پدال تکبیر! - عکس


پدال تکبیر!

تصویر " آقا" را که دیدم ( با پدال زیر پایش) پیش خودم گفتم:" نه بابا،این دیگه نمی تونه واقعی باشه." ولی وقتی متوجه شدم که منبع صدورعکس، سایت" لیدر ایران" و خبرگزاری" مهر" است شک ام تبدیل به شگفتی شد.

دوست ا م، اسم این پدال را، گذاشته " پدال تکبیر!" یعنی وقتی که آقا در اثنای صحبت هایش به نقطه ی اوج رسید و تکبیر لازم آمد، پدال را فشار می دهد و سربازان جان بر کف ولایت، الله کبر می گویند.

بسیار پیش آمده که یک نفر مثل خروس بی محل، وسط افاضات آقا، تکبیر فرستاده و تمرکز حضرت اش را به هم ریخته و با دلخوری تمام، به جای" آوَرین، آوَرین "(آفرین، آفرین)، دست اش را به علامت ساکت باشین و خفه شین، تکانده است!







khosh bavar - ایران - یزد
کار مضاعف + مدیریت جهانی مساویست با پدال تکبیری ! ننگت باد ای ضحاک متقلب که با رنگ نقره ای ریشت را رنگ نقره ای میکنی که عرفانی بشی که فاطی کماندوها با دیدنت جیغ الله اکبر بزنند و بیهوش بشوند و در خودرو خود لامپ مهتابی ویژه میگذاری که صورتت نورانی شود و حالا با پدال تکبیر هم مردم را به بازی گرفتی ! از اولش هم یک شخص متقلب و موذی بودی که در عرض یک شب از خفت السلام تبدیل به افت الله شدی !
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
این دیگه اخر خنده س!!!!! باباااا تکبیررر!! لابد یه سیمی هم به اونا وصل شده!!!! LOL
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
خاک بر سرتوننننننننننننننننننننن.اینکه دستش ناراحته لااقل پداله ترمز ا..اکبرم میزاشتن
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
حالم خراب شد!
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

msforugh - ایران - تهران
اه یادش بخیر , چقدر اون روزها مسخرش میکردیم
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
بحق چیزای ندیده!
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

mehr47 - ایران - تهران
پدال تکبیر کجا بود این پدال سیفونه مخصوص مقام عظماست که هر وقت اراده میکنن اونو میکشن سردار فیروزآبادی به دشمن حمله میکنن. حالا میگین چه جوری من چه میدونم برین از خود سردار بپرسین..
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
تن چروکیده و نحیف تفکر مذهبی که قدرتش مانند تن رنجورش است! برای تو فردایی نیست آینده مال جوانانی است که حتی نمی‌دانند قبر تو کجاست تو خود خیلی وقت است مرده‌ای و تنها کالبدی از جنس مذهب به زور پدال به اینور آنور می‌کشی. خداحافظ آخوندهای شیعه آنموقع که منصور‌های حلاج پوست می‌کندید بشما گفت ان الحق و شما خندید آنموقع که حسنک وزیرها و دیگران بودند بشما پیشگویی نبودتان با مرگ خود در آینده دادند و شما چه کودکان خامی بودید که در آب زلال اعتقاد مردم ادرار کردید و هی آنها را تشنه تر. روزگاری گالیله فکر می‌کرد بساط کلیسایی دیگر در دنیا وجود نداشته باشد که بخواهد برای او دادگاه تشکیل دهد. بپایان نزدیک شوید دیدید که نه دنیا نه آخرت مالک هیچکدامش نیستید حتی اگر تکه پارچه‌ای بنام عبا بر تن داشته باشید و صبح تا شب بر منبر و مناره عرعر نام خدا بر زبان بیاورید که خوانتان رنگین شود. بزودی خواهید فهمید مه فشاند نور و سگ عو عو کند یعنی چه آنچه که از قلب مردم دزدید به خانه صاحبش بر می‌گردد.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

morid - ایران - بوشهر
فکر کنم تودسته ی صندلی هم یک دکمه باشد دوستم میگفت سویچ صلواته هروقت صلوات لازم امد دکمه را میزند و دیدار کنندگان که هر کدام به سنسوری مجهزند بطور دیجیتالی صلوات میدهند .وقتی از کسی خوشتان نمیاد برای فرو نشاندن حقد و کینه اتان به چه چیزهای که متوسل نمیشید.باور کنید ایشان در به اتش کشیده شدن لندن وبیرمنگام وتاتنهام .و....نقشی ندارند.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
دوستان ما را کنجکاوکردید. این پدال برای چیست. ایا واقعان برای تکبیر است. برادران مقدس. یک کمکی کنید و به برادران منحرف در خارج توضیع دهید این پدال برای چیست. تکبیر با پدال. حالابگید. اخوندها خرند.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

javaad - ایران - تهران
وای که چقدر خندیدم. خیلی باحال بود.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
romano - ایران - تهران ....حظ کردم. بسیار زیبا و دقیق بود . خوشحالم از اینکه هنوز جوانان اگاه و هوشیار چون تو در مملکتمان داریم به امید پیروزی بر ظالمان حاکم بر ایران و دموکراسی و ازادی کامل .موفق باشی عزیزم.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این پدال برای اینه که هر موقع مقام عظمای وقاحت خودش رو خیس میکنه از این طریق از قبل خبر میده تا پوشکش رو آماده کنن.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

قلندر - المان - کلن
پس واسه همینه که بهش میگن تندرو.چون پاش همش روی پداله.
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

Alborzi - غربتستان - غم
چرا پدال به این بزرگی و اینقد تابلو ؟میتونه براحتی از ریموت کنترل استفاده کنه !
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

FETNEH. - ایران - نوشهر
بابا این که پدال نیست. خوب بهش نگاه کنید... دقت کنید... فهمیدید چیه؟. خب هر کی فهمید کامنت بزاره که ما هم بفهمیم چیه ! بابا به جای غر زدن الکی و هی نظر دادن و فحش دادن و ایراد گرفتن بیاین با هم متحد شیم و یه تکونی به خودمون بدیم.. آخه پشت کیبورد نشستن و فحش دادن که کاری از پیش نمیبره. میایم این صفحه و مثلا یه موضوع میبینیم و عصبی میشیم و یه فحش و ناسزا میدیدم و بعد میریم صفحه دیگه وقتی طنز باشه از ته دل میخندیدم و فراموش میکنیم که در صفحه ی قبل اعصابمون به خاطر چی خورد شده بود. پس بیاین و همت کنیم. شاید اینبار تونستیم....
سه‌شنبه 25 مرداد 1390

yashainiran - ایران - ایران
Alborzi - غربتستان - غم دوست عزیز پدال هرچقدر گنده تر باشه تکبیرش هم گنده تر میشه ولی هرچقدر کوچولو باشه تکبیرش هم بچه گانه میشه و صداش کمتر
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

yasclub - ایران - تهران
بابا خیلی باحالید. وقتی شما از یک نفر بدتون بیاد یا بخواهید به یک نفر گیر بدید می تونید از همه چیز و همه حال استفاده کنید. واقعا چقدر باید ذهن خلاقی داشته باشی که این مثلا پدال رو به این جریان تفسیر کنی. یک نفر از دانشمندان زمان امام هادی در رد قرآن کتابی نوشته بود . امام هادی توسط یکی از مریدان اون دانشمند برایش بصورت غیر مستقیم نظری فرستاد که شاید نظر قرآن در این مورد از برداشت شما چیز دیگه ای باشه (کلمات و جملات قرآن را تقسیر به رای خودش می کرد)و وقتی این صحبت را شنید کلا دگرگون شد و کتابش را آتش زد. سعی کنیم یک خورده روشنفکر باشیم . امام خمینی وقتی دشمنش رو می خواست مورد خطاب قرار بده می گفت آقای ریگان آقای بوش.ان شاءالله که یک روزی ما هم از نظر عقلی بزرگ بشیم.
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
برو گمشو از جلوی چشمام , نمیخوام قیافه خون اشامت را ببینم, کثافت.
چهار‌شنبه 26 مرداد 1390

mortimer - ایران - اصفهان
yasclub:امام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خمینیت نیومده تو ایران مخالفاشو با تبر تیکه تیکه می کرد.
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
yasclub - ایران - تهران خوب بعدش چی شد؟عجب روایتی؟yazeinab کجایی؟بقیه روایت رو بگو
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

farzad.. - انگلیس - منچستر
پیشنهاد بدیم ترمز دستی هم براش بزارن دلش شاید خواست دستی بکشه
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زیاد گاز نده موتورت خراب میشه
جمعه 28 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.