علیرضا رجایی بازداشت شد


علیرضا رجایی بازداشت شد

علیرضا رجایی به اتهام ارتکاب جرایم امنیتی بازداشت شد.

علیرضا رجایی از فعالان سیاسی ملی- مذهبی ایران و مدیر انتشارات گام نو، و پیش تر، مدیر گروه سیاسی هیئت تحریریه روزنامه‌های جامعه، توس و نشاط بود.

او در انتخابات مجلس ششم شورای اسلامی در ۱۳۷۸ کاندیدای ائتلاف نیروهای ملی-مذهبی در تهران بود و بر اساس نتایج انتخابات در ردهٔ بیست ‌وهشتم قرار گرفت و به مجلس راه یافت.

اما شورای نگهبان پس از بازشماری آراء او را از فهرست نامزدهای منتخب خارج کرد و به جای او، غلامعلی حداد عادل، یکی از چهره های جناح راست را به عنوان منتخب مردم تهران معرفی کرد.

خبرگزاری فارس می گوید پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ نیز علیرضا رجایی بازداشت شده بود. پس از اعتراضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، نهاد های امنیتی بسیاری از چهره های سیاسی، روزنامه نگاران، دانشجویان و حقوق دانان حامی میرحسین موسوی و مهدی کروبی را بازداشت کردند.
haghighatgo - آلمان - برلین
ملی های دلسوز واقعی را در زندان ها کشتند و می کشند و شکنجه دادند و به گلوله بستند ولی "ملی با طعم مذهبی" ها رو بحال خودشون گذاشتن ..نه اینکه اصلا نمیشه ! . هی ملی و مذهبی.. فضانوردی اسلامی هم بلدی ؟؟ باورت شده بود که سیم توری حصاریکه که دورت کشیده بودی"ملی و مذهبی" سوراخ نداره و کسی هم نمیتونه بیاد داخلش ...ولی متاسفانه دیدی که ارتجاع هار شده از سوراخ حصارت اومد تو و تو رو به نیشش گرفت برد تو لونه ش و حالا اونجا بارها تنقیه مذهبی میشی که کیف کنی !! اصلا و ابدا یه فرد واقعا ملی و وطن دوست مذهبی نمی تونه باشه !! حالا آقای رجائی باغی و خونه ای و ماشینی داری و...بیا همشون رو اسم بچه خامنه ای مشهدی کن اونوقت مشهدیه میزاره افسار بسته تو خونت بشینی و خواب های مذهبی ببینی !! یه مغنی چاه توالت خالی کن اینقدر میدونه که چاه توالت پر شده از چی پرشده ولی تعجبه که "ملی" مذهبی ها این رو هنوز نفهمیدن !!
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.