مهدی طائب: از شش سال پیش می‌دانستیم تیم احمدی‌نژاد خطرناک است


مهدی طائب: از شش سال پیش می‌دانستیم تیم احمدی‌نژاد خطرناک است

مسول رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در جریان یک سخنرانی گفت که حامیان آیت الله خامنه‌ای از شش سال پیش خطر تیم احمدی‌نژاد را احساس کرده بودند و اعتقاد دارند که مشایی و مهدی هاشمی دو لبه یک قیچی برای بریدن نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس مهدی طائب، رحیم مشایی را انسان خطرناکی معرفی کرده است «که ریاضت کشیده و از راه ریاضت به یک جاهایی رسیده است ولی دستش در دست دشمن است و کسی نمی‌داند، از‌‌ همان اول معلوم بود که قیچی بریدن نظام دو لبه دارد یک تیغه‌اش مهدی هاشمی و جماعت اصلاح‌طلب و یک تیغه آقای حاشیه ساز و جریان انحرافی است.»

وی همچنین مشایی را انسان قدرتمندی می‌داند که قدرتش را از راه ریاضت به دست آورده و آرام آرام در برخی افراد نفوذ می‌کند و آن‌ها در مقابل رهبری قرار می‌دهد. او همچین افزوده است «این‌ها از شش سال قبل می‌خواستند یک آقایی را به موضع امروزش بکشانند ولی شش سال آقا با دم عیسایی او را نگهداشت.» به نظر می‌رسد منظور طائب از آن آقا، محمود احمدی‌نژاد باشد. طائب همچین دلیل برکناری مصلحی را باز شدن چشم وزارت اطلاعات می‌داند که موجب ضربه خوردن «جریان انحرافی» شده است.  

طائب در بخش دیگری از سخنانش به شدت به محمود احمدی‌نژاد بابت خانه نشینی‌اش تاخت و گفت «قانون اساسی به رهبر حق داده بگوید فلانی وزیر باشد یا نباشد، اگر رهبری گفت فلانی وزیر باشد و شما بگویی نباشد اول باید کفاره بدهی چون قسم را شکستی.»  

این اظهارات از سوی یکی از روحانیون بلند مرتبه نظام در حالی بیان می‌شود که رهبری جمهوری اسلامی از شش سال پیش به طور مداوم از محمود احمدی‌نژاد حمایت کرده است و حتی دیدگاه‌های او را به خود نزدیک‌تر از دیدگاه‌های هم رزم قدیمی‌اش هاشمی رفسنجانی دانسته بود. حالا سوال اینجاست که دلیل این حمایت‌ها چه بوده است و سرنوشت جدال رهبری و رئیس جمهور به کجا خواهد کشید؟

در چند روز گذشته و پس از ماجرای برکناری مصلحی از وزارت اطلاعات جدال میان حامیان علی خامنه‌ای و گروه احمدی‌نژاد به شدت بالا گرفته است و روزی نیست که یکی از نزدیکان آیت الله خامنه‌ای مطالبی را در نقد دولت بیان نکند.

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همتون ح...زاده تازی هستید پشت پرده با هم سر ملت ایران کلاه میگذارید
شنبه 17 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
حمایت از محمود پیشکش خود رهبر. الان برای همه روشن شد که خود رهبر مسوول ریختن خون همه اون جوانهاییه که اومدن گفتن رای ما محمود نبود. رهبر مسول همه اون کشته شده ای گمنامیه که فله ای و مخفیانه تو بهشت زهرا چال شدن. این رهبره که باید بیاد و جواب بده
شنبه 17 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
zartusht67 - المان - فرانکفورت. سلام دوست عزیز من همیشه کامنت های شما را میخونم.
شنبه 17 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
89562389- ایران - نجف اباد درود بر شما منهم همینطور موفق باشی
شنبه 17 اردیبهشت 1390

Fadaye iran - هلند - ارنهم
تف سگ توی روح پدر و مادرتان .خواهر و مادر اون اقا و امامتون رو سگ .... ای اخوندهای مادر به خطا .
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
«این‌ها از شش سال قبل می‌خواستند یک آقایی را به موضع امروزش بکشانند ولی شش سال آقا با دم عیسایی او را نگهداشت.». آقا گه خورد با اون دم عیساییش.مگه مردم حیوون هستند که آقا با دم عیساییش اینهمه ظلم و جور و خفقان با انها روا داشته و هر کی هم که دم برآورد گرفتن بردن کهریزک!!. مرتیکه پدر سگ تو که از شش سال پیش میدونستی اینها اینجورین گه خوردی که مردم معترض را به گلوله بستی تا این مرتیکه پدر سگ تر از خودت زورکی رئیس جمهور بشه و اینجوری ملت را تحقیر و سرمایه های مردم را با تاراج بده!!. جاکش پدر سوخته اگه تو میدونستی که احمدی نژاد خطر ناکه و حتما به مقام عظما هم گفتی؛پس چطوری آقا فرمودن نظرات احمدی نژاد به نظرات من نزدیکتر است؟...... ار همه خوانندگان پوزش میطلبم یه چند روزی برای گرفتن کسر خدمت سربازی رفتم بسیج و این فحشها را اونجا یاد گرفتم.ببخشید
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

بردیای واقعی - ایران - تهران
می دونستی خطر ناکه و تو انتخابات براش تقلب کردین و بعد از اونم در حمایت از اون خودتونو جر دادین و مردم رو هم به .....فنا؟!!! اگه نمی دونستی چه کار می کردی؟!
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
مرتیکه دزد متجاوزگر ( زنده یاد ترانه موسوی و سناریویی که برایش ساختی) مگه لال بودی شماها که از ابتدا نطاقی را آموزش می بینید تا به اون ضحاک مافنگی شیخ علاف ماجراجو بگی که این خطرناکه . این ولی امر شیاطین جهان پس چی حالیشه همه تون بدبختین و فنا شده در دو جهان.
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

hassan5 - ایران - تهران
اقای خامنه ای میتواند که زن احمدی نژاد را براو حرام نماید یعنی طلاق بدهد.سئوال اینجاست که ایا بعدا میتواند بدون اذن او به صیقه خودش در بیاورد؟؟؟
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
این رهبر دستش تا کتف الوده به خون بیگناهه. برای همین هم توانشو تو همین دنیا میده. ( حکایت فززند یارو کفن دزده که موقع مرگ پدر قول داد کاری کنه که ملت کفن دزده رو طلب امرزش کنن. از قرار معلوم سید علی خایهمنی هم چنین قولی به خمینی گور به گور شده داده.)
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

seiied - ایران - یزد
خفه شو آشفال کثافت.حیف لباس روحانیت براندام نجسی چون تو
یکشنبه 18 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
مگر خودت میروی بالای منبر غیر از خزعبلات شاخدار چیزی بلغور می کنی؟
سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.