افشاگری دایی علیه کاشانی در برنامه تلویزیونی


افشاگری دایی علیه کاشانی در برنامه تلویزیونی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه ای با یکی از بخش های خبری تلویزیون از سرپرست باشگاه خود انتقاد کرد.

علی دایی در گفت‌وگویی با بخش خبری 20:30 از حبیب کاشانی و مجتبی شریفی رییس سابق کمیته انضباطی انتقاد کرد.

سرمربی پرسپولیسی ها از رفاقت 15 ساله خود با شریفی گفت و اینکه پس از حکم کمیته انضباطی علیه او دیگر روابط خود را با رییس سابق کمیته انضباطی قطع کرده است.

دایی همین طور از گزارشگر بخش خبری تلویزیون خواست که از حبیب کاشانی در خصوص روابط خود با شریفی سؤال کند و اینکه کاشانی پس از ادعاهایش مبنی بر اینکه وی با شریفی دیدار می کند و از اخبار کمیته انضباطی مطلع می شود، مدارک روابط او با شریفی را رسانه ای نماید.

هم چنین علی دایی در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد که از هیچ کدام از احکام کمیته انضباطی پیش از صدور خبر نداشته و هر کسی چنین ادعایی دارد باید مدارک خود را رسانه ای نماید. دایی با طعنه نیز به ماجرای درگیری خود با یک بوقچی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: فردی که به من حمله کرد پنجمین بوقچی رسمی باشگاه پرسپولیس است که نامش طی لیستی به فدراسیون فوتبال ارائه شده بود و بهتر است با این اوصاف حرفی نزنم.
دایی اعلام کرد که خیلی حرفها را برای آخر فصل گذاشته تا فعلا آرامش تیم را بر هم نزند و در آن زمان با سند و مدرک بسیاری از حقایق را افشا خواهد کرد...

گزارشگر 20:30 در پایان عنوان کرد که حبیب کاشانی حاضر نشده درباره ابهاماتی که دایی بیان کرده، پاسخی دهد.

bozgourd - کانادا - ساسکاچوان
گده سیهدیر. علی دائی یک اشغال است
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

Hamed_Elnino - ایران - تهران
علی دایی بزرگترین فوتبالیست ایران بعد از انقلابه.جهان فوتبال ایران را با نام دایی میشناسه, بازیکنی که با پشتکار فراوان به همچی در فوتبال رسید.ولی باید قبول کرد کارش مربیگری نیست کسی که فوتبالیست خوبی بوده دلیل نمیشه مربی خوبی هم باشه.دایی داره راهشو اشتباه میره و با اعتباری که تو فوتبال جهان داره در پست های مدیریتی خیلی میتونه موفقتر باشه.
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

eki bod eki nabod - انگلیس - لندن
. نمی دانم چرا یکی نیست یک لگد بزنه تو . این دایی?. اون از تیم ملی اینم پرسپولیس. حالم از قلدری و پرو بودنش به هم می خوره. اقا جان سواد مربی گری نداری.13 باخت در یک فصل!!!. هی بگو داوری, و. برو گمشو..
چهار‌شنبه 21 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.