عوارض استمنا چیست ؟

اما عوارض استمنا چیست ؟

بزرگترین عارضه آن افسردگی-بد بینی و گوشه گیری و احساس پوچی ست. زیرا بزرگترین مزیت سکس احساس پذیرفته شدن می باشد که فرد را ارضا می کند که در خود ارضایی ایجاد نمی شود . افراد جلقی افرادی بی اراده-تنبل-کمرو -تندخو -خودخواه بدبین عبوس هستند و قدرت سازش با مردم را ندارند. اما در پسران عوارض آن به صورت افراطی عبارتند از :

1 -ضعف بینایی

2-قوس کمر

3- سیاهی افتادن دور چشمها

4-ضعف عمومی و .......

5- استمنا باعث انزال زودرس در آینده می گردد.

6- دفع بی اختیار منی ( اسپرماطوره

7 -) احتلام مکرر ( خروج منی هنگام خواب به طور غیر اردای بیش از حد معمول )

 

 اما راه ترک این عمل عبارتند از :

راههای موقت :

1 - ورزش بسیار بسیار سنگین تا سر حد خستگی

2 -  روزه گرفتن ( عدم مصرف غذاهای محرک مثل شکلات و موز و ....قبلا در ضعف جنسی توضیح دادم)

 3- عدم مشاهده فیلمها و عکسهای سکسی و محرک

 4- عدم خواندن داستانهای پور نوگرافی

 5-پر هیز از تنهایی

6- ایجاد یک رابطه عشقی شدید با جنس مخالف

7 - پر کردن کامل وقت خود تا جایی که وقت بیکاری برای خیالپردازی نماند

8 - عدم معاشرت با دوستانی که فکر و ذکرشان سکس است .

9-  عدم تمرکز و اختلاط بر روی اندامهای بانوان و یا پر هیز از صحبت کردن شهوت آمیز با جنس مخالف...

 راه های دایم :

یگانه راه دایم ترک استمنا ازدواج از نوع دایم یا موقت است به طوری که سکس منظم داشته باشید . بعد از سکس منظم به ندرت می توانید خود را متقاعد کنید که سمت چنین اعمالی بروید . در پاسخ سوال چهارم که خانم محترم مطرح کرده اند عرض نمایم که دو احتمال وجود دارد:

1-احتمال قویتر آن که شوهر شما شدیدا به استمنا خو گرفته و مقاربت وی را ارضا نمی کند و در حین مقاربت در فکر و خیال سیر می کند...

2-احتمال ضعیفتر ان که شما قادر به ارضای کامل وی نیستید که البته با توجه به این که گفته اید خیلی شهوتی هستید تقریبا منتفی ست مگر آن که خیلی زود ارگاسم شوید. در مورد سوال بعدی شما نیروی جنسی بله به ژنتیک خیلی وابسته است. معمولا زنان عرب و همچنین زنان شمال ایران و نیز زنان با پوست تیره شهوت بیشتری دارند. البته تغذیه و عوامل روحی و روانی-امنیت فکری و رضایت از زندگی و منظم بودن عادت ماهیانه نیز بسیار موثرند. در مورد شوهرتان هم سعی کنید علت این امر را از وی جویا شوید و به وی بیشتر محبت کنید در سکس سعی کنید مانند ستاره های سکسی در فیلمها عمل کنید تا ایشان شما را با هنرپیشه های سکسی خیالی ذهنش تعویض کند. با عنایت به مباحث مذکور وظیفه همه جوانان جامعه عزیزمان است که به سکس اهمیت خاصی در زندگی خود قایل شده و آن را با احساس تلفیق نموده و لذت سکس توام با عشق را چشیده تا زیر بنایی باشد برای ارتقای خود و ایران عزیزمان باشد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.