به آتش کشیدن مسجد شیعیان در بلژیک

در پی حمله دست کم یک مهاجم به مسجد الرضا در بروکسل و به آتش کشیدن آن، پیش نماز این مسجد کشته شده است. برپایه آخرین گزارشهای پلیس، فرد مهاجم قصد ترساندن جامعه شیعه در بلژیک را داشته زیرا گمان می کند شیعیان مسئول ناآرامی های سوریه هستند.

                                                 به آتش کشیدن مسجد شیعیان در بلژیک 
آتش سوزی در مسجد الرضا که در محله ی مهاجر نشین آندرلخت بلژیک است رخ داده است و در این حادثه امام جماعت مسجد در حالی که تلاش می‌‌کرد شعله‌ های آتش را خاموش کند کشته شد. وی «عبدالله دادو» نام داشت و چهل و هفت ساله بود.

به گفته شهردار آندرلخت یک مظنون بمب آتش زا را شامگاه دوشنبه به درون مسجد انداخته است.

به گفته پلیس بلژیک، فردی با شکستن شیشه‌ های مسجد اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف و یک بطری حاوی بنزین به داخل مسجد کرد که باعث آتش سوزی شد.

به دنبال این حمله یک مظنون بازداشت شده است و نماینده مسلمانان شیعه بلژیک جنبش سلفی سنی را مسئول حمله و آتش سوزی در مسجد شیعیان می دانند و مرکز اسلامی رضا - که بزرگترین مسجد شیعه بروکسل است- از چند سال پیش مجبور شد به علت تهدیدهای سلفی ها تحت حمایت پلیس قرار بگیرد.

گفته می شود فرد مهاجم که با پرتاب بطری آتش زا مسجد را به آتش کشید شعارهای مرتبط با مسایل سوریه سر می داد و سپس تلاش کرد فرار کند اما مردم مانع از فرار او شدند و پلیس او را دستگیر کرد.

به گفته یک شاهد، امام جماعت با کمک یک مسئول دیگر مسجد که فرد مسنی است تلاش کردند آتش را خاموش کنند اما نتوانستند. سپس تلاش کردند از محل آتش سوزی خارج شوند که امام جماعت مسجد به علت خفگی ناشی از دود جان خود را از دست داد.

+278
رأی دهید
-103

*darya* - تهران - ایران
اتش زدن قران در افعانستان و حالا به اتش کشیدن مسجد سیعیان در بروکسل .مرا بیاد اتش زدن سینمارکس ابادان انداخت مه 400 نفر زن وبچه جزقاله شدند وبگردن ساواک زمان شاه فقید به دروغ انداختند وحالا ثابت شد ه به دستورشخص خامنه ائی بوده . اینکارها برای اینکه با حمله نظامی اسرانیل به ایران ارتباط دارد که مسلمانان را برعلیه امریکا واسرائیل بشورانند . والان هم فلسطینها را رژیم تحریک میکند ودیروز فلسیطن 40 موشک بطرف اسرانیل پرتاپ کرده . تمام این نقشها زیر سر رژیم جمهوری اسلامی است . مردم باید اگاه باشند. چرا که در عرض یکهفته هم قران اتش میزنند وهم مسجد اتش میزنند. ایا سئوال برانگیز نیست .
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:14
Benika - برن - سوئیس
ای ول ای ول ای ول
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:14
چکاوک - لندن - انگلستان
حتی خود مسلمونها هم چشم دیدن همدیگر رو ندارن !!!!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:18
baas - روتردام - هلند
چهارشنبه سوری مون تکمیل شد .
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:22
baas - روتردام - هلند
جامعه شیعه عزادار شد!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:24
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
هم خوب کاری کرد هم بد ،اما نه ،اصلا خوب کاری نکرد.راهش این نیست
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:03
Royan - بوخوم - آلمان
امیدوارم توی ایران هر مسجدی را با آخوندش بزودی به آتش بکشند. در تاریخ اسمش را میگذارند روز پاکیزگی ایران از وجود مفسد ملا و خانه مکر.
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:26
میکایل - مالمو - سوئد
خوب کاری کرده هر که کرده لانه زنبور و تروریست در مسجد ه من جای دول اروپا بودم تمامه مسا جدّ را میبسدم و هر چه مراجعه کننده به مسجد را دیپورت می‌‌کردم آدم‌های خطر ناکی هستند کور کور فقط اسلامو می‌بینند نه‌ زندگی‌ رو،،،،،،،،،،،
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:27
baas - روتردام - هلند
اه خانه خدا را به‌‌ آتش کشیدند!!!!!!! چه بد شد!!!!!!!!! جدا جنایت کردن!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:28
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
حالا بیا و ببین امّل النبیین ، دانیال نبی، علی‌ مداد و بقیهٔ دوستان (البته دوستانِ یوگی و دوستان ) چه آتیشی اینجا به پا میکنند! در ایران، جوامعِ مسیحی‌، بهایی، یهودی و دراویش به صورت سازمان یافته و با دستورِ رژیم، مورد حمله، جففا،و بی‌ اجترمی واقع میشوند! سالیانه صد‌ها انجیل از کلیسا‌ها جم آوری شده و به عطسه کشیده میشود! کشیشانِ ایرانی‌ به دست مزدورانِ دولتی به صورت مخفیانه و نیز علنی محکوم به عدم میشوند! حتا مساجد سنّی‌ها هم از آفت شیعیان در امان نیستند! حالا جالبه که لاری جانی در صحنه علنیِ سازمان حقوق بشر ، اسلامِ شیعه‌ را دین صلح معرفی‌ می‌کند و گزارش احمد شهید را کذبِ محض عنوان مینماید! حالا خوب که دینتون دین صلحه !! با تشکر !!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:47
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
منظور از به عطسه کشیده شدن همان به آتش کشیده شدن بود ! در کامنت قبلی‌! به هر حل بنده حرکتِ این فرد را از روی نادانی و ترس از شیعیان می‌دانم، و گار چه آنرا تأیید نمیکنم اما باید گفت مقصر خود شیعیان هستند که این چهرهٔ ددمنییشیم!!ددمنیشیمنم!!! ددیممنیش!! دادمشیمیش!!‌ای بابا جنّتی کجستت!! منظور اینکه خودشون مقصرند که همون!! چهره را در دنیا از خود به جا گذشته اند!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:52
persianspider - مشهد - ایران
بهترین و کاری‌ترین ضربه به اسلام توسط ایرانیان گرامی‌ به اسلام زده شد ..این شیعه گری یک جریان سیاسی بود که در ایران ایجاد شد برای لرزاندن بنیان گذاران اسلام توی گور !
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 17:07
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
به درک، ۱ لانه جاسوسی و تربیت تروریست کمتر. ضمناً سلفی‌ها خود هم دست کمی‌ از بقیه تروریست‌های اسلامی دیگه ندارند. به امید ریشه کن شدن غده سرطانی اسلام در تمام کشور‌ها برای دنیایی زیباتر.امین
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 18:45
karkas - اصفهان - ایران
گناه به آتش کشیدن مسجد کلیسا معبد و ...... به گردن من:-)
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 18:51
Matin444 - اسلو  -  نروژ
حتما می‌خواسته ۴ شنبه سوری را تبریک بگه که این طوری شده
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 19:07
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
خیلی بی انصافید یک آدم (هرچی) زنده زنده تو آتیش سوخته و شما هورا میکشید! اما در جایی که یک دزد آدمکش را آویزون میکنند دم از انسانیت میزنید! شماهایی که کف میزنید و از مرگ انسانی بی گناه شادی میکنید همونهایی نیستید که اسلام را متهم به خشونت و جنایت میکردید؟؟!! خوشحالم که این طور وقتها چهره واقعی خودتان را کاملا نشون میدهید...ما که میدونیم شما هیچی نیستید حالا به خودتون هم خدارو شکر ثابت شد. در ضمن مطمن باشید کسی که برای نجات دیگران خودش را به آتش میزند هر چه که و در هر لباسی باشد حتی یک شیطان پرست کارش بسیار پسندیده است نه آنهایی که از خود گذشتگی اش را به مسخره میگیرند.
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 19:40
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
برای مردن یک انسان خوشحال نیستم, ولی برا اینکه مسلمونا خودشون به جون هم افتادن , عجب رقصی میکنوم مو...........
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 19:56
Pezhman - وين - اتريش
تبریک و نسلیت... لول
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 20:00
differenta - استکهلم - سوئد
اول از همه من اینجا حدودا یک صفحه کامل نوشتم ولی اخر پیغام حداکثر 1000 تا رو دیدم خیلی لعنت فرستادم اعصابم خورد شد . حدود سه چهار ماه پیش تو کلاس مشترکی که با یکی از این سنی های وهابی داشتم اتفاقی افتاد که به کل از مسلمانها و سنی ها ی افراطی بدم بیاد . قبلا این شخص نمیدونست مناز ایرانم یک طوری سابقه ی شیعه بودن دارم و الان اتیست هستم با این حال برخوردی نداشتیم. ولی چند ماه پیش متوجه میشه و میگه هیف اینجا سویده وگرنه تورو اتیش میزدم تو یک گودال. و یک طوری سوال میپرسید که انگاراون راه بهشت رو بلده و من اینجا گم شدم. وقتی میپرسیدم چرا اینطوری سوال میکنی اسم یک شخص رو میگفت که اون گفته یا مثلا به این دلیل ما سگیم و .. من میگفتم اینطور فکر نکن و فکر کن من اتیستم قبول نیمکرد . اخر به استاد گفتم که مشکل دارم و استاد هم حق رو به من داد . گاهی اوقات تو کلاس اعتبار کلاس و یا استاد و یا منابع رو زیر سوال میبرد فقط به خاطر اینکه اون منابع مثل منابع خودش نبوده و چیزی که اون خونده رو نمیگه . به نظر من این مشکل تمام ادیان هست بین کاتولیک و پروتستان سنی و شیعه یهودیهای ارتدوکس و یهودیهای پروتستان .
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 20:26
KFC.DUBAI - فارس - ایران
عزیزان توجه کردیم تمام مردمانی که در جهان کشته میشوند : مسلمانان هستند .
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 22:40
morgan123 - واشنگتن - امریکا
karkas - اصفهان - ایران - چه باحال گفتی! بخصوص اینکه همه این اماکن شیطانی را یک کاسه کردی .
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 23:22
morgan123 - واشنگتن - امریکا
من از سونی هایی که مساجد شیعیان را به آتش میکشند حمایت میکنم و برعکسش هم به همچنین موفق باشند!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 23:26
pegahsr - دبی - امارات
خدا نمیبخشدشون.با مسجد چه کار دارن؟حالا مسجد چه مال سنی باشه چه شیعه‌!
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 23:48
دنیای وحشی - تهران - ایران
خداروصد هزار مرتبه شکر دست کسی که این کار خیر رو انجام داده درد نکنه .بهتراز این ممکن نیست .انشاالله که توایران هم ملاهارو به همراه کتابها و مساجدشون باهم به آتیش بکشند و دنیارو از شر این موجودات موذی و آزار دهنده نجات دهند . هرچند که من هم مثل یکی از دوستان کامنت گذار معتقدم که بعید نیست کار خود ملاها باشه که بخواهند مردم بخصوص مسلمان را علیه اسراییل و آمریکا بدبین کنند و آتش زدن امکان مسلمانان را به گردن آنها بیندازند .ولی به هرحال هرکسی که بوده درنهایت کارخیری انجام داده .یک انگل چشم چران و چرت و پرت گویی مثل امام جماعت مسجد کم .خفه بشن همگیشون انشاالله .تاملاهاااااااا کفن نشوند این وطن وطن نشود.
‌سه شنبه 23 اسفند 1390 - 23:27
Mansi4271 - تهران - ایران
جالب که امام جماعت خودش آتش رو خاموش کرده، اگه تو ایران بود قطعا امام جماعت فرار می‌کرد و فتوا می داد که مردم آتش رو خاموش کنند.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 00:24
saeid-banglor - کالمار - سوئد
خدا لعنت کند این تروریست های وهابی را که دارن بر تمام جهان مسلط میشن در عربستان مرکزش افغانستان پاکستان فلسطین اردن و جدیدا می خواهند سوریه را نیز تصرف کنند.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 00:31
dkdk - اسلیس - دانمارک
رویان - بوخوم - آلمان واقعاً از طرز تفکرات میشه تعصب بدون منطق و نداشتن آنسان دوستی در تو را واضح دید.چه کلیسا،چه مسجد،چه خانه انسانی هیچ فرق نمی‌کند.این منشأ در عقده‌های درونی و کمبودها دارد.و کسانی‌ که از کشته شدن انسانی با هر مذهبی‌ شاد میشوند بویی از انسانیت نبرده اند.هرگز ‌یک آنسان باوجدان و شریفی از به آتش زدن اقامتگاه انسانی خوشحال نمیشود.بهتره بروید کمی‌ قلب سیاهتان را عوض کنید که شبیه انسانهای خوب شود.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 00:39
haj ali basiji - قم  - ایران
بعضی‌ از این دوستان چه فهم کوچکی دارند.با آتش گرفتن خانه خدا و مردن یه انسان بی‌ گناه.چه خوشحالی‌ میکنند.اگر از مسلمانای تند رو و آخوندهای سیاسی ایران مشکل دارید دلیلی‌ بر بدی همهٔ مسلمانها نیست.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 01:32
Ramtinel - بخارست - رومانی
Royan - بوخوم - آلمان . براوه گل گفتی انشالاه
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 01:49
م ر - تهران - ايران
karkas - اصفهان - ایران- مثل اینکه احساس میکنی خیلی گردن کلفتی کرکسی ؟
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 00:14
h.tajvar - بروکسل - بلژیک
فقط ایران
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 02:47
romano - تهران - ایران
حماقت درون مسجد رو باید به آتش کشید نه یک انسان! مسجد خوب یا بد جایی که محل آرامش دل دوتا آدمه. برای دوستان عزیز هم خواهش می‌کنم به هر چیز بدی به دید فکاهی نگاه نکنن که مثل خود افراطی ها می‌شن افراط ربطی به دینداری و بیدینی نداره یک بیماری بده مثل حسادت و بخل و ...
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 02:52
koorosh2500 - تهران - ايران
بهترین کار برای جواب به کارهایی که خودشان با مذاهب دیگر انجام میدهند ،من خودم یک شیعه زاده هستم ولی با کار هایی که شیعیان و آخوندها با عقاید دیگر ان انجام میدهند نفرت دارم و ضعف مذهب و دین شان را بروز میدهند.**درود بر خرد انسانی همچون کوروش بزرگ الگوی نمونه انسانها
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 02:58
**elham** - اصفهان - ایران
بهروز رضا زاده . مونده بودم چه جوابی‌ به این کسانی‌ که ابراز خوشالی کردند بدم ولی‌ شما کاملو قشنگ گفتی‌ آفرین دوست عزیز،،فقط یه جمله به اون کسایی که خوشحالن بگم،،اگه حمصهین اتیشسوزی تو خونهٔ شما رخ بده و تمام اعضای خانواده‌تان بسوزن باز هم خوشحال میشید و کفّ میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی‌ بی‌ وجدانید
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 03:19
amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
خاک بر سر اونایی که از مردم یه آدم حتی یه آخوند خوشحال میشن. این آدمایی که اینجوری نظر میدن هم پای همین کثافتایی که تو خیابون به بهانه خدا آدم میکشن هستند. آدمی که جنبه مخالفشو نداشته باشه.چه حزب اللهی باشه چه مث بعضی از دوستان مخالف آخوندا و روحانیت مثل هم هستند. ولی بخدا اگه بعضی از شما آلان جای رهبرای مملکت بودین چون جنبه مخالفتونو ندارین از اینا بدتر بودید.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 03:32
tahrim - ورامین - ایران
اورین به مردم غیور بلژیک.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 03:47
samanta-2011 - لیدشوپینگ - ‏سوئد‏
همهٔ کشورهای مسلمون مشکل دارن به قول یکی‌ از دوستان راست میگفت نسل عرب وحشی هستند . (بلا نسبت )
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 03:59
samanta-2011 - لیدشوپینگ - ‏سوئد‏
همهٔ مسلمونا افتادن به جون هم خدا رو شکر که مسلمون نیستم . همهٔ عرب‌ها وحشین باور کنید من به این نتیجه رسیدم.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 04:03
be_pa_khaste - هارلم - هلند
این شیعه و سونی را همین انگلیسا ساختن همشم واسه غارت نفت بود
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 04:09
freedomforiran - لندن - انگلستان
به امید روزی که تمام مساجد در ایران به آتش کشیده شوند
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 05:05
oghab - هلسينكي - فنلاند
مرگ بر هرچی وهابی بزودی نسلتان را رشه کن میکنیم
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 05:41
esfahan_20 - اصفهان - ایران
حال کردم...
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 06:54
*darya* - تهران - ایران
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا. دوست عزیز - ما بی انصاف نیستیم . بی انصاف این اخوند است که به ترانه موسوی تجاوز کرد وبعد هم سوزاندنش - بی انصاف ÷سی است که تیر به گردن ندا اقاسلطان زد . بی انصاف کسی است که طناب دار به گردن پسر 17 ساله می اندازد . بی انصاف کسی است که 400 رن ومرد و بچه را بااتش زدن سینا رکس ابادان جزفاله میکند . یک اخوند برایش مهم است اتش گرفته . کار خودشان است برای ضایع کردن ادیان دیگر . مساجد مرکز تروریسم است . الهی که تمام مساجد با عمامه بسرهاشون اتش بگیرد . بلکه دست از شستتشوی مغزی نو جوانان و مردم بردارند .
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 08:10
cyprus - نیکوزیا - قبرس
haj ali basiji - قم - ایران.. خیلی کار خوب کردن شما ناراحت نباش آفرین .جای شما همون قم
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 08:33
mortimer - اصفهان - ایران
بعضی ها کشتن انسان ها به خاطر سوختن مشتی نوشته را حلال می دونند و تو این جور صفحات دم از انسانیت می زنند. نزد مسلمانان دو صد کرده چون نیم گفتار نیست.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 08:39
y k r - اسلو - نروژ
هاهاها لعنت به هر چی شیعه و سنی هست تو دنیا
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 09:55
pezhman - وين - اتريش
ده برابر شیعیان هستند.خیلی‌ هم معتقد هستند. ریشه شیعه را خواهند کند. شاید بخاطر نداشتن کهریزک،،،خدا کمکشان می‌کند. چون خدا از لواط تحت هر نامی‌ بدش میاد. همانطور که ریشه قوم لوط را تقریبا کند.بله تقریبا. چون اگر از بیخ میتوانست بکند.اینهمه ملای, کهریزکی نداشتیم, که تحت نام ،،الله،، خلیفه را وارد بغداد کنند. لول
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 10:10
hovakhshatare - تهران - ایران
من از مخالفان سرسخت دین خرافاتی اسلام و آخوندهای بی‌وجدان هستم اما راه مبارزه این نیست و قتل یک انسان حتی اگر جنایتکار باشه به این شکل صحیح نیست. چنین حرکاتی فقط آتش کینه و دشمنی رو بیشتر می‌کنه و دنیا رو ناامن‌تر. من واقعا امیدوارم یه روز ریشه‌ی اسلام از ایران و بلکه از جهان کنده بشه تا دنیای بهتر و آرام‌تری داشته باشیم. البته دین‌های دیگه هم چندان بهتر از اسلام نیستند و مسیحیت هم کم آدم نسوزوند یا یهودیت و غیره. پس بهتره کلا امیدوار باشیم که روزی همه‌ی ادیان ریشه‌کن بشن و به جاش آیین مهرورزی و انسانیت جایگزین بشه.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 10:25
purelove_31 - مشهد - ایران
فقط میشه تاسف خورد به حال اون هایی که چسبیدن به دین و انسانیت فراموششون شده
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 12:37
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
تو این دنیا هرچی ظلم و بدی و پستی هست ریشش به جایی بند نیست یعنی از نا کجا آباد شروع میشه . فرقه ها ی دینی هم به نا کجا آبادمیرسه ریششون . هر ابلهی میدونه که اگه خدایی هست هیچکدوم اینها رو نمیخواد . دین اگه خوب باشه برای راحتی انسان اگه نباشه که بهتره از بیخ نباشه . همه به آفرینندشون احترم بزارند و به انسانیتشون . متاسفم برای کسایی که جبهه میگیرند در این مسائل . خدا قبل از اینکه از کسی عبادت بخواد انسانیت رو خواسته از همه چون کسی که انسان نیست عبادش ارزشی داره ؟ اینها انسانیت دارند ؟؟ Be Good To See Good
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 12:46
esfahan_20 - اصفهان - ایران
ortimer - اصفهان -ا یران. شما ناراحت انسانیت نباش.هر چی این خرافات پرستان ضد بشر بمیرن خدا خوشش میاد. ا
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 12:54
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
elham. دوست من بعضی از خبرهای اینچنینی که میاد و بعضی کامنت ها رو که میخونم باورم نمیشه اینها رو میشناسم و اینها همون ایرونی هایی هستند که از نظر عاطفه و احساسات یک روزی زبانزد دنیا بودند. این ور دنیا وقتی که از چیزی ناراحتی حتما یکی هست که هر چقدر هم که نشناسیش و هم دین و هموطن هم نباشه موقع ناراحتیت کمترین کاری که از دستش برمیاد دستتاتو بگیره و به حرفت گوش بده. ولی من هیچ جای دنیا ندیدم که کسی از زنده زنده سوختن آدمی که نمیشناسدش فقط به صرف لباس تنش و اعتقاداتش اینقدر .... خوشحالی کنه! کسی که فرار نکرده مونده تا کمک کنه
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 13:57
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
darya . دوست من اگه همه بخوان مثل شما فکر کنند که خشونت و جنایت همه دنیا رو میگیره... جنایاتی که تو ایران اتفاق افتاده و داره می افته چه ربطی داره به یک مسجد ی تو اون طرف دنیا داره مگه میشه به این راحتی حکم صادر کرد و اجراش کرد و اصلا کدوم عدالتی زنده زنده سوزاندن رو جایز میشمارد. اصلا مساجدی که توی خارج از ایران هستند خیلی با اون چیزهایی که تو ایران میبینی فرق میکنه ! به جرات میگم در مساجد خارجی به ندرت ایرانی پیدا میکنی و انصافا هر که به مسجد میاد نه برای توطه و فقط برای عبادت میاد. اگر شما سوزاندن فردی رو فقط به خاطر عقایدش جایز میشماری پس چرا به بعضی از آیات قران که فرمان چنگ با کافران را میده اعتراض میکنی؟؟!!! در صورتی که در چنگ شما رو در هم مبارزه میکنید ولی این طور حمله ها فقط از سر بغض و ناجوانمردی هست. اینو جدی میگم اگه کسی جدا از چینین مرگ های مظلومانه ای خوشحال میشه ... بدونه که صد در صد دلش به یک خونه تکونی احتیاج داره.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 14:08
ali1111 - تهران - ایران
کار بسیار اشتباهی‌ بود، چون این کار اثری نداره، در نهایت در یک جامعه اگر افراد با هم هم زیستی‌ کنند برای غیر بومی‌های آنجا بهتر است تا دشمنی..ولی‌ متأسفانه عده‌ای از کامنت گذر‌ها به عواقب این کار فکر نمیکنند...
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 14:19
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
آورین آورین به مردم همیشه در صحنه بلژیک. آورین
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 15:13
**elham** - اصفهان - ایران
بهروز رضا زاده . کاملا درسته دوست عزیز من باتون هم عقیده هستم خودم هم اینجا خارج از کشور هستم و دوستانی دارم که همزبونو هم مذهب من نیستن ولی‌ درکو فهمشون خیلی‌ بالاست واقعا متأسفم که اینها که نام خودشون ایرانی و مسلمون می‌ذارن اینقدر سنگدل هستن که با مرگ کسی‌ اون هم به این وحشتناکی‌ خوشالی می‌کنن من که اشکم در اومد
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 15:38
mahboobeh - بروكسل - بلژيك
این آقای پیشنماز درس تلبگیشو تو ایران خونده بود بی‌چاره فارسی هم حرف میزد خدا رحمتش کنه
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 15:42
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
با این که از شیعه دل خوشی نداریم، اما این وهابی ها و سلفی ها شورش را درآوردند با این وحشیگری و تروریسم که در جهان گسترش میدهند. خوب به سر اروپایی ها میاید، آنزمان که دسته دسته سلفی های ریش دار و دمپایی پوش چرک و بدریخت را راه میدادند، نمیدانستند که بلای جان خودشان خواهند شد. همان رخدادهایی که در عراق و پاکستان رخ میدهد، مانند بمبگذاری در مسجد و ...در اروپا براه افتاده است. اروپاییها اگر عقل داشتند اینها را کشورشان بیرون میریختند تا دست کم مردمی که سالیان سال سرشان بکار خود بوده، اینگونه درگیر جنگهای شیعه و سنی و سلفی و وهابی نشوند.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 18:06
Saajan - تورکو - فنلاند
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا. درود برشما کاملا با شما موافق هستم. بعضی از اعضای این سایت واقعا عقده ای هستند با همه چیز و همه کس مشکل دارند و از کامنت های شان همه چیزو میشه فهمید. و اگر روزی این ها به قدرت برسند وای به حال دیگران. در هیچ ادیانی کشتن را جایز ندانسته این خاسته انسان هاست که در حق هم نوع خود ظلم میکند . صربها مسلمان بودن که 8000 مردم بوسنی را قتل عام کردن. و اون مرد که در ناروی 172 انسان را کشت مسلمان بود وامثال هم . 35 40 سال قبل مسلمان ها با مسیحی ها کدام مشکل نداشتن اگر امروز یه ملا احمق فتوای جنگ میدهد نظر شخصی خوداوست نه از اسلام .
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 19:12
gara bag - ریس ویک - هلند
بلژیکی‌ها خودشون که نیستند، اینها مراکشی هستند که بهشون موروکانس میگن.بلژیک بیشترین مراکشی را در خود جا داده و بعدش هم هلند است، من با آنها خیلی‌ صحبت کردم و آنها از بابت اینکه ایران برابر اسرائیل و آمریکا ایستاده از ایران خوششان میاد،و دست دیگر چون ایرانیها شیعه‌ هستند بدشان میاد.و میگن که شیعه‌ یعنی‌ شیطان. میگن که این شیعه‌ از کجا پیدا شده .بخاطر این هم از شیعیان بدشان میاد.
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 19:16
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
saajan و elham عزیز . بودن آدمهای بی غرض و روشنی مثل شما آدم رو امیدوار میکنه .. چون جایی که همه یک جور فکر کنند و کور کورانه چیزی رو قبول یا رد کنند ارزش موندن و وقت گذاشتن رو نداره. خواهشا شما هم نظرات و کامنت های بیشتری بگذارید تا هم من حقیر و آن دوستان دیگری که خیلی وقتها ترجیح میدهند تا فقط سکوت کنند هم به حرف بیان و آدم بازم به ایرانی بودنشو به هم وطنان سالم اندیش و منصفی مثل شما افتخار کنه !
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 20:02
Esfahan_20 - اصفهان - ایران
Elham اصفهان ....ما ایرانى هستیم و مثل بعضیها خ.... نماندیم و هنوز از دین تازى پیروى کنیم اونهاى از این دین تازی ضد بشر پیروى میکنن إیرانی نیستن
‌چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 18:48
**elham** - اصفهان - ایران
بهروز رضا زاده. دوست عزیز همه چی‌ بر میگرد به خانواده و محیط و ذات آدم‌ها که متاسفانه این‌ها هیچ کدومشو ندران،،، بالاخره خدا نشونشون میده که اینطور خوشالی‌ها عاقبت بعدی داری من به مسلمان بودنم و ایرانی‌ بودنم افتخار می‌کنم و همینطور به شما دوست عزیز و saajan،،
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 03:35
shahab46 - هانوفر - المان
آورین حرکت بزرگی‌ بود
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 05:42
Saajan - تورکو - فنلاند
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا *elham** - اصفهان - ایران.دوستان عزیز برای تان بهترین آرزو ها را دارم .تعصب های احمقانه عقل را از انسان میگرد و انسان قادر نیست درست فکر کند اینهای که با تعصب زندگی میکنند عقل شان اندازه همان اطاقی است که در ان روزگار سپری میکنند وزندگی را که ما ها به این اندازه زیبا میبینیم انها هرگز نخواهد دید چون چشم شان کور دل های شان سیاه وعقل شان بسته است.
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 07:57
esfahan_20 - اصفهان - ایران
الهام** - اصفهان - ایران. اسم ایران را نیار که حال همه را بهم میزانی‌ ...بچسب به دوست عزیزت بهروز دتهی بدرد هم میخورید
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 09:21
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
قرآن‌ها را آتش بزنید مساجد را بسوزانید آخوندها را بکشید تا ایرانی‌ آباد داشته باشید برگ بر جمهوری اسلامی .زنده باد اسرائیل دوست ملت ایران
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 12:54
Royan - بوخوم - آلمان
dkdk - اسلیس - دانمارک/ پس چرا اون موقع که رهبرت سینما رکس را آتش زد ساکت بودی و به فکر مردم بیگناه نبودی و حالا که لانه جنایت و تروریست پرورت آتش گرفته ناراحتی ,جواب محکم تر هم *darya* - تهران - ایران به همه انهائی که مخالف خوشحالی دیگران هستند دادند, اگر اسلام دین جنایت و قصاوت نبود کسی خوشحال نمیشد ولی جواب های هوی است, دمکراسی هم به این معنی نیست که به یک مشت وحشی تروریست میدان بدهی که سرت را بزنند چون معتقد به دمکراسی هستی.
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 14:34
time-to-say-goodbye - تورنتو - کانادا
ساندیس خورا بدوید آب بیارید که به گفته رئیس جمهور قلابیتون باید آبو بریزید همون جان که می‌سوزه..... هوووووووووو
‌پنجشنبه 25 اسفند 1390 - 22:21
**elham** - اصفهان - ایران
esfahan_20 . به شما ربطی‌ نداره،،فعلا که تو دلت می‌خواد خودتو بچسبونی به همه پس در حد خودت بمون و پاتو از گلیمت درازتر نکن،،خلایق هر چه لایق،،کاملا واضحه که بسیار عقده‌ای هستی‌ و کمبود داری ،،بهروز دوست من ،،برادر من ،،به تو هیچ ارتباطی‌ نداره..
جمعه 26 اسفند 1390 - 05:37
erfan-iran - تهران - ایران
srael* - اورشلیم - اسرائیل : میشه اینجوری اظهار فضل نکنی . الان میان بهت دروی وری میگن . به نظرم واکنش برخی ها که حاکی از خرسندی از این حرکت انقلابی و استکبار ستیزانه !! بود ناشی از مسائلی است که در تاریخ کشورمان رخ داده و روی میدهد . این اقایان تا توانستند کشتند و سوختند حالا نوبت خودشان است .. در حال حاضر بیشترین فشارها بر جامعه مسیحی و سایر ادیان ایرانی وارد میشه . انواع محدودیت ها و توهین ها بشکل رسمی و غیر رسمی بکار گرفته میشه . هر چند خشونت در هر شکلی نکوهیده است ولی به هر حال باید فکری به حال کینه و نفرتی که در قلب هایمان جای گرفته بکنیم . خدواند من و ببخشه چون باید ببخشیم تا بخشیده بشیم . اما تا کی ؟!. به امید پادشاهی خدواند .
شنبه 27 اسفند 1390 - 10:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.