استاندار بوشهر: هیچ دستگاهی نباید منشی زن داشته باشد

گزارش انجمن اقتصاد جهانی می‌گوید ایران از لحاظ برابری جنسیتی در رده ۱۲۵ قرار دارد

استاندار بوشهر با اعلام خبر طرح تفکیک جنسیتی تا پایان فروردین و ابلاغ هر چه زود‌تر طرح لباس اداری متحدالشکل در همه دستگاه‎های اجرایی این استان گفته است که هیچ دستگاهی نباید منشی زن داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین جهانبخش، استاندار این استان جنوبی کشور صبح یکشنبه، بیستم فروردین در نشستی با مدیران دستگاه‎های اجرایی بوشهر افزود که «یکی دو دستگاه اجرایی مانده بودند که منشی زن داشتند و آن‌ها نیز در این زمینه اقدام کردند.»
 
تشدید تفکیک جنسیتی و تاکید بر رعایت پوشش زنان و مردان بخشی از سیاست‌های فرهنگی جمهوری اسلامی است که در دولت محمود احمدی‌نژاد به ویژه در دانشگاه‌ها، اداره‌ها و سازمان‌های دولتی به اجرا درآمده است.
 
این محدودیت در حالی اعمال می‌شود که براساس گزارش وزارت کار فقط ۱۳ درصد زنان ایرانی شاغل هستند.
 
هفته گذشته نیز، مدیرکل امور بانوان استانداری تهران اعلام کرده بود که کارمندان استانداری از اردیبهشت امسال لباس فرم به تن می‌کنند.
 
آذر نظری افزوده بود که به دلیل نوسانات بازار،طـرف قرارداد برای تامین پارچه با مشکل مواجه شد اما مشکلات برطرف شده و اول اردیبهشت کارمندان استانداری لباس فرم می‌پوشند.»
 
او پیش‌تر گفته بود از امسال زنان موظفند برای یکسان‌سازی فرم‌های اداری با پوشش جدید حاضر شوند و فرم‌های جدید لباس تا پایان فروردین ۹۱ در اختیار کارکنان دولت قرار می‌گیرد و به زودی یکسان‌سازی فرم لباس کارمندان مرد بررسی می‌شود.
 
همچنی در دی ماه گذشته نسرین سلطان‌خواه، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفته بود حضور زن در جامعه نباید در قالب منشی دفتر، دفتردار و کار‌شناس معمولی تجلی پیدا کند بلکه آنها باید در عرصه‌هایی که شایسته زنان است، ظاهر شوند.
 
طرح پوشش زنان در محیط کار طی سال‌های گذشته بار‌ها مطرح شده و بر‌اساس قانون «ساماندهی مد و لباس» که در سال ۸۵ در مجلس به تصویب رسید‌، سازمان‌های مختلف مکلف به تولید و عرضه پوشاک ایرانی شدند.
 
در دوسال اخیر، جمهوری اسلامی گام‌های متعددی برای سخت‌گیری در حجاب از طریق طراحی لباس‌های متحدالشکل و برگزاری نمایشگاه‌هایی با عنوان مد و لباس اسلامی برداشته است.
 
در اوایل بهمن ماه، زهرا عباسی، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور، با اعلام اجرایی شدن فاز نخست مد و لباس مشاغل زنان در تهران گفته بود که هزار مدل لباس برای ۴۰ نوع شغل طراحی شده است.
 
رئیس کارگروه حجاب و عفاف وزارت کشور نیز از ایجاد مزون لباس «ایرنی و اسلامی» در هفت دانشگاه ایران خبر داده و گفته بود باید با ایجاد محیط‌هایی در دانشگاه «پوشاک مناسب» را به دانشجویان عرضه کنیم.
 
با وجود سخت‌گیری‌هایی از این دست، گروهی از اصول‌گرایان منتقد محمود احمدی‌نژاد در سال‌های گذشته دولت را متهم کرده‌اند که قانون حجاب و عفاف را به ویژه در سطح جامعه به خوبی اجرا نکرده است.
 
محمود احمدی‌نژاد اواخر اسفند، در جلسه سوال از رئیس‌جمهوری در مجلس گفته بود که اجرای قانون حجاب و عفاف، با برخورد و بگیر و ببند، شدنی نیست.
 
این اظهارات انتقاد شدید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران را در پی داشت و او گفت: «کسانی که می‌گویند طبق نظر علما حجاب یعنی بگیر و ببند به آن‌ها تهمتی بزرگ می‌زنند.»
 
قرار است الگوی لباس فرم ویژه بانوان علاوه بر استانداری و فرمانداری‌های تهران در مدارس دخترانه، دانشکده‌های پزشکی و سازمان زنان جمعیت  هلال احمر کشور اجرا شود.

+77
رأی دهید
-166

ShAbBaNu - لندن - بریتانیا
کدوم عرصه‌ها یعنی‌ دقیقا؟ واضح بگید ما هم بدونیم. شاید عرصها خوب بود، ما برگشتیم به شما خدمت کردیم!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 12:38
Neda02 - اتاوا - کانادا
من خبر رو نخوندم چون خیلی رو اعصاب بود. فقط برمی‌گردم که کامنت‌ها رو بخونم دلم کمی خنک بشه. دوستان عزیز از طرف من هم این استاندار ..... ........... .. ........ ...... ... ....... ..... .......... را رنگی بفرمایید.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 13:26
amirehsan1 - آمستردام - هلند
یکی نیست از این اسلام سوال کنه زن رو واسه چی‌ آفریدی؟ مرگ بر این رژیم آخوندی ایران که زندگی‌ رو به ملت عزیزم تلخ کرده، آخه مردک این چرندیات چی‌ میگی؟
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 13:50
Ramtinel - بخارست - رومانی
حالم به هم میخوره این مطلب رو بخونم ،فقط میخوام بگم با این طرز فکر اخوندی این کشور روز به روز داره به فک میره!!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:03
*Fanoos* - ايران - ايران
به نظر شما این توهین به خانوم ها نیست !!. بهتر نیست خانوم ها زنده بگور شن !!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:05
compatriot - تورنتو - کانادا
دو کلمه هم از مادر عروس بشنوید. مملکت افتاده دست نااهلان.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:14
*Fanoos* - ايران - ايران
به به. مشکل مملکت و مردم پیدا شد!!! خدا رو شکر,. مردها نمیتونن جلو خودشونو بگیرن تقصیر خانومها چیه که باید بیکار بشن!؟ این چه منطقیه که میگه جداسازی یعنی ایجاد امنیت فکری؟؟؟. به جای پاک کردن صورت مساله به فکر حل آن بیفتیم. واقعا این نوع تفکر آیا در بخش های دیگر سازنده خواهد بود یا پاک کننده اصل مساله!. ودر آخر بهتره به بدبختی و مشکلات عظیم شهر بوشهر و گرانی برسید به جای این حرفها!!!!!!!!!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:09
raha_777 - اسلو - نروژ
همین کارا رو می‌کنید که جوانان ما تا یه آدم کم حجاب رو می‌بینند چشاشون مثل وزغ می‌زنه بیرون،برای حل مساله باید کار دیگری انجام داد این کارها جواب نمی‌ده،سر نوزاد که کلاه نمیذارید واقعا که روشهاتون مستبدانه هست
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:38
hamid_alone - اراک - ایران
من با حجاب مخلف نیستم ولی معتقدم بسته بندی زنان به شیوه آخوندی توهین به شعور آنهاست.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:50
سربازولایت - اصفهان - ایران
آفرین به این غیور مرد اگه تو مملکت چن تا مثل ایشون باشند با کمک خدا و رهبری عزیزمان تمام مشکلات و گناهان جامعه از بین خواهد رفت شد
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:24
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
منشی زن نه؟ فقط غلمان؟ چرا؟ دلیلت چیه رجاله؟ میخوای نفرت من رو از اون مکتب و مذهب منحوست بیشتر کنی؟ نمی دونم! شایدم تو همون فاحشه مغزی هستی که هر شب با منطق متجاوز به انسانیتش همبستره و حس رضایت داره . موفق شدی باور کن! سالهاست. امیدوارم به عدد تک تک زن هایی که به یه لقمه نون شکم گرسنه بچه هاشون و همسرانشون نیازمندن و تو از کار بیکارشون کردی از چشیدن آرامش و رضایت که غایت کمال انسانه محروم باشی. باشی و در بودنت چنان سردرگم و گیج که هیچ مرگی نتونه از تارهای قفسی که با دفن دیگران در سختی ها برای قلبت ساختی آزادت کنه. بادا....
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:59
bita tehrani - ونکوور - کانادا
زنان را از کارشان بیکار کنید که از گرسنگی بروند گدائی یا تن‌ فروشی یا تن‌ فروشی اسلامی (صیغه)، بیکارشان کنید که کودکان‌شان را بدون هیچ امید و آرزویی بزرگ کنند،که یک فوج بچه کثیف و بی‌ تربیت و بیسواد تحویل امام زمان تان بدهند.البته عوضش ذکور اسلامی به خطا نمیروند! احیا کنید سنت‌های اسلام ناب محمدی تان را.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 14:59
Taraneه - کبک - کانادا
اینجوری دارن رسما تعداد زیادی از خانم‌ها رو بیکار کنن، بد لابد آقایون جاشون استخدام بشن، از اونجا که تو نرخ بیکاری خانوما شمارش نمیشن، ادعا کنن که نرخ بیکاری کم شده.یعنی‌ خانوما از چه راهی‌ باید کسب درامد کنند؟! اسلام واقعا دین ظلم به زنانه .
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 15:06
feminism - لندن - انگلستان
آقایانِ مسلمان و زن ستیز فقط مانده که خنتۀ زنان را واجب کنند همانطور که رسول خدایشان در کتابِ روایاتِ از کمر به پائینش ( حلیة المتقین ) آن را حلال دانسته !!!!!!!!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 16:42
Royan - بوخوم - آلمان
حتما منشیها را میفرستند توی آبدار خانه ، و آبدارچی‌ها میشوند منشی‌.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 16:47
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
میگن از خصوصیاتِ گاو‌ها این است که وقتی‌ جنسِ مونث ( گاوِ مادّه ) می‌بینند، کنترل را از دست داده، یا به طرفِ او و یا به اطراف شاخ زده و حمله ور میشوند! احتمالا در بوشهر، در دستگاه‌های رژیم، از این اتفاقت افتاده و آقا تصمیم گرفته برای جلوگیری از خرابی‌‌های بیشتر، این فرمان را صادر کنند! هههه ! با تشکر!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 16:25
feminism - لندن - انگلستان
این موضوع نشانگر جایگاه زنان در جامعۀ اسلامی و قضاوت و نگاه دین اسلام به زن است !!! در جامعه ایی که خونبهای قتل زن مسلمان، خواه این قتل عمداً صورت گرفته باشد خواه غیر عمدی، پنجاه شتر میباشد چگونه حقی دیگر دارد !!! جهت اطلاع بانوان مسلمان که سینۀ خود را برای این دین نکبتی میدرند، یعنی اگر شخصی برای تفریح (غیر عمد) جان تو را ستاند به ازای 50 شتر و یا پرداخت یا پولش، آن فرد آزاد میشود. (قانون مجازات اسلامی، ماده سیصد )
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 17:37
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
کلا زن حضورش در اسلام حرامه چون تمام این مسخره بازیها سر اینه که زن موش بیدا پاسه بیدا دستش پیدا دندونش پیدا وووووا همش زن... یکی‌ به این استاندار بگه آخه اگه مادرت که زن بود و متاسفانه توی انگل پست فطرت را پس انداخته نبود الان تو توی کدوم فاظلابی بودی که این ز‌ر‌ها را بزنی‌؟؟مردم هم مثل گاو سرشون را انداختن پائین و هیچی‌ نمی‌گن واقعا جای تاسف.... این آخوندها هر چی‌ ساکت باشی‌ روز بعد دستورهای دیگی صادر میکنند و روزی خواهد رسید که بدون اجازه آنها بغل زنتم نمیتونی‌ بخوابی.. تا کی‌ این اسلام در ایران هست خدا دند... ننگ بر این دین
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 17:18
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
سربازساندیسیء اصفهان ء ایران،آفرین اگر در هر اداره یک چنین خری را ببندند دیگه هیچ خری تو خیابان یا بیت رهبرت ول نمیشه,,چه خوب این خرها زبون همدیگه را میفهمند
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 18:27
Taraneه - کبک - کانادا
سربازولایت - اصفهان - تو و امثال تو خود گناه هستید، چون فکرتون کثیفه، روزی رو میبینم که فتوا صادر کنید که بچهای پسر فقط باید از راه سزارین متولد بشن، چون گناهه از راه طبیعی متولد بشن، شماها فکرتون کثیفه، به هیچکس حتا به مادرتون محرم نیستید، ...به نظر من بجای همه اینها باید چشمهای شما رو کور کرد که به گناه نیافتید و به بهشت برید و با هوریان خیالیتون خوش بشید.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 20:26
دنیای وحشی - تهران - ایران
حیف نونها فکرشون فقط تو شرتهاشونه . !لعنت برآبا و اجدا چشم هیزتون بیاد .
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 21:31
mina hp27 - کابل - افغانستان
از بس به خودشون نا اطمینون هستن این قانونا رو وضع میکنن.آخه بابا زنا تا کی باید حقوقشون تو کشورهای اسلامی پایمال بشه تا مردا وارد گناه نشن!!!!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 22:01
Neda02 - اتاوا - کانادا
سربازولایت - اصفهان - ایران بیچاره مادرت که زحمت کشید تو ...را زایید.
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 22:04
Sookhte Del - شیراز - ایران
آدم شاخ درمیاره، آدم دم درمیاره. به حق چیزای نشنیده، آخه بخوام بدونم زن ها و دخترها اصلا جایگاهی تو ایران کنونی دارن؟!!!. بابا همش شده مزخرفات، خانمی که میگی زن باید به جایگاهش برسه! کاش میدیدمت یه مقداری قهوه ایت میکردم!!!
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 00:50
shah_par - شيراز - ايران
هر قانونی با توجه به مقتضیات زمانی و نیازمندی‌های اجتماعی و با نگرش به باورهای قانونگذاران و قانونمندان (و برخی شرایط دیگه) وضع میشه. حالا این آقا طبق کدوم مقتضیات و نیازمندی و . و با اتکا به کدوم جامعه آماری میزان گناه در جامعه رو سنجیدن. گناهی که منشی بودن زنان ( محترم و بسیار با شرف ایرانی) باعثش بوده باشن و بر اون اساس قانون وضع کرده. ای خدا ما که ادعای مذهبی بودنمون میشه از بعضی از بی فکربازی‌های مذهبی افراطی گریه‌مون میگیره. شک ندارم که دیری نمیگذره که ما هم طالبانی عمل کنیم و طالبانی به عملمون خاتمه بدن. اونوقت دیگه . هیچی بابا ولش کن!
یکشنبه 20 فروردين 1391 - 22:33
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس
منگوله مشهدی . هموطن شریف و فرزانه ام، متاسفانه روزهای سخت‌تری پیش روی مردم ماست. تر و خشک هر کدام به نوعی میسوزند. بنا بر فرمودۀ زنده یاد احمد کسروی مردم و مملکت ما یک سواری به این مذهبیون بدهکار بوده است، که از اقبال بد نسل ما دچار آن شد. سربازولایت - اصفهان - ایران . هموطن گمراه، بد حجابی بد است و شما از بدحجابی بدت میآید، ملالی نیست، ولی بدانید با این دیدگاه و برخورد رژیم با این پدیده، چه عوارض و عواقب بدتر و طولانی مدت تری را برای کشور رقم میزنید. همیشه بدانید برای درک زیبایی حجاب که آنرا دوست دارید، باید بی حجاب هم کنار آن, مقابل دیدگان شما باشد تا زیبایی تعریفی خود را از حجاب درک کنید. کورکورانه هر چیز را نپذیرید.. با درود.
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 00:29
shakila99 - شارجه - امارات
در افغانستان وقتی طالبان به قدرت رسیدن کاری که کردن حق کار کردن از زنان را گرفتند واین در حالی بود که خیلی از زنها شوهرانشون را در جنگ از دست داده بودند وحتی خیلیهای دیگر بودند که کسی را نداشتند که خرج آنها وبچهایشان را بدهند واین یکی از شگردهای کثیف طالبان برای رواج دادن فساد اخلاقی در جامع افغانستان بود وخیلی از زنها خود ودخترانشان را به شکل مرد در می آوردند تا کار کنند .ومن فکر می کنم که ریشه ای از طالبان در ایران دارد شکل می گیرد باید هوشیار باشید
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 01:32
sia2012 - تهران - ایران
مرتیکه خر , حتما خودت با منشی زن مشکل داری , ایران رو دارن به .. میدن رفته لنگ پشه رو چسبیده
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 01:50
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
سربازولایت - اصفهان - ایران یعنی‌ با اجرای این طرح دیگه حاج آقا گلستانی و ائمهٔ جمعه ولی‌ وقیح دست از سر فاطی کماندو‌های شوهردار برمیدارند یا نهضت ادامه داره؟!!!
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 02:30
sia2012 - تهران - ایران
واسه همین چرت و پرتهاست که اومدن دور تاور ایران حلقه زدن ! اصولا با ایران هسته ی مخالف نیستند , با ایران هسته ای کوته فکر مخالفند , از روز اول که هسته ای بشیم همینجور افراد میخوان واسه دنیا قانون زن و مرد بچینند . مسخره بیکار !!!
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 03:31
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
feminism - لندن - انگلستان. ‫این بابا هنوز نمیدونه که کتابحلیة المتقین نوشته علامه مجلسی هستش و نه کلام حضرت محمد ( ص ) . . ‫مجلسی خودش مثل خیلی از علمای شیعه زیر سواله که در زمان صفوی هرچی بدعت بود وارد ایران کردند. ‫کسانی که میگن اسلام ضد زن هستش لطف کنند نگاهی به لوس آنجلس بندازن که تولید پورنو در سال درهمونجا سالی ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دولار بازار داره وزنها رو مثل یک تیکه گوشت بی ارزش ازشون کار میکشن. ‫مغرضانه ترین کامنت هارو از افرادی که به جز کلکل چیزی بلدنیستند رو همینجا میبینیذ. ‫اینها را الله برچشم عقل و قلبشان مهر زده و هدایتی ندارند ( سوره مبارکه اعراف آیه ۱۰۱ ). ‫سسبحان الله
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 03:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
فرانکفورت آلمان. این شرورها رو برای خودت نگاه دا ر.ننگ به خامنه‌ای که تو رو اینطوری درست کرد
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 03:58
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان . کاربر عزیز، میشود نمونه پست جامعه ی آمریکا رو با نون شب بعضی‌ بچه‌های ایران مقایسه نکنید. شغل منشیگری اداره جات در ایران چه ربطی‌ به فیلمهای پورنو هالیوودی داره ؟؟ اگر تلاش این حکومت اخلاقی‌ ساختن ملت ایران است، که این قوم قبل از اسلام بنیانگذار امپراطور اخلاق در پهنه گیتی‌ در آن دوران بود. از کدام هدایت صحبت می‌کنید ؟!
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 13:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اگر آن‌قلابیون شرف ایرانی‌ داشتند روزی که اعدامها شروع شد---روزی که ممنوع شدن حجاب -- صدای زن.....اعدام آشپز دربار یک زن پیر و سوزاندن جسدش و جسمش را در خیابانها گرداندن---اعدام یک مرد کرد بر روی برانکارد-----ملا را به .wc..می‌ انداختند ولی‌ طمع قدرت آنها را خفه کرد!!!!!!
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 04:06
feminism - لندن - انگلستان
kokex / جناب عبد الباسطِ مغلطه زن ، بت بزرگ آرمیده در سنگ سیاه در کلامش به محمد کودک نواز در قران عجیب و غریبش چنین گفته :. زنان شما کشتزار شما هستند پس از هر جا [و هر گونه] که خواهید به کشتزار خود [در]آیید (۲۲۳) سوره البقرة . جناب مفسر شما تا میتوانید حقایق را وارونه نشان دهید ولی این را بدانید که احمق فردیست که دیگری را احمق میپندارد !!!!!! حتما این کتاب سراسر مزخرف را هم شیعیان نوشته اند.
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 12:11
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
Z A G R O S S - منچستر - انگلیس. ممنونم. حق با شماست
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 13:02
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
feminism - لندن - انگلستان. ‫. ‫کشتزار معنیش تو خودشه یعنی رشد کشت تکثیر .و زن یعنی مسیر طبیعی زادو ولد حالا اگه یک مشت از زن بودن خودشون برای زاد و ولد تنفر دارند برن پیش روانشناس . زنان شما کشتزار شما هستند، پس هر گونه که بخواهید به کشتزار خود درآیید، و (توشه ای) برای خود از پیش بفرستید، و از خدا بترسید، و بدانید که شما او را ملاقات خواهید کرد، و به مؤمنا ن بشارت ده. ‫ این معنی آیه هستش . خوب اگه اینجور نبود الان این جمعیت هفت میلیاردی کجا بود . اگه مادرت کشتزار پدرت نبود آیا تو کشت میشدی ؟؟. ‫. ‫. ‫. ‫ جدا با چه استدلالهایی گمراه شدند . وای بر منکرین
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 16:02
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
سربازولایت _ایران_اصفهان. لعنت به خمینى گجستک واون رهبرکراکیت
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 17:21
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
سربازولایت _ایران_اصفهان. لعنت به خمینى گجستک واون رهبرکراکیت
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 17:21
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
feminism - لندن ----دوست عزیزم این دانشمندان سا یت‌ برای هر حقیقتی یک دروغ در آستین دارند چون خدای‌شان گفت من........مکارترین .......هستم...و تقیه دروغ رسمی‌ آزاد -----جواب‌های صد من یک غاز میدهند که جوابها به درد خمینی گور بگور شده می‌خورد!!۱
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 20:15
feminism - لندن - انگلستان
kokex / مـُـهر ریای شما بر هر نوشته و طوماری نقش بسته و برای هر مزخرفی برهان و دلیل مزخرف تر از آن در آستین دارید. البته که من حاصل عشقبازی مادر و پدرم هستم ولی شما مذهبیان تندرو هستید که بستن نطفۀ و بوجود آمدن نوزادی را هم از معجزات اللّهتان میدانید. من گمراهم چونکه کودک نوازی و همبستر شدن رهبر دینت با یک کودک ۹ ساله را نهایت خواری و خفت میدانم. من گمراهم بدلیل اینکه به تساوی حقوقی زن و مرد معتقد هستم و برابری دو زن با یک مرد را از نظر قوانین دینت رد میکنم. من افتخار میکنم که گمراهم و هرگز هم در حسرتِ بهشتِ نسیه ای که در آیات شیطانی از آن گفته شده ، نیستم. آن بهشت ساختگی ارزانی خودتان.
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 19:23
Royan - بوخوم - آلمان
shakila99 - شارجه - امارات/ نگران نباش اگر مردم ایران همینطوری هر بلائی سرشون بیارند و هر تصمیمی براشون بگیرند صداشون در نیاد عاقبت ایران هم مثل افغانستان طالبانی خواهد شد. فکر کنم این خانمها هستند که باید این رژیم کثیف را تغییر بدهند که به حقوق خودشان دست پیدا بکنند.
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 21:52
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
feminism - لندن - انگلستان. ‫ام المومنین عایشه ۹ ساله نبوده و این دروغ رافضیان صفوی در ایران هستش و شهادت ۲ زن به این دلیل لازمه چون یک زن رو. ‫خانوادش میتونست تحت فشار به شهادت دروغ وادار کنه و برای حفظ زن الله سبحان اینجوری حکیمانه برخورد کرده. ‫الله فرموده نزدیکترین شما به من با تقواترین شماست . نگفته مردان نگفته زنان. ‫کمی از تعصب و تنفر وجودت کم کن و از عقل و اندیشه کمک بگیر. ‫سبحان الله
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 22:46
feminism - لندن - انگلستان
ARTEMIS -SW / بله همینطوره که میگوئی آرتمیس جان . این اسلامیون و طرفداران محمدِ تنها صراط مستقیم خود را که به ناکجا آباد متصل میشود قبول دارند و دیگر هیچ. در کتاب محمد به روشنی و وضوح از برتری مرد بر زن گفته و حتی از تنبیه زن در رختخواب بدلیل رد خواهش های مرد سخن گفته ، حال یک روضه خوان میخواهد این مزخرفات و مهملات را همونطوری که خود میخواهد تفسیر کند !!!!!!!
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 21:46
feminism - لندن - انگلستان
kokex / چرا اینقدر اصرار داری که آنچه که تو میگویی صحیح است. خب حالا گیریم که این دختر 14 ساله بوده آیا هنوز برای همبستر شدن او با مرد 57 ساله توجیه داری !!!!! فردی که نژاد پرستی ، تعصب و تنفر وجودش را گرفته تو هستی که سیاه پوستان را " کاکا سیاه" لقب میدهی و از آدمکشی هایی که در سوریه رخ میدهد جانبداری میکنی . لطفا شما راه خودت را برو و به کار دیگران دخالت نفرما.
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 23:26
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
kokex_. سایبرى سایت میدونم که ازحوزه کامنت میذارى امیدوارم حوزه روسرخودت وبقیه ى بیماران مثل خودت خراب بشه
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 23:48
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
feminism - لندن - انگلستان. ‫من اصراری ندارم تو یا هیچ کسی حرف من را بپذیرد اما خوبه که آدم با دلایل محکم چیزی را بپذیرد یا رد کند و نه به اشتباه. ‫مژده به کسانی دهید حرفها را گوش می کنند و به بهترین عمل میکنند همانا اینها اهل خرد و اندیشه هستند. ‫تو چرا نمیگی من کامنت ضد سلفیهای عربستانی و رافضیان شیعه صفوی مینویسم ؟. ‫من احساسم اینه که برای امثال تو رژیم ایران بسیج ولایت فقیه = تنفر از خدا رسولش و رد کردن هر چیزی که در این راستاست. ‫تعجب میکنم که تو فکر کنی حرکت در سوریه مردمی باشه اما من منافع ایران برام مهمه نه چیز دیگه. لیبی سوریه و چند تا دیگه رو میخوان مثل سودان تجزیه کنند‫ طبق سیاست . ‫ small is beautiful. ‫تعصب و جهل اسم و عنوان نمیشناسه حالا طالبان باشه مسلمون سلفی یا فمینیسم
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 06:20
bita tehrani - ونکوور - کانادا
از کرامات شیخ ما چه عجب،پنج انگشت میشود یه وجب!.. اگر این الله جان در مورد کشتزار! توضیح نمیداد،احتمالا نسل انسان منقرض میشد! ما که از ایننننن همه حکمت انگشت به دهانیم.گویا قبل از اینان نه کسی‌ سکس میکرده،نه بچه دار میشد،نه غذا میخورده و نه آروغ میزده....که به قول صادق هدایت همه کتاب آسمانی مسلمانان به این چند مورد خطیر اختصاص یافته!
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 07:45
bita tehrani - ونکوور - کانادا
مردان، از آن جهت که خدا بعضی را بر بعضی برتری داده است. و از آن جهت که از مال خود نفقه میدهند، بر زنان تسلط دارند. پس زنان شایسته، فرمانبردارند و در غیبت شوی عفیفند و فرمان خدای را نگاه میدارند. و آن زنان را که از نافرمانیشان بیم دارید، اندرز دهید و از خوابگاهشان دوری کنید و به زدن تنبیه اشان کنید. اگر فرمانبرداری کردند، از آن پس دیگر راه بیداد پیش مگیرید. و خدا بلند پایه و بزرگ است. ( قرآن .سوره النساء . آیه ۳۴ ) این را هم لطفا بی‌ زحمت با رمز سبحان الله ماست مالی‌ کنید که بفهمیم الله چه ارادتی به زنان داشته.
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 07:47
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫جدا اینها ساده ترین حرفها رو هم درک نمیکنند چون با تنفر و بغض نگاه میکنند ، زن و شوهر پوششی برای هم هستند . ‫در همه زمینه ها و این کاملا عادی هستش که از شرف آبرو حیثیت و همه چیز هم محافظت کنند. ‫خود آیه نامبرده شده داره توضیح میده اول صحبت کنید اگر جواب نداد از بسترشان دوری کنید و اگر این هم جواب نداد از تنبیه استفاده کنید و این در مورد زنان سرکشی هست که خطاکاری پیش میگیرند و حرام و حلال الهی رو زیر پا می گذارند. ‫انگار همه زنها بیگناه و عاری از اشتباهات بزرگ و کوچکند . ‫خود شما هم به بچه هاتون همین سه مرحله رو پیش میگیرید مگه غیر اینه ؟!. ‫و لعنت خدا بر مردی هست که در مورد همسرش حق و حدود الهی رو رعایت نکنه. ‫مشکل اینها نیست اما مشکل از اونجا میاد که اینها کلام خالق یکتا رو کلام یک عرب میدونند و شرایط فعلی در ایران باعث شده فکر کنن ایران یا عربستان نماینده خدا و دارن کلام خدا رو اجرا میکنند . هرگز. ‫فقط عاقلان پند میگیرند . کسانی که فقط منکر و بیصداقت و دیدی مغرضانه دارند اول خودشون رو گمراه میکنند همین. ‫
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 11:45
bita tehrani - ونکوور - کانادا
این ماست مالی واسه بچه ۵ ساله‌ها هم مسخره به نظر میاد.این الله چه علاقه یک طرفه یی به هدایت بانوان داشته و مردان را گویا به حال خود رها کرده که بیچاره بعضی‌ هاشان هنوز از کنترل هورمون‌ها و اعصاب‌شان عاجزند.اگر ‌یک کم هم از زدن و تنبیه مردانی که به زنانشان احترام نیمگزارند،گفته بود و کمی‌ جوهر حرام‌شان کرده بود،وضع زنان در کشور‌های اسلامی بهتر بود.این ساده‌ترین چیزی است که زنانی که به جبر مکان در آن کشور‌ها بدنیا آمده اند،از الله شما انتظار داشته اند! اصلا ما در جهالت کامل به سر میبریم.این الله چاپخانه ش را باید تعطیل می‌کرد،وقتی‌ ۴ کلمه بدون سؤ تعبیر نتوانسته چاپ کند و به خورد افریننده هاش بدهد،که اینقدر مسلمانان در جهالت و بد بختی به سر میبرند،به خاطر آنچه حتا به قول بعضی‌‌ها سؤ برداشت از قران نامیده میشود. همین
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 17:01
Taraneه - کبک - کانادا
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان خانم مرغه رو هم آقا خروسه همینجوری تنبیه می‌کنه، خیلی‌ راه مونده که به مقام انسانیت نزدیک بشی‌ خیلی‌ عقبی خیلی‌.
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 19:17
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫قرآن مجموعه ایست برای زندگی دنیا و آخرت که باید به شکل واحد مجموعه درک شود نه یک جمله اینجا و یک جمله آنجا. ‫قرآن کلام الله خالق شما و پدران شماست . اگر این کتاب را بر کوه نازل می کردیم متلاشی می شد . . این کتابیست که فقط دست پاکان به آن می رسد . ای مردم بعد از مرگ دوباره زنده خواهید شد و روز جزا حق است و . ‫هیچ کس شما را از الله ‫بی نیاز نتواند کرد . در آسمانها و زمین روزی دهنده و یاری دهنده ایی بجز الله ندارید مستقییم فقط بسوی او برگردید قبل از آنکه دیر شود . زندگی کوتاه دنیا مبادا شما را بفریبد که فقط بیخردان منکر لجباز به این دام گرفتار میشوند. . ‫راه همین است چه بروید چه نروید. ‫منکران را فرقی نمی کند چه هشدارشان دهی چه ندهی. ‫سبحان الله. ‫
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 19:26
bita tehrani - ونکوور - کانادا
هر چه بیشتر این اسلامیون را میشناسم،به شباهت‌شان به طوطی بیشتر پی‌ می‌برم.بدون هیچ اندیشه یی فقط تکرار خزبلات می‌کنند،مکانیسم دفاعی خوبی است برای نداشتن جواب قانع کننده!
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 21:51
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
آقای لوکس از آلمان لطف کن تغییر جنسیت بده یک مدت زن باش بد حرف بزن... کتابی‌ که به یکی‌ حق دهد و از دیگری سلب کند بدرد دستمال میخورد.. چطور خدای که همه را یکسان شمرده کتابی‌ میفرستت که توازنی که خودش گفته معنی‌ کند؟ عیب مسلمانان اینه که هیچوقت حاضر نیستند کتابهای که بر ضد آین نوشته شده یا تاریخی که با ضد آن گفت بخوانند چون کلا اجازه چنین جراتی را ندارند تو هم یکی‌ از آنها .. مستقیم یک نظر عقیده زندگی‌ دیکته شده که آخوند برات گفت طی‌ می‌کنی‌ و دیگران هم کافر بد خراب و و
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 23:13
Taraneه - کبک - کانادا
kokex-البته قران مجموعه ایست برای زندگی‌ دنیا و اخرت تو چون مرد هستی‌، در این دنیا آزادی هرچقدر دلت می‌خواد چشمچرونی کنی‌ از ۴تا زن عقدی گرفته تا ۱۰۰ها صیغه ۲ساعته که البته اصلا هم مهم نیست چندتا بچه به قول خودتون مشروع از این راه به وجود بیارید. اگر هم زنی‌ بد حجاب باشه و ببینیدش بازم گناه از اون زنه که خودش رو نپوشانده، او به جهنم میره شما در هر صورت بهشتی‌ هستید، فقط روزی ۲بار دست در محاسنتون بکشید و به مسجد برید تا بهم دروغ بگید و غیبت کنید(با 1 بار مکه رفتن همش پال میشه)، وقتی‌ هم که گناهکار از دنیا میرید، کافیه بازماندگان تون یکم پول بدن و نمازای نخوندتون رو بخرن براتون به اون دنیا راهی‌ کنند، از اونجا هم که تنها ساکنین بهشت شیعیان هستند حتما به بهشت میرید و باز هم از اونجا که زنان فقط آفریده شدند که وسیله تفریح شما باشند اون دنیا حوریان بهشتی‌ عطش سیراب نشدنی شما رو سیراب میکنند، خوب برای آقایی که شما باشی‌ چه دینی بهتر از این؟
‌سه شنبه 22 فروردين 1391 - 23:39
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
راه همین است چه بروید چه نروید. ‫منکران را فرقی نمی کند چه هشدارشان دهی چه ندهی. ‫سبحان الله. ‫.
‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 08:00
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
Taraneه - کبک - کانادا. ‫من از شیعیان رافضی صفوی نیستم همه اینجا میدونند . درونت پر از نفرت و کینه که فقط خودت رو خواهد سوزاند
‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 08:06
Taraneه - کبک - کانادا
مگه غیر از حقیقت چیزی گفتم که فکر میکنی‌ از روی بغض و کینه حرف زدم، این تو هستی‌ که پیروی از ظلم میکنی‌ و بهش افتخار میکنی‌، خودت رو جای اون زنی‌ بذار که مردی داره بهش تجاوز می‌کنه اگر او رو بکشه چون دیه. اش نصب مرده به دلیل قتل غیر عمد قصاص می‌شه، اگر تسلیم بشه سنگسار می‌شه، اونوقت ببین میتونی انقدر راحت طرف ظلم رو بگیری؟اگر همه اینهارو میدونی‌ و باز از روی ترس روی اعتقادت هستی‌ برات متاسفم، اگرم فکر میکنی‌ واقعا زن نصب مرده، به من بگو توی کامل چطور از ۱ نصبه به وجود امدی؟
‌چهارشنبه 23 فروردين 1391 - 21:33
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.