طرز تهیه دسر تیرامیسو


طرز تهیه دسر تیرامیسو

مواد لازم

تخم مرغ تازه=4 عدد (زرده و سفیده جدا شده)
شکر=4 قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای=500 گرم
قهوه اسپرسو رقیق شده با آب و شیرین شده با شکر=یک فنجان قهوه خوری
بیسکویت= 340 گرم
شکلات تلخ رنده شده

طرز تهیه

زرده ها را همراه با شکر بزنید. سپس پنیر خامه ای را در آن بریزید. 2 تا از سفیده ها را برای اینکه مخلوط به آرامی سفت شود استفاده کنید. مخلوط را به هم بزنید. سپس فنجان قهوه تهیه شده را در یک کاسه بریزید و یک قاشق غذاخوری مشروب اضافه کنید ( اینجا می توانید مخلوط را مزه کنید برای اینکه مطمئین شوید همانی باشد که می خواهید). سپس بیسکویت ها را در قهوه بریزید سعی کنید قالب به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند مخلوط پنیر خامه ای را نگه دارد. آن را از مخلوط پر کنید و به مدت 2 ساعت در جای خنک نگه دارید، سپس شکلات رنده شده ای را که تهیه کرده اید روی آن بپاشید.

این مقدار مواد برای 6 تا 8 نفر کافی است.
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
تیرامیسو ؟پله جان تیرامیسو به چه معنیه؟!
دوشنبه 30 خرداد 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
من عاشق ترامیزو هستم.البته اگر با فهوه خوب آغشته بشه.این دسر ایتالیائی است وخیلی خوشمزه است.در ضمن درست کردن آن خیلی ساده است.
دوشنبه 30 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
پس Brandy or Rum که باید بخشی از مواد لازم باشه چی شد !! تیرامیسو یکی از خوشمزه ترین کیک‌ها و دسرهای ایتالیایی است که من خیلی دوسش دارم .
دوشنبه 30 خرداد 1390

shiva safapour - ایران - تهران
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند .عمده آدم‌ها. حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند....آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم هستند ' آدم‌های معتبر و با شخصیت و برای ما ارزشمند . کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می‌گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند و با ما هستند و و با ما زندگی می کنند ...اوقات خوبی داشته باشی عشق من ..ایران تهران
دوشنبه 30 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد-فانوس خوبم ، تیرامیسو یک دسر ایتالیایی است و تیرامیسو تقریبا به معنی منو سرحال بیار یا منو با نشاط کن .شاد و با نشاط باشید .
دوشنبه 30 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد. الهام جون - خوبی , خانومی سری به سایت * سرنوشت غم انگیز جوجه . اردک * بزن , ونام شقایق درتالار را ببین که نام کشور و شهر راچی نوشته . وزیر کامنت شقایق , کامنت کی هست. فدای تو .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

pariha - کویت - کویت
طرز تهیه تیرامیسو مختلفت هست دز ثانی بسکویتladyfingers مخصوص یا همون لطیفه خودمون در ایران و پنیر مخصوصی mascarpone یا جایگزین اون پنیر خامه ای هست چون تو ایران بسختی این پنیر پیدا میشه - اقلا مواد لازم درستش رو بنویسید برای دوستان ولی این دستور اصلا کامل نیست چون به خامه هم نیاز داره با این دستور هیچ شخص صفر کیلو متر ی در عالم شیرینی پزی نمیتونه درست کنه
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
من خیلی تیرامیسون دوست دارم , بخصوص با قهوه , چه شود , هفته ای. یکبار میخورم.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
pelle - سوئد - استکهلم سلام پله جان خوبی؟واقعا دست گلت درد نکنه بابت تایپ سوالی که ازت پرسیدم , چه جالب نمیدونستم , منم که عاشق کشور و مردمهای ایتالیام خیلی دوست دارم واسه یکبارم که شده به ایتالیا سفر کنم و این آرزو رو با خود به گور نبردم , درسته مهم دل خوشیه و مکان زیاد مهم نیست ولی دست خودم نیست عاشق ایتالیام میگم داداش پله جانم این دسر ایتالیایی عجب معنی با حالی داره واااااااااای خیلی خوشم اومد ..ممنون بابت پاسخ شما به سوالم . شما هم همیشه شادو سلامت باشید
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
homa-ir - المان - هامبورگ سلام هما جونم من نام شهر و کشوری که شقایق نوشته رو دیدم من منظور شما رو نفهمیدم یعنی چی وزیر کامنت ؟؟
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
الهام جون چطور متوجه نشدی که شقایق یکبار با نام کشور ایران - تهران . و یکبار نام کشور ایران - تهران و حالا نام کشور مجارستان - بوداپست . نوشته است . اشاره من زیر نام ایران ازاد - ایران - تهران فقط بدلیل توجه و. دقت شما بود که کردم . همین
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
* Fanoos* - ایران - شهمیرزاد. الهام جون - کامنت بالا دوبار نام کشور وشهر ایران - تهران چاپ شده . درسایت * سرنوشت غم انگیز جوجه اردک * نام wildpiony ( شقایق ). نام کشور مجارستان و شهر بوداپست نوشته قبلا نام کشور هند و شهر را. بمبئی و یا ایران - تهران مینویسد , جالب نیست ?
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.