جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

علیا ماجده المهدی
 

ایلیا جزایری (بیروت)

 سه بازدید کننده در هر ثانیه رکوردی است که وبلاگ یک دختر انقلابی ۲۰ ساله  مصری توانست بشکند. کمال قبیسی  خبرنگار عرب نوشته است که وبلاگ «مذکرات ثائره» (یادداشت های یک دختر انقلابی) توانست روز سه شنبه بزرگترین تجمع عربی را رقم بزند؛ شمار بازدید کنندگان یک روز از این وبلاگ از جمعیت حاضر در ۵ استادیوم ورزشی مقدمات رقابت های جام جهانی که ۲۰۱۴ بیشتر است.
 
البته نه به خاطر نوشته هایش بلکه به خاطر عکس های برهنه ای است که علیاء ماجده المهدی از خود در وبلاگش «یادداشت های یک دختر انقلاب» قرار داده است.
 
علیاء به همراه عکس های خود، عکس یک مرد جوان مصری که گیتاری در دست دارد، تابلویی از فادی موریس که تصویر یک زن برهنه را نقاشی کرده و همچنین عکس هایی از زنان برهنه دیگر را منتشر کرده است.
 
این دختر مصری، بر بالای عکس ها عنوان «هنر برهنه» را قرار داده و این کار خود را «جنبش آزادی آنلاین» نامگذاری کرده است.
 
علیاء در میان عکس ها تلاش کرده از هرگونه انتقادی پیشی بگیرد و نوشته است: «نخست درباره زنانی که در آغاز دهه ۷۰ میلادی در دانشکده هنرهای زیبا به عنوان مدل در برابر نقاشان مرد لخت می شدند قضاوت کنید و کتاب های هنری را پنهان کرده، مجسمه های برهنه را بشکنید، سپس در برابر آینه لخت شوید و بدن های خود را که بادید تحقیر آمیز به آنها نگاه می کنید به آتش بکشید تا پیش از فرستادن اهانت هایی با مضمون تبعیض جنسی به من و نفی حق آزادی بیان من، برای همیشه از عقده های جنسی خود رها شوید.»
 
دختر انقلابی ملحد
 
به نظر می رسد علیاء ماجده المهدی در جریان انقلاب فوریه مصر که به سرنگونی رژیم سابق این کشور به رهبر محمد حسنی مبارک انجامید، فعال بوده است. او در وبلاگ های مختلف خود و همچنین صفحات توئیتر و فیس بوکش عکس هایی از حضور در میدان التحریر قاهره، محل تجمع معترضان در روزهای انقلاب مصر و همچنین تجمع های اعتراض آمیز دیگر حضور داشته است.
 
او به علاوه وبلاگ شخصیش، یک وبلاگ را با دوست پسرش که «کریم عامر» نام دارد، اداره می کند. این وبلاگ را «دختر و پسر» نامیده اند. او در وبلاگ خود چند شعار در ستون سمت راست نوشته است از جمله: «آزادی دادنی نیست بلکه گرفتنی است» و «مصر نه عربی است نه اسلامی، فقط مصری است.»
 
علیا ابتدا گفته بود که عکس ها را در منزل دوست پسرش گرفته، اما بعد از آن در صفحه فیس بوک خود نوشت که عکس ها را پیش از آشنایی با کریم عامر گرفته است. او تاکید می کند که از ۱۶ سالگی ملحد بود.
 
کریم عامر فعال سیاسی و وبلاگ نویس مصری است که الحاد خود را اعلام کرده است. او تا کنون با اتهام به تمسخر گرفتن ادیان زندانی شده است.
 
جنبش ۶ آوریل
 
علیاء ماجده ابراهیم در روز انتشار عکس های خود نوشته بود که در جنبش ۶ آوریل عضویت دارد. جنبش جوان ۶ آوریل سهم بزرگی در انقلاب مصر ایفا کرد و یکی از گروه های پیشرو در انقلاب بود. کریم عامر دوست پسرش هم از عضویت خود در جنبش ۶ اوریل خبر داده بود.
 
اما دو روز پس از آن و پس از این که اقدام علیاء در رسانه ها منعکس شد، او در صفحه فیس بوک و توئیتر، عضویت خود را در جنبش ۶ آوریل رد کرد.
 
طالرق الخولی سخنگوی جنبش ۶ آوریل نیز در گفت و گو با شبکه العربیه، عضویت علیاء و دوست پسرش را در این گروه رد کرد. او علیاء را به عضویت در سازمان امنیت نظام سابق مصر متهم کرد که هم اکنون در تلاش است جوانان جنبش ۶ آوریل و اعضای آن به دلیل جایگاه ویژه ای که در میان مردم دارند را تخریب کند.
 
الخولی تاکید کرد که عضویت در جنبش کار ساده ای نیست، به این منظور با داوطلبان مصاحبه می شود و هیچ گاه عضویت افراد ملحد پذیرفته نمی شود.
 
صدها کامنت و دریده شدن پرده حیا
 
اقدام علیاء در منتشر کردن تصاویر برهنه خود، فضای مصر را تحت تاثیر خود قرار داد. چند شبکه تلویزیونی برنامه هایی برای بررسی این پدیده پخش کردند.
 
نخستین واکنش ها در فضای مجازی بود. کامنت هایی که در وبلاگ علیاء نوشته می شد، خود منعکس کننده دیدگاه های مختلف بود. یک نکته جالب در کامنت ها دیده می شود و این است که مردان مخالف بیش از مردان موافق اقدام او هستند. در زنان این روند معکوس است و زنان موافق از زنان مخالف بیشترند.
 
به طور مثال یک دختر سوری در کامنت خود با تایید حرکت علیاء نوشته است او و بسیاری از دختران منتظر فرصت هستند تا اقدامی همچون او انجام دهند.
 
در مقابل یک وبلاگ نویس لبنانی نوشته است: «آزادی حق است اما آیا نباید شرایط جامعه خود را رعایت کنیم.؟» او ادامه داده است که اکنون بسیاری از کسانی که سودای رهبری در مصر را در سر دارند از این فرصت استفاده خواهند کرد تا بگویند انقلابیون مصر برای برهنه شدن به خیابان آمده اند.
 
یک صفحه ای در فیس بوک نیز پایه گذاری شد با نان «ملت می خواهند علیاء ماجده المهدی اعدام شود» این صفحه سه شنبه تاسیس شد و تا شامگاه چهارشنبه ۹۰۰ عضو جذب کرد.
 
اما به قول محمد شعیر نویسنده و روزنامه نگار مصری که با رادیو فردا گفت و گو کرده است، علیاء با اقدام خود به عنوان نخستین زن عرب که تصاویر برهنه خود را در صفحه شخصی خودش منتشر کرده، پرده حیا را در جوامع عربی دریده باشد. شماری از دختران عرب با شعار «ما همه علیاء» هستیم، تصاویر خود را در صفحه های فیس بوک و توئیتر منتشر کردند.
 
نه می توان تایید کرد نه محکوم کرد
 
محمد شعیر تاکید کرد که نمی توان اقدام علیاء را تایید یا محکوم کرد. او علیاء و افراد همسان او را روی دیگر سکه بنیادگرایان مذهبی دانست.
 
شعیر با اشاره به اقدام چند روز پیش حزب سلفی نور در معرفی نامزد انتخاباتی زن خود گفت کار علیاء واکنشی است به چنین اقدامی.
 
حزب نور در پوستر تبلیغاتی خود در یکی از حوزه های ابتدا به جای تصویر یکی از نامزدهای زن خود برای انتخابات پارلمانی، عکس گل قرار داده بود. پس از آن و در پوستر دوم عکس گل را حذف کرد و عکس همسر این نامزد انتخاباتی را قرار داد.
 
این روزنامه نگار مصری تاکید کرد که علیاء با توجه به نوشته اش در وبلاگ، از آغاز خود را بر هر نوع برخوردی آماده کرده است.
 
هنوز مقام های رسمی درباره اقدام علیاء ماجده ابراهیم، واکنشی نشان نداده اند. اسلامگرایان مصر که انتظار می رود در این باره واکنش نشان دهند هم هنوز سخن واضحی در این باره نگفته اند.
 
اما شماری از رسانه های بین المللی از جمله روزنامه واشینگتن پست اقدام به انتشار مطالبی در باره علیاء و اقدام او کردند و این اقدام را «انقلاب» در جهان عرب توصیف کردند.
 
در هر حال، علیاء توانست رکورد مراجعه کنندگان به یک وبلاگ در جهان عرب را بشکند. در یک روز شمار مراجعه کنندگان به دو وبلاگ علیاء از مرز یک میلیون نفر گذشت و این شاید بهترین کادو برای او در چهارشنبه ۱۶ نوامبر روز تولد ۲۰سالگیش باشد.

جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

جنجال بر سر انتشار تصاویر برهنه بلاگر مصری

+338
رأی دهید
-222

freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
/https://arebelsdiary.blogspot.com. رگ ‌های گردن اسلامیون بیرون زده اساسی‌! کار دست این طفلی ندن خوبه!.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:11
dannni - سوئد - استكهلم
هیکلش بد نیست
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:21
anita14 - لاهه - هلند
کار خوب کرد
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:33
romano - تهران - ایران
من هر جوری فکر می‌کنم نمیدونم معنی جرم الحاد چیه آقا با و جود اینکه تو ایران بزرگ شدم از بچگی تو کلم فرو نمی‌رفت چطور که من به تصادف و مردن یکی دیگه تو یک شهر دیگه اشک نمی‌ریزم برای چی به الحادش عصبانی بشم یا جرم بدونمش یا هر زهرمار دیگه‌ای تازه کی گفته باور نداشتن به خدای من دلیلش الحاده شاید داره به یک چیز بالاتر یا به یکچیز نو تر فکر می‌کنه شاید در آینده از من در ایمان فعلی خودم که خیلی هم برام مثلا عزیزه پیشی بگیره اصلا اگر انسان فکر نکنه یا فکرش نو نشه با حیوان دقیقا چه اختلافی داره تازه تو حیوانیت هم از حیوانات پستره. البته من کار این دختر رو هنجار شکنی می‌دونم چون اعتقاد دارم یک بچه‌هم می‌شینه عکسهاش رو نگاه می‌کنه و بچه‌ای که دلش به یک بستنی خوش می‌شه مطلبی رو می‌بینه که 10 سال بعد از لحاظ طبیعی (من بکاری به مذهب و عقل ندارم) توانایی تحلیل و برانداز کردنش رو پیدا می‌کنه از این بابت کار این دختر تجاوز به حقوق بقیه هستش.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:34
آشی - لندن - انگلیس
پس از اول راضی بوده که عکس برهنه ازش بندازن حتی در خانه خودش.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:37
Michael Jackson L.O.V.E - تهران - ایران
این خانوم در وبلاگشون عکس های بدتری هم گذاشته.خاک بر سرت بی ابرو.والا تو خود آمریکا و اوروپاشم دخترا برداشتشون از آزادی این نیست.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:40
love-iran - چابهار - ایران
به قل فیلم معلم بد منم اگه با لباس لب دریا مدیر کارواش بودم رکورد شستشوی ماشین ها رو میزدم این هم چهار تا عکس لختی از خودش گذاشته حالا خوشحاله که رکورد زده امتحان اش مجانی هست هر کی دیگه هم دوست داره بزاره تو ببینید رکورد اینم میزنید یا نه
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 13:55
Azadikhah - تكسل - هلند
صدای شکستن ستون فقرات اسلام سیاسی و بنیادگرایی اسلامی که از ایران پس از انقلاب اسلامی شروع شد در تمام خاورمیانه به گوش میرسه. به طور حتم خاورمیانه در شرف تحولی بزرگ و غیر قابل برگشت در جهت دفن تحجر و مردسالاری ناشی از اسلام قرار گرفته. البته این روند در کوتاه مدت به پیروزی قطعی نمیرسه اما قدمهای بسیار بزرگی برداشته میشه.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:33
sobin - لندن - انگلستان
آفرین به این شجاعت هیکل زیبای داره
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:43
Alborzi - کرج - ایران
اعتراض هم اعتراض مصری !!! و یه دهن کجی اساسی به اسلام گرایان افراطی .جالبه که این دختر بیست ساله خطر رو از الان احساس کرده . امیدوارم مصر به اون دموکراسی که لیاقتشو داره برسه .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:38
*پسر شجاع* - تهران - ایران
فکر کنم دختره عقده جنسی داره ...واقعا آزادی در پوشش ربطی به برهنگی نداره ..مثلا مردها در کشورهای اسلامی آزادی در پوشش دارن ولی هیچ وقت یک مرد با شخصیت برهنه به بیرون نمیاد ...این دختره با این کارش بیشتر میخواد نقش فروشنده رو بازی کنه که بدنش رو در معرض فروش گذاشته . اتفاقا این کارش بیشتر کمک به این طرز فکر هست که زنها کالاهایی برای فروش هستند که خریدارانشون مردها هستن ..وگرنه اگه میخواست از حقوق زنها دفاع کنه باید با این طرز فکر مبارزه میکرد. که زنها کالا نیستن بلکه آنها هم مثل مردها انسان هستن و باید از حقوق برابر برخوردار باشن..واقعا من از منطق بعضی فمنیستهایی که برهنگی رو تشویق میکنن سر در نمیارم ..چون با اینکارشون زنها رو از کالاهای خصوصی که سندش به اسم یک مرد هست تبدیل به کالاهای عمومی میکنن که هر مردی میتونه ازش استفاده کنه ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:40
Dionysos - پارسی - فرانسه
مذاهب و خصوصا اسلام نگاه تحقیرآمیز و خصومت باری رو نسبت به زنها دارند. همین مساله باعث شده تا در جامعه اسلامی رابطه مردها و حتی بسیاری از زنان مسلمان با سکس و جنس مخالف رابطه ای بیمار و نوروتیک باشه. در همین سایت بارها کاربران مسلمان مخالفت خودشون رو با برهنگی تنها به دلیل ناموس یعنی مالکیت خویشاوندی و محرم و نامحرم بیان کردند. اسلام تا جایی پیش رفته که حتی در احادیث امامان شیعه نگاه کردن به سکس همسر حرام شده، اما محمد و امامان شیعه و خلفای مسلمان دارای حرمسراهایی از زنان آزاد و برده برهنه و نیمه برهنه با تصورات جنسی که تا مرحله سادیسم و مازو شیسم پیش رفته، بودند. نمونه قرن حاضر قذافی که در حرمسراش سینه های دخترکان جوان رو در حین عمل جنسی پاره می کرد. لطفا ماله کشی برای اسلام نکنید چون قوانین عصر حجری اون زندگی روانی و روحی و فیزیکی بسیاری از مسلمانان رو کاملا آشفته کرده. مسلمون سعی کنید بیاموزید که شما فقط اختیار زندگی و بدن خودتون رو دارید نه خواهر و مادر و زن و بچه و زنان دیگر!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:44
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
جهل یعنی‌ همین دیگه
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 14:49
Azadikhah - تكسل - هلند
بیداری ضد اسلامی از نوع بنیادگرانه آن به مصر رسیده است . علیا ماجده المهدی ، آب که نه سیل در خوابگه جهان عرب ریخته شده است . آنچنان سیلی مهیب که از توفان نوح نیز در کشورهای اسلامی خطرناکتر و مهیب تر است . بزرگترین تابوی جهان اسلام یعنی نمایش پایین تنه زن در معرض عموم قرار گرفته است . آنهم توسط دختری 20 ساله و جد اندر جد مسلمان . حکومت اسلامی که از دیدن یک تار موی زن پایه های حکومتش به لرزه می افتد ، تا بحال پوزه بند بر روزنامه های حکومتی در باره نحوه انتشار این خبر زده است . خدا میداند که در بیت علمای عظما و طویله های حوزوی چه میگذرد . از خبرهای واصله چنین بنظر میرسد که سه روز عزای عمومی اعلام شده است و گروه های مخوف استشهادی در کشورهای اسلامی که رگ غیرتشان آتش گرفته است ، آماده فتوای مراجع محترم میباشند تا بمب و نارنجک به خود ببندند و این دختر جسور را که پرده های حیای 1400 ساله جهل و جنون را دریده است با عمل انتحاری به سزای عمل خود برسانند . وبلاگ علیا در هر روز بیش از یک میلیون بیننده دارد و با اینهمه مراجعه کننده ، رکورد دار در جهان عرب گشته است .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:01
atena10 - تهران - ایران
Michael Jackson L.O.V.E - تهران - ایران، واقعا هم همینطوره راههای دیگه هم برای مبارزه هست نه اینکه لخت بشند یا خود کشی کنند
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:03
Azadikhah - تكسل - هلند
جالب توجه است که در هزاران هزار کامنت مراجعه کنندگان وبلاگ ، مردهای مخالف از این عمل یعنی به معرض گذاشتن پیکر لخت و عور علیا بیشتر از موافقین آن میباشند.در طرف دیگر طیف زنان موافق این حرکت جسورانه بیشتر از مخالفان آن میباشند.این نظرها عمق تفکر مردسالاری را در جهان اسلام به معرض دید جهانیان قرار میدهد .تفکری که زن را ملک و کالای نرهای مسلمان قرار میدهدبی شک این حرکت علیا کمتر از ریختن بمب هسته ای بر سر و روی ممالک اسلامی نیست . هر کوچه و برزنی ، از خرد و بزرگ این عکسها نقل بحث مجلسشان گشته است . روشنفکران مسلمان حتی آنان که سکولاریست خود را قلمداد میکنند پا در هوا و در میان آسمان و ریسمان مانده اند و نطق هایشان کور شده و کاسه چه کنم در دست گرفته اند.بنظر میرسد که علیا تیرش را در این جنگی که در پیش گرفته است درست بهوسط سیبل زده است . به مرکز ثقل مردسالاری و مخالفان هر کاری در توجیه آن بیابند ، مانند میخ دو شاخ دیگر در زمین فرو نمی رود.کاری که میباید نمی شد شد ،بی شک زندگی علیا ماجده المهدی در معرض خطر قرار دارد .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:05
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. از نظر من برهنگی چه برای مرد و چه برای زن در مکان عمومی و برای جلب توجه دیگران مناسب نیست ..Michael Jackson L.O.V.E - تهران - ایران..دوست عزیز حرف شما رو کاملا تایید میکنم که بعضیها اصلا معنای آزادی و گرفتن حقوق خودشون رو نمیدونن .این خانوم مثلا میخواد از حقوق زنها دفاع کنه ولی بیشتر زن رو بعنوان یک کالا تبلیغ میکنه ..اگه این خانوم برای حق تحصیل شغل و حقوق قانونی برابر زنان با مردان تلاش میکرد ..من کاملا کارش رو تایید میکردم..به نظر من اولین گام در دادن حقوق برابر به زنان این هست که نگاه جنسی به اونها نباید بشه و جایگاه آنها به عنوان یک انسان در نظر گرفته بشه ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:14
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. از نظر من برهنگی چه برای مرد و چه برای زن در مکان عمومی و برای جلب توجه دیگران مناسب نیست و نشاند نداهنده کمبودا طراف مقابال هست که میخواد با استفاده از فاکتورهای جنسی جلب توجه کنه نه با استفاده از تواناییهای خودش به عنوان یک انسان مفید و توانمند ..Michael Jackson L.O.V.E - تهران - ایران..دوست عزیز حرف شما رو کاملا تایید میکنم که بعضیها اصلا معنای آزادی و گرفتن حقوق خودشون رو نمیدونن .این خانوم مثلا میخواد از حقوق زنها دفاع کنه ولی بیشتر زن رو بعنوان یک کالا تبلیغ میکنه ..اگه این خانوم برای حق تحصیل شغل و حقوق قانونی برابر زنان با مردان تلاش میکرد ..من کاملا کارش رو تایید میکردم..به نظر من اولین گام در دادن حقوق برابر به زنان این هست که نگاه جنسی به اونها نباید بشه و جایگاه آنها به عنوان یک انسان در نظر گرفته بشه ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:16
panizl - تهران - ایران
واقعا مسخره ترین کامنت کسی بود که نوشته هیکلش بد نیست. شرط میبندم حتی متنو نخوندی ببینی کیه یا چرا این عکسو گرفته یا... فقط عکسو دیدی و راجع به هیکلش نظر میدی. dannni - سوئد - استکهلم.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:16
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
آخری عکس خودش نیست. به ما چه بدن خودشه حالا ببینیم چی میشه
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:39
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، کالا و خرید و فروش به این نیست که کسی برهنه عکس بگیره. عکسهای این خانم روی وبلاگ شخصی خودشه. شما و سایر مسلمون مجبور نیستید نگاه کنید. زمانی توهین به عفت عمومی شناخته می شه که خارج از روزها و مکانهای مشخص و در کوچه و خیابان کسی برهنه قدم بزنه. کالا شدن و خرید و فروش زن همون صیغه و فحشای اسلامی در کشور اسلامی ایرانه. کالا بودن در اسلام اینه که دختران صغیر توسط مبادیان اسلام به صیغه و ازدواج موقت مردانی در سن و سال پیامبرتون در بیان. اگه مسلمون از بدن برهنه خود وحشت دارند و نمی تونند تحملش کنند یا از دیدن بدن برهنه یک زن یا مرد تعادل روحیشون رو از دست می دن و پرخاشگری می کنند، مشکل از فرد برهنه نیست، مشکل رو جای دیگری در روان مسلمون باید جستجو کرد. کسی که بدنش رو دوست نداره و نگاهی هم بهش نمی ندازه و اون رو می پوشونه از عقده های روانی رنج می بره نه آدم برهنه!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 15:48
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، «کالاهای خصوصی که سندش به اسم یک مرد هست ؟» اگه به خاطر داشته باشی از دوست دخترهات نوشته بودی. وقتی تو با دوست دخترت تنها هستی به این معنیست که سند دوست دخترت به اسم تو خورده ؟!!! اگه روزی با دختر دیگه ای ازدواج کردی سندت به اسم دوست دخترت خواهد بود یا همسرت؟ پسر شجاع من منظور بدی از این سوال ندارم و نمی خوام کنایه بزنم. فقط می خوام بدونی که یک انسان نرمال عاشق بدنشه و از نگاه کردن به خودش در آینه وحشت نداره. اعضای بدن زنها و مردها از انسانی به انسان دیگه تغییر نمی کنه. پس چرا یک مسلمان اینقدر از نمایش بدن خود و دیگران هراسانه؟ مگه شما استخر نمی روید، ایا در استخر حس بدی به شما دست میده؟ این تربیت مذهبی و امروز خاص جامعه اسلامیست. این کلمه سند همون ناموس پرستی و مالکیته، فرهنگ ضد زن اسلامه.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:05
په ن په - کاونتری - انگلستان
دمش گرم ، احسنت، امیدوارم دخترهای ایرانی‌ هم یاد بگیرن
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:06
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
اعتراض به افراطیون اسلامگرا . خیلی ها از دست اسلام و قوانین عصر حجریش خسته شدند .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:26
greentree - تهران - ایران
دوباره اوباش‌های بیسواد اسلامی عکسه دختری رو دیدند و طغیان کردند
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:57
a.ahooraei - اهواز - ایران
اینه که یکعده بخودشون اجازه میدن در مورد حقوق دیگران تصمیم بگیرند و توی سر همه بزنند و بگن اسلام هست که سعادت و خوشبختی میاره و فکر میکنند همه مانند این خانم آزادی را با هرج و مرج اشتباه میگیرن. ایشون آزاده با خودش هر عملی انجام بده اما نه اینکه برای اعمالش انتظار داشته باشه که تمام جامعه بهش رآی مثبت بدن و تشویقش کنند و یا اینکه برای عملی که همگی با اون موافق نیستند اجازه تبلیق هم بخواد. ستاره های پورنو کم نیستند اما عملشون در یک چهارچوب معین و خاصی انجام میشه. آزادی بی مرز و حد و بی انتها نیست زمانیکه انسانی در جامعه ای زندگی میکنه باید خودش رو وفق بده و همه برای اون جامعه و در اون جامعه حق انتخاب دارند که یک شخصی توی تلویزیون لخت بشه و خودشو به نمایش بگذاره یا نه! یک انسان آزاده باید به حقوق دیگران احترام بگذاره. آزادی گام به گام و به مقتضای جو موجود در جامعه تصمیم گیری میشه و نه یک شبه.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 16:45
ensanam arezoost - خارگ - ایران
sobin - لندن - انگلستان،فاصله شجاعت تا حماقت یک بند انگشت عزیز..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 17:16
mehr47 - تهران - ایران
فردا مصر زلزله میاد ایران خراب میشه حاج آقا صدیقی میگه دیدی راس گفتم!!!
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 17:35
bing0 - برلین - آلمان
دنننی - سوئد - استکهلم . دنیا زیرو رو بشه مثلا تو میگی‌ هوا خوب ?
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 17:38
مانش رومشکانی - کرماشان - ایران
یک مریض عقده ای دیگر.نه به آن طرز که اسلامیها میخواهند ونه به این طریق که با لخت شدن فکر میکنند انقلاب کرده اند.دنیای اسلام به لخت شدن مغزی و انقلاب فکری فرهنگی نیاز دارد نه به شکستن یکی از هزاران تابویی که در ممالک اسلامی وجود دارد
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 18:04
lucas71 - اوپسالا - سوئد
شعیر با اشاره به اقدام چند روز پیش حزب سلفی نور در معرفی نامزد انتخاباتی زن خود گفت کار علیاء واکنشی است به چنین اقدامی. حزب نور در پوستر تبلیغاتی خود در یکی از حوزه‌های ابتدا به جای تصویر یکی از نامزدهای زن خود برای انتخابات پارلمانی، عکس گل قرار داده بود. پس از آن و در پوستر دوم عکس گل را حذف کرد و عکس همسر این نامزد انتخاباتی را قرار داد. به نظر من این از عکس‌های لخت ان خانم جالب تره شاید هم به علت این کار حزب لباساشو انداخته دور. اما خیلی‌ شجاع اونم با مسلمان‌های که مصر داره......
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 18:23
khosh bavar - يزد - ايران
جامعه شناسان جهان را فقط به " فکرها " و " شکلهای " مختلف " تفسیر " کردند ولی‌ اگر کسی‌ توان " تغییر و دگرگونی در جهان را داشت، باید به او آفرین گفت !
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 18:29
piki82 - تورین - ایتالیا
په ن په - کاونتری - انگلستان. عزیزم پس شما به خواهر و.....دخترای فامیلتون توصیه کن ببین یاد میگیرن یا نه ..ما هم تماشا میکنیم !
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 18:35
kamiar1349 - تهران - ایران
به عنوان یک پزشک با ۴۲ سال سنّ ساکن ایران بزرگ شده در خانواده‌ای مذهبی‌ و ۱۷ سال تجربه و کار در محرومترین نقاط کشور معتقد به ضرورت احترام به همه مذاهب و عقاید اقدام این دختر خانم را تحسین می‌کنم. در تأیید این مطلب همین بس که نظر کلیهٔ خبر گذاری‌های مهم دنیا و منطقه راا به خود معطوف نموده و چالشی بسیار بزرگ در زمینه حقوق زن و آزادی ایجاد کرده و مهمترین و تاثیرگذارترین نویسندگان و پژوهشگران را وادار به عکس‌العمل و اظهارِ نظر چه مخالف و چه موافق نموده. شما نگاه کنید که فعالترین و برجسته ترین مدافعین حقوق زنان و جنبشهای آزادی خواهانه در دنیا نتوانستند به اندازه ندا که یک انسان کاملا عادی بود در ۵۰ سال گذشته تاثیرگذار باشند.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 18:51
lucas71 - اوپسالا - سوئد
https://arebelsdiary.blogspot.com/۲۰۱۱/۱۰/nude-art.html?zx=۹b۰۹۸۶ec۳aaa۸d۱e. وبلاگش رو ببینید من نمی دونم چرا این عربها اینقدر این موضوع را بزرگ کردن.....
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 18:49
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 1)منظور من از سند خوردن زن به اسم مرد قوانین مردسالار هست که یک زن رو در خانه جزو مایملک مرد به حساب میاره ..و این با دوست شدن دختر و پسر فرق داره ..از نظر من اگه زنی هم با برهنه شدن بخواد با استفاده از نمایش دادن بدنش در مکانهای عمومی توجه دیگران رو به خودش جلب کنه هم خودش رو به عنوان کالا به دیگران عرضه میکنه .و از جایگاه انسانیش پایین میاد ..در ضمن منظور من برهنه شدن بود مثل همین حالا که این زن خودش رو برهنه کرده فقط برای جلب توجه ..وگرنه در استخر اگر هم کسی برهنه میشه اولا کاملا مثل این خانم نیست و از مایو استفاده میکنه دوما برای جلب توجه نیست بلکه برای شنا کردن هست و این خیلی فرق میکنه با کاری که این خانم انجام داده ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 19:59
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 2)در ضمن تا اونجایی که من میدونم چیزی به اسم وبلاگ شخصی وجود نداره و تمام وبلاگها مکانهای عمومی هستند که هر کسی میتونه ببینه مثل حالا که ما اصلا وبلاگ این خانم رو ندیدیم ولی عکسهاش همه جا منتشر شده و خود این خانم هم این عکسها رو گذاشته تا اینکه همه ببینند ..و ایراد شما مثل این هست که این خانم برهنه به خیابان اومده و شما از دیگران میخواهید که نگاه نکنند ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 20:00
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. نکته ای که در کامنتت برام جالب بود این هست که کسی از بدنش بدش نمیاد که بخواد بپوشون ..منظور من برهنگی در مکان عمومی برای جلب توجه دیگران بود ..مثل همین کاری که این خانم انجام داده ..و نشان داده که واقعا چیزی و هنری برای ارائه کردن نداره ..و تنها راهی که برای جلب توجه دیگران به نظرش رسیده همین برهنه شدن بوده .که کار مهمی نیست . از این عکسها زنان روسپی در سایتها و شبکه های مختلف برای تن فروشی زیاد استفاده میکنند ..
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 20:10
ukguy4u - لندن - بریتانیا
اونجاشو کاملا درست گفت. مصر نه اسلامیه نه عربی. دست مریزاد
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 20:37
bawafa1385 - هامبورگ - المان
PANIZL تهران ایران . افرین به شعور و درک تو . افرین بتو انسان . افرین بتو لذت بردم از طرز تفکرت . مرسی عزیز
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 21:46
massoudoslo - اسلو - نروژ
۱. پسر شجاع .تهران .ایران هموطن عزیزم .در کل همه دوست عزیز با برخورد با هر عمل نا هنجاری احساس خوب و امنی نداریم حتا این میتونه مثلا تصویر یه خانوم لخت باشه و غیره ..!اما اونچیزی که این خانوم کوچولو میگه و تو رسانه ها و میون مذهبی های جامعه مصری سنتی مسلمان پیش آورده کاملا قوی و جالب هستش. این خانوم نه اولیش و نه آخرین خانوم مصری هستش که جلوی دوربین و دنیا لباساشو در آورده!اما نکته و جنجال سر اینه که آیا یه شخص که به چیزی ایمان داره و اعتقاد داره که یک کاری بده میشه گذاشت که طرف به خودش اجازه بده که به دیگران بگه این کار رو *نکنید *!اون هم خصوصا تو چهار چوب عکسالعمل های مذهبی .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 21:45
Taraneه - کبک - کانادا
نباید به بهانه آزادی به حیثیت انسان لطمه وارد بشه. فکر نمیکنم این خانم الان در شرایط خوبی‌ باشن و احتمالا به زودی میشنویم که پناهنده ۱ کشور دیگه شدن. می‌شه خیلی‌ هوشمندانه تر از این خانم برای آزادی مبارزه کرد.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 21:53
massoudoslo - اسلو - نروژ
۲. پسر شجاع.تهران .ایران . هموطن عزیز ، من مطمئن هستم در دنیایی که مجازی نیست نه من و نه شما به خودمون این اجازه رو به سادگی به خودمون نمیدیم که به اطرافیان خودمون بگیم که چی بکنند و چی نکنند!ما فقط وقتی که کارد به استخونمون میرسونن داد میزنیم چی خوبه و چه بده!!مصر آزاد امروز اگه میخاد آزادی رو نگه داره و بقول خود شما در دام رادیکالیسم و اشتباه امروز ما نیفته باید فضای بودن رو بین افکار و رفتار مصری ها تقسیم کنه حتا با طرز فکر و عمل این خانوم.من خبر این خانوم رو اینجا خوندم و شنیدم و برام مهم نشد.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 21:59
gardash - تبریز - ایران
آفرین به شجاعتش ، بلکه اینا بتونن مصر رو از تبدیل شدن به ایران نجات بدن .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 23:24
katrina - لندن - بريتانيا
Dionysos - پارسی - فرانسه- با نظرات شما کاملا موافقم .ممنون.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 23:51
*پسر شجاع* - تهران - ایران
massoudoslo - اسلو - نروژ. دوست عزیز من در کل موافق آزادی هستم ..و کار این خانوم هم زیاد برام مهم نیست . و ایشان آزاد هستند که هر کاری بکنند ..و فکر کنم دلیل توجه رسانه ها هم به این خانم بخاطر فضای خاص مصر هست وگرنه کار این خانم زیاد ارزش توجه کردن نداره .. ولی راستش با اینکه من خودم معتقد به آزادی هستم ولی به این نتیجه رسیدم که افراط و تفریط و تندروی از هر طرز فکر در نهایت به آزادی لطمه خواهد زد ..برای مثال همین تندروی این خانم که مورد قبول اکثریت مردم مخصوصا مردم مصر نیست مطمنا باعث خواهد شد که در سوی دیگر تندروهای اسلامی با استفاده از این بهانه ای که این خانم در اختیار آنها قرار داده آرای مردم رو به سمت خودشان جلب کنند ..چون تبلیغ خواهند کرد که اگر رادیکالها به قدرت برسند..جامعه مصر تبدیل به جامعه برهنه ها خواهد شد ..راستش حالا که فکر میکنم می بینم کار این خانم بیشتر از همه به نفع حزب اسلام گرای اخوان المسلمین در انتخابات سرنوشت ساز آینده هست ..و حکومت ایران هم از این ترفند بارها استفاده کرد . و سعی کرد مخالفانش رو آدمهای هرزه و بی بندبار معرفی کنه ...
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 22:57
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
پسر شجاع.تهران .ایران نظرت رو اول به کامنت lucas71 - اوپسالا - سوئد. جلب می‌کنم تا متوجه بشی‌ داستان از چه قراره و بد اینکه مشکل اصلی‌ شما اینه که فکر میکنی‌ زن برهنه به این معنیه که بیا به من تجاوز کن! اتفاقا این خانوم دقیقا می‌خواد نشون بده که برهنگی یک هنره مثل بازیگری یا نقاشی و.
جمعه 27 آبان 1390 - 00:20
nader46 - لندن - انگلیس
دمش گرم مثل تابو شکنی که فکر کنم قمر الملوک وزیری انجام داد، اولین زن هنرمند که با برداشتن حجاب از سر در یکی‌ از سنّ‌های تاتر یا آواز کار شجاعانه و بی‌ باکانه‌یی‌ را انجام داد .اینجور مسائل توی همهٔ کشور‌های عربی‌ و اسلامی عادی می‌شه!!!به جز ایران آخوندزده
جمعه 27 آبان 1390 - 00:24
persian_aria75 - شفیلد - انگلستان
به نظر من این 2 نفر فقط برای نشون دادن نظرشون درباره انقلاب مصر و آینده مصر ( مصر یک کشور اسلامی و عربی نیست ) مجبور شدن از بدنشون مایه بگذارند و مطمئن باشید هیچ کاری جز این حرکت نمیتونست این مطلب رو به این سرعت در دنیا پخش کنه و خود این افراد با این کار ثابت کردند چقدر راحت میشه با گذشتن از خطوط قرمز حجب و حیا و شکستن تابو در جوامع اسلامی و استفاده تبلیغی از بدن انسان برای پیش برد اهداف سیاسی و اجتماعی استفاده ابزاری از بدن انسان کرد .
جمعه 27 آبان 1390 - 01:43
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
در اروپا و آمریکا هم بعضی ها هستند که معتقدند باید اجازه داشته باشند لخت مادرزاد در خیابان رفت و آمد کنند و گاهی راهپیمایی و میتینگ لختی برگزار می کنند و پلیس هم مجبور می شود آنها را دستگیر کند و بپوشاند و خلاصه شده اند معضل دموکراسی. این هم همینطور است.
جمعه 27 آبان 1390 - 02:02
khosh bavar - يزد - ايران
*پسر شجاع* - : دوست گرامی‌، اگر یادتان باشد، شما جزو آندسته از افرادی بودید که به انقلاب مردم مصر با شک و تردید نگاه میکردید و به آنان میگفتید که سخت در اشتباه هستند که همون اشتباه مردم ایران در زمان شاه فقید را کردند که این بلا را سر خود آوردند ! که باید به شما تا اندازه ای حق داد که نگران این مردم بودید که چه با سرنوشت خود بازی‌ می‌کنند ! حال، که ما شاهد این تیزبینی و هوشیاری این دختر جوان هستیم که با فرستادن چنین سیگنالی به مردم, که او صاحب عقل و شعور است و می‌تواند با بدن خودش هر کاری را بکنند و چه " خوب " می‌بود که بخاطر حمایت از این دختر آزاد و آگاه، بقیه دخترها خودشان را لخت کنند تا این جوانه آزادی زنان که در جامعه اسلامی بیشتر گریبانگیر سلطه مردها هست، نخشکد و ایکاش دختران ایرانی‌ هم دارای چنین شهامتی در زمان انقلاب ۵۷ می‌بودند که به این اسانی‌ خود را به جامعه مردسالاری اسلامی گرفتار نمیکردند و همانطوری که قبلا گفتم، از سر نعمت " اشتباهات " انقلاب ۵۷ ایران، مردم اعراب خوب حواسشان جمع هست که دچار سرنوشت ایران اسلامی نشوند، پس همواره شاد و پیش کسوت باشیم.
جمعه 27 آبان 1390 - 02:42
morgan123 - واشینگتن - امریکا
هدف خیلی درسته ولی راهی که این دو رفتن غلطه اما راستی اگر غیر از این کار ی میکردن کسی توجه میکرد و حرفشنو گوش میکرد؟. البته لخت شدنه پسره هیچ توجیحی نداره و کل ماجرا رو به سمت یک شوخی بچه گانه یا انحراف جنسی میبره
جمعه 27 آبان 1390 - 03:28
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، 1ـ این جمله خودته: «واقعا من از منطق بعضی فمنیستهایی که برهنگی رو تشویق میکنن سر در نمیارم ..» برهنه شدن در غرب چیز تازه ای نیست و فمینیستها برهنگی رو رواج ندادند. مجسمه هایی که از دنیای باستان باقی مونده نشون می ده که فرهنگ غربیها نسبت به برهنگی تولرانس داشته و با فرهنگ خاور میانه و اسلام تفاوت اساسی داره. حتی مسیحیت هم مانعی برای نمایش بدنهای برهنه در تابلوها و در کلیساها نبوده. امروز قوانینی برای برهنگی در دموکراسی غربی وضع شده که شرایط و زمان و مکان خاصی رو در نظر گرفته. در بعضی از شهرهای نزدیک پلاژهای دریا افراد حق قدم زدن با مایو داخل شهر رو هم ندارند. اما این به این معنی نیست که اگر کسی برهنه در خیابان قدن زد گردنش رو بزنند و به او تعرض کنند یا فتوای قتلش رو صادر کنند یا هم مثل مسلمانان برهنگی رو با روسپی گری یکی کنند! جریمه نقدی داره همین.
جمعه 27 آبان 1390 - 06:09
Dionysos - پارسی - فرانسه
2ـ عکس برهنه انداختن و انتشار اون در دنیای حقیقی خلاف قانون نیست و البته قوانین دنیای مجازی با دنیای حقیقی و معابر عمومی هم فرق داره پیچیده نیست. این قوانین فقط در دنیای غرب و دموکراسی غربی معنا پیدا می کنه نه در کشورهای در حال توسعه و اسلامی! قضاوت تو از فرهنگ اسلامی تو نشات گرفته و برای همین برهنگی رو با روسپی گری و جلب توجه برابر می کنی. تو فکر می کنی در کشوری مثل مصر یک زن می تونه به راحتی جلوی اسلامگراها و جامعه سنتی و مردسالار اسلامی بایسته؟ راهکار جنابعالی برای اعتراض به اسلامگراها چیست؟ خبرنگار زن خارجی در میدان تحریر مصر مورد تجاوز دهها مرد قرار گرفته بود!! به نظر تو یک دختر مصری چطوری باید سیاست و استبداد اسلامی رو به چالش بکشه؟
جمعه 27 آبان 1390 - 06:21
Dionysos - پارسی - فرانسه
3ـ رابطه مسلمانها با برهنگی و سکس نوروتیکه. تو فکر می کنی برای برهنه شدن باید روسپی بود یا قصد جلب توجه جنس مخالف رو داشت! حالت دیگری برای برهنگی از نظر تو و فرهنگ اسلامی قابل تصور نیست. شنا کردن با مایوی غیر اسلامی حتی در استخرهای جداگانه خلاف شریعت اسلام سلفیهاست. از نظر اسلام سلفیها برهنه شدن حتی در بیمارستان و اتاق عمل و با مایوی غربی در استخر هم حرام و روسپی گریه. می بینی که هدف برهنگی در فرهنگ اسلامی اهمیت نداره تنها چیزی که ننگ و خلاف شریعت اسلام هست نمایش بدن و خصوصا آلت جنسی ست. برهنه شدن این خانم برای اعتراض به اسلامگراها و حذف آزادی زنهاست نه برای روسپی گری. اما از اونجایی که فرهنگ اسلامی مخالف آزادی فکر و اندیشه و آزادی اندام هست امر به پوشاندن اندام و افکار غیر از شریعت اسلام رو داده. یک آدم نرمال باید بتونه به یک آدم برهنه نگاه کنه بی آنکه تحریک بشه و باید بتونه بدنش رو دوست باشه و به اندامش اجازه تنفس در هوای آزاد رو بده. بدن انسان فقط دستگاه تناسلی نیست!!
جمعه 27 آبان 1390 - 06:54
Alborzi - کرج - ایران
وبلاگش رو بستن ! فکر کنم اسلامگراها دارن قدرت میگیرن .اینم از انقلاب میدان تحریر.
جمعه 27 آبان 1390 - 07:34
mo.miyai - اسلو - نروژ
واقعا برای بعضی‌ها متاسفم که هر اتفاقی‌ رو به اسلام و مسلمان‌ها ربطش میدان با این کامنت بعضی‌ها می‌تونیم بفهمین اگه در جایی‌ یک دختر مسیحی‌ هم خودش رو لخت کرد یا کاری خلاف عرفه جامعه انجام داد یعنی‌ داره به قوونین مسیحیت اعتراض می‌کنه . خواهش می‌کنم کمت‌های احمقانه نذارید
جمعه 27 آبان 1390 - 07:49
mo.miyai - اسلو - نروژ
با این حرفها نتیجه میگیریم هرجا که مسلمانها نبودن و غیر مسلمانها خودشون رو لخت کردن یا کاری که عرفه جامعه نباشه انجام دادن یعنی‌ دارن به دینشون یا هرچی‌ که هستن اعتراض می‌کنن . که این واقعا احمقانست
جمعه 27 آبان 1390 - 08:05
man-malaysia - كوالالامپور - مالزي
آزادی یک سلیقه شخصی نیست که هر کس هر چه دلش بخواهد انجام بده!! پس قرق حیوان وانسان چیه؟ انسان که مثل الاغ نیست که هر جا عشقش کشید هر کاری رو بکنه!! حالا اگه اغلبیت یک جامعه به قوانین مسیحی ویا یهودی ویا اسلامی رای بدند، اقلیت حق دریدن قوانین وخواسته های اکثریت رو ندارند، اگر چه این قوانین عام نبایدعرصه رو بر این اقلیت خاص تنگ بکنه.
جمعه 27 آبان 1390 - 08:34
odin - انتورپن - بلژيك
در انگلیس شهر کاونتری داستان و اسطوره ای هست بنام لیدی گودیوا. وقتی لیدی گودیوا برای بخشش مالیات زیاد مردم و بخاطر شرط سنگینی که دوک و شوهرش گذاشته بود، لخت سوار اسب شد و به شهر رفت همه مردم به احترام او به خانه رفتن و پنجره ها رو بستن. اما خودتون یه مقایسه بکنید با برادران مسلمان که در هر ثانیه 3 نفر بازدید میکنن. این دختر رو باید مجسمه اش رو ساخت گذاشت تو میدون تحریر.کف پای این دختر رو باید بوسید.
جمعه 27 آبان 1390 - 09:08
Dara va sara - پرت - استرالیا
دوباره یک عده اسلامزده متعصب. درسو کلاس حوره علمیه را رها کردن و به تماشای بدن لخت یک دختر نشستن. و اولین چیزی که به ذهن اسلام زده انها خطور کرده. فقط و فقط مسئله سکس و لختی خانم بوده.و با لخت شدن این خانم تمام شان و شئونات جامعه اسلامی و افکار پوچ و پلید انها و آزادی بیان به اسارت کشیده اسلامی. خدشه دار گشت. دربغا از تفکر اینکه این یک مبارزه هست و یک مبارزه بسیار برنده. درود به این شیر زن و کاربرانی که این عمل را از نگاه سیاسی مینگرند نه از نگاه شهوت.
جمعه 27 آبان 1390 - 09:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
katrina - لندن - بریتانیا، خواهش می کنم دوست عزیز.
جمعه 27 آبان 1390 - 10:12
meh007 - آمستردام - هلند
تا حالا بحث سر دختران ایرانی‌ بود حالا باید در مورد دختران همهٔ دنیا اظهار نظر بشنویم، این دختر اگه اینکارو انجام داده معنیش هرزگی و فاسد بودن نیست، معنیش اینه که هیچ انسان دیگه‌ای (مخصوصاً مردان) حق ندارند که به یک انسان بگن چطور باید زندگی‌ کنه، یه جورایی معنیش اینه که تمام کسانی‌ که مخالفن ساکت بشن، خیلی‌ جالبه که بعضی‌‌ها فکر میکنند عقل کلّ هستند و این نظرات اونهاست که صحیح هست و حق دارند در هر موردی اظهار فضل کنند، مطمئناً این خانوم اینکارو نکرده که بتونه تو خیابون لخت راه بره که دوستان از اروپا و آمریکا مثال میزنند، سطحی نگر و متعصب نباشیم. آزادی....
جمعه 27 آبان 1390 - 11:02
rozhansoldier - آنکارا - ترکیه
Michael Jackson L.O.V.E - تهران - ایران : چرا خاک برسرش . مگه شما مسئول ابرو و بهشت وجهنم کسی هستید که اینطوری در مورد این دختر جوان صحبت میکنید؟ هنوز یاد ن گرفتید که بدون فحش و قضاوت انتقاد کنید؟ شما خودتون قضاوت کردید خودتون حکم دادید خودتون هم قصاص کردید.. بهتره یه خورده آرامش احساسی داشته باشید
جمعه 27 آبان 1390 - 12:11
yalda1989 - تهران - ایران
هر کی میخواد بگه من روشنفکرم و عمقی فکر میکنم میاد از این یا امثال این دختر طرفداری میکنه و هر حرکت زشتی رو فلسفی قلمداد میکنه .بابا هر چی حدی داره نه افراط خوبه نه تفریط کسی که لخت میشه و عکسشو تو وبلاگش منتشر میکنه اگه معنیش ترویج فساد و بی حیایی نیست پس معنیش چیه؟!مگه آزادی به لخت شدنه؟!کی گفته لخت شدن هنره ؟! پس اگه اینجوریه حیوونا خیلی هنرمندن .به نظر من که این خانم با این کارش فقط میخواسته خودشو مشهور کنه
جمعه 27 آبان 1390 - 13:13
kamran63 - ليون - فرانسه
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا - چرا آسمون به زمین نیفتاد !؟ یه " وردی" بخون، وگر نه دنیا به فساد کشیده میشه !
جمعه 27 آبان 1390 - 13:37
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 1)ببین دوست عزیز قرار نیست که هر جا که منطق شما دچار مشکل میشه بیایید اینجا طرز فکر تندروهای دینی رو تفسیر کنید ..چون اولا تندروی از هر طرز فکری پسندیده نیست چه دینی و چه غیر دینی نمونه آن هم این خانم مثلا مخالف دین که با این تندروی خودش زمینه رو برای به قدرت رسیدن تندروهای دینی مثل اخوان المسلمین فراهم کرده ..و من مطمنم که احزاب تندرو اسلامگرا کارهایی مانند کار این خانوم رو بهترین فرصت برای جذب آرا در انتخابات آینده مصر خواهند دانست..دوما من خودم هم مخالف سر سخت تندروی دینی هستم البته از نظر من تندروی غیر دینی هم به اندازه تندروی دینی برای آزادی مضر هست ..
جمعه 27 آبان 1390 - 19:43
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 1)در ضمن من منکر برهنگی در گذشته نیستم ولی این قبیل موارد هم نتیجه طرز فکر مردسالارانه قدیم بوده برای مثال نقاشی برای فروش نقاشیهای خودش به طبقه اشراف آن موقع اروپا به دختر جوانی پول میداد تا برهنه بشه و نقاش تصویر او رو نقاشی کنه ..تعجب من از فمنیستهای حالا هست که به اسم دفاع از حقوق زن برهنگی رو تشویق میکنن ...برای مثال همین خانم که اگر از او دلیل برهنه شدنش رو بپرسید مسلما خواهد گفت برای دفاع از حقوق زنان !!..مثل برهنه های لندن که برای دفاع از محیط زیست به خیابان آمده بودند!..که به هیچ وجه این رفتارشان با هدفی که عنوان میکنند سازگار نیست..مثلا در این مورد که حزب اسلام گرا بجای عکس خانم کاندیدا عکس گل گذاشته بهترین کار استفاده از عکس کاندیدای خانم با ظاهری آراسته در حزب مخالف بود نه اینکه این خانم با برهنه شدن آب رو اونقدر گل آلود کنه که حزب اسلامگرای اخوان المسلمین بتونه ماهی بزرگی از آن صید کنه و مسلما کار این خانم کمک بزگی به احزاب تندرو اسلامگرا در انتخابات آینده خواهد کرد.
جمعه 27 آبان 1390 - 19:45
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 2)در ضمن من منکر برهنگی در گذشته نیستم ولی این قبیل موارد هم نتیجه طرز فکر مردسالارانه قدیم بوده برای مثال نقاشی برای فروش نقاشیهای خودش به طبقه اشراف آن موقع اروپا به دختر جوانی پول میداد تا برهنه بشه و نقاش تصویر او رو نقاشی کنه ..تعجب من از فمنیستهای حالا هست که به اسم دفاع از حقوق زن برهنگی رو تشویق میکنن ...برای مثال همین خانم که اگر از او دلیل برهنه شدنش رو بپرسید مسلما خواهد گفت برای دفاع از حقوق زنان !!..مثل برهنه های لندن که برای دفاع از محیط زیست به خیابان آمده بودند!..که به هیچ وجه این رفتارشان با هدفی که عنوان میکنند سازگار نیست..مثلا در این مورد که حزب اسلام گرا بجای عکس خانم کاندیدا عکس گل گذاشته بهترین کار استفاده از عکس کاندیدای خانم با ظاهری آراسته در حزب مخالف بود نه اینکه این خانم با برهنه شدن آب رو اونقدر گل آلود کنه که حزب اسلامگرای اخوان المسلمین بتونه ماهی بزرگی از آن صید کنه و مسلما کار این خانم کمک بزرگی به احزاب تندرو اسلامگرا در انتخابات آینده خواهد کرد..
جمعه 27 آبان 1390 - 19:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 3)شما گفته بودید این خانم خیلی شجاعت داشته! ..ولی به نظر من برهنه شدن اصلا نیازی به شجاعت نداره ..و اتفاقا حکومتهای دینی مثل ایران هم هیچگاه برخورد جدی با این افراد نداشتند و همواره این قبیل افراد فرصت مناسبی بوده تا آنها اعتقادات تند دینی خودشان را تبلیغ کنند ..مثلا چندی پیش در ایران فیلم سکس یک هنرپیشه زن ایرانی منتشر شد و حکومت ایران هیچ برخوردی با او نداشت ..به نظر من شجاعت واقعی رو زنانی دارند که بر علیه حجاب و چادر مبارزه میکنند و حتی به بهای بازداشت شدن سعی دارند که حجاب مورد نظر حکومت رو رعایت نکنند یا زنانی که برای حق تحصیل ارث و دیه و حضانت فرزند حق طلاق مبارزه با چند همسری ووو.. مبارزه میکنند . و تندروهای دینی هم همواره بدترین برخورد رو با این زنان دارند ..مثل رفتار خشونت آمیز یا تهمت زدن به این زنها برای زیر سوال بردن آنها .چون در برابر منطق این زنها هیچ حرفی برای گفتن ندارند. وگرنه زنانی مثل این خانم مصری که خودش رو برهنه کرده هیچ زحمتی برای تندروهای دینی ندارند و اتفاقا بیشترین کمک رو به آنها برای تبلیغ افکارشون میکنند .
جمعه 27 آبان 1390 - 19:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا..khosh bavar - یزد - ایران..در پاسخ به مواردی که شما دوستان نوشتید نظر شما رو به کامنتی که برای جناب Dionysos نوشتم جلب میکنم ..راستش به نظر من کار این خانم گرچه در ظاهر برای دفاع از حقوق زنان و مبارزه با حجابهای تحمیلی تندروهای اسلام گرا هست ..ولی در عمل با توجه به شرایط امروز مصر و جوی که در آن کشور حاکم هست .کمک به احزاب تندروی اسلامی برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات آینده خواهد بود ..و اگر این احزاب بتوانند ارتباط این خانم یا همفکران این خانم را با اسراییل هم ثابت کنند این پروژه تکمیل خواهد شد . البته در جامعه ای که به یک رشد قابل قبول رسیده باشد میتوان با این مسایل منطقی برخورد کرد ولی واقعیت این هست که با جوی که ما از کشورهای عربی در یک سال گذشته با انقلابهایشان دیدیم آنها از این سطح فرهنگ برخوردار نیستند ..و کارهایی مانند این فضا را برای تندروهای اسلام گرا مناسب خواهد کرد ..
جمعه 27 آبان 1390 - 20:02
massoudoslo - اسلو - نروژ
۱ .پسر شجاع.تهران .ایران . هموطن عزیز ،من فکر میکنم تا به امروز از نظراتی که اینجا میگذارید میدانستم که به آزادی اعتقاد دارید با حد و حدودش. نظرت را در مورد اخوان المسلمین و احتمال صدمه زدن تند رو ها به شرایط جدید را میپذیرم . این دختر خانوم و داستانش که پیش آمده در واقع همان داستان همیشگیست یعنی به چالش کشیدن! همانطور که میدانید در آزادی زندگی کردن و بودن یعنی اینکه باور انسان یا اجتماع گاها با تغیرات و رفتارهای جدید و متفاوت به سؤال و چالش کشیده میشه در اروپا و امریکا هم همینطور است همانطوری که سید ابول قاسم از جاکارتا اشاره کرد که قانون هم با آنان چه گونه برخورد میکند.
جمعه 27 آبان 1390 - 20:06
massoudoslo - اسلو - نروژ
۲. پسر شجاع.تهران .ایران.من با داستان و عاقبت این دختر خانوم کاری ندارم اما فکر میکنم آنچه که امروز در سرتاسر دنیا اتفاق میافتد هر اینه به چالش کشیده شدن هر آنچه که ما آدمیان از گذشته ها مان با زحمت و کار بنا کرده ایم! نسل این دختر خانوم در سرتاسر دنیا از هر ملیتی ،عجیب، همه در یک فکرند و ان هم تشکیل و تشکل دنیا و حرکتی که خودشان میشناسند و میخاهند.شاید دنیای اخلاقی خود من در عمل خیلی شبیه به یک مذهبی و حتا سنتی باشد اما در جای که من زندگی میکنم زندگی و حقوق آدمیان چنان در جریان خودش جاریست که چاره ای ندارم جز پذیرفتن ناتوآنیم در پذیرفتن.
جمعه 27 آبان 1390 - 20:19
massoudoslo - اسلو - نروژ
۳.اجتماع ما آدمیان به تنوع و تفاوت سخت محتاج است تا روحیه اجتماعی بودنمان ثابت شود. در گوناگونی در اخلاق و رفتار است که مساله فضا و حقوق عنوان میشود. انسان های متفاوت ،طرز فکر های مختلف ،شخصیت های گوناگون و .. میشود پیشرفت و تولید فراوانی ! حالا مردم مصر یا تند روها چه میکنند با این خانوم مشکل بزرگی نیست چرا که مصر در راهی قدم گذاشته که برگشتی امروز دیگر برای او نیست . نمونه های این خانوم و حرکتش منهای شر و جر اخلاقیش ، در اجتماع آدمیان به درد بخور و لازمند . من شخصا کارش را نه برای خودم ولی برای خودش و مردمش میپسندم .
جمعه 27 آبان 1390 - 20:30
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، دوست عزیز من در منطق دچار مشکل نیستم و به صراحت عمل این خانم رو تحسین می کنم. برهنگی این خانم هیچ تاثیری در به قدرت رسیدن یا نرسیدن اسلامگراها نداره. احزاب غیر اسلامی برای اینکه ضعفشون در برنامه ریزی و راهکارهای اینده و شکست محتملشون رو توجیه کنند و همچنین برای نپذیرفتن این واقعیت که جامعه مصر به سمت اسلامی شدن پیش می ره عمل این خانم رو بهانه می کنند. این خانم همه رو به چالش کشیده و در این میان هر اتفاقی که بیفته مشخص می کنه چه کسی سر بلند از کارزار بیرون خواهد آمد.
جمعه 27 آبان 1390 - 20:50
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
خوب بابا این هم می‌خواد فمینیست بشه حالا اشکالش چیه ؟
جمعه 27 آبان 1390 - 21:24
mounes - ادليد - استراليا
آزادی که لخت بودن نیست. فقط با اون عکسها تونسته رکورد بشکنه همه می‌تونن ولی‌ همه که مس این بیشخصیت نیستن
شنبه 28 آبان 1390 - 03:22
Royan - بوخوم - آلمان
meh007 - آمستردام - هلند/ با نظر شما کاملا موافقم/ در واقع دختره اعتراضش را با گفتن بالاتر از سیاهی رنگی نیست بیان میکنه " ملک خودم ,زمین خدا, نه رئیس میخواد نه کدخدا" داره میگه کسی حق نداره برای من تصمیم بگیر که من چی بپوشم و چی بخورم کی بخوابم باکی حرف بزنم چکار بکنم چون یک انسان هستم , عاقبت خودم به خودم مربوطه و احتیاج به واسطه برای ارتباط با خدا ندارم عمل ایشون هیچ ربطی به افراط و تفریط در آزادی نداره فقط یک اعتراض است
شنبه 28 آبان 1390 - 04:15
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
البرزی - کرج - ایران. عزیز من کجا بستن!؟ چرا داری شایعه الکی‌ درست میکنی‌!؟ حتما تو ایران فیلترش کردن!. *پسر شجاع* - تهران - ایران، . به نظرم اتفاقا برهنه شدن این خانوم به دنیا نشون داد که مخالفین حزب اسلام گرای مصر نه تنها ترسی‌ از ابراز وجود ندران که همچنان زنده و فعال هستند،و در کلّ این حرکت نظر و توجه دنیا رو به "اون روی سکه" در مصر جلب کرد! .
شنبه 28 آبان 1390 - 04:28
massoudoslo - اسلو - نروژ
۴ .پسر شجاع.تهران .ایران . در تاریخ اگر نگاه کنیم میبینیم سالها میگذرد انقلابی میشود جنگ میشود و شخصی سالها به جنگ میرود و فرمانده میشود و نامی برای خودش در میان بقیه در میاورد و میآید میشود گنجی و سیستمی را به چالش میکشد و گاهی وقت هم یک دختر خانومی به نام علیا ماجده المهدی میآید با بدن زیبای خودش سیستمی را به چالش میکشد!!دقت کردید چقدر حرفاش شبیه حرفای دین گریزان ایرانیست؟ میگوید من مصری ام و نه مسلمان و ..!!از زمان پویش اینترنت تاریخ جهان دگر گونه نوشته خاهد شد چونکه همه به فکر تسخیر جهان هستند غافل از اینکه همه تسخیر جهان وطنی شدیم .
شنبه 28 آبان 1390 - 05:58
hashamdar - تهران - ایران
آفرین به این شجاعت
شنبه 28 آبان 1390 - 12:47
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
دخترک بیچارهٔ بیفرهنگ عقده‌ای! خوب یکی‌ نیست بره تو وبلاگش یک سایت پورنو بهش معرفی‌ کنه بره با اون همکارش فیلمو عکس سکسی از خودشون بذاره اونجا حالا که این بیچاره‌ها دارن از عقده‌ حیوان نبودن میترکن و به جمع حیوونا پیوستند، جون خودش واسه آزادی اینکارو کرده، خاک بر سر اینجور آدما بکنن که آدم دیگه شرمش می‌شه بگه آزادی می‌خوام اون موقع همه فکر می‌کنن منظور از آزادی اینه اااه‌ه‌ه‌ه!!!!
شنبه 28 آبان 1390 - 13:03
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
هر چی باشه از هیکل زشت و بدترکیب حاج آقا گلستانی و فاطی کماندوش که بهتره که فضای مجازی رو هم به گند کشیدند. هر کی هم دوست نداره میتونه نگاه نکنه.
شنبه 28 آبان 1390 - 16:36
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
shabe-barani - سیدنی - استرالیا. خیالت راحت تو میتونی‌ بگی‌ آزادی می‌خوای. هیچکس هم بهت شک نمی‌کنه! نمردیم و معنی‌ برهنه شدن رو هم فهمیدیم: حیوان! پس از بدو تولد همه حیوونن و ما خبر نداشتیم! خدا رو شکر که قدرتی‌ بیشتر از این کامنت گذاشتن رو در اختیار شما‌ها قرار نمیدن وگرنه معلوم نبود چی‌ به سر دنیا می‌‌اومد!
شنبه 28 آبان 1390 - 17:27
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا ببین من کاری به ادیان ندارم یک موقع به من اینو نچسبونی، ولی‌ خودت یکم فکر کن ببین خدا شرمو حیا واسه آدم آفریده چیزی که حیوان نداره، حیوان برهنس و همه جاشو مورد دیده همه قرار میده که حتا همان حیوان هم با دمش جلوی شهوتشو میپوشونه! آدم و حوّا از همان اول برهنه به دنیا اومدن درسته ولی‌ با شعور و شرمی که خدا براش آفرید با همان برگه درختان خودشون رو پوشاندن، کسی‌ می‌خواد لخت بشه واسه خودش کسی‌ مشتاق نیست شهوتش رو ببینه! هر کس هم می‌خواد ببینه وارد سایت‌های می‌شه که خودتون بهتر میدونید کدام رو میگم. تو یک آدم با عقل و با شعور و با شخصیت به من نشون بده که اینطوری خودشو لخت مورد دید قرار داده باشه اون موقع من میفهمم که عریان بودن بی‌ شخصیتیه انسان و حیوان بودنشو نشون نمیده.! حالا تو به من بگو اینکه می‌خوای همه همه جاتو ببینن این آزدیه؟ شما هم بهتره برای اینجور آدما سنگشونو به سینه نزنی‌، اونا خودشون خوب بلدن بدون داشتن یاری و دفاع از شما به راهشون ادامه بدن. یکم غیرت ، خجالت و ادب داشتن هم خوب چیزیه که تو این زمونه داشتنش گنجه.
شنبه 28 آبان 1390 - 22:20
anti sandis - كنت - انگليس
مقصد به کسی‌ آسیب نرسونه یعنی‌ آدم نکشه آزارش به کسی‌ نرسه دیگش به ما ربطی‌ نداره
یکشنبه 29 آبان 1390 - 00:49
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
اگر کاری به ادیان نداری پس بهتره بحث رو اصلا سمت آدم و حوا نباری! کدوم حوا!؟ همونی که از پهلوی چپ آدم آفریده شده که اینجوری کروموزوم‌هاشون یکی‌ میشده و اصلا نمیتونستن بچّه‌دار بشن!؟ کدوم شیطان!؟ همونی که خدا از ملکوت بیرونش می‌کنه بد به شکل مار در میاد و دوباره وارد می‌شه و حوا رو گوول می‌زنه، خدا هم نمی‌فهمه شیطان اومده تو!؟ بهتره اگه به ادیان کاری نداری اصول و قوانینی که اونا وضع کردن رو به خورده کسی‌ ندی! این که کسی‌ عکس لختش رو (اون هم به نشانه اعتراض!) تو دیده عموم بذاره دلیل بر حماقت یا حیوان بودنش نیست!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 04:07
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
من موندم وقتی‌ به کتاب‌هایی‌ که ۱۰۰۰ سال پیش نوشته شدن نمی‌شه اطمینان کرد و مورخین با تردید به اون وقایع نگاه می‌کنن. شما چهجوری با این اطمینان از میلیارد‌ها سال پیش و ماجرای شرم و حیا آدم و حوا صحبت می‌کنید!؟؟؟؟ این پیچیده کردن مسائل جنسی‌ که حتی یک لخت شدن ساده رو تا حد حیوان پایین میاره فقط و فقط بر گرفته از ذهن بیمار ادیان و بس! اونوقت شما چطور به ادیان کاری ندارید!؟
یکشنبه 29 آبان 1390 - 04:14
Dionysos - پارسی - فرانسه
shabe-barani - سیدنی - استرالیا، سایبری اون کسی که باید خجالت بکشه تویی. مگه شما اسلام زده های دین پرست چطوری بچه دار میشین؟ با حجاب به رختخواب می رین که می گی فقط حیوون برهنه می شه نه آدم؟! آدم با شخصیت و باشعور اگه برهنه شدن معادل حیوانیته پس فرقی نمی کنه که در خلوت یا در عموم جلوی چه کسی باشه! اگه شما اسلام زده ها شرم و حیا و آدمیت حالیتون بود حرمسرا و صیغه کنی راه نمی انداختید. اگه شرم و حیا حالیتون بود و آدم بودید خمینی براتون رساله آمیزش با خر و الاغ و حیوان نمی نوشت. خاک بر سر خودت که خجالت نمی کشی و هرزه گویی می کنی! کشتید خودتون رو بس که تظاهر و ریا کردید. حقتونه بیماران جنسی مثل قذافی زنان و خواهران مسلمانتون رو به بردگی جنسی ببرند! شعورتون از ورای برهنگی فیریکی بالاتر نمی ره چون ....خودتونید!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 09:03
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا من فکر کردم منظورت از اینکه از اول عریان خدا آفرید همین آدمو حوا بود واسه همین واست توضیح دادم، دعوا که نداریم! حالا اگه بحثت این نبود که هیچی‌. حرف من فقط همینه کسی‌ اعتراض داره به جای لخت شدن می‌تونن از روش دیگه‌ای استفاده کنه نه اینکه معنای آزادی رو با این کار از بین ببره. تمام
یکشنبه 29 آبان 1390 - 10:38
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه انگار تو یکی‌ خیلی‌ برای این دختر سوختی !!! حالا اگه راجع به این دختره عرب از یه چیز دیگه حرف میزدن خوب میشد عربه ملخ خور یا بیفرهنگ واسه این چیزا یکی‌ اعتراض کنه عرب می‌شه عزیز و رگتون میزنه بالا!! بعد اینکه اسلام کشکه چیه هر چی‌ می‌شه به آدم اسلام و دین و ساندیس میچسبونید!!! پس تو هم از این دسته هستی‌ که اینطور آنتنت پریده و به من بر میگردی میگی‌ خاک بر سر پس خاک بر سره خودت که لیاقتت همین چیزاست. تو خودت حقیقتو می‌خوام بگی‌ فرض کن ...بیاد تو اینترنت لخت بشه به معنای اعتراض قبول داری؟ اگر قبول داری پس غیرتو خوردی و یک آبم روش، اگر نداری بگو دلیلش چیه؟ هان؟ یعنی‌ انقدر ... و حیاتون زیر سفره؟ بعد اینکه من دارم میگم جلوی همه نگفتم جلوی شوهرت یا زنت لخت بشی‌ نشانه‌ی حیوان بودنته!!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 10:52
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه خیلی‌ بچه‌ای که اینطوری فکر کردی و جواب دادی، من هنوز نظرم عوض نشده و از نظر من هر کس شهوتشو تو جامعه مورد دید همه قرار بده حیوانی بیش نیست. می‌خوای قبول داشته باش می‌خوای نه، جلوی زن یا شوهر خیلی‌ فرق میکنه، حالا اگر از نظره تو همه زن یا شوهرت هستن این دیگه لول باید پای عقلت گذاشت! بهتره بری یک باره دیگه کامنت منو بخونی‌ نه اینکه یک نظر تا اعتراض دیدی به پر قباتون برخورد بیای اینجا هر چی‌ از دهنت میاد بیرون به آدم بزنی‌، خجالت بکش، دنیا و آزادی این نیست که لخت جلوی همه باشی‌، هر چی‌ داری واسه خودت مگه بقیه ندارن که می‌خوای نشون بدی، این ضعف و کمبودتو در جامعه نشون میده ؛)
یکشنبه 29 آبان 1390 - 11:05
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
خدا شعور داده بهتون یکم فکر کنید، یعنی‌ واقعا تا این حد؟ انقدر لخت شدن جلوی همه براتون ارزش داره که حاضرید انقدر براش بجنگید؟ اینه فرهنگ و تمدن ایرانیان؟ لخت شدن جلوی همه؟ من میگم همه نه زن یا شوهر( قابل توجه بعضی‌ها). تمامه عقلتون رو گذاشتید پای همین چیزا! خوب موفق باشید هر کس یک جور زندگی‌ میکنه شاید اینطوری بهتون روحیه واسه زندگی‌ داده می‌شه!!!، پس برید شاد باشید. واقعا اصلا به من چه مربوط، هر کس هر جوری می‌خواد زندگی‌ کنه من فقط خواستم نظر شخصیم رو داده باشم همین. حالا اگر به بعضی‌ از شماها بر خورد دیگه مشکل خودتونه lol تمام
یکشنبه 29 آبان 1390 - 11:17
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
شب‌بارانی - سیدنی - استرالیا. من واقعا نمی‌فهمم اینکه تو قرن ۲۱ یکی‌ دوست داره زیر چادر زندگی‌ کنه و یکی‌ دوست داره پاهاشو هوا کنه یا لخت بچرخه یا هر اتفاق دیگه..چرا باید سریعاً با ترازوی خودت که یک سرش فرهنگ و تمدن ایران و سر دیگش حماقت و حیوانیته وزن کنیم!؟ موافق بودن یا مخالف بودن ایرادی نداره ولی‌ چرا وقتی‌ با عقایدت جور در نمیاد بهش توهین میکنی‌!؟
یکشنبه 29 آبان 1390 - 12:16
*پسر شجاع* - تهران - ایران
shabe-barani - سیدنی - استرالیا. دوست عزیز من با مطالبی که گفتید موافقم ...واقعا با اینکارهایی که اینها انجام میدن آدم خجالت میشکه که بگه من هم آزادی میخوام ..چون ممکنه عده ای فکر کنن که منظور این جور کارهاست ..البته صدا و سیما هم با استفاده از کارهای اینها همیشه تبلیغ میکنه که اگه آزادی وجود داشته باشه آخرش همین برهنگی میشه...
یکشنبه 29 آبان 1390 - 12:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
massoudoslo - اسلو - نروژ..دوست عزیز من خودم کاملا طرفدار تغییر و افکار جدید هستم و معتقدم دلیل پیشرفت انسانها هم همین افکار جدید و تغییرات هست ..ولی فکر میکنم هر تغییری با استقبال مواجه نمیشه و موفق نیست مثل مدلهای اتومبیل که تعدادی از آنها با استقبال اکثریت مواجه میشن و تعدادی هم با شکست و عدم استقبال مردم مواجه میشن ..ولی در کل نباید آزادی رو از کسی سلب کرد ..به نظر من بهترین روش آزاد بودن همه افکار و رفتارها هست تا مردم خودشان قضاوت کنند ..مثلا اگر این خانوم آزاد باشه که به کارش ادامه بده من مطمنم که به زودی کارش تخته میشه و زیاد مورد توجه قرار نمیگیره ..ولی اگر براش محدودیتی بوجود بیاد یا باهاش برخورد بشه بیشتر باعث جلب توجه خواهد شد و چه بسا عده ای هم تحت تاثیر رفتار خشونت آمیز با او قرار بگیرن و آنها هم راه او رو ادامه بدن نه بخاطر اینکه از روش او خوششون میاد بلکه بیشتر برای حمایت از این خانم و اعتراض به نبودن آزادی اندیشه...
یکشنبه 29 آبان 1390 - 12:54
Dionysos - پارسی - فرانسه
shabe-barani - سیدنی - استرالیا، تو نمی تونی یک کامنت اینجا از من پیدا کنی که به اعراب توهین نژادی کرده باشم پس حرف ... نزن! من مثل تو اختیار بدن خواهر و مادر و زنهای فامیلمو ندارم که بخوام تعیین کنم کی چیکار کنه. اگه تو به این می گی غیرت که قفل دار بدن برهنه زنهای فامیلت باشی ناز شستت! .....تر از تو ندیدم که شهوت رو با بدن برهنه یکی می کنی. برهنه شدن جلوی زن و شوهر شهوت نیست اما جلوی پزشک و در استخر جلوی بقیه شهوته؟ قبل از اینکه بنویسی فکر کن ببین چه ..... تو سرت کنی اینقدر گاف ندی که بعدا مجبور به ماله کشی بشی! اگه به آزادی معتقدی پس چرا حد و مرز برای بقیه تعیین می کنی و صفت خودت رو به دیگران نسبت می دی؟ افکار متعفن شما همه رو کشته نه بدن برهنه این زن!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 15:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع* - تهران - ایران، و شماهایی که مخالفت خودتون رو با القاب زشت عنوان کردید مثل همین شب بارانی، اگه به آزادی معتقدید دیگه نباید برای برهنگی دیگران حد و مرز تعیین کنید و برهنگی رو با پیش ذهنیتهای مذهبی خودتون به شهوت و فحشا ربط بدید. اگه الان راجع به برقع نوشته بودند همین شما ها می امدید هزار دفاعیه از آزادی زندگی شخصی برای زنان محجبه می نوشتید اما حالا چون خلاف عقاید شماست برای آزادی و چگونگی استفاده از آزادی بالای منبر موعظه می کنید. تا کی قراره به خودتون دروغ بگید. شما غیرتتون رو به ناموستون قفل کنید مبادا کسی برهنه یا شهوت ناموستون رو ببینه!! زندگی مردم به شما ربطی نداره! افکار مستهجن کسانی مثل شب بارانی حال آدمو به هم می زنه! خیلی دلسوز آزادی هستید جلوی فحشای اسلامی رو بگیرید که ناموس ایرانی رو برای پول به اعراب خلیج نفروشند! غیرتتون اینجور جاها حرکت نمی کنه!!! فقط وقتی بدن برهنه دیدید غیرتتون مثل چیز خر شروع به جنبیدن می کنه!!! ننگ به آدم متعصب!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 15:25
Dionysos - پارسی - فرانسه
کلمه ناموس برای من به معنای مالکیت و بردگی جنسیه اما اگه شما خیلی به قول خودتون به فکر ناموستون و ناموس ایرانی هستید و دلسوز آزادی هستید شهامت داشته باشید از خواهران و برادران و ناموستون دفاع کنید تا در زندان مجبور به برهنه شدن جلوی چند تا پاسدار و اطلاعاتی مریض نشوند. خوب شد شما برنامه نویس آزادی نبودید وگرنه با این تعیین تکلیف کردنها برای پایین تنه بقیه الان همه مثل ناموس اسلام زده ها خاک بر سر شده بودند!!!!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 15:38
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
مرسی‌ هرچیزی که لازم بود رو گفتی‌، مخصوصاً در مورد برقع و زنان محجبه! امیدوارم یه عمر نوامیس همگی‌ تو پوشش کامل به سر ببرن! :)))
یکشنبه 29 آبان 1390 - 16:03
Dionysos - پارسی - فرانسه
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا، دوست عزیز دو دوزه بازیهای اینها و غیرت و افکار مستهجنشون همه رو کشته. تمام افکارشون روی پایین تنه می چرخه برای همینه که تحمل دیدن آدم برهنه رو ندارند. حیف که سایت قوانین خاصی برای انتشاز مطالب گذاشته وگرنه حرفهای زیادی از نوع خودشون دارم که به این ناموس چرانها بزنم. شاد باشید
یکشنبه 29 آبان 1390 - 16:12
bita tehrani - ويكتوريا - كانادا
من بعد از چند روز اومدم سری به سایت بزنم،حوصله خواندن این همه کامنت هم نداشتم...فقط یه سوال دارم،تو مصر زلزله نشد بعد از کار این خانوم؟!
یکشنبه 29 آبان 1390 - 18:49
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 1)عزیز جان! در چند کامنتی که من از شما دیدم هر جا کم آوردی شروع به گفتن حرفهای بی ربط و تهمت زدن به دیگران کردی بجای اینکه واقعا به حرفهای طرف مقابلت پاسخ بدی! ..مثلا وقتی شب بارانی منطقی میگه که یک فرد با شخصیت هیچگاه برهنه بیرون نمیاد شما ربط میدی به روابط زن و شوهر!! یا اینکه میخوایی با روشهای نخ نمای قدیمی مثلا تهمتهایی مثل ساندیس خور و بسیجی و مسلمان تندرو بهش بدی! در حالیکه خودش کاملا میگه که اعتقادی به عقاید مذهبی های تندرو نداره ..یا بجای جواب درست و منطقی به کامنتهای من شروع به گفتن مزخرفاتی درباره ناموس و برقع و چیزهای دیگه میکنی! ..و تهمت میزنی که مثلا من از برقع طرفداری میکنم!!!. در حالیکه من هر وقت کامنت نوشتم همیشه از آزادی در حجاب طرفداری کردم و خودم شخصا اعتقادی به حجاب مورد نظر تندروهای دینی ندارم..
یکشنبه 29 آبان 1390 - 21:43
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 2)حالا هم من و شب بارانی در مورد برهنگی عده ای عقده ای که با برهنه شدن در مکانهای عمومی سعی در جلب توجه دارند صحبت میکنم و ربطی هم به ناموس و این چرت و پرتا نداره و اتفاقا همانقدر که من کار این خانم رو قبول ندارم کار اون پسری که با این خانم رابطه داره و او هم برهنه هست رو هم قبول ندارم ..پس می بینی که برهنه شدن زن و مرد هر 2 از نظر من زشت هست ..پس بحث ناموس و مزخرفات دیگه که تو میکنی ربطی به موضوع نداره ..
یکشنبه 29 آبان 1390 - 21:44
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 2)در ضمن اگه تو کامنت من به جناب مسعود رو خوانده باشی اتفاقا من معتقدم با افراد عقده ای مثل این نباید برخورد کرد چون باعث سو ستفاده آنها خواهد شد و کار زشت خودشان را با مظلوم نمایی توجیه خواهند کرد..بلکه باید آزاد گذاشت تا مردم خودشان قضاوت کنند و مسلما در فضای آزاد این افراد با بی توجهی اکثریت مردم مواجه خواهند شد ..در پایان من هم سوال شب بارانی رو می پرسم واقعا یک آدم با شخصیت و قابل احترام رو سراغ داری که برهنه بیرون بیاد؟!..اگه حرف درست و حسابی داری بگو ..وگرنه خواهشا تهمتها و حرفهای بی اساس و مزخرف رو که ربطی به ما نداره رو دوباره اینجا تکرار نکن !!..چون هر جا که لازم باشه ما خودمان درباره نظرات خودمان توضیح خواهیم داد و نیاز نیست که شما از طرف ما تهمتها و مزخرفاتی که قابل قبول ما نیست به ما ربط بدی!! ..دوست عزیز! همانطور که گفتم دیگه این روشها قدیمی شده که کسی بجای جواب منطقی شروع به تهمت زدن و برچسب زدن کنه.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 21:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. من کامنتت رو کامل حالا خوندم!!! ..فقط میتونم بگم که سرتاسر کامنتت ...بود!!. آخه بیخدای بدبخت! این افکار سیاه تو کاملا نشون میده که از چه قماشی هستی !..اگه بیشتر از این بخوای ... بنویسی جوری .... که تا عمر داری یات نره ..دقیقا مثل ...
یکشنبه 29 آبان 1390 - 21:56
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. در ضمن جناب مدعی آزادی از نوع برهنگی! {البته من اگه امثال تو رو برهنه ببینم مطمن باش کاری ندارم فقط حسابی به شما میخندم و خیلی هم تشکر میکنم که موجب تفریحم شدی}..در مورد زندانها که گفتی کاری از دست من برنمیاد ..هر چند که خود من مخالف سرسخت حکومت آخوند هستم و در خیلی از تظاهرات جنبش سبز هم شرکت کردم ..بر خلاف امثال تو که فقط کاری بجز حرف زدن در مخالفت با حکومت آخوند ندارید!..ولی درباره اون عده ای که به ادعای تو مثلا میرن به کشورهای عربی برای فحشا . اونها دقیقا آدمهایی با طرز فکر امثال تو هستند که فکر میکنند آزاد هستند هر غلطی که خواستند بکنن ..البته چون من معتقد به آزادی هستم برای این افراد هم احترام قایلم و زندگی آنها ربطی به من نداره. همانطور که زندگی امثال تو که طرفدار برهنگی هستید ربطی بمن نداره ..قول میدم اگه تو رو روزی برهنه دیدم کاری باهات نداشته باشم. شاید باهات عکس یادگاری هم گرفتم لول ..ولی شرمنده من هیچگاه خودم نمیتونم مثل تو برهنه بیام بیرون.
یکشنبه 29 آبان 1390 - 22:15
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا حالا کی‌ گفته که کسی‌ چادر بپوشه یا لخت باشه برو یک بار دیگه کامنت منو بخون انقدر هم ادای قاضی در نیار، قاضی بهتره خودشم بیطرف باشه نه اینکه وقتی‌ موضوع راجب به لخت بودن کسی‌ میذاره ازش دفاع کنه و موضوع راجبه یکی‌ که نماز خوندن یاد گرفته توهین کنه، بهتره برید اول خودتون رو درست کنید و از کینه و نفرتتون پاک بشوید بعد بیاید اینجا ادای قاضی هارو در بیارید. می‌خوام بدونم تو که انقدر از لخت شدن آدما جلوی ملت خوشت میاد چرا خودت اینکارو نمیکنی‌؟ دلیلش چیه که الان که داری این کامنت رو میخونی‌ هم لباس پوشیدی چون شرم و حایا داری. از نظر من کسی‌ که شرم و حایا نداشته باشه حیوانه حالا هر چی‌ می‌خوای برداشت کن دیگه به خودت بستگی داره چقدر بالغی. دیگه با آدم بی‌ منطقی‌ مثل تو حرفی‌ ندارم چون گوش شنوا ندارید فقط سریع کامنت یکی‌ رو میخونید و پرخاشگری می‌کنید. هر چی‌ هم بگی‌ پای عقلت میزارم. تمام
دوشنبه 30 آبان 1390 - 00:09
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
*پسر شجاع* - تهران - ایران آفرین دقیقا منظوره من هم همین بود، من اینجا هر موقع از آزدی مردم ایران حرف میزنم فکر می‌کنن منظورم لخت شدنو اینجور کارای مسخرست!!! خوشحالم از اینکه آدم فهمیدای مثل شما هم اینجا پیدا می‌شه.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 00:12
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه تو یکی‌ که از کامنت گذاشتنت پیداست چقدر منطقی‌ هستی‌ و چقدر توهین نمیکنیو چیزی که صفات خودته بار دیگران نمیکنی‌، جون خودت تاحالا توهین نکردی، من برای کسی‌ حدو مرز تعیین نکردم بچه، من فقط گفتم از نظره من اینا حیونن و هنوزم میگم چون این حیوانه که جلوی همه لخته من نگفتم این دختر بره ببوشه، می‌خواد ببوشه می‌خواد نپوشه کی‌ اهمیت میده به حیوانی مثله این!!! lol می‌خوام بدونم تو که انقدر خوشت میاد پس چرا لباس می‌پوشی؟؟ من دارم از این نظر حرف میزنم که اینا حایا و شرم ندارن حیوان هم نداره پس اینجور آدما = با حیوان هستن ؛) معلومه هنوز کامل نشدی که انقدر سریع کامنت میخونی‌ و می‌خوای فقط پرخاشگری کنی‌، اگر خودت جز اون دست نیستی‌ پس خفه شو کسی‌ با تو کاری نداره کسی‌ هم حدو مرز واسه کسی‌ انتخاب نکرده. حالا یا بچه‌ای می‌خوای آدای بزرگترها رو در بیاری یا بزرگی‌ و بچگونه فکر میکنی‌. برو کامنتم رو باز بخون تو که انقدر مشتاقه جرو بحثی‌.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 00:34
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه من این کامنتتو ندیدم ولی‌ الان جوابتو میدم، اگه دست خودم بود همین کارم می‌کردم عقله کلّ، تو که انقدر به آزادی اعتقاد داری و انقدر سنگ اینجور آزادیرو به سینت می‌زنی چرا کاری واسه خواهرت تو ایران نکردی هان؟ پس منم همینطور، منم اگر می‌تونستم جلوی این همه فساد و بی‌ فرهنگیشون تو زندان هارو می‌گرفتم که اینطوری با خواهر مادر مردم بازی نکنن، اینا هم حیونن حالا فهمیدی، اون خانمها که از قصد مثل این دختره لخت نشدن به زور اینکارو باهاشون کردن، چرا انقدر بی‌ فکر حرف می‌زنی و فقط می‌خوای پرخاشگری کنی‌ و هی‌ گیر بدی و بحثو دائم عوض میکنی‌ آخه به آدمی مثله تو چی‌ میشه گفت عجب!!! یکم حرفتو اول بسنج برنج بعد بنداز بیرون اه.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 00:49
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
bita tehrani - ویکتوریا - کانادا. تو مصر رو نمیدونم ولی‌ اینجا تو سایت عرش خدا بدجوری داره می‌لرزه! .
دوشنبه 30 آبان 1390 - 02:23
massoudoslo - اسلو - نروژ
پسر شجاع .تهران.ایران . با شما موافق هستم .
دوشنبه 30 آبان 1390 - 05:47
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، باخدای خوشبخت، آدم سراسر منطقی که وقتی کم می یاری یهو یادت می یاد باید اخلاق فروشی کنی. هر کی برای تظاهرات رفته باشه تو یکی برای زدن مخ دخترا رفته بودی کامنتت هست، نکنه یادت رفته چاچول باز؟! عقده ای تو و امثال شب بارانی هستید که فکر می کنید آدم برهنه حیوونه! تو که ... و خزعبلات شب بارانی رو تایید می کنی مثل خودش فکر می کنی. ژست روشنفکری بهت نمی یاد. این خانم آزاده برهنه بشه به شما هم ربطی نداره. اگه آزادی برات مهم بود و برای زندگی شخصی دیگران ارزش قائل بودی به این خانم لقب عقده ای نمی دادی. این دختر برهنه نیومده بیرون وبلاگ شخصیش جزو محدوده زندگی شخصیشه. حتی اگه بیرون هم می اومد به تو ربطی نداشت. تو هر .... تو ایران با دخترا بخوای می کنی بعد به بقیه می گی از چه قماشیند؟ بدبخت تویی که اینجوری می خوای دهن مخالفتو ببندی. اتفاقا قضیه دقیقا سر ناموس و غیرته و فرهنگ سخیف اسلامی شما عقب مونده هاست!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 08:21
Dionysos - پارسی - فرانسه
shabe-barani - سیدنی - استرالیا، ...ت برات بمیره با این همه منطق و ادبی که از کامنتهات فوران می کنه!!! خوب شد گفتی من نمی دونستم حیوون توهین نیست!!! اون کسی که باید خفه بشه تویی که برهنگی رو با حیوانیت و شهوت یکی می کنه. وقتی از برهنه شدن جلوی زن و شوهر و شهوت حر ف می زنی نمودار اخلاقیاتت رو ترسیم می کنی. برهنگی = شهوت= حیوانیت=خلوت زن و شوهر!!! در فرهنگ مذهبی و اخلاقی جامعه مسلمان ناموس =ملک، برده جنسی، زن، ضعیفه،،، غیرت =نرینگی آلت مردانه، مردسالاری، زور، تعصب، جهالت. حالا چرا جمله تحریک غیرت به شکل خری و حیوانی به شال قباتون بر خورده. مگه برهنه گی از نظر شما شهوت و خلوت و زمان جنابت مطابق رساله امام راحلتون نیست؟ مگه شما در خلوت برهنه نمی شید؟ پس این همه اخلاق فروشی و روده درازی برای چیه؟ شما که در خلوت آن کار دیگر می کنید در ظاهر برای برهنه گی زهد فروشی می کنید؟!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 08:58
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه lol خیلی‌ پرتی بیچاره، همش گیر دادی میگی‌ من میگم خلوته زنو شوهر شهوت بازیشون= حیوان، نمی‌فهمی دیگه ... تشریف داری متاسفم برات. آقا یا خانم مثلا آزاده خواه و منطقی‌ تو که انقدر سنگ آدمهارو به سینت میزنی‌ پس چرا انقدر از اسلام متنفری منطقی‌ باش انقدر به اونا توهین نکن، می‌خوام بدونم پس به تو چه که اسلام چی‌ میگه به تو چه که مسلمونا با ناموسشون چکار می‌کنن پس به تو چه که آدمای بیطرف از لحاظ دینی مثله من و پسره شجاع چی‌ میگیم ما هم مثله تو نظر شخصی‌ داریم به تو چه که توهین کردیم یا نه مگه به تو توهین کردیم؟! وقتی‌ میگم بچه‌ای، در ضمن من خودم هم همون اول گفتم اصلا به من چه ربطی‌ داره تو یکی‌ نمیخواد حرف منو به خودم برگردونی باز، اما خوبه داری پیشرفت میکنی‌ از من حرف یاد میگیری lol
دوشنبه 30 آبان 1390 - 09:17
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، اینقدر اخلاق فروشی نکن، تو به قول خودت مخ همه دخترای هفت حوض رو زدی، ناصر الدین شاه هم باید جلوت لنگ بندازه. لابد در خلوت با دوست دخترات با چادر و پیراهن و شلوار دعای کمیل تلاوت می کنی! آقای مبادی اخلاق و آزادی، باخدای خوشبخت! قراره سند یه دختر آفتاب مهتاب ندیده=ناموس تو قباله شما بخوره؟!! این قیفارو رو برای دوست دخترات نگهدار و باهاشون عکس یادگاری بنداز اقای پوشش مند! کامنتهات قبلا در باره حجاب و آزادی برای زنان محجبه هست، چرا دروغ می نویسی. فکر می کردم تغییر کردی و دست از دو دوزه بازی برداشتی. افسوس که همون چاچول باز سابق موندی. رو که نیست عکس یادگاری هم می خوای!!!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 09:18
Dionysos - پارسی - فرانسه
shabe-barani - سیدنی - استرالیا، مگه تو نگفتی اسلام کشکه؟ پس به تو چه چرا من از اسلام انتقاد می کنم! دم خروس از زیر عبات زده بیرون پیشرفت کردی مسلمون!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 09:25
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه ببین با تو بحث کردن فایده نداره چون یک موضوع که خوت از خودت در آوردی رو به ما میچسبونی بعد گیر میدی حسابی‌ بهش و جواب سوالای دیگمون رو نمیدی، مثل همین فیلم زن و شوهرت که در آوردی lol خودتم میدونی‌ اشتباه میکنی‌ اما انقدر خود خواهی‌ که نمی‌خوای بپذیری و نمی‌خوای نشون بدی کم آوردی کوچولو. پس دیگه با تو حرفی‌ ندارم لیاقتت اینکه جلوت سکوت کنیم از قدیم یک مثالی زدن ولی‌ اینجا بگم کامنتم پاک می‌شه. پس بشین با خودت جرو بحث کن تا شاید به همون نتیجه‌ای که می‌خوای برسی‌ دیگه کسی‌ نمیاد اینجا کامنت تورو بخونه شخصیت مثلا با منطق، مواظب باش دین اسلام این همه منطق رو ازت نگیره که انقدر کینه داری ازشونlol بای بای
دوشنبه 30 آبان 1390 - 09:26
shabe-barani - سیدنی - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه حالیت نیست دیگه منم مثله تو می‌خوام بیطرف باشم lol بازم تو حال خودت بمون، بای بای
دوشنبه 30 آبان 1390 - 09:27
Dionysos - پارسی - فرانسه
shabe-barani - سیدنی - استرالیا، کامنتهات بالا هست زیاد زور نزن ماله کشی کنی. بدجوری گاف دادی. شماها مریض شدید بس که به لذتهای ممنوعه و پشت پرده و خفا فکر کردید. امیدوارم شفا پیدا کنی.
دوشنبه 30 آبان 1390 - 09:33
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
shabe-barani - سیدنی - استرالیا. فکر کنم کسی‌ که تهمت می‌زنه خود تویی چون گفتی‌ من دارم قاضی بازی‌ در میارم! از نظر من عقل ناقص شما مورد خوبی‌ واسه قضاوت نیست! من فقط از جواب Dionysos خوشم اومد! و از جهتی‌ از روداری شما در عجبم که با این خزعبلات که در مورد رابطه زن و شوهر و لخت شدن گفتی‌ الان که داری میخونی‌ برقع رو سرت یا عمامه!؟
دوشنبه 30 آبان 1390 - 10:07
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع من چیزی نوشتم که تو تا آخر عمر باید آویزه گوشت کنی و یادت نره!!! زبان و ادبیات فارسی پر از اصطلاحاتیه که اسم حیوانها در اون به کار رفته. یکی از این اصطلاحات که برای نشان دادن غیرت و مردانگی و عصبانیت و حس جدل به کار رفته اینه: «دست یا آلت خر رو به طرف نشون دادن» یعنی غیرت داشتن و غیرتی شدن! حتی در زبان عامیانه فارسی هم غیرت رو در رده آلت تناسلی خر نر آوردند. غیرت و ناموس پرستی همون مرد سالاری و ادعای نرینه گی و بیضه داشتن است. ناموس پرستی و مردسالاری و شهوت و غیرت فقط در ادبیات مذهبیها معنا داره نه بیخداها. پسر شجاع،حاضرم پول سفرتو بدم بری پلاژ ناتوریستها عکس یادگاری بندازی باهاشون، منم می یام بهت بخندم! اب نمی بینی داداش وگرنه شناگر خوبی هستی!!!
دوشنبه 30 آبان 1390 - 10:53
shahram407 - تهران - ایران
اگه این ازادیه تف به هرچی ازادیه
دوشنبه 30 آبان 1390 - 13:46
Taraneه - کبک - کانادا
همسر دوک کاونتری انگلیس زنی خیلی محبوب و محترم بود. دیلی میل نوشت: وقتی ظلم شوهر و مالیات سنگینی که باعث بدبختی مردم شده بود،را مشاهده کرد، اصرار زیادی کرد به شوهرش که مالیات رو کم کنه ولی شوهرش از این کار سرباز می‌زد. بالاخره شوهرش یه شرط گذاشت، گفت اگر بر هنه دور تا دور شهر بگردی من مالیات رو کم می کنم. گودیوا قبول می‌کنه. خبرش در شهر می‌پیچد، گودیوا سوار یک اسب در حالی که همه‌ی پوشش بدنش موهای ریخته شده روی سینه‌اش بود در شهر چرخید، ولی مردم شهر به احترامش اون روز، هیچکدوم از خانه بیرون نیامدند و تمام درها و پنجره‌ها رو هم بستند.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 01:48
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 1)ببین جناب بیخدای ..!{واقعا قصد توهین ندارم میدونم با این افکار سیاهی که داری واقعا بدبختی!} ..اولا این کلاس حیوان شناسیت رو برای همفکرای برهنه خودت بذار ..که اتفاقا خیلی براشون مفیده..از نظر من هم کسی که برهنه میاد بیرون .رفتارش خیلی شبیه حیوانات هست که تمام رفتارشون از روی غریزه هست نه از روی فکر و خصوصیات انسانی که مهمترینش شرم و حیاست ..دوما به کوری چشم تو من با هر دختری که بخوام دوست میشم و این چرت و پرتایی که گفتی ربطی به برهنه شدن امثال شماها نداره ..البته همانطور که گفتم شما آزادید که برهنه بیایید بیرون ..حداقل باعث تفریح دیگران هستید لول..سوما خیالت راحت! ..وضع من طوری هست که 10 تا مثل تو رو میخرم در راه خدا آزاد میکنم ..شاید بزودی اومدم همانجایی که هستی تا همونطور که گفتم باهات عکس یادگاری بگیرم ....
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 05:41
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. 2)در پایان میدونم درک این مسایل برای کسانی با آی کیو تو خیلی سخته ..ولی ناموس این چرت و پرتا ربطی به تمایل نداشتن انسانها به برهنگی نداره ... در این مورد هم مهم نیست که کسانیکه بخاطر عقده های جنسی و شخصیتی برهنه میان بیرون مرد هستند یا زن ..هر 2 کارشون زشت و برخلاف روحیات و اخلاق انسانی هست و مسلما مورد تایید اکثریت مردم نیستند. و هیچگاه یک انسان با شخصیت و قابل احترام برهنه بیرون نمیاد. در این مورد هم من همانطور که برهنه شدن این خانم رو تایید نمیکنم برهنه شدن دوست پسرش رو هم قبول ندارم..البته تو و همفکرات آزاد هستید که برهنه بیایید بیرون! ..ولی شرمنده!. اکثریت مردم بین خودشان و حیوانات فرق قایل هستند..این رو حتی انسانهای ماقبل تاریخ هم که با برگ درختان برای خودشون پوششی درست میکردن هم میدونستند ..حالا باز بیا مزخرف بنویس و حرفهای بی ربط بزن که ربطی به موضوع نداره لول
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 05:48
*پسر شجاع* - تهران - ایران
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا. بابا چرا قضیه رو می پیچونی ..خیلی راحت بگو که دوست داری برهنه بیایی بیرون ...ما هم گفتیم که به نظرت احترام میذاریم..حتی من به این دوست همفکرت Dionysos پیشنهاد کردم اگه روزی برهنه بیرون دیدمش حاضرم باهاش برای نشان دادن حسن نیت عکس یادگاری هم بگیرم لول..امیدوارم که دیگه اختلافی نباشه لول ..
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 05:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
shabe-barani - سیدنی - استرالیا. با درود به شما دوست عزیز ..امیدوارم همواره شاد و موفق باشید ..
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 05:54
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
در ضمن مشخص با این اختلاس‌هایی‌ که داره می‌شه وضع مالیتون خوب شده ولی‌ خواهشأ فکر خارج از کشور رو از سرت بیرون کن! اینجا به اندازهٔ کافی‌ آدم امل و اشکول که دختر ۷ سالشون رو با چادر مشکی‌ می‌‌یارن تو استخر داریم! بمون تو همون مملکتی آدم شبیه خودت زیاد هست، خواهشأ این غیرت متعفن و این رگهای گردن باد کرده رو اینوری نیارید!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 11:09
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، اتفاقا کلاس حیوان شناسی برای تو و همفکرانت که هنوز در لابلای صفحات رساله خمینی موندید لازم بود. اگه شما باخداها خودتون رو انسان حقیقی می دونستید امثال خمینی براتون در چگونگی آمیزش با خر نمی نوشتند!!! انسان بودن شهامت می خواد لیاقت می خواد. این همه اسمون ریسمون برای آزادی بافتی آخرش هم به همون چیزی اعتراف کردی که همفکر عقب مونده ت اعتراف کرد. شماها به تنها چیزی که اعتقاد ندارید آزادیه وگرنه فرق میان انسان برهنه و پوشیده رو به حیوان و انسان تعبیر نمی کردید! پس من دقیقا به هدف زدم!!! اینکه جنابعالی با صد تا دختر معاشقه کنید حالا صیغه کنید یا غیر و جلوی همه شون هم عریان بشید حیوانی نیست اما برهنگی ساده در معرض عموم حیوانیته!!! اکثریت مردم مسلمان ایران برای روابط جنسی قبل از ازدواج که تو مثل آب خوردن انجام می دی احترام قائل نیستند پس اول ببین کسی برای خودت احترام قائله یا نه!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 10:21
Dionysos - پارسی - فرانسه
پسر شجاع، انسانها تمایل به برهنگی ندارند؟ عجب!! نظریه تو حتما در دفتر شورای تحکیم صیغه ثبت کن فقط اونجا خریدار داره!!! اصلا تایید کردن یا نکردن عمل این خانم و آقا از طرف تو و سایر غیرتمندان مسلمان به ...هم به حساب نمی یاد! موافق نیستی به درک! چرا اصرار می کنی برای برهنه شدن من و سایرین؟ باز غیرت کم آوردی؟!! الان چند ساله که قراره بیای اقامت اروپا رو بگیری، قرار بود برات فرش قرمز پهن کنند البته در سودان!! ارث گرانبهای پیامبرتونه که شما هم می تونید آدم بخرید و آزاد کنید! اگه خیلی دلت واسه غیرت اسلامی لک زده بهتره فرانسه نیای چون اینجا گاگولارو راه نمی دن، عکس هم نمی تونی بگیری روی پلاژ صغیر داره دستگیرت می کنند. بهتره بری مراکش مردای با غیرت زیاده!!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 10:28
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
خیلی‌ بچه و کوتاه فکری خوب حق هم داری تو تا یه...ببینی‌ یا آب دهنت راه میافته یا دست و پات به لرزه میافته من هیچوقت برهنه بیرون نمیام چون شخصا علاقه ای‌ ندارم ولی‌ مثل تو کج فهم نیستم که اگه کسی‌ لخت شد با حیوون مقایسش کنم،اینجوری اینجا لب ساحل پر از حیوونه! دختری در حال قوس و مرده ای در حال غسل هر ۲ عریانند اما این کجا و آن کجا! یا به زبان ساده تر: هر کی‌ سیبیل داشت بابای آدم نمی‌شه! ؛)
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 11:01
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، خودتو کشتی بس که خواستی با عکاسی از برهنه بودن ما در توهماتت احساس گناه رو به ما تلقین کنی و البته تکرار این عکس یادگاری برای تو به مثابه وصف العیش نصف العیشه و خودت هم بدت نمی یاد برهنه بشی! اگه ناموس و غیرت از نظر تو چرته و تو هم ناموس پرست و غیرتی نیستی ثابت کن! اگه واقعا به شرافت اخلاقی اعتقاد داری و ناموس پرست هم نیستی، به جای خودت خواهرت رو بفرست خارج از کشور با پسرها عکس بندازه. چرا فقط تو دنبال تفریح و خارج باشی؟ چرا خواهرت نباید دوست پسر داشته باشه و بتونه بیاد پلاژ با دوست پسرش شنا کنه ؟ از کجا معلوم خواهرت مثل تو فکر بکنه؟ من قصد توهین ندارم ولی می خوام به خودت ثابت کنم که دروغ می گی و اصلا آزادی برای تو معنایی نداره. این عکاسی با برهنه ها رو هم از سر عقده ای بودنت تکرار می کنی، چون از قدیم گفتند آرزو بر جوانان عیب نیست !
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 14:09
*پسر شجاع* - تهران - ایران
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا. 1)حرفهایی که گفتی بیشتر شبیه هذیان بود :)..فکر کنم حالت زیاد خوب نیست برای همین کامنتای من رو با دقت نخوندی برای همین داری این مزخرفات رو میگی ..برو بابا دلت خوشه!. خوشم میاد وقتی مثل آخوندا امثال تو کم میارید میزنید به صحرای کربلا و چرت و پرت گفتن لول..کدوم کشک کدوم چادر؟!!..من قبلا هم گفتم نه اعتقاد به چادر دارم و نه حجاب !..اگه هم بخوام برم استخر با مایو میرم..اگه هر جا هم امکانش باشه با دوست دختر یا در آینده زنم میرم ..البته میدونم برای آی کیو در سطح تو فهمیدن این چیزا سخته که منظورم برهنگی نیست..
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 14:53
*پسر شجاع* - تهران - ایران
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا. 2)در ضمن خیالت راحت :)..کلاس من بالاست اگه بیام اروپا فقط با دخترای با کلاس می پرم لول ..بر خلاف امثال تو که آبروی هر چی ایرانی هست رو بردید ..با کارهای عقده ای ! ...نمونه اش همین برهنگی در مکان عمومی!! ..حداقل جان هر کی که دوست داری اگه برهنه میایی بیرون نگو ایرانی هستی ..در پایان عزیز برادر!. کار من بیزینس هست تا بحال حتی یک ریال هم از حکومت یا امثال اینها قاطی درآمدم نشده و هر چی بدست آوردم با تلاش خودم بوده ..بنابراین با وجدان راحت و افتخار پولم رو خرج میکنم ..
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 14:54
Dionysos - پارسی - فرانسه
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا، دوست عزیز ببینید چقدر این اسلام زده ها کوته فکر و بدبختند. اینجا اگه کسی آدمهای برهنه رو با حیوون مقایسه بکنه می فرستنش تیمارستان. بعد این آقا فکر می کنه با تکرار این کلمات ارزشش بالاتر میره و همه با تحسین به به می کنند! این اسلام زده با غیرت فکر می کنه هر کسی مخالف برهنگی نبود لابد دلش می خواد لخت بشه و با پسر شجاع عکس بندازه! شما فقط سقوط اخلاقی این آدم رو از طرز تفکر ... ش ببینید!! از رو هم نمی ره!!
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 15:47
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، دختر اروپایی با کلاس؟ اونم با تو؟!!! آرزو بر جوانان عیب نیست!!! تو مطمئنی که یه دختر اروپایی بهت بله می گه؟!! عجب اعتماد به نفسی!!! قبلا مخ همه دخترای هفت حوض رو زده بودی و افتخار می کردی که مادر دختره طرفدار احمدی نژاد از تو بیشتر از دختره خوشش اومده، حالا فقط یه دوست دختر داری؟! تو همین دو سال نوشتی مهندس معدنی بعد شدی عمران حالا هم شدی تاجر!! خوب شد شما شب پرستهاو نخاله های اسلام زده موضوعی برای رفع عقده های جنسی با عنوان برهنگی پیدا کردید وگرنه می خواستید چه جوری خودتون رو ارضا کنید.
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 16:26
mardi dar meh - لندن - بریتانیا
خیلی‌ شجاعت به خرج داده که محرمترین چیزشو به نمایش گذشته
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 17:32
*پسر شجاع* - تهران - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. لوول..به جان خودت راست میگم اونقدر خوش تیپم که با هر دختری بخوام دوست میشم ..فرقی هم نمیکنه اروپایی و ایرانی ..اتفاقا مثل اینکه دختر اروپایی بیشتر ازم خوششون میاد چون یه بار که تایلند بودم ..این توریستای روسی و آمریکایی دختراشون بد جور تحویلم میگرفتن لول ..یه عکس تو تو همین آیدیم دارم می تونی ببینی..در ضمن بیخدای بدبخت! نخاله امثال تو هستی که برهنگی رو تمدن میدونی!!..راستی! می بینم که آمار منو داری لول ..جناب بیخدا اینقدر دروغ گفتی که راست و دروغ هات با هم قاطی شده من تو دانشگاه عمران خوندم نه معدن!...
‌سه شنبه 1 آذر 1390 - 20:21
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
Dionysos - پارسی - فرانسه. آفرین. انقدر خندیدم فکّم درد گرفت! با چیزیی‌ که تعریف کردی الان کاملا گرفتم مطلب رو! اینجور آدم هارو فقط باید ازشون سؤ استفاده کرد و بهانه‌ای واسه خندیدن گیر آورد! ایشون دکتر مهندس استاد تاجر شهید و . کوچولو‌ای که فیلم تخیلی‌ زیاد می‌بینه! باور کن بهت ایمان آوردم مخصوصاً اونجایی که گفتی‌ خریدن و آزاد کردن ارث پیغمبره!! به نظرم دیگه هیچ حرفی‌ نمونده که بزنم به جز اینکه یه آفرین و خسته نباشید دیگه بهت بگم!!
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 05:00
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
په ن په - کاونتری - انگلستان. امیدوارم تو هم از اون پسره که نشسته یاد بگیری ، و عکس‌های برهنتو تو اینترنت بذاری ؛
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 07:42
massoudoslo - اسلو - نروژ
پسر شجاع . تهران .ایران . گفتی که خوشتیپی ! پس میتونیم با هم بپریم ...ههههه . دوست عزیز کمی با ذهنیت برهنگی آسونتر برخورد بشه انسان راحتر میتونه خودش و محیط رو جمع و جور نگه داره . در کل من شخصا با برهنگی مخالف نیستم با گسیختگی و نا مربوط بودن آدما تو افکارشون مخالفم .چند مدت پیش یه مرد تو یه چند طبقه لخت تو راهرو ایستاد جلوی درش و بهم نگاه کرد و خیلی مودبانه ازم سؤال کرد که هوای بیرون چطوریه!؟بهش گفتم ولی تو راه برگشت سرایدار رو دیدم و بهش اینو تعریف کردم و اون هم زنگ زد پلیس!بهم گفت که این بشر هر وقت که یه خوش تیپ میبینه فوری این حرکت زشت رو میکنه و اینطوری درست نیست .به همین سادگی .
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 07:04
Dionysos - پارسی - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران، باخدای نخاله!!! تو که دلت برای زنهای غربی لک زده، تو که آرزوته بیای اروپا و اقامت بگیری باید الفبای تمدن غربی رو هم بپذیری. تمدن غربی بر پایه قوانین و فرهنگ غربیهاست. در اروپاو آمریکا برهنگی غیر جنسی در دید عموم آزاده و قانون غربیهاست. برهنگی غیر جنسی ابزاری برای اعتراض به سیاستهای اجتماعی و جمود و تعصب فکری مخالفان هم هست. ناتوریسم مکتب فکری گروهی از آدمهاست و هدف آنها از برهنگی علاوه بر احترام به طبیعت به طور کلی احترام به خود و به افکار و عقاید مختلف هم هست. نظر مسیحیت در باره برهنگی و جنبش برهنگی مسیحی در ناتوریسم : « بدن انسان شگفت انگیز ترین خلقت خداست و انسان نباید از نپوشاندن بدن خود احساس شرم و خجالت بکند»
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 09:20
Dionysos - پارسی - فرانسه
مشکل شما مسلمانها با برهنگی و برهنه گرایی ناشی از فرهنگ اسلامی و دیدگاه مذهبی شماست. چون اسلام برهنگی رو با حیوانیت یکی کرده اما در عوض اجازه برهنگی عمومی و لذتهای سادیک در حرمسرا رو به قدرتمندان و غیرتمندان داده. چون اسلام اکثر قوانینش به سکس و پایین تنه مربوط می شه و اسمش رو هم گذاشته تمدن ناب اسلامی! طبیعیه این فرهنگ جنسی نوروتیک به مسلمانان هم تزریق شده. پسر شجاع دست خودت نیست به مذهبت مربوطه، از شما اسلام زده ها هم انتظار بیشتری نمی شه داشت. اینجا بعد از تصویب قانونی علیه برقع هنوز زنان برقع پوش با برقع در خیابان ظاهر می شوند کسی هم بهشون تعرض نمی کنه و حیوان نمیگه. اینه فرق شعور انسانی بیخداهای غرب و شعور اسلامی شما باخداهای مسلمانان!! با جهالتتون خوش باشید و از همین الان خودتون رو برای حوریهای بهشتی و لهو ولعب جنسی بهشتی قرآن و اسلامی آماده کنید! خلایق هر چه لایق!!
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 09:31
Dionysos - پارسی - فرانسه
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا، دوست عزیز این پسر شجاع فقط مایه خنده ست. این همه آسمون و ریسمون بافت که بگه خوش تیپه و خیلی دوست دختر داره و همه دخترا بهش چراغ سبز نشون می دن! دلش خوشه! شاد باشید و سپاس massoudoslo - اسلو - نروژ، دوست عزیز پسر شجاع وخیلی از مسلمونها فرق بین برهنگی غیر جنسی و جنسی رو نمی تونند تشخیص بدهند، ساده برخورد کردن با مسائل برای اینها سخته. ساده ترین راه در اسلام لذتهای ممنوعه جنسی در خلوت و خفاست و هر چیزی که به دستگاه تناسلی مربوطه از نظر اینها در عموم منفوره و در خلوت صفاست!!! اینها برای بدنشون و شعورشون هم احترام قائل نیستند چه برسه به احترام برای عقاید مخالف. این همه بحث بیهوره راه انداخت که بگه دخترای غربی تحویلش می گیرند!! اینا اب و پلاژ ناتوریست نمی بینند وگرنه شناگرای ماهری اند!!! شاد باشید
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 11:26
massoudoslo - اسلو - نروژ
Dionysos.پارسی .فرانسه . هم وطن گل خودم من از نظرات و کامنت های شما خوشم میاد و خوب مینویسی که خوندنش لذت داره . در مورد پسر شجاع .ایران .تهران باید بگم که ایشون هم کاربر روشن و محکمی هستند و از کامنت هاش خوشم میاد هر چند که باور و ایمان مذهبی داره که برام محترمه.کار بر های مورد علاقه من در این سایت خیلی ها هستند : خودت ، زبل خان .آرتمیس ،بلو استار فقید :) l.خوش باور . هما ایر .پسر شجاع .پوریای ولی .ادین .و بقیه که نمیشه همه رو نوشت . من فقط از این سرباز های گمنام بدم میاد چون ملت رو به رهبرشون فروختن در غیر این صورت همه ما هم وطن هستیم و ایران یعنی همین ما .
‌چهارشنبه 2 آذر 1390 - 16:00
Dionysos - پارسی - فرانسه
massoudoslo - اسلو - نروژ، دوست عزیز شما لطف دارید. من هم خواننده کامنتهای خوب شما دوستان هستم و لذت می برم. من از پسر شجاع بدم نمی یاد، عقاید مسلمونها تا جایی که به دیگران اهانت نکنند و شخصی باشه برام محترمه. به نفع خودشونه که دنبال دموکراسی و آزادی و احترام به عقاید مخالفان باشند چون اینطوری خودشون هم در آرامش زندگی خواهند کرد. وارد کردن مسائل مذهبی و دینی در سیاست و اجتماع فاجعه باره نمونه ش هم ایرانه. ایرانیها آدمهای باهوشی هستند و با دنیای امروزی و تمدنهای دیگه راحت کنار می یان. به خاطر مذهبی که اساسا برای ایرانیها نبوده و اینقدر فاجعه و تبعیض جنسیتی به بار آورده و سنخیتی با فرهنگ ایرانی و تمدن امروز بشری نداره خیلی از مسلمانها خودشون رو از تجربیات یک زندگی بهتر محروم میکنند. عقاید مذهبیشون رو در مسائلی که درکی از اون ندارند دخالت داده و معیار قضاوت قرار می دن. اینجاست که اصطکاک بین دو جهان بینی بوجود می یاد. شاد باشید
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 07:22
green apple - لارستان - ایران
شماهایی که در ارزوی لخت شدن درمله عامین لخت بشیدو رکورد بشکنیین تا خانواده وتمام جهانیان به شما افتخار کنن که با تمام پیشرفت علمو اخلاقو فن باز برگشتیم به عصر هجر
‌پنجشنبه 3 آذر 1390 - 09:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.