قاتل ۱۷ ساله روح الله داداشی در ملاعام اعدام شد

 
قاتل 17 ساله روح الله داداشی در ملاعام اعدام شد

برادر روح الله داداشی : قصاص قاتل برادرم خواست جامعه ورزشی است

برادر مرحوم روح‌الله داداشی قهرمان پرورش اندام ایران و جهان تاکید کرد: ما منتظر دیدن مرگ یک انسان نیستیم، اما قصاص قاتل روح‌الله خواست جامعه ورزشی کشور و مردم استان البرز است.

علی داداشی که خود از قهرمانان ورزشی است، ساعاتی قبل از اعدام قاتل برادرش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج گفت: مرگ یک انسان هر فردی را ناراحت می‌کند و به طور قطع هیچ آدم با وجدانی خواستار مشاهده این صحنه مشمئزکننده، نیست.
وی تصریح کرد: روح‌الله هرگاه چنین صحنه‌هایی را مشاهده می‌کرد، آزرده خاطر می‌شد و هیچ زمانی حاضر نبود شاهد رفتارهای خشونت‌‌آمیز باشد.
برادر مرحوم روح‌الله داداشی متذکر شد: قتل ورزشکاری که برای سربلندی وطن خویش زحمت کشیده و برای کشور افتخار آفرینی کرده است، آنهم به صورتی که دل جامعه ورزشی کشور را به درد آورد و موجب غصه‌دار شدن مردم استان البرز به ویژه شهرستان کرج شد، موضوع ساده‌ای نیست و نباید از کنار آن به راحتی عبور کنیم.
وی در ادامه به نزدیک بودن زمان قصاص قاتل برادرش گفت: قصاص حکم پروردگار بوده و به صراحت در کلام‌الله مجید از آن به عنوان قانون الهی نام برده شده است.
داداشی تاکید کرد: اگر روح‌الله یک ورزشکار و سرمایه ملی نبود، باز هم من به عنوان برادر وی و خانواده ما از این واقعه تاسف‌بار ناراحت و غمگین می‌شدیم اما موضوع را با این جدیت پیگیری نمی‌کردیم.
وی افزود: قتل روح‌الله ضایعه عمیقی برای ورزش کشور بود و به همین دلیل ما نمی‌توانیم حقوق جامعه ورزش کشور و مردم یک استان به راحتی نادیده بگیریم.
داداشی گفت: خانواده روح‌الله هیچ زمانی نمی‌خواستند شاهد مرگ یک فرد باشند اما در این مورد خاص باید به خواسته ورزشکاران و ورزش‌دوستان و همچنین احساسات مردم استان البرز پاسخ دهیم.

علی اسماعیلی : قصاص قاتل روح‌الله خواسته اکثر ورزشکاران است

یکی از قهرمانان پرورش اندام کشورمان گفت: قصاص قاتل روح‌الله داداشی خواسته اکثریت مطلق ورزشکاران به ویژه جامعه پرورش ‌اندام ایران است.

علی اسماعیلی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشور‌ها میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا بتواند یک قهرمان جهانی تربیت و وی را برای افتخار‌آفرینی در میادین بین‌المللی آماده کنند.
وی افزود: کسانی که در مدیریت ورزش دارای درجات علمی و سوابق طولانی هستند، به خوبی می‌دانند تربیت یک قهرمان جهان نیازمند سال‌ها تلاش بی‌وقفه و صرف هزینه‌های سنگین است و از میان هزاران شاید یک ورزشکار بتواند به این درجه از توانایی دست یابد.
این ورزشکار ادامه داد: اگر پس از طی این مسیر سخت و دشوار، ورزشکار تربیت شده را به راحتی از دست دهیم، به هیچ عنوان منطقی و عاقلانه نیست.
اسماعیلی افزود: به همین دلیل معتقدم قاتل روح‌الله داداشی قهرمان ایران و جهان باید در همان روزی که دستگیر گشت، در ملاء عام به دار مجازات آویخته می‌شد تا درس عبرتی برای تمام اراذل و اوباش باشد.
وی تاکید کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر در رسانه نوشته بودند که خانواده روح‌الله باید از قصاص بگذرند، سئوال من این است که آیا رها کردن یک جنایت‌کار در جامعه و آزاد گذاشتن وی کار منطقی و عقلانی است؟

* در محل اجرای حکم اعدام حاضر خواهم شد

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از نیروی انتظامی و مقامات قضایی که دستگیری و رسیدگی به پرونده این قتل ناجوانمردانه را در اولویت قرار دادند، گفت: من دست تک تک مسئولان انتظامی و قضایی درگیر در پرونده فوق را بوسیده و از طرف ورزشکاران کشور از آنها تشکر می‌کنم.
وی افزود: این جدیت به طور قطع کسانی که چاقو و قمه در جیب خود گذاشته و برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد و در خیابان‌ها عربده‌کشی می‌کنند را هوشیار می‌کند.
اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: صبح فردا به همراه جمع کثیری از ورزشکاران ملی و استانی در محل اجرای حکم حاضر شده و با صدای بلند قصاص قاتل یک ورزشکار با اخلاق را فریاد خواهیم زد.

حواشی مراسم اعدام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حکم قصاص علیرضا، عامل قتل روح‌الله داداشی یکی از قوی‌ترین مردان جهان صبح امروز در محل وقوع جنایت اجرا شد.

اجرای این مراسم با حواشی متعددی روبه‌رو بود که آن را در ذیل می‌خوانید:

* از حدود ساعت یک بامداد جمعیت کثیری از مردم استان البرز در محل اجرای حکم واقع در خیابان پونه گلشهر کرج حضور یافته و در نهایت حدود 15 هزار نفر قصاص قاتل را از نزدیک مشاهده کردند.

* دادگستری استان البرز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده بود که از هرگونه فیلمبرداری و عکاسی جلوگیری خواهد کرد و رسانه‌ها نباید عکاس و فیلمبردار به مراسم اعزام کنند، اما بیش از 20 تصویربردار در محل مراسم حاضر بوده و جایگاهی ویژه نیز برای تصویربرداری بهتر آنها تدارک دیده شده بود.

* یک جرثقیل برای اجرای حکم در محوطه حضور داشت که با داربست‌های متعدد از نزدیک شدن مردم به محوطه جلوگیری می‌شد.

* صدها مامور نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت و نظم را بر عهده داشتند که در برخی از مواقع به دلیل حجم زیاد جمعیت مجبور به استفاده از قوه قهریه برای کنترل حاضران شدند.

* در ساعت چهار و 55 دقیقه قاتل روح‌الله داداشی به وسیله یک دستگاه ون متعلق به نیروی انتظامی به محل آورده شد که این خودرو با دو دستگاه ماشین نیروی انتظامی و یک دستگاه پراید که خانواده اولیای دم در آن بودند، همراهی می‌شد.

* محوطه خبرنگاران و عکاسان که به وسیله داربست فراهم شده بود، در اواسط اجرای برنامه به دلیل تعداد زیاد نمایندگان رسانه‌ها و هجوم جمعیت شکسته شد که خوشبختانه مشکلی برای خبرنگارانی که در بالای آن حضور داشتند،‌ پیش نیامد.

* ماموران نیروی انتظامی بارها از طریق بلندگو از مردم می‌خواستند که نظم را رعایت کنند. آنها تاکید داشتند که در صورت بی‌نظمی اجرای این مراسم به تعویق خواهد افتاد.

* در ساعت پنج و پنج دقیقه صبح تلاوت کلام‌الله مجید آغاز شد که نشان می‌داد تا دقایقی دیگر حکم قصاص قاتل روح‌الله داداشی اجرا می‌شود.

* در حین تلاوت کلام‌الله مجید، تجهیزات اعدام از جمله طناب دار آماده شد.

* پس از تلاوت کلام‌الله مجید، نماینده دادستان متن حکم را قرائت کرد که بر اساس آن اجرای قصاص در ملاءعام در راستای اجرای عدالت توصیف شد.

* در بخشی از این حکم آمده است: دستگاه قضایی با اقدامات سریع، دقیق و قانونی در کمترین زمان پرونده را بررسی کرده و بلافاصله مراحل اجرای حکم بر اساس قانون طی شد.

* در پایان حکم فوق اظهار امیدواری شده است که اجرای قصاص قاتل درس عبرتی برای تمام مجرمان بوده و از سوی دیگر مردم مطمئن باشند که حق مظلوم از ظالم در کمترین زمان با تلاش قوه قضاییه و نیروی انتظامی ستانده خواهد شد.

* "علی‌رضا.م" قاتل روح‌الله داداشی در ساعت 5 و 15 دقیقه از خودروی ون برای اجرای مراسم پیاده شد. وی پیراهن و شلوار یک دست سورمه‌ای رنگ به تن داشت.

* با آمدن "علی‌رضا.م " حدود 15 هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و عده‌ای سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین انداز شد.

* در ساعت پنج و 19 دقیقه حکم قصاص قاتل اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

* در ساعت پنج و 25 دقیقه یک دستگاه آمبولانس برای اعزام جنازه قاتل به پزشکی قانونی در محل حاضر شد.

* در ساعت پنج و 55 دقیقه یعنی حدود 45 دقیقه پس از اجرای حکم‌، جنازه قاتل از بالای دار به پایین منتقل و در آمبولانس قرار داده شد.

* و بالاخره اینکه، علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت.

* وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.

* علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد. وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود.

* جمعیت حاضر در این مراسم در مورد اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند.

نماینده مدعی العموم : سن قاتل داداشی از نظر ماه های قمری بیش از 18 سال بود

علی رضوان‌منش نماینده دادستان و مدعی‌العموم در پرونده قتل روح‌الله داداشی

نماینده دادستان و مدعی‌العموم در پرونده قتل روح‌الله داداشی گفت: قاتل این ورزشکار از نظر بلوغ شرعی به سن 18 سال رسیده بود.

علی رضوان‌منش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج‌ که دقایقی پس از اجرای حکم اعدام علی‌رضا قاتل روح‌الله داداشی انجام شد، به ابهامات در مورد سن قاتل پاسخ داد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه قاتل از نظر قانونی آیا دارای سن 18 سال تمام بوده است؟ گفت: ملاک عمل در قانون بلوغ شرعی است که بر اساس ماه‌های قمری محاسبه می‌گردد.
این مقام قضایی تصریح کرد: قاتل از این نظر بیش از 18 سال عمر کرده بود و بنابر این هیچ منع شرعی و یا قانونی برای اجرای حکم قصاص وجود نداشت.
رضوان‌منش خاطرنشان کرد: البته علی‌رضا م از نظر ماه‌های شمسی حدود دو ماه کمتر از 18 سال سن داشت و طبیعی است ملاک عمل در قانون سن شمسی نیست و ما بر اساس بلوغ شرعی عمل می‌کنیم.
وی متذکر شد: همچنین این حکم توسط 15 قاضی ارشد تایید و در نهایت نیز به تایید رئیس قوه قضاییه رسیده است.
رضوان‌منش تاکید کرد: بنابر این از نظر قانونی و شرعی که ملاک عمل دستگاه قضایی است، هیچ منعی برای اجرای حکم در این تاریخ وجود نداشت.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه اجرای قصاص در ملاءعام چه تاثیری در کاهش جرم خواهد داشت؟ گفت: این حادثه دلخراش بر اساس نظر نیروی انتظامی و تحقیقات انجام شده در کمتر از سه دقیقه رخ داده است.
رضوان‌منش گفت: به عبارتی از شروع نزاع تا مرگ مرحوم داداشی سه دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.
وی تاکید کرد: جوانان ما باید بدانند علت اصلی این بود که قاتل چاقو همراه داشت و همه باید مطمئن باشند نتیجه همراه داشتن سلاح سرد به غیر از این نیست.

titan - ایران - ایران
عجب مردمی هستیم. 5 صبح از خواب بلند شدیم اومدیم مرگ یک بچه رو ببینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pull.over - قطر - دوحه
هفده سالش بوده یا 18 سال؟ خیلی غم انگیزه.خدا رحمتش کنه.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

barzani - نروژ - کریستیانساند
این پسر حقش مرگ نبود باید ابد بهش میدادند تا هر روز ارزوی مرگ بکنه فرق شما با این قاتل چیه شما هم که مرتکب قتل شدید
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ali1111 - ایران - تهران
احمدی نژاد از سرمون هم زیاده....
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد. وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود. صرف نظر از درستی یا نادرستی این قبیل اعدام‌ها مادامی که مردمی با این اشتیاق برای دیدن مرگ یک انسان سر و دست بشکنند و در آن ساعت از روز به رزرو جا و تماشا بروند ، دل‌ بستن به درست شدن اوضاع خامی محض است.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

jacki55 - نگلستان - لندن
مرگ بر مردم وحشی که مردن یک انسان را با اکاهی نظاره گرند.ان هم 15000نفر.در انتظار ازای باشیم که خد کرده را تقدیر نیست.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Artosh - ایران - تهران
یا خود خدا....... بابا اینا نگه میداشتن بالای ۱۸ سال اعدام میکردن که..! خاک بر سر اون ورزشکارانی که ادعای ورزشکاری دارن و درخواست اعدام هرچه سریعتر این پسر بچه گناهکار رو کردن. میدونم الان یه سری میان اینجا و از این اعدام حمایت میکنن . اما بهتر نبود روی این بچه کار روانشناسی انجام میشد تا ریشهء این قبیل خشونت ها را میافتن تا دیگر داداشی ها به دست این کودکان کشته نشوند؟!!! نفرین بر حاکمان بی عقل و خرد این مملکت.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

omid311 - لهستان - بیلسکو بیاوا
ننگ بر جامعه ورزشی ایران.هر کس که خواهان حکم قصاص بوده.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چرا با وجود این همه اعدام، مردم عبرت نمیگیرند و آمار قتل و جنایت و فساد و قاچاق نه تنها کاهش که افزایش هم پیدا کرده؟. اعدام یعنی‌ انتقام، قصاص و اعدام ربطی‌ به "عبرت گرفتن ندارد". با مراجعه به آمار جرم و جنایت در کشورهایی که مجازات اعدام ندارند، می‌بینید که لغو اعدام به افزایش جنایت در آن کشورها نینجامیده. حد اقل، علم آمار نشان می‌دهد که هیچ ربطی‌ بین مجازات اعدام و کاهش قتل (عبرت گرفتن) وجود ندارد. جامعه شناسی‌، روان شناسی‌ و جرم شناسی‌ هم اعدام را از زوایای گوناگون بر رسیده و کم وبیش به نتایج مشابهی رسیده‌اند. با وجود تمامی‌ شواهد علمی‌، باز هم عده‌ای از این حقایق"عبرت نمیگیرند" و در شیپور انتقام و ترویج خشونت در جامعه میدمند!. **اگر میوه درختی پلاسیده و زرد بود، حتما خاکی که در آن کاشته شده آلوده بوده.. حتما آب به او نداده اید.. هر چه هست با بریدن درخت چیزی درست نمیشود**. به امید روزی که شاهد مجازات اعدام در هیچ کجای دنیا نباشیم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
با اعدام در ملا عام به خشونت بیشتر دامن زده میشه تا اینکه جلوی اون گرفته بشه. اما بیشتر برای این مردمی متاسفم که ساعت کوک کردند برای ساعت 5 تا مبادا از این سرگرمی جدید جا بمانند و بیشتر دلم برای خودم میسوزه که در این کشور خشن زندگی می کنم. آب بازی برای جامعه بده اما اعدام در خیابان بد نیست!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

bidad - امریکا - اتلانتا
یواش یواش حالم داره از این سایت بهم میخوره. لازمه که این عکسها را بزارید! خبر اگر ندارید برید ملکه بریتانیا رو ماساژ بدید!!!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
قلبم فشرده شد خدایا اینجا واقعا ایران منه؟!تا کی باید شاهد این صحنه های قرون وسطایی باشیم؟این فقط یه بچه هست که ازروی حماقت خطایی کرده ایا باید اینطور مجازات بشه؟15000 ...هم که نماز صبحو کمر زدن و اومدن شاهد اجرای دین عزیز شون باشن تا مبادا اسلامشون درست انجام نشه!ننگ برشما.امیدوارم حس بیناییتونو از دست بدین تا از این لذت مریض گونه برای همیشه محروم بشین.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

potatis - سوئد - مالمو
طبق آمار پارسال نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در ایران اعدام شدند که با یک حساب سر انگشتی اگر عمر هر ایرانی را ۷۰ سال و جمعیت ایران را ۷۰ میلیون در نظر بگیریم از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر در ایران به وسیله ی اعدام به زندگی خاتمه میده ، پس ای دوستداران اعدام، با ادامه ی روند فعلی احتمال اعدام شدن شما یا یکی از اطرافیانتون خیلی هم بعید نیست.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
واقعا نباید یه فرقی‌ بین آدمکشانی مثل خفاش شب،یا اون بیجه که ۵۰ کودک را بعد از تجاوز جنسی‌ کشته بود و یا قاتلین حرفه‌ای و این نوجوان که زیر سن قانونی‌،،مرتکب قتلی ناخواسته شده است باشه،،،آخه این بچه که با نقشه قبلی‌ و برنامه ریزی شده این کارو نکرده،،همهٔ ما‌ بارها چه خواسته چه ناخواسته مجبور به دعوا شدیم،،که با بی‌اهمیت بودن و سادگی‌ بعضی‌ از آنها ،،احتمال حادثه منجر به مرگی بوده،،آیا اون موقع هم راضی‌ به دیدن رقص مرگ خودمون هم بودیم،کاش این عکسها رو ندیده بودم،،بی‌چاره پسر خیلی‌ مظلوم معصوم به نظر میرسید،، خانواده اون مرحوم حالا از خانواده ورزشکاری بودن،و روحیه پهلوانی!!پس این جمله، قلمبه سلمبتون چیه که::در عفو لذتی هست که در انتقام نیست،،،بگذریم از اعدام شده‌هایی‌ که بعدا قاتل اصلی‌ پیدا شده،،و بیگناه اعدام شدن!!!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
خاک بر سرتون که کلام‌الله مجیدتون به صراحت برای هزاران سال بعد چنین حکم بدوی صادر می‌کنه. خاک بر سر نماینده مدعی العمومتون که گفته سن قاتل داداشی از نظر ماه های قمری بیش از 18 سال بود. حالم از حدود 15 هزار نفر هیولایی که ساعت ۵ صبح برای دیدن صحنه مرگ یک نوجوان جمع شده بودند به هم خورد.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

FETNEH. - ایران - نوشهر
اعصابم خورد شد. خدا لعنتتون کنه . بی شرفهاااااا. این بچه بووووود. آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . خدا به مادر و پدرش صبر بده... ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. اصلا وجود داری؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

hamtarane - استرالیا - سیدنی
دوست عزیز. Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . تمام حرفهایی را که من توی فکرم داشتم شما بیان کردید..متشکرم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

hamtarane - استرالیا - سیدنی
دوست عزیز. bidad - امریکا - اتلانتا . کلی خندیدم از دستت..ایول
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
واقعا یک تراژدی غم انگیز بود.جوانی بخاطر جهل و نادانیش باعث داغدار شدن خانواده خود و خانواده مقتول شد.البته بسیار دلنشین بود اگر خانواده مرحوم داداشی این جوان نابخرد را میبخشیدند.اما این حق انهاست که قاتل پسر خود را قصاص کنند.اگر مخالفان و موافقان اعدام خودشان را جای مادر رنجور.پدر داغدار.برادر کمر شکسته و خواهر پریشان حال و غمزده داداشی بگذارند شاید کمی به این خانواده عزادار حق بدهند.البته من شخصا عقیده دارم چون داداشی بدون نقشه قبلی و اتفاقی بقتل رسید میشد این جوان ناکام را بخشید.اما متاسفانه چنین نشد.این وعده خداوند رحیم است که..گر ببخشی..بخشیده خواهی شد.البته بخشیدن اونم در چنین مسائلی قلبی بس بزرگ و مهربان میخواهد که همه کس دارای چنین قلب بزرگی نیستند.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
تنها چیزی که در این کشور ارزش نداره جان انسان است! ولی‌ انسانها به طور طبیعی یه سیستم دفاعی در وجودشون دارند، خواسته یا ناخواسته خود را با شرایط وفق میدند. هموطنان ما الان بیش از ۳۰ سال مجبور به قبول این وضع شدیم اکثریت از این وضع راضی‌ نیستند کارهایی هم صورت میگیره ولی چه میشه کرد خانه از بنیان ویران است. عزیزان ما با یه مشکل اساسی‌ و اجتماعی روبرو هستیم که باید آموزشها از خانواده، مدارس ابتدایی آغاز گردد شاید پس از گذشت یکی‌ دو نسل به درک مطلب پی‌ ببریم پس لطفاً درک کنید که احساسات فقط یکطرف قضیه است. دین و مذهب، قانون کشور و فرهنگ، ریشه در این مشکل خانه مان سوز دارد. به امید ایرانی‌ با لطف و صفا، ایرانی‌ که بچه‌هایمان در خیابانهایش شادی و سرور را به چشم ببینند نه اعدام، مثل حکاکی‌های تخت جمشید دست به دست رفتن‌ها را شاهد باشند و نه باتوم را...به امید رهاهی
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

behrooz_f16 - انگلیس - منچستر
با اینکه گناه کاره ولی اعدام حقش نبود اگر خدایی وجود داشته باشه باید توی ایران تا اخر این سال خشم وغضبش را به' نمیگم ملت ولی به اکثریت مردمش نشان بده من پیشگو نیستم ولی از من این رو داشته باشید که این اتفاق خواهد افتاد
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Arash Aazad - آلمان - هامبورگ
چی بودیم و چی شدیم ؟! آیا ایرانیان همان آدمهای قبلند؟ سی چهل سال پیش شادی از هر بام و کویی برمیخاست ، معرفتی بود، آدمیت معنی داشت، احترام، زندگی ارزشی داشت، هوای هم را داشتیم ، خدا برکتش را بر مملکت انداخته بود! کم و زیاد ، شرف و انسانیت معنی داشت !. اما ابلیس که مکر کننده اعظم میباشد نکبتش را بر ایران ریخت! ! و حالا چه خوی شیطانی اسلام برای ملت به ارمغان آورده! برای همدیگر به کوچکترین بهانه ایی قمه و چاقو میکشیم و شاهرگ هم را میزنیم ، ظلم و جنایت از هر گوشه و کنار این سرزمین میباره. برای تماشای صحنه اعدام مثل مور ملخ جمع میشویم اینگار چه ضیافت جالبی شده صحنه تماشای مرگ و نیستی!. راستی دوستان از شما که هنوز پایبند اسلام هستید یک سوال دارم، در بارهاش فکر کنید و جوابش را به وجدان مرده خودتان بدهید، چرا در تمامی ادیان اسم شیطان مکر کننده اعظم است و در اسلام یکی از صفات الله مکر کننده اعظم میباشد؟ نشانهای بسیاری هست که آشکارا به شما حقیقت را میگویید ولی متاسفانه بیدارشدگان اندکند! .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ktkntiuk - آلمان - مونیخ
قبل توجه خانم ها و آقایونی که دنبال ریشه میگردند ! این قدر مرده پرستی نکنید . من نه روح الله داداشی رو میشناختم نه چیزی. اما اگر الان زنده بود، مثل من و شما ها داشت زندگیشو میکرد.اما اتفاقی یک نفر آشغال فزرتی از راه میرسه ، با چاقوی ضامن دار یا جیبی که نه ، با قمه میزنه سک و سینه طرف رو میشکافه .اون هم به همین راحتی !!!! یارو خودش بهتر از من و شما ها میدونسته که بگیرنش ( اون هم تو ایران ) سیم ثانیه میکشنش بالا ، اما تو اون لحظه آرنولد بوده و واسش هیچی اهمیت نداشته . اما وقتی میخوان حکم رو اجرا کنند یهو میشه موش ! پس الکی لطفآ تعصب بیجا به خرج ندید . مادر بد بخت داداشی آدم نیست ؟؟ این همه زجر بکشی بچه بزرگ کنی ، اونوقت یک نفر بی کلاس بی سواد از خود مرسی بیاد قمه بکشه ؟؟؟واقعا که جای تعجب برای کسانی که هنوز دنبال ریشه هستند !
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ktkntiuk - آلمان - مونیخ
چاقو کش هم چاقو کش های قدیم !دو تا خط مینداختند رو صورت طرف تا بدونه با کی طرفه .ایران اتمی امروز براش افت داره که با چاقوی جیبی کسی رو بترسونی یا رو صورتش خیط بکشی . آقا قمه رو بچسب ! کمی بعد هم که پیشرفته تر شد ( ایران) ، نفر با آر پی جی حساب اون یکی رو میرسه . قمه دو نه ای ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰، تومان ؛ نبود ؟ لوووووووول .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

مهدیار - ایران - تهران
pull.over - قطر - دوحه. خدا رحمتش کنه ؟. ببینم اگه برادرت رو کشته بود بازم میگفتی خدا رحمتش کنه ؟
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

koorosh2500 - ایران - تهران
مقصر اصلی این اتفاقات ر‍ژیم فاشیستی آخوندی است که این ملت به جان هم افتادند و ما هم با ساز اونها هر جوری که میزنند میرقصیم .روح داداشی و قاتلش شاد و یزدان از گناهانشان بگذرد
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
شکایت این بود که جوونه مردم رو کشتن پس پلیس کجاست و چیکارست!!?وسط خیابون واسه تلافی اون یکی رو هم کشتن!! خودشون هم سر و مر گنده نشستن تا دوباره یه جوونه دیگه قلع و قمع بشه! ملت هم که قربونشون برم!! عروسی داداششون ۷ عصر باشه ناز میکنن میگن عصر? زود نیست!!? اون وقت ۵ صبح ناشتا میرن آدم کشی!!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

jamshid arya - ایران - تهران
قتل این ورزشکار سیاسی بوده چون با کله گندها در ارتباط بوده از یه چیزهایی خبر داشته که سرشو سریع زیراب کردن ، مرگش مشکوک و ساختگی بود مگرنه کسی با چاقو تو گردن نمی زنه! این یارو هم چشمبند داشته احتمالا یه اعدامی دیگرو بجاش اعدام کردن
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

golabdon - ایران - ایران
گذشت خصلت مردان است. در جامعه ورزشی پرورش اندام ایران مرد کو????????? ایران
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

azadi404 - ایران - تهران
سلام. چقدر شماها جدای از جامعه هستید!. داخل یه سایت فیلتر شده میاین و نظر می ذارید و تصور می کنید همه مردم ایران مثل شما فکر می کنن!. در این آدرسی که می ذارم سر این موضوع (اعدام قاتل داداشی)بحث جالبی شکل گرفته.این سایت اصلا سیاسی نیست و سایت استخدامه و بسیار پر بازدید هست.اغلب کسایی هم که اینجا میان چون بیکارن شاید خیلی دل خوشی از مسئولین و روسای نظام نداشته باشن اما می تونم به جرات بگم نماینده طبه فکری تحصیل کرده و به لحاظ مالی متوسط جامعه هستند. https://www.estekhtam.com/?p=10594. از مسئولین این سایت می خوام نظرم و درج کنن.تک صدایی مطلق چیز خوبی نیست.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

احتراز - آلمان - دورف
هر چی‌ سر ایرانیها بیاد حقشونه، تا وقتی‌ این چیزها براشون عادی، این رژیم ایم هم سر کاره.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

pariha - کویت - کویت
حیف دادشی و حیف این جوان - خاک بر سر بی لیاقت تمامی کسانی که در محل اعدام حضور داشتند واقعا که این حکومت لیاقت همچنین افرادی رو دارد و از سرشون هم زیاده - حکم ابد میتونست بهترین حکم باشه - دلم واقعا گرفت
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

mamoti - ایران - کرج
لعنت !. لعنت !. مردمی که برای آزادی حاضرنیستند کوچکترین زحمتی بکشن ولی حاضرند برای نگاه کردن جان دادن یک بچه17ساله ازساعت 3صبح توخیابان تجمع!!!کنند. همه این اعدامهادرملا عام فقط برای اینست که مردم سنگدل وبی رحم شوند . این دسیسه حکومت است وچه ساده ما به بازی آنها واردشدیم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
انجام اعدام ها به صورت فله ای و حتی اعدام بی سابقه افراد زیر 18 سال فقط یک انگیزه دارد. در آوردن صدای مجامع حقوق بشری و ایجاد جنگ زرگری جمهوری اسلامی و کشورهای پیشرفته به منظور انحراف افکار عمومی داخل از حوادث اخیر خصوصا اختلاس بی سابقه در جهان که پول های آن هم همه از مملکت خارج شده است. آیا فکر می کنید نماینده دادستان آنقدر احمق است می گوید هجده سال قمری شرعی است و نمی داند سن تکلیف شرعی پانزده سال است. تا کی مجامع جهانی می خواهند در بازی های جمهوری اسلامی شرکت کنند و به این طریق عامل مرگ عده بیشتری شوند. در مورد کرج و جمع شدن پانزده هزار نفر تنها می توان گفت سیاست دولت ایران برای جمع کردن مهاجرین فقیر و کم سواد در حاشیه کرج عاقبت خوبی برایشان نخواهد داشت. کرج دارد تبدیل به بشکه باروتی می شود که آمادگی اتفاقاتی صدها برابر شدیدتر از شورش های لندن را دارد.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
گر بر سر نَفس خود امیری مَردی --- ور بر دگری خرده نگیری مَردی --- مَردی نَبُوَد فِتاده را پای زدن --- وَر دست فتاده ای بگیری مَردی . گناه این نوجوان 17 ساله این بود که قاتل فردی شد که کمربند قهرمانیش را به محمود چاخان هدیه کرده بود . قاتل فردی شد که دولت اونو شخص محترمی می دونست ولی قاتل نداها و سهرابها و .. بعد از گذشت 2 سال و اندی هنوز توی جامعه دارند ول ول میگردند و خر چَرخَک می زنند. اگر خانواده داداشی از خطای این نوجوان چشم پوشی کرده بودند اون موقع بود که موفق شده بودند از روح الله به عنوان یک قهرمان واقعی نام ببرند. پس باید در اینجا با تمام وجودم بگم زیباترین و فرشته خوترین انسان روی زمین خانم آمنه بهرامی هستند. تنها سخنی که می تونم بگم اینه : متاسفم با عرض تسلیت به هر دو خانواده .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
تفریحات سالم جامعه ی بیمار.متاسفم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

yashainiran - ایران - ایران
از قدیم گفته اند یک لحظه تامل و حوصله باعث جلوگیری از فاجعه میشه. اگر این پسر در آن روز یک لحظه حوصله می کرد و خامی نمی کرد هم روح الله دادشی زنده بود و هم خودش! و دو خانواده را داغدار نمی کرد. از طرفی عجب مردمی داریم!!!!!!!! صبح زود از خواب نازنین پا شده اند تا مرگ یک انسان را تماشا کنند و از آن لذت ببرند! من که فکرش را هم می کنم لرزنده بر بدنم می افتد!1 اف بر این مردم . هنوز راه زیادی مانده تا فرهنگمان بالا رود شاید هم هیچوقت دیگر....
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

lvls.shana - ا - مازندران -بهشهر
من که گریه ا م گرفت در عجب هستم این اداما چطور تونستن بیان و تماشا کنن
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خاک عالم بر سر جانورانی که از ساعت 1 نیمه شب تا 5 صبح منتظر جان کندن پسر جوانی بودند.چگونه به گردن قاتل زنده یاد بختیار پس از بازگشت به ان خرابشده گل می اندازید و جایزه به قاتل ایرانی راستین فریدون فرخزاد چرا چاقو در جیب جوانان قبل از عنننننننننقلاب نبود اکنون شده تخمه و اجیل//هر تائید کنند ه ی این توحش خود وحشی است از حرفهای برادر مقتول مشخص است حزب اللهی هستند نمی گویم داداشی حقش این بود ولی به حال ورزشکارانی باید گریست که علت/ملای قاتل را ندیده/ معلول جوانی را که جرمش نتیجه ی توحش ملا و دینش و خدایش را 4 چشمی می بینند//ننگتان باد//
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

adsi - چین - شانگهای
دوستانی که اینهمه از مرگ این مثلا بچه نارحت هستند یادشون باشه همین بچه بود که گردن قویترین مرد جهان رو زد!!! و به یه همچین جنایتی حماقت و نادانی و یا بچه گی نمیگن به این میگن جنایت و اگه قرار باشه هر کی بیاد تو خیابون و یه تیزی و قمه گذاشت زیر بغلشو و جنایت کرد کسی چیزی بهش نگه و بگن آخی حماقت کرده عیب نداره بکنیدش زندان که. از طرفی همه این دوستان هم که ادعای بشر دوستی میکنن به این نوع قصاص اعتراض میکنن اگه این اتفاق برای عزیزانشون و اطرافیانشون قطعا خودشون چهار پایه رو از زیر پای قاتل میکشن و باز هم ارضا نمیشن پس لطفا ژست انساندوستی و بشر دوستی رو نگیرید در ضمن امثال این اشغال که به درک واصل شد انسان نبود حیوان بود
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

diyaco_1358 - عراق - اربیل
یادفیلم سنگسار ثریا افتادم .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
باعث تاسفه هر روز یک اعدامی هر روز یک قتل و یک حادثه. مردم از بس دیدن و شنیدن براشون عادی شده :-s
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
هرچند اینها ادمکش هستند، اما این حکومت برای گسترش ترس در میان مردم و خاموش کردن جنبشهای اعتراضی، دار زدن در خیابان را ادامه میدهد. اینگونه میخواهند مثلا قدرت خود را برخ بکشند. ای کاش این آدمهایی که در این عکسها اینچنین سر و دست میشکنند تا دار زدن این جانی را ببینند، کمی هم به وضع آشوب زده کشور، که به دوران قاجار میماند، اعتراض میکردند.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
امیدوارم در س عبرتی برای هم سن و سالهاش باشه که عدالت حداقل در این موارد بخوبی اجرا میشه. مرگ تلخی داشت و به درک واصل شد .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

نیایش - ایران - تهران
چه حرف مسخره ای برادر و خانواده داداشی نگذاشتن این بچه به هجده سال برسه اعدامش کردن منتش رو هم گذاشتن رو سرمردم وجامعه ورزشی !!!!!! اول که اون دی ماه اینده 18 ساله می شد دوم اینکه اگر اون بچه بود برادرتون رو از روی ترس کتک خوردن و هیکلش با چاقو زد شما که بالغ بودید چرا حکم قتل دادید پس فرق شما اقای علی داداشی با اون بچه چی بود جز اینکه اون بچه بود و شما بالغ . اون هم بچه رو باسوت و کف و شعار اعدام اعدام شکنجه کنید به جای اینکه بزارید صدای التماسش بیاد شاید دل بی رحمی به رحم بیاد . اون بچه مادرش صدا کرد ولی ندید . حالم از این حرفهای مزخرف و ریایی به هم می خوره . چه معلوم یه روز خانواده شما جای خانواده علیرضا نشینه و به این روز گرفتار نشه .
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

yasamangoleziba - ایران - تهران
اون داداشی همونه که بعد از قهرمانیش ذوق زده شد مدالش رو تقدیم به رئیس جمهور انتری کرد همون موقعی که بعد از انتخابات بود.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

نیایش - ایران - تهران
دو روزه دلم گرفته یادش می افتم بغض گلوم میگیره وقتی می بینم او داد می زده از مرگ میترسه یا مادر بدبختشششششششششش رو صدا میکرده می زنم زیر گریه و مردمی که داد می زدن اعدام اعدام و فحش می دادن وای خدای من حالم از ایران بهم میخوره
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Big_bang - المان - درتموند
ملتی که ورزشکاراش از یک بچه 17 ساله نمیگذرند و شاهد بالا رفتن سر یک جوون که فقط 3-4 ساله که چشمشو در زندگی بیرون باز کرده. واقعا خیلی خوشحالم که بین شما حیوانات 2 پا نیستم. ولی چه کنم ایرانیم و برای ایرانی بودنم حس دارم. احمدی نژاد از سرتون هم زیاده. (متاسفم برای بعضیها, تر و خشک همیشه با هم میسوزه.)
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

با دستهای خالی - هلند - هارلم
آخه‌ بی پدرو مادر،چرا کینه‌ و خواست خودت و خانواده‌ات را به‌ جامعه‌ ورزشی نسبت میدی؟1 سال میرید پرورش اندام و هیکل گنده‌ میکنید و‌ یه‌ بچه‌ 17 ساله‌ را کتک میزنید؟حیوان،از تو و خانواده و دوستات در جامعه‌ ورزشی و این1500نفر،با شرف تر هست.‌
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
قسمتی از شعر ایه های زمینی از بزرگترین بانوی شعر ایران//فروغ فرخزاد//...گاهی جرقه ی ناچیزی این اجتماع ساکت بیجان را...یکباره از درون متلاشی می کرد....انها بهم هجوم می اوردند..مردان گلوی یکدیگر را با کارد می دریدند...و درمیان بستری از خون با دختران نابالغ همخوابه می شدند...پیوسته در مراسم اعدام..وقتی چشمان پر تشنج محکومی را از کاسه با فشار بیرون می ریخت...انها به خود فرو می رفتن و از تصور شهوتناکی اعصاب پیر و خسته شان تیر می کشید//خورشید مرده بود///ایا شکوه یاس تو از هیچ سوی این شب منفور نقبی به سوی نور نخواهد زد??????!!!!!!!!!!خورشید مرده بود
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

kholidar - ایران - رشت
حالا اون پهلوان پنبه چه پهلوانی بود که یه بچه بتونه اونو بکشه. شاهد قتل مردم پارس بدست ضحاکان اسلامی فاشیستی عرب هستیم . اعدام هر روز بیشتر از دیروز . اعدام زهره چشم گرفتن از مخالفان واما صددر صد تضمین میکنم کسانی که تحمل دیدن این صحنه ها را دارند دل سنگهایی از نژاد عرب وحشی هستن یک ایرانی اصیل حتی تحمل دیدن این عکسها را هم ندارد
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

nima13591111 - ایران - تهران
jacki55 - نگلستان - لندن. تو برای 15000 نفر آرزوی مرگ میکنی که برای دیدن مرگ یک قاتل جمع شدن! تو یک بیمار روانی بیش نیستی. آدم ناحسابی انتقاد از یک عمل خیلی راههای بهتری دارد ولی تو واقعاً مریضی.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
اعدام بله و خیر صحبتی دیگر. درد اور تماشاگران با دوربین هستند. گویی همه در بازار هستند و این یک تاتر مجانی است. و حتما همه بعد از اعدام این روز هیجان انگیز رابا خوردن کله پاچه و حلیم جشن می گیرند.33 سال ننگ اسلامی تمامی جامعه را مریض و روانی کرده است. مزرعه حیوانات جرج اورول را به یاد می اورم. وای بر این ملت. که این اسلام چه از انها در اورده است.لطفا تفسیر نی دهید و مرتب با امریکا مقایسه کنید. دماغ خود را بگیریم. امریکا پیش کش ما.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

فراوانی - انگلیس - منچستر
15 هزار ...بی همه چیز آدمخوار لیلقتشون همین رژیم است
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - ایران
hamtarane - استرالیا - سیدنی قربان شما هموطن عزیزم خواهش میکنم ..امیدوارم همیشه سلامت و پیروز باشی
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سر کسی که برای کشته شدن یک انسان خوشحال بشود انگار فیلم سینمایی میبینند تخمه و اجیل یادتان نرود
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
گور باباش که اعدام شد. روح ا..داداشی محبوب همه ایرانیان بود روحش شاد.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sir.amir - انگلستان - منچستر
واقعا نگاه کنید بینید که از این کتاب تازی نامه چیزه دیگر نمیتوان توقع داشت خشم و خشونت چیزیکه دامنگیر این سرزمین شده واقعا شرم بر این ورزشکار که ادعای پهلوانی میکنه بیچاره تو هم عدالت جویت را از ان امامان خوانخوارت داری اینها با عمل زشت یک انسان که خود قربانی این دین وحشی است میخواهند جرم را ریشه کن کنند ان هم به این نوع شرمتان باد تازی ها
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

khanoom - کویت - کویت
بهتر که به درک واصل شد دوستان بی جهت قضاوت نکنید لطفا . خودتون رو برای یک لحظه جای خانواده داداشی بگذارید ایا واقعا راضی میشوید که کسی چنین بلایی بر سر یکی از اعضای خانواده خودتون بیاره؟واقعا راضی میشید؟ گذشت کردن جای خود داره رعایت عدالت هم جای خود . چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی ؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sarabsara - نیوزیلند - اکلند
ننگ بر اخانواده داداشئ ,لعنت بر مردمی که برائ تماشا امده بودند,لعنت بر دینی که حکم قصاص دارد,وای بر حال ان مردم......
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

MASHREGHIN - ایران - خرم آباد
جامعه ای که نوجوانان و جوانانش برای تخلیه هیجانهای دوران بلوغ و جوانی هیچ جتی ندارن و حتی از یه آبپاشی ساده محروم اند آخر عاقبتش همینه
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

احتراز - آلمان - دورف
بدرقه قاتل داداشی ۱۵ هزار نفر، استقبال از نایب قهرمان جهان ۵۰ نفر در یک زمان!..
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ستوان - ایران - شومار
تودعوا دو طرف مقصر هستند بهرحال خیلی خوب بود که گذشت میکردند اون بچه خطا کرد تاونش را هم داد خداوند هر دو را بیامرزد روحشان شاد
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

minosh - مصر - اسمائلیه
- امریکا - اتلانتا-----------باهات کاملا موافقم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

minosh - مصر - اسمائلیه
vls.shana - ا - مازندران -بهشهر -----به همون علتى که من وشما داریم عکسهاى اعدامو میبینیم !!!. میشه بکى فرقش جیه؟
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

sia_sefid - ایران - تهران
حقش بود .. هر کی مخالفه یه لحظه روح الله رو بزاره جای مادر یا پدرش . بعد بگه مخالفم!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

marius111 - رومانی - بوخارست
واقعا که ایران تمام شد تمام تمام تمام لعنت بر ما که اسممون ایرانی
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

roya25 - ایران - تهران
چه خوب بود گریه ها را به خنده تبدیل میکردیم . تهران ایران
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

mehrdad323 - آلمان - اسن
اگه میبخشید خاطره پهلوانی خوبی بجا میموند. به نظر من الان دیگه همه چیز تمام شد دیگه کسی از روح الله حرفی نمیزنه. اگه میبخشید روح الله دوباره زنده می شد و نام زبانزد همه قرار میگرفت
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

astara - ایران - استارا
ما از این بیشتر نیستیم. همش فرهنگه 2500 ساله به سینه میزنیم.30 ساله پیش جمهوری اسلامی اوردیم , حالا هم با یه پاکت تخمه منتظره به دار کشیده شدن یه نو جوان میشیم , تازه موقع اجرای حکم کف میزنیم و الله و اکبر میگیم. فرزندانه کوروش یا علی و محمد?? هر کسی با وجدان و عقل خودش جواب بده. البته نه به من بلکه به خودش.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
. Artosh - ایران - تهران. یا خود خدا...... بابا اینا نگه میداشتن بالای ۱۸ سال اعدام میکردن که..! خاک بر سر اون ورزشکارانی که ادعای ورزشکاری دارن و درخواست اعدام هرچه سریعتر این پسر بچه گناهکار رو کردن. nader46 - انگلیس - لندن. golabdon - ایران - ایران. گذشت خصلت مردان است. در جامعه ورزشی پرورش اندام ایران مرد کو????????? ایران. خدائیش این بدنسازا هرچی گنده تر میشن بی غیرت ترم میشن اصلا چرا نشن ؟وقتی میرن گنده بشن و خوشونو نشون دخترا و زنای مردم بدن . کجاست اون روحیه ورزشکاری که اینقدر ازش دم میزنید.حالم ازیین مرام نداشتتون بهم میخوره.اون پسره مجرم اما مادرش چه گناهی داشت؟شما مادرش رو هم کشتید. اون جوون از نظر قانون حقش مرگ بود.اما جای بخشش داشت بیچاره خانوادش.چی کشیدن.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

نیایش - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم . امیدوارم خبر مرگت بیاد ... . برادر من 18 ساله بود تو جنگ شهید شد اما همیشه میگفتم اگر بدونم کی کشته اونو می بخشم چون ناخواسته بود . تو ... کی هستی که به یه بچه ای که فحش و داد و سوت بالای دار رفت و هی مادرش صدا میکرد توهین میکنی اگه اون بچه بود ناخواسته کشت خانواده داداشی همه بالغ بودند و مثل تو نادان که قصاص خواستند بعد هم منتش گذاشتن سر ورزشکارها و جامعه . اگه اعدام خوبه پس بیخود می کنی تو سوئد زندگی میکنی که اعدام وجود نداره . و یه کشور امنه . برگرد برو ایران و با همون خوکها که حکومت میکنند زندگی کن . حالم از پهلوان پنبه ها به هم میخوره
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
لعنت بر ملکه انگلیس که حکومتی را برای این مملکت انتخاب کرد که مثل خودش رهم به هیچکس صغیر و کبیر نداره گریه کنید که خرد از ما دور است نه صوت یا کف میزنیدکه نشانی از چاهلیت و بی خر دی ماست بچاره مادران سینه سوخته این مملکت
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
1- Arash Aazad - آلمان - هامبورگ, دوست گرامی, بدرستی که واقعیت را نوشتی. ما ایرانیها در طول این 33 سال بسیار پس روی کرده ایم. هیچ اثری از آن عزت و احترامی که قبل از این انقلاب مردم فریب در میان مردم بود, وجود ندارد. بسیاری از دوستان من تصمیم گرفتند که از خارج به ایران برگردند و در ایران کار و زندگی کنند. همه آنهائی را که من میشناختم برگشتند و وقتیکه پای صحبتشان مینشستم, میگفتند که فضای اجتماعی ایران غیر قابل تحمل است. انقلاب مردم فریب ایران اشخاصی را که بجز گدائی و کاسه لیسی هیچ ارزش اجتماعی دیگری نداشتند سر کار آورد. این کاسه لیسان طبیعتا نمیتوانستند این تغییر را هضم کنند. اینها تا قبل از انقلاب اسکناس صد تومانی را هم به چشم ندیده بودند. ناگهان با میلیارد ها ربرو شدند. بنا بر این هار شدند و افتادند بجان ارزشهای اجتماعی و اقتصادی ایران.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
2- ما تا قبل از اینکه تازینامه را مطالعه نکرده بودیم و این کتاب فقط بدرد استخاره گرفتن و خواندن آن در کنار مرده و قبر میخورد, نمیدانستیم که مهمترین دستورنامه جهالت و جنایت در آن نهفته است. این کتاب که حاوی عثاره حماقت اعراب است و امروز حتی خود اعراب از آن فقط به عنوان تظاهر و دکوراسیون استفاده میکنند, مبنای زندگی ما ایرانیان نگون بخت شده است. آمار پیشرفت میانگین ایرانیانی که به خاطر این انقلاب از ایران به خارج فرار کرده اند و آمار ایرانیانی که در ایران مانده اند و در منجلاب خرافات, عمیف تر از همیشه فرو رفته اند, نمایانگر واضح اثرات قرآن است که دو گروه از یک ملت را نشان میدهد. بزرگترین درصد محققان ناسا ایرانی هستند. در حالیکه ایرانیهائی در ایران هستند که برای تماشای صحنه اعدام, سر و کله میشکنند.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
3- ضربه ای که ما میخوریم از همین تازینامه است و این ضربه را ما به دست خودمان به خودمان میزنیم . مثلی هست که میگویند که یک حیوان دراز گوش یکبار که در چاله ای بیفتد, دیگر به طرف آن چاله نمیرود. ما از آن حیوان درازگوش هم کمتریم. چنان به قرآن چسبیده ایم که انگار اگر آنرا رها کنیم, آسمان به زمین خواهد افتاد. در حالیکه مایه اصلی بدبختیهای ما همین قرآن است. ایرانی های 1440 سال پیش به هیچ وجه پذیرای این کتاب نبودند و بابت آن کشته های زیادی دادند. عجیب است که ما بدون اراده و بدون فکر اینهارا قبول کرده ایم و تاکید هم میکنیم که نام فرزندمان حتما باید نامی از ائمه اطهار !!! باشد. بنظر من ما ایرانیهائی که در اسلام مانده ایم به یک نوع فسیلی که فاقد اراده است تبدیل شده ایم. خوشبختانه جوانان روشنفکر ایران از دریچه اینترنت به دنیای خارج از محیط ..اسلام مینگرند و هوای تازه ایرا استشمام میکنند و خودرا گروه گروه ... نجات میدهند.د.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

alexxx - اتریش - وین
اونهایی که سنگ اون مرتیکه گردن کلفت رو به سینه میزنن مثل برادر بی غیرتش, تف, باید خجالت بکشن. خیلی مخالف قتلین ? پس چرا خفت رهبر پفیوزتون رو نمیگیرید بچه 17 ساله که از روی جهل و نادونی تویه دعوا ادم کشته بهتر بگم گاو کشته قصاص داره? روی همه تون سیاه . اون الدنگهایی که تماشاچی بودن همین نظام از سرشون زیاده به خدا. خاتمی تو یه سخنرانی گفت اونایی که داد میزنین دمکراسی, و این نظام باید عوض بشه... اخه با کدوم مردم...? حالا میفهمم منظورش چی بود. راست هم میگه کدوم ردم بابا اینا همین چیزا رو احتیاج دارن.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
نیایش - ایران - تهران . گرامی این دانیال یک جاسوس رژیم در استکهلم است نمی دانستید???????
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

نیایش - ایران - تهران
این علی اسماعیلی ظاهرا خود روح الله رو دوست نداشته نگران هزینه ای بوده که دولت برای پرورش اندام اون کرده بوده خاک برسرتو و ورزشکارانی مثل تو که برای جون انسان ارزش قائل نیستید برای مدال و هزینه ارزش قائل هستید تو آدم پستی هستی علی اسماعیلی . از همونهایی که با آمپول هیکلت مثل گاو گنده کردی که پز بدی . تازه افتخار میکنی که بری جون دادن اون بچه رو ببینی پست فطرت . تو و خانواده داداشی با قاتل هیچ فرقی نداشتید
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
از بعضی از دوستان که در اروپا زندگی میکنند بعضی حرفها بعیده!!! . دوستانی که با اعدام موافقند باید بگم نمی‌شه یک مرگ را جایگزین مرگ دیگر کرد! خانواده شادروان داداشی با این کارشان فرزندشون زنده نشد و یک خانواده دیگر را هم عزادار کردند! من با اعدام موافق نیستم به چند دلیل: اول اینکه چنین قتلی که با برنامه ریزی قبلی‌ نبوده را نمی‌شه با یک قتل برنامه ریزی شده یکی‌ به حساب آورد. من شخصا با اعدام در شرایط خاصی‌ موافقم مثلاً اگر طرف یک قاتل جانی ‌ست که برای جامعه خطرناک است. دوم اینکه در اعدام، طرف زجر کش می‌شه بخصوص از لحاظ روحی روانی! در صورتی که مقتول بدون اطلاع قبلی‌ شاید مرگ سریع و بدون شکنجه بوده (در این مورد). اگر شما بدونید که اعدام خواهید شد این خود یک مرگ تدریجیست و به هیچ وجه عدالت نیست (مجسم کنید این جوان در این چند ماه بخصوص شب آخری چی‌ کشیده؟).
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
سوم اینکه خشونت توسط خود دولت خشونت را در اجتماع بیشتر می‌کند و هیچ کمکی‌ به بهتر شدن اوضاع نمیکند چون خشونت، خشونت میاره. من با اعدام به طور کلّ به غیر از شرایط خاصی‌ مخالفم. من خودم سالهای پیش شخصی‌ را دیدم که در یک نزاع یکی‌ را به قتل رساند ولی‌ پس از گذشت ۲ سال و قبل از اجرای حکم، وقتی‌ روی چهار پایه ایستاده بود و طناب به گردن داشت، در آخرین لحظه خانواده مقتول او‌ را عفو کردند چون واقعاً از کرده خود پشیمان بود الان هم زندگی‌ خود را مدیون آنهاست و هر کاری که بتواند برای آنها انجام میده و زندگی‌ خوبی هم دارد. منظورم اینکه چنین اتفاقاتی در همه جای دنیا می‌افتد ولی‌ راه حالش همیشه قصاص نیست. در آخر بگم که همیشه تصمیم در مورد دیگران راحت است ولی‌ انسان تا وقتی‌ که خودش مشکل را با گوشت و پوست احساس نکنه متوجه عمق فاجعه نمی‌شه. آرزوی تندرستی برای همه دارم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

gol andam - سویس - زوریخ
نیایش - ایران - تهران درود بر افکاره خوب ونیک شما . ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس عزیز مثل همیشه زیبا و راستین فرمودین ....وای عکس ها ادم رو به جنون می کشه چطوریه عده میتونن برن جون دادن یک جوون رو حتی اگر قاتل هم باشه از نزدیک تماشا کنن ..وای بر ما که اشرف مخلوقات نامیده میشیم
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

Edwin alenpooya - ایران - البرز
بنده با هر گونه انسان کشی به هر نحو (اعدام، جنگ، تصادف و...) مخالفم. به خصوص اعدامهای سیاسی، مذهبی و آنچه به آزادی انسانها بر میگردد. ولیکن با اعدام فردی که محکوم به قتل عمد می باشد کاملا موافقم چرا کسی که از روی عمد یک انسان را نابود می کند باید با خودش هم همین رفتار را کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد. به امید روزی که در دنیا هیچ کسی عمرش تا زمانی که خداوند اراده نکرده به پایان نرسد. گذشته از این مسئول این همه نا امنی در جامعه پلیس همان منطقه جرم خیز است ولازم بود رئیس پلیس کرج و کلیه عوامل دخیل در ناامنی منطقه هم از کار برکنار می شدند تا برای دیگرهمکارنشان درس عبرتی شود تا بجای خوابیدن در محل کار (کلانتری و..) به گشت زنی مدام در کوچه م محل بپردازند. بازهم صدرحمت به پاسبانهای قدیم که با کمترین امکانات تا صبح در کوچه و محل گشت می زدند.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

shida913 - انگلستان - لندن
واقعا باید از خودمان خجالت بکشیم که چنین کشوری داریم .کشوری که در آن انساینت فراموش شده و کودکی نادان را با تشویق آزار میدهند و دار میزنند...
جمعه 1 مهر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین. دمت گرم باهات کاملا موافقم هموطن.
جمعه 1 مهر 1390

Royan - آلمان - آلمان
کسی که با یه قمه راه میافته تو خیابان یه بچه طفل معصوم نبوده و پاش بیافته قمه اش را برای خواهر و مادر و برادر وپدر تو هم میکشه این بچه نبوده بچه پرورو بوده و باید مجازات بشه اگر این بچه مادر داشته روح الله داداشی هم مادر داشته هرکه خربزه بخوره پا لرزش هم میشینه , البته من با اعدام و مجازات در ملا؛ عام مخالفم و هرکسی تو ایران میدونه که مجازات کمتر از این چیزها اعدام هست بهتر بود بجای قمه کشی راهش را میگرفت و میرفت.
جمعه 1 مهر 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
پیشنهاد میکنم که به برنامه صفحه دو این هفته بی بی سی توجه کنید که قسمت دومش در مورد همین موضوع هست. برنامه صفحه دو آخر هفته تلویزیون فارسی بی بی سی در بخش دوم با یک روانپزشک و یک جامعه شناس در مورد پدیده تماشای اعدام های علنی ضد بشری و قرون وسطائی صحبت کرده که برای شروع تفکر جدی در مورد این پدیده ننگ آور اجتماعی بسیار جالبه. صرفنظر از اینکه صحبتهای دو متخصص بسیار روشنگرانه هست، این موضوع هم خیلی جالب و در عین حال خنده دارهست که مجری برنامه سعی میکنه که از افشاء گری علیه رژیم جلوگیری کرده و یا سران شیاد، جنایتکار و غارتگر آن را سفید نمائی کند.و این مسلما روشن کننده ماهیت آیت الله بی بی سی در حمایت از رژیم ضد بشری و ضد ایرانی هست. با دیدن این برنامه با دلائل تماشای این صحنه ها آشنا خواهید شد منجمله خواهید دید که برخی در ایران با آرزوی دیدن بخششی شبیه آنچه خانم آمنه بهرامی انجام داد و بخشی ناخواسته یا بدلائل مختلف برای تماشای صحنه های اعدام رفته بودند. از دستش ندهید، بدیدنش واقعا می ارزه!. https://www.bbc.co.uk/persian/tv/2008/12/000001_ptv_page2.shtml
جمعه 1 مهر 1390

mahtabam - آلمان - مونستر
ای خدا هنوز هستی‌؟؟؟به خودت قسم که این دولت از سر مردم ما زیاده !!!!
جمعه 1 مهر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Arash. هم میهن گرامی، مجازاتهایی مانند Hanged, drawn and quartered شدن، دار زدن و سر زدن و شکم دریدن با دشنه فولادی داغ و آب جوش ریختن و سوزاندن در میدانهای شهر و تماشا کردن آنها از سوی مردم، همگی در دوران قرون وسطا بویژه در همان بریتانیا مد بوده است. اینها شاید دارند به ما میخندند که پس از گذشت چهار سد پانسد سال از ان دوران، این رسمهای پایان یافته در کشورشان، اکنون در ایران گسترش یافته است. آیا سریال تودور ها The Tudors را تماشا کرده اید که ساخته بی بی سی نیز هست؟ همانندی ها را میشود به روشنی دید. دیگر اینکه زنجیر زنی از رسمهای مسیحی قرون وسطا بوده که به ایران وارد شده و هنوز که هنوزه از سوی ملت در خواب دنبال میشود.
جمعه 1 مهر 1390

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
کجای قانون اساسی ایران نوشته زیر 18 سال حکم اعدام اجرا میشه?. هر چند وقتی برای خواستن ازادی و حق زندگی ملت را می کشند این هم روش.خیلی متاثر شدم با دیدن این صفحه ولی ای کاش مسببین این قتل را پیدا می کردند و انها جواب می داند نه یه بچه خدا ازشون نگذره که برای دو ا خانواده و یک ملت داغ درست کردند. اب
جمعه 1 مهر 1390

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
Ghooloo - ایران - آبادان .. هموطن گرامی متشکرم. ولی باورتون میشه از روز چهارشنبه تا به حال من دائم این خط خبر جلوی چشمام میاد که این نوجوان تو اون لحظه داشته مادرشو صدا میکرده, و امروز خبردار شدم که مادر علیرضا وقتی به پای علی داداشی برادر مقتول برای رضایت گرفتن از او میفته علی داداشی سیلی محکمی به صورت مادر این نوجوان میزنه . میدونید این آخوندا قصد دارند در آینده فقط و فقط بین خانواده ها و ایرانیها دشمنی باشه. متاسفم!
جمعه 1 مهر 1390

نیایش - ایران - تهران
رویان آلمان آلمان . اگر بچه خودت جای اون بچه بود چی بازم اینو میگفتی ؟ اون بچه از هیکل اون بنده خدا ترسید و کار احمقانه رو انجام داد و محازات داشت ولی نه اعدام . در ضمن اون خدا بیامرز حالا نمی شد دنبال ماشین این راه نیافته نپیچه جلوش . دید که این بچه است یه چیزی گفت احمق بود تموم شد . دیگه چرا تعفیب و گریز راه انداخته که به اینجا بکشه . خانواده بالغش چرا نگذاشتن لااقل به 18 برسه
شنبه 2 مهر 1390

نیایش - ایران - تهران
دوستان اصلا متوجه شدید که ما همیشه وقتی اعتراض یا اقدام میکنیم که خیلی خیلی دیر شد ه . این همه ایرانی خارج از کشور هستند که خیلی هاشون تو تظاهرات و اعتراض ها همیشه شرکت میکنند چی میشد پیش از اینکه نوجوانها اعدام بشن یه گردهمایی و اعتراض راه می انداختند شاید اگر شب قبلش با این اعتراضها تو استکهلم المان و امریکا صدای این نوجوان رو به گوش دنیا رسونده بودیم بهشون فشار می اوردند . حالا دیگه این حرفها چه فایده ای داره . همه کوتاهی کردیم کوتاهی
شنبه 2 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
نیایش - ایران - تهران تو یا فک فامیل قاتلی یا چاقوکش و عربده کش. امیدوارم یکی از خانواده ات بدست ارازل اوباش به قتل برسه اونوقت برو قاتل رو ببخش .. خلاصه کلی بهش حال بده اخه یک..را کشت.
شنبه 2 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین داستان تعریف میکنی. این خرچه اگر بچه بود چقدر حرفه ای بود که 2 دقیقه هیکل رو نقش زمین میکنه. مادر رذلش اگر مادر بود درس جوانمردی به بچه لاتش میداد نه درس اوباشی. این چاقوکشها را باید زنده زنده اتششان زد تا دیگه نامردی به کسی حمله نکنند.
شنبه 2 مهر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
نوجوانی که در سن 17 یا 18 ساله گی دست به چاقو بشه و ادم بکشه . صددرصد قبلا مورد ازار جنسی قرار گرفته بوده . پس باید دنبال نفریکه ازار رسانده بگردن و اعدام کنند. اصولا کسی دست به چاقو میشه که قبلا .... باشه .
شنبه 2 مهر 1390

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
danial nabi - سوئد - استکهلم .. کاربر محترم داستان تعریف نمی کنم بلکه من اخبار این حادثه را خوندم . بعدم شما که افکار آتش زدن آدمها را تو سرتون دارید فکر نمی کنید که مادرتون به شما بجای درس جوانمردی درس اوباشی دادند؟ گویا اینکه مادر حضرتعالی هم در مسیر تربیت شما چندان موفق ندرخشیدند! فکر می کنید زندگی در استکهلم شایسته شما هست؟ خوشحال میشم این قسمت از پاسخ مرحوم علیرضا را به مصاحبه کننده که پرسیده شده (چرا چاقو حمل می‌کردی؟)در این لینک با حوصله بخونید : . https://www.iranianuk.com/article.php?id=65730
شنبه 2 مهر 1390

alexxx - اتریش - وین
خانواده روح الله داداشی شرمتون بیاد, روسیاها حالا با کشتن یه بچه جهل نادون مرده تون زنده شد? انگار با خاموش شدن چراغ زندگی یه نفر شاد میشن , اون ملت بی احساس , با قلب سنگی تو سینه اشون که ساعتها اونجا تجمع کردن و سر پا ایستادن که مردن یه پسربچه 17 ساله رو تماشا کنن! واقعا" شرم اوره , لحظه اول فکر کردم قصد دارن اعتراز کنن و مراسم شوم و جهل اعدام رو به هم بزنن. مثل مردم سیرجان که دوتا اعدامی رو نجات دادن.
شنبه 2 مهر 1390

alexxx - اتریش - وین
در سیرجان وقتی اعلام شد قراره در ملائ عام اعدام کنند, مردم جمع شدن و زمانی که طناب رو انداختن گردن دو متهم محکوم به اعدام, ملت حمله کردن سکوی اعدام رو خراب کردن و مامورین رو با کتک تار و مار کردن و دوتا اعدامی رو نجات دادن. در یوتیوب میتونید با : Sirjan moghabeleh ba Edam این ویدو رو جویا بشین. !!!
شنبه 2 مهر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین. دوست گرامی من هم دقیقا از روزی که این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم حالم چند روز اصلا خوش نیست. دقیقا اون صحنه التماس و گریه و زاری این نوجوان جلوی چشمهامه. اگر چنین چیزی که فرمودید حقیقت داشته باشد و علی داداشی سیلی به صورت مادر این نوجوان زده باشد که واقعا نهایت بی عدالتی و مایه شرم و خجالت است نه فقط برای خانواده داداشی بلکه برای همه کسانی که آنجا بودند و دم از ورزش و پهلوانی هم میزدند! یک لحظه در نظر بگیرید چقدر زیبا بود اگر این حس کینه و خونخواهی در لحظه آخر به حس انساندوستی و محبت تبدیل میشد و او را می بخشیدند چقدر زیبا بود آن لحظه و چه خاطره خوب و دوستداشتنی از روح الله داداشی و خانواده اش به جا میماند. به نظر من با این کارشون رسما اعلام کردند اولا چقدر پایبند قوانین امل اسلامی هستند و وقتی دولت حکم قصاص را به آنها داد درنگ نکردند و خیلی سریع آن را به اجرا گذاشتند حتی صبر نکردند که ۱۸ سالش بشه. دوم اینکه هیچ رحم و گذشتی و روحیه ورزشکاری و پهلوانی در اینها وجود ندارد.
شنبه 2 مهر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین. هموطن ما اگر آخوند را شناخته بودیم که بعد از ۱۴۰۰ سال نمیرفتیم ماه محرم تو سر خودمون بزنیم. شاد و پیروز باشید
شنبه 2 مهر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
danial nabi - سوئد - استکهلم. فکر میکنی‌ اگر برعکس این قضیه اتفاق افتاده بود، یعنی‌ آن شب روح الله داداشی زده بود علیرضا را کشته بود...روح الله را اعدام میکردند؟ (جوابهایی مثل چنین کاری را هرگز نمیکرد مردوده، فرض کنیم).
شنبه 2 مهر 1390

نیایش - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم . ... من قبلا برادرم به خاطر ..مثل اخوندها و .. طرفدار آخوندها مثل تو در سردشت شهید شده به خاطر جنگ بی نتیجه ای که باید ادامه پیدا میکرد که اخوندهای کثافت حکومت کنند و نوچه های کثافتش به نون و نوا برسند . ولی من مثل تو نیستم تو یه..هستی که دوست داری جون دادن انسانها رو ببینی . تو باید داغ ببینی تا بفهمی داغ دیدن چقدر سخته . چون ادمهای مثل تو این دنیا رو به لجن میکشن . احتمالا تو هم همکار همون جلادهایی هستی که طناب گردن بچه های مردم می اندازند و پاداش خیلی کلانی می گیرند . اگر شعور داشتی می فهمیدی که نمی شه صورتمسئله رو پاک کرد باید مسئله رو حل کرد و کار روانشناسی انجام بگیره که چرا جامعه و جوانهای ما به اینجا رسیدن ؟. چرا عقده ای شدند ؟. این جوان حقش این نبود که به دست مثل تو بدون وکیل و با پارتی بازی و به این زودی محاکمه بشه . باید مجازات می شد می زاشتن همون ده سال محکومیتش رو بگذرونه . امیدوارم بلایی به سرخودت بیاد تا ازاین اردها ندی
شنبه 2 مهر 1390

نیایش - ایران - تهران
متهم به قتل «علیرضا ملاحسنی» نام داشته و متولد دی‌ماه 1372 است و در حال حاضر هفده ساله بوده و به سن قانونی نرسیده است. وی هیچگونه سابقه کیفری نداشته و بنابه اظهار نظر مقامات انتظامی الکل یا مواد مخدر مصرف نمی‌کرده است. متهم کارگر نوجوان ریزنقشی ست که پس از ترک تحصیل در یک نانوایی کار می‌کرده است.
شنبه 2 مهر 1390

Pezhman - اتریش - وین
alexxx - اتریش - وین درود بر شما.هرچند اکثریت هموطنان با اعدام موافق هستند.ولی ما نباید وظیفه انسانیمان را فراموش کنیم.روزی فرا خواهد رسید که بقیه هموطنان بما درود بفرستند که راه درست را انتخاب نمودیم.
یکشنبه 3 مهر 1390

Pezhman - اتریش - وین
جوان نابالغ را تحریک وسیلی زدی حتما"میخوای بگوییم :خیلی مرد بودی!! این جوان نابالغ گناهش پاک شد. ولی اسم بدی از تو وخانواده سنگدلت تا ابد در یادها خواهد ماند.طرفداران اعدام بدانند در این قتل عمد شریک بوده. وبالاتر از آن باتزریق سم خشونت جامعه را خشن تر ورژیم را جرارتر میکنند.بدانید در بخشش شیرینی وانسانیتی نهفته است که در انتقام نیست. آنهم انتقام از جوانی که اگر شعبان بی مخ دوم, میتوانست مثل یک پهلوان از او معذرت خواسته صورتش را میبوسید. بجای سیلی زدن به صورتش !!
یکشنبه 3 مهر 1390

انرژی مثبت - انگلستان - لندن
با سلام-"جمعیت حاضر در این مراسم در مورد اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند". پس معنی این نیست که 15000 نفر همگی صبح خیلی زود آمده بودند،خواهان قصاص بودند و آمده بودند اعدام تماشا کنند. هموطنان دقت بیشتری داشته باشند.
یکشنبه 3 مهر 1390

انرژی مثبت - انگلستان - لندن
با سلام به همه هموطنان.آیا بنظرتان درست است که همگی با سیل ایمیل و نامه و تلفن از نیروی انتظامی بخواهیم که برخی جوانان و افراد مشکوک را همه روزه گاه وبیگاه اینجا وآنجا کنترل کرده و به کسی که چاقو و امثال آنرا حمل میکند با تصویب قانونی، در جا یک سال زندان غیر قابل خرید بدهند؟ تا کار به اینجا ها نکشد؟ چقدر حرف؟ بهتر نیست بفکر اقدامات عملی و تاثیر گذار ، هرچند کوچک باشیم؟
یکشنبه 3 مهر 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
arashbehdin - امریکا - اتلانتا. بله دوست عزیز، فجایعی که در ایران اتفاق می افته اکثرا متعلق به صده ها و هزاره ها گذشته هست زیرا رژیم حاکم یک رژیم برخاسته از افکار و احکام وحشی قبائل وحشی بیابانهای هزاران سال پیش هست مانند سنگسار و از حدقه در آوردن چشم و قطعه قطعه کردن بدن. کلا رژیم پسمانده های آیت الشیطان العظمی خمینی شیاد و ضد بشر کاری جز جنایت و غارت و تروریزم نکرده اند. مسئول درجه یک همه بدبختی های هر جامعه ای در درجه اول رژِیم آن هست و کسانی که بهر دلیل با عمل ضد بشری و قرون وسطائی اعدام علنی موافق هستند اگر صادق باشند بایستی اول از همه خواستار سران جنایتکار و غارتگر ضد ایرانی باشند
یکشنبه 3 مهر 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
arashbehdin - امریکا - اتلانتا. زیرا که نه تنها صدها هزار نفر ایرانی منجمله دهها هزار کودک معصوم ولی شستشوی مغزی شده را در جنگ به کشتن دادند بلکه دهها هزار ایرانی آگاه و دلیر را بخاطر آزادیخواهی یا در زیر شکنجه و تجاوز کشته اند یا بنام به اصطلاح "اعدام" بقتل رسانده اند. دلیلی هم که میگویم به اصطلاح این هست که این جنایات ضد بشری نه تنها علیه قوانین و دست آوردهای بشریت متمدن هست بلکه حتی ضد قوانین ضد انسانی همین رژِیم هست و مثلا هزاران نفر در به اصطلاح دادگاههای چند دقیقه ای و بدون داشتن حق دفاع و وکیل بقتل رسیدند پس اسم "اعدام قانونی" نیز نمیتوان روی آنها گذاشت.
یکشنبه 3 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
نیایش - ایران - تهران من هیچ خوشحال نمیشوم از مرگ انسانی ولی با افتخار چاقوکشان قمه کشها اسیدپاشان و اراذل اوباش را به سزای عمل کثیفشان میرسانم. تو هم اینقدر از این انگلها دفاع نکن که عادت میشود. ریگ تو کفشته زیرابی نرو ننگ با رنگ پاک نمیشود. فکرت خراب و اوباش معابه.
یکشنبه 3 مهر 1390

طاطا - ایران - تهران
من فقط کامنت ها رو خوندم و دلم نیومد عکسها رو ببینم چون با شناختی که از خودم دارم میدونم که اگه عکسها رو ببینم تا هفته ها آدم نیستم. ولی تعجب میکنم از مردمی که رفتن و این صحنه رو از نزدیک دیدن. خیلی از همین مردم اگه نصف شب بچه شون مریض بشه قرصی شربتی چیزی پیدا میکنن تا صبح برن دکتر ولی برای دیدن حلق آویز کردن کسی اون وقت شب از خونه میرن بیرون. خلایق هر چه لایق .
یکشنبه 3 مهر 1390

نیایش - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم . بابا زرت وپرت نکن هر فکر داری برای خودت نگه دار . چرا سوئد ول نمی کنی بیایی ایران ؟ بیا اینجا کشور امن کسی دست از پا خطا میکنه یا اعدامش میکنند یا دستش قطع میکنند امنیت هم همه جا رو فرا گرفته . موندی سوئد کشور ناامن از اونجام تکان نمیخوری . اونجا نه دست کسی رو قطع میکنند نه اعدام میکنند ناامنی همه جاش رو گرفته . اگه کسی خلاقی بکنه براش روانشناس می زارن باهاش کار میکنند که به جامعه برگرده عقلشون نمی رسه مثل ایران اعدام یا شکنجه بکنند . بابا اونجا ناامنه برگرد ایران . یا اینم که اگه اونجا زندگی میکنی ...... برای ما ایرانی ها که تو ایرانیم تصمیم میگیری . بیا اینجا یه حالی هم به خانواده داداشی بده
یکشنبه 3 مهر 1390

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
Ghooloo - ایران - آبادان .. بله هموطن عزیز . من این خبر سیلی زدن را از چند جا شنیدم . نظرات شما محترمه شاد و سرزنده باشید!
یکشنبه 3 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
نیایش - ایران - تهران حالا فهمیدم فامیل نزدیک قاتلی. برو وقت ما رو نگیر بیکار نیستم که جواب جفنگیات تو و امثال تو که طرفدار قاتل بیوجدان را میکنید را بدم. دیگه ور زیادی هم نزن شماها رو چه به جبهه حق و باطل برو قاتلو بچسب
یکشنبه 3 مهر 1390

alexxx - اتریش - وین
pezhman-اتریش-وین مرسی دوست عزیز , همینطور که اشاره کردی متاسفانه هنوز تعداد کسانی که با اعدام موافقن تو ایران زیاده ولی امید رو نباید از دست داد. به امید ان روزی که در کشور ما ایران هم اعدام به مراسم و عادات تلخ گذشته سپرده شده باشه. پایدار و برقرار باشید.
یکشنبه 3 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . مزدور--- اگر از چاقو کشی بدت می اید چگونه امامی را قبول داری که در یک روز 700 نفر را که نمی خواستند دین کوفتی تو را داشته باشند گردن زد???????و رهبر دینت که قوم بنی قریضه را به طمع ثروت قتل عام کرد?????1.بام.100 هوا/
یکشنبه 3 مهر 1390

alexxx - اتریش - وین
pezhman-اتریش-وین مرسی دوست عزیز , همینطور که اشاره کردی متاسفانه هنوز تعداد کسانی که با اعدام موافقن تو ایران زیاده ولی امید رو نباید از دست داد. به امید ان روزی که در کشور ما ایران هم اعدام به مراسم و عادات تلخ گذشته سپرده شده باشه. پایدار و برقرار باشید.
دوشنبه 4 مهر 1390

a.ahooraei - المان - کلن
fanoos - خانم حالشو ببر , قاتل نوجوان اعدام شد. و فردا داداشی زنده میشه.
دوشنبه 4 مهر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.