قوی ترین مرد ایران در یک دعوای خیابانی کشته شد


قوی ترین مرد ایران در یک دعوای خیابانی کشته شد

ایرنا نوشت: روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شنبه شب در یک نزاع خیابانی با ضربات چاقو به قتل رسید.  
   
  پیکر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.
براساس گزارش های رسیده ، ضربات چاقو به گلو و سینه داداشی وارد شده است.
هنوز از علت درگیری و نزاع داداشی اطلاعی در دست نیست. 

جسد روح الله داداشی به بهشت سکینه کرج انتقال یافت

یک مسوول در بیمارستان شهید آیت الله مدنی کرج گفت : جسد روح الله داداشی قویترین مرد جهان برای بررسی پزشکی قانونی به بهشت سکینه کرج انتقال یافت .  

 
وی صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 24شب گذشته این قهرمان ورزشی در حالیکه از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت وسیله ای تیز قرار گرفته بود به این بیمارستان انتقال یافت .
این مسوول که خواست نامش ذکر نشود ،افزود: بررسی های پزشکی نشان داد که این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند.
هنوز چگونگی نزاع و عامل قتل این قهرمان ملی و بین المللی مشخص نشده است .
داداشی در آخرین دوره مسابقات قویترین مردان جهان که در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد.

 فرمانداری و نیروی انتظامی کرج در حال بررسی علت قتل قهرمان قویترین مردان ایران و چهره نگاری از مظنونین بر اساس ادعای شاهدان درگیری هستند.
فرماندار کرج در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور مسئولان شهرستان کرج در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برای بررسی دقیق علت وقوع قتل ورزشکار کرجی خبر داد.
 
مهدی ایران نژاد افزود: در حال حاضر خبرنگار کرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همکاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
 
شامگاه شنبه " روح الله داداشی" از قوی ترین مردان جهان در حالی در درگیری با اشرار به قتل رسید که یکی از خبرنگاران کرجی نیز همراه وی بود.

این خبرنگار که از نزدیک شاهد این درگیری بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان کرجی حمله ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار کردند.
 
مجید فرجی افزود: پیکر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک


 
روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی  در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران ، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور ، ۲ دوره قویترین مردان آهنین،  یک دوره سوم جهان و یک دوره  اول جهان را در کارنامه داشت.

saman-uae - امارات - دبی
عجب مملکتی داریم.
یکشنبه 26 تیر 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
خدا بیامرزدش . حالا بیا بچه را بزرگ کنی و تمرین پی در پی اخر دو نامرد حمله کنند با چاقو .
یکشنبه 26 تیر 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
تعجب نداره تو مملکت ما از دیرباز شیر کشی رایج بوده.
یکشنبه 26 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
وای...........
یکشنبه 26 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
تو کفم هنوز .... وای .. خیلی حیف شد .. باعث افتخار ایران بود
یکشنبه 26 تیر 1390

yas abi - بلژ - برکسل
تیتر غلط است. دعوا دو طرفه است این مورد یکطرفه و تهاجم بوده.
یکشنبه 26 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
قهرمانان ایران را چه شد!!!!!!!!!!!!! یکیشون آدم می کشه ( برادران قرایی) و دیگری کشته می شه.
یکشنبه 26 تیر 1390

kiyasha - آلمان - برلین
خدایش بیامرزد هنوز دلیل درگیری و کشته شدن این قهرمان مشخص نشده ولی از شناختی که من از این دوستان خوب دارم اینکه : فقر فرهنگی تمام
یکشنبه 26 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
ایران شده تگزاس 100 سال پیش مهدی فکر کنم بدجور ترسیدی که نمیایی
یکشنبه 26 تیر 1390

IRANI AZAD-1361 - ایران - اصفهان
روحش شاد. خیلی ناراحت شدم ان شا الله هر چه زود تر عاملان آن دستگیر شده و به بالاترین و به بهترین روش مجازات محکوم شوند.
یکشنبه 26 تیر 1390

عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
آبروی نداشته ی کشور رفت !!!/ اون یکی قویترین مردمون که قاتل شد و فرار کرد رفت اون ور آب / این یکی هم که مقتول شد!!! / چه جالب / قویترین مردان !!!
یکشنبه 26 تیر 1390

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
من سالهاست هر باشم ایرانی بودنم را کتمان می کنم. داغونیم و بی ریشه ...
یکشنبه 26 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
به نعمت عنقلاب شکوهمند خل و چلها ---کشور شده تگزاس 100 سال پیش در جیب اکثریتی چاقو هست و با کوچکترین اختلافی جنایت / ایران ویران شده از نظر مادی و معنوی را چه کسی نجات خواهد داد/ زائران جمکران و مکه/ ثروتمندان رژیمی/ ملایان سبز پوش خجالتی/ روسری گل منگلی فلان خانم/مجاهد بدتر از ملا/چپهای شعار دهنده بی خاصیت/ اصلاح طلبان بی سواد/ یا راستیهای خارج نشین که انها هم تئوریهای صد من یک غاز می دهند/فقط یک خیزش همگانی برای براندازی کل نظام دینی بی اما و اگر- و میهن پرستان واقعی که درد را شناخته اند نه کسانیکه در تمام جنایات رژیم یا سهیم بودند و یا خفه خون گرفته بودند و بناگهان دو سال پیش بلبل درخت نارگیل شدند!!!
یکشنبه 26 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
روحش شاد ایران شده مثل دویست سال پیش تگزاس.
یکشنبه 26 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
دلم کباب شد :''( روحت شاد....
یکشنبه 26 تیر 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
یادمون نمیره کمربند قهرمانیشو به احمدی نژاد هدیه کرد.حقشه
یکشنبه 26 تیر 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
فقط میشه گفت متحیر و متاسفم از این واقعه و بهتره که قاتلان این حادثه رو به سزای اعمالشون برسونن
یکشنبه 26 تیر 1390

kaveh irani - پارسیان - تهران
خدایش بیامرزد هر کی از اون رفیقش قرایی که در تهران آدم کشت فرار کرد خبر داره چیزی بگه ببینیم کجاس دعوتش کنیم تو مراسم رفیقش شرکت کنه
یکشنبه 26 تیر 1390

عقاب اسبیکو - ایران - خرم آباد
. "کمربند قهرمانی ام، هدیه به احمدی نژاد". این اظهارات روح الله داداشی در گرماگرم اعتراضات خیابانی در ایران به نتایج انتخابات/ موضوعی عالی برای سایت های دولتی بود. تیتر "کمربند قهرمانی ام هدیه به احمدی نژاد" با استقبال رسانه های هوادار دولت مواجه شد. او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصمیم گرفت کمربندش را به احمدی نژاد تقدیم کند/گفت در همان روز فینال قصد داشته این کار را انجام دهد اما چون وقت برنامه کم بود/ ترجیح داد در روزنامه جام‌جم این مساله را عنوان کند. او گفت: "در آینده‌ای نزدیک و در یک مراسم ویژه، رسماً کمربند قهرمانی‌ام را به دکتر احمدی‌نژاد تقدیم می‌کنم.". آقای داداشی در همان مصاحبه گفته بود/" همه می‌گویند چهره مظلومی دارم و در عین حال کم‌حرف و صبور هستم/دقیقاً شخصیت من همین گونه است. من خیلی خونسرد هستم و کمتر پیش می‌آید از موضوعی عصبانی شوم."
یکشنبه 26 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
واقعا متاسفم .کرج پرازاشراراوباش های خطرناکی هست که به زورگیری .فروش مواد....وغیره مشغول هستندننگ برانها .
یکشنبه 26 تیر 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
خدا رحمتش کنه ولی متاسفانه چقدر بی امنی شده ایران
یکشنبه 26 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
روحت شاد ! ولی اگر جان " قوی ترین مرد ایران " فاقد امنیت است, پس وای بر ما که جزو مردم معمولی هستیم ! بدینجهت همیشه فریاد میزنم که " حامی " دمکراسی و حق و حقوق مدنی در درجه اول در ایران طبقه روشنفکر و جامعه شناسان مدرن میباشد که چهارچوب و پایه های دمکراسی و باهم زندگی کردن را طبق شعور اجتماع مدرن تعریف کنند و در درجه دوم به " اجرا " در اوردن دمکراسی به پول و سرمایه هنگفتی احتیاج دارد تا صلح و اسایش در جامعه برقرار گردد که متاسفانه بخاطر سیاست قهقهرایی رژیم پوسیده باعث " فرار " سرمایه های انسانی بسوی غرب و سرمایه مادی بسوی سوریه و نصرالله ال وزغ شده و ما و فرهنگ ما را فراموش کرده و تمام بدبختی و فلاکت ما را بعنوان " خواست و مشعیت " خدا بما میفروشد ! وای بر ما و ایران ما .
یکشنبه 26 تیر 1390

mahkam - المان - کلن
اخر گنده ... وگردن کلفتی همینه.حتما یه غلطی کرده بوده
یکشنبه 26 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سربازان گمنام ولی وقیح دوباره آدم کشتند؟!!! روحش شاد
یکشنبه 26 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
روزی نیست که خبرهای فجیعی از ایران نخونیم اخه این چه مملکتیه نه ورزشکارا در امان هستند نه پولدارا نه طلا فروشها نه بازاریها نه راننده تاکسیها نه ادمهای عادی کیف قاپی خلاصه ادم در ایران امنیت جانی نداره خدارو شکر که تو اون جهنم زندگی نمیکنیم
یکشنبه 26 تیر 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
shahab46 - المان - هانوفر . اخرش بود مر30
یکشنبه 26 تیر 1390

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
روحش شاد
یکشنبه 26 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
بعد وقتی حکومت این ارازل و اوباش اشغال را میگیره و افتابه گردنشون می اندازه . شلاق و اعدام می کنه . سایت ها عکس این کثافت ها را می گذارند و اهنگ های میهن پرستی با زیر نویس فرزندان دلیر ایران . برای ازادی مبارزه میکنند .----------تمام این اوباش را بدونه محا کمه باید اعدام کرد . .../
یکشنبه 26 تیر 1390

Emam zaman - ایران - قم
شاید خواست اقا امام زمان بوده.بایدصبور بود.
یکشنبه 26 تیر 1390

فاطمه - ایران - تهران
آخرین باری که قویترین مرد شد کمربندش رو تقدیم رئیس جمهورش کرد که گویا مثل برادر کایکو تمام زورش تو اون بود و در درگیری کشته شد.
یکشنبه 26 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
واقعا خبر دردناکی بود..مملکت گل وبلبل ..هر کی یه چاقو تو جیبشه ویا علی مدد..یه نگاه چپ تو این مملکت کافیه واسه از دست دادن جونت....چند وقت پیش یکی ازین شر خر ها میگفت من منتظرم ببینم که کی چپ چپ نگام میکنه تا به همین بهونه چاقو بکشم ..ملت روانی عقب مانده ........اگه این حضرات مجازات اعدام رو لغو میکردند وبه جاش حبس ابد با اعمال شاقه بود امار جنایت کاهش پیدا میکرد..
یکشنبه 26 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
ایران ویران شد رفت !
یکشنبه 26 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
قویترین مردجهان.تیترهمه روزنامه های جهان خواهدشد.وایران,,بااین حکومت ومردمش,,چه وجهه ای بین مردم جهان پیداخواهدکرد??
یکشنبه 26 تیر 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
واقعا درداور است. این رژیم ناتوان و گنده گو چه نسلی تحویل تاریخ داد. همین نسل یک روز و ناگهانی ولی بزودی خرخره این رژیم اوباش پرور را خواهد درید. khosh bavar عقیده شما کاملا صحیح میباشد. فقط روشنفکران و جامعه شناسان زبده, توانائی و لیاقت پرورش یک ملت با فرهنگی به عمق ایرانیان را دارا میباشند. اگر اخوند و لباس شخصی ها عرضه ای به جز دزدی به هر طریق را داشتند, بعد از 32 سال نشانی از ان میدیدیم.
یکشنبه 26 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
jafar palang بابا پس بالاخره فهمیدی که رفقات چه ...به ایران زدند
یکشنبه 26 تیر 1390

lover_screensaver - ایران - کرج
بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج دقیقاً قصاب خونه ای بیش نیست! . یکی از کثیف ترین بیمارستان های کرج! واقعاً بیمارستان کثیف و بدیه!‌حتی مسئولانش هم مثل سگ میمونن!‌ نمیفهمن که با بیمار چگونه رفتار کنن!
یکشنبه 26 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس .. خدا رو شکر که تو خارج نشین نیستی، صهیونیست فراری!. .
یکشنبه 26 تیر 1390

سوییس - سوییس - برن
مورد توجه دوستان، oghab - فنلاند - هلسینکی . . یکی از ماموران حکومت هستش که کارش در این سایت شده از آب گل آلود ماهی گرفتن.
یکشنبه 26 تیر 1390

mashkok - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس فراریه بی دین ایمان برو خودتو به یک روان شناس نشون بده
یکشنبه 26 تیر 1390

کورش پارسی - امریکا - سانتاباربارا
پهلوانان هرگز نمی میرند....
یکشنبه 26 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
sharafYabi - : دوست گرامی, مثل همیشه با سپاس فراوان از حمایت شما و تا بعد !
یکشنبه 26 تیر 1390

A.ahooraei - المان - کلن
آدم قوی و ورزشکار که با یک امل چاقوکش درگیر نمیشه، چونکه اونقدر فهم و شعور داره که نباید به این چیزها اهمیت داد و از کنارشون گذشت، ایشون وقتی ایدولش احمدی نژاد هست پس همون به که دوباره ببرنش همون اردبیل خاکش کنند.
دوشنبه 27 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
وای من که باورم نمیشه خدایا من چی دارم میشنوم چقدر ناراحت کنندست .
دوشنبه 27 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
واقعا حیف حیف خیلی هم ناراحت کننده است
دوشنبه 27 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
gogoli - ایران - تهران . بلای تمام صیهونیستها وسط مغز دو رهبر سبز اسلامی کور وکچلهایشان و ابجی رهنورد/بسوز
دوشنبه 27 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
سوئیس .برن /مطمئن باش ان کسانی که دنبال رو گروهای خود فروخته تجزیه طلب هستند . هرگز حتی درخواب هم نخواهند دید . ایران تجزیه طلب نمی خواهد . .اگر تو مخالف هستی بله من بسیجی هستم . و ادم فروش البته (خائن فروش گدا زاده)
دوشنبه 27 تیر 1390

daneshjoo - ایران - بوشهر
خیلی ناراحت شیم.. روحش شاد.
دوشنبه 27 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
من هیچ‌وقت برای کسانی که در دعوا کشته میشن تاسف نمی‌خورم چون عقیده دارم کسی که در دعوا و درگیری کشته میشه لابد حقش همین بوده وگرنه اگر آدم عاقل باشه و سرش به کار خودش باشه کارش به درگیری و دعوا و چاقوکشی و مردن نمی‌کشه.
دوشنبه 27 تیر 1390

mehraeen - ایران - تهران
love-screen server از کزج. دقیقا با شما موافقم بیمارستان مدنی کرج قصاب خانه است . و خیلی کثیف . برام جای سواله چرا اونجا بردنش . متاسفانه کرج را مهاجران شهرهای دیگر به گند کشیدند و کرج تنها کلان شهر ایرانست که هیچکدام حتی یک نفر از مسوولان شهری - شورای شهر کرج - نمایندگان کرج در مجلس و .... هیچکدام کرجی نیستند . و صد درصد مهاجر هستند . برای همین دل برای کرج نمی سوزانند . من دیشب به منزل مرحوم روح ا. داداشی رفتم . بسیار شلوغ بود . امروز دوشنبه ساعت 9 صبح تشییع نازه اش هست . فکر کنم تشییع جنازه ، با شکوهی خواهد بود
دوشنبه 27 تیر 1390

nima13591111 - ایران - تهران
لیلی ایرانی - ایران - تهران. واقعاً بیماری تو
دوشنبه 27 تیر 1390

morimoto - نیوزیلند - اکلند
یادمون نمیره کمربند قهرمانیشو به احمدی نژاد هدیه کرد.حقشه گل گفتی لیلی ایرانی - ایران - تهران دمت گرم اکلند نیوزیلند
دوشنبه 27 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
morimoto - نیوزیلند - اکلند این خیلی زشته که آدم از مرگ کسی خوشحال شه در ثانی چه ربط داره مرگ کسی رو به سیاست ربط بدیم .!!.عجب حرفهایی میزنید ها ..خودتونو بزارید یک لحظه جای خانوادش ..داداشی باعث افتخار ایران و ایرانی بوده ودر عین حال یک انسان واقعی. یادتون باشه آدم هیچ وقت از مرگ یا قتل کسی خوشحال نمیشه. متاسفم براتون
دوشنبه 27 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
ان کسانیکه که میگن حقش بود . چون کمر بند قهرمانی اش را به احمدی نژاد داده بود . واقعا شرم و ننگ بر شما .پس معلوم مبارزات شما با چاقو و قمه کشی همراست .یعنی 100 بار بدتر از اخوند. پس تو سرتون بزنن حقتونه .واوباش و ارازل هم سگر شماها هستند . پس خواهیم دید.
دوشنبه 27 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
mehraeen-ایران- تهران: با شکوه از کرج.....قهرمان جهان؟؟؟درگیری خیابانی؟؟
دوشنبه 27 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس .. جیره خوار جان! بالاخره میخوای قضیه "حاج زنبور عسل" رو واسه ما تعریف کنی یا باید خودم بیام سوئد از زبون نازنینت بشنوم؟! . .
دوشنبه 27 تیر 1390

lover_screensaver - ایران - کرج
mehraeen - ایران - تهران ، بله دقیقاً ، جالبه بدونید شهردار کرج لرستانی هست!. کرجی ها خیلی کم هستن! بله من هم به منزلشون در حصارک کرج رفتم ، مراسم عظیمی بود! روحش شاد ، خیلی ناراحت کننده بود.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

marsel - ایران - تهران
برای کسانی متاسفم که فکر میکنند چون عده ای با ما هم عقیده نیستد باید کشته شوند! لابد فردا اسم خودتان را هم طرفدار دموکراسی و آزادی بیان می دانید!!!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.