انتشار عکس‌ جنجالی ایرانیان متهم به انجام عملیات تروریستی در تایلند

سه مرد تروریست اعزامی از سوی وزارت اطلاعات تا قبل از انفجار در بانکوک مشتری دائمی مراکز عیش و عشرت در شهر پاتایا بوده و با سه روسپی دیگر به خوشگذرانی مشغول بودند.
 
وب سایت آزادی بیان می نویسد :

به گزارش روزنامه بانکوک پست، پلیس با بررسی تصاویر به دست آمده از موبایل یک زن روسپی موفق به شناسایی یکی از زن هایی که با سه تروریست  به سر برده بود، شده و بازجویی از وی را آغاز کرده است.
 

 


در این عکس دو زن روسپی تایلندی با سه تروریست در رستورانی در پاتایا، شهری در شرق بانکوک دیده می شوند. مسعود صادق زاده در سمت چپ که زنی با لباس سیاه را در آغوش دارد، پس از انفجار در مالزی هنگامی که تلاش می کرد به ایران بازگردد دستگیر شد. محمد خزائی که در کنار زن دیگری به نام نان نشسته قبل از پرواز به تهران در فرودگاه بانکوک دستگیر شد و سعید مرادی در سمت راست نیز پس از آنکه تلاش کرد با نارنجک پلیس را هدف قرار دهد، نارنجک منفجر و هر دو پایش را از دست داد.
 
 

 

 

مامور چهارم که زنی به نام لیلا روحانی بوده است ظاهرا موفق به فرار به ایران شده است. زن روسپی که تحت عنوان نان مورد بازجویی قرار گرفته می گوید که نزدیک به یک هفته را با محمد خزائی به سر برده است. پلیس در تلاش است تا دریابد آیا افراد دیگری در جریان این طرح تروریستی بوده اند یا خیر، این عکس همچنین به پلیس کمک کرد تا تایید کند این سه مامور در طول هفته قبل همراه یکدیگر بوده اند.
 
نان می گوید علاوه بر وی دو زن روسپی دیگر نیز با این سه مرد ایرانی به سر برده بودند که احتمالا عکاس این عکس زن سوم است. پلیس با بررسی موبایل نان دو زن دیگر را نیز شناسایی کرده است. خانم نان می گوید که از هشتم تا سیزدهم فوریه وی و دوستانش با این گروه ایرانی به سر برده و در بارها و کلاب های بانکوک پرسه می زدند. سه مامور ایرانی مشروبات الکلی می نوشیدند و بیلیارد بازی می کردند.
 
این زن تایلندی که در اتاق محمد خزائی به سر می برد می گوید متوجه چیز غیرعادی نشده است جز آنکه مامور ایرانی وی را از باز کردن کمدی در اتاقش برحذر داشته است و شب قبل از انفجار نیز به وی گفته بود که میخواهد به ایران بازگردد و در نتیجه وی تاکسی گرفته و وسایل ش را از اتاق خزائی برده بود.
 
پلیس می گوید خزائی در ضمن بازداشت بسیار مضطرب بود و نمی توانست غذا بخورد یا بخوابد از همین رو خانم نان را به ملاقات وی بردند، پس از ملاقات با وی، از اضطراب مامور ایرانی کاسته شد و توانست غذا بخورد و بخوابد.
 
لازم به یادآوری است که در هفته های گذشته نیز دو طرح تروریستی  در هند و گرجستان کشف و خنثی شده بود. ظاهرا هدف هر سه طرح ها دیپلمات های اسرائیلی بوده اند.

+217
رأی دهید
-256

بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
جقدر بی ظرفیت و ... جدا که آبروی مملکت رو چه کسانی به باد میدند...! بگو ارزششو داشت که ؟!!
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:08
haj ali basiji - قم  - ایران
خاک تو سرتون با مامور فرستادنتون.حداقل ۴ تا بسیجی‌ می‌‌فرستادید که آبروی ایران و اسلام و نبرند.مرگ بر هر چه منافق است.برید به جهنم همتون.دینتنو به دنیا دادید اینم جوابش
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:07
karkas - اصفهان - ایران
ما هیت دو طرف دعوا که یکی‌ است من نمیدونم اینا واسه چی‌ ۳۳ ساله دارن با هم دعوا می‌کنن مثل یابو
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:08
hamtarane - سیدنی - استرالیا
haj ali basiji - قم - ایران. موافقم باهاتون، آدمکش هم بلد نیستند درست انتخاب کنند..یاد زمانی افتادم که بچه ها را اسیر کرده بودند توی جبهه و میخواستند ازشون فیلم بگیرند و مصاحبه کنند، وسط اونهمه مامور و عراقی، با جرات سرشون را پایین می انداختند و میگفتند که مصاحبه نمیکنند
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:22
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون از ریختشون معلومه مجاهدن این وصله‌‌ها به ایران نمیچسبه ، برید دایی تونو دیوونه کنید .
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:29
yahya3212000 - برگن - نروژ
حتما با همین مامورا و چند تا پاسدار شپشو که میخوان با شنا سگی‌ نأا وگا انهای آمریکایی‌ رو غرق کنند و خوب امام زمان شونو از ته چه دارند و انقلاب جهانی‌ داشته باشند! شرمتان با د کثافتها!!!
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:37
ashena1001 - لندن - انگلیس
ای خدا،...دیروز یه ایرانی‌ دیگه سر کار اومد پیشم یواشکی تو گوشم گفت آقا شما ایرانی‌ هستی‌ یواش گفتم آره آخه دورمون پر بود از آدمهایی از کشورهای دیگه...... باید از همه مخفی‌ کنم که ایرانیم، ایرانی‌ بودن مثل این که یه جرمی‌ انجام دادی ۲۰ سال تو زندان بودی همه بهت مشکوکند، شرم شرم به اونهایی که این بلا را به سرمون آوردند،
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:52
sobin - لندن - انگلستان
این یعنی‌ چی‌ ؟. پلیس می گوید خزائی در ضمن بازداشت بسیار مضطرب بود و نمی توانست غذا بخورد یا بخوابد از همین رو خانم نان را به ملاقات وی بردند، پس از ملاقات با وی، از اضطراب مامور ایرانی کاسته شد و توانست غذا بخورد و بخوابد.
جمعه 28 بهمن 1390 - 23:09
Labe Karoon - اهواز - نروژ
الان هر ایرانی‌ توی تایلند از اینکه بگه ایرانیه شرمش میاد...
جمعه 28 بهمن 1390 - 23:15
biandish - استکهلم - سوئد
کاری که این پنج ایرانی انجام دادن بی آبروتر کردن ایران و ایرانیه! عمیقا متاسفم!. اما مدیریت محترم سایت! "سه مرد تروریست اعزامی از سوی وزارت اطلاعات!!!!!"؟. این قسمت اعزامی از سوی وزارت اطلاعات خبر رو کدوم خبرگزاری موثق اعلام کرده قبل از اعلام رسمی؟! هتوز هیچ مدرک رسمی دال بر نوع ارتباط این افراد با هیچ گروه با ارگانی اعلام نشده! از شما انتظار می ره به وظیفه خبر رسانی درست عمل کرده و با ذکر منابع موثق از اشاعه شایعات جلوگیری کنید. ممنون
جمعه 28 بهمن 1390 - 23:26
persianspider - مشهد - ایران
حالا اگه واقعا کار رژیم هم که بوده به تلافیه دانشمند هسته یی ای‌ خاک بر سارتون که ترریستم نشدید هیچ گ. نیستید شما‌ها ولی‌ یه چی‌ که هست اینا اصلا بهشون نمیخوره این کاره باشن خیلی‌ اوسکولن !!میخواید ترور کنید چرا از برادران وزارت اطلاعات و سربازانه امام زمان مایه نمیذارید ؟؟عمران اینا بر می‌گشتند ایران تو هموم با واجبی خود کشی می‌شدند !!!!
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:51
duisesh - استانبول - ترکیه
:)) :)). haj ali basiji - قم - ایران/به نظر شما با زن بازی و این چیزا دینشون رو خراب نمیکردن تا بتونن به درستی بمبشون رو منفجر کنن و خودشون آسیب نبینند؟!!! عجب دینی داری حاجی :)).
جمعه 28 بهمن 1390 - 22:54
ab shangooli - لندن - انگلند
اینا همش چرت و پرت ، مدرکتون کو؟ این عکسو این داستان‌ها هیچ چیزی رو ثابت نمی‌کنه ، ضمناً توی سایت یو تیوب موقع ای‌ که این مطلب رو جستجو می‌کردم یک کلیپ بود که فردی به زبان انگلیسی‌ و با لهجه ی اسیای شرقی‌ که احتمالا تایلندی بود میگفت که اینها تروریست نبودند و این یک بازی سیاسی دولت تایلند است و علتش رو هم میگه.
شنبه 29 بهمن 1390 - 00:01
khodesham - بودا - مجارستان
یعنی ایران که خرج چندتا مملکت را داره میده و نیروی زبده و مجهزی مثل. حزب ا. علم کرده میاد سه تا بچه قرتی مامانم اینا را که شصت پاشون میره تو چشمشون و بلد هم نیستن نارنجک پرت کنن یا حتی خونه ای که توش بودن را به آتیش کشیدن را با 2 تا دونه نارنجک دستشون واسه ترور(ترور یه یهودیِ مادر مردۀ زپرتی!!!) میفرسته تایلند! . اونهم فقط یک هفته جلوتر!!!. کجا؟ دقیقا جایی که دو هفته پیش اسرائیل اعلام خطر تروریستی کرده بوده و زمینه آماده!!!. یارو وقتی گرفتنش خودشو خراب کرده. غذا و خواب هم از ترس تعطیل!. بعدش اینا که ماشاا. کل هفته رو کار بودن: پس کی و کِی آمار اسرائیلیهارو میخواسته بگیره؟. باز مثل جریان ترور سفیر پیزوری عربستان!! برید خودتونه مسخره کنید...هر روز یه بامبول جدید و مضحک... حالا این وسط یا ج.ا.ایران خیلی خیلی اوشگوله یا ماهایی که این داستهای . تابلو را باور میکنیم؟. اینها اگه بخوان حرکت بزنن میشه میکونوس..میشه مرکز یهودیان آرژانتین.... که تازه بعد از گذشت این همه سال نتونستن ایران رو متهم یا جرمشون را ثابت کنن.(هر چند اون پرونده هم سیاسی شد و یهودیا مدارک اصلی را به .. دادن....
شنبه 29 بهمن 1390 - 00:08
Emam zaman - قم - ايران
لیلا روحانی متولد ۱۳۵۹ تهران فرزند حسین ...! اینو باید پیدا کرد...!
شنبه 29 بهمن 1390 - 00:10
nasl sokhta - لندن - انگلیس
این آشغالها که‌هی واق واق میکنند و از لای دهنشون آیات الهی بیرون میاد و ۳۳ سال است به اسم اسلام ملّت ایران را گروگان گرفته اند وقتی‌ پاشون به خارج کشور میرسه با سکس و مشروب خودشون را خفه میکنند من ٔبر حسب اتفاق چند تا از این حاجی بسیجی‌ها را اینجا میشناسم که کار دومشون بعد از دستمال کشیدن رهبر همین کثافتکاری‌ها است
شنبه 29 بهمن 1390 - 00:34
اصفهان نصف جهان - اصفهان - ایران
من موندم چطور شد جمهوری اسلامی اینها را برای عملیات تروریستی فرستاد،تروریست قحط بود!!بابا لااقل یکی را میفرستادید تا بدون اینکه دردسری و ردی از خودش به جای بزاره عملیات را با موفقیت به پایان میرسوند،از جمهوری اسلامی این کارش بعید بود.بابا شماها که بهترین تروریستها را در اختیار دارید آخه چرا این چندتا جوجه تروریست را فرستادید!!
شنبه 29 بهمن 1390 - 02:21
ایران مرز پرگهر - لیسبون - پرتغال
اخی تروریست بیچاره بسیار مضطرب بوده و نمی توانسته غذا بخوره یا بخوابه تا زمانی که زنه رفته دیدنش و از اضطرابش کاسته شده بعد تونسته غذا بخوره و بخوابه،هاهاهاها؛بیچاره عاشق هم بوده ما خبر نداشتیم.
شنبه 29 بهمن 1390 - 02:41
دنیای وحشی - تهران - ایران
ماهیت آخوندهای بی وجدان برهمه دنیا هویداست .مردم دنیا خوب می دانند که ما ایرانیها سی واندی سال است که سرزمین آبا و اجدادیمان دراشغال این بی وجدانهای کثیف هست .مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ برآخوند و آخوند زاده .
شنبه 29 بهمن 1390 - 02:44
nasl sokhta - لندن - انگلیس
خوبه والا از این پس..کاریهاتن را به‌‌‌ گردن مجاهدین بندازید،ملّت ایران هم شما را میشناسند هم مجاهدین را از جفتتون هم بیزارند .
شنبه 29 بهمن 1390 - 02:45
ننه نقلي - دبی - امارات متحده عربی
این تروریستهای نجس و بی ناموس بابت عیاشی و مشروب خوری و کثافت کاریهاشون از حضرات آخوندهای ایرانی اجازه گرفته اند ! چون برای این آشغالهای مزدور حتی زنا کرددن هم برای رسیدن به اهداف خرابکارانه شون مجازه . به هر حال امیدوارم همشون به درک واصل بشن . شاه خدابیامرز دانشمند و نخبه و استاد دانشگاه تربیت میکرد این حـ... ها تروریست تربیت و پرورش میدن ! ننگ به هر چی آخونده ملعونه ننگ ..
شنبه 29 بهمن 1390 - 03:34
Pesar Iran - بریزبن - استرالیا
Haj Ali basiji-قم-ایران.اخه مگه شماها و اون دینتون ابرو هم دارید؟؟؟؟؟اخه کی میخواهید ایران رو ول کنید ساندیس خور ها؟؟؟؟؟
شنبه 29 بهمن 1390 - 03:51
Dara va sara - پرت - استرالیا
به به. که چه میکنند این سربازان آق مهدی فراری..حوری پشت حوری. مزه میکنند..مزه حوری زمینی انچنان شیرین بود که خیال مزه کردن حوری بهشتی را هم نداشتند..حاج علی بسیجی . اگه نوبت تو شد اول مطمئن شو که طرف حوری باشه نه عزرائیل. ..
شنبه 29 بهمن 1390 - 03:05
united-iran - آکلند - نیوزیلند
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا؛دوست عزیز بله درست میفرمائید از ریختشون معلومه مجاهدن ولی مجاهد راه جمهوری اسلامی و رهبری،باز هم درست میفرمائید این وصله ها به مردم ایران نمیچسبد بلکه تنها به مزدوران رژیم میچسبد.پس جنابعالی توقع داشتید اینها تو تایلند اونم تو شهر پاتایا یک من ریش بزارند و تسبیح دست بگیرند و یقه آخوندی هم تنشون کنند!!!!!!.خوب دوست عزیز اینها تروریست بودند باید هم کارهایی میکردند که زیاد جلب توجه نکنند.
شنبه 29 بهمن 1390 - 02:49
morid - بوشهر - ایران
تو گفتی ما باور کردیم.بله اینها ایرانیند ولی هرزه های که با موساد همکاری میکنند همانهای که در تهران بمب به ماشین مهندسان هسته ای ایران میچسپانند و بخاطر خوشخدمتی به دشمنان این خاک مقدس وجلوگیری از پیشرفت ایران آنها را ترور میکنند.اکنون هم به کمک اسرئیل آمده اند و اون عملیات مسخره را انجام داده اند تا دامن کثیف و آلوده ی صهیونها از ترور ناجوانمردانه اشان پاک کند.
شنبه 29 بهمن 1390 - 04:42
mety.es - كرج - ايران
بااینکه نفرت دارم از این نظام ولی فکر نمی کنم تو این مقطع حساس این کارو بکنه مثل زدن تیر خلاص به خودشه
شنبه 29 بهمن 1390 - 05:48
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
تروریستهای روسپی !!!!!
شنبه 29 بهمن 1390 - 06:18
Mr. black - جاکرتا - اندونزی
امان از دنیای سیاست. فکر می کنم اینها قاچاقچی باشند تا تروریست
شنبه 29 بهمن 1390 - 05:57
shablizim - لندن - انگلیس
اینهم از سرلازان گمنام امام زمان مثل اینکه بدجور گند زدند ایندفعه حالا اخبار و مدارک بیشتری خواهیم دید.
شنبه 29 بهمن 1390 - 06:08
karaji - گتنبرگ - سوئد
سیا و موساد مامور مخفی داره حکومت اخوندها هم مامور مخفی داره ..یارو اول دلی از عزا در اورده بعد هم غسل شهادت کرده مثال یارو نزول خوار در ایران که تمام سال خون ملت رو میمیکه با احتکار و دزدی و غیره بعد تو ماه محرم خرجی برای امام حسین میده ...!
شنبه 29 بهمن 1390 - 06:22
shahab46 - هانوفر - المان
اینها همه‌شان همین هستند. همان هایی که می‌آیند روی خط و مطلب می‌نویسند، آنتری نژاد ،مشایی ،بقائی، طائب، و... همه و همه.....چی‌ فکر کردید پس
شنبه 29 بهمن 1390 - 08:23
Azadikhah - تكسل - هلند
در رابطه با بمب گذار ایرانی در تایلند:چاشنی بمبم اگر در رفت، معذورم بدار/ دستم اندر دامن ساقی سیمین ساق بود!
شنبه 29 بهمن 1390 - 08:49
danial nabi - استكهلم - سوئد
اینها اجیر شده موساد هستند که برای خراب کردن ایران آمدند. اشنا۱۰۰۱ - لندن - انگلیس در ضمن تو از ایرانی‌ بودن خودت خجالت می‌کشی تو اشغال کشی‌ یا بنایی جارو کشی‌ چیزی هستی‌، وگرنه من همیشه با افتخار در هر کشوری که میروم میگویم ایرانی‌ هستم و به دیگر قومها فخر میفروشم، امروز ایران همگام با جهان اول چنگ در چنگ است، حیف نان برا امسال تو.
شنبه 29 بهمن 1390 - 09:14
Azadikhah - تكسل - هلند
آقایون خودشان در ایران و خارج کشور همه کاری میکنند ولی‌ اگر مردم این کار رو انجام بدهند با پلیس ۱۱۰ و گشت ارشاد سر و کار دارند و میریزند در خانهٔ ملت دستگیرشان میکنند!ج کثافت اسلامی آبروی ایرانیها رو بردهmorid - بوشهر - ایران :اگر اینها اسرائیلی بودند چرا این خانم به ایران فرار کرده خوب میرفت اسرائیل.یک کم فکر کن.رهبرت،و مسئولین دزد این حکومت خودشون گفتند انتقام میگیریم از اسرائیل.خوب دارند این کار رو انجام میدهند ولی‌ جرأت ندارند بگند کار ما بوده فقط دارند تکذیب میکنند!موساد، سیا،MI6 هم اگر کاری انجام بدهند.میگند کار ما بوده ولی‌ این حکومت کثیف اسلامی مورد قبول شما اینقدر ترسو هست که همه چیز رو تکذیب میکنه.
شنبه 29 بهمن 1390 - 08:43
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
برادران عرررررزشی در حال مبارزه با استکبار جهانی‌ و اسرائیل!!! من هم توی آلمان این نوع برادران ارزشی عاشق خامنه‌ای رو دیده‌ام که با دلارهای نفتی‌ در به در دنبال فاحشه خانه می‌گشتند. وقتی‌ اسلام در خطر باشه باید هم اینجوری مبارزه کرد!!!! دلارهای نفتی‌ در خدمت اراذل و اوباش خامنه‌ای برای نابودی ایران. باور۸۸ هم همین‌جوری توی هلند با استکبار جهانی‌ مبارزه می‌کنه؟!!! مرگ بر خامنه‌ای و مزدورانش
شنبه 29 بهمن 1390 - 06:23
shirdel - لندن - انگلیس
اینها همش سیاه بعضی‌ آمریکائیها است پارسال گفتند چند ایرانی‌ قصد ترور سفیر عربستان را تو آمریکا داشتن که دستگیر شدن منظورشان برای این بود که تسلیحات به عربستان بفروشن و اونا را با ایران بد کنان و ظاهراً اینکارو کردن و امروز با اینکارشون میخوان بگن ایران به خاطره انتقامجویی از کشته‌های اتمی‌ این کارو کرده،بابا بروید خودتون را سیاه کنید
شنبه 29 بهمن 1390 - 10:40
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
رژیمی‌ها عجب وقیح هستید-و بچه پر رو!!!!! تا حالا که میگفتید اسرائیلی هستند حال که فاش شده از کور و کچلهای رژیم منحوستان هستند میگوئید ایرانی‌ هستند ولی‌ ملایان آنها را نفرستاده اند!!!! گناهی هم ندارید-دین سراسر نکبت شما راه را باز گذشته---------تقیه-----------دروغ مجاز در بعضی‌ اوقات!!!!!
شنبه 29 بهمن 1390 - 10:58
mortimer - اصفهان - ایران
khodesham:اگه بعد این همه سال جریان آرژانتین رو نتونستن ثابت کنن پس علی چلاق از کی و چی می ترسه که پاشو بیست ساله از ایران بیرون نذاشته؟!؟!؟ مگه نمی گه من جانشین خدا هستم و خدا از من محافظت می کنه؟!؟
شنبه 29 بهمن 1390 - 12:30
Ramtinel - بخارست - رومانی
. اسرائیلیا ترورمون می‌کنن کشته میدیم.. ترورشون هم که میکنیم باز کشته میدیم نمیدونم این چه سیاستیه !!!
شنبه 29 بهمن 1390 - 12:33
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
چقدر عجله داشتند این سربازان امام !!! خوب کمی‌ صبر میکردید تا فردا که شهید میشدید و میرفتید بهشت!!!
شنبه 29 بهمن 1390 - 13:06
raha1984 - هامبورگ - المان
اینها نیروهای خودجوش هستند ! خودشون تظاهرات میکنند خودشون بمبگذاری میکنند !!!
شنبه 29 بهمن 1390 - 14:14
آدم معمولی - آرمانشهر - ایران
حالا اگه واقعا کار ایران باشه اتفاقا کار خوبی کردن این افراد رو انتخاب کردن.اینا مثه بیشتر ایرانیای خارج از کشور به هیچ چیز پایبند نیستند و فقط منافع خودشون واسشون مهمه.این یه بازیه دو سر برده.اگه موفق بشن که بهتر اگه نه یه میهن فروش کمتر بهتر.اکثر خارج نشینای میهن فروش این ظرفیتو دارن.فقط مشکلشون اینه که یه خورده ترسو هستن و ممکنه مثه این یارو از ترس نارنجک تو دسته خودشون منفجر شه.
شنبه 29 بهمن 1390 - 14:06
Behrooz_uk - بريستول - انگلستان
من مخالف رژیم ایرانم ولی آدم باید خیلی‌ ساده باشه که باور کنه اینا از طرف دولت ایران بودند. من زمان خدمت تو حفاظت اطلاعات نیرو هوایی بودم و با چشمای خودم دیدم که چه آدمایی‌ رو اینا تربیت میکنند. ما که سرباز بودیم دلمون می‌سوخت براشون که چه تمرینات سختی دارند. حالا می‌خواهید باور کنم که برای یک عملیات به این مهمی‌ ۴ تا بچه قرتی فرستادند؟!؟!؟!.. خودتونید
شنبه 29 بهمن 1390 - 14:29
morid - بوشهر - ایران
Azadeikhah-تکسل-هلند:بهتره تو یه کم فکرکنی، البته اگر خودتو به اونجوریت نزده باشی.(کلمه اونجوریت بخاطر اینکه سایت سانسور نکنه،چون شما هر چه بما بگید مینویسه ولی ما در ایران اجازه نداریم از گل نازکتر به شما چیزی بگیم) خوب اگه روسپی های تایلند مچ صهیونیستهای تروریست را باز کردند و روسیاه اشان کردند تقصیر من چیه؟اگه عجله نکنی روزهای آینده بیشتر گند موساد را میبینی.اینها را نه بخاطر توی کور دل مینویسم بلکه شاید هموطنانی باشند که تحت تاثیر تبلیغات دروغین صهیونیستها باور کنند که این کار احمقانه را ایران انجام داده باشد.عاقل باش بعد آزاد.
شنبه 29 بهمن 1390 - 15:26
darkoob-1390 - قم - ایران
Labe Karoon - اهواز - نروژ. فقط تو تایلند ؟؟؟؟؟؟؟؟.
شنبه 29 بهمن 1390 - 15:55
iranian2 - تهران - ایران
این تروریستهاى بى عرضه به احتمال قوى اسراییلى هستند و فقط اونها هستند که از این کارها میکنند مثل موقعى که یکی از سران حزب الله رو تو دبی ترور کردن و برای ترور یک نفر حدوداً 20 نفر فرستاده بودند و پلیس دبی هم عکس همشون رو نشون داد و با اون قیافه های مسخرشون حسابی مضحکه مردم و روزنامه ها شده بودند
شنبه 29 بهمن 1390 - 16:03
Behrooz_uk - بريستول - انگلستان
من مخالف رژیم ایرانم ولی آدم باید خیلی‌ ساده باشه که باور کنه اینا از طرف دولت ایران بودند. من زمان خدمت تو حفاظت اطلاعات نیرو هوایی بودم و با چشمای خودم دیدم که چه آدمایی‌ رو اینا تربیت میکنند. ما که سرباز بودیم دلمون می‌سوخت براشون که چه تمرینات سختی دارند. حالا می‌خواهید باور کنم که برای یک عملیات به این مهمی‌ ۴ تا بچه قرتی فرستادند؟!؟!؟!.. خودتونید
شنبه 29 بهمن 1390 - 16:37
Royan - بوخوم - آلمان
ماموربسیجی 007 خواستند ادای جمیز باند را در بیاورند هم حال کنند و هم ماموریت را انجام بدهند. شدند دو صفر پوچ. یا دو لنگ پوچ .
شنبه 29 بهمن 1390 - 17:53
Labe Karoon - اهواز - نروژ
darkoob-1390 - قم - ایران. راس میگی والا فقط تو تایلند؟؟
شنبه 29 بهمن 1390 - 22:45
Sgt.Ghandali - مشهد - ایران
تیتر اصلی:. سربازان پت و مت امام زمان در تایلند. (:
شنبه 29 بهمن 1390 - 22:47
*پسر شجاع* - تهران - ایران
راستش اینها بیشتر به نظر میاد که عضو گروه مجاهدین باشن ..کاملا ماموریتشون هم به نفع اسراییل بود که بدون صدمه زدن به اسراییل وجهه ایران رو خراب کنن ..اگه حکومت ایران میخواست سفیر اسراییل رو ترور کنه با اون همه مامور حرفه ای خیلی راحت این کار رو انجام میداد ..مثل بمب گذاریهایی که در لبنان کرد و 300 -400 سرباز اسراییلی رو کشت یا بمبهایی که داخل اسراییل منفجر میشد و اسراییلیهای زیادی رو از میکشت..
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 08:26
*پسر شجاع* - تهران - ایران
واقعا بعضیها باید ساده باشن که فکر کنن این چند تا قرتی مامورهای سازمان اطلاعات ایران هستن !!...بیچاره بلد نبوده که نارنجک پرتاپ کنه ..نارنجک برگشته به خودش پاهاشو قطع کرده..یا اون یکی رو تا گرفتن زبونش بند اومده تا دختره رو نیاوردن زبونش باز نشده لوول ..زرشکک!! مثلا این مامور اطلاعاته ..کسی که یه دوره ساده آموزش نظامی رو گذرونده باشه به این راحتی خودش رو نمی بازه چه برسه به مامورهای اطلاعاتی که آموزشهای خیلی سختی رو انجام میدن ...
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 08:38
bita tehrani - ونکوور - کانادا
"مثل بیشتر ایرانیان خارج از کشور که به هیچی‌ پایبند نیستن"!!!????? سخنان گهر بار امام!!! خمینی عزیزتان،رهبر مسلمانان جهان را بشنوید: جان مسلمان بالاتر از سایر چیزهاست. حفظ خود اسلام از جان مسلمان هم بالاتر است. این حرفهاى احمقانه‏اى است که از همین گروهها القا مى‏شود که خوب، جاسوسى که خوب نیست! جاسوسى، جاسوسى فاسد خوب نیست، اما براى حفظ اسلام و براى حفظ نفوس مسلمین واجب است، دروغ گفتن هم واجب است، شراب خمر هم واجب است … صحیفه امام، ج‏۱۵، ص: ۱۱۶ //. و آن سه نقطه آخر کار من نیست، آن سه نقطه را حضرت امام آن جا گذاشتند تا دست مسلمین برای حفظ اسلام بسته نباشد. هرچه خواستید جایش بگذارید، تجاوز، شکنجه، قتل، آدم ربایی ،کثافت کاری ...این بود خمینی کبیر شما! حالا برو به هموطنهای خارج نشینت فحش بده که ادعای وصل به خدا هم ندارند!!!!
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 08:56
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آره این حتما کار صهیونیست‌ها بوده،که بعدش در رفتن ایران!! بابا شرلوک هولمز..،پوآرو،...کار آگاه علوی!!!
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 09:34
nima13591111 - تهران - ايران
اینا به نظر قاچاقچی شیشه میان . با توجه به نوع درگیری که با پلیس داشته به نظر میاد خلافکار بوده اند
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 11:33
morid - بوشهر - ایران
bita tehrani-کانادا-خانم مارپل آلزایمرت داره شدت پیدا میکنه. پیری و هزار دردسر.یه بار دیگه کامنتتات بخوان شاید فرجی حاصل بشه و دیگر چرت ننویسی.
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 13:43
bita tehrani - ونکوور - کانادا
morid/ شما یک بار دیگه بشین توی ظرف یخ،پلنگ صورتی‌،،،.فتوای امام راحلت که همه موارد دست و پا بسته شدن در راه اسلام عزیز را مرتفع کرده،روسپی خانه هم روش! گفتم دوستان و همکارانت در جریان باشن،اذیت نشن حیوونیا.
یکشنبه 30 بهمن 1390 - 16:18
Azadikhah - تكسل - هلند
morid - بوشهر - ایران کوردل ونادان کسی‌ هست که از این حکومت حمایت میکنه و البته اسرائیل هم یک حکومت کثیفی هست مثل حکومت ایران ولی‌ فرق هایی با هم دارند و اون این هست که اسرائیلی‌ها کمتر جوانان مملکتشن رو فراری میدند به خارج و شکنجه میکنند و میکشنشان.شما هیچ تقصیر نداری!کور دلم کسی‌ هست که در هر حال از حکومت‌های جنایتکار حمایت میکنه. برو آمار،اعتیاد،روسپیگری،فقر،اعدام(ایران رتبهٔ دوم بعد از چین هست!) رو ببین و بعدش مقایسه کن با آمریکا و اسرائیل ببین چه افتضاحی این حکومت مافیای ترسوی آخوندی!انجام داده.انفجار آرژانتین هم کار ایران بود.میدونی‌ ۳۳ ساله هر کاری کردند انداختند گردن اسرائیل و آمریکا!امر واردات ایران و آمریکا رو هم برو بخون کف کنی‌!! سر و ته همهٔ این حکومتها یکی‌ هست.آمریکا از اسرائیل بدتر و حکومت ایران از جفتشان بدتر!ولی‌ فرقشان این هست که حکومت ایران بیشتر ملت خودشو نابود میکنه!این تبلیغات هیچ تأثیری روی من نداره.بله حقیقت معلوم می‌شه!
دوشنبه 1 اسفند 1390 - 07:56
Azadikhah - تكسل - هلند
در سایه حمایت جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان؛ جنایات رژیم کودک کُش "بشار اسد" ادامه دارد احتمالا این هم کار اسرائیل هست! https://www.youtube.com/watch?v=۷u۲ZNVg۶vK۴ برو ببین کمی‌ شرم کن آگر چه می‌دونم اصلا نمیدونی‌ شرم و خجالت چی‌ هست!
دوشنبه 1 اسفند 1390 - 09:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.