متنفران متنفر خواهند بود


متنفران متنفر خواهند بود

اصطلاح «متنفران، متنفر خواهند بود» یا همان «Haters gonna hate» یکی از میمهای مشهور اینترنتی است؛ یعنی بخشی از فرهنگ که از طریق اینترنت بین افراد پخش می‌شود.

این اصطلاح وقتی استفاده می‌شود که کسی بخواهد بگوید نظرات منفی و ناراحت کننده دیگران برایش به طور کامل بی‌اهمیت است. اولین استفاده از این اصطلاح به سال ۲۰۰۸ و این تصویر متحرک بازمی‌گردد که عمر نوری طراحی کرده بود:


در این تصویر یک پسر در حال فکر کردن به بخشی از آهنگ موسیقی Playas Gon' Play از 3LW است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. بعد از دیدن این تصویر متحرک، دیگران شروع کردند به استفاده از آن برای نمایش «بی اهمیت بودن نظرات منفی برای نویسنده اصلی مطلب» و از سال ۲۰۰۹ هم تعداد زیادی ماکروی تصویری ساخته شد که تقریبا در همه آن‌ها یک انسان، حیوان یا شخصیت کارتونی بدون هیچ توجهی به کامنت‌های منفی احتمالی بقیه مشغول کاری بود که خودش از آن راضی است.

در فرهنگ اینترنت منطقی است که هرگاه جمله‌ Haters Gonna Hate (متنفران متنفر خواهند بود) را دیدید یا با یک ماکروی تصویری با مضامینی شبیه این روبرو شدید:



بدانید که منظور فرستنده این است که نظر منفی خوانندگان برایش کاملا بی اهمیت است و او کاری را می کند که خودش از آن راضی است.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.