آتش زدن موسسه دولتی ویدئو رسانه توسط فرد ناشناس


آتش زدن موسسه دولتی ویدئو رسانه توسط فرد ناشناس

محمدعلی زم مدیر موسسه دولتی ویدئو رسانه ایرانیان اعلام کرد: ساعت سه و نیم بامداد یک شنبه ۲۸ فروردین خبر رسید شخصی با شکستن شیشه‌های موسسه، آنجا را آتش زده که بر اثر آتش‌سوزی حدود پنجاه هزار جلد کتاب، مقدار زیادی سی دی به ارزش دو میلیون تومان و سیستم‌های تدوین، فنی و اداری همه از بین رفتند و آسیب جدی به ساختمان وارد شد.

هنوز عوامل این حمله دستگیر نشده اند؛ اما مدیر این موسسه دولتی می گوید: متهم در صحنه شناسایی شده و امیدواریم که با چهره‌نگاری دستگیر شود تا بدانیم یک موسسه فرهنگی را به چه دلیل آتش زده است.

گفته می شود رقابت میان تولیدکنندگان غیرمجاز فیلم با تولیدکنندگان مجاز فیلم یکی از عوامل اصلی جدال ها و کشمش ها در این حوزه است.

حجت الاسلام زم رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی ویدئو رسانه در گفتگویی براین باور است که شبکه قاچاق فیلم های سینمایی برخوردار از سود هفت برابری هستند. او در این باره گفت: «حدود هفت برابر شبکه مجاز نمایش خانگی در سال گذشته شبکه قاچاق محصولات خود را به بازار عرضه کرده است و به طور کلی سی دی هایی که توسط هفده الی هجده مؤسسه به بازار عرضه شده است صد میلیون نسخه بوده است در حالی که این رقم در شبکه قاچاق بیش از هفتصد میلیون نسخه بوده است و اگر آمار فیلم هایی که توسط آنها به بازار عرضه می شود هفت مورد باشد چیزی حدود سه میلیارد و پانصد میلیون فیلم در این سی دی ها توسط شبکه قاچاق در اختیار مردم قرار گرفته است.»

حجت الاسلام زم افزوده بود: «بسیاری از مواد اولیه ای که شبکه قاچاق برای ارائه محصولات خود از آنها استفاده می کنند در داخل کشور تولید می شود و کمتر از ده درصد سی دی هایی که در داخل کشور تولید می شود مصرف آموزشی و علمی و پژوهشی دارند و بیش از نود درصد از آنها در شبکه قاچاق مصرف می شود.»
saitama - ژاپن - توکیو
من ربط حجت الاسلام را با هنر و سینما را نمیدانم در چیه
دوشنبه 29 فروردین 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
saitama - ژاپن - توکیو / عزیز چطور نمیدونی ؟؟؟؟ دلقک هاهم بخشی از هنر وسینما هستند !!! تو زبان فارسی جدیدا به دلقک میگن حجت اسلام!! اگه باورت نمیشه فیلم مارمولک را ببین
دوشنبه 29 فروردین 1390

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
الان هرکجا میری ماهواره هست بعضی ها هم اینترنت دارن دیگه این رسانه های مزخرف که فیلم یک ساعت وچند دقیقه رو تبدیل به 45 دقیقه میکنان این وسط چه میگن...
دوشنبه 29 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
razmandeh جان فیلم مارمولک را دیده ام با شما موافقم به شرطیکه در حد دلقک بمانند نه اینکه رئیس هیئت مدیره و چیزهائی که اصلا لیاقتش را ندارند را اداره کنند با سپاس
دوشنبه 29 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama - ژاپن- دوست خوب و دانای من این جانوران را باید "تلخک" نامید, زیرا که دلقک دست کم باعث شادی و خنده میشود ولی اینها فقط در گریان و خوار کردن مَردم اُستادند . همانطور که گفته اند : آخوند نباشد درد و غم گفتن و کَسی را که بیمار نیست به القاء بیمار کردن .
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
feminism گرامی کاملا موافقم حرف حساب جواب ندارد نکته های شما همیشه متین و منطقی است هر جا هستید تندرست و پایدار باشید
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.