سفر به ارمنستان؛رقص در کلوپ و الکل آزاد

رادیو فردا : همزمان با آغاز سال جدید خورشیدی تعداد زیادی از ایرانی ها به کشور ارمنستان سفر کردند.

هزاران ایرانی برای نوروز به ارمنستان می‌روند. جایی که آزادی می‌توانند به گردش و تفریح بپردازند و نیز از کنسرت خواننده‌های ایرانی خارج از کشور بهره ببیند. با این حال به دلیل نواسانات قیمت ارز و نیز افزایش قیمت خدمات هتل‌ها، تعداد مسافران ایرانی نسبت به سال‌های پیش رو به کاهش گذاشته است.  
 
خبرنگار بخش ارمنی رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی، می‌گوید که ایرانی‌هایی که به ایروان سفر کردند، از سپری کردن تعطیلات نوروز در این کشور مسیحی لذت می‌برند.
 
ایرانی‌هایی که به کشور همسایه خود، ارمنستان سفر کردند، می گویند که آزادی این کشور و نزدیکی آن به ایران آنها را جذب کرده است. آزادی دختران، و دسترسی آزاد به الکل، دلایل سفر ایرانی ها به ارمنستان است.

گزارشگر بخش ارمنی رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی، از یکی از جوانان ایرانی که به ایروان سفر کرده، می‌پرسد که برای چه تعطیلات عید را در آنجا گذرانده است؟
 
این پسر جوان که حدود ۳۰ سال سن دارد، می گوید در ارمنستان آزادی بیشتر است، او و دوستانش می‌توانند بیشتر خوش بگذرانند، دخترها ملزم به رعایت حجاب نیستند، و می‌توانند در کلاپ‌ها برقصند و مشروب بخورند، کارهایی که در ایران امکان‌پذیر نیست.
 
علاوه بر آزادی نوشیدن مشروب در ایروان، یکی از دلایلی که ایرانی ها را به این شهر جذب می‌کند، برگزاری کنسرت‌های خوانندگان لس‌آنجلسی در این شهر است. در عین حال شهر ایروان نقاط دیدنی زیادی دارد.
 
یک راننده اتوبوس که مسافران ایرانی را به دیدن مناطق تروریستی و دیدنی ایروان می برد، به خبرنگار بخش ارمنی رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی، چنین می‌گوید: ما ایرانی‌ها را به دیدن کلیساها، موزه‌های هنری، مجسمه‌های تاریخی، پارک آزادی و دیگر نقاط دیدنی می‌بریم.
 
اما امسال تعداد توریست‌های ایرانی به اندازه سال‌های گذشته نیست. کاهش ارزش ریال و افزایش قیمت هتل‌ها در ایروان باعث شده است که تعداد ایرانی‌هایی که به ایروان سفر می‌کنند، کاهش پیدا کند.
 
بعضی از مردم ایروان هم می‌گویند که همه مردم این کشور با توریست‌ها میانه خوبی ندارند.
 
آرلن داوودیان، مدیر یک آژانس مسافرتی در ایروان می‌گوید: ما به راحتی ایرانی‌ها را در کشورمان نمی‌پذیریم. ما درباره مهمان‌نوازی و مهمان‌دوستی خود حرف می‌زنیم، اما در بیشتر مواقع آن رفتاری که با توریست‌های اروپایی داریم را با توریست‌های ایرانی نداریم.
 
ایران و ارمنستان روابط فرهنگی و سیاسی خوبی دارند. سفر به ارمنستان راحت است و ایرانی‌ها به هنگام ورود به خاک ارمنستان می‌توانند ویزای این کشور را بگیرند.

+1131
رأی دهید
-194

Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
خانمهای ایرانی با روسری جذابترند. عقده خالی کنید.
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 13:01
amirehsan1 - آمستردام - هلند
امیدوارم که همیشه شاد و شاداب باشید، من هم دوست دارم یه سفر برم ،
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 13:29
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
همون هفته قبل که توی یک کلوپ ارمنستان بمب گذاشته بودن و از 10 زخمی 9 نفر ایرانی بود.میشد فهمید که مشتری اصلی کلوپ ها ایرونی ها هستن :))
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 13:44
bahram-g - آمرسفورت - هلند
بلی واقعیت همین است. مردم ایران باید خوش بگذرانند. مشروب و ارتباط آزاد. همین را به ایرانی‌ بده و تمام. ۲ یا ۳ نفر هم دانشمند می‌‌شوند و هر جا صحبت شد از فردوسی و ابن سینا و کورش بزرگ صحبت می‌کنیم و تمام.
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 13:49
global peace - دیترویت - آمریکا
ببین به چه روزی افتادیم که سر و دست میشکنیم که بریم ارمنستان،آخه ارمنستان هم جاست که میرند آنجا برای گردش!!تازه کلی هم برای ایرانیها ناز میکنند.
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 13:54
xudafarin - باکو - اذربایجان
جون که هردو برادر هم هستند.در هر کاری.ملتشون هم مثل هم هستش (یکم تاریخ ملت ارمنی رو بخونید)
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 14:32
ام النبیین - سمنان - ایران
با سلام! با عرضِ تبریک سالِ نو . امیدوارم با توجهات حضرت حق سالی‌ پر بار باشه. کشور ارمنستان جایی‌ دیدنیست. امیدوارم جوانهای ایرانی‌ بتونن فرهنگ و ارزش والا‌ی ایرانی‌-اسلامی رو نشونشون بدن. با تشکر
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 16:51
Geelongcat - سیدنی - استرالیا
خانم‌های محترم - باور کنید رنگ صورتی‌ اصلا قشنگ نیست و بهتون نمیاد -.
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 17:18
mazarati - بیرمینگهام - انگلستان
ایرانی‌ نگو گاگول بگو! خاک بر سرتون ! از ما وضع خراب تا تو دنیا پیدا نمی‌شه همه نکبت! یه رضا شاه دیگه باید بیاد تا ادمتون کنه حقتون همین جمهوری اسلامیهٔ
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 14:02
ashena1001 - لندن - انگلیس
بخوریدو بیاشامید اما اسراف نکنید
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 18:29
payamak - منچستر - انگلستان
ارمنستان یه شهر ایروان داره بقیه اش دهات. ایروان هم فقط یه میدون داره،اثر باستانیش هم مجسمه هنرپیشه هاش هستن تو سریاله تلوزیون ،حالا اینم جاستِ مردم می‌رن ،تهران خودمون صد شرف به این خرابه داره
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 18:40
arash.jimmy - پونا - هندوستان
الان میخواستین تبلیغ ارمنستنو بکنید یا بگید ما کمبود آزادی داریم؟ تو ایران والا تو هر خونه‌ای مشروب هست ...پارتی‌های ایرانم که قربونش برم از همه کلوپ ‌های دنیا خفنتر ...اونجا تو کلوپ ایران تو خونه .. بس کنید این حرفا دیگه خسته کنند شده .. یک لحظه تصور کنید ایران بشه مثل ارمنستان ...روزی ۱۰۰۰تا کشته داریم...یا داداش خواهر رو می‌کشه یا پسر دوست دخترشو چنتا تجاوزو؟....بی‌خیال خودمونیم این‌چیزا تو ایران باید همینطوری باشه نیمه آزاد
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 18:56
باريك بين - تهران - ایران
فکر می کنم اینهایی که باهاشون مصاحبه شد دیگه بی کلاس ترین تهرانیهایی باشند که من تا حالا دیدم. حالا این ها می خوان فرهنگ کوروش و داریوش رو به دیگران معرفی کنند. واقعا متاسفم.
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 20:45
ghazgholang - لندن - انگلستان
کل خاک جهان بر سر دولتمردان ایران. کم اومد خاک کره ماه و مریخ هم موجوده ...
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 21:31
sia2012 - تهران - ایران
هه هه . ارمنستان هم این وسط داره از آب گل الود ماهی میگیره . معلومه اونها هم از خداشونه که ایران همینجوری بمونه مطمین باشید
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 21:29
paltalk - تهران - ایران
ام النبیین - سمنان - ایران. تو هم دیگه خز شدی دستت رو شده. برو یه فکر دیگه واسه ترول کردن بکن. یا یه ایده دیگه درست کن چون خودتم دیگه خندت نمیگیره. بابا حزب الهی ..بابا ارزشی..
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 22:37
ehsanusa - تهران - ایران
ارمنستان رو نمیدونم، ولی در مورد آذربایجان شنیدم که مردمش و به خصوص پلیسهاش خیلی دزدن و مردم رو سر هر چیز الکی سرکیسه میکنن!!! خلاصه بیشرفهای بی وجدان!!!
دوشنبه 7 فروردين 1391 - 22:03
morgan123 - واشنگتن - امریکا
با این انگلیسی صحبت کردن در امریکا تنها میشه نان بربری خرید اون هم از فروشگاههای ایرونی! ( آی وانت نون بربری! پلیز )فقط اون آقا پسر کوپل منو کشت دلم میخواست لپهاشو فشار بدم!
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 00:53
گلاره - مشهد - ایران
واقعا که ارز کشورو میبرن میریزن تو شکم مغولهای ارمنی !!!
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 01:04
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
global peace - به ایرانیها ویزا نمیدهند که بروند اروپا یا جای دیگر. دیگر اینکه از دید مالی هم بسیاری نمیتوانند به کشورهای اروپایی سفر کنند. xudafarin - اینکه ایرانیها با کشورهای دیگر دوست باشند ادمهایی مانند تورا میسوزاند. شماها همانند بسیجی ها و ملاهای تندروی ایران هستید که همواره به کشورهای دیگر ناسزا گفته و خواهان نابودی شان هستند. به کوری چشم شماها مردم ایران با مردم کشورهای دیگر مشکلی ندارند پس دست بردارید از سم پاشی.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 00:59
گلاره - مشهد - ایران
من با بهرام از هلند موافقم
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 01:12
ParsaUK - منچستر - انگلستان
چرا مسلمانان در کشورهای مسیحی‌ شادند ولی‌ در کشورهای اسلامی در عذاب!!؟؟
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 01:25
Artosh - تهران - ایران
بسیار هم عالی. بهتر از تورهای داخلی هست که هر کجا هم میری مثل پش. بسیجی و . ریخته. همیشه شاد باشن این ملت.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 03:32
Nerse - اهواز - ایران
وقعا همینطوره. مردم برای کمی آزادی حاضرن کلی هزینه کنند. به قول یکی از فامیلای خانوم ما که رفته بود شمال می گفت باورتون نمیشه رفتیم شمال شنا هم کردیم. تو ایران الکل و پارتی مخفیانش کم نیست چیزی که خیلی آزاده مواد مخدره که خیلی راحت داره خرید و فروش میشه. مشروبم همینطور. جای تاسف داره
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 03:59
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ولی‌ خداییش من انقدر که عجق وجق تو ایران میبینم، تو اروپا ندیدم. یعنی‌ این حکومت اسلامی کاری کرده که دقیقا برعکس اون چیزی که میخواستن در جامعه بوجود بیاد، بوجود اومده. ابرو‌های شمشیری نازک قیافه‌ها مثل طوطی، پسر‌ها ابرو ور میدارن موها عجق وجق خفن فشن چه میدونم هر بار میرم ایران اصطلاحات جدید میشنوم.و هیچ تطابقی با مًد اروپا هم نداره. من تو آلمان ندیدم زنی‌ قیافشو این شکلی‌ کنه.... اگه جامعه رو آزاد میذاشتن، هر کی‌ هر جور دلش میخواست می‌گشت و میپوشید، الان اینجوری نمی‌شد. کسی‌ دیگه حرص نمی‌زد. حیف که بخاطر مشروب و دیسکو آدم پاشه این همه راه بره یه کشور دیگه. اگه همین چیز‌ها تو ایران بود مثل زمان شاه، همه میومدن ایران :-)
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 04:13
ali1111 - تهران - ایران
خدا انسانش را شناخت و بهش شاخ نداد!! این حکومت فرهنگ را از مردم گرفت و این نسل متسفانه چیزی به خود ندید که حالا بخواهیم توقع خاصی‌ ازشون داشته باشیم...
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 04:45
Sarbaze Iran - وین - اتریش
گلاره - مشهد - ایران - می خوای ارز کشور رو بیارن بریزن تو شکم ملاها و آخوندهای مفت خور که تو یکی خوشحال بشی ؟ آخه این چه حرفی است که می مزنی. برو یه کم تاریخ بخوون ببین مغولها متعلق به کجا هستند؟ هرکسی حق داره هر جا دلش می خواد بره و خوش باشه، اگه تو نمیری دلیل بر این نیست که هیچکس نباید بره در ضمن چه طور ایرانی ها میرن کشورهای عربی و پول ایران رو واسه عرب ها خرج می کنن دلت نمی سوزه....
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 06:25
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
ParsaUK - منچستر - انگلستان / مسلمونی مثل یهودی مثل مسیحی و سایر ادیان درجه داره ! اینو شوخی نگفتم . بعضیها فقط تو شناسنامه مسلمونند و برخی مقید تر هستند بعضی در ایام خاصی مانند محرم و رمضان مسلمونند و برخی هم نگاهشون اینه که قلبت باید پاک باشه و بقیه مهم نیست و خلاصه از این ماجرا زیاد از ایرانیها می شنوید و درصدی هم مقید صفت و محکم که حتی موسیقی گوش کردن را هم حرام می دانند و یکسری هم حتی همین آهنگهای صدا و سیمای ایران را حرام می دانند و خوشحالی در نظر آنها تعریف دیگری داره! ضمنا این افرادیکه مورد مصاحبه قرار گرفتند خیلیها هم مسیحی بودند . بهر حال در ایران تنوع زیادی در عقاید مذهبی حتی در بین شیعیان 12 امامی هست که مجال شرح آن در اینجا نیست!
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 07:20
کشور فقط ایران - تهرات - ایران
خدا را شکر که زمان جنگ این بچه سوسول ها نبودند وگر نه عرا قی ها تا تهران میومدند
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 07:31
pezhman - وين - اتريش
خوش باشید.عیدتان مبارک. به کوری چشم ضحاک علی‌....
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 08:58
pezhman - وين - اتريش
xudafarin - بادکوبه - اران. بله در این مورد باشما موافق هستم. اکثر ایرانیهایی که به کشور دوست و برادر , ارمنستان میروند به دلیل نزدیکی به مرز , از اهالی استان اردبیل و استان قزوین و استان کردنشین و آذربایجان هستند.حتی در فیلم, شاهد تورکی حرف زدن بعضی خانوادهای هموطنمان بودیم. هزاران سال ‌همسایگی و مجاورت و تحت یک حکومت و دولت و احد قرارداشتن. روی‌ ما اثر گذاشته.من خودم نیمه تورک هستم.ولی قبل از هر چیز ضد نژادپرستی و خونریزی. زنده باد صلح وبرادری.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 10:48
PanTea - بوربنک - آمریکا
سلام ساله نو بر همه شما عزیزان مبارک و امیدوارم که سالی‌ پر از برکت و شادی برای همه باشد . درسته ما باید فقط به کشور خودمان افتخار کنیم ولی‌ وقتی‌ شرایط برای شادی نیست مجبوریم به کشورهای همسایه بریم و در اونجا از چیزی که نداریم استفاده کنیم حالا جای اینکه تشکر کنیم که به ما این اجازه رو میدان به هر کشوری یه چیزی میچسبونیم انقدر هم بیجنبه بعضی‌ در میاریم که دیگه اجازه نمیدان اونجا جشنی داشته باشیم مثل قزیت دوبی بیایید فقط خودمان آآاا جیئوونا بگذریم آیا این درسته ؟. گلاره - مشهد - ایران. واقعا که ارز کشورو میبرن میریزن تو شکم مغولهای ارمنی !!!.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 09:33
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
فرهنگ سازی بکنید که آقا مست کردی نرو تو کنسرت زن و بچه مردم را بمالون. مست کردی نرو با چاقو بقیه را بزن. رفتی کلاب حال کنی نچسب به دخترها که گارد بیاد جدات کنه. رفتی کشور دیگه فکر نکن آزادی یعنی یک لباس زیر بپوشی رو یک توری و با هزار قلم آرایش خودت را شبیه فاحشه ها درست کنی که مردم اون کشور فقط از این مورد یاد کنن. امشب کنسرت شادمهر و اندی بود تو مالزی. به خدا باورم نمیشد این یعنی مد تو ایران. 80 درصد دخترها طوری اومده بودند که تو صورت مالایی ها نگاه میکردی فکر میکردی یارو توریسته نه اینها. دختره لباس سرتاسری پوشیده چاک تا ناف. فقط یک لباس زیر پاش. همه هم رفته بودن تو کف اینکه کجا میخواهد بره؟.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:02
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
دست آخر هم این همه ارز آوردین این کشور، خرج کردین، حال و هول کردین، عشق و صفا کردین، مشروب خوردین؟. بیا ببین وقتی برگشتی ایران چه وجهه ای برای ما بدبخت ها درست می کنید. بیا ببین سوار تاکسی میشیم وقتی میپرسن ایرانی هستی چه عرقی رو پیشونیمون جمع میشه که بگیم آره. چون میدونیم قراره بعدش چی بهمون بگه با پوزخند. این همه دکتر و مهندس و پروفسور و استاد دانشگاه که نمی بینن، صاف زوم میکنن رو امثال شماها. به خدا حیفه که یک هندی یا عرب یا مالایی و چینی اینجوری نگاهمون کنه. به خدا این معنی ایران و ایرانی نیست. از چند وقت پیش هم شروع کردن به جمع آوری خونه های تیمی ایرانی که دخترهای 14-15 ساله شهرستانی دارن توش کار میکنن.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:03
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
اتفاقا یک از دوستان کاملا درست گفته. کاری به هدفش ندارم اما حیف این همه ارز که به کشورهای دیگه می بریم و بعدشم خودمون را خراب می کنیم. این موارد را باید تو این کشورها بوده باشی و درک کنی. من ارمنستان و ترکیه و دبی و حالا هم این خراب شده مالزی بودم. ارمنستان کشور فوق العاده و ارزانی بود اما با ایرانی ها لج افتاده بودند. خانه میخواستی بگیری میگفتن پارساکستانی چه! چه!!. میگفتن ایرانی ها از خونه ها دزدی میکنن و وسائلمون را میفروشن. آخه اونجا خونه را با همه چیز اجاره میدن. حالا را نمیدانم اما زمانی که من اونجا بودم چندتا دختر ارمنی برای من خونه گرفتن. یکی از دوستان هم کلید خونه را صاحبخونه اش داشت و هر موقع دلش میخواست میامد تو خونه. نه اینکه آدم های بدی باشن، من انسان تر از این جماعت ندیدم. نه دزدی نه دروغ تو کارشون نیست اما ما یکهو میریم تو دل آزادی و اونها هم بخاطر همین ارز کوفتی هوامون و دارن اما یعد یکدفعه با ما بد میشن. حکایت ارمنستان تو ترکیه و دبی هم بود.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:00
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
حالا تو مالزی. 5سال پیش مالزی خلوت بود و ایرانی ها احترام خاصی داشتند و تا تو تاکسی میشستی شروع میکردن تو شبیه هنرپیشه ها هستی، چقدر شما زیبائید. اما حالا ایرانی هستی؟. سکسی گیرل اوووو اوووووو. دو یو نو انی گیرل فور .........؟. به مردها هم دیگه احترام نمی گذارند، چرا چون یا تو کار مواد هستند یا قاچاق دختر. اگر واقعا اسم اینها آزادیه که برای من بد معنی شده. خواهشا بجای اینکه تبلیغ رفتن به کشورها را بکنید که دست آخر بخاطر قراردادهای دول هستش و به یکباره تبلیغات میکنن و ایرانی ها را میفرستن این کشور و اون کشور سعی کنید فرهنگ سازی بکنید.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:01
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
الآن بر میگردن ایران و عاشورا و تاسوعا را سینه میزنند و با زنجیر خودشون را تکه پاره میکنند که گناهانشون بخشیده بشه.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 14:44
pooochooo - کلن - آلمان
اگر به جای درست و حسابی میرفتند آدم دلش نمیسوخت حالا که ارمنستان هم از پوله ایرانیها شکمشون سیر شده معلومه دیگه یرانیهارو تحویل نمیگیرند همانطور ترکیه و ایرانیهای عزیز دستو پا میزنند که به این کشورهای عقب افتاده بروند و بدان پوزش را بدهند. کشورهایی که در اروپا کسی تحویلشون نمیگیره.و ایرانیها هم قربونش برام ایاد همشون عقدهاشونو خالی کنند و از مشروبو مینی ژوپو و عربده کشیهاشنو نشون بدهند. متاسفم برای فرهنگه ایرانی.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 15:38
poriyaye_vali - دوحه - قطر
کاش تعریف خیلی از هموطنامون، ازسفرخارج چیزی غیر از رقص ومشروب وفاحشه بود
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 15:46
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
یکم به دیگران احترام گذاشتن خوبه..مردم آزاد هستند هر جایی که دوست دارند برند تفریح..اها من یادم نبود ما ایرانیها نمی‌تونیم هر جای که خواستیم بریم چون ما ۳۰۰۰ هزار سال تمدن داریم.
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 16:30
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
ساندیس خوران نگران نباشند..این بچه‌ها که از دیسکو برگشتن نمازشو نو میخوانند. sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی ببخشید شما بعضی جاهاشو بد نگفتی خوب بود..ولی‌ هر کسی هر جور دلش می‌خواد می‌تونه لباس بپوشه نه به من مربوطه نه به شما..
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 16:25
Sappho - اصفهان - ایران
آن زمان که بنهادم سر به پای آزادی. دست خود ز جان شستم از برای آزادی/. تا مگر به دست آرم دامن وصالش را. می دوم به پای سر در قفای آزادی/. با عوامل تکفیر صنف ارتجاعی باز. حمله میکند دایم بر بنای آزادی/. در محیط طوفای زای ، ماهرانه در جنگ است. ناخدای استبداد با خدای آزادی/. شیخ از آن کند اصرار بر خرابی احرار. چون بقای خود بیند در فنای آزادی/. دامن محبت را گر کنی ز خون رنگین. می توان تو را گفتن پیشوای آزادی/. فرخی ز جان و دل می کند در این محفل. دل نثار استقلال ، جان فدای آزادی
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 17:51
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
sleepyhollow. دقیقا فرمایش شما درسته من خودم تو همین چند روز پیش 2 جای مختلف رفتم زننده ترین لباس رو 2تا خانم ایرونی پوشیده بودند. خانمه پسرش رو آورده کلاس کنگ فو همه پدر مادرها یا با لباس ورزشی و یا معمولی اومدند خانم ایرونیه با دکلته اومده اونم با سرو صورت درست کرده تازه اینجا اصلا کشور مد و قر و فر نیست دیگه کنسرت و بارو این جور جاها که بماند
‌سه شنبه 8 فروردين 1391 - 23:51
bita tehrani - ونکوور - کانادا
a.ahooraei /کلی‌ به کامنتت خندیدم.ولی‌ خیلی‌ درست گفتی‌.مرسی‌.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 00:28
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
من امسال نوروز ارمنستان بودم. افتضاح است! دقیقا ریختن پول در زباله است. لطفا به تبلیغات آژانس‌های مسافرتی‌ اعتماد نکنید. فقط یک شهر درست و حسابی‌ داره که اونم ۴ تا خیابون بیشتر نیست! قرار بود ۱۲ روز بمونم ۳ روز موندم! مردم بسیار بی‌ تربیت و نژاد پرستی‌ هم داره. هیچ کس انگلیسی‌ بلد نیست و یک مشت ایرانی‌ بیکار هم داره که سر توریست‌های ایرانی‌ را کلاه میگذارند! هر کسی‌ بره ارمنستان، همون روز اول که برسه پشیمون می‌شه!
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 03:13
آوای آزاد - آنتورپن - بلژيك
هه هه هه...ما رو باش ..اینارو باش.بازم مارو باش که با کی‌ میخوایم بریم ۱۳ بدر.همین‌ها میخوان حکومت رو عوض کنن؟ دلمون خوش بود یه جنبش سبزی هست که مادر آخوند هارو به ازاشون میشونه.بابا اینا که همشون به قوله دوستمون صورتی‌ هستن که.ایییی وای من. ببین چقدر بدبخت شدن مردم ما.نمیدونم چی‌ بگم. حرف زیاده ولی‌ کوو گوش شنوا.ولی‌ همینجا اجازه بدین به مردم همیشه در صحنه‌ی ایران یه نکته‌ای رو بگم.بابا مردم....آزادی معنیهای دیگه هم داره .فقط دیسکو .عرق .ودکا.سر لخت. و ۷ قلم آرایش رو نمی‌گن آزادی.ولی‌ بازم راضی‌ هستیم به همین آزادی..ولی‌ اگه واقعا این آزادیهارو می‌خواین تو خود ایران تحققش بدین نه تو ارمنستان یا کشور‌های دیگه.شاید حالا همتون بگید اینو باش نشست بیرونه گود میگه لنگش کن.ولی‌ باور کنید من تا ایران بودم همیشه و همه جا هم عرق میخوردم هم سرم لخت بود هم جشنمو میرفتم.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 03:29
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی
آرش جان شاید من هم تو اسپانیا بودم همین شعار را میدادم. یک سر بیا این کشورها تا حساب کار دستت بیاد. من که نمیگم آزاد نباشن، اما آزادی هم معنی خودش را داره بی بند و باری و لش بازی که اسمش آزادی نیست. آقا میخواهی مست کنی نوش جونت، از شیر مادر حلال تر، اندازه بخور، یا تو خونت بخور یا تو بار تو خیابون بطری نگیر دستت راه بیفت، مست نکن بیافت جون زن و بچه مردم. خانم میخواهی لخت شی یا لباس تنت باشه به خودت مربوطه. اما اگه میخواهی تا نافت را نمایش بدی جاش تو خیابون و کنسرت نیست برو تو باری، دیسکویی، کلابی جایی. میخواهی چادر سرت کنی بازم آزادی، اجرت با امامات اما دیگه تو استخر با چادر نرو لامصب، تو دیسکو نرو. بقیه را مضحکه دست نفهم بازیاتون نکنید. تو هر کشوری جا برای هر کاری هست، اما در برابرش خیلی کارها هم خیلی جاها اشتباه است. فرهنگ سازی کنید. به جرات میتونم بگم که در حال حاضر رتبه ایرانی ها در مالزی اگر اساتید و قشر با شخصیت نبودند خیلی پائینتر از نیجریه ای ها بود.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 04:18
ukguy4u - لندن - بریتانیا
تورو خدا قیافه ها رو ببینید. ارمسنتان هم شد کشور؟ فقط مونده اونجا رو با پول مردم ایران آباد کنن!
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 06:43
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
sleepyhollow - کوالا لامپور - مالزی. موضوع شعار نیست ولی‌ حرف شما در مورد هر نقطه جایی‌ و هر جمله مکانی دارد کاملأ درسته..،جای که همه در عزا هستند شادی کردن درست نیست..و در جشن‌ها هم عزا داری کاملأ ناا منسوب..شاد و خرم باشید.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 12:21
Royan - بوخوم - آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان/ برای اینکه زنهای آلمانی دست کمی از اصغر آقا ندارند.morgan123 - واشنگتن - امریکا/ فکر میکنی اگر یک آمریکائی بره ایران میتونه با فارسی حرف زدنش یه نون بربری بخره ؟, چرا آنقدر به هموطن خودت سخت میگیری؟این فقط ایرانیها هستند که راجع به ایرانیها قضاوت میکنند, خانمها و آقایونی که آلمان زندگی میکنند یک کمی هم راجع آلمانیها و مسافرتهاشون بگید از ساحل یونان و تا اسپانیا راجع به آبجوخوری و عربده کشی و مست بازی بی جنبه گی المانیها بگید,بابا چکار دارید که مردم چه طوری حال میکنند , نمیشه آدم یک کسی را از محدویت و عدم معاشرت با دنیای خارجی به یک محیط باز و آزاد ببره و انتظار داشته باشه رفتارش پرفکت باشه, یا همه چیز را بدونه, تصور کن که خودت را برای شام با مکله الیزابت دعوت کردنند میتوانی بدون تمرین قبلی پرفکت باشی , ملت احتیاج به تمرین آزادی دارند.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 12:51
ben 15 münchen - مونيخ - المان
سلیپیهللو - کوالا لامپور - مالزی من هم با شما موافقم زنده باشی‌.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 14:40
dashi_40 - تهرون - ایران
Royan - بوخوم - آلمان. خوشم اومد داشی . بعضی ها فک میکنند حالا که از صدقه سری همین مردم رفتن آمریکا باس بهشون به خاطر انگلیسی حرف زدن بهتر فخر بفروشن و اونارو تحقیر کنند . حالا مردم ایران شدن چیپ و بی کلاس اینا و مردم کشوری که توش دارن زندگی میکنند شدن های کلاس!!! بدبختی ما از زمانی شروع شد که نه به هم رحم کردیم نه مروت. نه هوای همو داشتیم نه تعصب ایرانی بودن. فریده خاموش تو آمریکا .. همون خاموش باشی کسی نمیگه لالی آمریکا و زبان انگلیسی اش مال تو.. ایران درب داغون و مردم بی کلاسش واسه ما.. ):
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 18:02
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
Bita tehrani- خوشحالم خندوندمت اما واقعیت را گفتم. الآن یه مثال واست میارم، یه خانمی که الآن توی همین سایت هم هستش، چنان زر میزد و افه می اومد که وا این رژیم بدبخت کرده همه را و این اسلام مرده شورش را ببرن و. و . خانم همچین ادای روشنفکر ها را در میاورد که من مونده بودم این از کی تا حالا به این نتیجه ها رسیده اینکه دبستان را بزور دو سال اومده بالا و تا دیروز رو به قبله دولا راست میشد ، بازم جای شکرش باقی که به این شناخت رسیده، خلاصه میره ایران و بچه ای را هم که توی اروپا بزرگ کرده بود تا ٥ سالگی با خودش برد و یه روز رفتم ایران و دیدم یه زنجیر روی شوفاژشون هست، گفتم مال کیه؟ گفتند مال بچه همون خانمیه که اونقدر ؟؟؟سی می اومد و حالا بچش را میفرسته هیئت زنجیر و سینه بزنه و خودش هیئتی میره مسافرت شمال. ای داد بیداد. ما میخوایم با این خلق سری بین سرها داشته باشیم. البته قصش خیلی داغتر از اینهاست اما بگذریم. اینها لپه های هر خورشی اند.
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 18:53
Sappho - اصفهان - ایران
«آزادی برای بسیاری از مردم سرمایه دکان است و برای یک تن از هزاران، سرمایه جان.» سعید نفیسی
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 19:42
Sappho - اصفهان - ایران
«آزادی باده‌ای است که هزاران تن‌ آن‌را برای بدمستی می‌نوشند و یک تن برای سرمستی.» سعیدنفیسی
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 19:43
Sappho - اصفهان - ایران
من شخصا فکر نمی کنم حقوق طبیعی آدما باید پاداشی در ازای صلاحیتی خاص باشه !!!
‌چهارشنبه 9 فروردين 1391 - 19:51
امير رضا - ماهشهر - ایران
واجب شد ماهم یه سر بریم.نوروزتان مبارک
‌پنجشنبه 10 فروردين 1391 - 01:33
bita tehrani - ونکوور - کانادا
a.ahooraei / از شما چه پنهان ما هم از این موارد دیدیم و تقریبا شاخ در آوردیم!! خانمی از دوستان بود که دائم در حال امر به معروف و نهی از منکر بود.کسی‌ جرات داشت مثلا گوشت خوک سفارش دهد یا مثلا حرفی‌ از پیغمبر اکرم و زنانش بزند.بیا و ببین چه میکرد!دهه محرم و تاسوعا و عاشورا شوهر و بچه را میذاشت و تا صبح توی مسجد نورت ونکوور بود! همین چند وقت پیش شنیدیم که برادرش تشریف آورده و هر چه نایت کلاب و استریپ کلاب هست با هم رفتن!! ما که سر از کار این جماعت در نمیاریم.ولی‌ .. تقبل الله...فقط بهش گفتم ما که اهل این چیزا نیستیم که بعدش احتیاج به توبه داشته باشیم!قیافه ش دیدنی‌ بود!
‌پنجشنبه 10 فروردين 1391 - 18:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.