مصاحبه تکان دهنده با زن کاشمری که مورد تجاوز دسته جمعی قرار گرفت


مصاحبه تکان دهنده با زن کاشمری که مورد تجاوز دسته جمعی قرار گرفت

نسیم آنلاین نوشت: زن جوان کاشمری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم» با تشریح جزئیات حادثه تجاوز دسته جمعی تعدادی از اراذل و اوباش منطقه کاشمر به وی گفت: شوهر من اعتیاد دارد و چند سالی است که من و دو فرزندم را به حال خود رها کرده‌ است. مدتی است که با مرد سالم و متشخصی آشنا شده‌ام و بخاطر کمکهایی که به من می‌کرد به او اعتماد کردم. در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال به همراه این مرد و در حال بازگشت از محل کار به خانه بودیم. محل کار من مشرف به روستای قوژد است. در حالی‌که در بین راه توقف کرده بودیم و در حال صحبت بودیم، صدای چند موتور سوار را شنیدیم که در اطراف ماشین توقف کردند.

وی ادامه داد: 5، 6 نفر موتور سوار، این مرد را از ماشین پیاده کردند و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و پول، مدارک، طلا و تلفن همراه هر دوی ما را به زور گرفتند. آنها مرا به یک گندمزار بردند و جلوی چشم همدیگر به من تجاوز کردند. یکی از آنها با دوستان دیگرشان تماس گرفت و آنها هم آمدند و به من تجاوز کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتند که مرا با موتور به یک محل دیگری منتقل کنند. در بین آنها فردی به نام "چوپان" بود که من او را می‌شناختم و او هم مرا می شناخت.

این زن قربانی تجاوز اضافه کرد: با التماس و گریه از او خواستم که به من کمک کند. او پس از آنکه مرا شناخت، با چاقو، دوستانش را تهدید کرد و مرا سوار یک نیسان کرد و به خانه‌ای برد که دو زن در آنجا بودند و آنها به من لباس و غذا دادند و بعد از کمی استراحت، و به دلیل اوضاع جسمی بدی که داشتم به بیمارستان رفتم. مسئولان بیمارستان به دلیل وخیم بودن حال من، علت آن را پرسیدند که پس از صحبتهای من، آنها مسئولان نیروی انتظامی را در جریان قرار دادند و هم اکنون نیز پرونده در دادسرا در جریان است.

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
درست مثل دوران راهزنان وقطاع الطرق فیلم های عربی -هندی وغرب وحشی است.ببینید بکجا کشیده شدیم.اخر بکجا باید پناه برد از دست این مسئلان بی تفاوت واین نظام فاسد؟زنان در ایران اصلا تامین جانی ندارند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبى
اشکهایت به قلب سنگ انها اثری نداشت? خوکهای وحشی
دوشنبه 30 خرداد 1390

Shirzan - آلمان - برلین
از اونجایی که در فرهنگ ما به استناد( کرم از خود درخت است) زن همیشه متهم هست حالا اکثرا با این قضاوت کامنت می زارن
دوشنبه 30 خرداد 1390

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
خدایا ،ایران تبدیل شده به یک کشور کاملا ناامن،، آدم چی‌ بگه؟!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

abreez77 - ایران - تهران
واقعا چه کثافت هایی پیدا می شوند نمی دانم اینها مگه ناموس ندارن؟؟؟ البته تف به روی اون شوهر معتادش
دوشنبه 30 خرداد 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
تیتر اخبار صبحگاهی، بزودی از رادیو ایران: شنوندگان محترم، به خبری که هم اکنون بدستمان رسید توجه فرمایید: بگزارش سخنگوی نیروی انتظامی طی 6 ساعت گذشته (دیشب و امروز) گزارش رسمی مبنی بر تجاوز به شهروندان عزیز منتشر نشده است. ضمن تشکر از تلاشهای بی وقفه سربازان گمنام .. در برقراری امنیت خواهشمند است گزارشات و مشاهدات عینی خود از تجاوزات احتمالی آینده را بصورت روزانه به آدرس .. ارسال و در قرعه کشی جوایز مسابقه هفتگی ما شرکت فرمایید.
دوشنبه 30 خرداد 1390

sasan4 - ایران - تهران
در خبری خواندم در مجموع حدود 50 نفر به او تجاوز کرده اند ، اینست نتیجه کشوری که به زور می خواهد مردمش را مذهبی نگهدارد ،پلیس اراذل و اوباش و دزدان و معتادان و .. را آزاده گذاشته و وقت و انرژی خود را برای مزاحمت برای نوامیس مردم گذاشته حتی اگر خودش هم بتواند به زنان و دختران دستگیر شده تجاوز می کند :(چند سال پیش سردار زارعی یک از فرماندهان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان ضمن رابطه با زنان شهیدی که زیر دستش کار می کردند به تعدادی از دختران دستگیر شده تجاوز می کرد ، بعد از روشن شدن موضوع ، بصورت مخفیانه و بدون اجازه یافتن انعکاس این خبر ایشان جابجا و قرار شد در مکان دیگری به خدمات ارزنده خود برای مقام عظما ولایت ادامه دهند.)
دوشنبه 30 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
آقای پسر شجاع به گفتۀ شما " در یک کشور 70 میلیونی ممکنه در روز 2-3 مورد از اینجور چیزها وجود داشته باشه ..که نسبت به کل جمعیت ایران واقعا زیاد نیست " آیا واقعأ اگر این حادثۀ وحشتناک برای یکی از عزیزان خودتان هم اتفاق می افتاد شما به همین راحتی کلام و خونسردی آمار میدادید !! آیا شمائی که دم از یکتاپرستی خدای یگانه تان میزنید اینگونه مهربانی, رحم , نرم دلی و ملایمت به همنوع خود نشان میدهید !؟ آیا واقعأ این مرام علی وارانۀ شماست !؟ کافیست از یک دوستِ خانم خود بپرسید که اگر زمانی به او تجاوز جنسی بشود چگونه رفتار خواهد کرد !! و بگوئید که به نظر شما "اینجور چیزها وجود خواهد داشت" عین جملۀ خودتان آنوقت خواهید دید که او دیگر حتی نامی از شما در ذهنش باقی نخواهد ماند .فقط امتحان کنید .( مرد باید که عیب خود بیند ) .
دوشنبه 30 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
کسی که جمعیت هفتاد ملیونی ایران رو به مسئله تجاوز ربط میده و نتیجه می گیره که این مسئله عادیه باید بدونه از مرز انسانیت گذشته....و انسانه و خبر نداره. این چه استدلال کثیفیه که تجاوز پنجاه نفر به یه زن رو بر اساس نسبت جمعیت می سنجه؟!!! یعنی اگه همچین اتفاقی تو یه جزیره اتفاق بیافته مهمه ولی وقتی چمعیت اطراف میره بالا، از اهمیت و قبح موضوع کاسته میشه؟؟؟؟؟ واقعا کسی با این استدلال خودش تا حدی دوست نداره که روزی یکی از اون متجاوزها باشه؟
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

arashrad15 - سوئد - گوته بورگ
با این افراد می توان جامعه دموکراسی ساخت. حالا از هزاران حوادث دیگر خبر نداریم. بقول اسپنسر ؛ با مردم سربی نمی توان جامعه طلایی ساخت.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
در جامعه ای که اعتقادات مذهبی ازبین رفته. ولی حکومت مذهبی سرکار باشد از این بدتر خواهد شد .یاحسییین میرحسیییین . کروبی ملا
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
آخه مسئولین بی شعور و نفهم جمهوری اسـ...،آیا این زن هم مشکل بد حجابی داشت،آیا حجاب دلیل امنیت جامعه هستش ؟واقعا چقدر بلا باید سر مردم یک جامعه بیاد تا از خواب بیدار بشند؟من یکی جرات نمیکنم دست خانومم را بگیرم و بریم ایران با این وضع جامعه ،تازه اگر از دست بعضی مردم درنده خو جان سالم بدر ببریم چکار کنیم با سگان به اصطلاح نیروی انتظامی (گرگ و چوپان دست در دست هم داده اند )
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

majidlondon - انگلستان - لندن
حیف فحش خواهر و مادر که آدم به این کثافت ها بده. خوک ها هم اینکار رو با همدیگه نمیکنن. اگر در ایران یک جای بود که این حیوانات میرفتن و یک پولی میدادن و خودشون رو راحت میکردن دیگه به زور به زن مردم تجاوز نمیشد.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

black chador - امریکا - ولدن
مسئله مهم برای رژیم کثیف الامی علی چکه ای اینه که ایا این تجاوز طبق قوانین اسلامی انجام شده یا نه. بقیه اش مهم نیست. البته اگر زنهای ایرانی مثل زنهای کشور لیبی عرضه داشتند و عالات جنسی یکی دوتا از این مردهای مسلمان را میبریند بقیه حساب کارشون رو میکردند. زمانی که زنهای ایرانی این اجازه رو به اخوندهای کثیف و بسیجی های حرو زاده میدن که با انداختن یک تیکه پارچه روی سرشون کنترلشون کنند مردهای مسلمون هم تجاوز به هر زنی را حق خودشون میدونن.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

khayyaam - استرالیا - ملبورن
ناراحت نباشید رادان جزییات حجاب را تشریح فرمودند
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

shown - آمریکا - دیترویت
این مکارم شکر فروش گفته دلیل تجاوز دست جمعی رعایت نکردن حجاب از طرف زنهاست که باعث می‌شه مردها تحریک میشن من در عجبم تو این بلد کفر که هستم این همه عوامل تحریک کننده هست مخصوصا تو این فصل از سال که همه خانمها راحت میپوشن اما یه مورد تحریک شدن و تجاوز زوری ندیدم راستش به خودم شک کردم گفتم شاید آب و هوای اینجا باعث شده که تحریک نشم باید یه سر بزنم ایران ببینم اونجا چطوره جالبش انجاست همین مردان با غیرت که با دیدن موی یه زن تحریک میشن و تجاوز می‌کنن وقتی‌ میبینن پلیس یه دختر بی‌ دفاع رو با زور و کتک میبره تنها کاری که می‌کنن با موبایل فیلم میگیرن واقعا دم همه مردان با غیرت ایران گرم
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
اینها بسیجی های نظام؛ یا همون لباس شخصی ها بودند و با کم مقامات بالا دستور تجاوز داشتند و دارند. از این به بعد از این خبرها زیاد میشنوید. موازی با طرح حجاب این کار رو شروع کردند که ترس بندازند توی دل ملت. هیچ کدومشون رو هم تحت پیگرد قرار نمیدن. اگر هم شنیدین که گرفتنشون یا اعدامشون کردند بدونید که دگر اندیشها و مخالفین نظام رو دارند به اسم جانی و قاتل و متجاوز اعدام میکنند.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

zibabahadori - امرئکا - هوستن
زنان باید مسلح شوند .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

arya47 - ایران - کرمان
تو ایران از هر هزار مورد یک مورد علنی میشه این اتفاقات زیاد می افته اما زنان بدبخت جرات شکایت ندارند چون مامور نیروی انتظامی،بازجو و قاضی هم بهش تجاوز میکنند و در آخر هم یا زندانی و یا اعدام میشه
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

damahi - ایران - بندرعباس
وقتی نظامی فاصد باشد ومسئولان آن.... فرهنگ مردم بهترازاین نمیشود.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

محمد طاهر حقیقتجو - کابل - افغانستان
اخبار جنسی،‌. تهران - کهریزک: تعدادی از مردان و زنان (آنهایی که خواهان تأمین آزادی هر بیشتر اجتماعی هستند) طی سال گذشتۀ خورشیدی در زندان کهریزک مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند، اخبار حاکی است که بعضی از این مردان و زنان حتی با باتوم مورد تجاوز قرار گرفته اند. خمینی شهر - اصفهان: طی گزارش های دریافتی از اصفهان حاکی است که تعداد از زنان و دختران در خمینی شهر مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند. روستای قودژ - استان خراسان: به اساس گزارشات دریافتی از شهرستان مشهد، حاکی است که یک زن در روستای قودژ مشهد مورد تجاوز 50 نفر مرد قرار گرفته است. این زن در حال حاضر در بیمارستان بسر برده و میگوید که شوهر اولش را (بدون اخذ طلاق) رها کرده و با مردی دیگری روابط جنسی اش را آغاز نموده است. اخبار بیشتر تجاوزات جنسی بعد از دریافت به اطلاع تان خواهد رسید. بابا این اتفاقات چرا در کشور های اسلامی رخ میدهند. جواب خیلی ساده است، عاقبت جوامع بسته که کسی نتواند در آن نفس راحت بکشد، که بدتر از این خواهد بود.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

nader46 - انگلستان - لندن
من اگر جای خدا بودم,تا کنون ده ها بار خودکشی میکردم!!با این عتیقه هایی که به عنوان انسان افریدم.حتا مغول ها هم این گونه عمل نکردن. یامیکشتن یا میسوزاندن.در تاریخ ایران فقط اعراب وسپاه اسلام با دستورات عمر وعلی وپسرانش این گونه جنایت میکردن.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. دوست عزیز من کار این افراد رو تایید نمیکنم ولی واقعا میشه انتظار داشت همه 70 میلیون ایرانی آدمها درست و نرمالی باشند؟!. و اگر چند نفر از اینکارها انجام دادند باید همه مردم ایران را متهم به فساد اخلاقی و عقده جنسی کرد ؟!..اگر در بین 10000 نفر ایرانی یک نفر بیمار جنسی وجود داشته باشه در جمعیت 70 میلیونی ایران میشه 7000 نفر که میشه با اینها هر روز چندتا مورد درباره تجاوز نوشت ..ولی واقعا بخاطر یک نفر باید 9999 دیگه زیر سوال برن؟!..در ضمن امیدوارم از این حرف من برداشت اشتباه نکنید ولی خود آدمها هم باید تا حدودی مواظب خودشون باشند..مثلا خود شما در لندن مسلما تنهایی به جاها و محلات بد نام و خلوت لندن نمیرید چون ممکنه هر اتفاقی بیفته .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zibabahadori - امرئکا - هوستن. دوست عزیز! نیازی به اسلحه نیست ..فقط کافیه یه کم احتیاط کنند .مسلما خود شما هم در آمریکا تنهایی سوار اتومبیل هر آدم غریبه نمیشد. یا تنهایی به جاهای خلوت و نا امن نمیرید ...
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

faryade demokrasi - هلند - آمستردام
دولت کثیف آخوندی دست به وحشیانه ترین و کثیف‌ترین نیرنگ و حقّه میزنند برای پیاده کردن خواستهای کثیف و ضد انسانیشون در مملکت
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
*پسر شجاع* آقای عزیز من اگر حتی در محله هایی از لندن که در آنجا زنان به تن فروشی مشغولند و امرار معاش میکنند, قدم بزنم هیچ خطری مرا تهدید نمیکند و این مطلب را دوستان ساکن در لندن بخوبی میدانند و اگر هم نروم این انتخاب خود من است نه به دلیل اینکه هر شخصی که در آن محل وارد شود او را به تختخواب میبرند و به او تجاوز میکنند, خیر چنین خبرهائی در سرزمین کفر و نامسلمانان وجود ندارد !!! عزیز من حرف من اینست که " گناه تخم چه باشد زمین چو قابل نیست ". فرهنگ و جامعۀ کنونی ایران بیمار, افسرده و پریشان احوال است و نمونه هایش نیز تجاوزهای گروهی به زنان, همسر کُشی, خیانت به همسر, کودک آزاری و کودک کُشی بوسیلۀ هولناک‌ترین خشونت‌ها, فروش فرزند و همسر به دلیل اعتیاد, اعدام های پی در پی در حضور کودکان, اخاذی و چاقو کشی در حضور دیگران و و و و . شما در هیچ کدام از کشورهای اروپائی با تمام بی در و پیکریش چنین جنایتها و خشونتهائی را مشاهده نمیکنید .کمی واقع نگر و حقیقت بین باشیم . به واقع دیگر از غرور و افتخار ایرانی چه مانده ! .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
برای ارسال کامنت متأسفانه من به مشکل برخوردم و پیامی مبنی بر دریافت کامنتِ من از طرف سایت به من فرستاده نشد بنابر این ممکن است دوستان کامنت مرا به تکرار مشاهده کنند چرا که من مجبور شدم کامنتم را مجددأ بفرستم تا پیام دریافت را از طرف سایت بگیرم . بنابر این اگر چنین شد من پیشاپیش از همگی پوزش میطلبم . متشکرم .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. 1)خانم فمینیست با عرض معذرت باید بگم که دیگه زمان عهد بوق نیست که مردم از وضع وشرایط همدیگه در کشورهای مختلف خبر نداشته باشند!. حالا تقریبا خیلیها بستگانی در کشورها دارند و یا در عصر و اینترنت و ماهواره دیگه نمیشه براحتی دروغ گفت ..من به شما اطمینان میدم که در شهری مثل لندن جاهای ناامن زیادی هست که اگه یک زن تنها در یک زمان خلوت آنجا بره معلوم نیست چه بلایی سرش بیاد ...شاید اطلاعات شما در این زمینه کافی نیست..من چند روز پیش اختراعات مبتکرانه و جالب در اروپا و آمریکا رو میدیدم ..چند تا اختراع خیلی جالب بود که در زمینه پیشگیری از تجاوز به زنها در اروپا و غرب بود!! ..
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. 2)امیدوارم باز هم برداشت سو نکنید ولی اینها واقعیت هست..البته اسپری فلفل که اکثر زنها درون کیفشان برای دفاع از خودشان دارند ولی 2 تا از اختراعات جالب بود یکی وسیله ای بود که زنها استفاده میکردند تا اگر مردی خواست به آنها تجاوز کند دچار جراحت و زخم میشد ..یا عروسکهایی به شکل یک مرد قوی و نیرومند بود که خانمها میتوانستد درون اتومبیل در صندلی کنار راننده بگذارند تا به نظر بیاد که خانم همراه با یک مرد داره رانندگی میکنه و در جاده ها کسی مزاحم آنها نشه !.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
*پسر شجاع* شما که در عهد جدید زندگی میکنید و براحتی وصلۀ دروغ را به دیگری بدون اینکه شناختی از او داشته باشید میچسبانید بفرمائید که در کدامین محلۀ لندن از بستگانِ شما مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و دچار زخم و خونریزی شده اند , لطفأ منبع آن را نیز مطرح کنید !! و یا به راستی اطلاعاتِ شما از من که بیش از 16 سال در این سرزمین زندگی میکنم در زمینۀ تجاوز و اسپری فلفل و محله های بدِ لندن بیشتر است !! شما اول خود را بشناسید و به خود اطمینان کنید چرا که من نیازی ندارم شما به من اطمینان دهید که در این سرزمین چه میگذرد ! در این سرزمین مردم اونقدر احساس امنیت میکنند که عریان بر سوار دوچرخه هایشان شده و در شهر میگردند ولی در ایران به حریم خصوصی شما حمله کرده دست و پای شما را میبندند و به ناموستان پیش رویتان تجاوز میکنند پس شما در ایران باید با خود همیشه نارنجک حمل کنید عوض اسپری فلفل ! متشکرم .
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. 1)خانم فمینیست .خیالتون راحت بستگان من آنقدر انسانها نرمال و پایبند اخلاق هستند که قدم محلات و جاهایی که برهنه یا با لباس به زنها تجاوز میکنند نگذارند ..در مورد آدمهای عریان فرمودید ما یک ضرب المثل در فارسی داریم ..آب که از سر گذشت چه یک وجب وچه 10 وجب ..اون آدمهای برهنه که مطابق با سلیقه شما داشتند در خیابانهای لندن گردش میکردند و مورد تحسین شما بودند ..براشون مهم نیست که کسی به آنها تجاوز کنه! ..واقعا با عرض معذرت حرفتون خیلی مسخره بود {آدمهایی بدون ترس از تجاوز برهنه در خیابان راه می رن!! ..لووول}..آخه کسی که در خیابان برهنه میشه براش که اینچیزها مهم نیست..لوول..در مورد تجاوز در ایران نوشته بودید همان طور که گفتم در ایران هم ممکن هست 1 درصد آدمهایی پیدا بشه که عقده جنسی داشته بشند ولی مطمن باشید اکثریت مردم ایران پایبند به اصول اخلاقی هستند ..تازه اون 1 درصد هم اگر مرتکب کارهایی مثل تجاوز بشن به سختی مجازات میشن ..
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. ببخشید یک چیزی یادم رفت ..واقعا شما 16 سال در لندن زندگی کردید .آنوقت تا بحال اخبار زیادی که در باره تجاوز در این شهر هست رو نشنیدید ؟!..واقعا عجیبه!!..حتی محلاتی هست که دختران را مثل برده خرید و فروش میکنند! ..شاید اگه قسمت شد اومدم یک لیست جالب از این محلات برای شما تهیه میکنم ..لوول
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. 3)خانم فمینسیت چون گفته بودید که براتون از منابع معتبر در این باره گزارش بدم برای همین من حالا یک سرچ کوتاه در مورد آمار تجاوز در انگلیس و آمریکا کردم . .به موارد جالب و البته وحشتناکی برخورد کردم به شما هم توصیه میکنم ..حتما شما هم در این باره در گوگل سرچ کنید ..قسمتهایی رو خلاصه اینجا می نویسم ..بر طبق آمار و گزارشات پلیس انگلستان در سال گذشته هر ۲۰ دقیقه به یک کودک در انگلیس و ولز تجاوز شده است...در سال ۱۰-۲۰۰۹ آمار تجاوز به کودکان با رشد هشت درصدی به بیش از ۲۳ هزار مورد معادل ۶۴ مورد در روز افزایش پیدا کرده است...یک چهارم تجاوزکنندگان زیر ۱۸ سال و یک چهارم قربانیان نیز زیر ۱۱ سال سن داشته اند.همچنین بر اساس آمارهایی که توسط NSPCC اعلام شده است حدود هزار نفر از قربانیان زیر چهار سال سن داشته اند...بیش از 90 درصد از سربازان زن در ارتش آمریکا مورد تجاوز قرار میگیرند..در کانادا و انگلیس 25 درصد زنان در زندگیشان مورد تجاوز قرار میگیرند..
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. 3)تازه ترین آمار منتشره از سوی وزارت کشور انگلیس نشان می دهد که روزانه بیش از ۳۰ زن در این کشور مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند ..بر اساس این گزارش در یک سال میلادی ۱۱ هزار و ۴۴۱ مورد تجاوز جنسی به زنان در این کشور ثبت شده است که نسبت به سال پیش بیش از ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد...
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران گفته بودی عهد بوق نیست پس چرا تو مخ ..تو 1400 سال پیش گیر کرده؟
جمعه 3 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.