صادق لاریجانی از صدور حکم اعدام برای اخلالگران ارز و سکه خبر داد

صادق لاریجانی می گوید که تلاش برای ایجاد تلاطم در وضعیت اقتصادی کشور برای نظام قابل تحمل نیست

در حالی که قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد تهران به بالای ۱۸۰۰ تومان رسیده است رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی از احتمال صدور حکم اعدام برای آنچه او اخلاگران بازار ارز و سکه خواند خبر داده است.
 
صادق لاریجانی روز چهارشنبه تاکید کرده است که قوه قضاییه به شدت و قاطعیت به اتهامات «اخلاگران اقتصادی» رسیدگی  و برخورد قضایی مناسب خواهد کرد.
 
رییس قوه قضاییه ایران، بخش عمده تنظیم بازار اقتصادی را بر عهده «قوه اجرایی کشور، ستادهای ویژه و سازمان‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعزیرات» دانست ولی گفت: «قوه قضاییه نیز به شدت و قاطعیت به اتهامات اخلالگران اقتصادی که به دستگاه قضایی معرفی شوند رسیدگی و برخورد قضایی مناسب خواهد کرد و به لحاظ اهمیت موضوع حتی از صدور مجازات اعدام نیز دریغ نخواهد کرد.»
 
همزمان با این اظهارات رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، پلیس آگاهی تهران اعلام کرد که عده ای از دلالان ارز در خیابان فردوسی را دستگیر کرده است.
 
نیروی انتظامی این عملیات و بازداشت دلالان ارز را «سامان دهی بازار ارز و جلوگیری از فعالیت دلالان غیر مجاز ارز» توصیف کرده است.
 
روزنامه «جهان صنعت» هم نوشته است که ناتوانی بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز سبب شده تا پس از ورود مجلس به بازار ارز، کمیسیون اصل نود از وزرات اطلاعات و سازمان بازرسی گزارش هایی درباره وضعیت بازار ارز درخواست کند.
 
اما در حالی که مجلس شورای اسلامی بررسی وضعیت بازار ارز را آغاز کرده است، رییس قوه قضاییه ایران، «توطئه و اخلالگری گروه‌های وابسته به دشمنان نظام» را دلیل بحران در این بازار عنوان کرد و مدعی شد که «در پشت صحنه‌ این جریان، دشمنان نظام از طریق برخی افراد و گروه‌های متصل و وابسته به بیگانگان قرار دارند که با ایجاد سایت‌های مختلف در مورد سکه و ارز نرخ ‌سازی می ‌کردند تا بازار را ملتهب کنند.»
 
صادق لاریجانی می گوید که تلاش برای ایجاد تلاطم در وضعیت اقتصادی کشور برای نظام قابل تحمل نیست.
 
اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، هم انتشار نرخ رسمی و غیر رسمی در روزنامه ها را «جریان سازی» خوانده و گفته است که «دلار رسمی و غیر رسمی معنا ندارد و این ترویج قاچاق است.»
 
هفته گذشته بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام کرد که ارز تک نرخی شده و دلار آمریکا به قیمت ۱۲۲۶ تومان فروخته خواهد شد.
 
همزمان محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی، پس از دو هفته تاخیر با مصوبه شورای پول و اعتبار برای بالا بردن نرخ سود سپرده های بانکی موافقت کرد.
 
اما بازار ارز پس از چند روز آرامش نسبی باز هم به روند صعودی خود ادامه داد و روز چهارشنبه قیمت هر دلار آمریکا به ۱۸۰۰ تومان و سکه طلای طرح قدیم به ۸۱۰ هزار تومان رسید.

+56
رأی دهید
-181

kafar - لندن - انگلیس
برو با اون قیافه تو اون نظام الاغ گیر آوردید بی‌ شرفا عرب نما بابا اونا م شمارو آدم حساب نمیکنن اسکلا با اون ریشو پشم ؛)
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:36
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
این مملکت امام زمان نمیدانام چرا پر از دشمن هست؟ یعنی‌ این مردک منظورش این است که اگر کسی‌ ارز فروخت اعدام میشود؟ بس با قاتل چه کار می‌کنید؟ قتل و جنایت از روز اول حربهٔ این ملاها بوده و هست. بیاد دارم که در زندان صدای ناله کودکانه ۱۵ - ۱۶ ساله را می‌شنیدم که به "جرم" پخش کردن اعلامیه اعدام می‌شدند. حالا هم باید "دشمنان" جدید پیدا کرد . .
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:37
mehr47 - تهران - ایران
چند تا از لیست اعدامهای آینده: اعدام برای احتکار پوشک بزرگسالان خصوصا سایز آخوندی. اعدام برای چپ چپ نگاه کردن به مقبره آقا. اعدام برای نگفتن اهنه و نرفتن به خلا با پای راست ووووووووووو
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:41
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
برو گمشو انتر !!!اول از همه خودت و اون رهبر چلاقت باید اعدام شید.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:43
mortimer - اصفهان - ایران
این هم نمونه دیگری از توسل به زور برای ماستمالی کردن گندکاری های حکومت.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 16:50
falakolaflak21 - لندن - انگلستان
آره دیگه راه کار ایران فقط کشتن...
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 16:24
میکایل - مالمو - سوئد
مرده شو ر آن ترکیب قاتل بد فرمتو ببرند که با خو نه‌ مردم زنده ما ندییت و برای حل هر مشگلی حکمه اعدام صادر می‌کنید قاتل‌ها ،،،،،،،،
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 16:27
greentree - تهران - ایران
اینم یک حرفی‌ از اوباش درباری ،بجای اعدام مردم عادی چرا آقاازاده‌ها و اوباش‌های سپاه رو اعدام نمکنید ؟.البته حق داری اونها از تو قدرتشون بالاتره و باید هم بترسی از اونها
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 17:03
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
اینها به هر بهانه‌ای میخوان مردم رو اعدام کنن. کثافت آدمکش
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 17:19
tina85 - اشتوتگارت - المان
یه مشت آخونده زبون نفهم بشن مملکت در از این بهتر نمی‌شه اونی که اسید می‌پاشه یا تجاوز می‌کنه آزاده بعد حکم اعدام صادر می‌کنن برای این کار آخه وحشی‌ها چه قدر از کشتن خوشتون میاد اگه راست میگین جلوی جنایت هارو بگیرین که این همه چاقو کش و اسید پاشی و متجاوز زیاد نشه
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 17:33
Royan - بوخوم - آلمان
هی لاری جانی اول باید رهبرت را اعدام کنی بعد دادشت را که سه هزار میلیارد تومان را بالا کشیدن. واسه اعدام ملت دست به نقد و آماده هستید, تخم ترکه خودتون که نیستند.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 17:41
چکاوک - لندن - انگلستان
برای اخلالگران ارز و سکه حکم اعدام جاری میکنند ولی محکومان قتلهای محفلی کرمان را آزاد میگذارند, چرا چون آن نامردان از حکم مذهبشان و استخارۀ دانه های پلاستیک پیروی میکردند !!! نابود باد این عدل اسلامی. امیدوارم روزی بشه که این مردیکه عمامه به سر و برادران دزدش را از ریشهای کریه و شپش گرفته اشان آویزان کنند ، سارقانی که ثروت مردم را بردند و غارت کردند :(:(
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 18:50
DADA_ST - آمستردام - هلند
اگر وجود دارید مقصران اصلی‌ و دانه درشت را بگیرید و اعدام کنید . نه یک عده‌ بیگناه و هیچ کاره را . حتم دارم یکی‌ از دانه درشت‌ها برادر خود جناب عالیست . زمین شهری که هنوز خاطرتان هست . یا در این مورد آلزایمر دارید ؟؟؟!!!!ساندیس ۸۸ نظرت رو این جا ندیدم . مرد باش جواب مستقیم بده .
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 19:20
AGORA - دبی - امارات
اصلا همه رو قتل عام کنین یهو .. اینجوری خودمون هم راحت می شیم ! فقط یه مشکل پیش می یاد اونم اینه که دیگه تفریحی ندارین!
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 20:11
ایرانزمین - یوتوبوری - سوئد
توواراذل واوباشهای رژیم هستید که ایران رابه چنین روزسیاهی درآورده ای،و ریال را از خودتان بی ارزشتر کرده اید،تو که کربلا خراب شده بدنیا آمده ای چرا به دیارت برنمی گردی و بیشتر دستت را به خون جوانان آغشته میکنی مطمعأ باش اگر داخل و زیر مقبره کربلا یا نجف هم مخفی بشی یا لاشه ات را همونجا گور کنند از خاک درت مییارن و باید جواب و تقاس پس بدی،بازار ایران را هم میمون شما و دزدهای بانک مرکزی به چنین روزی در آورده اند مرده شور رژیم با سکه بهارش
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 19:35
farhad352 - تهران - ایران
https://www.youtube.com/watch?v=gxiTSK2rk2wfeature=related. شما دزدان عرب زاده هرچه را توانستید دزدیدیدو هر چه را در دست غیر خود دیدید ، برای بدست آوردنش هزاران اراجیف گفتید و مشیت الهی و.. برایش ساختید . حالا هم با درماندگی و عجز از سرو سامان بخشیدن به اوضاع تاسف بار مملکت آسانترین را کشتار و قصاص است آنهم کشتار مردمی درمانده که تمام ثروت و شرفشان بدست شما دزدان تازی به تاراج رفته. برای چند صد دلار باید مردم را کشت اما دزدی های دلار و شمش های طلا بدست شما مزدوران معافیت از هر نوع کیفر و قصاص دارد. تو مردک بیشرف و حـ... هم همچون برادران پست فطرتت باید در خدمت نظام از دزدی هزاران میلیارد دلار چشم پوشی کنید و دنبال نگون بختان آفتابه دزد بی سلاح باشید.
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 05:15
دل سوخته - اریزونا - امریکا
اول برید مسبب 3000 ملییار تومن رو اعدام کنید .((راستی دستتون درد نکنه گفتن خاوری رو برمیگردونیم . احتمالا پیاده داره میاد به همین خاطر هم فعلا نرسیده .))بعد از این غلط های زیادی بکنید در ضمن بیشترین سود رو برادران چهار پا بردن که اقتصاد ایران رو دست گرفتندوبالا رفتن قیمت ارز و سکه هم نقشه شما بی شرف ها بود اون پولی هم که دست مردم بود با این ترفند جمعش کردین .به امید خدا چیزی از عمرتون باقی نمونده
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 08:23
pokohantes - گوتنبرگ - سوئد
امیدوارم شما برادران لاریجانی به کثیف‌ترین شکل ممکن بمیرید! با اون رهبر چلاقتون! که فقط کارتون کشتنه!!! نفرین به شما ..منفور ترینید!!
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 10:46
mehdi0606 - وین - اتریش
تو این مملکت هیچ چیزی علمی‌ قابل حل نیست فقط اعدام مثل اینکه هیچ کس سواد نداره
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 11:04
uk 1976 - لندن - بریتانیا
خاک بر سرمان شد ملت .عراقی ها به هر بهانه ای ایرانیا رو می کشن لاریجانی ها متولد عراق و شهر نجف اشرف هستند
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 11:44
uk 1976 - لندن - بریتانیا
مسابقه یک جوابی............................................................... 1.محل تولد خمینی=الف بیمارستان ب.کشمیر. 2.محل تولد خامنه ای الف.استکهلم . ب نجف اشرف در عراق. 3 م.ت لاری جانی ها.الف. یزد ب.نجف اشرف عراق. به 1000 نفر از افرادی که جواب درست بدهند نمره 20 در تاریخ داده میشود
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 12:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.