میدان اصلی شهر ساری پس از نابودی تندیس آرش و اسبهای برنزی


عکسهایی از میدان اصلی شهر ساری
پس از نابودی تندیس آرش و اسبهای برنزی

Artosh - ایران - تهران
این تندیس ها خاریست در چشم آقایان. تف به شرفتون که ارزش رو در این مملکت ضد ارزش میدونید و ضد ارزش رو ارزش.
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

عرق سگی - ایران - تهران
اخه ادم میخواد بهشون چی بگه ...........؟
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
تف باین اجانب حاکم بر وطن عزیزمان . اخر چقدر فرهنگ ستیزی و تخریب های این چنینی کاری انجام نخواهد داد تنها اینها نیستند تاریخ نویسهای جهان همه را نوشتند و صد ها جای مختلف ثبت شده است.همانطوری که بعد از هزاروچهارسال عربده کشیدن نتوانستید ماهیت کثیف بیابان گردان سوسمار خور را عوض کنید. شما ما ها را با این کارهاتان وادار کردید که راجع به دشمنان وطنمان مطالعه کنیم وبفهمیم شما هم و ان صدر اسلامتان همه از یک کرباسید .من اعتقاد دارم دوده این کارها بیشتر از همه بچشم خودتان رفته و برای ابد دکان گدایی اخوند تخته خواهد شد.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
آرش ها و کاوه ها ما ایرونی ها هستیم که یه روز وطنمون رو از طاعون آخوند پاک می کنیم
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
طبق فرموده دادستان ساری، وجود مجسمه‌های اسب در میدان امام خمینی این شهر چیزی جز اهانت به نام اسب، نه ببخشید به نام امام(ره) نیست. حالا قرار شده یه تندیس از ملانصرالدین با خرش وسط میدون نصب بشه که با نام میدان هم تناسب داشته باشه!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
بابا چرت باور میکنید من یک هفته پیش اونجا بودم اصلا همچین چیری نبود اتفاقا اینجا من عکس دارم چرا تبلیقات منفی درست میکنید ضد دولت احمدی نجاد مرد سازندگی
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
درست در همین ساعت در حال گوش دادن حرف های این اقای وزیر نفت هستم که با انگلیسی صحبت کردن در کنفرانس اوپک ابروی هر چه وزیر و وکیل را برده و ضمنا باین تصویر ها هم نگاه میکنم. فقط میتوانم بگویم اینها برای ویرانی نام و نشان فرهنگ ما امده اند وهیچ وظیفه دیگری ندارند عجب بدبختی شده است این کشور ما از هر لحاظ
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

hemed - امریکا - سن دیگو
مجسمه ارش رو بدوزدید. ارش کمانگیرها رو بکشید.کمان ارش دست به دست خواهد چرخید. نابودی شما نزدیک هست. ایشالاه ه ه ه ه ه ه
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
تف به قبر هر چی اخوند ... دل پری از این سایت iranuk دارم که حرفهای دل ادم را یا اصلا نمینویسه و یا نقطه چین میذاره. فکر میکنه که تو ایران و یا کلا ایرانیها هیچکس اینجور حرفها رو بلد نیستند یا از این حرفها نمیزنن! ما که دستمان به این پفیوزها نمیرسه بذارید لااقل یه کم بهشون فحش بدیم دلمون خنک بشه.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

Taraneه - کانادا - کبک
بردن فروختنش، خیر ندیدها از هیچی نمیگذرند.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
اینو با موشک حوت به این روز انداختن؟ بعضی ها واسه این آرتیکل کامنت ندارن؟ دولت اسلامی ایران توان محو کردن بعضی نقاط دنیا رو داره یا فقط میتونه تندیس آرش کمانگیر رو محو کنه ؟ توهین به گور بابای امام راحل بود این تندیس؟ افتادن به جون تاریخ و هویت اصلی ایرانی، بشینم یه دل سیر گریه کنم
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
پس از خشک شدن دریاچه ارومیه ، رطوب گرفتگی مقبره کوروش ، تخریب آثار باستانی یزد ، خشک شدن تدریجی کارون و تبدیل شدنش به فاضلاب، محو شبانه اثر ملی بزرگترین نقاشی دیواری کشور و .. ، در یک حرکت دیگر ، تندیس آرش کمانگیر و شانزده اسب برنزی در میدان امام شهر ساری که در سال 1354 نصب شده و از آثار ملی و باستانی محسوب می شدند ، جمع آوری و نابود گشت . رییس شورای شهر ساری گفته است : بر اساس دستور دادستان وجود مجسمه های اسب در میدان امام ، چیزی جز اهانت به وی نیست و جمع آوری این مجموعه به شهرداری ابلاغ شد ... البته منظور اهانت به مقام و نجابت اسب است!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
اسلام و تمدن ایران دو عنصر متضاد. هر ایرانی که خود را مسلمان میداند/ غیر مستقیم از ایرانیت خود خارج میشود. اسلام ضد تمدن/ ضد شرف/ ضد بشریت و و ضد ایرانیت است. دینیست / آئینیست سر تا پا بر پایه جهالت/ باقیمانده سنت جنایتکاران و غارتگران که هنوز بدست احمقان کشور خودمان انسانهارا میکشند/ جنایت میکنند و غارت میکنند.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
درعمل به اعتقادات ما توهین وتجاوز نموده.توقع احترام درمورد محمد از ما دارند.مشتی اجنبی ودزد ومتجاوز با آئینی سراسر ازدوگانگی ودروغ بنام اسلام.احمقها !!! مجسمه ای بهتر وبزرگتر خواهیم ساخت واجسادکثیف دزدان مدینه را به دریا خواهیم ریخت.رستم وسهراب و آرش در دل ما نقش بسته.ونابود شدنی نیست.بیخودی آب در هاون نکوبید.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
تف به زات ناپاک و عربیتون.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Artosh -: مرسی عزیزجان که گل گفتید, پس تا بعد .
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

Royan - المان - المان
ما همه آرشیم , ما همه کاوه هستیم ما همه شاهنامه هستیم ما ایرانیم . بکنید , بدوزدید و بسوزانید و خراب کنید , ولی ما هستیم و شما نه شما رفتنی هستید امروز نه فردا .
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

gorgnama - ایران - تهران
چنین گفت فردوسی از حال اکنون ما/به یکباره دگرگون شد دین و ایین ما(اگه درست نوشته باشم؟!؟!)
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

omid_eaol - ایران - تهران
آخه ایران به آرش کمانگیر و فردوسی و .. ست دیگه. حالا اینها رو از بین می برند و بعدش ایران ایران می کنند آدم میمونه. بعدش هم میگن توریست باید بیاد. آخه بیاد مسجدهای جامع رو ببینه؟. شهریاری که نداند شب مردمانش, چگونه به صبح می رسد، گورکن گمنامیست که دل به دفن دانایی بسته است.(کوروش کبیر)
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
فکر می کنم نگران مقصد تیر آرش بودن! غافلن از اینکه مردم میلیون ها تیر واسه شون تیز کردن!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

عرصه سیمرغ - ایران - تهران
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن. منظورت آرش مجازی و کاوه مجازی هست !! آهای نفس کش مجازی ی ی ی ی ی ی ..........
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
آه باران باران شیشه ی پنجره را باران شست چه کسی یاد تو را از دل من خواهد شست!!! تندیس و بکنن و ببرن چه جوری میخوان از یاد و دل ما بیرونشون کنن؟؟؟!!!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

savadkoh_shahi65 - ایران - قائمشهر
واقعا جای تاسف داره. به جای اینکه بیاییم از تاریخ و اعتبار کشورمون بیشتر پرده برداری و استفاده کنیم کاری میکنیم که از ذهن مردم پاک بشه. ساری ، مشهد. و اما شهر بعدی کجاست ؟؟؟؟
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

آرمان-انگلیس-لندن - انگلیس - لندن
دوستان آرش و اسبهایش را برای هوا خوری بالای میله دار بردن درس ابرت برای جهانیان شود که بگویند ما به مجسمه هم رحم نمی کنیم
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ننگ بر اینها.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

sankari - فنلاند - هلسینکی
همین عمل ثابت میکند که این حکومت و مزدورانش ایرانی واقعی نیستند بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم هستند که برای نابودی کامل فرهنگ و تاریخ سراسر افتخار ایران کمر بسته اند همان کاری که اعراب در زمان جاهلیت بر علیه ایران انجام دادند.خامنه ای در هر سخنرانی که میکند دهها بار کلمه دشمن را بکار میبرد غافل از اینکه دشمن واقعی ایران خود او و مزدوران کاسه لیسش هستند.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
پس معلوم شد دزد مجسمه های برنزی میدانها چه کسانی بوده اند.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
من ناراحتِ این مجسمه ها نیستم ، . چون دوباره یه روز ساخته میشن ، حتی بهتر از پیش ، . من ناراحتِ این همه جوانِ آزادیخواه وطنم هستم ، که هر روز ، یا اسیرِ رژیم میشن ، یا جان خودشونو از دست میدن ، که ، دیگه نمیشه زنده شون کرد .
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

damahi - ایران - بنرعباس
خاک برسرآخوند آشغال وشپشو.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
بازهم بریم بگردیم ببینیم که مجسمه ها رو دزدیده بود؟ حالا که با پررویی تو روز روشن میان تخریب میکنن و میدزدن باز هم جای سوال بذاریم برای خودمون و نابغه های دوران؟!!!!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
اولین کار ما اینست که اسامی آشغالی عربی را از روی خودمان برداریم و در محکمترین قدم نام فرزندان خود را فارسی و غیر عربی بگذاریم.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

shahrokh_arak - ایران - اراک
دوستان من از یه دوست ساروی شنیدم که میگفت چون اسم این میدون قبلا اسب بوده و الان امام شده مردم فهمیم ساری برای ادرس دادن معمولا میگن میدان امام (اسب سابق)....که این بدجور کفر این ولایت مدارا رو در اورده. در کل با شنیدن این قضیه کلی خندیدم و به این فکر کردم اخه مگه مریضید اسم میدون و بی خودی عوض میکنید...این که دیگه اسمش هیچ ربطی به خانواده پهلوی نداشته
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برگشت به ایرانیت رشد چشمگیری دارد و این حرامیان تازی از ترس به این کارهای کثیف رو اوردند ولی دیگر دیر شده است.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
حکومتی که از چند مجسمه و یادگاری گذشتگان اینقدر واهمه دارد مشخصا خلاف و جفای بی حدی بر ملتش روا داشته و حتما از تکرار تاریخ بعد از خودش نیز واقف است !!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
حالا بجاش مجسمه خمینی را که سوار بر الاغ است و در حال موعظه درباره ازدواج با دختران شیرخوار است نصب کنید .اینها دیگه چطوری باید به مردم حالی کنند که برای نابودی ایران و ایرانی از عربستان آمده اند دقیقا کاری که ۱۴۰۰سال پیش کردند.
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
در داخل پارکVilla Borghese در شهر رم پایتخت ایتالیا مجسمه ای ازفردوسی شاعرحماسه سرای ایرانی نصب کرده اند ولی در کشور اشغالی ایران تازیزادگان در صدد هستند که نام و اجداد ایرانیان را از ریشه برکَنند . ننگ و نفرین بر این تازیان وحشی نژاد ! چرا مجسمه ای از محمد در حال مبارزه با عایشه را جایگزین این مجسمه نکردید ؟!
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
گوش آزاد - ایران - تهران.دوست من درود بر شما ،کامنتی که نوشتید واقعا جای تامل داره،البته من به کامنت شما زندانیان سیاسی (نخبگان سیاست این مملکت )را هم اضافه میکنم
پنج‌شنبه 26 خرداد 1390

اقتدار - دانمارک - هالته
jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ____ تو هنوز اسم ارباب خودتو نمی دونی زبون بسته آخر فامیلیش نژاد نه نجاد اگه یکم سواد داشتی ساندیس خور نمی شدی که, لول
جمعه 27 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
فقط گریه کردم ,,,,,,,,,,,,چون چیزی برایه گفتن ندارم,,,,,,,دیوانه ها ,,,
جمعه 27 خرداد 1390

kaveh irani - پارسیان - تهران
بازم میگم متاسفم. جعفر پلنگ از کپنهاک برای شما هم متاسفم چون اینها برای خراب کردن عقاید ما و تخریب آثار ابا اجدادی ما نیاز به 1هفته ندارن شب تا صبح تخریب میکنن.
جمعه 27 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
ای کوروکچلهای اسلامی شما افرین به رژیمتان بگوئید که با فقر حاکم بر ایران کیلو کیلو طلا برای گنبد امامان قاتل ایرانیان می فرستید ارش به شما ربطی ندارد زیراکه شما تخم و ترکه ی تازیان جنایتکار و متجاوز 1400 سال پیش هستید
جمعه 27 خرداد 1390

pesare_ironi69 - ایران - ایران
این میدون اصلی شهر ما نیست ولی اگه بدونید وقتی تندیس ارش رو برداشتن کسی نبود هیچ کسی خبر نداشت از ترس مردم نیمه های شب امدند و کمتر از دو ساعت کندند بردند...بعد ها شایعه شد که دزدیدند اما دروغه به دستور دادستانی احمق ساری ورداشتن...خدا میدونه باهاش چیکار کردند...میدون شهر ما حالا شده بیابون مث عکس بالا
شنبه 28 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.