمانها برسی!
‌چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 07:53
shahab46 - هانوفر - المان
دنبال قضیه را بگیری خانوم بچّه‌ها هم جایی دیگه کار میکرده، شاید استخر مردونه
‌پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 08:29
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Dionysos - پارسی - فرانسه / خوب مخ ما را بکار گرفتی ها ! ول کن هم که نیستی ! وقت ندارم جواب بدهم . خدا حافظ .....
‌پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 15:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.