پاکستان:از احمدی نژاد سند حرف هایش راخواهیم خواست


پاکستان : از احمدی نژاد سند حرف هایش را خواهیم خواست

در پی اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد درباره قصد آمریکا برای خرابکاری در تاسیسات هسته ای پاکستان در کنفرانس خبری روز سه شنبه ، پاکستان اعلام کرد که به زودی با مقامات ایران تماس خواهد گرفت تا اسناد ادعای خود را به آنها ارایه دهند.

به گزارش
عصر ایران به نقل از  "دنیوز" ،‌ یک مقام امنیتی بلند پایه پاکستان با اشاره به این موضوع افزود که اسلام آباد از مقامات ایرانی خواهد خواست تا جزییات ادعاهای خود درباره قصد آمریکا برای ایجاد خرابکاری در تاسیسات هسته ای پاکستان را به این کشور ارایه دهند.

این منبع پاکستانی با اشاره به بی اعتمادی موجود در روابط پاکستان و آمریکا گفت : آمریکا تا کنون بارها تضمین داده که نگران امنیت تاسیسات هسته ای ماست اما مقامات پاکستانی به آمریکا اعتماد ندارند ما می دانیم که آنها اینجا نیستند تا زمین ما را در اشغال خود داشته باشند بلکه هدف آنها تاسیسات هسته ای ماست".

این منبع پاکستانی افزوده است :‌"‌ با وجودی که امنیت تاسیسات هسته ای پاکستان در سطح بالایی است و ساختار فرماندهی و کنترل آن یکی از بهترین ها در جهان است ، اما این ( خرابکاری در تاسیسات هسته ای پاکستان ) موضوعی مرتبط با امنیت ملی است که قابل مسامحه نیست .

این منبع اطلاعاتی پاکستانی افزوده است جان کری رییس کمیه سیاست خارجی مجلس سنای آمریکا که اخیرا از پاکستان دیدار کرد به مقامات پاکستانی گفته است که حاضر است با خون خود امضا کند که آمریکا به دنبال دست یابی به زرادخانه هسته ای پاکستان نیست.

محمود احمدی نژاد در کنفرانس خبری روز سه شنبه خود با هشدار به دولت پاکستان اعلام کرد که آمریکا قصد دارد در تاسیسات هسته ای این کشور خرابکاری کند.

وی در این کنفرانس گفته بود :‌"‌ ما اطلاعات موثقی داریم که آمریکایی ها به منظور کنترل پاکستان و تضعیف دولت و ملت این کشور قصد خرابکاری در تاسیسات هسته ای پاکستان را دارند.

رییس جمهوری اسلامی ایران به جزییات بیشتری در این باره اشاره نکرد و نیز نگفت که این اطلاعات را از چه منابعی دریافت کرده است.

امنیت تاسیسات هسته ای پاکستان همواره یکی از دغدغه های جدی کشورهای غربی به ویژه آمریکا بوده است و واشنگتن نگرانی خود از احتمال افتادن کنترل تاسیسات هسته ای پاکستان به دست گروه های افراطی اسلامگرا یا تروریست های القاعده و طالبان را پنهان نکرده است.

روابط اسلام آباد و واشنگتن در ماه گذشته و پس از ترور اسامه بن لادن سرکرده گروه تروریستی القاعده در پاکستان به دست نیروهای ویژه آمریکایی رو به تیرگی رفت .

ناظران بر این باورند که عملیات یکجانبه آمریکا در خاک پاکستان عمق بی اعتمادی آمریکا به مقامات سیاسی و اطلاعاتی پاکستان را نشان داد.

آمریکا از اینکه پاکستان به مدت بیش از 5 سال مامن رهبر تحت تعقیب القاعده بوده است به شدت عصبانی است و از مقامات پاکستانی خواسته است تا درباره احتمال همکاری برخی مقامات این کشور با بن لادن تحقیق کنند.

khosh bavar - ایران - یزد
منبع خبری این اطلاعات بسیار محرمانه حتما از طریق جن پاکسانی که دشمن سرسخت هست جن هندی بدست امده !
جمعه 20 خرداد 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
سندش پیش سندهای ارا مردمه پاکستانیهای عزیز هر وقت ا.ن به ما سند نشون داد به شما هم میده زنبیل بزارین تو صف نوبتتون که شد دو تا دو تا نشونتون میده!!!
جمعه 20 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
فقط از این جهت از محمود خوشم میاد که خودش سند خوبی شد تا چهره واقعی اسلام و بخصوص جمهوری اسلامی رو بشه و تا ابد تو تاریخ موندگار بشه تا بچه های ما ببینن که اسلام چه به روز این سرزمین پاک آورده. محمودی آی لاو یو!
جمعه 20 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. می‌خواستم از مقامات پاکستانی‌ بخوام که اینو به بزرگی‌ ملت ایران ببخشند.چون این و رهبرش بدون فکر از این شکر‌ها زیاد میخورند.به قول دوست عزیز Khosh Bavarشاد و ضدّ شکر باشیم. آمریکا لوس آنجلس.
جمعه 20 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
این پاکستانیها هم گویا مموتی را نمیشناسند!!! بابا رییس جمهور ایران با جنها و ارواح و امام زمان نشست و برخواست داره از همه چی خبر داره!!! جون ننه اش راست میگه.....
جمعه 20 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. قسمت ۱. همین الان دوباره این ایمیل برام اومد،حیفم آمد اونو با کسانی‌ که دریافت نکردند شریک نشم. وقتی مروجین دینی به سرزمین ما آمدند ,در دست شان کتاب مقدس داشتند و ما. در دست زمین هایمان را داشتیم.پنجاه سال بعد , ما در دست کتاب های مقدس. داشتیم و آنها در دست زمین هایما را داشتند. ” جومو کیانتا”. روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبیعى دو جنس حساسیت دارد ,اما از کنار. فقر و فلاکت مى گذرد. “سوزان ارتس”. قسمت هایى از انجیل را که من نمى فهمم ناراحتم نمى کنند ,قسمت هایى از آن. را که مى فهمم معذبم مى کنند. “مارک تواین”. به من بگو قبل از تولد کجا بوده ای تا به تو بگویم پس از مرگ کجا خواهی رفت. “نیچه”. شاد و آگاه باشیم. آمریکا لوس آنجلس.
جمعه 20 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. قسمت ۲. همین الان دوباره این ایمیل برام اومد،حیفم آمد اونو با کسانی‌ که دریافت نکردند شریک نشم. شاد و آگاه باشیم. دین مردم را متقاعد کرده که : مردی نامرئی در آسمانها زندگی می کند که. تمام رفتارهای تو را زیر نظر دارد , لحظه به لحظه آن را.و این مرد نامرئی. لیستی دارد از تمام کارهایی که تو نباید آنها را انجام دهی ,و اگر یکی از. این کارها را انجام دهی ,او تو را به جایی می فرستد که پر از آتش و دود و. سوختنو شکنجه شدن و ناراحتی است و باید تا ابد در آنجا زندگی کنی ,رنج. بکشی , بسوزی و فریاد و ناله کنی ولی او تو را دوست دارد… !. ” جورج کارلین”. یکی از بزرگترین تراژدی های بشریت این است که اخلاقیات بوسیله دین دزدیده شده است. ” آرتور سی کلارک”. آنجا که علم پایان می یابد , دین آغاز میگردد . ” بنجامین دیزرائیلی”. دین ,افساری است که به گردن تان می اندازند ,تا خوب سواری دهید ,و هرگز. پیاده نمی شوند ,باشد که رستگار شوید…. “کائوچیو”. اولین روحانی جهان ، اولین شیادی بود که به اولین ابله رسید. “ولتر”. آمریکا لوس آنجلس.
جمعه 20 خرداد 1390

asal.bano - انگلستان - انگلستان
بغل عکسش هم اسمش را زده, چه خوبه این عکس
جمعه 20 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
به امید روزی که نه حکومت اخوندی وجود داشته باشه نه امریکا
جمعه 20 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
حالا سوایه دیدگاهای مشترک ما ایرانیا, امریکا طبق چه اصولی مثلا" در پاکستان شبانه در داخل خاک این کشور عملیات نظامی بدون اطلاع قبلی به دولت انجام میده , حالا عکس العمل چیه اگه کشوری همین عملیات رو در داخل مرز امریکا اجرا کنه? چون کشور بزرگتریه و ارتش مدرنتری داره اجازه هر تصمیم گیری در باره هر کشوری رو داره? و هیچ کشوری اجازه نداره رسما" صحبتی بکنه راجع به امریکا .! در زمان هیتلر اینها نیروهاشون رو یکی کردن در برابر المان و خب گیریم دنیا رو هم ایشون نجات دادند OK دستشون درد نکنه البته این "نجات" شامل خودشون هم شد دیگه. و المان و هیتلر و جنگ جهانی تموم شد رفت. فقط امریکا قیم تمام دنیا مونده مثل اینه که اینا مالک کره زمینن و همه دیگه مهمون امریکان. امریکا اجازه میده کشوری ابراز وجود بکنه یا نه. این حق رو از کجا اوردن که ژاندارم دنیا باشن?
جمعه 20 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
hamrah-sabz عزیز و گرامی, با سپاس فراوان از بابت این ایمیل خوب و پرغنی تان, پس شاد و باهم باشیم ! درضمن کامنت اولیم بدجوری نوشتم که مقصرش فرزندم بود که حواسمو پرت کرد, پس درستش اینطور میباشد : منبع خبری این اطلاعات بسیار محرمانه حتما از طریق جن پاکستانی که دشمن سرسخت جن هندی هست میباشد ! .
جمعه 20 خرداد 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
این پاکستانیهای بیچاره نمیدانند که رییس جلمبور منفور ملت ایران این اطلاعات را از طریق جن بدست میاورد و نمیتوان برای آن سندی ارائه داد چون از قدیم گفته اند دروغ حناق نیست که گلوی گوینده آنرا بفشارد! در طول تاریخ هر جا اسلامی حاکم شده فرهنگ دروغگویی, چاپلوسی, رمالی و جادوگری و هر نوع فساد و جنایت که تصور آنرا بکنید رواج پیدا کرده چون اسلام همواره در طول تاریخ در تضاد با علم و مدرنیته و مدنیت بوده است.
شنبه 21 خرداد 1390

Mahdi_tala - انگلیس - لندن
حالا یه شوخی کرد این الدنگ........
شنبه 21 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
کی گفته اوس محمود واسه حرفاش باید مدرک هم داشته باشه ؟!
شنبه 21 خرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس لااقل یک جمله هم از خودت میگفتی.در ضمن یک مرد نامرئی توی اسمانهاست که انسانها را زیر نظر دارد اینو شما نوشتی.دوست دارم بگوئی چه کسی فهمید او جسم فزیکی دارد?و چه کسی فهمید او مرد است?در اخر اگر هیچ دین و ائینی نداری حد اقل وجود خداوند را بپذیر.اینکه میگن خدا میسوزونه.اتش میزنه.شکنجه میکنه ساخته مذاهب و افکار تعدادیست که با این چیزها میخواستند مردم بترسند و کار بدنکنند.ما که انسانیم دلمان نمیاد کسی را بسوزانیم.حال خداوند که مهربانی و بخشندگی بی نهایت دارد چطور ممکن است چنین ظالمانه مخلوق خودش را زجر بدهد.
شنبه 21 خرداد 1390

Kavkaz - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. ممنون خیلی خوب بود.
شنبه 21 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود. خوش باور khosh bavarعزیز،به قول این زبان نفهم ها:You're welcome. من همیشه از کامنتهای شما لذّت می‌برم و سعی‌ می‌کنم هر وقت کامنت میذارم در آخر یادی هم از شما به نمایم.شاد و با هم هستیم(تا کور شود هر آنکه شادی را دشمن است). آمریکا لوس آنجلس.
شنبه 21 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
غلط نکنم نوک دماغش رو یکی از اون جن ها گاز گرفته ,,,,,,,,,,,قیافه رو بزمجه سویس
شنبه 21 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
hamrah-sabz عزیز و گرامی, شما مثل همیشه بمن خیلی لطف دارید ولی چون اسم زیبای کاربری شما " همراه سبز " هست که بسیار بجا و پرمعنی هم هست, ولی گاهی اوقات من از دید سیاسی ضعیفم از موضعگری جنبش سبز اعتقاد میکنم که امیدوارم و بلکه اینرا از شما یقیین دارم که من دلخور نمیشوید و چه زیباست که باهم و درکنار هم از همدیگر انتقاد میکنیم ولی انرا " شخصی " نمیدانیم و باهم دوست و هموطن همدیگر هم هستیم, پس شاد و ایراندوست باشیم .!
شنبه 21 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. خوش باورkhosh bavar هموطن‌ عزیزم،من قبلان هم عرض کردم یکی‌ از نقاط ضعف اکثر ایرانیان،مخصوصا تحصیلکرده این است که مفهوم انتقاد را نمیشناسند و دلیل آنهم این است که ریشه تاریخی‌ دارد و حتا بصورت علمی‌ نیز زمان زیادی نیست که جز دروس دانشگاهی ما شده(البته کمی‌ قبل از انقلاب و حالا را خبر ندارم).هیچ چیز زیباتر از نقد برای آگاهی‌ بیشتر برای من وجود ندارد.البته بدور از کینه و به قول معروف کنف کردن.مطمئن باشید نه تنها ناراحت نمیشوم بلکه سپاسگزارم از اینکه وقت عزیزتان را صرف خواندن کامنت من یا ما می‌کنید و بر آن نقد می‌نویسید.به قول دوست عزیز یزدی خوش باور،ایرانی‌،ایراندوست،نقد پذیر و شاد باشیم.با احترام. آمریکا لوس آنجلس.
یکشنبه 22 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
با درود بیکران بر شما دوست ارجمندم hamrah-sabz , که حرف دل مرا زدید که واقعا فقط دوست خوب از دوستش انتقاد صحیح را میکند و انهم بدون ترس و ایرانی بازی در اوردن = تعارف ! پس عزیزجان باهم شاد و انتقادگر هم باشیم !
یکشنبه 22 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
دوست گرامی‌،DKDK.Denmark. با درود. ممنون که بر کامنت من نقد گذاشتید.اولا از کجا میدانید من دین ندارم؟من هرگز انسانی‌ را بی‌ دین ندیده ام،منتهی تعریف دین بسیار شنیده ام.دوما تمام این نقل قول نشان از نظرات من دارد،و آن این است که باید همه چیز را ببینیم،بخوانیم،و فکر کنیم ،و بعد برداشت کنیم و احتمالاً اعتقاد پیدا کنیم و در نهایت آنرا برای خودمان نگهداری کنیم.من نظر شما را راجع به خدا خواندم و از شما ممنونم که آنرا با من در میان گذاشتید.شاید من به مهربانی خداوند بیشتر از شما ایمان داشته باشم چون با تمام وجود آنرا توی زندگی‌ دیده و حس کرده‌ام ولی‌ باز اون باعث نمی‌شود که دریچه چشمم را ببندم و بیک نقطه متمرکز شوم. در ضمن تا آنجایی که من چه در ایران و چه در کشور‌های دیگر شنیده‌ام خداوند را مرد می‌نامند و این صرفاً این نیست که او مثل من و شماست.به نظر شما احترام میذارم ولی‌ دلیل بر باور آن نیست.از وقت و محبت شما ممنونم.شاد و تندرست باشید. آمریکا لوس آنجلس.
یکشنبه 22 خرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
hamrah-sabz:دوست عزیز واقعا این ایمیل را باید با طلا نوشت ولی‌ متاسفانه کمتر کسی‌ به این مطلب گوش میده.ممنون و روز و روزگار بر شما خوش
دوشنبه 23 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.