عرضه نان با قیمت جدید


عرضه نان با قیمت جدید


قیمت جدید 4 نوع نان برای عرضه در استان تهران به‎تصویب نهایی رسید که این مصوبه از امروز (سه‌شنبه) اعمال خواهد شد.


قیمت 4 نوع نان برای عرضه در استان تهران نهایی و تصویب شد.


قیمت نان سنگک 500 تومان، قیمت نان بربری 375 تومان، قیمت نان لواش 125 تومان و قیمت نان تافتون 250 تومان به تصویب رسیده است.


bache shapoor - سوئد - یوسدال
قیمت نان سنگک 6 ریال, قیمت نان بربری 5 ریال, قیمت نان لواش هوایی 2 ریال, قیمت نان لواش زمینی 3 ریال, قیمت نان تافتون 4 ریال. این قیمتها مربوط به قبل از انقلاب هست با توجه به اینکه کیفیت ارد و نان اون موقع تا الان زمین تا اسمان فرق داشت.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

hafeze shirazi - ایران - تهران
جمهوری اسلامی خدا ورت داره حالا دیدین که عرضه مملکت داری نداشتین؟ دیدین که چجوری اون مملکت با آبرو رو به نیستی و فقر کشوندین ؟ دیدین اون تهمت ها که به اونا میزدین فقط به اندازه قد و قامت کوتوله خودتون میخورد؟
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

javid.ur - ایران ویران - ارومیه
تو ارومیه حجت السلام حسنی فرمودند که مردم قبض ها رو واریز نکنند.مخصوصا گا رو.ز لابد الان هم می گن مردم نان نخرید دیگه؟
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫قیمت همان قیمتِ سی و چند سال پیش است،فقط تقصیرِ چهار صفر اضافه روی اسکناس هاست،که آنهم اگر برداشته شود،خیال میکنند که مشکل را حل کرده اند،حتما باز اگر خدای نکرده بیشتر بر سر کار باشند،باز دوباره صفر کم میکنند،مشکل اقتصاد را با صفر میخواهند حل کنند.«اقتصاد مال خَرَست».حالا خودشان خر شدند و در گل گیر کردند!!!!.
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
مدتی بعد بخاطر بدتر شدن کیفیت نان ها قیمتهادوباره افزایش خواهد یافت تا کیفیتشان بهتر شود سپس دوباره پروسه افزایش قیمت و کیفیت و ... بازی دنباله داری که سالهاست وجود داشته و ملت تاوان ان را می پردازند.
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

kooroshebozorg - ایران - رشت
قیمتها تا چند وقت دیگه بین 1 تا 5 ریال میشه بذار صفرها از واحد پول حذف بشن بعد ببینید دشمنان کوردل میهن اسلامی و آقا امام زمانی چی میگون. اصلا مردم یارانه می خواهند چیکار آن هم برای برکت خدا. واقعا در حکومت عدل علی در مملکت اسلامی مردم باید به فکر نان باشند؟ به یاد آوریم که طبق احادیث معتبر اسلامی و فقهی منتسب حضرت رسول اکرم و حضرت علی هنگاه گرسنگی سنگ بر شکم خود می بستند. حالا مردم ایران نونشون گرون شده که شده به حهنم به درک. مگر نخواندید حضرت آقا امام علی علیه السلام با نان و نمک روزه خود را میگشاییدند. حالا اصلا مردم نون نخورند چی میشه بروند این همه چیز واسه خوردن هست تو مملکت. ما شاء الله تعالی مردم ایران از صبح تا شب دارند چیز همدیگر را می خورند. سوء تعبیر نشود خدای نکرده. غرض بنده از چیز ، اون چیز نیست. غرض این است که مردم ایران از صبح تا شب حق همدیگر را می خورند ، مال همدیگر را می خورند یه آب هم روش اصلا هم ککشون نمیگزه حالا نان نخورند نمیمیرند که با این همه مال مردم خوری و کلاه برداری و دزدی و دروغ که نسبت به هم روا می دارند هیچیشان نمیشود ان شاااااااء الله تعالی.
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
بکوری چشم دشمنان نظام مقددددس و بفرررررموه رهبر بسیار فررررزانه در مورد جهاد اقتصادی امت همیشه در صحنه نون خالی میخورن ولی به نظام وفادارن!!
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.