فرمانده سپاه: هر چه داریم از اسلام است نه مکتب ایرانی


فرمانده سپاه: هر چه داریم از اسلام است نه
ایران و مکتب ایرانی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از بلندپایه ترین مقام های نظامی ایران گفته است که نیروی نظامی تحت امرش هرچه دارد "از اسلام است و نه ایران و مکتب ایرانی."

آقای جعفری گفته است که خیلی ها سعی می کنند تا این داشته های سپاه را گرفته و نقاط قوت و قدرت نظام را به سمت چیزهای دیگر منحرف کنند.

او این سخنان را در مراسم افتتاح محل جدید سپاه استان تهران ایراد می کرد.

فرمانده سپاه می گوید: "افرادی هستند که می خواهند حاصل خون شهیدان را به وسیله انحرافاتی که دارند از ما بگیرند که این نگاه، نگاه غلطی است."

به نظر می رسد گفته های آقای جعفری واکنشی به گفته های اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد است، که از "اسلام ایرانی" و "مکتب ایرانی" سخن می گوید.

بعدها محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران هم از گفته های آقای رحیم مشایی درباره مکتب ایرانی دفاع کرد و خواستار "فهم ایرانی" از اسلام شده بود. آقای احمدی نژاد مفهوم ولایت فقیه را که مورد انتقاد روشنفکران ایرانی قرار دارد، برآمده از قرائت ایرانی از اسلام توصیف کرده بود.

با این همه فرمانده سپاه در سخنرانی اخیرش از محمود احمدی نژاد هم تقدیر کرده و گفته که او در دوره اول و دوم ریاست جمهوری اش "بسیار خوب" کار کرده است.

ناظران سیاسی می گویند که این بخش از اظهارات آقای جعفری با هدف تمایز قائل شدن میان محمود احمدی نژاد و رئیس دفترش اسفندیار رحیم مشایی است که انتقادات علیه او بار دیگر افزایش یافته است.

آقای رحیم مشایی در ماه های اخیر دست به اقداماتی زده که به تعبیر برخی از ناظران سیاسی نشانه های روشنی از رویکرد او به شعارهای ملی گرایانه و ناسیونالیستی دارد.

برگزاری جشن جهانی نوروز و نمایش پر سرو صدای منشور کوروش که از لندن به تهران آورده شده بود، از اقدامات آقای رحیم مشایی در دوران دوم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد است.

آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی، چندی پیش خواهان خویشتنداری مقام های دولتی در پوشیده نگه داشتن اختلافات داخلی شده بود.

با این همه انتقادات مقام های ایرانی از یکدیگر همچنان ادامه دارد و آخرین نمونه آن اظهارات فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آقای جعفری گفته است: خیلی ها از قطار انقلاب پیاده شده اند در حالی که فکر می کنند سوار هستند.
pendare nik - ایران - تهران
البته ایشون درست می گند. فقط یادشون رفت جمله درستش را بگند: هر چی بدبختی داریم از اسلام است نه ایران و مکتب ایرانی! .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

diyarim - اذربایجان - باکو
شما اره اما ما نه .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

8pa - ایران - تهران
دقیقاً به خاطر همین که هر چی داری از اسلام داری! هیچی ندار بی همه چیزی!ای خود فروخته!حقت همون ...
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
شما خوکهای کثیف بله با اون قیافه چندش اورت ! ایران و ایرانی هر چه بدبختی داره ومیکشه ازاسلامه
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

Kavkaz - ایران - تهران
قیافه اش جوریه که انگار همین الان یه سوسمار گنده رو درسته بلعیده.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

محمداصلی - ایران - تهران
برای فهمیدن بهتر این حرف اول باید ببینیم چه داریم . یک روی سکه منابع سرشار انرژی و معادن غنی ، گذشته پرافتخار ، میراث فرهنگی ارزشمند و روی دیگر سکه فقر فراگیر ، زندانیان بی شمار ، اعتیاد جوانان ، سرشکستگی بین المللی ، بیکاری ، خرافه پرستی ، حاکمیت دیکتاتوری و ... حال خودتان قضاوت کنید کدامشان را از اسلام داریم و کدامیک را از ایران .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اولین حرف حقیقت از مسئولان رژیم/طبیعی است هر چه دارید هر چه کردید از اغاز 1357 تا کنون منطبق با اسلام است نه مکتب ایرانیان راستین.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

iranazadiran - ایران - تهران
اگر سایر مسلمانان جهان که در بی غیرتی به سر میبرند شماها را به گور نفرستند خاک بر سرشان. بیچاره ایران فرهنگ خودش را نشان داده که از ابتدا چه بوده. نتیجه ی فرهنگ ایرانی را در حکومت شاه فقید و یدرش شاهد بودیم دوران با افتخار و با شکوه. نتیجه ی اسلام دست یخت هندی زاده و رهبر گانگستر کمونیستت این بوده. خاک همه ی عالم برسرتون که باید به دست آوردهایی چون دزدی جنایت فساد هرزگی فقر ترورست بازی خشونت دروغ ستم ظلم و هر معضلی افتخار کنی و آن را به اسلام بچسبانی . مقیاس اسلام در حساب و کتاب دانه ی خشخاش است. مرده شور اون صورت منفور کفر گرفته ات رو ببرن.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تازیان حـ... بله ولی ایرانیان جز بدبختی و فلاکت و خرافات و بیچارگی چیز دیگری عایدشان نشد
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
درستش اینه که در این مکتب به ظاهر اسلامی اقایان به نان و نوائی رسیده اند نه در مکتب ایرانی ...
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
حقوق تورا از فروش نفت ایران میدهند .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
دقیقا همینطوره. اسلام از همون زمان محمد دست یاغی ها و غارتگرها رو باز گذاشته تا با غارت هست و نیست دیگران ثروت انباشته کنند و بعد با افتخار بگن (برای اسلام شمشیر زدم و پدر کافرها رو دراوردم!) هرچی جانی و دزده الان استخدام جمهوری اسلامیه. طوریکه بنی صدر هم اخیرا با دلیل ثابت می کرد که الان این رژیم نمیتونه کسی که جانی نیست رو قبول کنه و برای کار برای رژیم باید دستت به خون و دزدی از بقول خودشون کافرها و یزیدیان (یعنی ما ایرانی ها) آلوده باشه. جالبه بعدش میرن نماز هم می خونن تا از این خدای غارتگر نفهم هم تشکر کنن
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

punisher - ایران - شیراز
این بهترین و زیباترین و بی تعارف ترین جمله ای است که از اول ان قلاب سال 57 تا بحال گفته شده / در طول تاریخ ایران هیچ کسی همچون شماها وجود نداشته .... پست ، رذل ، بی همه چیز ، پاچه خوار ، وطن فروش ،...
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
درست میگی ،چون فقط این اسلام است که بشما تازیهای بیگانه اجازه غارت ،تجاز وکشتار میدهد ،فرهنگ واصالت ایرانی صد در صد با این وحشگریها و بی عدالتیها مخالف است . قدرت و ثروتتان همه از اسلام است که اجازه داده سرزمین ایران را اشغال کنید و مردمش را نابودکنید .شما هیچ احساسی به ایران ندارید ،درست مثل جلاد کبیرتان خمینی که از هند آمده بود .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

ABIA7532 - ایران - تهران
آقای جعفری F*****F
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

atena10 - ایران - تهران
لطفا ساکت شو یعنی دهنت رو ببند یعنی خفه شو، بسه زر زر کردنت ،از مودبانه گفتم تا آخرش
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
pelle جان مثل همیشه گل گفتی.درود بر تو.
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. bita tehrani - کانادا - ونکوور -درود برشما بیتا جان .
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

farzad145 - ایران - شیراز
احتمالا نفت هم از زمان اسلام به وجود آمده
پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390

monairan - ایران - تهران
باید به این فرمانده سپاه گفت تو غلط میکنی از پول ایران می دزدی برو از پول اسلام بدزد.از برکت ایران به همه جا رسیده اید انوقت اسم ایران میاد بر اشفته میشن که چرا گفتید ایران .من تا حالا هیچ ارتشی در دنیا ندیدم که با شنیدن اسم کشورش عصبانی شه بگه من برای کشورم نمی جنگم بلکه برای جیبم می جنگم !! مرگ بر شما خائن های وطن فروش .زنده باد ایران .
پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
راست گفتی اوسا. اگه اسلام نبود. کهریزک نداشتیم.
جمعه 9 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.