مردم شهرهای خوزستان را تخلیه می کنند


مردم شهرهای خوزستان را تخلیه می کنند    

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتیکه راه حلی اساسی برای گرد و غبار اندیشیده نشود مردم، شهرهای استان خوزستان را تخلیه می کنند.

عبدالله کعبی  با اشاره به معضل گرد و غبار در کشور اظهار داشت: متاسفانه این مشکل سال به سال در حال شدت یافتن است و تاکنون مسئولان نتوانسته اند برای آن یک راه حل اساسی پیدا کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه پدیده گرد و غبار آبادان به 70 برابر وضعیت مجاز رسیده است، تصریح کرد: در چند روز گذشته با وجود اینکه کولرها روشن بود اما از شدت خاک تنفس به سختی انجام می‌شد و تنها کاری که صورت گرفت این بود که شهر را تعطیل کردند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعطیلی شهر نه تنها مشکلی از مشکلات مردم بر طرف نمی‌کند بلکه وضعیت اقتصادی آنها را نیز به مخاطره می اندازد.

کعبی تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم آبادان از آب شرب مناسبی هم بهره مند نیستند، اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مردم شهر را تخلیه خواهند کرد که چنین وضعیتی در کلیه شهرهای استان خوزستان نیز می تواند اتفاق بیفتد.
وی تصریح کرد: به اندازه کافی با افزایش قیمت برق بر مردم فشار آمده است، اگر دولت راه حلی برای مقابله با پدیده گرد و غبار ارائه نکند شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود.

به گفته این نماینده در زمان ریاست منوچهر متکی بر وزارت امورخارجه، مشکل گرد و غبار به دلیل تعامل این وزیر با کشورهای همسایه با غلظت کمتری گریبان اهالی آبادان را می‌گرفت.

نماینده مردم آبادان اظهار کرد: برای جلوگیری از پدیده گرد و غبار باید در مرزهای کشور مالچ پاشی و درخت کاری کرد که لازمه آن تعامل وزیر امور خارجه با مسئولان کشورهای همسایه به خصوص عراق و عربستان است.


pelle - سوئد - استکهلم
بیست و سه سال از پایان جنگ محبوب خمینی میگذرد ولی هنوز شهر آبادان و خرمشهر نه تنها آباد و خرم نشدند بلکه روز بروز تبدیل به یک شهر خرابه و متروک شده ، پولی که باید خرج بازسازی و آبادی این شهرها میشد از حلقوم مردم زحمتکش خوزستان در می آورند و خرج غزه و لبنان و پختن کیک زرد که حق مسلم خودشان میدانند میکنند ، بجای خدمت و نوکری مردم ایران وقتشان صرف دروغ و ریا برای ساختن روایتهای شیطانی از رهبر شیطان زاده خود سید علی چلاق میکنند، و بخیال خودشان به این نحو به او با زوراعتباربدهند. مردم واقع باید نادان باشند که این چرندتان را بشنوند و باور کنند.
یکشنبه 28 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
اگه مقام عظمای وقاحت خامنه ای فصل الخطاب قرار بگیره حتما مشکل گرد و غبار هم حل میشه!!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.