العربیه : کامران دانشجو مسیحی شده بود

شبکه العربیه در گزارشی مدعی شد "کامران دانشجو" وزیر علوم جمهوری اسلامی با تغییر دین خود مسیحی شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از جام ، شبکه العربیه (Alarabiya) با پخش مستندی به نام زیر خاکستر درباره "کامران دانشجو" وزیر علوم و تحقیقات جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: «وی با تغییر دین مسیحی شده است.»

"حسن عباسی" از اپوزیسیون در گفتگو با نجاح محمد علی گفت: «تو به یونان سفر کردی و این مرد تائید کرد که او مسیحی شده است!»

نجاح محمد علی مدعی شد: «شخصیت دانشجو فارق از اینکه وی مسیحی شده است یا خیر، در انگلیس جنجال زیادی بوجود آورد، زیرا وی متهم به تلاش برای قتل "سلمان رشدی" نویسنده کتاب آیات شیطانی بود که موجب اخراج وی از لندن پایتخت انگلیس شد.»

نجاح گفت: «دانشجو پس از بازگشت به تهران، دارای مسئولیت های متعددی شد، که گفته شده مهمترین آن ها مشارکت وی در فعالیت های هسته ای ایران بوده است، ولی آنچه کامران دانشجو را مهم جلوه داد مسئولیت وی در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم بود که منشاء اختلافات و ایجاد شک و شبهه در صحت آن شد و موجب بروز بحرانی که در ایران شد که همچنان ادامه دارد.

زمانی که دانشجو به تهران بازگشت از دوستان نزدیک محمود احمدی نژاد شد. وی مدتی مدیر مرکز پرواز بود مرکزی که کارشناسان غربی معتقدند تبدیل به یکی از موسسات فرعی وزارت دفاع به نام (فدات) شده است و گفته شده، قلب مخفی و محرمانه ایران برای تولید سلاح های هسته ای می باشد.

آنچنان که روزنامه "اشپیگل" (Spiegel) (منبع این اطلاعات) نوشته است شخصیت دیگری که نقش مهمی داشت، "محسن فخری زاده" بوده که در پنجم ماه فوریه سال 2010 ترور شد.

این روزنامه مدعی شده است که وی همکار کامران دانشجو در برنامه 111 بوده و گروهی که در ساخت و تولید موشک شهاب3 شرکت داشته نیز با آن ها همکاری داشته اند.»

در اواخر سال 2009مدارکی از سوی یکی از سایت های ایرانی منتشر شد که معلوم می کرد کامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات در اواخر سال 1978و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیحی شده است.

حکومت ایران این داستان را نه تکذیب کرد و نه تائید و تنها این داستان منجر به ایجاد مناقشاتی در فضای اینترنتی بین ایرانی ها شد.
نجاح مدعی شد: «دانشجو زمانی که جانشین وزیر کشور بوده است نقش بسیار مهمی در پیروزی احمدی نژاد در انتخابات سال 2009 داشته است.

پس از شکست تلاش های ما در پاریس و لندن به یونان رفتیم تا مدارک اصلی را در آن جا مورد جستجو قرار دهیم. زمانی که به دنبال مکانی که کامران دانشجو در آن جا غسل تعمید داده شده بود رفتیم به شخص سالخورده ای برخورد کردیم که شاهد غسل های تعمید بوده است.

وی مدعی شد که دانشجو در سال 78 غسل تعمید داده شده بود.»

 

 

و ازدواج وی در لندن

 

+156
رأی دهید
-88

falakolaflak21 - لندن - انگلستان
صد در صد خواسته اقامتی چیزی بگیره چون این جور آدمها به هیچ چیز اعتقادی ندارن فقط دنبال منافع شخصی خودشون هستن . حالا اگر آدم معمولی بود سریعا اعدامش می کردن.
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 06:58
pezhman - وين - اتريش
ای وای, اسلام کهریزکی به خطر افتاد. گرچه خر ، همان خر است. فقط پالانش عوض شده.... ما میگیم : خر نمی‌خوایم. پالون خر عوض میشه.
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 06:42
danial nabi - استكهلم - سوئد
خر تو دنیا بسیار است.
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 09:15
erfan-iran - تهران - ایران
danial nabi - استکهلم - سوئد : مسلمان ماندن خریت است نه مسیحی شدن . اگر منظورت این بود !. البته من به این مردک کاری ندارم
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 12:22
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
مزدور که این حرفها حالیش نمیشه. اگه شاه بود میشد دست بوس شاه مثل جنتی و آشغالهای دیگه. اگه کمونیستها حاکم میشدند میشد جد و آباد کمونیست. خود خامنه ای هم قبل از ان قلاب پای منقل تریاک سنتور میزده حالا شده ولی وقیح. مگه خاوری نبود که با چپیه عربی توی دهان استکبار جهانی میزد!!! اینها همشون نوکر پول هستند و بس. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 12:22
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
danial nabi - استکهلم - سوئد اگه منظورتان روباه است با شما موافقم! اما چون آن کلمه را به کار بردید باید بگویم اولا شما به حدودِ ۴ میلیون ایرانی‌ که به لطف اسلام در این ۳۰ سال مسیحی‌ شده اند توهین کردید و اگر یک حکومتِ انسانی‌ در ایران بر قرار بود شما باید تحت تعقیب قرار میگرفتید! دوما خر تو دنیا به جز آن حیوان، به یک نفر و تنها یک نفر گفته میشود و آن هم خامنه‌ای رهبر است که مخففش میشود خر!
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 12:32
bita tehrani - ونکوور - کانادا
خر توی دنیا بسیار است؟! لابد اوس محمود هم احساس مسئولیت شدید به جمع آوری خران و استفاده در دولت دارد.ریشه مشکلات مملکت امام زمان پیدا شد.هیپ هیپ هورا واسه نبی‌ سوئدی!
‌پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 12:57
ParsaUK - منچستر - انگلستان
مسیحیت دین دوستی‌ و محبت است. امیدوارم ایشان هم واقعا تصمیم به انسان شدن بگیرند. انسانیت متضاد اسلامیت است.
جمعه 4 فروردين 1391 - 03:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.