گل شیفته فراهانی در جشنواره ونیز


گل شیفته فراهانی در جشنواره ونیز

فیلم "خورش مرغ و آلو" دومین ساخته مشترک مرجان ساتراپی و ونسان پرو که روز شنبه سوم سپتامبر در جشنواره ونیز به نمایش درآمد، با واکنش های متضاد منتقدان سینما مواجه شد.

لی مارشال در نقد خود بر این فیلم در نشریه سینمایی اسکرین دیلی با مقایسه آن با فیلم "پرسپولیس" نوشت: "آن فیلم کارتون، بسیار دراماتیک تر از این فیلم بود که درباره ویولن زنی است که در آستانه مرگ، زندگی گذشته و عشق گمشده اش را به یاد می آورد. با اینکه این فیلم به فیلم "امیلی" ژان پی یر ژنه شباهت هایی دارد اما هرگز نمی تواند یک "امیلی" دیگر در تهران باشد."

از راست: مرجان ساتراپی، گلشیفته فراهانی و رونا هارتنر در جشنواره فیلم ونیز

لی مارشال در قسمت دیگری از نقد خود بر فیلم مرجان ساتراپی می نویسد: "به نظر می رسد فیلمسازها نتوانستند از منبع اقتباس شان یعنی کتاب کارتون ساتراپی فاصله بگیرند. از این رو بسیاری از صحنه ها مثل فلاش بک ها، فلاش فورواردها و ترکیب شخصیت های زنده و کارتون ها تنها باعث کاهش بار دراماتیک و تازگی فیلم شده است."

به اعتقاد منتقد مجله اسکرین، "خورش مرغ و آلو"، بعد از فیلم "هیجان انگیز" پرسپولیس، نه تنها "متقاعد کننده" نیست بلکه "ناامید کننده" است.

با این حال منتقد اسکرین، طراحی صحنه، لباس ها و نماهای استودیویی فیلم را سحرانگیز توصیف کرد.

اما دبورا یانگ، نویسنده هالیوود ریپورتر، آن را اثر بهتری از پرسپولیس ارزیابی کرد و نوشته است که مثل یک فرش گران قیمت ایرانی با خاطره و نوستالژی بافته شده است. نویسنده هالیوود ریپورتر، تکنیک انیمیشن فیلم را جادویی توصیف کرده اما نوشته است که شخصیت ها بیشتر فرانسوی اند تا ایرانی.

مرجان ساتراپی، بعد از نمایش فیلم در ونیز به خبرنگاران گفت: "این یک فیلم نهیلیستی است چرا که زندگی نهیلیستی است. اگر ما دنبال اندکی نشانه امید در این فیلم هستیم، نمی توانیم پیدا کنیم چرا که نشانه امیدی در زندگی نیست."

خانم ساتراپی همچنین گفت که بخش مهمی از فیلمش تجلیل عشق و هنر است.

گلشیفته فراهانی که نقش معشوق ناصرعلی خان (شخصیت محوری فیلم) را بازی می کند درباره بازسازی فضای ایران در پیش از کودتای ۲۸ مرداد گفت: "آن ایران دیگر برای همیشه از بین رفت و الان برای ما فقط یک سمبل است، سمبل عشق و سمبل همه چیزهایی که دلمان می خواست داشته باشیم و نتوانستیم."

وی گفت که برای او این یک رویا بود که با مرجان ساتراپی کار کند: "ما هر دو ایرانی هستیم و هر دو در تبعید به سر می بریم. ما ایران را از دست دادیم اما ایران همیشه در قلب ماست."

sunami - ژاپن - فوکوشیما
گلشیفته جان,تو باعث افتخار هر ایرانیه وطن پرست هستی.ولی خواهشی که از شمای عزیز دارم اینکه یک فکری به حاله موهات کنی! ابروهات هم همینطور! ارزوی موفقئت هر جه بیشتر برای تو بانوی زیبای پارسی دارم.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

hafdooneh - ایران - تهران
چراانقدر ژولی پولیه؟ چرا ابروهاشو بر نمی داره؟؟!!!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
تا کور شود هر آنکه نتوان دید.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
عزیزم خیلی نازشدی ..ومایه افتخارایران زمین هستی.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

jellypa - انگلستان - لندن
پس حلقه ازدواجش کو?!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

mortimer - ایران - اصفهان
با پیراهن وشلوار زیباتر شده.همیشه شاد و پیروز باشه...
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

mnm - کره - اینچان
دمش گرم .لیاقت داشته .امیدارم موفق وموعد باشه.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
با امید به موفقییت روز افرون برای گلشیفته و مرجان که سرشار از نبوغ و دانش و احساس هستند همینطور افتخاری برای مردم کشورشان .
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

gorgnama - ایران - تهران
گلیو ول کن بابا...مرجانه ساتراپیو عشقه!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چقدر ناز و با نمکه ماشاالله ,موفق باشن
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

YAS ABI - بلژ - برل
ببخشید (بقول دایی) ببخشید خودتو خراب کردی میتونستی وقار ایرونی روحفظ کنی. بابات خیلی ناراحته . همینجابسه جلوتر خطرناکه.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
خوشگل و خوشتیپ با کفشای نه چندان جالب (خاله زنکی)...lol
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
حالم ازش بهم میخوره اومد اینجا هم خودشو فروخت دیگه بیشتر ای وطن فروش
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

ایران بانو - ایران - تهران
بد یا خوب بازی کردن گلشیفته در این فیلم و یا فیلم دیگری که از او بزودی به نمایش در خواهد امد به عهده داوران .اما از اینکه گلشیفته بازیچه یک عده واسطه شد که در این میان به نوایی برسند بر هیچ کس پوشیده نیست بهترین هنرپیشه ایرانی خیلی راه مانده تا به هنرپیشه هالیودی برسد ..من هم جنس گلشیفته و شهره اغداشلو هستم و مشگلی هم با صحنه بوسه و در تخت بودن هنرپیشه زن ندارم اما صحنه هایی که هنرپیشه ایرانی در تقابل با سکس و بوسه با مرد بازیگر متقابل دارد خیلی مصنوعی است به فیلم خانه روی شن و ماسه شهره نگاه کنید زمانیکه با شوهرش در تخت است مثل اینکه دستهایش را به زور به تخت بسته اند و با زور میخواهد با شوهرش همخوابگی کند فکر میکنید که گلشیفته چند تا از این فیلم ها میتواند بازی کند
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

ایران بانو - ایران - تهران
هنرپیشه درجه یک هالیود هم بعد از سه چهار فیلم کنار گزاشته میشود تا برسد به هنرپیشه های ایرانی گلشیفته فکر کرد بعد از فیلم با دی گاپریو فیلم بعدیش حتما با براد پیت است که پلهای پشت سرش را خراب کرد البته برای کار گردانهای که به هنرپیشه با دستمزد کم نیاز دارند بد نیست هنرپیشه ایرانی.. اما حیف هنرمندان ما که خودشان را خراب میکنند .'گلشیفته بعد از خروج از ایران بازیچه این تلویزیونهای ایرانی بدون سوزه و مطلب شد و مصاحبه پشت مصاحبه . ایرانیهای اواره هم که کاری ندارند تا یک ایرانی بازیگر یا خواننده از ایران خارج شود دورش را میگیرند برایش اواز و شعر درست میکنند که بله به اپوزیسیون بپیوند از این جور مطلبهابعد از یک مدت هم که گزشت طرف را به امان خدا ول میکنند .اما خدا کند که گلشیفته فیلم بعدیش بهتر از فیلم خورش الو و زنجیره دروغها باشد و یا مثل ایلار دیانتی نخواهد بازیگر شود چون پدرش بازیگر بسیار ارجمند و بزرگواری است.به امید سر فرازای ایران و ایرانی
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

cat boy - ژاپن - توکیو
گلشیفته فرهانی هنر پیشه خوبی بود اما از زمانی که در نقش یک پرستار عرب اردنی اجرای نقش کرد . شخصیت نژاد اریایی رو زیر سوال برد.. یک اریایی اصیل هیچ وقت به خاطر مشهور شدن تن به اجرای یک چنین نقشی نمیده...... درود بر جبهه ملی و تمامی ایرانی های وطن دوست... ننگ بر کسانی که غرور ملی ایران عزیز را به خاطر پول و شهرت زیر سوال میبرند.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

mirhosein - ایران - تهران
خیلی آقاست.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Mahyar-Tpour - ایران - تهران
خوشگل شده...
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
آفرین .
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
مرجان ساتراپی، بعد از نمایش فیلم در ونیز به خبرنگاران گفت: "این یک فیلم نهیلیستی است چرا که زندگی نهیلیستی است. اگر ما دنبال اندکی نشانه امید در این فیلم هستیم، نمی توانیم پیدا کنیم چرا که نشانه امیدی در زندگی نیست."اینم شد فیلم اخه . همه زنده اند تنها بخاطر امید.کارگردانی صفر.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

asal.bano - انگلستان - انگلستان
وای وای وای, جدا این چه وضع لباسه?!! این گلشیفته مگر فرانسه نیست? پیراهنش باید چند اینچ بلند تر بود, کفشها هیچ ربطی به لباس ندارد, کفش جیر وکیف ورنی و شاینی?!! اون خانم با لباسی نوشته شیک داره چی میگه?!!مویی سیاه, صورت سفید شده ,روژ قرمز!! هالووینه?
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

romano - ایران - تهران
در و بلات بخوره مِیدونی به کجا و تو سر کی! هرچند می‌دونم در و بلاهم نداری ماشالله باید دعام رو عوض کنم.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

porharfi - هلند - آرنم
چه همه عکسهای تکراری!!..و اما هر چی قــَد عــَلَم کنند! مُـــــد ایتالیایی ها. یه چیز دیگه ست!!...
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Royan - المان - المان
کفشهایش خیلی بی ریخت و زمخت هستند و زیبائی لباسش را کاهش داده مدل موها و آرایشش هم خیلی قدیمی است آدم یادتیپ های زمان کشف حجاب میافته. با این همه خوشگلی میتونه بهتر جلوه بکنه.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pelle - سوئد - استکهلم
jellypa - انگلستان - لندن-تصویر یکی مانده به آخر را نگاه کنید حلقه را در انگشتش می بینید.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
mirhosein - ایران - تهران. ترکیدم از خنده:))
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
1-ایران بانو /تهران : دوست عزیز، گلشیفته فراهانی پل پشت سر را خودش به اختیار خراب نکرد! مشکل گلشیفته و بقیه مردان و زنان هنرمند در ایران مشکل خرابی و ابتذال مفهوم هنر در کارشان است که به زور و جبر مجبور در تقلای هنری در کلیشه های پوسیده سینمایی ج .اسلامی هستند! مشخص است که گلشیفته در حد و توان بازیگران هالیوودی نمیتواند باشد(تعریف آخوندی ازهالیوود را فراموش کنید ) چون خانوم فراهانی یک ایرانی هستند و آنچه را که هالیوود را در دنیا بی همتا کرده فقط بازیگران زیبا و سکسی نیستند بلکه فرهنگ و منتالیته قوی غربیها در سینماست (سینمای غرب را در پورنو گرافیک خلاصه نکنید).خانوم فراهانی از آنجا که شروع کرده تا هالیوود راه و ترقیه زیادیست تا یک غربی به قول شما پرد پیت که از همان فرهنگ و جامعه میشود همینی که شما بزرگش میدانید!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
2-آنچه که هالیوود را پدر خوانده سینمای دنیا کرده قدرت سهیم کردن و ترکیپ و تصویر همان بقول شما شهره آغداشلو و فراهانی با دست های بسته در رختخواب و بوسه های مصنویی برای بیننده های دنیاست!در ضمن اگر این بازیگران در رختخواب سرد و مصنویی نباشند شما نمیگوید که مبتذل شده اند!؟ شما طوری ایرانیان خارج نشین را آواره مینامید که به شوخی آدم باورش میشود که شما کمتر از معمر قذافی و کل علی خامنه ای نیستید که همه را انوری و خودشان را اینوری میکنند! مگر خانوم فراهانی من یا شماست که کسی او را نشناسد !؟ خانوم فراهانی چون یه بازیگر و هنرمند ملی هستش تمام ایرانیان در هنر و شهرت اون اثر پذیر و گزار هستند!شما فکر کردید فقط ج .در پیتی ایران تلویسیون دارد !؟ همین آواره ها به( قول شما ) خیلی بیشتر از خانه و حکومت امن و مان شما دارند و هستند !نه ایران بانوی عزیز شما از جنس این هنرمندان نیستید ولی به فیزیک چرا!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
زیبا و باوقار !چشم مخ کپک زده های عقب افتاده زیر پاهاش !!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

parsa.raha - هند - هند
آره گلی جون مثل این زنهای ایرانی همه ابروهاتو از ته بتراش ته تو کن اینقده قشنگه!!! بعدش موهاتو وردار زرد زرد کن اینقدر زرد که آدم یاد شله زرد بیافته!! از این مو مصنوعی ها هم وردار بچسبون به موهات تا خودشو بلند نشون بده!! بعد وردار کمی ژل به لبهایت تزریق کن اینقده قشنگ میشی!!! راستی چقدر کم آرایش کردی؟ یک کیلو رنگ زرد و قرمز بریز پشت چشمهایت دو کیلو کرم پودر هم بمال به صورتت!! یه لباس کاملا لختی هم بپوش میگن کلاست میره بالا!! اینطوری از دید خانمهای ایرانی اینقذه خوشکل میشی!!!
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ملوس,باچهره ای شرقی اساطیری و بانمک.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
ستاره ایرانی, میخواستم جسارتی بکنم درمورد لباست. بنظر من رنگ تیره زیاد بهت نمیاد...! بهتره از رنگهای روشنو ملایم استفاده کنی. مثل عکسی که با کلاه گرفتی,در حد خودش شاهکاره "کلاه قشنگ وموهای صاف" .من موندم اونجا یک طراح درجه دو هم پیدا نمیشه?! مورد دوم اینکه تو در حاله حاضر فقط یک هنرپیشه ا ئی, خیلی ها ازت انتظاره "تهیه کننده,کارگر دانی و حتئ فیلمنامه نویسی رو دارند!!! تو بخاطر این اشتبا هات مارو ببخش.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
من فیلم رو ندیدم و در مورد فعالیتهای هنریش هم هیچ نظری ندارم فقط این رو فهمیدم که خیلی بد سلیقه و بد لباس هست و اصلا استعدادی در این زمینه نداره ، نه تو آرایش مو و نه انتخاب کفش و لباس ، خیلی لباس و کفش زشتی تنش کرده بود .
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

mostafa/torbati - ایران - تهران
اون معصومیتی که تو فیلم درخت گلابی مهرجویی داشت کاملا ازبین رفته ضمنا باحجاب خوشگلتره
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Sappho - ایران - اصفهان
کفشای گلشیفته فقط تو عکسای اولش به لباس بلند مجلسی نیومده ! وگر نه بر عکس دوستان به سلیقه ی من خودش قشنگه ! چون من عاشق لژ بلند و جیغم ! بس که سلیقم خز و خیل و شهرستانیه...لوووووول
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

IRANI AZAD-1361 - ایران - اصفهان
این هنرپیشه خاری هست مستقیم تو چشم هر چی آخوند تو نظام ضد زن و ضد آزادیه.. کور شود هر آنکه نتواند دید. درد و بلات بخوره تو سره زن ها و دختر های رژیم عقب مانده جمهوری اسلامی...............
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

reza125 - ایران - یاسوج
واقعا ایرانی شایسته خود باختگی نیست گلشیفته ننگت باد
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

parviz1 - انگلستان - کترینگ
فقط کفشش خوب نبود.همه چیزش عالی.هنرپیشگی یعنی همین.یواش یواش تو رختخواب هم نقشش را بازی میکنه.خنده داره کسیکه تو غرب میخواد هنرپیشه باشه اونم تو قرن 21 و میخواد پیشنهاد کارهای بزرگ با کارگردان های بزرگ و هنرپیشگان مطرح داشته باشه و از یکطرف شوهر و پدر و مادر و ایل طایفه شوهر و طایفه خودش و طرفی یا 80 میلیون مدعی و غیرتی و.....چرا یاد نمیگیریم که حق انتخاب با خودش هست و.....
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

applejuice - ایران - شیراز
خوشگله ولی خیلی بدسلیقه و شلخته و بد لباسه ....از بازیش خوشم نمیاد البته نظر شخصیمه ...ولی بلند پروازیش رو دوس دارم و براش ارزوی موفقیت می کنم
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

ایران بانو - ایران - تهران
massoudoslo - نروژ - اسلو دوست نازنین من نه با شهره اغداشلو مخالفتی دارم و نه با گلشیفته من حتی با سکسی هم که هنرپیشه زن انجام بده در فیلمش مخالفتی ندارم من نه ان مردک دیوانه قذافی هستم و نه ولی وقیح جمهوری اس ..لی ..ولی باید قبول کنیم که هنرپیشه های زن ما خیلی مانده تا به هالیودی ها برسند فیلم بعدی گلشیفته یک فیلمی است که شوهرش و پدرش با هم اختلاف دارند و در صحنه ایی که من دیدم گلی در تخت با شوهرش در مورد پدر شوهرش بحث و گفتگو میکند و ....اگر هم گفتم ایرانیهای که در خارج هستند مگر دروغ گفتم سالهای اولیه ورود گلشیفته را به یاد بیاورد .بی بی سی صدای امریکا رادیو سوید رادیو دویچه وله رادیو پشت رادیو اسفندیار منفردزاده ترانه ساخت برای گلشیفته و به او داد که به خواند ..تو از حال گلی و خانواده او که خبر نداری شاید او یک درصد میخواست برگردد اما با کارهایی که انجام داد حتی همان یک درصدی که راهش باز بود بسته شد و الان نباید که بهزاد فراهانی به هر نامردی رو بیاندازد برای برگشت دخترش .
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

ایران بانو - ایران - تهران
massoudoslo - نروژ - اسلو nدوست نازنین من ...اما در قافیه هنرپیشگی و بازیگری بخواهی بسنجی مهتاب کرامتی و هدیه تهرانی و مریلا زارعی خیلی بهتر از گلشیفته بازیگری میکنند و طبیعی تر نقش خودشان را ایفا میکننداما همانطور که گفتم گلشیفته توسط واسطه ایی که به نون و نوایی رسید با بازی کردن در فیلم زنجیره دروغها همان بازیگری سینما جمهوری اس..لی را هم از دست داد بیا و قبول کن که حتی هنرپیشه های هالیودی الان هم بعد از سه چهار فیلم مجبور میشوند در سریالهای تلویزیونی بازی کنند .بازی کردن گلشیفته اینقدر تاپ نیست که بخواهد سالی یک فیلم بازی کند امیدوارم که موفق شود اما امیدوارم که مجبور نشود مثل ایلار دیانتی بازیگری کند .حتما ایلار دیانتی که همشهری خودت هست میشناسی اگر در اینترنت سر چ کنی میبینی عزیز دلم . افتاب گرم ایران بر وجودت مستدام باد مسعود نروژ - اسلو
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
امیدوارم که همیشه موفق باشه . فقط نمیدونم چرا همه جا با همون کفش هستش شاید هم این کفشها رو خیلی دوست داره??? لباسش هم نسبت به بقیه بهتر بود مخصوصا اون خانم رونا که بیشتر شبیه باغچه هستش
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
ایران بانو - ایران - تهران. درود بر شما, چیزی که گل شیفته نمیدانست و شاید ایرانیان داخل ایران هم ندانند, این بود که زمانی فیلم بادی او لاویز روی پرده رفت تمام رسانه های غربی از فیلم صحبت کردن وصحنه هایی از فیلم را نشان میدادن اما دریغ از یک کلمه یا حتی یک تصویر درمورد هنرپیشه زن فیلم(گل شیفته)! سانسور کامل!! دوم: چرا هالیود ازمیان اینهمه هنرپیشه زن عرب و ایرانی توی امریکاکه حاضرند هر نقشی رو قبول کنن رفت سراغ ایشون??!! جوابش واضح هست, هالیود دنبال یک هنرپیشه زن مسلمان بود, که از کشوری مسلمان بیاید و مذهبی(با پوشش) باشد انگاه عاشق مردامریکایی بشود تا اعراب را که در حال جنگ با امریکا بودن تحقیر کند. هیچ دختر عربی حاضر به اجرای ان نقش نشد! لذا پیشنهاد را دادن به یک هنرپیشه ارزان قیمت, اما مسلمان! زمانی که گل شیفته بی حجاب روی فرش قرمز رفت دیگر برای هالیود یک زن معمولی بودمثل تمامی زنان عرب و ایرانی اینجا. ایرانیهای خارج هم کم کم متوجه شدن که نقش یک عرب را بازی کردن افتخاری نیست!.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

خیال - ایران - تهران
***parsa.raha - هند - هند *** درود به تو هموطن خوبم که گل گفتی . دخترهای ایرانی که خودشون ترکیب درستی ندارن تا به هیجده سالگی میرسن میفتن به جون دماغهاشون و حسابی صافکاری ش میکنن و بعدش هم موهاشونو زرد میکنن و بعد ابروها تاتو و گونه ها پروتز و لب ها ژل . همه اینها رو با یه آرایش اجق وجق و اون هیکل های نامتناسب شون که قاطی کنی و یه کمی هم ادا و اصول در بیار ، اینقدر جیگر میشی که نگو ! آدم از قیافه هاشون وحشت میکنه و جالبتر اینکه فکر میکنن خیلی خوشگلن. یا همه چاقن و کوتوله یا همه اونقدر لاغر و دراز که انگاری لای پاهاشون دوشاخه زدی و پاهاشون از هم یه نیم متری بازه . اما خب در کل با اینهمه اعتماد به نفس خوبی دارن
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

خیال - ایران - تهران
باید قیافه شو مثل (( نگار فروزنده )) و (( نیوشا ضیغمی )) و بقیه دخترهای عتیقه ایرانی درست کنه تا بگین قشنگه ؟ آدم حالش بهم میخوره به قیافه هنرپیشه های ایرانی در ایران نگاه کنه بس که همه چی مالیدن به همه جاشون .
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
توی عکس اول انگاری داره میگه: بیا فالت بگیروم!!:-).
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
ایران بانو.تهران / هموطن گلم ، آیلار دیانتی !!!؟؟؟ :)))))) خیلی اینو کم لطفی کردی ! اره هم شهری منه و اینور اونور هم سعی میکنه کلیپ های متفاوتری درست کنه تا فقط پورن! پانو جان ، اسم ۲ شخصیت متفاوت رو تو این مطلب کوچیک خودمون جا نمیتونیم بدیم و یا اینکه من مجبور بشم از آیلار هم دفاع کنم!(من با کار آیلار هیچ مشکلی ندارم )اگه با آیلار کسی آشنایی و شناخت داشته باشه خیلی خوب میبینه که این خانوم خیلی کم شبیه ایرانی هاست. ظاهرا از کارش راضی هم هست(بگذریم ). بانو جان شما ظاهرا خانوم فراهانی را خیلی بیشتر از من میشناسید و شاید هم شخصا !؟ و ممکن است نکات خاصی از ایشان هم داشته باشید،در آخر ایران بانو جان مشکل گلشیفته نیست که پدرش به این و ان رو میاندازد بلکه این حکومت مریض ایران است و دلائل دیگر که شما هم میدانید .فیلم بوتیک گلشیفته یکی از کار های خوب بعد از انقلاب است .من حتا به گلشیفته در هالیوود هم خوش بین هستم .هر چند که شخصیت ایرانیست اما خیلی مدرن و راحت تو کارش و باهوش.دوست عزیز مرا در کامنت قبلی ام برا بعضی از جملاتم ببخشید.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
Sappho - ایران - اصفهان. صفو جان سلام! سلیقهت هم حرف نداره! منهم عاشق کفشهای لژ بلندم اما! اما بایه شلوارک کوتاه , یا دامن کوتاه, این دختره استایلش کولی مدل هست تقصیر کفش نیست.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Sappho - ایران - اصفهان
sepherdad - استرالیا - سیدنی..درود سپهر جان ! قربونت ! انگار مشکل این خانوم بیشتر ناهماهنگی لباساشه ! تو عکسای اولی هم مدل مو و آرایشش ناجوره ! بیا فالت رو بگیرم هم خیلی باحال اومدی !
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

shekan - ایران - تهران
بالاخره موفق شدند زن ایرانی را همخوابه مرد غربی کنند . دست مریزاد به غیرت ایرانیان !
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

فتنه گر ارازل - ایرات - تهران
خدائی خیلی دهاتیه, بابا حد اقل یه گردن بندی, سینه ریزی چیزی تو اون گردنت میکردی, با اون یقه بازت, وقتی تو ایران بودی واسه خودت اسطورهای داشتی میشدی, رفتی اونجا شدی هنر پیشه درجه 10 یا همون سیالشکر خودمون
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

zolm setiz - آلمان - کلن
ساده باشیم...چه در باجۀ یک بانک چه در زیر درخت....همیشه ساده و با قیافه ای کاملا طبیعی دیدمت و این دلیل علاقه من به توست....نه مثل هنرپیشه های ایرانی با یک کیلو آرایش...موفق باشی و امن از نگاه متعصبان کوردل
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
shekan - ایران - تهران-زیادغیرت غیرت نکن..که اگه وجودداشت جلوی نیروی افتضاحی رومیگرفتیدکه روز روشن به دخترمردم تجاوزمیکنه جیک تون هم درنمیاد ....
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

v-for-vendetta - ایالات متحده - اوستین
بازیگری که تو هالیوود فیلم بازی کرده نباید اینقدر شلخته باشه با اینکه احترام زیادی براش قائلم و پرچم ایران رو برده بالا این انتقاد رو باید از من بپذیره
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . به به! کلک پس تو سناریو نویسی هم دستی داری و رو نکرده بودی؟ روزنامه کیهان در به در دنباله استعداد هایی مثل تو میگرده! ...
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . جدیدا بی خیال آرمان های قبلیت شدی؟ حرف های درشت درشت میزنی؟ کفش لژ بلند? حتما با توجه به سابقه ات بعدشم شلاق و لباس چرم...نه؟ تو همینجوری هم این طفلی رو لخت میبینی!...
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

katrina - بریتانیا - لندن
حالا بدسلیقه هست یانیست.خواهشاقبل ازایرادگرفتن بروید جلوی ائینه خودتون روهم ببینید . شایدنظرتون عوض شد.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
زنده و پیروز باشی گلشیفته
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

lvls.shana - ایران - مازندران -بهشهر
انگار یکی ودارش کرده که اونجوری وایسه اره زار میزنه :D
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

mitra arya - کانادا - مونترال
یاس ابی مگه اینجا مسجده که هی موعظه می کنی کانادا
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

pandora - آلمان - کلن
این جلو اینه خودت رو ببین , با حال بود
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
پیرمرد چه لبی ازش گرفت تو فیلم ، فکر کنم باید خودش رو آماده کنه واسه صحنه هایی مثل فیلم (Eyes Wide Shut ) که تام کروز و نیکول کیدمن داشتند.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
katrina - بریتانیا - لندن. شما خودت برو جلوی اینه!!:-) جرا ترس و وحشت به دل مردم میاندازی!? فردا اگه کسی جان به جان افرین تقدیم کرد شماپاسخگو خواهی بود!!??? .
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
Sappho - ایران - اصفهان. سپاس عزیزم, این بنده خدا هم تقصیر نداره ما ملت ایران عادت داریم! میگردیم یک ادم ساده دل رو پیدا میکنیم ازش بت میسازیم, اون بیچاره هم باور میشه که واقعا کسی بوده! بعد از یک مدت که بردیمش حسابی بالا! چنان میزنیمش زمین که نابود شه, این بنده خدا اصلا هنرپیشه نبوده ونیست , حتما مثل اندره اغاسی در کتاب خاطراتش میگه "اقام" مجبورم کرده بود! وگرنه فالگیری درامدش اصلا بد نبود :-).
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
zolm setiz - آلمان - کلن/موافقم.درود بر شما.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
باز یک ایرانی رفت بالا و ملت از 8 گوشه دنیا دارن سعی میکنن که بکشنش پایین. سلیقه لباس پوشیدن هر کسی به خودش مربوط است . ارایشش به خودش مربوط است . قول میدم به هر کدام از ما ها ( ایرانیان ) بگن سه دقیقه بیا توی یک فیلم هالیوودی درجه سی و سه رل دربون رو بازی کن همه مون قبل از بازی ذوق مرگ می شویم. و یک عمر هم پزش رو میدیم. یادتون باشه ما همون ملتی هستیم که یک بار, یک هفته میریم ترکیه و فقط لباسهای بنجل می خریم ولی یک عمر راجع به سفر خارجمون حرف میزنیم.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . می دونم خیلی دوست داری بی خیالت بشم! ولی وجدانم اجازه نمیده به اراجیف نویسی بی توجه باشم! میدونم به جمشید هاشم پور و جواد رضویان و بروس لی و.. این قشر بازیگرها علاقه داری و هضم حضور گلشیفته تو هالیوود برات سخته! ولی سعی کن ..
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن. بنده فقط جمشید اریا را یکبار دیدم اونهم زمانی که دوست پسر نیکی کریمی بود (البته نیکی معروف نبود اون موقع ) و متاسفانه فیلمی ندیدم از انها که نام بردی,من اگر پاسخی به شما نمیدهم, دلیلش فقط یک چیز است, شما مرز بین سئوال خصوصی وتبادل نظر رانمیشناسی, موضوع هنر پیشه یک مسئله عمومی است, اما شما ظاهرا (بر اساس نوشتار تان) با شخص من مشکل داری, دلیلی ندارد وقت کاربران صرف خواندن موضوعات بین من وشما شود.
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
اه اه چقدرحر ف بیخو د زده شد دمش گرم هرچی خواست پوشید قر بونش برم همه روشنفکر و متخصص مد تازه هپلی میگه چرا تو فیلم با اسم پرستار اردونی امد اووووو بخا طر اینه هیچی نشد یم استاد ایرادیم
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . مشخصا باافکار "گربه زاهد" اصلا کنار نمیام! توی پست تیزر قیلم با وقاحت تمام هرچی خواستی به گلشیفته(زن شوهر دار)گفتی بعد جای دیگه جا نماز آب میکشی و حرف از اخلاق میزنی!؟کی بهت گفته اینکه هرچی دلت خواست پشت سر کسی بگی اسمش تبادل نظره!؟کجا بهت گفتن زندگیه شخصی هنرپیشه ها موضوع عمومیه؟
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

تی تی - اکراین - کیف
افرین افرین افرین
پنج‌شنبه 17 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن-marius111 - رومانی - بو خارست ---شماها دوست دارین مردم حرف نزنن ! مخالف ازادی بیان هستید با ژست دمکراتیک! شماها خیلی محترمانه میگوید مردم خفه بشوند! اگر هم خواستند حرفی بزنند فقط تمجید و چاپلوسی کنند ومثل گوسفندان فقط بگویند بع بع و افرین! نفرین من بر شما وهمه دیکتاتورهای کوچک مثل شما! .
جمعه 18 شهریور 1390

freedom-is-not-free doom - استرالیا - ملبرن
sepherdad - استرالیا - سیدنی . فرافکنی نکن! کامنت هات هنوز داره زیر مطلب تیزر فیلممیدرخشه! تو نظر ندادی. تو می خوای توهین کنی!جواب توهین هم مشخصه! به این کارت میگن "ننه من غریبم بازی"
جمعه 18 شهریور 1390

nikiniki12 - المان - ماینز
مردان زن ستیز که صدچهره دراین سایت دارند :گلشیفته سلیقه نداره,زنهای ایرانی باعربها میرند,زنها.....وهزاران نظر زن ستیزانه ودم ازروشنفکری ودمکراسی هم میزنندبجای خالی کردن عقدههابهتره یک فکراثاثی کنندولی کیه که گوش کنه!!!!!!
جمعه 18 شهریور 1390

لقمان - ایران - تهران
با نگاه به وضع حجاب بازیگران ایرانی صداوسیما. اگر انها هم فرصت داشتند لخت تر از گلشیفته بازی میکردند.ادم اگر ایمان .ابرو.وقارنداشته باشه هرکاری از دستش بر می اید.
جمعه 18 شهریور 1390

Sappho - ایران - اصفهان
nikiniki12 - المان - ماینز..عزیزم چطور وقتی سپهر هم زمان به گلشیقته میگه بدسلیقه و سلیقه ی یه خانم دیگه رو تحسین میکنه شما این برخوردش با اون خانم را به حساب جنسیت گلشیفته میذاری؟؟
شنبه 19 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
Sappho - ایران - اصفهان . صفو جان, انقلاب 57 با توهین و تهمت و توسط بچه های مدارس راهنمایی شروع شد, و نتیجه انهم بی فرهنگی عظیم است که شاهدش هستیم, اهمیشه هر چه سبک تر است روی اب میاید!.
شنبه 19 شهریور 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
واقعا واسه بعضی کاربرا متاسفم خصوصا بعضی خانمها! آخه به شما چه که چی میپوشه ابروش موهاش...همین که خودشو از بند خرافات نجات داد آفرین داره
شنبه 19 شهریور 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.