جنتی: با نفرین سران سبز بازهم بحث تقلب را مطرح می‌کنند


جنتی: با نفرین سران سبز بازهم بحث تقلب
 را مطرح می‌کنند

امام جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به تیم احمدی‌نژاد گفت عده‌ای همانند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ دوباره می‌خواهند بحث تقلب را برای انتخابات آتی مجلس مطرح کنند.

در حالی که هنوز سایه انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بر سر حاکمیت است و معترضان خود را برای حضور در خیابان در دومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کنند، آیت‌الله جنتی با اشاره به رهبران جنبش سبز و نفرین آنها که «فتنه ۸۸ را به‌راه انداختند» گفت عده‌ای همانند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ دوباره می‌خواهند بحث تقلب را برای انتخابات آتی مجلس مطرح کنند.

به گزارش ایسنا، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه کسانی قصد دارند اعتماد مردم را سلب و اعتماد ضدانقلاب را جلب کنند، اضافه کرد که مردم «فتنه ۸۸» را خنثی کردند و اگر کسان دیگری هم بخواهند بحث تقلب در انتخابات آتی مجلس را مطرح کنند، با «مقاومت مردم» روبرو می‌شوند.

اشاره آقای جنتی به تیم احمدی‌نژاد یا همان «جریان انحرافی» است که بسیاری از اصول‌گرایان آنها را به تدارک دیدن تقلب برای انتخابات مجلس آتی متهم کرده‌اند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حوادث انتخابات جنجالی ریاست جمهوری که به ادعای آقای جنتی توسط مردم خنثی شد و بدون نام بردن از موسوی و کروبی گفت: «خدا ذلت این افرادی که شیرینی ۲۲ خرداد را به کام مردم تلخ کردند و فتنه ۸۸ راه انداختند، بیافزاید و آنها را نیامرزد. ذلت دنیا و آخرت نصیب این افراد شد، از چشم مردم افتادند و جز ضرر چیزی نصیب‌شان نشد.»

وی با بیان اینکه معترضان مدام از «مردم» سخن می‌گویند و «مردم» همان کسانی بودند که در نهم دی و ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند گفت «در آن زمان آنها دروغی گفتند، دیدند اثر نکرد، ولی باز هم به کارشان ادامه می‌دهند و می‌خواهند اعتماد منافقین، سلطنت‌طلبان و کمونیست‌ها را جلب کنند.»

نهم دی و ۲۲ بهمن حضور فرمایشی برخی از مردم در خیابان بود که پس از آن جمهوری اسلامی اعلام کرد «فتنه ۸۸» تمام شده و «مرده» است، اما در سال ۱۳۸۹ و به دنبال فراخوانی موسوی و کروبی، ده‌هزار نفر از مردم مجددا به خیابان آمدند.

جنتی در بخش دیگری از سخنانش و مطابق روال امامان جمعه به تمجید از آیت‌الله خامنه‌ای پرداخت و در این زمینه هم گفت: «از رهبر عزیزمان به خاطر بیانات عالی، ارزنده و گوهرباری که در روز ۱۴ خرداد ایراد فرمودند تشکر می‌کنم که همه‌ی فرمایشات ایشان درس دارد و جوابگوی بسیاری از سوالات، اشکالات و شبهات است.»

وی با اشاره به اینکه پس از آیت‌الله خمینی هیچ روشی تغییر نکرده و همان راه با قدرت بیشتری هم ادامه یافته است در خصوص آقای خامنه‌ای گفت: «بدون تعارف رهبری جا پای جای امام گذاشتند.»

احمد جنتی در پایان سخنانش بدون نام بردن از سوریه که این روزها مشغول سرکوب خشن مخالفان است به حوادث منطقه اشاره کرد و در این زمینه هم گفت: «دیکتاتور یمن فرار کرده و پیش دیکتاتور عربستان رفته و در آنجا مجمع دیکتاتورها تشکیل شده است. حال انشاءالله در عربستان حرکتی شود و لابد این دیکتاتورها راهی آمریکا می‌شوند.»

وی در مورد کمک به کشورهای منطقه هم افزود: «ما به فلسطین کمک‌های گوناگون کرده‌ایم و خواهیم کرد و کمک به هر جای دیگر هم که حرکت اسلامی و مردمی بوده، ادامه پیدا کرده است.»
sora.sefid - ایران - تهران
مردک خوابگرد پریشون زرد.
یکشنبه 22 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
نه غزه نه لبنان, جانم فدای ایران ! شاد و کاوه اتشین باشیم .
یکشنبه 22 خرداد 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
این جنتی هم................چی بگم؟بخاطر ایرانیان انگلستان هیچی نمیگم
یکشنبه 22 خرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
معرفی میگنم اقای احمد جنتی (نمیر کبیر ایران) . اصل جنتی در فیزیک : جنتی نه به وجود میاید ،نه از بین میرود، بلکه از این نماز جمعه به نماز جمعه دیگر میرود.
یکشنبه 22 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
«بدون تعارف رهبری جا پای جای امام گذاشتند.» فقط داشته باشید آخر حرفیه که جنتی زده بدون تعارف رهبری جا پای امام همینطور ری.... و داره ادامه میده !!!!!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند .. روبه صفتان زشت خو را نکشند...
یکشنبه 22 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
حقوقی که این دروغگوی عبا پوش و عمامه بسر برای گدومالی خونخوارمنه ای "خامنه ای " بهش میدن بغیر سهام کارخونه هاو شرکت ها و اجاره آپارتمان ها که داره بیشتر از در آمد چند تا دکتره و مهندسه درماه !!!... این بوته خار در میان طبیعت گل ها پرپرشده در ایران توسط انگلیس ها آب یاری شده و رشد کرده !!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
واقعا حیفه این ولد الزنا به مرگ طبیعی به درک واصل بشه... بگو بی شرف لواط باز اگه راست می گی که مردم با شما هستن چرا جرات نداری تا یه بقالی بری یه کاسه ماست بگیری عفریته
یکشنبه 22 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
حاجاقا یه سوال داشتم ازتون:این کمکهایی که فرمودید به ملتهای مسلمان مثل فلسطین کردین پلولشو از کجا آووردین؟ شماها که قبل از انقلاب واسه دوزار حاضر بودید هر کاری بکنید. اگر انقلاب نمیشد تو و امثال بیسوادهایی مثل تو الان محتاج نون شبتون بودید.
یکشنبه 22 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
maziyar-m - ایران - مازندران/ خیلی باحال گفتی. مرسی دوست عزیز.
یکشنبه 22 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
چون همون شب خودش هم معلوم نیست توسط چه پدرسوخته ای تقلبی درست شده,حال همه چیز را تقلب و بدل میداند,چون معلوم نیست این تخم عربهای آخوند از نط.فه چه حـ... ای درست شده اند .
یکشنبه 22 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
عجب حرفهای ددمنشینایی زده.
یکشنبه 22 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
آخر شیاف ضد یبوست ،چرا این دهن کثیف بو گندت را اینقدر باز میکنی. آن صدای گوش خراشت که مانند صدای موش است حال آدم را بهم میزند، قیافه ات که انسان را از زندگی سیر میکند. تقصیر این نوح از خدا بیخبر بود که تور قاطی خر و گاوهاش سوار کشتی اش کرد. وای خدا من چقدر از این جن تی نفرت دارم.
یکشنبه 22 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
تعجب من از اینست که مستمعین این لاشخور ها چه قدر بد بخت هستند. که برای چندرقاز باید مزخرفات ابله ملایانی بی آبرو و بیسواد و مرده خور ها را بار ها و بار ها بشنوند و بوی مشمِز کنند وجود کثیف آنها را تحمل نمایند. به امید روز بزرگ و بیاد ماندنی آخوند کشی و دفن دین غارت و جنایت و تجاوز عربی در ایران. الدنگ گدا علی بدونه همین روزها سر نگونه.
دوشنبه 23 خرداد 1390

آرش کمانگیر3 - ایران - تهران
دوست عزیز maziyar-m می دانی پدر جنتی به جنتی گفته همسن وسالات شدن نفت بشکه ای 120دلار تو هنوز زنده ای که چه بشود
دوشنبه 23 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
من نمیدونم این مردم که اینها میگن کی هستن , اینها به پاچه خارها و دستمال بدستهای رژیم میگن مردم.
دوشنبه 23 خرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
حالا من مرده جنتی زنده : اگه عمر حضرت نوح رو نزد
دوشنبه 23 خرداد 1390

miss dorna - امارات متحده عربی - دبی
این چی میگه?
دوشنبه 23 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
جنسش خوب نبوده اراجیف مثل همیشه میگه ضمنا اثرات درس بشکه تاثیر گذاره
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.