شایعه ازدواج شریفی نیا و رز رضوی؟


شایعه ازدواج شریفی نیا و رز رضوی؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  : 

طی روزهای اخیر، برخی منابع و رسانهای "زرد" و جنجالی، خبری از ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی بازیگر تازه کار و "تقریباً گمنام" سینما و تلویزیون خبر داده اند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، این منابع با ادعای این که "رز رضوی و شریفی نیا" با یکدیگر ازدواج کرده و اولین سفر خود را به عربستان رفته اند" افزوده اند: این دو بازیگر، که در سریال های ملکوت و مختارنامه و فیلم سینمایی اخراجی های 3 با یکدیگر همبازی بوده اند، جزء مسافران ویژه سفر حج هستند.

رز رضوی که در سریال "ملکوت" ، نخستین بازی خود را ایفا کرده، در این سریال در نقش نوه ی محمدرضا شریفی نیا بازی کرده است.

این رسانه ها با استناد به همین ادعا، چرایی عمده شدن یکباره ی رز رضوی و سفر اخیر او به عربستان به همراه شریفی نیا را از نتایج ازدواج این دو خوانده اند.



این منابع "زرد" در پایان مدعی شده اند "شریفی نیا از آزیتا حاجیان، جدا شده است"
شایان ذکر است، این خبر در حال حاضر در صدر اخبار رسانه های "زرد" قرار دارد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، این خبر هنوز از سوی شریفی نیا یا رز رضوی تایید یا تکذیب نشده است. 
neda2oo7 - ایران - شیراز
خب آدم معروفا همیشه سوژه نشریات زرد و قرمز و سفیدن ..هه هه . خب گیرم که رز خانوم رو گرفته باشه لزومی نمی بینه واسه کسی توضیح بده . اگه نگرفته باشه هم باز ترجیح میده به اینجور نشریات محل سگ (ببخشید) نذاره.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
پیــوند پــدر بزرگ و نــــوه..!!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

YAS ABI - بلژ - برسل
امیدوارم سفر حج اثر مثبت رو هر دو بگذارد. و بعداز این چهره ای محجوب و البته رفتار ی مطلوب ببینیم.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
رز رضوی متولد۱۳۶۱ سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست . شریفی نیا متولد ۱۳۳۴ یعنی ۲۷ سال از او بزرگتر است . او با دوست و همسن دخترش ازدواج کرده .در تمام فیلمهایش آدم احساس میکند شریفی نیا در حال اجرای نقش واقعی زندگیش است و بیک شکلهایی کاراکتر فیلم به شخصیت خودش بسیار شبیه است .
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این کفن پوشان عکس سوم دیگر کی هستند و چه ربطی به این خبر دارند؟
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
لامذهب عجب خوشگله ..خانوم جون بیا از من بشنو ...این ریشوی چاق و چله دلقک بدرت نمی خوره ...مگه من چه مه و یا بد وصل کردن بلدم که با اون قراضه می خوای وصلت می کنی؟ فقط باید مشهدی و قمی نباشی بفیه ش رو یه میشه چشم هم گذاشت و یه کاریش کرد!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
اگه این خبر درست باشه رز با یکی از رذیل ترین آدمهای دنیا ازدواج کرده و در اینصورت پستی خودش را نشان می دهد. امیدوارم این خبر درست نباشد.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

khosrow60 - سوئد - سوئد
اینها جیره خواران رژیم خونخوار وبربر اسلامی هستند .ببینید فرق اینها با هاله سحابی که بالگد مزدوران رژیم کشته شده چقدر است .درتمام سریالها وفیلمهائیکه اینها بیشتر نقش دارند وتمام گویای تبلیق رژیم واسلام واینکه هر خانه ائی به بزرگتر احتیاج دارد واین بربرها به رهبر .ادمکشی برای این بربرها یک وظیفه شده.درود به هاله سحابی وهمه جانباختگان راه ازادی
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

negin135 - اسرائیل - تل آویو
یادآور پیوند حضرت محمد (ص) 60 ساله و عایشه 9 ساله
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

jengir - کره - سئول
مرتیکه پیر سگ خجالت نمیکشه تو دبی که امده بود داشت خودشو خفه میکرد....ادم ..چی بگه ...اینا روی حیوانات رو م سفید کرده.....اون هم که واقعا زن نیست که ........یه پول پرست----------------------------!!!!!!!.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

damahi - ایران - بنرعباس
این شریفی نیا آشغال چاپلوس وخ ای م ال رهبر همیشه دنبال زنهای مردم است در فیلمها وسریالها هم از زنها توقع نامشروع داره خیلی پست فطرت است درست مانند آخوندهای حـ....
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
از ازیتا حاجیان هم جدا نشده باشی مهم نیست چون تو اسلام 4 تا 4 !!!؟؟؟؟ حلال است . معامله خوبی است اگه صحت داشته باشه اون به پول و شهرت می رسه شریفی نیا هم به یه جون و خو شگل ، عشق و دوست داشتن کیلویی چند !!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بهم میان مبارک باشه.سکس دیگران بما چه مربوطه.
جمعه 13 خرداد 1390

رها راد - مالزی - کوالالامپور
وای از دست این ایرانی های پر حاشیه !!
جمعه 13 خرداد 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
پس این دختره شیلا خداداد چی شد؟!
جمعه 13 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
Pezhman - اتریش - وین / نمیدونم چرا باید"" ما برای همه مسائل خصوصی دیگران نظر بدیم واقعا به ما چه ? کاشکی اینقدر به خودمون این حق واجازه رو ندیم وایرونی بازی در نیاریم ..
جمعه 13 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. Pezhman - اتریش - وین - پژمان جان حق باشماست ،ولی این شریفی نیا "دیگران" نیست چرا ؟ چون این آدم کسی است که با دربار خامنه ای رابطه دارد و ازموافقان و حامیان تقلب سال ۸۸ بود ،و این حکومت دخالت در امور خصوصی مردم را حتی به اتاق خواب آنها بخودش اجازه داده ، بنابراین خیلی طبیعی است که مردم هم بخودشان این اجازه را میدهند که در سکس نفرت آور آنها دخالت کنند . شاد باشید .
جمعه 13 خرداد 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
خیکی بول هوس ....هنوز شرمساری مجیز کشیدن نامردان حکومتی یادو خاطرمون هست. !!!!!!!!!! برو ..گمشو . جعفر پناهی اسیرو تو در .....عشق پیری
یکشنبه 15 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
شریفی نیا فقط به درد بازی کردن در فیلم های پورنو می خوره ، اون هم در نقش ...
دوشنبه 16 خرداد 1390

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.