اخبار ضد و نقیض در مورد فرار مرتضی حیدری مجری معروف تلویزیون به غرب

فرار مجری معروف و ویژه تلویزیون و احمدی‌نژاد

 

مجری معروف سیما و ویژه ریاست جمهوری به دلیل دست داشتن در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی به خارج از کشور گریخت.

وب‌سایت «عصر ایران» در این زمینه نوشت: «یک مجری معروف صداوسیما به دلیل مشخص شدن ارتباطات وی با اختلاس سه هزار میلیاردی، از کشور فرار کرد.»
 
این وب‌سایت بدون نام بردن از این مجری افزوده است که وی ارتباطاتی با گروه امیر منصور آریا و دیگر افراد صاحب نفوذ داشته و از این روابط برای کارچاق کنی استفاده می‌کرده است که با مشخص شدن این روابط در روند رسیدگی به پرونده اختلاس، مجری معروف به یکی از کشورهای غربی گریخته است.
 
گفتنی است رسانه‌های داخلی نام این مجری را قید نکرده‌اند؛ اما تنها مجری که مرتبط با پرونده اختلاس است مرتضی حیدری، مجری معروف شبکه دوم سیما است که به عنوان تنها فرد مورد اطمینان احمدی نژاد، همواره مصاحبه‌های فرمایشی با رییس جمهور را انجام می‌داد.

قراردادهای میلیاردی مرتضی حیدری، مجری ولایی

 


تعامل نیوز نوشت :

یکی از مجریان مشهور صدا و سیما که همواره به عنوان یک تایید کننده محض، به مصاحبه! با مقامات جمهوری اسلامی می‌پردازد، اخیرا در رابطه با پرونده جنجالی اختلاس بانک صادرات به دادستانی احضار شده است.
 
 به گزارش سرویس رسانه تعامل نیوز، مرتضی حیدری، مجری محبوب احمدی‌نژاد اخیرا به عنوان مطلع در پرونده امیر منصور آریا به دادستانی احضار شده و در خصوص روابط خود با این شرکت و قرارداد تبلیغاتی خود با بانک آریا به سوالات پاسخ داده است.
 
 به نوشته‌ی این وب‌سایت وی سابقه قرارداد میلیاردی با بانک آریا داشته است و همچنین بسیاری از ارتباط های سیاسی امیر منصور آریا را نیز این چهره سرشناس برای او و شرکتش هماهنگ می‌کرده است.
 
 تعامل نیوز افزوده: این مجری صداوسیما چند سالی است که با استفاده از شغلش قراردادهای تبلیغاتی مختلفی را برای شرکت تبلیغاتی خود که به نام یکی از اقوام درجه یک اش می باشد جذب نموده است.
 
 پیش از این نیز اخباری مبنی بر قراردادهای کلان ستاد حمل و نقل سوخت و همچنیین بانک گردشگری با شرکت این مجری در رسانه‌ها منتشر شده بود.
 
 این وب‌سایت محافظه‌کار ادامه داده است: «لبخندها و سکوت معنادار این مجری در گفتگو با رییس جمهور موجب نارضایتی اکثر رسانه های مستقل شده بود. احتمالا این قراردادهای کلان موجب صبر بیش از حد این مجری در گفتگو با اعضای دولت گشته است.»
 
 تعامل در پایان هم با هشدار به مسئولان نوشته است: «این سنت [فساد مالی] در بین مجریان صداوسیما در حال گسترش است».

 

یک مقام در صدا و سیما: مرتضی حیدری در خارج کشور تحصیل می کند؛فرار نکرده است


البرز نوشت:
خروج فرارگونه مرتضی حیدری یکی از مجریان مشهور صداوسیما تکذیب شد.

 یک مقام سازمان صداوسیما به خبرنگار البرز گفت: مرتضی حیدری در خارج ازکشور مشغول تحصیل است و به طور متناوب به محل تحصیل خود رفت و آمد دارد و این نمی تواند به مفهوم خروج دائم او از کشور باشد.
شایعاتی درباره فعالیت های گسترده اقتصادی این چهره مشهور صداوسیما وجود دارد.

+71
رأی دهید
-249

آزادی اندیشه - سیدنی - استرالیا
حالم ازش به هم می خوره.. چندش آوره .
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:20
abbass1971 - تهران - ایران
. یک مقام در صدا و سیما: مرتضی حیدری در خارج کشور تحصیل می کند؛فرار نکرده است. البرز نوشت:. خروج فرارگونه مرتضی حیدری یکی از مجریان مشهور صداوسیما تکذیب شد. یک مقام سازمان صداوسیما به خبرنگار البرز گفت: مرتضی حیدری در خارج ازکشور مشغول تحصیل است و به طور متناوب به محل تحصیل خود رفت و آمد دارد و این نمی تواند به مفهوم خروج دائم او از کشور باشد. شایعاتی درباره فعالیت های گسترده اقتصادی این چهره مشهور صداوسیما وجود دارد.
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:49
Azadikhah - تكسل - هلند
اینها همگی عین یک شبکه اختاپوسی در این اختلاس های کلان دست داشتند؟!خوبه دیگه خیلی از این اقایان از مدتها قبل زن و بچه را فرستادند لندنو پاریش و آمریکا و کاناد و خود در ایران تا آخرین لحظه مشغول چپاولند بعد از فرار هم آن قدر بانک های غربی را پر از پول باد آورده مردم بدبخت ایران کرده اند که تا سالها از این ذخیره بخورند تمام نمی شود غرب هم که هرچی جیبت پر پول تر باشه زودتر ویزا میده آن وقت دانشجوی بدبخت ماهها و گاهی سالها تو نوبت گرفتن ویزا بمونه آخرشم جواب رد بگیره:(
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:21
شنقول - ساتهمپتون - انگلیس
اینجور نباشد یکی‌ بخورد یکی‌ نخورد ، همه با هم ، من به پشتونهٔ بانک مرکزی تو دهان همه میزنم ، بانک صادرات هیچ غلطی نمی‌تواند بکنه ، من به پشتونهٔ این پولها(۳ هزار میلیارد) بانک تعیین می‌کنم آمریکا هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه اگر گیرین کارت نداد ، کانادا میده !!!
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:52
njn6261 - تهران - ایران
همین روزا خبر دار میشید که منم از کشور فرار کردم ولی بعد از چند روز که معروف شدم خودم میام تکذیب میکنم.
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:52
compatriot - تورنتو - کانادا
از این ریشوهای نان به نرخ روز خور عجیب نیست. مگه تو ایران دانشگاه نیست خارج کشور چه غلطی میکنه?
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 11:55
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
این مردک دستمال بدست (حیدری) یکی از کثیف ترین مهره های این سیستم هست.
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 12:23
juvel - اسلو - نروژ
حالا من کاری به این ندارم ، ولی‌ این دولت فاسد همرو فاسد می‌کنه!
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 12:32
adsi - شانگهای - چین
این بدبخت خارج از ایران فکر کنم تو فرانسه دانشجوه و داره درس میخونه هر وقت میره واسه دفاع از پایان نامه و یا هر مسائل دانشجویی سریع شایع درست میکنن که فرار کرده
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 14:32
baas - روتردام - هلند
چرا مسلمانان چنینند؟
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 15:46
دل سوخته - اریزونا - امریکا
وقتی مسئولین رده بالا از رهبر ورئیس جمهور بی شرافت دزدی میکنن چه انتظار از یه مجری دستمال بدست تلوریون ؟؟؟؟ ای لعنت به روح ظالم ادم های ...چون فقط دزدی از بیت المال از ادم های ... برمیاد
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 16:40
pelle - استکهلم - سوئد
پس بیخود نبود که این همه قیافه این آقا دزده حال بهم زن بود موقع مصاحبه با عرعری نژاد .این چه تحصل کردن است که یک مدت میره خارج و بعد دوباره برمیگرده سر کارش در تلویزیون ایران . نه بابا خر رهبرتونه ،میره خارج پولهای اختلاس و دزدیش را در بانک می گذارد و مثل خاوری کاخ تهیه کنه برای روز مبادا که باید در بره .
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 16:54
a.interchat - تهران - ایران
ساندیس خوردن عاقبتش فراره .
‌چهارشنبه 21 دي 1390 - 22:01
m_h_gol - تهران - ایران
از هرچی مجری دستمال بدست مثل ایشون متنفر و بیزارم. اکثر مجریان رادیو و تلویزیون در این کار دستمال گردانی استاد هستند. از چنین آدم های چاپلوس و ریاکار بینهایت متنفرم.
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 05:31
yashainiran - ایران - ایران
حتما رفته کانادا پیش خاوری
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 06:17
farnaz-esf - اصفهان - ایران
یکی از آشنایان ما با این حیدری رفت و آمد داره . نمی دونید چقدر وضع ایشون توپه . و چه باغ اشرافی ایشون در ادطراف تهران دارن
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 06:49
yalda-uae - دبی - امارات متحده عربی
به به ... حالا احمدینژاد کی فرار میکنه ... بهتره در یکی از کشور های آمریکای لاتین تقاضای پناهندگی بده
‌پنجشنبه 22 دي 1390 - 12:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.