مستند اثبات نظریه ی تکامل داروین - به زبان فارسی


مستند اثبات نظریه ی تکامل داروین

به زبان فارسی

پژوهش‌های داروین به آرامی پیش می‌رفت. در سال ۱۸۴۲ مقاله خلاصه‌ای از نظریه‌اش تألیف کرد و در سال ۱۸۴۴ رساله‌ای ۲۴۰ صفحه‌ای درباره انتخاب طبیعی نوشت. با وجود اصرار دوستان، وی همچنان در انتشار گسترده نظریاتش مردد بود و نتایج تحقیقات خود را فقط با برخی همکاران نزدیکش همچون چارلز لایل و جوزف هوکر در میان می‌گذاشت؛ اما دریافت نامه‌ای در ژوئن ۱۸۵۸ داروین را واداشت تا تردیدهایش را کنار بگذارد. نویسنده نامه زیست‌شناس جوانی بود به نام آلفرد راسل والاس که در بورنئو کار می‌کرد. او نیز درباره فرگشت به همان اندیشه‌های داروین رسیده بود. داروین ظرف دو هفته مقاله‌ای تهیه کرد و همراه با مقاله والاس به انجمن علمی لینیان فرستاد. دوستانش ترتیبی دادند که هر دو مقاله با هم عرضه شود اما همراه با مدارکی که حق تقدم داروین را ثابت کند. داروین که اراده‌اش بر اثر آگاهی از وجود رقابت برانگیخته شده بود پس از ارائه مقاله شروع به نوشتن کتابی کرد با عنوان «پیرامون آغاز گونه‌ها به وسیله انتخاب طبیعی یا بقای نژادهای اصلح در تنازع برای بقا». در این کتاب که بعدها به عنوان «آغاز گونه ها» مشهور شد، وی کوشید نظریه فرگشت به وسیله انتخاب طبیعی را توضیح دهد و مدارک علمی برای آن ارائه کند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=ngUm2hZxz2E

لینک دانلود مدیافایر

YAS ABI - بلژ - برسل
نظریه داروین همانطور که فیلم هم تلویحا می گوئد دارای بخشهای درست و مفید والبته بخشهایی نادرست و حتی خیالی و رمانتیک است. به هر صورت تک تک دانشمندان در شناخت جهان اثر مثبت داشتند. خلقت دئرینه است و خالق زنده و عاقل و حکیم دارد.همان تک هسته اول چگونه بوجود امد وسزشت تکامل چیست? پاسخ به این سوالات کارعلم تجربی نیست.
دوشنبه 27 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
بابا جمعش کن این بساطتو،یه دانشمنگ افلیج یچیزی بلغور کرد که خودشم نفهمید،حالا شما پی اش رو گرفتید؟
دوشنبه 27 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
اقایون و خانومهای نابغه اسلامی، برادران و خواهران مسافر کشتی نوح! حمله برای خالی کردن عصبانیت، و عقده ناشی از جهالت و بیسوادی خود را با رمز یا زهرا شروع کنید. اقا، عزیز من ایرانیان یوکی، بخدا به پیر به پیمنقل اینها درست بشو نیستن. الان اگه خود اون ماهی رو بیاریم به اینها بگه :بابا من موجودی هستم که دنبالش میگشتن، این نابغه ها باز از استینشون یه کلک و حقه و دروغ دیگه در میارن. میگن دینشون منشاء همه علومه!!! بفرما یک چیزی که بویی از واقعیت و علوم در این ادیان باشه نیست اما ادعاشون؟ فقط به مبارک زاده الاغ صدمه زده. اقا اون نخ بخیه رو وردار بیار.
دوشنبه 27 تیر 1390

EPICOROS - فرانسه - پاریس
کسانی که مذهبی هستند لطفن جند بار این تحقیقات که میلیونها ساعت انرژی گرفته را ببینند.
دوشنبه 27 تیر 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
از این روشنتر و ساده تر نمیشد این مطلب رو توضیح داد . خیلی عالی . مرسی بابا uk .
دوشنبه 27 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
طنز ٬٬ این نظریه را که خامنه ای سال ۸۴ ثابت کرد او با کشف احمدی نژاد حلقه ګم شده داروین را پیدا و این نظریه را تکمیل کرد و در ط ۶ سال ګذشته احمدی نژاد که اول صورتش به اجدادش که در افریقا زندګی میکردند شبیه بود کم کم تکامل پیدا کرد و صورتش حالا مثل مخرج مقام معظم رهبری تپل مپل شده است که این مسیله نظریه داروین را ثابت و تکمیل میکند بازم بګید مقام معظم هیچی حالیش نیست !!!!
دوشنبه 27 تیر 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
از خدا باور ها میپرسم: آیا داستان حضرت آدم و حوا یک داستان رمانتیک یا یک توهم مغز بیمارگونه نیست که دهن به دهن و بدون لحظه ایی اندیشه و فکر، طوطی وار از دینی به دین دیگر منتقل شده است؟! این خدا یا الله یا یزدان یا یهوه یا روح القدوس و.... چیست و چرا همهء آنها با هم فرق میکنند؟! چرا وقتی یک خردباور بصورت علمی و مستند حیات؛ یا آفرینش رو مورد برسی قرار میدهد؛ یک دفعه سر وکلهء خداباورها پیدا میشه و شروع به پالس منفی میکنند که: علم ناقص است! یا علم نمیتواند جوابگو باشد و... خدا باورها چه کردند و چه جوابی به پیدایش آفرینش دادند؛ تمام زحمت شما برای بشریت در یه کلمه خلاصه میشه؛ خدا! همین یه کلمه؟! کل دانش و سواد شما در حد؛ قسمت بود؛ خدا خواست؛ همه چیز دست اونه و..... خلاصه میشه و خدماتی که برای بشریت از جانب خدا باورها ارائه شده چیزی جز قتل و عام و نسل کشی و علم ستیزی نبوده!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
مسلمانان و متعصبان دینی مقصر نیستند. 1400 سال به گوش این ها یاسین خوانده اند. نباید انتظار داشته باشیم که اینها از خودشان اراده ای داشته باشند. منطق و باور اینها, حرف زدن خامنه ای در موقع به دنیا آمدن و حرف زدن امام حسین در شکم مادرش و امام زمانی که 1000 سال است در ته چاه است و اجنه هائی که دور و بر ما هستند, میباشد. علم که به درد اینها نمیخورد. اینها به همان پای منبر نشستن و مزخرفات روحانیون شنیدن, قانعند. تکامل هر شخص به اندازه درک و شعور اوست. من شنیده ام که شعور جانوران هرچقدر پائین تر است, زیستنشان هم ساده تر است.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

marsel - ایران - تهران
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه: مثل رهبر الدنگ یهو با لگد نزن زیر همه چیز! حرفی داری یا نظری داری بیا و از نظرت دفاع کن. و الّا ....!!!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
YAS ABI - بلژ - برسل -نابغه محبوب من شما لازم نیست بری بشینی وقت گوهربارتون رو برای مطالعه طلف کنی، برو تو همون یوبیوت کلمه امینو اسید رو سرچ کن برات توضیح میده که چطور بدون هیچ سلول «بنیادی» بقول شما از اب خالی و الکتریسیته تولید موجود زنده میشه.در همان ازمایشگاه. خیلی نخنما شده این چرندیاتی که بعنوان ناکافی بودن علم میگین. بله البته که علم کامل نیست، چون به خدا و خرافات ربطی نداره، مطلق نیست، اما هر روز قویتر و روشنتر میشه.قدرتش در روشن کردنه. اما برو خودت ببین قدرت دین در تاریکی و مجهول گذاشتن سوالهاست.جواب همه چیز خداست بدون تفکر و تحقیق. بعد ببینم نابغه جان تو کدوم کتاب داروین رو خوندی که بهش میگی رومانتیک؟ حابیل و قابیل پس چیه؟نوح و فروعون و یوسف چی؟ بابا جان لا اقل یه چیزی بگو که توش نمونی؟ مذخرف گفتن هم حدی داره.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.