فیلم مستند رجا نیوز در رابطه با گلشیفته فراهانی

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

+233
رأی دهید
-895

Azadikhah - تكسل - هلند
1-کاملا برنامه ریزی شده و فکر کرده ما هم گوشامون درازه . اول زنگ میزنه به گوشی خاموش بازیگرها و بعد زنگ میزنن به سلحشور . کات میشه . سلحشور بسم الله الررحمن الرحیم غلیظ میگه و شروع میکنه به بد و بیراه گفتن به کسانی که سکوت کردند!عجب . چقدر اتفاقی!یکی نیست بگه ساندیس خور الدنگ ، مگه دیدن یوتوب حرام نیست ، پس تو چرا رفتی فیلم دختر نامحرم رو نگاه کردی! در این مستند کثیف شخصی به نام جواد حسینی از رجا نیوز با بازیگران زن ایرانی تماس میگیرد و شروع به تخریب شخصیتی آنها میکند، جواد حسینی لبخند کثیفی را بر لبان دارد که نشان دهنده خوشحالی وی از فرصت پیش آماده جهت ترور شخصیت گلشیفته فراهانی، زنان بازیگر و سینمای ایران است. شخص مذکور ابتدا با پدر گلشیفته فراهانی تماس میگیرد و وی را در فشار قرار میدهد که در رابطه با عکس گلشیفته توضیحی بدهید، سپس با مقدمه ای کثیف تر به استقبال تماس هایش با بایگران زن ایران میرود. نخست با مریلا زارعی تماس میگیرد،
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:18
Azadikhah - تكسل - هلند
2-سپس با خانوم مهناز افشار، خانوم پگاه آهنگرانی و خانوم باران کوثری تماس میگیرد که این سه نفر تلفنشان خاموش است، سپس با خانوم هانیه توسلی تماس میگیرد که ایشان با شنیدن نام رجانیوز تلفن را قطع میکند. سپس با خانوم میلانی تماس میگیرند که همراه ایشان هم خاموش بود و در نهایت با خانوم معتمد آریا صحبت میکند. جالب اینجاست که نتیجه گیری این مستند کثیف را به عهده فرج الله سلحشور میگذارد. ننگ بر شما مزدوران حکومتی 7000 تومنی.درود بر فاطمه معتمد آریا و پاسخهای دندان شکنش.
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:20
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران
. برای گلشیفته عزیز که هنوز فرزند این میهن است. ______________________________________. نوشته بودی می خواهی آکتور سینما شوی. اظهارنظر نمیکنم چون تجربه هنرپیشگی ندارم. در تمام عمر، تنها یک فقره در تعزیه ی حاج حبیب آقای ناظم البکاء، عیال وهب نصرانی بودم که البته شأن و مرتبه ی تعزیه، تومنی صنار با آکتوری صحنه توفیر دارد. لکن دریغم می آید این چند قلم توصیه، زیر زبانم خیس بخورد:. -دلخوش به کالج و آموزشگاه نباش. به هر کی هرچی داده اند از توی گهواره داده اند. -هر رُلی را قبول نکن. دیو و دلبر و کولی و قاتل و دیوانه را بگذار الباقی هنرنمایی کنند. -تن به اُرد های شکمی گریمور ها نده. بزک دوزک، کسی را ستاره نکرده. -ترجیحاً با این بچه مزلّف های بلااستحقاق که قبای سجاف قصب می پوشند و زلف پاشنه نخواب می گذارند همبازی نشو. قاطبتاً سر و گوششان می جنبد. -سینما سینماست. ملحفه ی شُل با آهار سفت نمی شود. -و نهایتا: بایگان باش٬ نه رایگان. ملتفتی که؟. (از محسن رضوانی)
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:20
lllAHMADlll - بیوکاسل - انگلستان
آخه تو قبر پدرت به شماها چه ربطی داره که به خاطر خانم مستند می رین درست می کنین شماها برین به فکر ناموس خودفراهانی فیلم تون باشین
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:25
بسیجی روشنفکر - تهران - ایران
کاشکی شماره ی مامان و خواهر خودت هم میگرفتی بینم گوشیشون روشنه یا خاموش.
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:28
pelle - استکهلم - سوئد
فقط کافیست این سلحشور عقده ای دستمالی و آن مجری حقیر سری به کامنتها در یوتیوپ بزنند و ببیند مردم چطوری ... و ..شون را مورد لطف و عنایت خودشون قرار دادند .
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:28
Dionysos - پارسی - فرانسه
مرگ بر جمهوری اسلامی و مزدوران وقیح آن. سن فحشا به 10 سال در ایران رسیده و قاچاق مواد مخدر توسط مافیای نظام جوانان زیادی رو قربانی کرده. فحشای اسلامی یا ازدواج موقت اسلامی توسط ملاهای لحاف کش کانون زندگی بسیاری رو از هم پاشانده، بعد این مزدوران شب پرست بیمار جنسی دنبال یک عکس نیمه برهنه راه افتاده اند و ترشحات ذهنی بیمارگونه شان را بیرون می ریزند. مرگ بر رجا نیوز و سلحشور نون به نرخ روز خور ریاکار!!
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:32
shirzan - برلین - آلمان
حالا این سینما بد و پر از فاحشه اون فیضیه علمیه قم که پر لواط کاره چی چرا اونجا گلو پاره نمی کنی جناب سلحشور
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:40
Khatoon khanom - اسلو - نروژ
قیافش آشغاله......فضول.....هر زن ایرانی‌ اگه لخت هم بشه ۱۰۰۰ مرد ریشو مثل تو رو نباید با کفشش عوض کرد. حالا امثال تو بره بمیره.....آفرین گلشیفته...باباتو هم ما میبخشیم ما!
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:40
behnam2009 - لندن - انگلستان
اولا هر فیلم بی فیلم نامه ای نمیشه مستند. به کدوم سند در این کلیپ استناد شد؟ دوما اصلا این که در مورد گلشیفته نبود. در مورد عکس العمل بازیگران به ایفا نقش گلشیفته در یک فیلم کوتاه بود. طفلکیا هنوز این چیزها رو نمی دونن.
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:41
hamidla - هامبورگ - المان
خوب از چی‌ بگم؟ از خانوم بازی آقازادهها یا از اعتیاد مقام عظما، یا که از دزدیشون، یا که تجارت مواد مخدر ،یا که از تجارت خانوم تو دوبی‌؟.. جمهوری اسلامی ببنده گالرو!
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:23
samuk66 - لندن - انگلستان
این کاری که گلشیفته فراهانی کرد اصلا درست نبود.
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:44
setareh70 - تهران - ایران
آقایان رجا نیوز، چرا اینجا رگا غیرتتون متورم شده و یقه جر میدید، ولی‌ کور هستید و ۳۰ سال زور و ظلم و ستم رو نمی‌بینید، چرا اونجا که دختر ۱۴ ساله به دلیل فقر خود فروشی میکنه، یا در زندان به دختر و پسر بیدفاع تجاوز میکنند، فریاد واویلا سر نمی‌دید. کور هستید و این همه جوان معتاد در حکومت کثیف اسلامی رو نمی‌بینید. حقا که کثیفتر و فاحشه تر از شما و رهبرتان در این عالم وجود ندارد و نخواهد داشت.
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:53
sabz 52 - بخارست - روماني
فضولیش به هیچی‌ کسی‌ نیمده گلشیفته سوپر استار ایران و ایرانی‌ هست به هیچی‌ ننه قمری ربط نداره .درود بر گلیشفته و مرگ بر دشمنانش که همون دشمنان ایران هستن. خاک توی سر رجا نیز عرب.این یارو سلحشور زیادی...می‌خوره درود بر تمام دخترهای آزادی خواه ایرانی‌ چه گلشیفته چه آیلار
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:54
sevim - مونترال - کانادا
برو گم شو!!! خون مردم رو تو شیشه کردن ول کن هم نیستند..
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:59
jamal k,r - گلستر - انگلستان
چه تعریف مسخری از سینما داشتند اونوقت آقای سلحشور جایگاه شما در این سینما چه؟ببخشید با فیلم نامه دزدی؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:15
sevim - مونترال - کانادا
اگه یذره فقط یه ذره مانند دختری که در کنسرت انریکه در تورنتو با او رقصید جبهه میگرفتند مردم, حالا حال و روز ما این نبود...مشکل از خود ماست. افسوس و صد افسوس که ایران زمان زیادی تا درست شدن داره.. فرهنگ از بیخ و بن خرابه...همه اذعای روشنفکری دارند ولی زمان عمل ...
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:08
nader46 - لندن - انگلیس
بنازم به گلشیفته که آتشی زد به خرمن این اسلامیست‌ها که تا فیها خالدونشون را سوزاند.دمش گرم زن‌های سینما که با این ساندیس خور و پاچه خوار صحبت نکردن..دمش گرم معتمد آریا که قشنگ زد تو پوز طرف.از طرفداران سلحشور و رجا نیوز هم کم نبودن در این سایت با فحاشی به گلشیفته.منظورم به منتقدین که انتقاد کردن نیست،منظور ساندیس خوار‌های فحاش سایت هست،نه کسانی‌ که با رعایت ادب این کارو نقد کردن.منظور کاربران فحاشی است که هزار تا کثافت کاری می‌کنن و با بی‌ حیایی جا نماز هم آب میکشن:)))
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:28
Matilda71 - سوئد - سوئد
خوب که چی‌ به شما چه ندید بدید/ زنده باد گلشیفته جونم
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:31
Anti-depressive - كرمانشاه - ايران
بر خودتونو سینما و رجا نیوز ,مملکتو ,و ایمان تون لعنت ....با این فرهنگتون آشغالا.. حالمون باز بهم خرد ....
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:31
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
خفه شو فیلمنامه دزد!! مومنین و مومنات، حجاب، حیا،.. به زودی همتون باید گورتونو گم کنین برین تو سوراخ موش قایم بشین. البته اینقدر پررو هستین که اون موقع چپه تراش کنین، کروات بزنین و حرفهایی عکس الان بزنین. دین و اعتقاد هرکس به خودش مربوطه. هیچکس حق نداره دیگری رو مجبور به اطاعت از فرامین دینی بکنه. راستی، چرا شما اونوری ها اینقدر کریه المنظر هستین؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 13:24
momo bo - برمن - آلمان
چه آدم منفوری کثیفی این حسینی. سلحشور بی‌ شرف کثافت کاریهایت هنوز رو نشده. کاری نکرده گلشیفته که اینطوری پایه و اصول دینتون به لرزه آمده. ابروی جمهوری اسلامی بیش از اینها رفته در کهریزک، کثافت ادعای آبرو میکنه . گلشیفته کارت جنبییه هنری داشت و دمت گرم.
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:42
ross2012 - ولز - بریتانیا
بی خیال بابا، دیگه کسی به پارس کردن این کثافتا توجه نمیکنه،درود بر گلشیفته زیبا،
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:56
milad bandar - بندرعباس - ایران
گلشیفته گلشیفته س،بیخود خودتونو خسته نکنید
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:57
mir reza - تهران - ایران
نفر بعدی برای رهبری ایران آقای سلحشور است .
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:59
zador - اتاوا - كانادا
بمیر بابا با اون جوشهای بد ترکیبت
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:06
چکاوک - لندن - انگلستان
مملکت بی در و پیکر رو ببینید که یک "فضول خان اتفاقی" نشسته پشت میز و لیست بازیگران زن را همراه با شماره های شخصی اشان جلوی خود گذاشته و پی در پی مزاحم آنها میشه .خفت و رذالت تا چه اندازه !! چرا اون موقعی که پاسدار زارعی همراه با چند زن عریان و برهنه دستگیر شد هیچ اتفاقی نیافتاد، اون کثافت کاری نبود نه !!! ایشون حتما مشغول به اجرای امربه معروف و نهی از منکر بودند. اصلا بعید نیست که امروز و فردا فتوای ترور گلشیفته از طرف طالبانی های ایرانی اعلام میشود. هزاران ننگ بر شما.
شنبه 8 بهمن 1390 - 14:43
tahrim - ورامین - ایران
این بی فرهنگی و بدبختی تا کی؟!چرا دست از سر گچل مردم برنمیدارید؟...مارو! اولا به شما ربطی نداره دوما گلشیفته خارج از کشور و طابیعت یک کشور دیگرو داره! یعنی ایران همین یک مشکلو داره؟!یعنی انقندر مهم که هم رو زیر سوال بردید؟!
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:11
baas - روتردام - هلند
بتو چه .
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:14
TameshK - هامبورگ - المان
خود شیفته بودن بیشتر برازندهٔ این سلحشور از خود مچکره که فکر میکنه صدر بهشت ! واسش رزرو شده با اون دماغش .. آدم هم انقدر کریه ؟! اه اه اه
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:14
remajid - اودينه - ايتاليا
خوب حالا که چی‌ دلقک بی‌ ناموس؟؟ مردم خارج از ایران هم نمی‌تونن راحت باشن از دست شما؟؟ معلوم نیست چه شیری بهت داده خوردی که اینجور پست فطرت شودی!!!. آقای سلحشور!!!! بیشین بابا....
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:18
wildpiony - بوداپست - مجارستان
مرتیکه ی خر جالب قیافه ی خنده داره توئه...مردک مسخره
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:20
ali021oslo - اسلو - نروی
آقای فراهانی و خانواده‌اش جزو محبوب‌های سینما ایران هستن ، ،،، .به شما نیومد ساندیس خور ...
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:27
bkherebati - پونا - هندوستان
اقای سلحشور ابروی شما موقعی رفت که دخترانتان را در شیخ نشینها عرب به شیوخ فروختند اگر سینما برای فاحشگی بوجود امده پس فستیوال فیلم فجر شما هم تبلیغاتی برای فاحشگی و احیای ان در حکومت اسلامی است خجالت بگشید همه اینها نتیجه وجود ولایت فقیه درکشور ماست که هر کدامتان سعی میکنید بنحوی دل او را بدست اورید و از خوان کرم او لقمه ای ببرید والا شما اسلامیون کثیف ترین و بی ارزش ترین مخلوق خدا هستید ننگ و شرم بر شما باد...... .
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:21
amirmontreal - مونتريال - کانادا
مسخره‌ها ، با این جور برنامه‌ها تنفره مردم رو نسبت به خودتون بیشتر می‌کنید ، هیچ کس مثل این رژیم آبروی ایران و ایرانی‌ رو تو نبرده. خیلی‌ پر رو تشریف دارین .ننگ بر خودتون و افکار کثیفتون.
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:32
bkherebati - پونا - هندوستان
در این مستند کثیف شخصی به نام جواد حسینی از رجا نیوز با بازیگران زن ایرانی تماس میگیرد و شروع به تخریب شخصیتی آنها میکند، جواد حسینی لبخند کثیفی را بر لبان دارد که نشان دهنده خوشحالی وی از فرصت پیش آماده جهت ترور شخصیت گلشیفته فراهانی، زنان بازیگر و سینمای ایران است. شخص مذکور ابتدا با پدر گلشیفته فراهانی تماس میگیرد و وی را در فشار قرار میدهد که در رابطه با عکس گلشیفته توضیحی بدهید، سپس با مقدمه ای کثیف تر به استقبال تماس هایش با بایگران زن ایران میرود. نخست با مریلا زارعی تماس میگیرد، سپس با خانوم هانیه توسلی تماس میگیرد که ایشان با شنیدن نام رجانیوز تلفن قطع میکند با خانوم معتمد آریا صحبت میکند. جالب اینجاست که نتیجه گیری این مستند کثیف را به عهده فرج الله سلحشور میگذارد. ننگ بر شما مزدوران حکومتی 7000 تومنی. شرم بر شما ها باد که اسم خودتان را گذاشتید انسان شما هافکر می کنید خانواده خودتان پاک و مطعحراند.تحقیق کنید ..بستگانتان زیر چادرشان ان کارهائی را می کنند که خجالت اور تر از هر خلافی است شایدم میدانید وافتخار می کنید ...که از همه ملت جلوتر هستید ..بی شرفهای عالم هستید....
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:41
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
دوستان عزیز زیاد تفسیر ندهید. این تکنیک جدید مزدوران بسیجی‌ می‌‌باشد. دستور مستقیم از بالا . ایران مثل یک بمب می‌‌باشد، فقر ، فساد. بیکاری. بی‌ پولی. مردم ایران هر روز شجاع تر می‌‌شوند. و شا علی‌ ضحاک هر روز ضعیف تر می‌‌شود .دیگر قادر نیست حتا بین چماقداران خود آرامش بر قرار کند. و اینها با بزرگ کردن این مطالب می‌‌خواهند از مشکلات ملت ایران سیر انحرافی دهند. به بسیج این امکان را ندهید. یک مشت آخوند کثیف آلوده با سرکوبگران مزدور خود مثل سپا و بسیج ملت را به نبودی کشیده‌اند.و دست از سر پستان زیدی در خارج بر نمیدارد. ولی‌ با ۳۰۰ میلیارد دزدی تنها هنرشن این است. کش ندهید.
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:42
Mossadegh - لندن - انگلیس
اوه اوه اگر این مردیکه سلحشور کاره ای بشه توئی ایران مردم باید برن سوار الاغ بشن!
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:43
baas - روتردام - هلند
خودتان تا گردن در لجنزار ...فرو رفته و بوی گندتان همه دنیا را برداشته لطفاً در کار دیگران دخالت نفرما .
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:44
Royan - بوخوم - آلمان
این مرتیکه چقدر خطرناک و کینه‌ای و در انتها عقده ایه
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:46
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
سمت راست نگا کنید. سردار سپاه می‌‌نالد. بازار سیاه ارز در تهرانٔ. فساد. دزدی .فقر فحشا .گرانی. غارت ملت. فکر می‌‌کنید که ملت ایران غمی ندارد جز پستان گلشیفته در پاریس. این کلکها را از کمونیستها روس یاد گرفته هند. هر روز حسین را شهید کن. دیگر کسی‌ به دزدی آخوند فکر نمی‌‌کند
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:49
برجعلی - كلن - المان
آقای سلحشور من کاری به خوب یا بد عمل این خانم ندارم ،،اما همان دینی که شما مذبوحانه سنگش را به سینه می‌زنی میگوید ،، الغیبت اشد من الزنا ،، و این نشان از این دارد که شما خودت چقدر انسان پست و کثیفی هستی‌ . شما به راحتی‌ غیبت پدر این خانم را کردی بدون اینکه کمی‌ احساس شرم داشته باشی‌ .شرم بر تو . البته از لجن زار جمهوری اسلامی بهتر از تو بیرون نمی‌‌آید
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:49
bkherebati - پونا - هندوستان
سلحشور تو رو چه به نظر دادن. تو چیکاره سینما هستی که خودت رو صاحب نظر میدونی. اگه واقعاً فکر میکنی که سینما جای عیاشی و فاحشگی هست، پس لطف کن تن لشت رو از سینما جمع کن تا آتیشش دامن تو رو نگیره .
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:49
bkherebati - پونا - هندوستان
ای کاش این برادران غیور رجا نیوز و دارو دسته ملاسلحشور در زمانیکه ترانه موسوی و دختران معصوم دیگر در زندان ها و بازداشتگاه های آخوندا و نیرو انتظامی مورد تجاوز قرار میگرفتند رگ غیرت نداشته شان به جوش می آمد و فریاد وا مؤمنین شان برمیخواست........گل شیفته بانوی فراهانی یک هنرمند شایسته است و پذیرش نقش و اجراء به خود ایشان مربوط است......این حرکت رجائ نیوز دخالت مستقیم در زندگی افراد است
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:52
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
آخه حـ... به تو چه؟هر وقت اومدند .. خودت یا ... خودت رو مفت ببرند اظهار نظر کن،اصلا تو رو چه به مصاحبه با زن‌های بازیگرِ ایرانی‌ خوشم اومد هیچ کی‌ هم آدم حسابش نکرد!!
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:40
bkherebati - پونا - هندوستان
ای کاش این برادران غیور رجا نیوز و دارو دسته ملاسلحشور در زمانیکه ترانه موسوی و دختران معصوم دیگر در زندان ها و بازداشتگاه های آخوندا و نیرو انتظامی مورد تجاوز قرار میگرفتند رگ غیرت نداشته شان به جوش می آمد و فریاد وا مؤمنین شان برمیخواست........گل شیفته بانوی فراهانی یک هنرمند شایسته است و پذیرش نقش و اجراء به خود ایشان مربوط است......این حرکت رجائ نیوز دخالت مستقیم در زندگی افراد است
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:47
pasargad57 - اورنج کانتی - امریکا
من به عنوان یک زن اعلام می‌کنم که هروقت این حکومته اشغال رو به نابودی رفت به صورت داوطلبانه این آقارو سربنیست کنم
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:50
ehsanusa - تهران - ایران
انسان مومن تو ایران هزار جور کثافتکاری را می بیند و فقط به فکر دزدیهای خودش است مثل تو که خودت را مومن می دانی آقای سلحشور خودت فکر میکنی خیلی خوشنامی کثافت تو کسی هستی که به اندازه خودت دزدی کردی و طبل رسواییت زده شده اگر گلشیفته کاری کرده به خودش ربط داره و اصلا به کسانی مثل تو چه ربطی داره ای دزد فیلمنامه تویی که آبروی همه را تو ایران بردی انشالله روزی برسد که انکر الچهره ها و سیاه دلهایی مثل تو را از .. دار بزنند .
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:50
lucas71 - اوپسالا - سوئد
اینم از فرهنگ ۲۵۰۰ ساله ایرانی‌ که این آقا در عرضه ۲ دقیقه اصالت یک خانواده را به به لجن کشید.. به کجا روانیم ما...... من از اول فکر می‌‌کردم این یارو خیلی‌ جواد تشریف دارن... که آخرش گفت جواد حسینی هستم کلی‌ خندیدم... این سلحشور هم شده کاسه داغ تر از اش...
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:56
yashar eldogan - کرج - ایران
با شنیدن حرفهای سلحشور چند نکته به ذهنم خطور کرد:1)فارغ از هرگونه اظهارنظر در مورد حرکت خانم فراهانی، سوال من از آقای سلحشور این است که آیا ایشان فقط از این گونه حرکتها متعجب نمیشوند یا اعمال منافی عفت توسط افراد متعهد نظام هم تعجب ایشان را بر نمی انگیزد؟2) سکوت ایشان و افراد هم مسلک ایشان در مورد نارساییهای موجود و فقر و فحشای جامعه که محصول 3 دهه مدیریت متعهدین در مملکت است موجبات نگرانی حضرت آقای سلحشور را بر نمی انگیزد؟ 3)دو مورد مشخص از دزدی در نظام مسجل و رسانه ای شد(آقای خاوری و دکتر کردان بزرگ) که در هر دو مورد، مومن اعظم فرمودند که قضیه را کش ندهید و مخصوصا در مورد آقای کردان اشاره به نریختن آبروی مومن کردند. سوال از آقای سلحشور اینست که یک دزد بیت المال آبرومند است و حرمت خانه خدا برای آبروی ایشان متصورند اما برای خانواده فراهانی که کوچکترین نقشی در این قضیه ندارند،هیچ آبرویی متصور نیستند و تازه، قضیه را هم کش میدهند.
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:59
په ن په - کاونتری - انگلستان
...تن خودشه می‌خواد بفروشه ، شمارو سننه
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:06
hamed90 - استانبول - ترکیه
این آدم(گلشیفته) از جمهوری اسلامی پول گرفته میدونید چرا بخاطر اینکه جمهوری اسلامی بگه دیدین ما میگفتیم اگه آزادی باشه بی حجابی باشه چی میشه حالا دیدین اینم یه نمونش ، فکر نکین تو ایران همه جوونند که مثل شما فکر بکنند واقعا سیاست چیز کثیفیه یه آدمی که انقدر معروفه نباید این کارو میکرد مگر اینکه پول از دولت گرفته باشه.واقعا باید لخت می شد تا این احمقا اینجوری حرف بزنن که همه همینن من واقعا براین باورم که این خانم از جمهوری اسلامی پول گرفته تا اینا مثل همیشه زبون درازتر بشن.و هرچی می خوان به سینما و مردم بگن مثل این آقای سلحشور.
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:23
iSam - لندن - انگلستان
واقعا اسلام و جمهوری اسلامی شعر کامل است.
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:29
potatis - مالمو - سوئد
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان، آقای سلحشور اینکه خانم گلشیفته چه کاری کردن به شما و هیچ کس دیگه ای ربطی نداره ،بدن خودشون بوده دوست داشتن لخت شن، سقوط و کثافت کاری سینما مال وقتی هستش که فیلمنامه دزدی و دزدی اثارادبی قباحت خودش رو از دست میده.
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:31
(KaViR) - ماستریخت - هلند
جم کنید کاسه پزتنو،،،مؤمنین برن همون صیغه بازیشونو کنن،،گلشیفته آفرین بتو،،،،اینا میسوزننننننننننن،،خودشون آخر کثافت بازی هستن،،،کارت هیچ موردی نداره،،کثافت خودشننو اون طرز فکرشونه...
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:32
bijan_Manchester - منچستر - انگلیس
جالبه که، خودش که خوب و بد را اول تعریف می‌کنه بعدم قضاوت می‌کنه . حتا نمی‌گه "بنظر من"، انگار خود خداست داره حرف می‌زنه، به شما چه که می‌خواد با بدنش چیکار کنه. بابا ما نمی‌خوای بریم بهشت آخه زوره (هل ندین).
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:32
porharfi - آرنم - هلند
حرکت .حرکت ِ سرنگونی ِ رژیم ِ ملایی ه!!..که همه به آن حرکت بیشتر می اندیشند !که. گلشیفته فراهانی !!///
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:35
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
آقای جـواد حسـینی، نـــاموس میدونی چیه؟ اگه میدونی چرا نیشت بازه و لودگی میکنی؟ تو و سلحشور فیلمنامه دزد قطعا عقده جنسی ندارید.
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:45
احتراز - دورف - آلمان
آخه اشغال به تو چه مربوطه.
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:50
compatriot - تورنتو - کانادا
درود فراوان بر گلشیفته! اگه راست می‌گید بیفتید دنبال فیلنامه دزد سلح گور! اگه بیفتند دنبال گذشته تو جوادحسینی رجانیوز. از قیافه و سیبلت پیداست معلومه که چه کثافتی هستی! اگه مومن واقعی‌ بودید هرگز چنین کاری را نمیکردید. چقدر اسان است برای شما کثافتها, شما متهجران, ابروی دیگران را ریختن ..
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:43
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
آفرین بر گلشیفته فراهانی که انقدر اینا رو گندم برشته کردی خوب از قیافه این آقا مشخص که چه حسادتی می‌کنه این آقا مغول بود این که سیبیل مغولی بود ولی‌ فارسی صحبت میکرد
شنبه 8 بهمن 1390 - 16:55
albaloohe - مونستر - آلمان
حسینی‌ برو خفه بمیر بابا.....
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:10
farrokhbaba - مونیخ - آلمان
حسینی، اگر این کامنت را میخوانی‌ خوب توجه کن: دوران کثیف تو و امثال سلحشور به پایان نزدیک میشود. بترس از خشم ملت.
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:14
samirani - تورنتو - کانادا
کاشکی شماره ی مامان و خواهر خودت هم میگرفتی بینم گوشیشون روشنه یا خاموش . بمیر بابا با اون جوشهای بد ترکیبت خفه شو فیلمنامه دزد!!
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:30
raha1984 - هامبورگ - المان
برید بمیرید ادم حالش بهم میخوره ازتون ! چندش اورین مملکت رو به گند کشیدید نام و اعتبار ایران و ایرانی رو زیر سوال بردید که هر ننه قمر شلیته پوشی برامون شاخ و شونه میکشه انوقت نشیتید مستند سازی میکنید ؟ فاحشه شما هستید و فاحشه خانه حوزه هاتون و بیت رهبریتون
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:24
antidictatour - پاریس - فرانسه
خفه شو مردک دجال گلشیفته تو دله مردم جا داره تو تو یکجایه دیگشون.
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:33
supergamer - کاشان - ایران
حالا دیگه همین مونده که این سلحشور فیلمنامه دزد،واسه ما منتقد شده!!
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:47
massoudoslo - اسلو - نروژ
درود و احترام قلبی من به خانم گلشیفه فراهانی و خانواده ایشون . خانم گلشیفته فراهانی عزیزند .آقای سلحشور هم در این کلیپ سست ساختگی مثل دفعات قبل بوچ و دور از محتوا نظرشان را میفرمایند . به آقای سلحشور ربطی ندارد و نظر ایشان نمیتواند در مورد شخصیت هایی مثل خانوم فراهانی اثر گذار باشد. آقای سلحشور چرا در مورد ان فرمانده نیروی انتظامی که زنان را لخت به نماز جماعت وا میداشت تا حالا اظهار نظری نکرده!!؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 17:52
hamed90 - استانبول - ترکیه
این آدم(گلشیفته) از جمهوری اسلامی پول گرفته میدونید چرا بخاطر اینکه جمهوری اسلامی بگه دیدین ما میگفتیم اگه آزادی باشه بی حجابی باشه چی میشه حالا دیدین اینم یه نمونش ، فکر نکین تو ایران همه جوونند که مثل شما فکر بکنند واقعا سیاست چیز کثیفیه یه آدمی که انقدر معروفه نباید این کارو میکرد مگر اینکه پول از دولت گرفته باشه.واقعا باید لخت می شد تا این احمقا اینجوری حرف بزنن که همه همینن من واقعا براین باورم که این خانم از جمهوری اسلامی پول گرفته تا اینا مثل همیشه زبون درازتر بشن.و هرچی می خوان به سینما و مردم بگن مثل این آقای سلحشور.
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:16
دوست حق گو - لندن - انگلیس
این یارو فکر میکنه کشف کرده ، بیمرام ، بی وجود ، ناجوانمرد ، شک نداره خودش اینکاره هست ،قیافش و صداش که این میگه ،اگرنه هیچ شیر پاک خورده ای چنین کاری زشتی نمیکنه
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:18
parvaz39 - هامبورگ - آلمان
خبرگزاری رجا نیوز یک خبرگزاری تصویری نیست و به گمان من این گزارش غیر قانونی میباشد و اگر این عمل در کشوری که قانون اجرا میشود بود این گزارشگر و این خبرگزاری پیگرد قانونی باید میشد . و در ضمن یا من بیخبر هستم و یا اینکه متاسفانه حرکتی در حمایت از گلشیفته عزیز انجام نگرفته تا به حال .
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:31
چکاوک - لندن - انگلستان
Dionysos- پارسی > درود ، کاملا با شما موافقم ++++ اینها همان معیوب فکران و فاسد اندیشانی هستند که فتوای میدهند " زنان حق دست زدن به موز و خیار را ندارند ". وای که چقدر افکارشان تهوع آور است :(:(
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:20
ali1111 - تهران - ایران
روانی‌‌ها جوری رفتار میکنند انگار مملکت هیچ، هیچ مشکلی ندارد جز این مورد؟!! یعنی‌ تو این شرایط واقعاً کار بهتر از این ندارید؟!!! معتمد آریا خوب جواب داد که نیمه کاره خداحافظی کرد...
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:28
Mike_gbg - گوتنبرگ - سوئد
حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:39
جوزف اسمیت - بارسلون - اسپانیا
چرا این آقای مصاحبه کننده در شروع گفت آقای سوراخ شور؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:40
red road - دبی - امارات
جدا از کارگند شیفته این اقامی فرماییند بیخیال سینما شیم هاها یعنی چی؟همش افراط وتفریط کی میخوان درست شن؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:59
*پسر شجاع* - تهران - ایران
این احمق هنوز نفهمیده که گلشیفته خواسته با این کارش به فرانسه زلزله بیاد ..باید یه کلاس توجیهی براش تو حوزه علمیه قم بذارن تا 2 زاریش بیفته ..
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:00
delmorde - یوتوبوری - سوئد
چاپیدن و بذل و بخشش ثروت ملت فروختن دختران و زنان ایرانی به شیخهای کثیف، حریص و شکم پاره خلیج فارس، بهاختیاد کشیدن جوانان بیکاری و گرانی جز اعمال حلال و مورد پسند خداوند است و گناه نیست. میلیارد میلیارد دزدیدن و به خارج از کشور توسط ادمهایی مانند خاوریها برای روز مبادیتان ثواب است و به حساب نمی اید انتقادی هم نباید کرد و به مردم پاسخگو نباید بود؟! آنوقت جسبیدید به کسی که رفته در محیطی کاملا آزاد و داره زندگی خودشه میکنه. بابا به پدر و مادر بدبختش چیکار دارید. او اختیار خودشه داره، و نمی خواد دیگه به ایران برگرده.چی میگید؟ او هنرپیشه آمریکایی شده.
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:08
rosa2010 - بورنموِث - انگلستان
واقعاً برای خودمون متاسفم ،گلشیفته تا وقتی‌ ایران بود متعلق به سینما ایرانیها بود وقتی‌ مشکلات بیشمار داشت رجا نیوز کجا بود که با همه مصاحبه کنه ،چقدر ما غافلیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 18:42
morgan123 - واشینگتن - امریکا
چرا گلشیفته نادان کاری کرد که صداهای بر حق ترجیح بدهند که خاموش باشند و حرفی برای گفتن نداشته باشند همین بود که ذکر شد این قبیل اعمال آب به آسیاب دشمن ریختن است. اصولا این چه مبارزه ای بود که پدرش را سرافکنده کرد. نمایش پستان و بدن لخت کمکی به مردم آخوند زده نمیکند.
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:17
salar_ee - مونتریال - کانادا
برید جمع کنید بساطتان را فکر کردید مردم خرند..............گور پدر سلحشور با اون طرز فکر 1500 سال قبل
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:25
Afshin London - لندن - انگلستان
دم گلشیفته گرم، یک موی این دختر به تمام این انسان نماها می ارزه.
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:27
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
تا بیننده احمقه ، این مرد مفلس در فیلم سازیش در نمیمونه!
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:42
arash hitler - کرج - ایران
hamidla - هامبورگ - المان دوست گرامی با کامنت شما کاملا موافقم.یکی نیست به اینها بگه آدم زنده که قیم نمی خواد اگه به قول خودشون گناه هم کرده باشه میره جهنم پس این همه جینگولک بازی ها برای چیه ؟بابا اصلا دختره دوست داره اینجوری زندگی کنه به کسی چه مربوط؟گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.تازه اگر خانم گلشیفته این کار رو کرده باشه به پدرش چکار دارید ؟اخه چرا عادت کردید هی همه چی رو به هیچی ربط بدید !اینها هم در دستورات دینی شما نوشته شده دین فروشها؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:15
vampire92 - اسلو - نروژ
واقعأ که،آخه مرتیکه گیریم که واقعیت داشت به شما چه؟؟؟شما سر پیازید یا ته پیاز. آخه مرتیکه تو که از ادب و اخلاق حرف میزنی‌ خودت معنی اخلاق و ادب رو می‌فهمی ؟؟؟؟. دمه پدرش دم خوشم اومد ازش. آخه ما ایرنیها کی‌ می‌خواهیم آدم شیم؟؟تا کی‌ می‌خواهید به جنسه زن توهین کنید. مثل فیلمه زهره ابراهیمی که حتی خواست خودکشی‌ کنه از دست این فرهنگه بی‌ فرهنگ،ا. من یه ایرانیم و با افتخار میگم که این فیلم واقعیت داره،و خیلی هم افتخار می‌کنم که خانم گلشیفته این کارو کرده.تو گوره خمینی که با این مملکت چیکار کرد
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:50
دنیای وحشی - تهران - ایران
قیافه ترسناکش به درد فیلمهای دراکولایی می خوره .آخر عقده هایی عالمه .
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:31
Camran - بـغداد - عــــراق
من نمیدانم این کثافتها چرا به ابروی مردم گیر دادن، خودشون سرپا ردر ولنجارن بعد یارو طوری حرف میزد اینگر مهدی منتظر بود. توف به تمام عقده ای‌ها
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:06
shahrooz93 - دبی - امارات
بهتره به جای ساخت اینجور مستندها، مستندی دربارهٔ صیغه بسازند که چطور با این قانون مسخره دارند خانواده‌ها را از هم می‌پاشند. ایران با برهنه شدن یک ایرانی بازیگر به لجن کشیده نمی‌شود بلکه با همین قوانین صد من یه غاز کله پا می‌شود. بعد به نام اسلام هم تمامش می‌کنن.
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:25
Pezhman - وين - اتريش
کهریزک تلفن نداره؟ پسران شیعه را طبق فرمان امام خامنه‌ای حامله می‌کنید.بعد به تظاهر , نگران بالا رفتن آمارِ ا, وا خواهرهای شیعه مذهب و نابودی عفت عمومی هستید.!!!!!. قربون برم خدا رو. یک بام و دو هوا رو. تقیه کارمونه , ضحاک رهبرمونه
شنبه 8 بهمن 1390 - 19:49
Taxi 777 - زوریخ - سویس
کسى نیست به أینا بگه وقتی که اون اخوند شکم گنده داشت تو خونه اش با زن شوهردار زنا میکرد غیرتی نشدین و رجانیوز مستند درست نکرد واقعاً که شما پستترین انسانها هستید. اگر از در اسلام وارد مبحث میشید,به شما بگم که ابروى یک مسلمان را بردن حتى اگر واقعیت داشته باشه به اندازه قتل ان مسلمان گناه کارى خانم فرهانى به شیوه خودش زندگى میکنه تو رو سنه نه. مشکل اعتیاد رو حل کنید مشکل مسکن رو حل کنید مشکل دزدهاتون را حل کنید
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:35
Khatoon khanom - اسلو - نروژ
اصلا از بابای گلشیفته اجازه گرفته که با صحبتش داره فیلم مستند میسازه این مزدور بی‌ شرف اسلامی؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:42
Alexberd - بوداپست - مجارستان
چرا ما قادر نظرات مخالفمون را تحمل کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای سلحشور به شما چه؟؟ چرا فکر مکنین که فقط خودتون راست میگین؟؟؟؟ واقعا اینها یعنی چی؟؟؟ ای کاش ما قدرت تحمل نظرات مخالف را داشتیم. من اینکار را محکوم میکنم نه به خاطر غلط بودنش به خاطر اینکه ایشان فک مکنن که فقط خودشون فک میکنن!!!!!
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:45
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
برو بابا گمشو آشغال دزد
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:59
sarbaz007 - المان - المان
باز این ته شر زرر زد آقا برو یه نگاهی توی آینه یه نگاهی به خودت بنداز
شنبه 8 بهمن 1390 - 21:02
persian boy00 - تهران - ایران
این صحبتم با آقای جواد حسینی از رجا نیوز. آیا شما اینقدر مردش بودی که وقتی‌ حاج آقا گلستانی به همسر همکارش تجاوز کرد و گندش هم در اومد یا بقیهِ دولتمردان یا اون زارعی بی‌وجدان بهشون زنگ بزنی‌ یا به همکاراشون و دلیلشو بپرسی‌ یا نه چون جأگهتو تو خطر بود اما در مورد این موضوع چون دستمال به دستیتو به مدیرانت ثابت میکردی و جایگاهتو محکم تر میکردی رفتی‌ سراغش. و سلحشور میگی‌ مؤمن‌هایمان چرا ساکت نشستند ، پس تو آخه خیلی‌ مؤمن هستی‌ چرا در برابر اون جریان حاجی گلستانی و زارعی و بقیه ساکت شودی چون خودتم مثل همونایی پس اگه اینطور میگی‌ که نونِ پدر مهم پس پدرهأی اونا هم اشغال و عوضی‌ بودند مثل خودِ تو که سوکت کردی در برابر ماجرای اونها. پس تو مؤمن نیستی‌، یه آشغالی هستی‌ مثل همه اونها
شنبه 8 بهمن 1390 - 21:07
samijh - چارلستون - آمریکا
این حسینی فکر میکنه زرنگه واقعا!!؟ سلحشور که ثابت کرد دزده آدم خوبس؟ درود بر رهبر انقلاب که باعث شد من و تو به آزادی چنگ بزنیم و دین گریز شویم!
شنبه 8 بهمن 1390 - 21:34
OnLine. - تهران - ايران
سلحشور می‌ذاشتی تلفنت چنتا زنگ بخوره بد گشیتو بر داری تابلو گاگول آخه توام که سنّ داری اهمقیی چرا آخه؟ اون مجریم سیبیلش منو کشت.لللل
شنبه 8 بهمن 1390 - 21:42
antidictatour - پاریس - فرانسه
پیشانی گر ز داغ گناهی سیه شود بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا
شنبه 8 بهمن 1390 - 22:05
sasan83 - شیراز - ایران
درود بر آقای فراهانی، بزرگ مرد سینمای ایران،جناب آقای فراهانی عزیز بدونید که، این اتفاقات با اخلاقیات انسانهای کریه و کثیف و پست و کفتار صفت منافات دارد. آقای فرهانی عزیز، خودتان به خوبی‌ میدانید که اصولاً تعریف کار بد این نیست. از جمله کار بد ، شستشوی مغزی مردم با عربده کشیدن بر فراز منبرها و ترویج مرده پرستی‌ و توهین به خداوند است. من و جوانان دیگر ایران عزیز به خوبی‌ شما را درک می‌کنیم، چرا که کفتارهای جمهوری اسلامی مهر سکوت را بر لبان همه مردم عزیزمان زده و اگر شما به نحوی غیر از این سخن بگویید کفتارها به شما حمله ور میشوند. و شما جناب آقای خبرنگار، اگر در همان لحظه و بلکه همیشه شماره همراه مادر اقای سلحشور بی‌ شعور یا رهبر عزیزت را بگیری هیچوقت بر نمیدارند، البته که ایشان بازیگر نیستند. ما به زنان بازیگر ایرانی‌ افتخار می‌کنیم. آنها زیبایی واقعی را با وجود آنهمه انسانهای کثیف النفس مانند سلحشور برای سینمای ما به ارمغان آورده‌ند. من از همینجا به تمام بازیگران زن ایرانی‌ درود میفرستم و با جان دل‌ برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.
شنبه 8 بهمن 1390 - 21:54
جمشيد جم - تهران - ایران
خواستم فحش بدم دیدم نمیشه چون همش سانسور میشه. خواستم یه چیزی برعلیه این مرتیکه بگم دیدم همه بچه ها هرچی که لیاقتش بوده بارش کردن. خواستم یه لیچارد به این الدنگ خبرچین بگم دیدم اینقدر حقیره که لیاقت لیچارد منو نداره.. ولی از اینجا به عمو بهزاد خودم میگم . عمو جون غمت نباشه. یه ملت پشت سر خودت و خانواده ات هستن.. گلی نور چشم ماست و هیچ عجوزه ایی نمیتونه اونو خراب کنه.. با ساختن این فیلم مستهجن گلی جون مارو بیشتر تو دل ها جا کردن.. درود به شرف خانواده بزرگ فراهانی..
شنبه 8 بهمن 1390 - 21:57
antidictatour - پاریس - فرانسه
جواب کوتاه گلشیفته فراهانی به انگل سینما سلحشور ـ۲۹۸۰ کلیک. sharepic.me. سلام آقای فرج الله سلحشور: من گناه کردم ,مردم بدن برهنه من را دیدند ولی هنوز دوستم دارند , تو که حضرت ایوب هم شدی ولی همه ازت متنفرند میدانی چرا؟ چون من چیزی برای پنهان کردن ندارم اما تو زیر پوستت یک شهر ریا پنهان کرده ای گلشیفته فراهانی
شنبه 8 بهمن 1390 - 22:36
proud to be persian - کاونتری - انگلستان
تو نگران ناموس خودت باش . الهی زجر کشیدنت رو ببینم .. به تو هیچ ربطی نداره که کی چیکار میکنه مگه همه ناموس شما به شرف ها هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا نسلتون رو نابود کنه
شنبه 8 بهمن 1390 - 23:09
yangum - استاوانگر - نروژ
دوستان تبریک میگم بهتون. همه زورشون رو زدند که ریال بشه پهن، حالا هم دارن زورشونو می‌زنن ایران بشه افغانستان، تهران بشه کابل. واقعا تبریک میگم، واسه اینکه دنیا رو به پیشرفت، ایران رو به پسرفت. جالب بود که تو این مصاحبه تنها کسی‌ که حاضر به صحبت شد خود سلحشور بود، و احتمالا به همهٔ خانوما گفته بودند که قراره بهتون زنگ بزنیم، تلفنتون رو خاموش کنید. خدا میدون این سیاه بازیها که می‌خواد تموم شه. شاید وقتشه که یه جنگ حسابی‌ بشه که این آشغالارو جرو کنیم بریزیم بیرون؟؟؟؟ شما چی‌ می‌گید؟؟؟؟
شنبه 8 بهمن 1390 - 23:10
vezveznazi - تهران - ايران
دمت گرم خانم گلشیفته زنده باشی‌
شنبه 8 بهمن 1390 - 23:12
mossi - بیرمینگهام - انگلستان
خدایی بچه ها خوب به حرفای این .. گوش کنید اونوقت خودش تو این سینما داره کار میکنه و دارد نون زن و بچه میده.فردا هم دخترش میشه نقش اول فیلمها. مرگ بر تو و اون حسینی بی همه چیز و درود بر اقای فرهانی و دختر گلش که من عاشقشونم
شنبه 8 بهمن 1390 - 23:18
rasystem - پاریس - فرانسه
جا بدت سوخته داری اب می ریزی خنکشه ( س ل ح ش و ر)
شنبه 8 بهمن 1390 - 23:36
liliskh - ارنهم - هلند
مرسی خانم معتمد اریا. خیلی خوب جواب دادید.  سلهشور وقتو تلف نکن دیرت می شه برو فیلمنامه بدزد. گلشیفته دیگه ایران نیست.  توی یک دنیای ازاد زندگی میکنه .هر کار دوست داشته باشه انجام می ده.  اختیاره زندگی خودشو داره. به هیچ کسی هم مربوط نیست.  دووووست داره اینجوری زندگی کنه.
شنبه 8 بهمن 1390 - 23:56
anty mola - اربیل - عراق
از لج این اسلام منم میخواهم جلو کامرا لخت مادر زاد بشم به هرکی مربوط باشه به ریشوهای اسلامی کودن بسیجی ربطی ندارد بیخودی خودشونو جر ندن ............
شنبه 8 بهمن 1390 - 20:59
odin - انتورپن - بلژيك
خوشم اومد گلشیفته یه کاری کرد با رجا نیوز و این ساندیسخورها که حداقل فهمیدن مردم در موردشون چطوری فکر میکنن. این جواد حسینی و سوراخ شور صد در صد این چند روزه کامنتهای مردم رو خوندن و میدونن چه خبره. خوشم اومد از اینکه اینجا هم فیلم رو گذاشت تا اقایون نظر بچه های اینجا رو هم ببینن البته اینجا قوانین مخصوص خودش رو داره و مردم هرچی بنویسن منتشر نمیشه اما تو فیس بوک این محدودیت عفت کلام! نیست. اونجا حسابی شونه های اقای سوراخ شور و حسینی رو گرفتن.از قدیم گفتن، عقل که نباشد، جان در عذاب است! این بدبختهای عقده ای هم تا یکی یه کاری میکنه بدون توجه به دو روز بعد و نظر مردم که کاملآ مخالف اونهاست، یه چیزی میگن که بعد پیر و جوون و زن و مرد میزنن تو دهنشون. اقای حسینی گوارا وجود.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 02:02
timeless miracle - تورنتو - کانادا
سلحشور خفه بمیر .
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 03:46
ranande taxi - منچستر - انگلستان
آقای سلحشور اگه سینمای ایران فاحشه خونست پس تو هم دربون این فاحشه خونه ای!!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 06:00
Alexberd - بوداپست - مجارستان
چه قدر از این مرد تیکه حسینی متنفر شدم. فک میکنه که مثل خیلی حق به جانب شده . خیلی آشغاله بیش از اندازه ....... خاک تو سرت مرد تیکه .......!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 06:44
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
ای‌تف‌به‌گور‌پدر‌این‌مجری‌فرصت‌طلب‌‌و‌امثال‌این‌سلحشور‌نفهم‌که‌‌درجامعه‌الان‌‌‌نقش‌یه‌کفتار‌و‌لاشخورتوی‌جنگل‌رو‌دارن٬مرتیکه‌‌‌عوضی‌(سلحشور)نسل‌آدمهایی‌مثل‌‌تو‌در‌حا‌انقراض٫.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:45
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
واقعاً‌به‌شهامت‌گلشیفته‌فراهانی‌در‌انتقام‌گرفتن‌باید‌تبریک‌گفت‌٫چون‌بی‌دلیل‌بعد‌ازبازی‌در‌. فیلم‌«اندام‌دروغ»ممنوع‌کار‌شد٬امثال‌این‌سلحشور‌کودن‌‌انموقع‌کجابودندکه‌ازگلشیفته‌که‌. بیگناه‌محکوم‌شدحمایت‌کنید‌؟اولاً‌زندگی‌شخصی‌خودشه‌و‌به‌کسی‌ربطی‌نداره‌ودوماً‌. دستش‌درد‌نکنه‌چون‌چنان‌انتقامی‌گرفت‌‌که‌تا‌انجا‌همه‌تون‌سوخت٬
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 07:48
aghaamir - زوگ - سوئيس
حسینی‌ تو خیلی‌ بیناموسی
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 08:42
فوتبالیست - لندن - انگلستان
من نمیدونم چرا ایرانیها هر وقت یکنفر اولین کامنت را حالا چه موافق و چه مخالف در مودر چیزی ثبت میکند بقیه هم مثل بُز پشت سر اون شروع میکنن به تقلید از نظر اولی!!! جالبه شماها جماعت هزار و یکرنگ تا دیروز حمله کرده بودین به گلشیفته بیچاره چالا چون یه مصاحبه با این مفلوک کردن و اون هم نظرش رو در این مورد داده مثل بقیه شما که چند روز پیش حمله کرده بودین اکثرا نظرتون برگشته بیشتر به نظر میرسه که اکثر شما مثل همون جناب بُز فقط بلدید از کامنت قبلی تقلید کنید. تو رو خدا یه نگاه به کامنت اول بندازید و کامنتهای مقلد بعدی رو هم ببینید.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:07
danial nabi - استكهلم - سوئد
این مزدور نوری زده، خود فاسد اخلاقیست و کسی‌ هم نظر این الدنگ رو نپرسید که مثل نخود هر اشی زری میزند، خفه خون بگیرد سنگین تر است.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:11
muzi - لندن - انگلستان
خدائیش خیلی‌ فریبکار هستید. دست هر چی‌ حـ... رو از پشت بستید.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 09:39
hana257 - شیراز - ایران
کاشکی یک نفر میتونست این کامنتها را یه جوری به این آشغال میرسوند تا دفعه دیگه به خودش زنگ میزد.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 10:11
rima lux - لوکزانبورگ - لوکزانبورگ
زنده‌باد گلشیفته
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 10:39
ghafas - مشهد - ایران
تا الآن می گفتم گلشیفته جون چرا آخه اینکار رو کردی ؟ اما اۀان این حسینی کثافت و ان خیارشور عوضی کاری کردند با این ویدیو که دلم می خواست عین گلی جون خوشکل بودم و می رفتم همون کارو می کردم جلوی دوربینهای دنیا تا مردم بدونن نگاه غمگین گلشیفته جون چه می گفت
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 11:06
Alexberd - بوداپست - مجارستان
دستت طلا گلی جون!!! تو به کارت ادامه بده!!! اینها همشون از حسادت دارن میترکن. داره دود از آنجاشون بلند میشه!!!!! خاک تو سرت سلحشور و از آن بدنر این آشغال حسینی!!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:05
golly47 - فرانکفورت - المان
زنهائی ایرانی‌ به غیر از سیبیلو‌ها شون شجاعتشان را بایست تحسین کرد جواب سلحشور این است اگر دوربین مخفی‌ در خانه هر یک از آخوندا قرأ دهید که مردم ببینند آنها چه کارهای انجام میدهند آنوقت همه چی‌ درست میشود
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:26
odin - انتورپن - بلژيك
جناب ایرانیان یوکی، خداوکیلی تاحالا صفحه ای اینقد منفی خورده بود؟ من که یادم نمیاد! اقای سوراخ شور و اغاجوات (اونا چیه رو لبات؟) نوش جان. البته «عزیزان من» این نوک کوهه، سر گنده زیر لحافه. تمام دستگاه امنیتی و خبری و تبلیغی مملکت رو بکار انداختن که از مردم و هنرمندها و مشاهیر و محترمین ملی یه چیزی پیدا کنن یا خودشون بسازن، که باهاش مردم رو تحقیر کنن و از طرفی کثافتکاریهای خودشون رو بپوشونن، اما یکی مثل ا.ن که مورد تائید عظما هم بوده و درموردش گفته:«عزیزان من این ا.ن بچه خوبیه نظرش بمن نزدیکه!!» یهو میاد 140هزار تا پرونده سرقت و کثافتکاری و خیانت و دزدیهای اغایون نمایندگان خدا روی زمین رو از وزارت اطلاعات میدزده و تهدید میکنه که «بگم؟ ،بگم ؟.اغای عظما اورین، مبارک است انشالله.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 12:53
avasar - وین - اتریش
سانــــــــــــــــــــــدیــــــــــــــــــــــــــس
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 13:19
mahasta - مونیخ - آلمان
زنده با د گلشیفته فراهانی
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 13:28
azrakhsh - اراک - ایران
لعنت برتمام کسانی که به هرطریقی به بقای این نظام ضدانسانی کمک میکنندوازانجام هیچ عملی واهمه ندارند
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 13:40
Hossein philippines - سبو - فیلیپین
واقعا جای تاسفه آدم نمدونه چی‌ بگه، به امید روزی که بتونیم تمام انسانها را با آزادی گفتاری و آزادی دینی و آزادی پوشش و تمام آزادیها ببینیم.....................!!!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 14:35
felora - تهران - ایران
باور کنین دیگه بین مردم هیچ حرفی از گلشیفته نیست . همه دارن تا اونجا که میتونن مواد غذایی انبار میکنن ... مردم نگران چیزهای دیگه ای هستن و اینهادنبال فرهانی ها که بیشتر خردشون کنن !!
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 16:12
آینه - لندن - انگلیس
فقط قیافه این م.... به رو یادتون باشه که یک روز باید بیاد دادگاه. دیگه مطمئنم این عکس فوتوشاپه و سناریو سلحشور هست گندش خیلی زود درمیاد.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 16:34
Azadikhah - تكسل - هلند
. جواب کوتاه گلشیفته فراهانی به سلحشور:سلام آقای فرج الله سلحشور: من گناه کردم ,مردم بدن برهنه من را دیدند ولی هنوز دوستم دارند , تو که حضرت ایوب هم شدی ولی همه ازت متنفرند میدانی چرا؟ چون من چیزی برای پنهان کردن ندارم اما تو زیر پوستت یک شهر ریا پنهان کرده ای.گلشیفته فراهانی.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 16:39
tehran21 - لندن - انگلستان
واقعا خجالت آوره
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 17:05
Nasle-Aval - لوزان - سوئیس
Azadikhah - تکسل - هلند-بسیار زیبا گفتی‌ هموطن،مختصر و مفید. با مدعی نگویید اسرار عشق‌و مستی...................تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی.
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 21:22
Ali sabz - منچستر - انگلستان
اقاى سلحشور اگر شما شرافت و ناموس و حیا داشتئ این همه مقاله و جملاتى که در مورد شما گفتند کمى تاثیر گذار بود(ژتون اضافى دارى) صحبت کوتاه و نظر جنابعالى را جلب میکنم به نظراتى که دوستان دوستان در این صفحه و روزهاى قبل در مورد سخنان جنابعالى داده اند وحال انانیکه این کلیپ را طراحى کردند مشخص البته این آقاى حسینى با زیرکى تمام از آب گل الود خوب ماهى گرفت وبا این کار اسمو عکسشو لااقل چند نفرى دیدندو دل این بنده خدا هم شاد شد. ومن الله توفیق
یکشنبه 9 بهمن 1390 - 22:39
Azadikhah - تكسل - هلند
فوتبالیست - لندن - انگلستان: میتونی‌ نظر من رو در باره همین جریان در مورد عکس گلشیفته فراهانی در همین سایت بخونی و سر سری قضاوت نکنی‌.!. /من که رنگ عوض نکردم و در ضمن ادب رو رعایت کن دوست عزیز!با تشکر
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 05:26
Dionysos - پارسی - فرانسه
چکاوک - لندن - انگلستان، درود، دوست عزیز. حقیقتا افکار سلحشور و مزدوران رژیم اسلامی تهوع آوره. این مردک عقده ای اگر چنین حرفی رو در فرانسه به یک خانم گفته بود یا باید در رسانه ها عذر خواهی می کرد یا محاکمه و جریمه سنگینی می شد. مزدوران نظام خیلی بی آبرو و بی شرف هستند. همه این عقده گشایی ها به خاطر سست عنصری و بی شخصیتی آنهاست. این مردک باید محاکمه بشه به خاطر تهمت و افترا و اهانت جنسیتی!!
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 07:19
sefead - لندن - انگلستان
شما آقایان حسینی و سلحشور برید یه مستند از دولت و گند زدن به پولِ ایرانی‌ بسازید، ۲ هفته بازار آرز و طلا نابسامان بود ولی‌ یه نفر هم جرات نکرد به گوشیِ همراهِ آقایونِ مسول زنگ بزنه و نظریه بپرسه، ۳ ماه وقت داشتین از آقای خاوری رئیسِ بانکِ ملی‌ مستند بسازین، خجالت هم خوب چیزیه،
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 13:51
چکاوک - لندن - انگلستان
Dionysos - پارسی > درود هموطن عزیزم، چرا راه دور برویم در همین سایت شما اسید پاشها، زن ستیزان و اسلامیون مردسالار را هم میتوانی بشناسی، من همیشه میگم که حتی اگر این حکومت فاشیستی اسلامی هم عوض شود افکار سیمان شدۀ مردم در مذهب را چه باید کرد !! نوحه خوانی برای محمد خود زنی برای حسین و ضجه زدن برای زینب ، اینها جزو زندگی رقت بار مردم شده. و بهمین دلیله که این مردک رجزگو و بی مایه، سلحشور از دروازۀ ویران شدۀ مذهبِ خراب محمدی وارد میشه و برای مردم مذهب زدۀ کوته فکر اینجوری روضه خوانی میکنه. متاسفانه این حال و روز مردم است.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 13:55
hameshehbahar - انگلستان - انگلستان
معلومه کار گلشیفه بد جوری سلحشوره سوزونده . اگر مثل خواهرهای زینب برای ایشان استریپ تیز می کرد خوب بود ولی حالا اخه و مرتد!!!!!
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 15:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
چکاوک - لندن - انگلستان، ممنون هموطن عزیزم، من معتقدم وقتی رسانه های ملی و پول از دست این آخوندها گرفته شود مردم ایران بهتر به اینده فکر خواهند و تغییر شیوه و مرام خواهند داد. دیگر جنون این عقده ای های مزدور انسان ستیز اسلام زده را نمی شود تحمل کرد. شاد باشید
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 16:08
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. ظاهرا شما بیخداها کم کم دارید خیلی پر رو میشد ..پاتون رو از گلیمتون خیلی درازتر کردید ..عزیز جان! همانطور که گفتی مردم فقط مخالف دیکتاتوری هستند و اتفاقا به اعتقادات و فرهنگشون خیلی هم علاقه دارن ..هر چند که بی هویتها براشون ناراحت کننده باشه ..خیالت راحت ! هر حکومتی در ایران باشه بیخداها این آرزو رو بگور خواهند برد که بتونن در خیابانهای ایران کاناوال برهنه ها رو راه بندازن ..عزاداری روز محرم خیلی شرف داره به کارناوال برهنه های شما بیخداها در خیابان ..
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 16:19
falakolaflak21 - لندن - انگلستان
مومنین ما مشغول فیلم نامه دزدی بودند
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 17:06
parsa83 - استکهلم - سوئد
اگر سینما جای عیاشی این بی پدر مادر اون تو چه ... میخوره از نظر این عوضی سینما فقط جای فیلمنامه دزدیه
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 19:34
irane javid alman - مونیخ - آلمان
آقای سلحشور و حسینی شماها خودتون نطفه حرام هستید.لازم نکرده در مورد دیگران نظر بدید.کی‌ میشه شماهارو در دادگاههای مردمی که مثل موش در حال التماس و غلط کردن هستید ببینیم.اون روز دور نیست.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 20:40
چکاوک - لندن - انگلستان
*پسر شجاع* آقا من با کسانی که چون شما ظاهرأ شیخ هستند و باطنأ شیطان سخنی ندارم. نکنه که این گلیم حضرت سلیمانه که به شما ارثیه رسیده !!! شتر ها را صف کرده بودند و نعل میکردند، کبک هم از راه رسید و پایش را بلند کرد این حکایت شماست که همه جا بدون دعوت به خودت خوشامد میگویی ، مگر من با شما هم صحبت شده بودم که ادعای وجود میکنی. با این سخنان پرت و پلا چی میخواهی بگویی ، شما بفرما دانه های تسبیحت را بشمار و "جواد حسینی" سایت ایرانیان انگلستان نشو.
دوشنبه 10 بهمن 1390 - 21:03
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. این همه توهم رو خودت تنها نوشتی یا از همفکرای برهنه ات هم کمک گرفتی :) ..واقعا جنسی که مصرف میکنی حرف نداره لوول..عزیز دل طرفداران برهنگی ! ..خیالت راحت ! اگه من رو ببینی به خودت میگی زکی! تو همین آیدی یه عکس دارم میتونی ببینی :)..من نه شیخ هستم و نه تسبیح به دست دارم بلکه یک آریایی اصیل هستم که اگه یه بی هویت به فرهنگ و اعتقادات مردم کشورم توهین کنه ناراحت میشم ..بابا این روشهای آب دوغ خیاری قدیمی شده .مطمن باش امثال بی هویتهایی مثل تو که فقط عقده توهین به فرهنگ و اعتقادات مردم ایران رو دارید ول معطلید ..مردم ایران برای امثال تو که فقط عقلشون تا برهنگی میرسه تره هم خورد نمیکنن ..در ضمن مثل اینکه یادتون رفته من جدیدا با شما آشنا شدم ..شما اول با اون فرهنگ جالبتون بدون دعوت پا برهنه پریدید وسط برای تعریف خاطرات خانوادگیتون :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 07:59
odin - انتورپن - بلژيك
چکاوک عزیز، شما به این بچه شجاع زیاد توجه نکن عزیز جان این بابا عادتشه وقتی کسی محلش نمیذاره ،پاچه این و اون رو میگیره. اما جالب ببین چیه که اقا مخالف نودیسم و برهنه شدن شده!!! ایشون بنوشته خودش در دوران انتخابات 88 در خیابان میافتاده دنبال دخترهایی که با چادر و چاقچور برای ا.ن تبلیغ میکردن و دختربازی میکرده، اگر کسی کارنوال لختی راه بندازه اولین نفر خودشه که میره اون وسط برهنه میگه ماهم هستیم. مزدورهایی که هر روز یک رنگ میگیرن و بسمت باد میچرخن فقط.این اقا نه سواد درست و حسابی ای داره نه حافظه ای.هر روز یه چیزی میگه و روز بعد حرفش رو تغییر میده و با کمال پررویی منکر میشه.اقا ادعا میکرد کتابهای استیون هاوکینگ رو میخونه، اما وقتی میخواست اسمش رو بنویسه مینوشت: هاوکینز!
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 10:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، یک روز ادعا می کردی ترک هستی امروز ایرانی آریایی شدی؟! وقتی دنبال دخترهای طرفدار عنتری نژاد بودی و سینه و عضله برهنه نشون می دادی لابد حضرت امام قاتل برهنه شده بود؟!! وقاحت از وجود تو شرمنده شد. هر روز تخته ونعل تازه ای میخ می کنی. یک روز مهندس معدن یک روز دیگه مهندس عمران و تاجر!!! تو فعلا به کارناوال لختی در پیتی عاشورا برس، کارناوالهای دیگه باید جا رزرو کنی و از چند شب قبل در محل اجرای کارناوال چادر می زنی! بچه مسلمون خودتی!!
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 14:25
چکاوک - لندن - انگلستان
odin - انتورین > دوست عزیز ، من کاملا واقفم به این موضوع ، *جواد حسینی سایت* (پسره شجاع :) نه تنها پاچۀ دیگران را میچسبد بلکه خودش را هم علنی با پیشنهاد دادن دیدن عکسش، به حراج میگذارد. من متوجه شدم که اکثر کاربران به او خُرده میگیرند و نفرت خود را به او نشان میدهند. بی دلیل هم نمیباشد چرا که این پسر دروغگو از بس که مورد بی توجهی و طرد شدن قرار گرفته، خودش هم نمیدونه چه اراجیفی را سر هم میکند. ...ضمنأ این جماعت تسبیح بدست فقط با رسالۀ خمینی و مزخرفات اسلامی آشنا هستند و چه دانند از دانشمند بزرگی چون استیون هاوکینگ. بهتر است که او را به حال زارش رها کنیم :) به هر حال از لطف شما ممنونم.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 14:42
sir.amir - منچستر - انگلستان
مرتیکه اشغال با اون قیافه جوادش چه حالی‌ میکنه ابله به جهل و نادانی خودش شرم بر تو تازی پرست یا خوده تازی عوضی‌ درود بر بانو معتمد آریا و گلشیفته نازنین موفق باشید با یک چنین حکومت وحشی باید اینجوری آبروشون را ببرید اینها ۱۴۰۰ سال پیش به زور این چادر را بر روی بانو‌های ایران زمین مان شرم بر شما که ساکت نشستید
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 16:47
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. جناب بیخدای طرفدار برهنگی بیسواد ! {اینهمه عنوان رو حال میکنی :)} ..به کوری بیخداهای بی هویت من یک آذری آریایی اصیل هستم ..که به فرهنگ و اعتقادات مردم سرزمینم افتخار میکنم ..حالا برو کشکت رو بساب :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 19:02
*پسر شجاع* - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. جناب! ظاهرا باید باز هم قلم مو بگیرم دستم ..شروع کنم به قهوه ای کردن ..از ژاکن چه خبر مدتیه خبری نیست لوول..ولی انصافا دروغهات دیگه کم کم خیلی شاخدار میشه ..قبلا دروغهایی که میگفتی شاخ نداشت:)..حالا از کجا فهمیدی که دختر طرفدار احمدی نژاد چادر چاقچور داشت؟! ..اتفاقا یک مانتوی زیبایی پوشیده بود ..و آرایش زیبایی هم داشت ..به جان خودت! دیگه کم کم حوصله امو سر می بری ..آخه کی شما بیخداها رو آدم حساب میکنه. تا جایی که یادم هست همیشه این شما بیخداها هستید که برای دیگران از اون کامنتهای مخصوص خودتون میذارید ..جناب بیخدای دروغگو ! تمام صفحات چند روز گذشته رو چک کن ببین این همش تو هستی که برای من اول کامنت گذاشتی !. این جناب چکاوک هم در صفحه دیگه از اون کامنتهای مخصوص پاچه گیری برام گذاشت ..اینجا هم حرفهای بی ربط گفت خواستم باهاش تسویه حساب کنم که بهش بدهکار نباشم ..وگرنه واقعا حیف وقت که بابت کامنت گذاشتن برای دوستات صرف بشه ..
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 19:13
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. در ضمن جناب چکاوک !..خیالت راحت من در اینجا بجز شما چند بیخدای بد دهن که فقط کارشون توهین به فرهنگ و اعتقادات مردم ایران هست با کسی دیگه مشکلی ندارم ..و همه به هم احترام میذاریم البته شما گرچه به نظر جدید می آیید ولی به طرز عجیبی کامنتهاتون شبیه یک کاربر بیخدای قدیمی هست که اسم آیدی مسخره ای هم داشت ..بنابراین اگه اینطور باشه ..شما هم قدیمی هستید ..
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 19:18
tahrim - ورامین - ایران
پسر شجاع* - تهران - ایران، !!!!همین ادم های مثل تو وجود دارند که به لجن کشیده شدیم! اگر ما الان مسلمان نبودیم اینطوری وضع مون نبود!به جای دین داری و افراطی بودن<یکم منطقی باشیم تا بلکه خدا با ما ایرانی های از دین(زردشتی) خارج شده اشتی کنه)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 22:12
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. نه بابا توهمت خیلی شدیده ..ها هاها چی مصرف میکنی؟! ..ما خودمون رو با یه عکس به حراج گذاشتیم یا امثال بیخداهایی مثل تو که برهنه میایید بیرون؟!.بابا فکرت خیلی خرابه ..من اون عکس رو برای این گفتم که بدونی چقدر توهمت شدید هست ..من نه آخوند هستم و نه تسبیح به دست! ..وگرنه 10 تا بیخدا مثل تو رو میخرم در راه خدا آزاد میکنم ...حالا تو و چند تا بیخدای عقده ای دیگه همه شدین!! ..ایول توهم :)..شغل پاچه گرفتن که مختص شما بیخداهاست ..ما فقط داریم سعی میکنیم پاچه هامون رو حفظ کنیم لوول..در ضمن این جناب ادین از اون بیخداهای قدیمی هست که چند بار بد جور قهوه ای شده ..ظاهرا باز هم باید دست بکار بشم ..تا کمتر چرت و پرت بگه :)
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:23
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. نه بابا توهمت خیلی شدیده ..ها هاها چی مصرف میکنی؟! ..ما خودمون رو با یه عکس به حراج گذاشتیم یا امثال بیخداهایی مثل تو که برهنه میایید بیرون؟!.بابا فکرت خیلی خرابه ..من اون عکس رو برای این گفتم که بدونی چقدر توهمت شدید هست ..من نه آخوند هستم و نه تسبیح به دست! ..وگرنه 10 تا بیخدا مثل تو رو میخرم در راه خدا آزاد میکنم ...
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:26
چکاوک - لندن - انگلستان
*پسر شجاع* آقا حالا شما توهم داری یا من و یا دیگران ، یا شایدم از خصوصیات اسلامیون اینه که براحتی به دیگران تهمت دروغ زده و هر مطلبی را پیش بینی میکنند. یعنی چی که من دیگری هستم و قدیمی !!!!! ضمنا شما در کمال بی ادبی در کامنتت درهمین صفحه میگویی پررو نشو و برای من خط و نشون میکشی ، ولی انتظار داری من و دیگران بهت احترام بگذاریم ، چقدر از خودت متشکری !!! امیدوارم که هر چه زودتر از این بیماری خودبزرگ بینی و شکاک بودن نجات پیدا کنی.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:38
چکاوک - لندن - انگلستان
*جواد حسینی سایت* پسر شجاع :) از قرار طرفدارانت دارن از در و دیوار سایت میریزن، گفتی همه به هم احترام میذارید ! بله !؟ ، فعلا کامنتهای محترمانۀ دوستان رو تحویل بگیر ، متاسفانه منطق تنها کلمه ایست که مغز فسیل شدۀ شما اسلامیون مرتب اون رو رجکت میکنه و مطمئنم که این مطلب به هموطن دیگر از ورامین ثابت خواهد شد.
‌سه شنبه 11 بهمن 1390 - 23:51
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. منظورت از دیگران همین 3 تا و نصفی بیخداهای همه حاضر هستن!..چه زود رنگ عوض کردی ادای آدمهای مودب رو بازی میکنی! لوول ..خودت خوب میدونی که اگه کسی واقعا آدم محترمی باشه حتی اگه مخالف من هم باشه بهش احترام میذارم ..تو همون صفحه مربوط به خانم نخست وزیر یک خانمی از هند از من محترمانه انتقاد کرد و من ازش معذرت خواستم ..ولی راستش با بیخداهای بی ادبی مثل شما باید مثل خودتون رفتار کرد ..تا فکر نکنید علی آباد هم شهریه :)
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 00:14
*پسر شجاع* - تهران - ایران
tahrim - ورامین - ایران. عمو از خیالات بیا بیرون ..برو کمی تاریخ بخون تا ببینی که اونطور که فکر میکردی نبود ..آخرین شاه هخامنشی که به جنگ اسکندر رفت همراه ارتشش 15000 کنیز و برده و زنان حرامسرایش رو به همراه خودش برد !..حالا خودت پیدا کن پرتغال فروش رو! ..مشکل ایران فقط دیکتاتوری و نبود آزادی و دموکراسی هست ..خوبه همین ترکیه مسلمان بغل گوش ماست که با موفقیت سیاست رو از دین جدا کرد ..و مردمش هم مسلمان هستن ..باور کن مسجدهای ترکیه خیلی پرتر از مساجد ایران هست ..
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 00:32
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، قبلا می گفتی آذری وجود نداره و همه ترک هستند حالا ادعا می کنی آذری و آریایی هستی؟! کامنتهات هست چرا اینقدر دروغ می نویسی؟ با این همه نوسانی که در گفته ها و اوضاع روحیت داری بعید نیست که خودت مواد مصرف کنی. عقده جلب توجهت اجازه استفاده از مغز آکبندت رو نمی ده!!
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 06:24
p-poya - Tehran - Iran
با این فیلم مستندی که درست کردن،فقط خودشون رو مسخره کردن، درد بر شجاعت گلشیفته.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 10:26
چکاوک - لندن - انگلستان
*جواد حسینی سایت* پسر شجاع علی آبادی :) میبینم داری مثل اسپندِ جزغاله شده بالا و پائین میپری :))) فقط در این صفحه ازت انتقاد کردن !!؟ بله ؟! مثل اینکه باید عینک ته استکانیت رو عوض کنی و شاید ببینی که در صفحات دیگه هم فقط ازت انتقاد کردن، دیوار حاشا برای آخوندها و آخوندک ها همیشه بلنده :)) هر فردی که مخالف افکار پوسیده ات باشه یا مواد میزنه و یا توهم داره !!! یعنی وقتی کم میاری یا به طرف تهمت میزنی و یا پیشنهاد میدی که عکست رو نگاه کنن :)) تو فقط مریض نیستی بلکه مرض داری، خدایت تو را شفای عاجل عنایت فرماید.
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 13:22
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. جناب بیخدا کمتر دروغ بگو!!. من قبلا گفتم آذری وجود نداره ؟!!!
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 15:08
*پسر شجاع* - تهران - ایران
چکاوک - لندن - انگلستان. حالا زیاد جوش نزن ..و حرص نخور ممکنه یه موقع کار دستت بدی:). تو هر صفحه ای ممکنه یکی پیدا بشه که قاطی کنه .اتفاقا حرف منطقی هم برای گفتن ندارن.و فقط مثل تو خاطره تعریف میکنن:)..ولی اکثریت آدمهای نرمال و منطقی هستن ..و من تا بحال چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم و هر وقت خواستم باهاشون محترمانه درباره موضوعات مختلف بحث کردم ..و حتی اگه مخالف هم بودیم ولی به یکدیگه بی احترامی نکردیم :)
‌چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 21:39
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، تو گفتی آذریها ترک هستند و با سایر ایرانیها فرق می کنند چون رنگ پوست ترکها روشن هست و چشمهایشان با فارسها و مغولها فرق دارد!!!! اقلیت آذری ترک زبان ایران رو ترک می گفتی نه ایرانی تبار ترک زبان!!! کامنتهای تو هنوز در این سایت موجوده!! بحث کردن با تو بیفایده ست چون هر روز نوسان روحی داری و یک روز ترک هستی یک روز آریایی!!! فقط عقده جلب توجه داری، یک روز مسلمان هستی یک روز میانه رو!! در روستاهای دور افتاده خراسان و مرکز ایران بنده ایرانیهایی دیدم که اصلا نمی دانستند ترک چه هست!!! اما موهای بلوند و چشمان روشن آبی و سبز و پوست سفید داشتند و از زیبایی آنها حیرت زده می شدم. تو از دهات خودت اون طرف تر نرفتی برای همینه که دلت به حرف مجانی زدن راجع به ایرانیها خوشه!! ایرانیها اصلا پوست تیره نداشتند، تغییرات ژنتیکی حاصل مهاجرت و جنگهاست. ترکها تنها چیزی که نبودند و نیستند آریایی ست! تو برای دروغ نوشتن مالیات پرداخت نمی کنی!!! امثال تو و سلحشور عقده ای فکر می کنید اعراب و ترکها سرور شما هستند چون شما مسلمانید و برده فرهنگ عربی یا چون ترکی حرف می زنید به ترکها مدیونید!!
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 09:46
uk 1976 - لندن - بریتانیا
به قول استاد عزیزم یهرام مشیری همانطور که برجیت باردو با بیکینی غرب رو از خرافات راحت کرد گل شیفته ایران را بیدار کرد کوروش ببین 1400 سال در اشغال عربیم
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 11:32
Taraneه - کبک - کانادا
تجسس کردن در اسلام حرام است اما این آقا زنگ می‌زنه و با کامل پروی می‌پرسه شما تجسس کردید امروز، از اون طرف حتا اگر کار ۱ نفر اشتباه بود( که به اینا ربطی‌ نداره) بازم حق ندران همرو جمع ببندن، از اون گذشته حرف زدن با ۱ آدم هیز و کثیف مثل این آدم واقعا تهوع آور.
‌پنجشنبه 13 بهمن 1390 - 13:48
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dionysos - گرامی درست گفتی، ویژگی مو و پوست روشن بازمانده کوچ مردم شمال شرق دریای سیاه به آسیای میانه و باختر ایران و کوههای هندو کش وسپس ایران است. بسیاری از مردم کوه نشین در هندوکش و زاگرس که از آمیختگی با مردم خاورمیانه و مغولهای مهاجر در امان مانده اند، بویزه در کودکی دارای موی بلوند و چشمان آبی هستند. در این باره بسیار خوانده و پژوهش کرده و به این نتیجه رسیده ام که ژن مردم ایران از سوی مادری به اروپایی ها نزدیک و از سوی پدری به خاورمیانه ای و قفقازی ها نزدیکتراست.
جمعه 14 بهمن 1390 - 11:00
Dionysos - پارسی - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا، دوست عزیز درود، ممنون از توضیحات شما در این باره. خوشحال می شوم باز هم از اطلاعات شما بهره مند بشوم. من کودکان بلوند زیادی در ایران و خصوصا در خراسان و مرکز ایران دیدم. حتی زنهای پیری دیدم که از موهای بیرون مانده از روسری آنها مشخص بود که بلوند هستند. حیف این همه زیبایی و معصومیت که به خاطر محروم بودن از امکانات و قوانین اللهی اسلام به چین و چروک و بغض بدل می شود. لعنت به متجاوز اشغالگر عرب پرست!
جمعه 14 بهمن 1390 - 19:49
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dionysos - سپاس دوست گرامی، پژوهشهای ژنتیکی گوناگون نشان میدهد دی ان ای پدری بیش از سی و پنج درسد مردم خاور ایران، یعنی همان خراسان و مرکز ایران، R1a1 است. این مارکر نشانگر مردم آریایی است که بالاترین اندازه آن در خاورزمین، در میان مردم هندوکش و تاجیکستان و افغانستان و در اروپا در میان اوکراینی ها و بلاروس ها یافت میشود. در میان مردم خاورزمینی نامبرده و نیز کشمیری ها بور و چشم آبی بسیار هست. در ایرانزمین، رشته کوههای زاگرس و دشت کویر بعنوان دو سد بزرگ ژن فلو بوده اند. بنابراین ژن خاورمیانه ای در میان زاگرس و خاور ایران کمتر از باختر ایران است. در میان مردم کرد نیز مارکر یاد شده فراوان هست. یک مقاله خوب در اینباره هست که نامش را خواهم نوشت، البته باید پیدایش کنم :)
جمعه 14 بهمن 1390 - 22:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.