آزار جنسی یک دختر ایرانی توسط یک عضو هیئت مصری که به ایران آمده بود!


آزار جنسی یک دختر ایرانی
توسط یک عضو هیئت مصری که به ایران آمده بود!

 دیدار این فرد با احمدی نژاد و حضور در شبکه خبر!

سایت عربی "بوابه الوفد" گزارش داد: محی الدین الغندور (رییس هیئت بازرگانی ایران و مصر و از اعضای هیئت مصری که به ایران سفر کرده بود) فاش کرده است که العقیلی (بازرگان مصری و یکی دیگر از اعضای هیئت مصری) به ازار جنسی یک دختر ایرانی در طی اقامتش در هتل " اسپیناس " در مرکز تهران متهم شده است.

محی الدین الغندور

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" , وی می گوید در این رابطه تعدای از اعضای این هئیت مصری توسط ایران دستگیر شدند.

سپس الغندور از کنسول مصر در ایران خواسته است تا میانجی گری کند و العقیلی را نجات دهد!

این سایت خبری عربی مدعی شده است: پس از درخواست رسمی مصر، ایران به العقیلی فرصت داد تا قبل از اینکه اتهامات او رسمی و علنی شود، تا  48 ساعت دیگر کشور را ترک کند!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" ,العقیلی در طی سفرش به ایران در برنامه دو نیم ساعت شبکه خبر حضور یافت و همچنین دیداری با احمدی نژاد داشت.
salad shirazi - امارات - دبی
بعد از امارات و کویت و قطر و بحرین که چندین ساله دست درازی به ناموس ایرانی واسشون تفریح شده حالا نوبت این گدا گشنه های هیز مصریه که دختران ایران زمین رو به تاراج ببرن...ای تف تو روح پدرت سید علی که مثل خودت که از غیرت و ناموس پرستی بویی نبرده بودی چوب حراج به حیثیت ایرانی زدی
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

آینه - انگلیس - لندن
تف به روح و ذاتت اخوند.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

amoo uk - انگلستان - لیدز
تجاوزات داخلی کم بو خارجی هم شد اونم از طرف اسلامیون عرب تبریک به مدافعان علی پائین خیابانی و شیعیان علوی
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
( ایران به العقیلی فرصت داد تا قبل از اینکه اتهامات او رسمی و علنی شود، تا 48 ساعت دیگر کشور را ترک کند! ) به این میگن بی شرفی .
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
همین مونده بود که زنان ایران رو توی هتل پیشکش عربها بکنن که کردند!!! مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
بابا این مردک فقط فرهنگ اسلامی را بجا اورده
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
یکم سرعت داشته باشید این خبر 5 روز پیش بود 3 روز پیش هم تکذیب شد
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
بلــــــــــــــــــه اقــــــــــــــا چوب حراج زدن به مالمون!!! هر چی عرب و افریقایی و سوسمارخور و وحشی و ارازل اوباش در دنیا هست دستا بالا زود بپرین تو نوبت سیدعلی چلاغ تقی رهبر کشور صاحب جان و مال و ناموس ملته و چوب حراج زده به همه چی. نفت، فرش، پسته، زعفرون، زن و بچه مردم و کلآ همه چی ازاااااااااااد شد بعد از ارازل و اوباش بسیج حالا نوبته این شپش خورهای بی شخصیت و پست فطرته که به جون و ناموس و شرفمون دستبرد بزنن. ای خاک همه عالم برسرت علی گدای بدبخت. امیدوارم زن و دخترت رو ببینی که وسط خیابون بدست عربهای سوری و سعودی افتادن.برات فقط ارزوی خفت و خواری از این بیشتر رو دارم.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
1400 ساله که زیر بدترین تجاوزها هستیم و امروزه هم که بسیجی ها شدن آلت دست همین متجاوزها، حالا یه مصری هم خواسته یه نیشگون بگیره، چه اشکالی داره؟ یه صلوات بفرستین همه چی حله
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
خاک بر سرتون. به ناموس ایرانی تجاوز میشه و جای اینکه مردک کثیف رو نگه دارید و محاکمه کنید بهش فرصت فرار میدید.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

faryade demokrasi - هلند - آمستردام
بهش وقت دادن تا از ایران بره بعد خودشون براش دختران جدید و تازه بفرستن . تا آقایون این همه راهرو برای دختران ایرانی‌ زحمت نکشن و نیان. بیشرف های خائن. اگه دخترو ناموس خودتون بود اینجوری رفتار میکردین باهاش؟
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

vaghe bin - ایران - تهران
خوب نگران نوامیس و آبروی ایرانیها هستند ،،اگه تا ۴۸ ساعت دیگه تشریف نبرند ،ممکن به ۶ دختر و پسر هم تجاوز کنند،،همگی‌ با غیرت و ناموس پرست هستند خوب ،خوش به حال ایرانیها،چه دولت خوبی‌،چه بسیج و سپاه خوبی‌،همگی‌ خدمتگزار،،لیاقت این مردم همینه،،ملتی‌ که زنانشان را در خیابان با اهانت و کتک ببرند،و مردانشان احساس خوشی‌ و غیرت بکنند،،لیاقت آنها همین است...
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

romano - ایران - تهران
بله خانمهای ایرانی که ماشالله خوشگلن. مملکت هم که بی صاحب، برادران بسیجی و جعفر پلنگ هم که با پول چاههای جوشان نفتی ماشاالله عر و تیز و قمه کشی و تجاوز به ناموس خودمون رو بلدن. می خواستین چی بشه واقعا در عجبم که این بسیجیان و برادران مسئول ولایت مدار مقدسه دولت امام زمانی بغایت پستان مادر گاز بگیرن و اولین هدف ناموس دریشون مادر و خواهرهای خودشون تو این مملکته صد رحمت به جاهلای قدیم که در حال مستی دائمی حرمت زن و بچه مردم رو نگه می‌داشتن. کجایی جعفر پلنگ بیا وا اسلاما بکن کفن بپوش چون تو آلمان یک زن رو کشتن گریبان که هیچ خشتک پاره می‌کردین. نکنه مال مصری ماله ایرانی مال نیست. تف
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این هم یک تازی وحشی دیگر، همه این تجاوزکاران تازی هستند، چه لبنانی چه یمنی، چه مصری.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
حالا ببینیم و تعریف کنیم که ایا مقام یک زن ایرانی با مقام زن مستخدم هتل امریکایی با اشستراوس کان و یا با مقام زن یهودی که با کاتساو رئیس ج. اسرائیلی که مورد آزار جنسی قرار گرفتند " مساوی " هست یا نه !?
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
پیر کفتار , خاک تو سر اون مسئولین و تو با هم, مسئولین جمهوری اسلامی فقط خوش دارن ایرانیهارو اعدام کنن زورشون به کس دیگه نمیرسه
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
اگر می خواهید بدونید هر روز دختر ایرانی از طرف دولت ایران به کشور عربی روانه . میشوند برای یک لقمه نان !!!بازم بگم این تازگی نداره بازم بگم برای اخوند دختران ایرانی یعنی غنیمت جنگی که به عربها می دهند که دو متر زمین بخرند برای اینده خودشون , که فراری میشوند!!!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

baran828 - ایران - تهران
بازم خبرای افتضاح از عربا!خودمون کم بدبختی داریم میریم هر چی مصیبته میاریم تا همه چی تکمیل بشه!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
مملکت ما که صاحب نداره فقط بلدن جلوی ازادی مردم -دانشجوها -بگیر و ببندها-دزدی-چپاول ثروت مردم-باج دادن به کشورهای دنیا .خاک برسر نظام ج ا فقط بلده باج بده و دهان دنیا رو ببنده یارو شخصیت فرانسوی وزیر مالیات و دارایی اروپا بود به مستخدم هتل در امریکا به جرم تجاوز به سیخ کشوندنش بازداشت شد دادگاهی شد ابروشو بردن اخر سر مشخص شد هیچ چیزی نبوده ازاد شد ولی نظام عدل علی شاهد این جور بیناموسی هستند و چشم پوشی میکنند. عرب بیاد ایران به دختر ایرانی تجاوز کنه وامصیبتا سید علی نزارگر باش باج بده
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
این ناموس فروشان براشون تازگی نداره, همون روز که اجازه معمم شدن رو میگیرن جواز ناموس فروشی هم دارا میشن. اخه بی غیرتی تا چه حد? یارو رو بجای اینکه به سرلابه بکشند بهش 48 ساعت وقت میدن فرار کنه. سیدعلی خائنه ای طی یک نامه شخصی خانوادگی تقدیرنامه هم براش میفرسته. برای دفعه دیگه به خونه خودش دعوت میشه. پس فطرتای رزل.!!!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
چقدر این جریانات زیاد شده.ننگ بر متجاوزان
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

عرق سگی - ایران - تهران
maryam-germany-71 - المان - برلین ....ای گل گفتی
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
و برخی هم نشسته اند و آمار و ارقام تجاوز به دختران در اروپا و آمریکا را جستجو میکنند !!! آقا کلاهِ خودتان را نگه دارید که گردبادِ اسلام نه تنها آن بلکه سرتان را نیز از گردن برداشت .
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
چی میگین شلوغش کردین. تازه باید نماز شکر بگزاریم که ان زن را به علت تحریک کردن ان مردک بی شخصیت محاکمه نکردن. بازم بگید جمهوری اسـ... رحم نداره. خدایا اگر هستی, کاری بکن. اگر نیستی که دیگه حرفی ندارم.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

Azadyyy - سوئد - لینشوپینگ
بابا این یارو ، ایران - چابهار خیلی حرفه میزنه . فکر کنم تو از همین بسیجی جیره خوره دولتی. تو همه پستها از این رژیم طرفداری میکنه.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

darkoob - ایران - تهران
خیلی عقبید. هم مصر و هم ایران تکذیب کردن. به پروند های تجاوز مقامات انگلیسی رسیدگی کنید تا جبران شه.
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
darkoob محترم, تا انجایی که میدانم, شما یک خانم هستید, پس شما هم باید از ارزشهای متمدن اجتماعی که از شما سلب شده دفاع کنید ! در ایران همه چیز تکذیب میشود از تجاوز کهریزک بگیر تا امار تورم و بیکاری و جنایت ! شاد و مدافع حق باشیم .
شنبه 4 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
طبق دستورات دین من دراوردی اش عمل کرده است
شنبه 4 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.