با این نرخ گاز مردم چطور اتاق بچه را جدا کنند؟


با این نرخ گاز مردم چطور اتاق بچه را جدا کنند؟

ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس طی تذکری در جلسه دیروز مجلس گفت: مردم از ما انتظار ندارند که در تریبون‌ها و منبرها بگوییم که وقتی بچه خوب و بد را فهمید، اتاقش را عوض کنید، اما زمینه تامین اتاق مجزا را برایشان فراهم نکنیم! اتاق جدا پول می‌خواهد، گرما می‌خواهد.

با این قیمت‌های گاز مردم چطور یک اتاق مجزا برای بچه‌هایشان تهیه کنند؟

وی با انتقاد از افزایش قیمت بهای گاز برای مصارف خانگی از نارضایتی مردم خبر داد و گفت: قبض گاز 16 هزار تومانی یکباره شده است 80 هزار تومان!

مردم از کجا پول بیاورند و این قبض‌ها را پرداخت کنند؟

نادر قاضیپور نماینده ارومیه نیز در تذکر دیگری با اعتراض به وزیر نفت گفت: ما نگفتیم یک شبه قیمت گاز خانگی را 10-20 برابر کنید!

چطور یک شبه قبض گاز شده 200 هزار تومان؟ این کجای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها آمده بود؟

وی با بیان اینکه پرداخت قبوض 200 هزار تا 2 میلیون تومانی برای مردمی که به نان شب محتاج هستند، امکان‌پذیر نیست، تاکید کرد: این قانون باید طبق مصوبه مجلس و کمیسیون هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود.





yasi_tanha - ایران - تهران
افزایش قیمتها پدر مردمو در آورده ولی اینا فقط به فکر رختخواب و فلانشون هستن !!!!
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
ناصر موسوی لارگانی شما مثلیکه فهم و دانش سیاسی تون مثل بقیه نمایندگان مجلس مثل یه گدو جلوی شکمتان آویزونه و هی تلو تلو میخوره که یه دفعه از قبض گرون برق شوکه میشه و سرش رو بلند میکنه و میگه هان ..چیه.. چه خبره.. که من رو بیدارکرد؟...میگن گدو برق ده برابرگرون شده ..ها چرا؟!! اگر آمار از پاسدارچی ها و جاسوسان و بسیجی ها و....و باج خوران و مفت خوران و جیره خواران دولتی بگیرید متوجه خواهید که برای پاسداری حکومت داری خامنه ای به ماهیانه میلیاردها تومان فقط در روز نیاز است که مردم باید این محارج را برای اوباشان تقبول کنند و از آن گذشته باعث اصلی گرانی ها شریک شدن مخفی وار خارجیان با خامنه ای در تولید نیروی برق و گازو..میباشد که آنها هم همگی دلار و یورو را قبول دارند و به نرخ روز سهمشان را می برند..حالا برو اتاق بچت رو با هیزم و مقوی اسلامی گرم کن ...بخواب گدو جون ..بخواب گدو جون !! اقتصاد ماله خره ..اقتصاد ماله خره ...وکسی هم که به اقتصاد فکر کنه اونم خره ...خمینی می گفت !!! .
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
yasi_tanha - ایران - تهران آفرین با شما موافقم
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
خب میگیم وایسه دم پنجره گنجشک ها رو بشمره. واسه ریاضیش هم خوبه.
سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.