مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

گزارش فارس از مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان:

تل‌آویو را 3 روزه روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم/ تعرض‌کنندگان به ایران را در کل جهان نابود می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور گفت: اگر استکبار بخواهد گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند، ما جوانان ایرانی، تل‌آویو را 3 روزه روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد جعفری‌نژاد بعد از ظهر امروز در اجتماع و حلقه انسانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در اطراف تأسیسات هسته‌ای اصفهان اظهار داشت: به آمریکا، غرب و سران استکبار قول می‌دهیم که ما جوانان انقلابی ایران اسلامی در صورت شلیک گلوله‌ای به سمت ایران، تل‌آویو را طی سه روز روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.
 وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از طلاب و دانشجویان کشور به نمایندگی از طلاب و دانشجویان سراسر کشور در این مکان دور هم جمع شده‌اند، افزود: ما آمده‌ایم تا بگوییم که کسانی در حال تهدید ایران هستند که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه در تاریخ آلوده شده است.
 دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به گزارش آمانو درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصریح کرد: پس از این گزارش، دولت‌هایی که سگ آمریکا در منطقه به حساب می‌آیند، ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند.
 وی ادامه داد: امروز در روز ولایت دور هم جمع شده‌ایم تا به سران استکبار بگوییم که اگر کسی بخواهد جلوی دین ما بایستد، تمام دنیای او را نابود می‌کنیم.
 جعفری‌نژاد با اشاره به اینکه نظام سرمایه‌گذاری به انتهای کار خود رسیده‌ است، بیان داشت: جنبش وال‌استریت آغاز افول نظام سرمایه‌داری است.
 وی در ادامه با بیان اینکه راه حل نجات جهان در دست جوانان ایران اسلامی است، اضافه کرد: بمب هسته‌ای ما جوانان کشور هستند.
 دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اینکه هرکس بخواهد ایران را تهدید کند تهدیدش می‌کنیم، تاکید کرد: به آمریکا اعلام می‌کنیم که گرای دقیق نیروهایش را در کشورهای عراق، افغانستان، بحرین و سراسر جهان داریم و با کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران آنها را نابود می‌کنیم.
 وی اضافه کرد: فکر حمله به ایران در سر هر کس خطور کند امنیتش را در تمام جهان متلاشی می‌کنیم.
 جعفری‌نژاد بیان داشت: اگر استکبار بخواهد گلوله‌ای به سمت ایران شلیک کند، ما جوانان ایرانی، تل‌آویو را 3 روزه روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.
 وی ادامه داد: جوانان امروز هیچ تفاوتی با جوانان زمان جنگ تحمیلی ندارند و محکم‌تر جلوی استکبار ایستاده‌اند.

  

               مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

                مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

                مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

             مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

             مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

 

             مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

            مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان  

             مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

             مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

              مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

              مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان

             مراسم حلقه انسانی دانشجویان ‌در اطراف تاسیسات هسته‌ای اصفهان  


   

+49
رأی دهید
-190

ali51reza - وستروس - سوئد
از همین عکس آخر خوب معلوم میشود چند درصد اعتقادی هستند و چند درصد بخاطر منافع یا اجباری به محل آورده شده اند.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 22:57
Benika - برن - سوئیس
این موجوداتی که من میبینم نه قیافشون نه افکارشون به انسان شباهتی‌ نداره،حلقه موجودات نفهم هم بیشتر بهشون میاد،‌ای کاش این قیافه‌ها ممنوع التصویر میشدن که من رو اینقده حرص ندن
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 23:25
iSam - لندن - انگلستان
مراسم حلقه الاقی مناسب تره. میبینم عکس لیدرهای کمونیستشونم تو دست دارن احمق ها.
‌سه شنبه 24 آبان 1390 - 23:23
baas - روتردام - هلند
گوساله‌ها
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 00:06
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
اینها همون گوسفند هایی هستند که ما را به دست این آخوند‌ها اندا ختند در سال۵۷
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 00:17
mohsen2011 - تهران - ایران
سلام؛ اینها همش نمایش است ، میکشیم ،می‌زنیم ، محو می‌کنیم ووو من خودم هم بارها رفتم چون مجبور بودم ، عضو بسیج هم باید بشی‌ ،چکار باید کرد مجبوری است ؟
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 00:18
اقتدار - هالته - دانمارک
اون نماز جماعته منو کشت.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 00:27
love-iran - چابهار - ایران
هر چی نظر ها رو خوندم دیدم یک عده فرهنگ غنی شون رو به نمایش گذاشتن و دم از کوروش خوبی هم میزنن جاهای دیگه من نمیفهم فرق اخوندی که به شما توهین میکنه و فرق شما با اون که خیلی بهتر توهین میکنید چیه واقعا خجالت داره جالب تر از اون اینه که 90 درصد افرادی که توهین هم میکنن به حساب خارج ایران هستن و در اخر مگه گناه کردن که دارن از توانایی مهندسان و دانشمندان ایرانی حمایت میکنن داشتن بمب اتم هم واسه ایرانی ها افتخاره مگه هند و پاکستان و اسرائیل و امریکا ووووووووووو ندارن
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 00:39
keihan - آخن - آلمان
تورو خدا اینا رو که چی‌ ؟
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 01:01
araghesagi - ردینک - انکلیس
کدوم حلقه انسانی‌؟؟؟؟. چیزی به جز یه مشت الاغ ندیدم. هلقشن هم خرکی بود راستی‌
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 01:16
iraniaram - اسلو - نروژ
ببخشید پس انسانها کجا هستند. من که نمی‌بینم
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 01:26
shiraz..711 - شیراز - ایران
love-iran...بانظرتوموافق هستم..الاغ کسی هست که شعور حرف زدن نداره....
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 01:35
ekman - شیراز - ‫ایران
وی ادامه داد: امروز در روز ولایت دور هم جمع شده‌ایم تا به سران استکبار بگوییم که اگر کسی بخواهد جلوی دین ما بایستد، تمام دنیای او را نابود می‌کنیم. ‫اینها همه شعار تو خالی است،مگر کل جمعیت ایران مسلمانند که شما سنگ دین را به سینه میزنید،جوانان مردم را آنجا جمع کردید که چی را ثابت کنید،تمام دنیا میدانند که این جمعیت همه جیره خوار رژیم هستند و متأسفانه بیشتر جوانان کشور که شما آنان را با جوانان زمان جنگ با عراق مقایسه کردید و گفته اید که مانند همان جوان ها از کشور دفاع خواهند کرد،یا معتاد به مواد مخدرند و نای حرف زدن ندارند،و عده ای هم که آلوده به مخدر نیستند یا در زندانها و سیاهچالهای شما هستند و یا در سینه خاک خوابیده اند،زنده باد ایران،مرگ بر دین حکومتی ،
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 01:43
zagrosxan - اوسلو - نروژ
فقط باید بخندم یه مشت بسیجی‌ جیره خور آخه به چی‌ مینازید جنگ ایران و عراق با جوانان دوران شاه که در آن سیستم و آن زمان تکامل یافته بودن صورت گرفت تا نسل قبل انقلاب که بیشتر از حالا آزاد تر بودند به کلی‌ از بین بروند حالا چی‌ ۸۰% مردم ایران از مریضی و اعتیاد و نداری و هزاران گرفتاری دیگه دست و پنجه نرم می‌کنن
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 01:56
KAWASAKI ZX - طهران - ایرون
همه بخونن تا بفهمن صدام مارو با شیمیا یی بد بخت کرد حالا این اسرایل می خواد. من طرفداره هیشکی نیستم و نخواهم شد ما این اتم رو از دست بدیم نسلمون منغرض میشه،حالا جالب اینه جمعی از بی سوادایه ایرون که همش از ادب حرف میزنن اینجا به ایرونیا دارن فحاشی میکنن اخه بد بختا این اخوندا نبودن که الان باید تو بیمارستان از درد میمردی از افغانستان و عراق و ویتنام و.. بد تر میشدیم یکممی تاریخ بخونی میفهمی همرو خدا تون رو شکر کنید ناموستون با ارامش داره نون میخوره ... زنده باد ایرانی اصیل.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 03:23
hashamdar - تهران - ایران
این اراذل‌ اوباش‌ها همان بسیجیهای پیرو خط امام گ...ز هستند دیگه. چه چهره‌های منفوری اصلا به شکل بقیه مردم ایران زمین نیستند. اینها همان خائن‌های به وطن هستند که اگه یه توپ بیفته توی جاشون خیس میکنند
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 04:48
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
خیلی‌ متا سفم برای شما که اینجا نظر دادید و همه این جوانان را به گاو و گوسفند تشبیه کردید. اینجا ایران بود و اینها هم ایرانی‌ بودن آیا واقعا مخالفان و موفقان سهام که در خرج از ایران زندگی‌ می‌کنید از پیشرفت ایران نگران هستید ؟. آنقدر فهم و شعور ما عقب افتاده هست که این دانشجوها را به وان تشبیه کنیم؟ اگر اینها مخالف جمهوری اسلامی بودن همه آدم. بودند ؟ از دور با دو دست شمشیر میزنید آقایان مخالف نزدیک شوید و کلامی‌ بگویید
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 05:32
pahlavi100 - کالیفورنیا - آمریکا
تک تک اینها جوان‌های رشیدی هستند که در ساختن ایران پر افتخار و آزاد آینده سهیم خواهند بود. تنها کسی‌ که در بین اینهمه جوان معصوم مستوجب شنیدن توهین هست ، همان عمّامه به سر اجنبی پرستی‌ هست که با تمهید و تهدید و اجبار عزیزان ما را وادار به اجرای چنین نمایشاتی می‌کند. روزیکه گورستان‌های شهر‌های کشورمان را با عبا و عمامهٔ آخوند فرش بکنیم زیاد دور نیست.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 05:42
Pezhman - وين - اتريش
ایران سالها است دارای بمب است.دنباله بهانه میگرد از عضویت سازمان منع گسترش سلاح‌های اتمی‌ خارج شود. و بعداز چند ماه بگوید:بمب اتمی‌ را ساخته.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 06:17
vudvudak - لس آنجلس - امریکا
عکس 6 خیلی با حاله :) آدم یاد خوشگلا باید برقصن می افته
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:16
قیصرمنم - اصفهان - ایران
برو بابا!!! اگر جنگ شود شما میروید تو سوراخ قایم میشوید، چون مامان و بابا اجازه نمدهند از خانه بیایید بیرون. اسرائیل همان لحظه اول همه تان را نابود میکند و فرصت یک روزه هم به شما نمیدهد چه برسه سه روزه!!!!!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:17
hamed78500 - تهران - ایران
حاظرم شرط ببندم نصفشون وضو ندارن
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:30
بحرالعلوم - یزد - ایران
بابا این خواهران و برادران بسیجی و غیر بسیجی گفتن حالا می ریم هم فال و هم تماشا. کوه و دشت و بیابون هم که هست ....کف کرده هم هست و .... انرژی هشته ای هم که از قبل زدیم حله دیگه
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 07:47
Dara va sara - پرت - استرالیا
یکدسته از دانشجویان که در آرزوی آزادی کشور و سرفرازی مردم خود دارند، و در آن راه میکوشند، و از دین رو گردانند پس در زندانها اسیر و شکنجه شده و یا اعدام ، ..دسته دیگری (ساندیس خوران)(خائنین به ایران) که به دین پا بستگی دارند، و دلهاشان از آرزوی آزادی و سرفرازی خالیست و مداوم در تلاش افروختن اتش با خلق دارند وبا دیگر آزادیخواهان، دشمن می باشند.و در نقاب دانشجو ظاهر شدند و غافل از اینکه چهره کریه انها خود تفسیری برای کوته فکری انهاست. خود قضاوت کنید.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:33
greentree - تهران - ایران
مشتی اوباش درس نخون که حتی در دانشگاه هم نمره‌هاشون زیر ۱۰ هست اکثرشون اصلا نمیدونن علم و تکنولوژی به چه درد میخوره ،فقط مثل انسانهای نخستین به همه حمله میکنن
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:21
masoud666281 - کاونترى - انگلیس
همیشه این گوسفندها آبروی کشور ما را می‌برن. خرد ایرانی‌ کجا رفته؟
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:15
پرستو33 - تهران - ایران
حمایت از دانشمندان و تکنولوژی خیلی هم خوبه درواقع عالیه اما به شرطی که سفارشی نباشه و خودجوش باشه. دوستان عزیزی که مثل من با مدل سفارشی و ساندیسیش مشکل دارن حواسشون باشه تو نظرات حیوانات و فحش ها ی بیچاره رو بی حرمت نکنن که بهانه ندن دست بعضیا که گیر بدن به ادب و اینا. ما ایرانی ها عادت داریم بزنیم قاطی باقالیا و به جای اینکه به اصل نظر بپردازیم گیر بدیم به ادب طرف . والا
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 06:36
Azadikhah - تكسل - هلند
مملکت رو به چه روزی انداختند بی‌ سیاستان بیخرد.آخوند رو چه به سیاست.از این تجمعات نخ نما شده زیاد دیدیم.حکومتی که کشورای دیگر رو تهدید میکنه معلومه که تپانچه هم داشته باشه از سرش زیاده چه برسه به بمب اتم.فردا آخوندها بمب اتم داشته باشن دنیا رو تهدید میکنند
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 07:18
فراوانی - قطر - قطر
همه جای دنیا مردم برای اعتراض و برچیدن نیروگاه دورش جمع میشوند این موزقولا برای موندش جمع شدن
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 07:55
masoud666281 - کاونترى - انگلیس
همیشه این گوسفندها آبروی کشور ما را می‌برن. خرد ایرانی‌ کجا رفته؟
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:15
Artosh - تهران - ایران
تیتر رو باید میزدید مراسم حلقه مزدوران دانشجو نما در اطراف... بنده هم انسانی در تصاویر نمیبینم.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 08:21
Dionysos - پارسی - فرانسه
مسلمون و مسلمات بسیجی وقتی صدای ترکیدن بمبی رو شنیدید اونوقت اگه خیلی شهامت داشتید تشریف ببرید دور تاسیسات هسته ای حلقه بزنید. تعدادتون اونقدر نیست که حتی بتونید از پس یک کوماندوی حرفه ای بر بیایید! بسیجی آین تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نیست. خواستید شربت شهادت بنوشید حتما در جابجایی مهمات شرکت کنید از همین الان از سپاه وقت بگیرید. ما هم خوشحالیم که شما بسیجیها زحمت مردم رو کم خواهید کرد.
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:10
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
طویله ی اسلامی.....جلوی چشم این گوساله‌ها ترانه موسوی را دزدیدند تجاوز کردند کشتند و سوزاندند همین گوساله‌ها خفه خون مرگگگگگگگ گرفتند حالا اینجا غیرتی‌ شدند گور بابای شما و اعتراضات خلو‌ چلی شما!!!!
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:11
حرف من - تهران - ایران
هنوز به دیوار سفت نه شاشیدن تا ببینند چه مزه ای داره ؟ از این زنجیر ها زیاد دیدیم ولی کدامشون پا برجا ماندند . آخه آخوند دوزاری بیاد جون بده ؟ هشت سال جنگ کجا بودن ........
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 09:27
gol andam - زوريخ - سويس
به‌‌ قول مامانم من انم که رستم بود پهلوان ،،،زوری ملتو جمع کردن ،،عکسه ۷ رو درست نگاه کنین مأمور گذاشتن تا کسی‌ تکون خورد مهمان کریزک بشه،،،مرگ ٔبر آخوندیسم
‌چهارشنبه 25 آبان 1390 - 11:21
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
عکس اخرو دیدم یاد حاج آقا اندالمومین فرشاد منافی در رادیو پس فردا افتادم که هیزه و همش دنبال ارشاد کردن زنهاست
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 00:02
Dara va sara - پرت - استرالیا
دانشجویان یک کشور معمولا از مردم ان کشور در برابر ناعدالتی دستگاهی دولتی دفاع میکنن. مثل..رشوه دادن. اختالاسهای ملیاردی. تاعدالتیهای و فقر اجتماعی و طرحهای غلط دولت .. این قشر از جامعه. فریاد مردم را به گوش عدالت میرساند. اگر اینها دانشجو هستن و از طرح هسته ای دولت که ایران را به بدبختی تمام رسانده دفاع میکنن.باید این عده از دانشجویان را درون کوزه ریخت و در ان را گل گرفت.
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 07:40
پریستوک - تهران - ایران
اسم خبر اشتباه درج شده: مراسم حلقه ی حیوانی بخش ساندیسی دانشگاه (که در دانشگاه زورچپان شدند) در اطاف تاسیسات ( معذرت می خوام) .. تخیلی
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 10:28
homa--ir - هامبورگ - المان
به قول خمینی گور بگورشده . امت همیشه در صحنه همین ساندیس خورهای . مزلف و شستشوی مغزی داده شده اند . احمق نر از اینها خودشان هستند . و شنیدند ودیدند که چطور اسرائیل بدون حمله نظامی فقط با یک ویروس. * دوکو * عامل انفجار پادگان سپاه که محل انبار موشکهای شهاب 3 بود . منفجر کرد . حتی سازمان امنیت * موساد * تائید کرد .
‌پنجشنبه 26 آبان 1390 - 11:59
massoudoslo - اسلو - نروژ
اون ۱ % منفور رو خوب میگن ولی بقیش رو از آقای دهان گشاد خودمون تقلید میکنن .
شنبه 28 آبان 1390 - 06:15
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.