آنجلینا جولی در زندگی واقعی - بخش اول


آنجلینا جولی در زندگی واقعی - بخش اول

آنجلینا جولی (به انگلیسی: Angelina Jolie Voight) زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر و مدل آمریکایی و " سفیر حسن نیت " سازمان ملل متحد در امور پناهندگان است . او بارها و بارها توسط مجله‌ها و مراسم‌های مختلف به عنوان زیباترین، سکسی‌ترین و بهترین مادر بازیگر و ... انتخاب شده است. همچنین او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را تصاحب کند.
او فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس‌آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپ‌های خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد، اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.
وی آخرین بار در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ با حضور در کمپ پناهندگان سوری در شهر آلتین اوزو از توابع ترکیه با پناهندگان سوریه ای دیدار کرد.

ازدواج

همسر اول وی جان لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد، همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام بعد از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.
پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا کردند. شایان ذکر است این دو با یکدیگر ازدواج رسمی نکرده‌اند.
آنحلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.






































shaki59 - ایران - ملاط اباد
بازم والا به معرفت اینها....خوبه که نه دم از اسلام میزنن نه ادعایی دارن ولی میفهمن که کمک میکنن به همنوع.ما که ادعای مسلمانی داریم و خیلی پر مدعی هستیم.البته فقط تو حرف .نمونه عملمون رو هم لابد همتون دیدین...تو میدان کاج سعادت اباد یا حادثه پل مدیریت.اگه نمونه مسلمانها ما ایرانیها هستیم والا این خارجیهای که بهشون نسبتهای هرزگی و فساد و اعتیاد میچسبونن خیلی از ما با وجدانتر و ادمتر هستند.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
افرین به این هنرمند واقعی
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چرا این آنجلویا رئوف و ناناز در برخی از عکسها روسری سر کرده؟به همراه مانتو !
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390
yashainiran - ایران - ایران
وای چه مامان مهربانی؟ کاشکی بیاد ایران و منو به فرزندیش قبول بکنه چی میشه آخه! اون موقع اینقدر بهش مامان مامان میگم...
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
واقعا که انسان واقعی‌ به این میگن،،، هنرپیشه‌های ایرانی‌ هم هستن،،، منتظرن فقط یه فیلم یا سریال بازی کنن ،، هنوز پخش فیلم تمام نشده،،، عکساشون با مدلهای اجق وجق به بازار میاد،،، فقط میخوان از مدّ و تیپ روز از هم دیگه عقب نمونن،،، البته شاید هم بی‌ تقصیر باشن،، چون مسائلی‌ مثل حجاب، آرایش، تیپ و.. توی ایران عقده شده،،،
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

senator7 - آلمان - برلین
اینها واسه اینه که مردم ساده دل را تحت تأثیر قرار بدهند و اینطور رفتار میکنند و نمایش هم میدهند تا دولتهاشون وسیله ای برای تبلیغ داشته باشند با این کارها نه این مردم به صلح میرسند و نه فقرا از گرسنگی نجات پیدا میکنند اگر این زن کمی اخلاقی و انسان بود هیچوقت با آقای برد پیت زنا نمیکرد تا او همسرش را طلاق بده.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
عزیزم حتی گریه میکنه پا به پاشون :-(
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
فکر میکنید جای انجلیان جولی و براد پیت بعد از مرگ کجاست بهشت برین اینها با اون معروفیت و پول فرشته هستند بعد جنتی بزغاله فقط اشک تمساح میریزه.برای گرسنه های سومالی
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
انسانیت.شرف.مهربانی.نوع دوستی و....ایرانی امریکائی افغانی اسرائیلی و مسلمان.بهائی.یهودی.کریستین و غیره نداره.ادم باید تنها تنها دارای قلبی مهربان و روحی بلند باشه که اینقدر دوست داشتنی باشه.بخدا که تعدادی مثل انجلیاجولی صد شرف به متظاهران مذهبی دارند.مهم این نیست که مسلمان.زرتشتی و غیره باشی مهم اینه که انسانی باشی که بتوانی به هم نوعانت کمک کنی.باشادیشون شاد و باغمشون غمگین شوی.مهم اینه که اگر بجائی برسی خودتو گم نکنی بلکه به همنوعانت بیشتر برسی.یکی میشه انجلیا بی ریا و بی فیس و بی تکبر.یکی میشه یکی از هنرپیشه های زن ایرانی تازه بدوران رسیده که به هر که میرسه پیف پیف میکنه و میگه جلو نیائید.هر دو هنرپیشه هستند اما این کجا و ان کجا. گر به دولت برسی مست نگردی مردی...گر به ذلت برسی پست نگردی مردی.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
گاهی‌ اوقات آدم میمونه که چی‌ بگه، این خانوم سال‌ها با برادر خودش رابطه داشته دلیلش رو هم زیبایی بیش از حد برادرش و شباهت با پدر عنوان کرده اگر این زندگی شخصی‌ باشه آن قضیه هم زندگی شخصی‌ به حساب میاد. کنار هم قرار دادن این ۲ موضوع ، آدم را به شک میندازه . شاید این سفر‌ها بیشتر به جهت حس کنجکاوی بوده باشه و تبلیغاتی ، کسی‌ چه میدون که اصل ماجرا چی‌ هست .
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

movafeg - ایران - زوریخ
جالبه دست هیچ یک از آنها نه دوربینی هست ونه موبایل که بخوان با آن عکس برداری یا فیلمبرداری کنن .
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

ey.javidan.iran - استرالیا - سیدنی
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . این ها صحنه های دیدار انجلینا از کشور پاکستان هست که حتما میدونید که نوع حکومتش جمهوری اسلامی است. به هر حال با روسری هم زیباست ..به جز قضیه شوهر دزدیش(: بقیه چیزاش حرف نداره. ی معشوقه کامل و با وفا. یک مادر خوب..و یک انسان نوعدوست.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

lisa - امریکا - کالیفرنیا
درد و بلای تو و شوهرت بخوره تو سر خواننده ها و هنرپیشه های ایرانی که بویی از انسانیت نبردن
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

ey.javidan.iran - استرالیا - سیدنی
DADA_ST - هلند - آمستردام. دوست گرامی در اینکه آنجلینا در دوره ای از زندگیش به شدت طغیانگر..و پر از شور جنسی و مصرف کننده مواد بوده شکی نیست. ی جورایی این ادم تمام ملق ها شو زده. دیگه نیازی نداره به اون دوران بر گرده. در مورد رابطه با برادرش. این شایعه بیشتر به خاطر بوسه بر لبان برادرش هنگام دریافت جایزه بود. که خودش بعدا این رابطه را منکر شدو بوسه رو از نوع معمولی دونست(عکشم سرچ کنید هست) انجلینا تقریبا با برادپیت به ارامشی که می خواست رسید. و الان دیگه فکر میکنم سیاست و وارد شدن به دنیای اون اغناتر. ش میکنه
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

رامتین888 - انگلستان - لندن
کاش من هم پول دار بودم اون وقت میشدم بهترین مرد جهان...
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Royan - آلمان - آلمان
دردو بلات بخوره تو سر فاطمه رجبی که سگ تو شرف داره به صد تا مثل این زنیکه آشغال.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ey.javidan.iran - استرالیا - سیدنی ممنونم از توجه و پاسخ شما درسته حق با شماست , موفق باشید
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
ey.javidan.iran - استرالیا - سیدنی ممنون از توجه و پاسخ شما بله درسته حق با شماست موفق باشید
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

applejuice - ایران - شیراز
همش ادا واسه معروف شدن و خر کردن عوام الناس که کم هم نیستن ...آره جون عمت خیلی انسان دوست تشریف دارن ....چقدر هم زشت و بی ریخته با اون لبای زشت شتری
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

مهدیار - ایران - تهران
عجب تبلیغاتی داره میکنه واسه خودش زیر سایه سفیر سازمان بودن
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
senator7 - آلمان - برلین applejuice - ایران - شیراز شما تا حالا واسه همنوعانت چه کار کردی؟ راست میگن که کافر همه را به کیش خود پندارد!
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
بعضی از کامنتهای مسلمانان حال آدم را از هر چی افکار آخوندی بهم میزنه, تربیتهای حوزوی در کشوری که انسانیت با امدن آخوند جماعت از آن رخت برکند! قرنهای بیشمار لازم است که مسلمانی در ایران به آن درجه از معرفت برسد که اخرین عکس را خلق نماید. applejuice - ایران - شیراز . همش ادا واسه معروف شدن و خر کردن عوام الناس که کم هم نیستن ...آره جون عمت خیلی انسان دوست تشریف دارن ....چقدر هم زشت و بی ریخته با اون لبای زشت شتری .
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
فکر کنم وقتی ایران میاد که حسابی پیر شده باشه. خیالش راحت بشه که آخوندا کاریش نداره لول..اینم از شانس ما ..
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

senator7 - آلمان - برلین
naslesookhteh - ایران - تهران تو راست میگی عکسش رو تو ماه دیدم و لای انجیل هم پشم درومد واسه همین حالا مثل تو شدم .
جمعه 18 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
این خانم میتونست مثل خیلی ازهنربیشههاسرش درثروتش غرق باشه من کارشروتحسین میکنم ماینز
یکشنبه 20 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.