به احمدی‌نژاد گفتم چگونه خیابانتان را به اسم کسی گذاشته‌اید که تکفیرتان می‌کند؟


به احمدی‌نژاد گفتم
چگونه خیابانتان را به اسم کسی گذاشته‌اید که تکفیرتان می‌کند؟

شیخ محمد علاء الدین ماضى أبو العزائم، یکی از اعضای هیات مصری که اخیرا به ایران آمده، اخیرا در گفتگویی که نشریه "الیوم السابع" آن را منتشر کرده، اظهار کرده، به احمدی نژاد گفتم چگونه خیابانتان را به اسم کسی گذاشته اید که شیعه را تکفیر می کند؟

به گزارش  آینده، وی که در سالهای 97، 2006 و 2007 هم سفرهایی به ایران داشته، ضمن ابراز خوشوقتی از سفر به ایران مدعی قصد ایران برای تغییر نام خیابان خالد اسلامبولی شده و افزوده: به احمدی نژاد گفتم  خالد اسلامبولی عضو گروه هایی است که شیعه و صوفیه را تکفیر می کنند، با این وصف شما چگونه خیابان بزرگی را به اسم کسی گذاشته اید که تکفیرتان می کند؟

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مهم نیست خالد اسلامبولی چه اعتقاداتی داره, مهم اینه که آدم کشته.
جمعه 20 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
دلیلش اینه که شیعه خودش سراپا جوکه و دلقک بازی. بعنوان مثال شیعه برداشته علی رو که به فساد معروف بوده تا جاییکه فسادش هم در تاریخ عربستان و هم در تاریخ کشورهای عربی دیگه مثل مصر اومده، کرده برای خودش سرور. حتا در تاریخ ایران هم می خونیم که مردم شیراز و اصفهان مکرر برای شکایت از خلیفه آنزمان میرن پیش جناب علی علیه سلام عادل (!) که می بینن علی خودش بدتر از خلیفه است و همین فساد و ظلم علی بوده که نهایتا باعث سرنگونی خلفای عباسی در ایران میشه
جمعه 20 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
این در ذات فرهنگ ایرانیست که به متجاوزین فرهنگ, هنر و مرامش سر تعظیم فرود اورند, از قتل عام مردم زرتشی ایران بگیر که به ضرب شمشیر مسلمان شدند و تا این قاتل معلون امروزی ! واقعیت تلخ است ! عوض شروع کردن به کامنتهای اتشین, مذهبی و تعصبیتان, یک نگاه به ان زمان بکنید که اعراب به ایران تجاوز کرد و از مردم ایران هم خواستار ستودنش هم شد ! بعضی مردم از کشف حجاب رضاشاه گریه ها میکنند, اما از مردم ایران که زرتشتی بودند که پذیرش دین اسلام انان از طریق جبر و جنایت انجام شد , گله و شکایتی ندارند, پس نتیجه میگیریم و شاهد انهم هستیم که زیر پوشش " ترویج دین اسلام " اجازه استفاده از هر اسلحه و وسیله ای را داریم !
جمعه 20 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
اینها که این چیزها حالیشون نیست.اگر حالیشون بود میرفتند برای قاتلین اجدادشون سینه زنی و نوحه خوانی راه بیاندازند・?!!! اینکه فقط تکفیرشون کرده.
جمعه 20 خرداد 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
شیخ عزیز ما 30 ساله که خارش گرفتیم هر کس بهتر پدرمونو در میاره رهبرش میکنیم و مثل سگ دورش موس موس میکنیم تا حالا هم اموراتمون گذشته !!!
جمعه 20 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با دپرود،. این جماعت کدام کارشان از روی عقل بوده که این یکی‌ باشد.اینها یک مشت انسان نما هایی هستند که نه ایرانی‌،نه ایران و نه حتا اسلام برایشان مهم است. آمریکا لوس آنجلس.
جمعه 20 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
جمهوری اسلامی طرفدار و عاشق ترویستها ست، همین روزاست که خیابان به اسم بن لادن هم نامگذاری کنند،هر چند که بن لادن تروریست هم حکومت اسلامی را قبول نداشت و آخوندا را داخل آدم حساب نمیکرد.
جمعه 20 خرداد 1390

huka - نیوزلند - ولینگتون
کلا سیاست جمهوری اسلامی سیاست لجبازی است مثلا نمونه ای دیگر از این مثال خیابان کنار سفارت انگلیس در تهران را دولت به نام (( بابی ساندز)) گذاشته است تا مثلا به انگلیس بگوید ما اسم دشمن دولت شما را می گذاریم روی خیابانمان چه قدر مضحک فرض کنید انگلیسی ها هم بروند اسم خیابان کنار سفارت ایران را بگذارند خیابان((مسعود رجوی))
جمعه 20 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
چون اقایان سر از انجای خ..ر در نمیاورند. ولی ادعایشان همه چیز و همه جا را از هم میدرد!!!
جمعه 20 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
اگر مموتی یک کار خوب تو عمرش کرده باشه , همین نامگذاری برای تکفیر کننده دبن شنگول ومنگول وخرافی ومزخرف و جن و اجنه وچاه حماقت جمکران وامامزاده بیژن ومنیژه است.عبادتگاه کهریک هم گل سرسبد این مذهب شنگول ومنگول است.
جمعه 20 خرداد 1390

dook - امارات - دبی
این هم نوعی خایه مالیست.منظورش اینه که ما با شماییم ومقداری از این پولهای باد اورده به ما گدا گشنه های مصری بدین.
جمعه 20 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
قدیمی ها میگفتند پول بده تو محراب ....اخوند ....ار (با عرض معذرت از همه دوستان)
جمعه 20 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
برو بابا همین قدر که تا اونجای شما عرب ها میسوزه بسته خب اگه میخوای اسم ترو بزاریم اره؟؟؟ مردک بی عقل اول مگه رئیس جمهور اسم گذاشته تو جهان جایی هست به اسم ستاد انتخاب اسم خیابان در شهداری ها هستن
جمعه 20 خرداد 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
بلاهت اسلامی بی انتهاست! نگاه کنید اگر جوامع مدرن هم میخواستند همین کارهای احمقانه اسلامیون حاکم بر ایران را بکنند دنیا به چه وضعی می افتاد. اصولا حکومتهای مذهبی و توتالیتر برای بقا علاوه بر فریب و جنایت نیاز به خلق سمبلهایی دارند که نشان دهنده مبارزه خیالی آنها بر علیه دنیای آزاد باشد. نامگذاری خیابانها به اسم مخالفین دشمنان خیالی یا واقعی آنها یکی از همین کارهای بچه گانه است. علاوه بر اینها از این عرب زادگان بی وطن نباید انتظار حس وطن دوستی و وطن پرستی داشت. اسلامیون جهان وطن هستند و اصولا اول دین را قبول دارند و آخر هم دین را.
شنبه 21 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
karaji - سوئد - گتنبرگ) قدیمیا چی می گفتن؟
شنبه 21 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. ehsan_2nd_time - یوکی - لندن...من کنت مولاه فهذا علی مولاه...این گفنه نبی اکرمه
شنبه 21 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
dook - امارات - دبی دوست عزیز واژههای; دستمال بدست,دستمال یزدی,دستمال ابریشم, چاپلوسی,خودشیرینی,ساندیسخور,بادمجان دورقابچین,مگس گردشیرینی,نان به وقت روز بخور,خودفروش,آخوند مسلک وغیرو هم وجود دارند.این واژه ...مالی در جمع بزرگی مثل اینجا درست نبود.فحش هم حد ومرز دارد.امید که ازمن دلخور نشوی.زیر سبیلی ردش کن.موفق باشی.
شنبه 21 خرداد 1390

gogoli - ایران - تهران
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن .. احترام خودتو نگهدار. .. بجای بکار بردن اصطلاحاتی که لایق خودته، برو کمی کتاب بخون. با اسم مستعار از ... اون سر دنیا، شیرمردی مثل "علی" رو که دوست و دشمن اونو به جوانمردی و دلاوری و عدالت میشناسن به فحش بستی؟ واقعا که خیلی مردی! فقط نمیدونم چرا سیبیلات معلوم نیست! نکنه هوا زیادی تاریکه؟! .. یادت باشه تو اگه عرضه بحث "سیاسی" نداری و بجاش فقط فحش میدی، گناه اسلام و تشیع نیست. .
شنبه 21 خرداد 1390

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
اشتباهات حکومت ما که صرفا ناشی از عدم آگاهی دیپلوماتیک ونبود افراد با صلاحیت سر کار سیاست بین المللی کشور را به اینجا کشانید.یاسر عرفات دزد وشارلاتان که پول ها واعانات کشورهای جهلن را به مردم فلسطین را بین خودش وزنش ویارانش تقسیم میکرده وچاپیدن ایرانیان اول انقلاب .چاوچسکو جنیاتکار رئیس جمهور رومانی وخاندانش.و و و و و و و ودیدار ایشان از ایران در حالیکه طناب دار در کشورش در انتظارش بود .این بی صلاحیت مسئولان تا امروز بطور بدتر ادامه دارد .تضادها وتناقضات ونفاق ها وپشت پرده مذاکرات با اسرائیل وآمریکا وشعار دادن ضد این ها ،وچه بگم.ما ملت آگاه وبا غیرت را مانند گوساله ای دنبال خودشان کشاندند . ما را چند دسته کردند ، وحالا ساکتیم؟این سکوت ویران گر است.33 سال سیاهپوشی وزندگی بمیل خودشان ،تحریم دشمن تراشی،انزوا .آیا این حق مردم بوده؟همه میگویند :خلایق هر چه لایق.من نظرم این نیست .
شنبه 21 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود. خوش باورkhosh bavar عزیز درست فرمودید.در تائید شما ،نگاهی‌ به اسامی بیاندازید به بینید چطور از نام‌های بزرگترین دشمنان ایران استفاده کرده و بچه‌های خود را بنام آنها می‌خوانیم :اسکندر،چنگیز،تیمور و..... به قول شما شاد و ایرانی‌ باشیم.
شنبه 21 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
sandis-iran - ایران - چابهار طرفدار دکتررررررر مموتی هستی که ناراحت شدی?!!! وقتی مموتی همراه رهبرش تو فاضلاب مدفون شدند بیشتر ناراحت میشی. مرگ بر همشون
شنبه 21 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
hamrah-sabz -: بر شما هم درود دوست گرامی !
شنبه 21 خرداد 1390

saeed1 - کانادا - تورونتو
huka - نیوزلند - ولینگتون. اولا که تمام دنیا برای "بابی ساندز" احترام قایل هستند و نامگذاری خیابانی به اسم او خیلی هم خوب بوده است. حالا چرندگویی این مصری هم معلوم میشود. بابی ساندز هم مسیحی بود ولی دلیل نمیشود مبارزه شجاعانه او بخاطر اختلاف دینی نادیده گرفته شود. خالد اسلامبولی هم همینطور. این مصری میخواد دو به هم زنی بکند.
شنبه 21 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
saeed1 - کانادا - تورونتو . ننگ بر تو که طرفدار یک قاتل کثافت و تروریست اسلامی//خالد اسلامبولی هستی////مقایسه ی بابی ساندز با خالد سوسمار زاده تخم و ترکه ی قاتلان صدر اسلام/رو که نیست سنگ پای قزوین
یکشنبه 22 خرداد 1390

mersede - انگلستان - منچستر
این آقا تاریخ حالیش نبوده حرف زده اسم این خیابان قبل از زمان احمدی نژآد بوده و تا آنجایی که یادمه در زمان هاشمی رفسنجانی اسم این خیابان به این نام گذاشته شد
یکشنبه 22 خرداد 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس .. چطوری عزیزکم؟! از "حاج زنبور عسل" چه خبر؟! . . .
یکشنبه 22 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.