انتقامگیری آتشین زن صیغه ای


انتقامگیری آتشین زن صیغه ای

  زن حسود وقتی دید پسر جوان نمی‌خواهد در عقد موقت وی بماند دست به انتقامگیری آتشین زد.پسر 24 ساله باور نداشت وقتی می‌خواهد از همسر صیغه‌ای جدا شود به اسیدپاشی تهدید می‌شود.اواخر سال گذشته بود که پسر جوان در میهمانی دوستانش با زنی به نام «هدی» آشنا شد و با هم طرح دوستی ریختند.هدی و «عباس» پس از ترک آن جشن تولد با هم قرار گذاشتند تا اینکه به عقد موقت هم درآمدند.

روز 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری عباس پسر 24 ساله رو به روی بازپرس دادسرای شهید هاشمی نشست و گفت: من به خاطر تیپ و چهره‌ام علاقه خاصی به هنرپیشگی داشتم و می‌دانستم اگر وارد این حرفه شوم موفق خواهم شد! آن شب در میهمانی، هدی سر صحبت را با من باز کرد و مدعی شد آشنایی دارد که می‌تواند از من یک هنرپیشه معروف بسازد. رویای هنرپیشه شدن کافی بود تا رسیدن به آرزوهایم را در گرو زندگی با هدی ببینم.

هدی 10 سال از من بزرگ‌تر است و 2 سال پیش از شوهرش طلاق گرفته بود.

وی افزود: بعد از مدتی او را صیغه کردم و پس از ازدواج موقت متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته است، چون حرف‌های هدی دروغ بود و برخلاف آنچه تصور می‌کردم او مخالف هنرپیشه شدن من بود. در حالی که مدت صیغه ما در حال اتمام بود من با دختر دیگری آشنا شدم و از زندگی هدی بیرون رفتم.بعد از تمام شدن مدت ازدواجمان، هدی مرتب با من تماس می‌گرفت و می‌گفت باید مهلت صیغه را تمدید کنم اما من هرچه به او می‌گفتم دیگر حاضر به ادامه زندگی با یک زن فریبکار نیستم گوشش بدهکار حرف‌هایم نبود تا اینکه چند وقت پیش وقتی از خانه‌ام بیرون آمدم در کمال ناباوری خودروی 206 خود را در دود و آتش دیدم. همان لحظه متوجه شدم این توطئه زنانه هدی است که برای انتقامجویی ماشینم را به آتش کشیده است.

وی در ادامه افزود: آن روز هدی با من تماس گرفت و مرا تهدید به اسید‌پاشی کرد بعد از این تصمیم گرفتم از این زن توطئه‌گر شکایت کنم.

توطئه زنانه


بعد از شکایت پسر جوان، بازپرس پرونده دستور بازداشت زن توطئه‌گر را صادر کرد. این زن 34 ساله وقتی پیش ‌روی رئیس شعبه حاضر شد به توطئه زنانه علیه جوان مورد علاقه‌اش اعتراف کرد.

وی گفت: من عاشق تیپ و ظاهر عباس شدم تا جایی که بدون او نمی‌توانم زندگی کنم!آن شب در میهمانی وقتی متوجه شدم او به بازیگری علاقه دارد ناچار شدم برای به دست آوردن او دروغ بگویم تا او حاضر شود با من زندگی کند. از طرفی من در زندگی اولم شکست خوردم و بعد از طلاق تنها در آپارتمانم زندگی می‌کنم، با عباس آشنا شدم تا تنهایی‌هایم پر شود. وی افزود: عباس مرا صیغه کرد و وارد زندگی‌ام شد. اوایل همه چیز خوب بود اما پس از مدتی متوجه شدم با دختر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد، همچنین مدت صیغه ما نیز به پایان رسید و عباس دیگر تلفن‌های مرا جواب نمی‌داد.

آنقدر عاشق او بودم که نمی‌توانستم بدون عباس زندگی کنم، حسادت تمام وجودم را فراگرفته بود تا جایی که عباس را تهدید به اسید‌پاشی کردم تا مهلت صیغه را تمدید کند اما او باز هم حاضر به زندگی با من نبود، به همین خاطر نقشه یک انتقامجویی را طراحی کردم. روز حادثه با یک گالن بنزین جلوی خانه عباس رفتم و در فرصتی مناسب خودروی 206 وی را به آتش کشیدم. همه این انتقامجویی به خاطر عشق و علاقه من به او بود. بنا به گزارش خبرنگار «وطن‌امروز»، پرونده این زن حسود با صدور کیفر‌خواست به دادگاه جزایی عمومی تهران ارجاع شد.

Dara va sara - استرالیا - ملبورن
دیگه از این کلمات. صیغه. مهریه. قصاص. ازدواج موقت. نفقه. ملا. قتل..طلاق...حرام. حلال. حالم بهم میخوره..هر جا رو میخونی و نگاه میکنی از این خبرا هست. تا به حال نشده یه خبر باشه درباره اکتشافات علمی در ایران..
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
خیلی زنهای ایرانی غیر قابل کنترل شدن.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
زنان ایرانی غیر قابل کنترل نشده اند.خود را بجای یک زن بگذارید. یک مشت دیوانه زنجیری با عقده جنسی و مغز مریض به جان زنان ایرانی افتاده اند. و 20 سال سو استفاده جنسی در ایام نوجوانی درهجرههای تاریک مساجد به توسط اخوند های ریاکار را تلافی ان را از زنان می گیرند. چه انتظاری دارید.بانی حیران نه خواهد. اگر زنان ایرانی ساطور بدست. گردن زنی مردانه کنند.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
Dara va sara - استرالیا - ملبورن واقعا گل گفتی دوست عزیز.این کلمات تهوع اور همه از برکات وجود اسلام تو مملکت ماست اگه این حکومت اسلامی سرنگون بشه تازه باید یه فکری برای این فرهنگ اسلامی نفرت انگیز که گریبان طیف کم سواد و پایین دست جامعه رو گرفته بکنیم.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Neda02 - کانادا - اتاوا
کاری ندارم که کار این زن چه‌قدر اشتباه بوده که با پسر جوانی فقط به خاطر ظاهرش دوست شده. این زن دست‌پخت همین اجتماع مردسالاره که به زن به عنوان یک شی لوکس نگاه می‌کنه و سعی در عقب نگه‌داشتنش می‌کنه. اگه زنی از همسرش جدا شد یا سنش بالا رفت محکومه که تا آخر عمر تنها بمونه. حتی دخترانی که غرایز طبیعیشون را سرکوب نمی‌کنند، ناچارند نقش بازی کنند و زن کس دیگه‌ای بشن. در واقع تو ایران پسرها با دوست‌ دختر بقیه ازدواج می‌کنند ولی دوست دختر خودشون را تو ذهن به خاطر این که یک انسان نرمال هستند تحقیر می‌کنند.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

ezatdf - ایران - تهران
من پیشنهاد می کنم برای دسترسی آسانتر اسید برای خانواده ها دستگاههای اسید پرداز مثل دستگاههای خودپرداز بانکها در خیابانها نصب شود
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Royan - المان - المان
sepherdad - استرالیا - سیدنی تا حالا که همش مردها از این کارها کردنند واسید پاشیدن با یه نمونه زنهای ایرانی غیر قابل کنترل شدن؟ به این میگن بی انصافی تقصیر زن و مرد نیست مقصر شرایط و امکانات بد زندگی است.
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

Sarda377 - ایرانایران - ایرانایران
بازم.......بازم.......
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

erfan_p0wer - ایران - تهران
Dara va sara - استرالیا - ملبورن. حرف دل منو زدی
سه‌شنبه 15 شهریور 1390

shana - ایران - خوزستان
همه چی زورکی شده .این عشق نبود که بیشتر شبیه اغفال گری بود.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت. منظور من زنهای طبقه خودمون بود وگرنه زنهای مذهبی که 90 درصد جامعه ایران رو تشکیل میدن که همون هستند که بودن.-Royan - المان - المان, شما خبرها رو جنسیتی میخونید به لحاظ ذهن تبعیض امیزی که داری, بنابراین تعجبی نمیکنم که براساس اطلاعان و دادهای غیر دقیق تحلیل غیر واقعی بدهید. همه دوست دارن دوست پسر و دختر انها زیبا باشد ربطی به محیط ندارد, دوما :متاسفانه بخاطر جامعه ایران وفرهنگ زن سالاری که حاکم هست است مجاز نیست که مرد برود از زنی شکایت کند که مزاحم من شده, پلیس هم معمولا به شکایت مرد از زن اهمیتی نمیدهد, ولی با همه اینکه امار ثبت نمیشود هنوز جنایت و میل و طراحی جنایت که ثبت شده بین زنان ایران بسیار بالاست.
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
با اینکار اگر عباس میخواست باز باهاش ادامه بده دیگه منتفی شد.اسید پاشی از هر نوعش نامردیه
چهار‌شنبه 16 شهریور 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.