پخش فیلم غیراخلاقی از ال سی دی های هواپیما

آخرین نیوز: پخش فیلم غیراخلاقی از ال سی دی های هواپیما در یکی از خطوط پروازی ایرانی دردسرساز شد.
 

به گزارش آخرین به نقل از صراط، این شرکت هواپیمایی اقدام به تعویض تلویزیون های داخل کابین های کلیه هواپیماهای این شرکت کرده است. همین موضوع باعث شد مجهز بودن این تلویزیون های جدید به بلوتوث و بی توجهی کادر به روشن بودن این سرویس، موجب سوء استفاده یکی از مسافرین شود.
 

به این ترتیب در زمانی که کادر پرواز در بی خبری مشغول انجام وظایف شان بودند فیلم غیر اخلاقی از هر دو ال سی دی هواپیما پخش شده و مسافرین با چشمانی حیرت زده به مدت یک دقیقه صحنه های نامناسب پخش شده از این تلویزیون ها را تماشا کرده اند.
 

اکنون پرونده رخداد مذکور در حال بررسی است؛ به نظر می رسد متخلف اصلی این شرکت هواپیمایی باشد.

+499
رأی دهید
-91

ابولولو - توکیو - ژاپن
حالا این فیلم نامشروع اسم نداشته؟ چطوره اسمشو بزاریم : ((ماجرا‌های عنتر و مشایی)).
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 02:00
fdsa60 - تهران - ایران
مریض جنسی در ایران تا دلتون بخواد زیاده. اخمق فکر نمیکنه بچه داخل هواپیما هست؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 02:07
hamtarane - سیدنی - استرالیا
وای وای اسلام بر باد رفت، یکی بگیردش
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 02:14
ab shangooli - لندن - انگلند
چه با حال ، چند سال پیش در سالن اصلی‌ فرودگاه اهواز ، شخصی‌ که مانیتور‌های پرواز رو کنترل میکرد با کامپیوتر شخصی‌ فیلم سکسی‌ تماشا میکرد که اشتباها بر روی تمامی مانیتور‌های سالن فرودگاه پخش شد و مردم هم حالشو‌ بردند.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 04:54
dannni - سوئد - استكهلم
آئووووووووو بس بگووووووووووو علت سقوط هواپیماهای ایرانی‌ معلوم شد
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 06:45
vudvudak - لس آنجلس - امریکا
ای وای یعنی الان چی میخواد بشه ؟؟؟؟ 1 دقیقه خیلی وحشتناکه!!!! نکنه سونامی بیاد، سیل بیاد، بارندگی کم بشه، زلزله بشه جنگ بشه وای وای...
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 06:49
lucina - تهران - ایران
وای خدای من خیلی باحال بود مردم از خنده
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 06:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
بابا فیلم غیر اخلاقی کدومه ؟!..فیلم اعتراض به پایمال شدن حقوق زنها بوده !!..فکر کنم خلبان فمنیست بوده لوول
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:12
*پسر شجاع* - تهران - ایران
ببخشید یه موقع سو تفاهم نشه گفتم فمنیست !..من خودم هم اگه فمنیست به معنای واقعی دفاع از حقوق زنها باشه قبول دارم ..منظورم اون فمنیستهایی بود که فکر میکنن برای دفاع از حقوق زنها باید لخت شد ..
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:16
Babak4004 - کوالالامپور - مالزی
خاک تو سر کسی که اینکارو کرده و بی ناموس فکر کرده خیای هم باحاله
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:27
ashena1001 - لندن - انگلیس
وای وای، شئونات اسلامی را زیر پا گذشتند، وای وای، حسین وای
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:48
Babak4004 - کوالالامپور - مالزی
خاک تو سر کسی که اینکارو کرده و ناموس فکر کرده خیای هم باحاله
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:26
ali021oslo - اسلو - نروی
خوبه عذاب الهی شامل حالشون نشدئو سقوط نکردن ! P:
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:07
mortimer - اصفهان - ایران
وای چه فاجعه ای،چرنوبیل را فراموش کنید!!!!/حالا همشون می رن جهندم!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:08
آشی - لندن - انگلیس
این اتفاق ممکن است در هرجا اتقاق بیافتد.حالا بعضی ها سیاسیش می کنند و فحش و ناسزا به رژیم میدند. ها ها.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:15
hamed22 - اشتیان - ایران
دست پخش کنندش درد نکنه
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:29
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
حتما فیلم حاج آقا گلستانی و فاطی کماندو ش بوده. البته در حال خدمت به مسلمین جهان!!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:32
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
وای چه با حال میشد اگه آدم میتونست چهره مسافرها را ببینه موقعیکه چهار چشمی و از حدقه در اومده تمام تلویزیون و دم و دستگاه را با چشمشون قورت میدادن. خانوما که لابد همه تظاهر میکردن که تا حالا چیزی این نمونه ندیدند و با خاک بر سرم و خدا مرگم بده تظاهر به بحق چیزای ندیده و نشنیده میکردن و آقایون هم با گفتن اینکه ، عجب کثافتها و فلان فلان شده هایی هستند و چه کارهایی و چه چیزایی بخورد مردم میدن، تظاهر بر نجابت و پاکی در حضور خداوندان میکردند. اما جملگی از صحنه های تلویزیون غافل نمانده و همچنان تقاضای بخشش از حضور خداوند اجل الله تعالی فرجه میکردند. ما چگونه مردمانی هستیم؛ سنگ ها را بسته و سگ ها را گشاده ایم.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:42
choobin - مانیلا - فیلیپین
تهران_تهران مگه تو پروازای خارج از ایران بچه نیست.چه ربطی‌ داشت این حرفت به مریض جنسی‌.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 10:42
*Fanoos* - ايران - ايران
صراط منظورت از فیلم غیر اخلاقی دقیقا چی بوده !؟ فیلم هالیوودی بوده یا فیلم جنسی !؟ من که تا فیلمشو نبینم باورم نمیشه !
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:07
*Fanoos* - ايران - ايران
حالا هواپیماعازم کجابود؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:07
*Fanoos* - ايران - ايران
حالا هواپیماعازم کجابود؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:14
*Fanoos* - ايران - ايران
*پسر شجاع* - تهران - ایران. احتمالا تو همین یک دقیقه که پخش شده کلی از حقوق زنان دفاع شده lol
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:15
فراوانی - قطر - قطر
وای مصیبتا هواپیما را باید آبکشند تا پاک بشه
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:38
shayan96 - تهران - ایران
. در کشور های متمدن این جور کارها تو کوچه و خیابان و همه جا عادیه دختر بچه های 10 و 11 ساله هم که باردار می شوند عادیه
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:45
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
آها،پس یه موضوع خیلی‌ مهم تر از سقوطِ هواپیماها و مسائلِ فنی‌ِ پرواز وجود داره،بنده خدا‌ها درگیرِ گیر انداختن و اعدامِ متخلفند
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:03
man-malaysia - كوالالامپور - مالزي
این حیوان صفت هایی که چنین کارهای احمقانه میکنند لجن وجودشون رو فرا گرفته
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:58
odin - انتورپن - بلژيك
پسرشجاع جان، سایبر ساندیسک من، عزیزان من، تو اگه فمینیست یا حتا اونقد ازادیخواه بودی که از حقوق کسی دفاع میکردی، براش حق انتخاب پوشش یا حتا برهنه بودن رو هم قائل میشدی. برو عمو جان این فیلمها و نقاب مخالف زدن و در واقع مذخرفات دستگاه رو تکرار کردن کسی رو فریب نمیده. برو یه کم بجای «ادای فمینیستها رو در اوردن» انسانیت رو یاد بگیر که هر روز با یه فریب و دروغ اینجا تظاهر نکنی. همه حرف شماها الان اینه: «من هم مثل شما فکر میکنم، ««اما»»!!! همه مشکل ما هم با شماها سر صداقت نداشتتون و این اما و اگرهاتونه. نه جانم، ازادی و حقوق انسانها «اما» نداره. نه امای اسلامی نه امای دینی و نه اسمانی. تو نمیتونی و نخواهی توانست مخالف این دستگاه باشی، چون بخشی از تفکر این دستگاهی. فقط زمانی چشم شماها باز میشه که از دو سانتی ببینین سر بنیاد زندگیتون با این اراجیف چه بلایی اوردین. درسته که امثال ماها و قربانیهاتون خیلی هزینه دادیم تا الان، اما باور کن در مقابل اونچه شماها خواهید داد هیچی نیست.حالا فعلآ حال کن که چه چه مستونه. بد زمستونی در راهه براتون.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 13:17
shahrooz93 - دبی - امارات
ashena1001 - لندن - انگلیس. شوئنات اسلامی زیر پا رفت یا شخصیت انسانی؟ آیا این کار فقط در اسلام نهی شده یا در ذهن هر انسان با شخصیت پایبند به خانواده هم نهی شده؟
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 14:22
bita tehrani - ونکوور - کانادا
پسرشجاع واقعا برات متاسفم.برای طرز فکرت،شوخیهای مسخرت.. تو همونی هستی‌ که از دموکراسی حرف میزانی‌ دیگه؟؟؟؟ برو بشین همون قرانتو بخون،پا توی کفش دموکراسی هم نکن.شماها هنوز از اسم فمینیست وحشت دارین زنان نیمی از جامعه هستند،اگر احتمالا خواستی دفعه دیگه از دموکراسی حرف بزنی‌،زنان و بیخدایان و دو جنسیتی‌ها و...را هم در نظر بگیر!!!!!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 18:32
kiarash30 - آنتورپن - بلژیک
وای چه اتفاقی‌ افتاده .هوا پیما رو رو باید غسل داد اون هم ۳ مرتبه تا طاهر شود کلا
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 18:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتا خانوم فکر کنم کامنت دومم رو که تو ضیح دادم رو ندیدید ...اگه دیدید توصیه میکنم دوباره با دقت بخونید ..من هنوز سر حرفم هستم منظورم اون فمنیستهایی که دفاع از حقوق زن رو مساوی با لخت شدن میدونن ..نه فمنیستهایی که واقعا منطقی و درست میخوان از حقوق زنها دفاع کنن که از نظر من کاملا درست هست برای چی باید از کارشون وحشت کنم ؟!!. این کامنت شما نمونه دیگری از قضاوتهای سطحیتون هست ..بعد هم میگید من نه اتهام میزنم و نه کاری به کسی دارم !!. من دوباره کامنتهایی که نوشته بودم رو با دقت خوندم ..واقعا به نظرم درست هست و در مورد بعضیها با توجه به رفتار و نظراتی که دادن کاملا صدق میکنه ..به اندازاه کافی در همین سایت هم افرادی رو دیدیم که هر وقت برهنه ها رو دیدن ربط دادن به فمنیست ..
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:39
*پسر شجاع* - تهران - ایران
*Fanoos* - ایران - ایران. از عصبانیت اینها میشه حدس زد حرفت درسته لوول
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:48
bita tehrani - ونکوور - کانادا
وقتی‌ آخوند‌های کثیف به زن همکارشون و دخترهایی که به جایی‌ مثلا امن پناه آورده اند تجاوز میکنند،وقتی‌ سردار سپاه انقلاب اسسلامی با شش زن عریان نماز جماعت میخواند،شخصیت انسانی‌ زیر پا نرفت؟ در قرآن عزیزتان گفته که می‌توانید به زنی‌ که اسیر شماست تجاوز کنید( سوره ۲۴ نسا ) برید خودتونو گول بزنید.این حکومت چنان آبرویی از اسلام عزیزتان برده،که دیگر هرگز به جوی بر نمیگردد.اگر این دونان نبودند، من و امثال من دنبال این نبودیم که ببینیم عیب این شیخان کجاست! خانه ج.ا از پای بست(قرآن) ویران است
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. خیالت راحت! اکثریت مردم ایران مثل من فکر میکنن. بازم هر اتفاقی بیفته بیخداهایی مثل تو باید دنبال سوراخ موش باشید ..چون خودت خوب میدونی اگه در ایران بخوای به مقدسات ایرانیها توهین کنی چه بلایی سرت میارن..پس حرف اضافی نزن ..برو کشکت رو بساب که بیخداهایی مثل تو ول معطلید..
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:54
بابک خرم دین - تهران - ایران
وای الان زلزله میاد . طوفان نوح میشود . باید سیدعلی را قربانی کنیم تا خداوند از گناهان ما بگذرد . وگرنه طوفان نوح میاید . یالله سید علی بیارید جلو قربانی کنیم تا خدا دلش برامون به رحم بیاد و زندگی ما را نابود نکند
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 22:58
Freeman-Freedom - لندن - انگلیس
جای ناراحتی‌ داره، بعضی‌‌ها دشمنی با رژیم و آسیب به اونها رو با آسیب اجتماعی به بهم میهناشون اشتباه میگیرند. در اون پرواز ممکن بود که یک کودک در میان مسافرین بوده باشه یا اینکه خانواده نشسته بوده باشند. کم نیستند کوتاه فکران در این سرزمین. هر چیزی جای داره! بعضی‌‌ها بیمار هستند به ویژه بیمار جنسی‌.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 01:05
bita tehrani - ونکوور - کانادا
*پسر شجاع* - تهران - ایران/یادم رفته بود که شما متخصص ربط دادن گودرز به شقایقی! اینکه من یک کامنت شما را ندیدم،دلیل بر سطحی نگری من میشه؟!!! اوکی من کامنت دوم را ندیدم،قبول،شما که الله نگه دارت باشه،شمشیر از رو بستی رفتی‌ به جنگ بی‌ خداها! من گفتم به کار خصوصی کسی‌ کار ندارم،ولی‌ وقتی‌ به بیخدا یا هر کسی‌ با هر عقیده یی حمله میکنی‌،جوابتو میدم.این خط و اینم نشون! راستی‌ با این همه استعداد در منطق،یک کتاب منطق و فلسفه بنویس،حیفه حروم بشی‌! !
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 02:12
bita tehrani - ونکوور - کانادا
راستی‌ آقا شجاع اون دسته دوستان (بی‌ خدا البته،گفتم یادت نره،چون تازگیها گویا ادامها را بر این اساس گروه بندی می‌کنی!) که کار گشیفته را تایید کردند،حرفشان این بود که چه فرقی‌ بین تن‌ و بدن لخت یک زن با یک مرد هست،اگر از نگاه جنسی‌ نبینیم؟! درد اسلامیون همین هست که جز به دید جنسی‌ به زن نگاه نمیکنند،بنابراین زن باید در گونی پیچیده بشه.کار گلشفته،پیامی جز این نداشت.حالا شما برو از بزرگترت بپرس که کی‌ سطحی قضاوت میکنه.. اشکال از فرستنده نبوده،شما لطفا گیرنده‌های خود را دور انداخته،خروس قندی ابتیاع نمائید!
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 02:36
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتا خانوم چرا همه چیز رو با هم قاطی میکنی!..و غیر مستقیم تهمت میزنید؟! ..کی کار این آدمهایی که خلاف کردن رو تایید کرده ! که شما همه جا تکرار میکنید ؟!. من قبلا هم گفتم قول میدم اگه ایرانیان یوکی ویدیو فیلم سردار زارعی رو بذاره من اولین کسی هستم که محکومش کنم حسابی کامنت میذارم :)..فعلا حالا هم تا این ویدیو رو نذاشته میگم کار خیلی بدی کرده :)
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 07:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. مگه جاهای دیگه که از این اتفاقها می افته چکار میکنن !..مردم عادی بجز اینکه کارش رو تایید نکنن چکاری از دستشون برمیاد ؟!..مثلا بیل کلینتون که رسوایی اخلاقی داشت باهاش چکار کردن ؟!..با اینکه مردم کارش رو تایید نکردن ولی تا آخرین روز به کارش ادامه داد . هر روز در غرب که مثلا مسلمان نیستند تجاوز بیداد میکنه و کودک زیر 15 سالی نیست که تجربه جنسی نداشته باشه .و هیچ تضمینی هم نیست که تجربه جنسی که داشته حتما با همسنهای خودش بوده و مطمنا خیلی از این کودکان با افراد بزرگسال رابطه داشتند که طبق قانون خود این کشورها تجاوز حساب میشه .ولی کی اهمیت میده!.. آمار انگلیس رو بخون تا ببینی که در سال به 4000 هزار کودک تجاوز میشه!..اگه به کشورهایی مثل تایلند و برزیل برید می بینید بیشترین مشترین زنها و دخترهای در این کشورها مردهای اروپایی و غربی هستن!. ولی کسی مثل شما نمیاد به اعتقادات همه مردم توهین کنه و بگه خانه از پای بست ویران هست !..
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 07:19
kiarash30 - آنتورپن - بلژیک
پسر شجاع تو برو ساندیست رو بخور لعنت بر حکومت دیکتتا توری (آخوندها . سا ندیس خورها(
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 08:33
shahrooz93 - دبی - امارات
متاسفانه آنان که در اصل خوی شیطانی دارند و در ظاهر خود را مسلمان می‌دانند با نشان دادن همین یک آیه به این بسیجی‌ها و امثال آن‌ها مجوز تجاوز را به آن‌ها می‌دهند و کسانی که به صورت علنی خود را مخالف اسلام می‌دانند هم با نشان دادن این آیه مفهوم دیگری را به شما می‌دهند.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 08:44
shahrooz93 - دبی - امارات
bita tehrani - ونکوور - کانادا. درود. نکته اینجاست که خداوند در آیهٔ ۲۴ سوره نسا فرموده اند: : این زنان برای شما حرام نیستند و شما «میتوانید» با انها ازدواج کنید. نه اینکه شما «ب. ه زور» با انها ازدواج کنید و نه این که شما «باید» با انها ازدواج کنید و نه این که انها «باید» با شما ازدواج کنند بلکه این حکم فقط جوازیست برای «این گونه ازدواج ها» در صورتی که هر 2 طرف بخواهند و راضی باشند. طبق کلام خداوند یکتا و ادیانش، هرگز هیچ کس نمیتواند و حق این را ندارد که به زور با کس خاصی ازدواج کند چه زن چه مرد فرقی نمی کند و ازدواج به زور مثلا راضی نبودن زن به ازدواج حرام است چرا که در ازدواج اصل رضایت طرفین است و این اصل است که موجب حلال شدن ازدواج میشود پس این زنان و هر زن دیگری میتوانند در صورتی که از انها خواستگاری شود به این خواسته جواب رد دهند و هیچ کس نمیتواند انها را مجبور به ازدواج کند. اگر در این ایه و آیات دربارهٔ ازدواج اندیشه کنید همین را خواهید دید. برای همین است که می‌گویم باید کل قرآن را خواند.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 08:43
bita tehrani - ونکوور - کانادا
پسر شجاع/چه منطق جالبی‌ دارین شماها! من میگم آخوند که قراره مردم را به الله هدایت کنه به زن و کودک مردم تجاوز میکنه،شما آمار انگلیس را به من می‌گید.یکی‌ میگفت احمدی نژاد سایت هستی‌،گویا بیراه نمیگفت! آقا شجاع اون آماری که هست برای برنامه ریزی هست،شما تا حالا چند تا از این آمار گیری‌ها دیدی واسه مردم انجام بشه؟! توی مملکت اسلام،همه چیز زیرزیرکی هست،آمار نمیگیرن که کسی‌ از فجایع خبر دار نشه،وگرنه آمار ایران و کشور‌های جهان سوم اوضاعش خیلی‌ خراب تر از این حرفاست.دلت را به آمار کفّار خوش کن!
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 15:42
bita tehrani - ونکوور - کانادا
shahrooz93 - دبی - امارات/ این عین آیهٔ قرآن است(نسا ۲۴) ،نه کم نه زیاد: و نکاح زنان محصنه(شوهردار)نیز بر شما حرام شد،مگر آنکه (در جنگ‌های کفار به اذن خدا) مالک و متصرف شده اید، بر شماست که پیرو کتاب خدا باشید....این چه خدای است که نمیتونه یک آیهٔ درست حسابی‌ تحویل مردم بده؟. که نمیتونه بدون هیچ نشتی یک حکم درست حسابی‌ بکنه؟! اگر یک حکم ساده قرار بود اینقدر تفسیر داشته باشه،پس وجود آخوند و ملا را الله جان تا آبد تضمین فرموده؟که مثل مصباح یزدی کثیف مجوز تجاوز به دختران و پسرن در زندان‌های ایران داده بشه،و کسی‌ وجدان درد نگیره.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 15:57
*پسر شجاع* - تهران - ایران
kiarash30 - آنتورپن - بلژیک. عزیزجان خدارو شکر وضع مالیم خوبه نیازی به پولهای مثل پول حکومت دیکتاتوری آخوند ندارم ..ولی اگه هوس ساندیس کردی به حساب خودم برات ساندیس می فرستم که حرف نزنی :)
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 16:25
Dr Who - لندن - انگلستان
بهتر عکس رو با دقت دید. هنوز هیچ هواپیمایی با پنجره های چهارگوش و به این ابعاد که دو ردیف صندلی یک طرف و یک ردیف صندلی در طرف دیگرش باشد طراحی نشده است. حتما با اتوبوس اشتباه گرفته شده است.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 18:04
red road - دبی - امارات
پسر شجاع -تهران -ایران با هاتون موافقم مسایل جنسی جدا از ارزشهای جنبش سبز. ومتاسفانه تفکیکشون واسه بعضیا سخته. حرکت این مسافر کاملا اشتباه بوده
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 20:10
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. همون جمله اولت رو اگه به دقت بهش فکر کنی به نظرم مشکل عدم درکت حل میشه و کمی عمیقتر می تونی به مسایل نگاه کنی..{من میگم آخوند که قراره مردم را به الله هدایت کنه به زن و کودک مردم تجاوز میکنه،!!!!!!!!!!}..اولا کی گفته که برای شناختن خدا یا همان الله حتما نیاز به آخوند هست ؟!..شما و آخوندها با هم این قرار رو گذاشتید؟! ..که اگه آخوندی بد بود خدا زیر سوال بره !!..آخوند هم یه انسانی هست مثل بقیه هم ممکنه خوب باشه هم بد ..مثل کشیشها و راهبها معلمان مدارس پزشکها و راننده تاکسیها ووو . بعدش آیا همه آخوندها به زن و بچه مردم تجاوز میکنن؟!!..بیتا خانوم آمار شما که بیشتر احمدی نژادی هست!!. البته من خودم مخالف این هستم که آخوندها در هر چیزی دخالت میکنن مخصوصا در حکومت ..و به جدایی دین از سیاست اعتقاد دارم ..در ضمن بهتره کمی مطالعه کنید اولا در ایران هم آمارهای رسمی منتشر میشه دوما از این جنایتهای زیر زیرکی همه جا هست ..مثلا در گزارش پلیس انگلیس گفته شده بسیاری از زنانی که بهشون تجاوز میشه به پلیس مراجعه نمی کنن..
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 23:02
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. 2)ادامه ..راستش فکر میکنم اون محور دنیا فرض کردن بیشتر در مورد شماها صادق هست . جالب اینجاست امثال شما و دوستان اسلام ستیزتان که بیرون هستید بیشتر از مردم داخل در مورد جرم و جنایت در ایران حرف می زنید!!. می تونید کامنتهای همین سایت رو ببینید..در حالیکه اگه اینطور باشه باید مردم داخل بیشتر درباره اش حرف بزنن.و اعتراض کنن..در مورد اون آمار بلاد کفر هم منظورم این نبود که در بلاد کفر جنایت هست ..منظورم این بود که اگه اونجا مشکلاتی هست مخالفانشان اونقدر سطح فرهنگشون بالاست که این مشکلات رو بهانه ای برای توهین به فرهنگ و اعتقادات مردمشون قرار نمیدن :)
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 23:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
red road - دبی - امارات. دوست عزیز خوشبختانه بسیاری از مردم در ایران کاملا متوجه شدند که مشکل اصلی حکومت دیکتاتوری و نبودن آزادی و دموکراسی هست ..و برای همین زیاد اهمیتی برای کسانیکه میخوان با کارهای سطحی و عوامفریبانه جنبش سبز رو از مسیر اصلی منحرف کنند قایل نیستند..
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 23:08
bita tehrani - ونکوور - کانادا
تو که هر حرف و انتقادی را توهین به اعتقادات و فرهنگ مردم میدونی‌،باید بهت توهین بشه،به فرهنگ و اعتقاداتت توهین بشه،تا بدونی دنیا دست کیه،برو جوابتو همون کاربرایی بدن که تا میتونن بارت می‌کنن.من اهلش نیستم...اون آماری که دولت آخوندی دست کاری میکنه تا همه فکر کنن همه چی‌ آرومه هم به درد خودشون و البته شما میخوره،که یکوقت استرس نگیرین.شما هم تا میتونی‌ از آمار بلاد کفر مطالعه کن،که مثل اوس محمود حرف واسه زدن داشته باشی‌ و بدبختی‌های مردم را کم رنگ جلوه بدی.الله یارت
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 02:49
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. ببین شما فکر کنم خیلی از مرحله پرتی! ..انتقاد یعنی اینکه یک نقطه ضعفی رو بگی نه اینکه اتهام بزنی! ..مثلا شما تمام کامنتهای من رو بخون اگه کسی از قمه زنی تعدد ازدواج یا سنگسار یا هر چیز منفی دیگه که یا خرافات هست یا در زمانی به اسم دین انجام شده انتقاد کرده من هم تایید کردم ..و اتفاقا گفتم خیلی از مسلمانها هم حالا این کارها رو قبول ندارن ..ولی یکی بیاد بمن بگه تو هم اینکارها رو میکنی یا اینها رو قبول داری میگم داری تمهت میزنی {دقیقا کاری که شما همیشه سعی داری انجام بدی!}...چرا دقیقا مثل آخوندهای بیسواد فکر میکنی !..برای مسلمان بودن و اعتقاد بخدا و زندگی پس از مرگ داشتن حتما باید کارهایی که 1400 سال پیش انجام میدادند رو حالا باید ما مسلمانها انجام بدیم تا از نظر شما مسلمان واقعی باشیم!..مگه خود این غربیها دقیقا همان کارهایی که قرنها قبل انجام میداند حالا انجام میدن ؟!..
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 11:14
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. 2)این فرهنگ و اعتقادات اکثر مردم ایران هستند که کم کم تبدیل به مسلمانانی روشنفکر میشن مثل مسلمانان سایر کشورهای اسلامی مانند ترکیه یا مالزی ..و با عرض معذرت باید بگم باید شما و همفکراتون در طرز فکرتون تجدید نظر کنید چون حالا مردم دنیا به سطحی از فرهنگ رسیدن که احترام به عقاید همدیگه یک اصل مهم هست . و مطمنا با سرنگونی حکومتهای دیکتاتوری در کشورهای اسلامی هم دموکراسی و احترام به عقاید دیگران برقرار خواهد شد ..ولی این به معنای غیر مسلمان شدن نخواهد بود مثل ترکیه که دین از سیاست جداست ولی مردم مسلمان هستند و اتفاقا خیلی هم براشون مهمه ..در پایان باید بگم شما حرف منطقی نگفتید بجز اینکه مثل همفکراتون اتهام زدید ..با این تفاوت که اسلام ستیزهای بد دهن مستقیم توهین و اتهام میزنن و شما غیر مستقیم این کار رو میکنید ..ولی مردم برای قبول حرفی نیاز دارند که آن حرف منطقی باشه :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 11:26
*پسر شجاع* - تهران - ایران
در ضمن من نمیخوام مشکلات رو در ایران کم رنگ کنم ..ولی حداقل اجازه بدید مردم داخل خودشان در مورد مشکلاتشون حرف بزنن ..فکر کنم در همین سایت با اینکه در ایران فیلتر هست باز هم اونقدر از داخل ایران هستند که نیازی به گزارشهای شما نباشه ..باور کن وقتی شما در مورد اوضاع ایران حرف می زنید بعض موقعها فکر میکنم منظورتون جای دیگه است نه ایران ! :)..یه مطلب دیگه این یک قانونه اگه شما به اعتقادات دیگران توهین کنید ..اونها هم به عقاید شما توهین میکنن :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 14:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
در ضمن من نمیخوام مشکلات رو در ایران کم رنگ کنم ..ولی حداقل اجازه بدید مردم داخل خودشان در مورد مشکلاتشون حرف بزنن ..فکر کنم در همین سایت با اینکه در ایران فیلتر هست باز هم اونقدر از داخل ایران هستند که نیازی به گزارشهای شما نباشه ..باور کن وقتی شما در مورد اوضاع ایران حرف می زنید بعض موقعها فکر میکنم منظورتون جای دیگه است نه ایران ! :)..یه مطلب دیگه این یک قانونه اگه شما به اعتقادات دیگران توهین کنید ..اونها هم به عقاید شما توهین میکنن :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 14:08
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
Fanoos* - ایران - ایران : دیدم که از همه با مزه تر نوشتی، گفتم اول جواب تو رو بدم که یه دفعه غصه نخوری.توی همون یه دقیقه از حقوق زنان دفاع نشد. از حکومت عدل علی‌ دفاع شد. پرسیدی هواپیما عازم کجا بود. امام رضا مسافرا رو طلبیده بود، رفتند کیش !!. دیگه سوالت چیه بود؟ آهان چه فیلمی بوده؟ اسم فیلم میدونی‌ چی‌ بود؟ انقلاب ۵۷.بازیگرانشون هم روح‌الله بود به همراه بتول.و همونجا بود که خمینی آرم جمهوری اسلامی رو کشف کرد.باز هم اگه سوال داشتی بپرس :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 17:21
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
red road - دبی - امارات : امثال شماها بودید که باعث شدید جنبش سبز شکست بخوره.۴ نفر دیگه مثل تو و اون رفیقت باشند، دیگه جمهوری اسلامی احتیاج به تبلیغات نداره.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 17:30
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: مثل اینکه خیلی‌ دوست داری جلب توجه کنی‌.افراد زیادی توی مطلب گلشیفته یاوه گوئی کردند اما در ادامه‌اش جا ماندند. از جمله تو. اونجا که هنوز مطلب بازه.چرا ساکت شدی و اینجا در موردش حرف میزنی؟ همون حرفی‌ که به دوستت زدم،به تو هم میگم.اگه حکومت آخوندی ۴ تا امثال تو رو توی کشور داشته باشه. احتیاج به هیچ تبلیغی نداره.حرفات هم تو این مطلب پر از ضدّ و نقیضه. یه جا میگی‌ ایرانی‌‌های خارج از کشور بیشتر از مردم ایران در مورد زول و جنایت حرف می‌زنن. اما در جای دیگه میگی‌ مشکل اصلی حکومت، دیکتاتوری و نبودن آزادی و دمکراسی هست!!!!.خوب اگه آزادی نیست،مردم کجا حرف بزنن؟ توی کدوم روزنامه بنویسن؟؟ نکنه فکر میکنی‌ همه کامپیوتر و اینترنت و فیلتر شکن دارند؟؟اونایی هم که حرف زدن یا کشته شدن،یا زندان هستند و یا کلی‌ امضا و تعهد دادند که ساکت باشند.همه که مثل تو، فقط توی اینترنت شعار نمیدن !!!.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 18:01
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: ادعای مسلمان روشنفکر مثل ترکیه را داری، اما کاره گلشیفته رو به مسخره میگیری.اصلا تو تا حالا ترکیه بودی؟ میدونی‌ توی ترکیه حجاب اجباری نیست؟؟ فکر میکنی‌ توی ترکیه اگه یه هنرپیشه زن، مثل گلشیفته حجاب در اسلام را به چالش بکشه مسخره‌اش میکنند؟ تو با این طرزه فکرت فکر میکنی‌ خیلی‌ پیشرفته هستی‌؟
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 18:02
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ببین جناب من یکبار بهت گفتم،من جز به انسانیت و عقل و منطق به هیچ چیزی اعتقاد ندارم،شما دوست داری به اعتقادات م توهین کن.تعریف جدید توهین،،،،توسط آقا شجاع،توهین غیر مستقیم!!! به حق چیزایی نشنیده!!گوش کن آقا شجاع برای آخرین بر بهت میگم:من مثل همه ایرانیها هر جای دنیا حق دارم راجع به مسائل کشورم نظر بدم،نه تو و نه هیچ کس دیگه این حق را نمیتواند از من یا ایرانی‌‌های دیگه بگیره.صد سال هم که خارج از ایران باشم،باز هم صد در صد ایرانی‌ هستم.من اینقدر که دلم برای ایران و مردمش میزنه واسم هیچ جای دیگه ارزش نداره،بنابر این اگر شما مشکلات انگلیس یا هر جای دیگه یی برات مهمتر هست و دلت می‌سوزه،مشکل خدته،برو تو هم دنیا را درست کن.موفق باشی‌......! به نظر من اگر ایران از لوث وجود آخوند و سپاهی و اسلامی افراطی و آنهایی که چشمشان را به کتاب ۱۴۰۰ سال پیش که پر از ظلم بر زن و مقام انسانیت هست دوخته اند،پاک شود،من با هیچ جای دنیا کار ندارم.امیدوارم روشن بشی‌ و دیگه هم سر این چیزا که صد بار بهت گفتم واسه من کامنت نذاری.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 19:49
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
shahrooz93 - دبی - امارات: شما شما نوشتید که قرآن نمی‌گوید به زور....بنابراین با هم مروری دریکی‌ از سوره‌های قران میاندازیم: پیغمبر قصد داشت ، زینب بنت جحش ، دختر عمه اش را به عقد ازدواج زید،( پسرخوانده و غلام آزادکرده اش) درآورد. زینب و برادرش عبداﷲ هر دو با این ازدواج مخالف بودند.زینب میگفت او از اشراف قریش است و با غلامى آزاد شده ازدواج نخواهدکرد.محمد آیه ٣٦ سوره احزاب را به شرح زیر نازل و بر اساس آن زینب را وادار به ازدواج با زید کرد:(یعنى هیچ مرد و زن مومنى را در کارى که خدا و رسول حکم کنند اراده و اختیارى نیست و هرکس نافرمانى خدا و رسول کند دانسته به گمراهى سختى افتاده است) نکته آنجاست که محمد در انجام ازدواج مذکور، عدم رضایت زینب را درباره زناشوئى با زید نادیده گرفت و زینب را برخلاف میلش وادار کرد با زید ازدواج کند، اما سرانجام ازدواج مذکور که بنا به گفته قرآن به حکم خدا و رسول انجام گرفته بود،با شکست مواجه شد و زید سرانجام زینب را طلاق داد.نکتهٔ جالب‌تر این هست که پیامبر گرامی پس از جدا شدن زینب از فرزند خوانده اش زید, خودش با عروسش ازدواج نمود !!!.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 21:47
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان. 1)انصافا این همه مطلب نوشتی خودت هم نفهمیدی چی گفتی!!..اولا حرفام ضد و نقیض نیست من گفتم اگه مثلا در ایران خیلی جرم و جنایت هست باید کسانی که در ایران هستند و عضو این سایت هستند بیشتر در مورش حرف بزنند نه کسانیکه در خارج هستند . اگه آمار کلی بگیری تعداد کسانیکه از ایران اینجا کامنت می نویسند کمتر از خارج نیست با اینکه این سایت فیلتر هست {امیدوارم اینبار فهمیده باشی}..دوما من اتفاقا به ترکیه خیلی رفتم و ماه رمضان هم رفتم باور کن مسجدهای ترکیه خیلی پر تر از مسجدهای ایران هست ..اتفاقا بر عکس اگه کسی مثل خانم گلشیفته بخواد برهنه بیاد بیرون با انتقاد همه مواجه میشه ..آخرین مورد یک زن بسکتبالیست با لباسهای نیمه برهنه سوار اتوبوس شد که جنجال زیادی به پا کرد ..
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:47
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان. 2)سوما کی در مورد گلشیفته جا زد؟! ..اتفاقا ایشان کار خیلی اشتباهی کردن که مسلما به آینده کاری و شخصیت هنریشون لطمه زیادی خواهد زد ..من همون حرفی که در صفحه مربوط به برهنه شدنش نوشتم اینجا هم میگم اگه گلشیفته خانم هدفش مبارزه بود و خود نمایی و دادن سیگنال به کارگردانهای فیلمهای پورنو نبود! ..می تونست به عنوان یک هنرمند ایرانی در خارج به سازمان ملل در مورد بسته شدن خانه سینما نامه بنویسه و مطمنا خیلیها هم در ایران حمایت میکردند ..ولی عزیز جان! آدرس اشتباه نده اگه برهنه شدن مبارزه هست که باید تمام لاتهای برهنه کارناوالهای برهنگی و هنرپیشه های پورنو رو مبارز بنامیم. زرشک :)..من بهت قول میدم اگه گلشیفته خانوم خودش رو جمع نکنه تنها یک قدم تا بازی در فیلمهای پورنو فاصله داره ..و باید منتظر فیلم پورنو از ایشان باشیم ..
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:49
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان. 3)حالا امیدوارم با این توضیحات فرق بین آزادی و دموکراسی و برهنگی رو فهمیده باشی ..عزیز برادر ! آزادی = برهنگی نیست ..اگه مردم در ایران دنبال آزادی هستند منظورشون بیشتر از همه آزادی فکر و بیان هست ..نه اینکه کسی آزاد باشه لخت بیاد بیرون! ..در همون غرب هم در خیلی از جاها چنین اجازه ای نمیدن ..و برهنه ها رو به جزیره لختیها تبعید کردن ..
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:50
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بحث با شما بی فایده است چون روی یک اصول منطقی بحث نمیکنید !..من به شما نگفتم درباره ایران نظر ندید! ..من از شما خواهش کردم در مورد چیزهایی که میدانید صحبت کنید ..مثلا کدام منطقی قبول میکنه که شما در خارج بیشتر از ایرانیهای داخل از اوضاع ایران خبر داشته باشید ..خدا رو شکر تعداد ایرانیهای داخل که عضو این سایت هستند بقدر کافی زیاد هست که نیازی به گزارش شما و دوستانتون از اوضاع داخل ایران نباشه ..در مورد وجود نداشتن اسلام در ایران هم باید بگم حرفتون خیلی عجیبه چون تقریبا غیر ممکنه ..98 درصد مردم ایران مسلمان هستند ..ولی در اینکه مردم ایران روزی به مسلمانان میانه رو تبدیل بشن که دین براشون امر شخصی باشه و پایبند دموکراسی و احترام به حقوق همدیگه ..من هم امیدوارم روزی این اتفاق بیفته ..و قدم اول این هست که دین از سیاست جدا بشه ..مثل الگوی ترکیه که یک الگوی موفقی هست ..این هم آخرین کامنت من برای شما درباره این موضوع :)
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 00:04
bita tehrani - ونکوور - کانادا
در مورد آخرین جمله کاملاً موافقم،میتونی‌ واسه چیزایی دیگه هم امتحانش کنی‌ :) من تقریبا هر روز با اقوام و بستگانم تلفنی یا با اسکایپ حرف میزنم.و بستگان من هم به مسائل روز ایران حساس هستند.منطق قبول میکنه که من راجع به چیزی که به آن هستم،اطلاعات بگیرم ،مگر منطق پسر شجاعی
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 00:48
bita tehrani - ونکوور - کانادا
روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبیعى دو جنس حساسیت دارد، اما از کنار فقر و فلاکت مى گذرد.“سوزان ارتس" .
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 01:01
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: لول. پس تو ماه رمضان ترکیه تازه اونم مساجد ترکیه رو دیدی و میگی‌ که اونا مذهبی و روشنفکر هستند. استانبول بودی؟ پر از بار و کلوپ شبانه هست. یه جا هم هست بهش میگن کارخانه.واسهٔ مسلمانهای روشنفکری مثل تو درست کردن.که از مسجد اومدن و حوصلشون سر رفت برن اونجا. کنار ساحل انتاریو که بری پر از خانم‌های روشنفکری مثل تو هست.اول می‌رن مسجد نماز میخونن و بعد میان اونجا خرجوش در بیاد.حالا میدونی‌ کجای حرفت مسخره بوداینکه گفتی‌ اگه کسی‌ مثل گلشیفته برهنه بیاد بیرون!!.تو کجا دیدی که گلشیفته اونطوری اومده بود بیرون؟هنوز تو عقلت نمی‌رسه که کار استودیو با بیرون رفتن فرق داره.ویدئوی ترک‌هایی‌ که تو ادعای روشنفکری شون رو میکنی‌ می‌خوای برات بفرستم؟ اگه بهت نشون دادم که ترک‌ها از اون صحنه بدتر هم نشون میدن،اونوقت حاضری جلوی همه به خاطره حرفات معذرت خواهی‌ بکنی‌؟ اگه حاضر میشی‌ این کارو بکنی‌ بعد ادعای روشنفکری کن.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 02:36
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: اولاً کامنت گذاشتن چه ربطی‌ به کشور داره ؟تو از کجا میدونی‌ که من حتما از آلمان هستم یا یکی‌ دیگه از ایران؟ دومأ خیلی‌ از لاشخورهای رژیم هم اینجا هستند و منتظر نشستند تا یکی‌ مثل تو رو پیدا کنن و ازش طرفداری کنن. و خوشحال باشند که ایرانی‌‌ها اینطور احمقانه به هم میپرن و سر هیچ و پوچ دعوا می‌گیرن.البته تو هم کم و بیش اکثرا با اونها هم عقیده هستی‌.تو با این کارهات طرفداری از سبز‌ها هم میکنی‌؟ موسوی دلش رو به چه آدم‌های خوش کرده؟اینطوری میگی‌ رژیم تا یک ساله دیگه فرار میکنه؟اگه یک ساله دیگه هم اینجا بودم،این حرفتو به یادت میارم و اینکه چطور و کی‌ دولت فراری میشه.البته اگه موسوی و کروبی از خمینی و ولایت فقیه دفاع نمی‌کردند و در کنار جنبش سبز حکومت جدیدی می‌خواستند مردم هم از اینها فاصله نمیگرفتند.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 02:36
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: تو به خودت میگی‌ مسلمان روشنفکر؟ مسلمان روشنفکر مثل شب آفتابی میمونه و اصلا وجود نداره.مسلمانی و روشنفکری دو واژه جدا هستند. تو زمانی‌ مسلمان و روشنفکر هستی‌ که به تصمیم و افکار دیگران هم احترام بذاری.زمانی‌ که بتونی‌ قبول کنی‌ یک مسلمان و یک غیر مسلمان هر دو حق تصمیم و انتخاب دارند.البته نه اونطوری که تو دوست داشته باشی‌.میدونی‌ چرا ؟؟ برای اینکه ایران و ایرانی‌ مهمتر از اسلام و مسلمانی هست.اگه اسلام ۱۵۰۰ ساله که وجود داره، ایران بیش از ۷۰۰۰ ساله که هست.هر موقع این توی کلّه‌ات فرو رفت بعد ادعای روشنفکری و دموکراسی کن.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 02:37
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران : اینکه نوشتی ۹۸% مردم ایران مسلمان هستند،منظورت چیه؟ کی‌ میگه ۹۸% مسلمان هستند؟ شاید ۹۸% مسلمان زده باشند نه مسلمان.فرقش میدونی‌ چیه؟ اینکه من و تو وقتی‌ به دنیا اومدیم از ما سوال نشد که دین اسلام را می‌خواهیم یا نه؟ و خود به خود مسلمان شدیم. اگرچه اون موقع قوه تصمیم نداشتیم، اما بعد که بزرگ شدیم و قوه تصمیم گرفتیم، راه بازگشتی وجود نداره. حتما میدونی‌ چرا.مگه نه ؟ کسی‌ که مسلمان باشه و تغییره دین بده، به عنوان کافر شناخته می‌شه و باید کشته بشه. تو اسم اینو میذاری دموکراسی؟؟
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 03:32
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: تو رو نمیدونم، اما من بیش از ۹۰% ایرانی‌های خارج از کشور را که میشناسم،اهل دین و این جور چیز‌ها نیستند.بنابرین فقط میمونه ایرانی‌‌های داخل کشور.اونام اگه یه روزی ایران و ایرانی‌ آزاد باشه و بتونه آزادانه در مورد اسلام تحقیق کنه،و بدونه که در قرآن چه جنایت‌هایی‌ نوشته شده، اگه بدونه که علی‌ امام اولشون چه افکاری در مورد زن و ایرانیها داشته، اگه بدونند که چطور عرب‌ها به ایران حمله کردند و به جای دین زرتشت، دین اسلام را به ما خوراندند، وقتی‌ بدونند که پیغمبرشون که سواد خواندن و نوشتن نداشت با چه کلک‌هایی‌ آیات قرآن را نازل میکنه تا بتونه به قدرت شهوت مردان مرز بی‌ پایان بده؟ اگه ایرانی‌ همهٔ این چیز‌ها را بدونه و باز هم بخواد قبول کنه، اونوقت منم به اسلامتون احترام میزارم.اما فقط در صورتی‌ که در مرحلهٔ اول این آزادی برای ایرانی‌ باشه و در مرحلهٔ دوم اجباری در دین نباشه. مگه این سخن در دینتون نیست که میگه " اگر دین نداری آزاده باش " اما در کشور ما دین اجباره !!! اگر فکر میکنی‌ که دینتو خوب می‌شناسی‌ و به هر کدوم از حرف هام شک داشتی، می‌تونیم در موردش بحث کنیم.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 03:33
*پسر شجاع* - تهران - ایران
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان. عزیز جان! فقط در مورد ترکیه ترجیح میدم مطلبی رو عرض کنم .باید بگم که من به خیلی جاهاش مثل استامبول و آنتالیا و ترابوزان هم رفتم ..منظور من این هست که اونها هر کاری که میکنند باز هم خودشان رو مسلمان میدونند ..البته برای کسانیکه که فقط معنی مسلمانی رو از آخوندها یاد گرفتن درکش سخته ..ولی برای درک بهتر همون ایران قبل از انقلاب! ..که یک نفری ممکن بود مشروب بخوره ولی زمان ماه رمضان روزه هم بگیره ..مسجد هم بره ..راستش تعریف مسلمانان میانه رو از دین خیلی فرق میکنه با تعریف تندروهای مذهبی و آخوندهای حکومتی از دین..مثلا من به عنوان مسلمان در شرایط حالا اصلا حجابی که آخوندها میگن رو قبول ندارم ..و اگه تاریخ رو خونده باشی متوجه میشی که حجاب بعدا با توجه به شرایط اون موقع اجرا شده ..البته این موضوع 1400 سال پیش موضوع مهمی نبوده چون مردها هم لباسهای بسیار بلند و پوشیده استفاده میکردند ..ولی حالا واقعا شرایط فرق کرده و فرهنگ مردم هم تغییر کرده ..بنابراین لباسها هم مسلما فرق کرده ..و ما مجبور نیستیم که مثل مردم 1400 سال پیش لباس بپوشیم ..
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 14:45
*پسر شجاع* - تهران - ایران
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان. 2)در مورد سایر موارد هم همنیطور میتونی خودت رو مسلمان بدونی ولی خیلی از کارهایی که آخوندها به اسم دین تعریف میکنن انجام ندی ..مثلا شما گفتی {تو زمانی‌ مسلمان و روشنفکر هستی‌ که به تصمیم و افکار دیگران هم احترام بذاری.زمانی‌ که بتونی‌ قبول کنی‌ یک مسلمان و یک غیر مسلمان هر دو حق تصمیم و انتخاب دارند.} ..دقیقا من و خیلی از مسلمانان میانه رو به این چیزی که گفتی اعتقاد داریم پس همان طور که گفتی روشنفکر حساب میشم ..بنابراین 1 - عقاید مذهبیهای تند رو رو به حساب مسلمانان میانه رو ننویس چون خود این تندروها هم بیشترین آسیب و صدمه رو به مسلمانان میانه رو زدن ..2 - ما هم قبول داریم که نباید هیچ اجباری در دین باشه برای همین در قرآن لا اکراه فی الدین {هیچ اجباری در دین نیست} رو قبول داریم..
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:05
*پسر شجاع* - تهران - ایران
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان. 3)ادامه. 3 )من خودم به تاریخ و تمدن ایران احترام میذارم و معتقدم که باید فرهنگ ایرانی دوباره زنده بشه ..ولی واقعا باید این شرایط با آگاهی و کم کم انجام بشه ..به نظر من وقتی که تمام خرافات یا نکات منفی که به اسم دین هست از دین حذف بشه ..و همینطور اینکار در مورد فرهنگ ایرانی هم انجام بشه {چون اگه منصف باشیم قبول میکنیم که نکات منفی در فرهنگ ایران قبل از اسلام هم وجود داشت} ..دیگه هیچ اصطکاک و تضادی بین این 2 فرهنگ بوجود نمیاد ..و در آن هر کسی اختیار داره که خودش رو اول مسلمان بدونه یا ایرانی .فرقی نمیکنه ..مهم این هست که شرایط برای برقراری فرهنگ دموکراسی و زندگی مسالمت آمیز فراهم میشه . راستش به نظر من این بهترین روش هست ..که باعث اتحاد میشه ..
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:06
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: در مورد استانبول اینو بگم که توی اکسارید هتل و مسافرخانه‌های زیادی هم هست که پر از خانمهای روسی و کاسب هست.درسته که اونا ترک نیستند، اما صاحب هتل‌ها که ترک هستند.کارمنداش که ترک هستند. پس ترک‌ها اونطوری که تو میگی‌ متعصب نیستند. ضمنا در جایی‌ هم نوشتی که مسجدهای ترکیه خیلی‌ پرتر از مسجدهای ایران هست.بنابراین نتیجه میگیریم که مردم ایران کمتر به فکر دین هستند و ۹۸درصد مسلمانی که گفتی‌ همون مسلمان زاده‌ای هستند که برایت نوشته بودم.
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 03:16
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: و اما در مورد نماز و مشروب....پیامبر اسلام گفته که مشروب حرامه و یکی‌ از دلائلی که میگفت یهودیان را باید کشت نوشیدن مشروب و خوردن گوشت خوک بوده.پس به یکی‌ که نماز بخونه و مشروب بخوره نمیشه گفت مسلمان روشنفکر. اما اگه تو روشنفکری رو اینطوری میدونی‌، نظرت محترمه. برای من شخصاً کسی‌ بخواد نماز بخونه و مشروب بخوره، میگم خوب زندگی‌ خودشه و به خودش مربوطه. اما اینجا یک سوالی پیش میاد. تو که معتقد هستی‌ که آدم میتونه نماز بخونه و مشروب هم بخوره، به این دلیل هست که به عنوان یک مرد این عقیده رو داری. شاید یک زن این عقیده رو نداشته باشه و معتقد باشه که آدم میتونه هم نماز بخونه و هم آزاد باشه که با بیکینی ( لباس شنا) به دریا بره و شنا کنه. تو که معتقد به اسلام دوران شاه هستی‌,حتما میدونی‌ که زمان شاه شنا برای خانم‌ها در کنار مردان آزاد بوده. حتی توی ترکیه هم آزاده. تو که مخالفتی با این کار به عنوان یک مسلمان روشنفکر نداری. درسته ؟؟
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 03:17
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: در مورد سخن "هیچ اجباری در دین نیست" پیغمبر این حرف را زمانی‌ زده بود که هنوز اسلام پیشرفت نکرده و قوی نشده بود. اما در جایی دیگه (البته پس از به قدرت رسیدن پیامبر) میگه هر کسی رو که به خدا و روز قیامت ایمان نمیاره و مسلمون نمیشه بکشید (سوره توبه- آیه 29) با کسانی از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی ، را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمی کنند و دین حق رانمی پذیرند جنگ کنید ، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند( جزیه = کمک مالى)
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 03:18
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: البته خمینی هم تا زمانی‌ که به ایران نیامده و به قدرت نرسیده بود همچین دروغ‌هایی‌ گفت بود. از جمله اینکه حکومت آیندهٔ ایران به اسم جمهوری دموکراتیک اسلامی خواهد بود و تمام سازمان‌های سیاسی حق رای و نماینده در مجلس دارند.حتی گفت بود که ملت ایران نباید پول نفت و آب و گاز بدهند.اتوبوس‌ها باید مجانی‌ باشد!!!.اما پس از به قدرت رسیدن گفت که اسلام بهترین دموکراتیک را دارد و کلمهٔ دموکراتیک در کنار جمهوری اسلامی کلمهٔ اضافی می‌باشد. سازمان‌های سیاسی هم که یکی‌ پس از دیگری منحل شدند. پول نفت و گاز و اتوبوس اگه واسه شما مجانی‌ بود، ما هم مجانی‌ بودیم. حالا از قول خانه مجانی‌ واسه ملت مستضعف که گفته بود بگذریم
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 03:19
*پسر شجاع* - تهران - ایران
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان. 2)در مورد خمینی یا خلیفه هایی مثل عمر که بعد پیامبر برای رسیدن به قدرت به اسم دین دروغ گفتن یا جنگ و جنایت کردن ..اینکارهاشون به خودشون مربوطه و خودشون باید جوابگو باشن ..هیتلر هم ابتدا خودش رو یک وطن پرست معرفی کرد و با فریب مردم آلمان میلیونها نفر رو به کشتن داد ..
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 10:31
*Fanoos* - ايران - ايران
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان. هه هه , از این جوابای اب دوغ خیاری نخواستم lol خیلی با نمکی
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 10:57
*Fanoos* - ايران - ايران
*پسر شجاع* - تهران - ایران. دقیقا موافقم
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 10:58
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*Fanoos* - ایران - ایران : از قدیم وگفتن دست بالای دست بسیار بید جیییگر. نودونم چرا هر موقع آرم جمهوری اسلامی وبینم یاد خواهران زینب بایفتم. حالا که سوال نوداری مو سوال وکنم، تو جواب واده. چرا آخوندها آب را سر پا و خیار را نشسته نوش جان وکنن ؟ بلد نبیدی ؟ حالا گوش وکن چی‌ وگویم.به خاطره اینکه توی رساله خمینی نوشته بید: آب را ایستاده و خیار را نشسته ( یعنی‌ آب نکشیده ) نوش جان وفرمایید. خوب بید ؟؟ یاد وگرفتی جیگر ؟ لول D: . بسیجیه میره سینما فیلم ترسناک ببینه ، وقتی میرسه به صحنه ترسناک فیلم همه ملت میزارن در میرن ولی بسیجیه میشینه سرجاش ! مدیر سینما زنگ میزنه به صدا و سیما و خبرگزاری فارس و روزنامه کیهان و فرمانده سپاه و بسیج و .. که بیان از این بسیجی قهرمان تجلیل کنن ، وقتی خبرنگار تلویزیون از بسیجیه میپرسه که راز این همه شجاعت و نترسی چیه ؟ بسیجیه میگه : بابا کدوم شجاعت ، من همچین تو خودم که اصلا نتونستم از روی صندلی بلند بشم که بخوام فرار کنم !
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 14:33
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
*پسر شجاع* - تهران - ایران: دوست عزیز من منتظر بقیه جواب‌ها بودم، اما تا حالا جوابی نگرفتم. از اونجایی که ما در مورد مسائل مختلف در حال مناظره هستیم و در فرصت کوتاه نمی‌تونیم نتیجه بگیریم، ترجیح میدم که همونطور که خودت انتخاب کردی بحث اصلیمون در مورد مسلمان روشنفکر باشه. از جواب آخرت هم تقریبا خوشم اومد.پس اگه اشتباه نکنم تو حملهٔ عمر به ایران و دروغ‌های خمینی را محکوم میکنی‌.درسته؟ البته بابت نوشتهٔ آخرت به اندازهٔ یک کتاب گفتنی دارم ترجیح میدم تا زمانی‌ که حرف اصلیمون تموم نشده وارد نشم. فقط بنویس که حدس من درست هست یا نه.و بعدش فقط منتظر جواب سوال قبلیم میمونم که تو مثل ترکیه و رژیم قبلی ایران آزادیه خانم‌ها رو در کنار دریا تأیید میکنی‌ یا اینکه فقط آقایون باید موزیک و مشروب و تفریح‌های دیگه شون آزاد باشه ؟
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 14:55
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
جک بسیجی‌ رو تصحیح می‌کنم چون که یه کلمه جا افتاده بود و شاید بعضیها متوجه نشن :. بسیجیه میگه : بابا کدوم شجاعت ، من همچین تو خودم ری.. که اصلا نتونستم از روی صندلی بلند بشم که بخوام فرار کنم !
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 19:38
MR.IRAN - هامبورگ - آلمان
از اینکه بحث رو نیمه کاره گذاشتی و به مطالب دیگه جواب میدی می‌شه گفت که به اشتباه خودت پی‌ بردی و میدونی‌ که روشنفکری فقط به این نیست که تو از هر چیزی که دین ممنوع کرده و تو خوشت میاد رو انجام بدی،بلکه دیگران هم حق تصمیم و انتخاب دارند. قرار نیست که ایرانی‌ هایی که خارج از کشور زندگی‌ میکنند، طوری توی جامعه ظاهر بشن که تو دوست داری. مسلماً ایرانی‌های داخل هم همینطور.اما صحبت اصلی ما گلشیفته بود و من همهٔ این راه‌ها رو دور زدم که به هدف اصلی‌ برسم. موفّق باشی‌ دوست عزیز.
جمعه 14 بهمن 1390 - 10:18
red road - دبی - امارات
MR.IRAN-هامبورگ-المان قاطی داری مگه نمیگی ازادی ؟یعنی ازادیه مد نظر شما فقط شامل برهنگی ؟ ازادی بیان شاملش نمیشه ؟
جمعه 14 بهمن 1390 - 19:29
Mr.IRAN - هامبورگ - آلمان
عزیزم من که اینجا فارسی نوشتم. حق انتخاب و تصمیم فرق داره با حق نظر.مثلا من می‌تونم بگم که تو چرا لباس مشکی‌ پوشیدی.اما نمیتونم بگم که تو نباید لباس مشکی‌ بپوشی. حالا گرفتی‌ جیگر ؟ ضمنا من عادت دارم که اول به همه احترام بذارم و با احترام بنویسم.در عین حال هم عادت دارم با هر کسی‌ به زبون خودش حرف بزنم. پس سعی‌ کن با احترام بنویسی.
جمعه 14 بهمن 1390 - 21:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.