مبارک: از این که فرار نکردم پشیمانم


مبارک: از این که فرار نکردم پشیمانم

رئیس جمهوری سابق مصر از کناره‌گیری خود و به دلیل اینکه از مصر فرار نکرده پشیمان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم، منابع پزشکی بیمارستان شرم‌الشیخ اعلام کردند که حسنی مبارک، رئیس جمهوری سابق مصر در اقدامی عصبی با دستانش بر سرش کوبیده و گفته است: من همه این بلاها را سر خود آورده‌ام، همه آنها خیانتکارند، مرا فروختند و علیه من شهادت دادند.

به گفته این منابع، مبارک اعلام کرده که در تمام عمر خود تنها دو اشتباه مرتکب شده است؛ اول تصمیم به کناره‌گیری از قدرت و انتقال آن به شورای عالی نیروهای مسلح مصر و دوم گوش ندادن به توصیه همسرش سوزان جهت فرار از کشور و رفتن به عربستان یا امارات.

یک منبع پزشکی این بیمارستان نیز اعلام کرد که مبارک تصمیم به اعتصاب غذا گرفته چرا که به زودی به بیمارستان طره منتقل می‌شود.

وی همچنین از دادستان کل خواسته که اجازه دهد، سر قبر نوه‌اش محمد علاء برود.

مبارک همچنین از مسئولان مصری خواسته که در بیمارستان شرم‌الشیخ بماند و در روزهای آخر زندگی‌اش آبروی وی را نبرند.

رئیس جمهوری سابق مصر آرزو کرده که قبل از اعزام به زندان طره بمیرد و گفته که آماده است از همه‌ی دارایی‌های خود صرف‌نظر کند اما وی و پسرانش را آزاد کنند.

سوزان مبارک نیز از برخی سران کشورهای عربی خواسته که برای آزادی مبارک میانجی‌گری کنند.

از سوی دیگر عبدالعزیز الجندی، وزیر دادگستری مصر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المحور این کشور اعلام کرده که تمامی مسئولان بلندپایه نظام سابق مورد بازجویی قرار خواهند گرفت و در صورتی که ثابت شود مبارک دستور کشتن انقلابیون را داده با حکم اعدام مواجه خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرده که تعداد مسئولان بلندپایه‌ی نظام سابق مصر در زندان طره به 35 تن رسیده که وزیران و شخصیت‌های بلندپایه این کشور اکثریت آنها را تشکیل می‌دهند.
iranazadiran - ایران - تهران
حالا که گیر افتادی دیگه خودتو خراب نکن بذار حداقل نام با افتخاری ازت بماند.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
مبارک ..مبارک ای ..ای غربی ها مصر رو چوب کبریت برای روشن شدن هیزم برای سوزاندن قذافی کردن کشور لیبی بین خودشون تقسیم کنن و دوباره بانک های ورشکسته شون با اسکناس نفت لیبی پر کنن !! . مبارک تقصیر خودته که خیلی خری ..دیدی که غربی ها در قفس سگ های هارشده شون "کیسه های گوشتی با ریش و مغنه" رو تو مصر باز کردن..عوضیکه فرار کنی ...ذل میزنی و دم در قفس چنباتمه میزنی که سگ ها منو میشناسن با من هم کاری ندارند فقط اونها دزدها رو میگیرن و غربی ها هم بهم تلفنی قول دادن که سگ ها منو گاز نگیرن !! تو دیگه په ببوئی هستی ؟؟!!
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
آخر سیاست همینه.بخصوص که دنیا داره بدست یک عده ای خاص میچرخه! اونها هستند که بنا به تشخیص ومصلحتشان مهره ها رو جابجامیکنند!!! فقط هم بفکر منافعشون هستندوبه هزار و یک دلیل از آشوب وجنگهای زرگری دربعضی مناطق لذت میبرند .ننگ ونفرین بر این سیاستی که دنیا را به آشوب کشانده. به راستی این سیاستمداران اگر عمر نوح داشتند چه ها که نمیکردند؟!!
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

punisher - ایران - شیراز
قابل توجه دیکتاتورهای منطقه. نمیدونم چرا هر چی دیکتاتوره همشون تو کشورهای مدعی اسلام هستند ....!. ای خراب بشه این اسلام
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫اگر نقطه ضعف نداشت و خشتکش تر نبود که چنین حرفهائی نمیزد.مثل یک مرد می ایستاد و از خودش دفاع میکرد،ولی افسوس که سرنوشت خائنان و دیکتاتورهای معدوم و گذشته ،برای سایر دیکتاتورها که زمام قدرت را در دست دارند،درس عبرت نمیشود.
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
83 سالشه بازم میگه همه دارائی را بدم ازاد بشم . برم گوشه خیابان گدائی . اینم سردار قادصیه بود.خیر سر هرچی عرب
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.