شش دلیل خیانت زنان به مردان

خیانت های زنانه عوامل مختلفی دارد که می توان به آنها اشاره کرد:
1- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می آید و مشکلات شخصیتی باعث می شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت ها می شود.

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آنها برقرار باشد، احتمال خیانت در آنها بسیار کم است.

2- گذشته بی بند و بار زن

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی بند و بار و خیلی آزاد پرورش یافته و تربیت شده است و تربیت غلط گذشته باعث می شود همچنان حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که روابط زیادی داشته اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا دوستی های دوران مجردی خود را نمی توانند به اتمام برسانند و برایشان بسیار سخت است تا خود را در زمان تاهل کنترل کنند در همان چارچوب به روابط خود ادامه می دهند.

3- احساس تنهایی کردن

مسایل شخصیتی وجود دارد که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بیکاری را نداشته و به سختی می تواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بیکار بگذراند. این زنان زمانی که می خواهند تنهایی خود را پر کنند وقتی می بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی تواند برای آنها وقت بگذارد گرایش پیدا می کنند که وقت خود را با دیگران و یا جنس مخالف خود پر کنند.

4- عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی های طرفین می تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج پیدا کند امکان دارد وسوسه در زن ایجاد شود که این رابطه ها را تجربه کند. مسایلی مانند ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط در خانه، همه این عوامل می توانند در خیانتهای زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم های خانواده شکسته می شود و افراد پایبند چارچوب های اخلاقی نیستند.برخی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند وقتی شرایطی را می بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه ای با هم دارند این افراد چون می خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می آورند. شرکت در پارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می توانند انگیزه خیانت را زیاد کند.

5- مشکلات اقتصادی

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی که در جامعه است، البته مسئله اقتصادی به تنهایی عامل خیانت زنانه نیست. فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چارچوب های اخلاقی باشد امکان دارد با هر تحریک وضعیت معیشتی کنار بیایند؛ اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فراتر از چارچوب خانواده رو می آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد.

در این زمینه تعداد زنانی که به دلیل فقر مادی به ارتباط با جنس مخالف رو می آورند بسیار کم است. اما وقتی زن به دلیل اینکه همسرش معتاد بوده و یا بیکار و مریض است خیانت می کند در واقع «فحشا» است؛ یعنی زن خودفروشی می کند تا نیازهای مالی خود را تامین کند.

6- تنوع طلبی

علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در برخی اوقات مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسر خود زندگی کند و شاید بارها و بارها ازدواج کرده است.

بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه ها در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روانشناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلالات شخصیتی دارد و یا خیر. ممکن است درگیر روابط چندگانه شوند و زیاد وفادار نباشد، برخی از افراد شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و برای حفظ حریم خانواده بیشتر خانواده ها باید آموزش ببینند. آموزش هایی از طریق رسانه های گروهی، تلویزیون، رادیو و... باید صورت گیرد و این افراد باید متوجه شوند که چنین مسائلی چقدر می تواند هم در آینده خود و هم آینده فرزندان، آسیب جدی وارد کند.

+346
رأی دهید
-234

سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
زن غلط میکنه به مرد خیانت کنه. اونایی هم که زنانشون بهشون خیانت کردن احتمالا مردای بی عرضه‌ای بودن که پاشون را از گلیمشون بیشتر دراز کردن.
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 16:49
love-iran - چابهار - ایران
زن چه کلمه غریبی اگه تو دنیا یک زن خوب دیدید سلام من رو بهش برسونید زن خوب مامان بزرگ بابا بزرگم که رفت فضا 60000 دلیل زن ها خیانت میکنن ریشه هر جنگ و عذابی که هست اخرش میرسه به همین زن ای خدا
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 16:51
darkoob-1390 - قم - ایران
همش یطرف اون "تنوع طلبی یه طرف ،لول
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 16:56
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
گاهی وقتها هم یک رابطه عاشقانه خارج از ازدواج پیش میاد و دامن زن بدست مرد سوم نمی افته. بدون اینکه هیچکدام از شش عامل بالا در این رابطه دخیل باشد. من مردهای دو زنه و زن های دو مرده زیادی را میشناسم که لزوما ایرادی هم در زناشوئیشان وجود نداره. مثل بعضی از زنهای شرق آسیا که در کنار شوهر نروژی، دوست پسر هم دارند. بعضی زنهای ایرانی هم که اصصلا!!
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:01
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
7 - مرد بیش از حد مهربان و بیش از حد بالا ببر! مردی که با یک زن معمولی، مثل شاهزاده ها رفتار می کند. و بر عکس با یک پرنسس مثل احمق ها. 8 - مردی که کاملا شناخته شده است، هیچ سر و رازی ندارد، هیچ اهرم پنهانی ندارد، یک مرد مطیع و واداده که یادش رفته همانی است که روزگاری اگر لازم بود زمین و آسمان را به هم می اورد. یک مرد کاملا باز با دشت های بی حصار. 9 - مردی که زیاد از خیانت زنش می ترسد! (پارانویای گذشته مبهم). 10 - مردی که که روزی به زنش این جمله فاجعه آمیز را بگوید که " ازدواج با تو منتهای آرزوهایم در زندگی بوده" و همسرش هم حافظه خوبی داشته باشد و حرفش را باور کند!. 11 - مرد بیش از حد احساساتی، بیش از حد سر در کار، بیش از حد سرزنش کن، بی غرور، و شل و ول!. 12 - حدود 90 درصد از مردهای امروز! (بیچاره شدم رفت باید در مطب رو تخته کنم). ضمنا بعضی خانم ها پر رو نشن که تا بخوان براشون تو آستینم دارم. دکتر منگوله فوق تخصص بیماری های من تو رو میخوام از مشهد
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:05
mozhyjoony - مشهد - ایران
عصبانی شدم .. مگه زن ها هم خیانت می کنن ...
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:12
zedehal95 - آمستردام - هلند
این همه از ایرانیها بد گفتیم ، ولی اینجا باید از خانومای ایرانی دفاع کرد . خانوم ایرانی رو اینجا باید تحسین کرد که از این کارا نمیکنه ، من که تاحالا ندیدم ، اگر مشکل داشته باشه طلاق میگیره . من که حداقل خارج از کشور نه دیدم نه شنیدم. زن ایرانی تکه ، سرور تمام خانوم های دنیا ، تاج سر ، ende مرام ، معرفت ، خاکی خلاصه همه چیز .....................
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:14
NedayeAzadi - تهران - ایران
اصلا بعضی از خانما احتیاج به دلیل ندارن، ذاتاً خائن به دنیا آمده اند. و جالب اینکه 99 درصدشون وضعیت بد اقتصادی رو بهانه میکنند. که البته با ملاک قرار دادن این بهانه دیگه نباید بتوان حتی یک زن سالم در بنگلادش، افغانستان، پاکستان، هند، سومالی، سودان و بقیه کشورهای فقیر پیدا کرد.
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:27
dannni - سوئد - استكهلم
تنوع طلبی خیلیها این خسسیت رو دارند بقول یکی‌ از دوستانم هر شب نمیشه غورمه سبزی خورد بعضی‌ اقتها چلو کباب می‌چسبه
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:28
2oktor - كرمان - ايران
اینا مال جوامع ما نیست در آسیا هر مردی گرسنه شد حق دارد زنش را بخورد! چی گفتم ؟
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:46
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
زن اگه خینت کنه بهترین راه اینه که ولش کرد ، ارزش نداره که زندگی‌رو واسه خودت خراب کنی‌ که یکی‌ دیگه یه کاری کرده ، چیزی که زیاده زن ! توبهٔ گرگ مرگ ، گریه هم سلاح ۷۰ زن ، فکر‌ خودت باش چون دوباره همین آشو همین کاسه.
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:47
ensanam arezoost - خارگ - ایران
عذر رو سفید نمیکنه...ولی باید بگم که ظرفیت و تحمل هر انسانی حد و اندازه ای داره و فکر کنم جدایی بهتر از خیانت است
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 17:49
Benika - برن - سوئیس
و دلیل خیانت مردها، گاهاً به خانمهای زیبا و کدبانو و شایستشون؟؟؟
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 18:08
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
و البته مردها هم که نیازی به دلیل ندارند بدونِ دلیل و از روی غریزه خیانت میکنند!!
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 18:49
danube abi - وين - اتريش
و شش هزار دلیل خیانت مردان به زنان! خریت.تنوع طلبی.تنوع طلبی.تنوع طلبی...
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 18:54
zedeakhond - لندن - انگلستان
این قسمتش خیلی‌ خفن بودماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و غلط . ابله
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 19:04
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
جالب تر از خود مقاله کامنت‌های دوستان بود !!!!!
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 19:19
Matin444 - اسلو  -  نروژ
دلیل ۷ را یادش رفت دیگه اگه رسیدن اروپا زود جوو گیر میشن و خودشونو گم میکنند و زود دنبال خیانت و جدا شدن هستند و ۱۰۰۰ دلیل دیگه
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 19:36
*Fanoos* - ايران - ايران
و شصت و شش دلیل خیانت مردان به زنان کجاست؟؟؟؟
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 19:43
oghab - هلسينكي - فنلاند
این مطلب شرو ور محض است .زن خوب در هیچ شرایطی به مردش خیانت نمی کنه .مگر انکه مرد صفت و ابهت مردانگی نداشته باشد. انوقت زندگی خیانت میکند .نه زن
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 19:45
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
من که هر چه دیدم تا حالا همش اپشن های ٢ - ٤- و ٦ بوده.
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 20:06
Mahyar-Tpour - تـهـران - ایـران
دلیل همه ی اینها فقط یه چیزه اون هم "بــی کــاری" زنها.آخه ظرف شستن کاره؟ خوب من هم از این کارها بکنم معتاد میشم به سکس.
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 20:33
selen - گنت - بلژیک
ضدّ حال ۹۵ سلام ممنون که از زن تعریف کردید من معتقد هستم اگر زنی‌ خیانت میکنه پشتش یه مرد بد هست مگر یه زن از زندگی‌ چی‌ می‌خواد مگر که تنوع طلب باشه
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 20:18
FETNEH. - نوشهر - ایران
اینهمه مردها به زنها خیانت میکنن کسی ککشم نمیگزه. اما خدا نکنه یه زن بخواد اینکارو بکنه قرآن خدا غلط میشه. نظر من موشک جوابش بمب اتمه... زن بدبخت و میزارن توی خونه و میگن بشو زن آشپزخونه آشپزی کن رفت و روو کن به بچه ها برس و بشین توی خونه کلفتی کن و بعد میرن بیرون هزارررررر جور غلط کاری میکنن و حتی به خاطر اینکه بتونن مخ یکی رو بزنن ننه من غریبم بازی در میارن و هزار جور عیب و ایراد روی زنشون میزارن که زنم به درد نمیخوره ! زنم طرز فکرش قدیمیه ! زنم فقط به درد آشپزخونه میخوره و هزار جور حرف مفت دیگه .. ولی اگه همون کارو اون زن باهاش انجام بده اون زن میشه مفسد فی الارض.. بسه دیگه ! اه دیگه حالم ازین مزخرفات به هم میخوره... ز
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 20:40
FETNEH. - نوشهر - ایران
ن شوهر دار اگه دست از پا خطا کنه حکمش سنگساره و از سینه باید بره زیر خاک و یه عده آدم پاک سنگ رو بهش پرتاب کنن و مرد زن دار اگه خیانت کنه از کمر به پایین در خاک قرار داده میشه .اینه عدالت؟ در ضمن کدوم یک از اونا که این سنگ ها رو پرتاب میکنن پاک و بی گناه هستن؟ آیا کسانی که به هر نحو ممکن در کثافت کاری و دزدی و غیره دست دارن آیا حق اینو دارند که برای دیگری سنگ به دست بگیرند و عدالت رو اجرا کنند؟. هر وقت هیچ مردی به هیچ زنی خیانت نکرد اونموقع هست که میشه از خیانت زنها به مردها گفت و گله و شکایت کرد. پس جمع کنید کاسه کوزه رو و معرکه راه نندازید
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 20:40
haniyehIrani - آتلانتا - آمریکا
اگه فقط بعضی‌ از خانمها ذاتاً خائن به دنیا اومدن پس باید گفت آقایون دیگه بلا استثنا هستند....
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 20:56
Benika - برن - سوئیس
چه جالب، بعد می‌شه لطفا دلیلِ خیانت مردها به خانومهای کدبانو و شایستشون رو هم بگید؟لابد مردهای ایرانی‌ از نظر قانونی می‌تونن ۴ تا زن بگیرن و اشکالی‌ نداره ولی‌ اگه یه خانوم به خاطره بدی‌های شوهرش بره با شخص دیگی‌ باید سنگسار بشه؟؟؟مرد و زن هر ۲ هستن که با عشق و احترام متقابل می‌تونن تا آخر دنیا وفادار به هم بمونن
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:02
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران غیرتت منو کشت!!!!
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:04
elias22 - کلن - آلمان
عجب مطلب بی محتوا و نه بجایی رو انتخاب کردید ، متاسفم ! یعنی مشکل دیگه نبود ؟ آن هم برای کی ، شیر زنان ایران که ۲ سال پیش پا به پای مردان در مقابل زور و ستم رژیم استبدادی ایستادند .حداقل به احترام ندا و ندا ها از چاپ چنین مطالبی که ربطی به زن و مرد ایرانی نداره خودداری کنید ! چرا که باوفا تر از زن ایرانی در دنیا وجود ندارد ، بهتر است مطلبی در ارتباط با استقامت ، باهوشی ، و و و از زنان ایرانی که با وجود این همه سرکوب و نا عدالتی در ایران ، درس میخاند، وکیل میشود ، روزنامه نگار .فعال حقوق بشر ، مادر ، .........در آن کشور راننده تاکسی و و و میشود چاپ کنید . به عنوان مثال خانوم محبوبه عباسقلی ، کی هست ایشان و چی کار میکند ؟.
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:14
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
مرد هم که اصلا نیاز به دلیل نداره ،طبقه غریزه خیانت میکنه!!
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:22
Mary M - لندن - انگلستان
چرا وقتی صحبت از خیانت زن میشه آقایون صداشون در میاد ولی صحبت از خیانت آقایون که میشه حق بهشون میدن؟
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:25
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
من به عنوانه یک مرد فک می‌کنم یکی‌ از دلایل خیانت زنان به مردان، خیانت‌های پنهانِ مردان به زنان است! چیزهای که مردم آنرا خیانت نمی‌داند، مثلا : مشروبخاری ،اعتیاده به کار، کتک زدن و بد رفتاری، عدم توجه به مسایل عاطفی و جنسی‌ِ زنان، تفکراتِ برده داری!!(اسلامی ) و...
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:26
persianspider - مشهد - ایران
این طبیعی هست که بد از خوندن یک کتاب اونو می‌بندی و میری سراغ یک کتاب دیگه ..زنی‌ که همهٔ صفحات کتاب شوهرشو ورق بزنه..شوهرش مثل یک کتاب روزی براش تموم میشه ..بهترین چیز واسه همیشه جذاب بودن مرموز بودنه..همیشه یه سری معما تو اون صافهات کتابت لازمه اصولاً همه ی زن‌های دنیا جذب دروغ‌های شیرین می‌شند مرد صادق و احساساتی گاهی‌ اوقات برای زن خسته کننده است .یادتون باشه همه احساسات درونیه زنتون باید تحریک بشه از عشق گرفته تا حسادت تا خشم تا غرور تا آرامش تاا احساس عدم آرامش (خیلی‌ مختصر و کوتاه که فکر نکنه دیگه شما براش آسون شدید ).اینو بیاد داشته باشید عزیزان که سکس برای خانم‌ها خیلی‌ مهم هست و همیشه دوستانی وجود دارند که تجربیات قبلیه خودشونو با اغراق x۱۰ واسه بقیه تعریف میکنند..مقایسه در سکس خیلی‌ کاراشتباهی است.مراقبه دوستان زنتون باشید.یادتون باشه اگه تو زندگی‌ وقت کافی‌ براش ندارید حداقل تو رخت خواب باید بیشترین توجه رو بکنید.جبروت جبروت جبروت ! زنها با جبروت شوهرهاشون جلو هم دیگه کلاس میذارند.به هیچ عنوان با زنتون فیلم پورنو نگاه نکنید .
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:30
persianspider - مشهد - ایران
دوستان خواهشاً به من حمله نکنید !این حقیقته یک زنه ۲۵ ساله =یک پسره ۱۲ ساله یعنی‌ وقتی‌ داری باهاش صحبت میکنی‌ یا سرو کلّه میزانی‌ ۱۲ سالگی‌های خودتو یادت بیاد ..مواظب اطرافیان باشید بیشتر مخ زنی‌‌ها و خیانت‌ها توسط دشمنان خاک و خونی شما صورت نمی‌گیره ! دلیل خیانت زنان ۸۰%از روی هوس اتفاق می‌افته همونطوری که مال مردان ۱۰۰%از روی هوسه !بعضی‌ وقت‌ها زنه خوبه اما یه سری آدم هستند که می‌رن تو کلکش مخشو میزنند ..در جوامع ای‌ مثل هند .عرب‌ها و مخصوصاً ایرانی‌‌ها چیزی هست که بهش میگن ناموس دزدی !مراقب این هم باید بود ..ضمنا خیلی‌ از زنهای که خیانت میکنند دلیلش خیانت شوهر هست..من زن‌های زیادی رو دیدم که بخاطر انتقام از شوهرشون خیانت میکردند حتا اگه زندگیه مرفهشون هم از هم میپاشید واسشن خیالی نبود..آتش خشم و انتقام فرا تر از نیروی عقل افکارشونو در مینوردید !
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:39
MonaBaanoo - برايتون - انگليس
زن اگه عشق محبت و بزرگ منشی از طرفش ببینه هیچوقت خیانت به فکرش هم خطور نمی‌کنه،پول و تنهائی و تنوع طلبی و خانواده و گذشته و آینده هم هیچ ربطی‌ به این قضیه نداره
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:45
persianspider - مشهد - ایران
توصیه واسه بد از خیانت :اگه خیلی‌ خوب بودید و بهش توجه میکردید ولی‌ اون رفت خیانت کرد..دو راه وجود داره ۱.بهش شانس دومی‌ بدید و باهاش زندگی‌ کنید . ۲.خیلی‌ آرام و باوقار یه نگاه بهش بکنید یه توف پر معنا رو زمین بندازید..بعدش بگید از زندگیم گمشو بیرون !فرداشم برید با یه بهتر از اون..لطفاً از انجام هر گونه وحشیگری و خشم‌های آنی‌ خودداری کنید..همون توفی که رو زمین بندازید از لحاظ روانی‌ اثرشو میزاره هیچ وقت فراموش نمیکنه. کلا بد از جدائی شیک پوش تر بشید ویتامین‌های بیشتری مصرف کنید ورزش کردن به شدت توصیه میشه غذا‌های گرون تری هم بخورید .همون طوری که یه دندون کرمو رو از بیخ میکنید اون زن احتیاج به یه جای گزین داره و شما باید ایمپلنت کنید!
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:46
shablizim - لندن - انگلیس
هفتاد درصد فیلمهای جشنواره فجر امسال به موضوع خیانت در جامعه امروز ایران می پرداختند و همین موجبات ناخرسندی اقایان مسوولین ارشاد را فراهم کرد که جایزه ها بین فقط سه فیلم با موضوع دفاع مقدس تقسیم کنند
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 21:49
shirdel - لندن - انگلیس
همیشه مدیر سایت یه چیزی توی آستین داره تا جنگ بین آقایان و خانمها درست کنه خوشم میاد آخرشی مدیر جون
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 22:27
zedehal95 - آمستردام - هلند
Benika -برن -سویس- اونا که دیگه مرد نیستند ، اونا سگ زردند
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 23:10
zedehal95 - آمستردام - هلند
Benika -برن -سوئیس - این جمله آخر خیلی رومانتیک بود ، مرسی . تا آخر دنیا حالا نرفت اشکالی نداره ، بره interlaken پیکنیک !:-))))))))))))))))))).
‌سه شنبه 2 اسفند 1390 - 23:34
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
تاچندهفته پیش مدتى بود به خاطر خیانت دوست دخترم که ایرلندى بود (به خاطرتنوع طلبی) ازهمه ی دخترهامتنفربودم ولى تازگیا بایه دختر کره اى نازآشناشدم وخیلى بهش وابسته. شدم/ازتمامى آقایان وخانمهاهم میخواهم که کمى مثبت بیندیشند خیانت از هردوجنس صورت میگیره پس همدیگه رو تبرئه نکنید
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 00:29
zedehal95 - آمستردام - هلند
MonaBanoo -برایتون -انگلیس - درود بر شما شیر زن ایرانی - ولی من هر وقت امدم برایتون آب دریا سرد بوده نشد یه آبتنی سیر بکنیم ، ولی از راه آهن آنجا خیلی خوشم امد (حفظ شکل قدیمی ) از بازار عتیقه یا دسته دوم فروشی هم که هر ماه یکبار شنبه برگزار میشه خیلی خوشم امد ( دلیل : شاید خودم هم عتیقه باشم ). :-))).
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 01:32
zedehal95 - آمستردام - هلند
shirdel -لندن -انگلیس - بعد بهت میگیم ساندیس خور بهت بر میخوره ، آخه دیدی کسی اینجا پاچه خاری مدیر سایت رو بکنه ؟ فقط سربازان امام زمان این کارو میکنند ، البته نه فقط اینجا ها تو اکثر سایت ها (تجربه ) این کارتون خیلی تابلو هست. بعدشم اگر جنگی بشه ، بیشتر جنبه شوخی است ، در اصل بهث و گفتمان هستش که ما میتونیم ، ولی شما مسلمونهای شیعه ۱۲ امامی مثل وحشی ها خون به پا میکنید !.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 01:40
Faz49 - لیدز - انگلیس
دوست عزیز مشهد ایران کامنتهات خیلى پرمعنا وزیباست،من با شما موافقم ،بقولى اگر ٦ تا اطاق دارى، درب شیشمین اطاق را همیشه قفل نگه دار،پیروز باشید دوستان
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 02:15
zedehal95 - آمستردام - هلند
persianspider -مشهد -ایران - شما مثل این که تجربت تو این چیزا بالاست ، میدونی از کجا نشآت میگیره ؟ از تحلیل های سیاسیت که تو کامنت هات به چشم میخوره که نمیدم اسرائیل وزارت اطلاعت ایران رو کنترل میکنه ، امریکا فلان ، ایران بسار، شما آخر تفسیر خبر هستی .به این میگن چسبیدن به کار و بی توجهی به عاطفه ! شما یه اسفند دود کن چشم نخوری . من میگم سید علی رفتنی هستش دیگه ، شما باز بیا بگو نه ، بابا تو دل ملت رو خالی نکن ، اینا با این آرزو صبح از خواب بیدار میشند (قابل توجه برادران امام زمان یا همون ساندیس خورها یا مسافرین سوریه یا به قول یکی از دوستان مشتریان ایرانسل ).
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 01:26
sheyday you - بَنگِلور - هند
بی‌چاره زنها!!!
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 03:07
persianspider - مشهد - ایران
dannni - سوئد - استکهلم. نه دادش من این مقایسه اصلا درست نیست..شما نباید شکم رو با دستگاه تناسلی‌ مقایسه کنی‌ حاصله توجه به شکم و سیستم گوارشی مدفوع هست که میره دفع میشه تو مستراب !ولی‌ عملکرده دستگاه تناسلی‌ ختم میشه به یه انسان دیگر..شما با این مثالی که زدی علناً بشریت رو گذاشتی در کنار مدفوع !
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 00:43
mina hp27 - کابل - افغانستان
دنیا اگر عدالت میداشت...مرد هم باید بکارت میداشت
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 04:26
محمد طاهر حقيقتجو - :کابل - افغانستان
گذشته از همه، هوس یاد همه رفته که جای آنرا دادن به تنوع طلبی.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 05:45
ye mard - استکهلم - سوئد
تف٬اونوقت میگن بهشت زیرپای مادره.تف به اون زن ِ خراب.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 07:53
persianspider - مشهد - ایران
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند. دوست عزیز مواظب این کره ایه بیشتر باش..افرادی بشدت تنوع تلب هستند..به احتمال زیاد با این یکی‌ هم مشکل خواهی‌ داشت..کره یی‌ها امنیست هستند به جهان بد از مرگ اعتقادی ندارند و میگن فرصت واسه لذت بردن از دنیا کوتاهه و همه چیزو میخوان تجربه کنند معمولا برک آاپ واسشون خیلی‌ راحته !حواست باشه خلاصه . من رو یه حساب هائی دارم بهت میگم ..فرهنگشونم خیلی‌ بسته هست از آخرشم با یه پسر کره ای‌ ازدواج میکنه ..شک نکن !!!!
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 06:16
persianspider - مشهد - ایران
mina hp27 - کابل - افغانستان. دوست عزیز در دنیا چیزی به نام عدالت در ذات خلقت وجود نداره..عدالت رو انسان‌ها ساختند و در بین قوانین خودشون گنجاندند ! همونطوری که خدا رو آفریدند و فرستادند به آسمون.(البته اشتباه نشه من به وجود آفریدگار اعتقاد دارم ولی‌ خدا در زندگیه من جائی‌ نداره ..خدایانی مثل الله یا یهوه یا مسیح فرق خدا و آفریدگار هم اگه می‌خوای بدونی برو تو یوتوب سرچ کن ابراهیم ویکتوری بهت میگه چیه !)مثلا جاذبه جزو ذات دنیاست یا ماده یا انرژی . ولی‌ از اول چیزی به معنای عدالت وجود ناداشته و بر عکس دنیا بر قانون نزاع برای بقا بنا شده که دقیقا عکس عدالته !!! و برای ایجاد عدالت در دنیا باید انرژی مصرف بشه چون قراره چیزی بر خلافه جهت رودخانه حرکت کنه ..ایجاد عدالت =صرف انرژی .
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 06:29
Benika - برن - سوئیس
zedehal آمستردام هلند، وای اگه زن و شوهر برن Interlaken پیکنیک که اینقد محوِ زیبایش میشن که خیانت یادشون میره:)کاش زود هوا گرمتر بشه بریم پیکنیک:)شادو عاشق و باشید تا همیشه
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 08:51
Esfahan Nesfe Jahan - برلین - آلمان
persianspider - مشهد - ایران...zedehal95 - آمستردام - هلند.. دوستان میشه شما دو نفر یک کم دیگه بحث کنید تا من بخندم بامزه می نویسید . از شوخی گذشته از ترکها یک ضرب المثل شنیدم که : زن برای مرد حکم گردن به سر را داره اگه زنت خوب بودن تو میتونی سرت را بالا بگیری ولی اگه زنت بد بود اون سر دیگه بالا نیست پائین نگه داشته میشه . برای همه زوجها آرزوی تندرستی و خوشبختی می کنم .
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 09:52
celtic warrior - سلتیک - اسکاتلند
persian spider. دوست گرامی معلومه که ازفرهنگ کشورها شناخت کافی داری آره این قضیه رومیدونستم. وبه هم قول دادیم رابطه ای بلند مدت داشته باشیم
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 12:08
boufalo - تهران - ایران
موافقم..... با دلایل بیشتر.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 12:20
zedehal95 - آمستردام - هلند
esfahan nesfe jahan -برلین -آلمان - شما دیگه آتیش بیاره معرکه نشو آقا persianspider از روی مرام و آقایی که هیچی نمیگه وگرنه انسان بسیار فهمیده و خوبی هستند ایشون ، بعدشم دیگه همه به کامنت های من عادت کردند ، ضد حال دیگه ، خودت بگیر دیگه بابا ! در ضمن اصفهانی آب معدنی میخره ، تو خونه داد میزنه ایییییی خانوم با آب قاطیش کن شما ، خیلی قلیز ست !.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 13:45
jacobbigdeli - شهرکرد - ایران
فقط 1 دلیل وجود داره و بس، اون هم اینه که وقتی زن یا مرد ندونه از زندگی چی میخواد و هدف و انگیزش از زندگی چیه این کار را میکنه. معنی زندگی را بفهم، بی بندو باری و خیانت از بین میره مگر اینکه مریض باشی.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 13:53
jacobbigdeli - شهرکرد - ایران
فقط 1 دلیل وجود داره و بس، اون هم اینه که وقتی زن یا مرد ندونه از زندگی چی میخواد و هدف و انگیزش از زندگی چیه این کار را میکنه. معنی زندگی را بفهم، بی بندو باری و خیانت از بین میره مگر اینکه مریض باشی. اصفهان - ایران
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 14:03
shahab46 - هانوفر - المان
شما چرا از خیانت مردان نسبت به زنان نمیگید؟ لابد آنها مرد هستند و اشکالی‌ ندارد.مسلمان بازی در آوردید؟
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 14:19
sheyday you - بَنگِلور - هند
persianspider - مشهد - ایران....من دقیقا همون راه دوم رو انتخاب کردم (خیلی‌ آرام و باوقار یه نگاه بهش بکنید یه توف پر معنا رو زمین بندازید..بعدش بگید از زندگیم گمشو بیرون !).. نمیدونم چرا بیخیالم نمی‌شه !!!
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 15:56
ab shangooli - لندن - انگلند
هرجا که خیانتی میشود پای یک زن در میان است
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 18:12
Msperva - آنتورپن - بلژیک
چه طور اگه مرد خیانت کنه عیب نداره مرده دلش خواسته ولی اگه زن باشه غلط کرده اگه اینجوریه جفتشون غلط کردن مگه زن ها دل ندارن که از دست مردا ناراحت شن خواهشأ پای اسلامو وسط نکشید که به مردا اجازه داده،درسته اجازه داده ولی به زن ها قدرت تحملشو که نداده اصلأ این انسانی نیست چه ان اینکارو کنه چه مرد.
‌چهارشنبه 3 اسفند 1390 - 20:41
shirdel - لندن - انگلیس
زاهدان-۹۵ جواب ابلهان خاموشیست افتخارم است که سرباز امام زمان باشم
‌پنجشنبه 4 اسفند 1390 - 16:15
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ab shangooli - لندن - انگلند/حتما این فرمایش شما را بنر می‌کنند میزنند جلوی در کلاب گی‌‌ها !
جمعه 5 اسفند 1390 - 08:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.