شایعه استعفای احمدی نژاد از ریاست جمهوری


شایعه استعفای احمدی نژاد از ریاست جمهوری

در حالیکه طبق گزارش های رسیده محمود احمدی نژاد همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری کرده و علی رغم فشار اصولگرایان و تاکید و نامه نگاری های رهبری، حتی حاضر نیست وزیر برکنار شده را در جلسات هیات دولت بپذیرد، سایت های حامی دولت خبری مبنی بر "استعفا"ی رئیس دولت را روی خروجی خود قرار دادند، که بلافاصله تکذیبیه ای بر آن خبر انتشار یافت، اما آن تکذیبیه نیز از روی خروجی ها حذف گردید.

سایت «آزادی‌نیوز» وابسته به تیم محمود احمدی‌نژاد، روز دوشنبه تکذیبیۀ استعفای رئیس دولت دهم را حذف کرد. این سایت روز یکشنبه (چهارم اردیبهشت) گزارش‌ها ی منابع خبری در مورد "استعفای احمدی‌نژاد از ریاست جمهوری" را تکذیب کرده بود.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که محمود احمدی‌نژاد پس از بازگشت از کردستان حاضر نشده در محل کار خود حاضر شود.

همچنین گزارش شده است که محمدرضا مهدوی کنی (رئیس مجلس خبرگان) و علی لاریجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی)، طی دیدار با احمدی‌نژاد از وی خواسته‌اند حکم رهبری مبنی بر ادامه کار حیدر مصلحی را پذیرفته و به نهاد ریاست جمهوری باز گردد.

خودداری احمدی‌نژاد از حضور در جلسه روز یکشنبه هیات دولت٬ گمانه‌ها در مورد استعفای وی را تقویت کرده است، برخی شنیده ها حاکی است که وی چند روز پیش در جمع گروهی از مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، دخالت رهبری برای انتخاب مجدد خود در سِمَتِ ریاست جمهوری را تایید و آنرا جهت "تحکیم و حفظ موقعیت خودش" ارزیابی کرده و گفته بود "رهبری در سال ٨٨ مرا حفظ کرد تا به این ترتیب نیروهای خودش را حفظ کند چرا که اگر میرحسین موسوی رییس جمهور می شد، دستگاه وی را برمی چید."
 
در جلسه روز یکشنبه که بدون حضور رئیس دولت و به ریاست محمدرضا رحیمی برگزار شد٬ حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز حضور داشت، اما از احمدی نژاد هیچ خبری نبود.

و در ادامه این گزارش خاطرنشان شده است که "حذف غیرمنتظره تکذیبیه استعفای احمدی‌نژاد از سایت «آزادی‌نیوز» هم می‌تواند نشانه‌ای از قهر رئیس دولت دهم باشد."

آقای خامنه‌ای یک روز پس از تائید تلویحی وجود یک جریان انحرافی در دولت احمدی‌نژاد٬ گفته بود "نباید به گونه‌ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است."

آن‌طور که رسانه‌ها گزارش کرده بودند٬ قرار بود گروهی از نمایندگان مجلس نیز عصر روز یکشنبه با احمدی‌نژاد دیدار کنند که این جلسه لغو شد و به نظر می‌رسد در این جلسه نمایندگان مجلس قصد داشتند از احمدی‌نژاد بخواهند با قبول حکم رهبری، به کار خود ادامه دهد که رئیس دولت دهم با آگاهی از این موضوع قبول نکرد این جلسه برگزار شود.


ciooc20 - ایران - تهران
بشنوید ولی باور نکنید امکان نداره استعفا بده بلکه دو دستی قدرت را چسبیده داره خودش و لوس می کنه و تماما بلوف می زنه و دروغ میگه و این هم از اون حرفهاست . از خداوند منان می خواهیم ظالمین و ریاکاران و دغلبازان را از روی زمین بردارد آمین یا رب العالمین
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

miss dorna - امارات متحده عربی - دبی
یه بازی جدید ..
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

siamaktg - ایران - تهران
ایشالله از زندگی استفا بدی
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
ناز ناز ناز """ قهر نکن اشکالی نداره حالا رهبر یک غلطی کرد تو چرا ناراحت میشی تو که پرروتر از این حرفها بودی بوزی بوزی
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

saitama - ژاپن - توکیو
خداوندمنان اگر میتونست ظالمین و ریاکاران را از روی زمین بردارد الان ظالم وریاکاری وجود نداشت
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
مگه من خرم که فحش ها رو بخورم و ساندیس ها رو پخش کنم که یابوهاش بخورن ...و اون خامنه ای مرتیکه مشهدی بی خیال بشینه تو کاخش و زن بازی و عشق بازی و تریاک کشی کنه و با انگلیس ها اسکناس ها رو بشمره و من باید هرچه نجاست کاری های آخوندها شپشو رو اینجا و اونجا که از روده ها شون بیرون ریختن با آفتابه پر از آب بشورم! زمین های هکتاری و کارخونه های تو ایران و چین و آلمان برای مصلحی میخره وقتی بما میرسه چشماشو برام ابره میکنه مثلیکه کنیزدربارش رو دیده !! هی میگه بمن که یالله بیا اینجا بوزینه زشت کاریت دارم ..اونجا رو بشور که مگس ها دورش جمع شدن و بازاری ها شکمشون رو خالی کردن و بو میده !! اصلا چقدر با ما چند روزی بد بود که ما یه پزو قراضمون رو فروختیم و یه خورده پول دستمون اومد !! حالا که هی تهدیدم میکنه که می خوام مثل موسوی خنجر بهش بزنم و می خواد یه جوری گدوهای آویزونمو بگشه!!
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
ترو خدا این چرت و پرتا رو ننویسین
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
ما میگیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه!!!!!! نه خر میخوایم نه پالون . لعنت به هر چی ساندیس خور...
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

zas - ایران - تهران
محاله اما فرض محال که محال نیست.
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

azadi - ایران - کرج
احمدی نژاد مهره قابل ملاحظه ای نیست ریشه اصلی باید خشکیده بشود.
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
این بازی جدیدی هست برای انتخابات چون خودشون میدونان چیز حدود 40 -50 درصد دیگه رای بده نیستن.این مسخره بازی ها اون فحش دادنها به فاحشه هاشمی این عزل و اوردن ها همه و همه برای یک چیز هست اونم برای رای من وتو هست لطفا گول نخورید.حداقل اگر میخواستید بدید به یاد گریه های مادر سهراب بیوفتید بعد دوباره تصمیم بگیرید
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

Arsene lupin - ایران - تهران
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

shahab46 - المان - هانوفر
این الدنگی که من میبینمم تا قبل از این گربه حیاط خانه اشان محلش نمی گذاشت امروز از ان برای کارهاامضا میگیرند کدوم خرابه برود از اینجا بهتر.
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

8888016400 - هنروستان - ناسیک
رهبری سوسکش می کنه
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

sonbol_67 - ایران - تهران
این مثله بختک رو ایران افتاده حالا حالا هم بلند بشو نیست
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

majid_0101 - ایران - تهران
اینجاست که باید احمدی نژاد و تشویق کرد!
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
بله بله احتمالش هست می دونید چرا ! ؟ می خواهد استعفاء بدهد و یک نفر مثل مشایی بزاره جای خودش و یعد احتیاج به انتخابات بعدی نباشد و بگن چونکه کارکردش خوب بوده همین را برای دور بعد میزاریم و احتیاج به انتخاابات نیست !؟ مثل کارهای پدرسوخته بازیشون که می کنند.اینها همه ح.ام زاده هستند.
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

armin7 - هلند - روتردام
امیدوارم درست باشه,هیچکس باندازه احمدی نژاد تو این 30 سال نتونسته جلوی ای اخوندهای مفتخور بایسته,روحانیت مایه فلاکت و ویرانی این مملکت زیبا شدن,احمدینژاد خواسته یا ناخواسته این تقدس دروغین روحانیت رو شکسته.
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama - ژاپن - عزیز جان گویند دروغ مصلحت آمیز به از راست فتنه انگیز . وجود آن موجود رویائی عقیدۀ باطل و نا استوار و دروغی بیش نیست و بسیاری از اندیشمندان و واقع بینان به آن رسیده اند ! اینگونه به نظر میرسد که هر چه "او/ آن" را بیشتر و بلند تر صدا میکنند اَﷲِ بخشنده ,چاره ساز و حَضرَت ِ باری تَعالی بلایای آنها را افزون و افزون تر میکند !
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

iranking - المان - مونیخ
پس از ذکر کرامت امام خلمنه ای و گفتن یا علی ایشان هنگام تولد . به گزارش کیهان قهوه ای ایت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران با نقل خاطره ای از خواهر تنی مقام معظم رهبری گفت . رهبری بدون بیهوشی موضعی ختنه شدند و دامپزشکی که در مشهد در ختنه کردن حاذق بوده است به خواهر تنی ایت الله خامنه ای نقل می کند سید علی را زمانی که ختنه می کردم بدون استفاده از مواد بیهوشی ختنه کردم و زمانی که الت متبارک ایت الله خامنه ای را می بریدم سید علی بدون هیچ دردی ذکر یا حسین را گفت که بنده نیز در جواب گفتم میرحسین .» .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
حسن چاپلوس معروف به حمزه الشمری، وزیر دادگستری عراق، در دیدار با مرتضی بختیاری همتای ایرانی خود در تهران، توافقنامه استرداد مجاهدین خلق را به امضا رساند.اما بعید میدانم که رژیم ایران چشش به مجاهدین بیفته.چون زمانیکه به مردم بیگناه در وسط خیابان تیر مستقیم شلیک میکند.چه بسا با مجاهدین از اون بدتر نکند/پس نتیجه میگیریم که آمریکا و بخصوص اروپا اجازه چنین غلطی را به دولت عراق نمیدهند که مجاهدین خلق را به چنگ آخوندها بیندازد.چون آنها هم جزءپناهنده سیاسی هستند لااقل این امتیاز را دارند.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

سمانه خانم - ایران - تهران
دشمنان نظام به خواب ببینن.اقای دکتر انشالله برای 4سال دوره بعدی هم انتخاب میشه چون 24 میلیون رای حمایتش میکنه و رهبری هم پشتشه
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

sharafyabi - انگولا - بیمبه
قهر نکن عزیزم. بیا تا یک شوکولات 200-300 میلیون دلاری از کیسه خلیفه بهت بدم. اینکه کاری نداره انتر من. بیا یک لیس از این شوکولات بزن حالت خوب میشه.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
خاتمی می گفت من فقط تدارکاتچی بودم. (آخه کثافت اگه کاره ای نبودی غلط کردی 8 سال مردم و دنیا رو علاف خودت کردی). حالا محمود بعنوان اولین رئیس جمهور جمهوری تزویر و ریا قدمی مستقل برداشته. ما که حال کردیم. دمش گرم. من از همون اولش از این شامپانزه خوشم اومده بود. منجی ما از دست این بختکهای هزاروپونصد ساله همین محموده. محمود آی لاو یو
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
"در سرزمینی که سایه آدم‌های کوچک، بزرگ شد، در آن سرزمین، آفتاب در حال غروب است" - چند تا سر دسته ، چند صد معاون ، چند هزار خدمتگذار و لااقل 10 میلیون طرفدار مغز بسته کامپلت کور و دوآتشه ، من میخوام امروز و اینجا بهتون قولی بدم ، دردناک و حقیقی ، حتی اگر کل این حکومت نکبت هم عوض بشه با یک نسل بی هویت هرزه نون به نرخ خیانت خور عاری از سر سوزنی انسانیت چکار کنیم ؟ ایران پر از اینجور آدماس ، روزی 100 تاشونو محل کارم و تو کوچمون میبینم ، آدمایی که از وحشی ترین حیوونام رد کردن ، من از حاکمین حرف نمیزنم ، از مردم همین کشور مثلا آریایی دارم میگم بلا نسبت جمعی اندک . مدتهاستکه بر این باورم حتی سقوط کامل حکومت فعلی هم مرحمی بر زخم وجود میلیونها - دقیقا میلیونها - آدم بی فرهنگ و بی سر و پای بویی نبرده از انسانیت به سبک حیوونای جنگل بزرگ شده تو این مرز و بوم نخواهد بود . ای وای به آینده این کشور نفرین شده . خوشبحالتون که مهاجرت کردین و رفتین ...
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

محمداصلی - ایران - تهران
از احمدی نژاد هیچ کاری بعید نیست . این یارو متوهم شده که واقعا 24 میلیون نفر به او رای داده اند و به پشتوانه این رای هر کاری کرد هیچکس حق مخالفت نداشته نباید و در کارش دخالت کند . تمام دیکتاتورها فقط خودشان را دانای مطلق می دانند و تحمل هیچ نظر دیگری را ندارند . بت بزرگ خامنه ای است . دو درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
سمانه خانم - ایران - تهران حالا بگو ببینم پشت شما کیه؟؟؟؟؟؟؟ یا بقول قدما خوشگل کی هستی؟
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
اگر این خبر دروغ نباشه نتیجه دولت کودتا بهتر از این نمی‌شه
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
آخه یکی نیست به این (سمانه) بگه که رئیس جمهور آمپول زنِ تو, بیش از دو دوره نمیتونه مردم را سر کیسه کنه ! چقدر باید بی شعور و کودن باشی...
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
سمانه خانم - ایران - تهران-خود مموتی چشم نخودی پینوکیو که الآن اعتراف کرد ،با زور و قلدری علی چلاق رئیس جمهور شد تا علی چپقی یک مدتی بیشتر رهبر باقی بماند و در پناه منقل خدمات بیشتری به اسلام بکند .دیگه خجالت دارد اسم ۲۴ میلیون را میآوری .
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

فلانی - ایران - یزد
سمانه مث اینکه بد جوری بهت سبیده خیلیم خوش خوشانت شده و تو اونجات خفن عروسیه دعوت کن برات فت و فراوون بفرستن سگ که بهت محل نمیزاره بلکه اونا حالت بیارن نوش جان
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

saitama - ژاپن - توکیو
feminism گرامی همیشه کامنت های شما محکم و استوار هست جاویدو پاینده باشی
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama - ژاپن - سپاسگزارم مهربان . شما نیز کامروا و شاد باشی عزیز .
چهار‌شنبه 7 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.