مجاهدین: مجتمع ساخت قطعات سانتریفیوژ در کرج


مجاهدین خلق:
 در کرج مجتمع ساخت قطعات سانتریفیوژ وجود دارد

سازمان مجاهدین خلق ایران می گوید یک مجتمع صنعتی را در کرج شناسایی کرده است که در آن قطعات سانتریفیوژ تولید می شود.

علیرضا جعفرزاده از سخنگویان این سازمان مخالف جمهوری اسلامی روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری در واشنگتن گفت که مجتمع "تابا" برای چهار سال و نیم مشغول تولید "جدار آلومینیومی، مغناطیس، پمپ های ملکولی، لوله های کامپوزیت و پایه سانتریفیوژ بوده است."

سازمان مجاهدین خلق که می گوید این سایت توسط جاسوسان آن شناسایی شده، تعدادی عکس هوایی از این تاسیسات صنعتی ارائه کرد اما هیچ سندی در تایید این ادعا نداد.

این سازمان گفت که ایران قطعات ساخت "ده ها هزار سانتریفیوژ" که در غنی سازی اورانیوم به کار می رود را در آنجا تولید کرده است.

اورانیوم غنی شده در غلظت پایین کاربردهای غیرنظامی دارد اما در غلظت بالا می تواند برای ساخت سلاح اتمی به کار رود.

ایران می گوید که برنامه اتمی اش جنبه غیرنظامی دارد اما آمریکا و غرب ایران را متهم می کنند که در پی دستیابی به سلاح اتمی است.

سونا صمصامی گفت که اعضای این گروه با پذیرفتن "خطرات جدی" اطلاعاتی درباره عملیات مجتمع تابا جمع آوری کرده اند.

سونا صمصامی و علیرضا جعفرزاده همچنین جزئیاتی درباره سه انبار فولادی در این مجتمع ارائه و نام های چندین نفر که گفتند مدیران ارشد و دانشمندان این مرکز هستند را اعلام کردند.

مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که او گزارش سازمان مجاهدین خلق را دریافت کرده است.

وی افزود: "ما همواره نگرانی هایی درباره این نوع اطلاعات داریم."

آژانس بین المللی انرژی اتمی از سال 2008 خواستار دسترسی به کارخانه های سانتریفیوژسازی ایران بوده که موفق به این کار نشده است.

سازمان مجاهدین خلق از سال 2002 به این سو در چند مورد اطلاعاتی در مورد آنچه می گوید اسرار برنامه اتمی ایران است ارائه کرده که بعضی از آنها موثق بوده و بعضی از آنها نیز تایید نشده است.

آقای جعفرزاده گفت که مجتمع تابا بزرگترین تولیدکننده قطعات سانتریفیوژ در ایران است و دولت این کشور طی سالیان اخیر قطعات لازم برای ساخت 100 هزار سانتریفیوژ را تولید کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس وجود حدود 10 هزار دستگاه سانتریفیوژ در ایران معلوم است.

دیوید آلبرایت رئیس موسسه علوم و امنیت بین المللی به این خبرگزاری گفت که نمی تواند تایید کند که در مجتمع تابا قطعات سانتریفیوژ ساخته می شود اما آن را مردود هم ندانست.

او در مورد این ادعا که ایران قطعات لازم برای ساختن 100 هزار سانتریفیوژ را تولید کرده ابراز تردید کرد.

سازمان مجاهدین درحالی از اطلاعات تازه اش در مورد برنامه اتمی ایران سخن می گوید که وزارت خارجه آمریکا، به دستور دادگاه، درحال مرور مجدد تصمیم سال 2009 خود برای نگه داشتن مجاهدین در فهرست سازمان های ممنوعه تروریستی است.

یک دادگاه فدرال سال گذشته گفت که وزارت خارجه به هواداران سازمان مجاهدین فرصت کافی برای رد کلیه شواهد در این پرونده را نداده است.
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
مجاهدین خلق شما که زدیدن رجایی رو کشتین دیگه خواهشا زر نرنین دیگه همین مونده تروریستا واسه ما آدم شن
جمعه 19 فروردین 1390

asal.bano - انگلستان - انگلستان
سازمان مجاهدین ببند در ان زباله دان مسخره ات را. هر چی بی سواد گیجه جمع شده انجا
جمعه 19 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
دو گروه تو دنیا باید نابود بشن، یکی‌ مجاهدین دیگری شاهدان یهوه.
جمعه 19 فروردین 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
سازمان مجاهدین خلق ضمن سازماندهی مقاومت وسیع علیه آخوندهای هرزه و جانی و حرامزاده که جز تروریست پروری و صدور تروریست کاری ندارند با اعلام تأسیسات اتمی اخوندهای قاتل دست آنان را برای دستیابی به سلاح هسته ئی بسته اند و به این خاطر نوکرانش در حوزه و ارتش سایبریش حق دارند که بسوزنند و زمان سرنگونی این مزدوران و ساندیس خوران حرام لقمه ضدایرانی همانگونه قیام ملت و منطقه نشان داده است بسیار نزدیک است حال بروید به همان امامزاده هایتان برای افشای بیشتر دخیل و نذر کنید و دست و پای چلاق سید علی گدا رهبرتان را بمالید و بسابید .
جمعه 19 فروردین 1390

mehran.khan - آلمان - دوسلدورف
خاک بر سر این مجاهدین خلق بکنن که از همکاری با صدام برای کشتن هموطنان خود عبرت نگرفتن، حالا هم رفتن برای اسرائیلیها وامریکائیها علیه ایران جاسوسی می کنن، واقعا خیلی آدمهای کثیفی هستن البته اگه بشه بهشون گفت آدم! چقدر بدبختن این مجاهدین! یه ذره عرق وطن تو وجودشون نیست.
جمعه 19 فروردین 1390

niloofar80 - فیلیپین - مانیل
ببند در زباله دانی را که اسمش را دهان گذاشتی. اگر دوستدار ایران بودید که زمان جنگ با صدام ساخت و پاخت نمیکردید!!! زباله های تاریخ ایران زمین شمایید.
جمعه 19 فروردین 1390

YAS ABI - بلز - برسل
کثیف تر از این مجاهدین خودشان و بعد خودشان و بعد صدام و بعد هیتلر میباشند. کسی که برای صدام کار میکرده و به ایران حمله کرده راباید دست هیتلرداد.
جمعه 19 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
جناب علیرضا جعفرزاده شما که از سخنگویان سازمان مجاهدین خلق هستید و روز پنجشنبه در کنفرانس خبری واشنگتن این مجتمع "تابا" را فاش ساختی یا به قولی لو دادی دروغ یا راست به جای خود اما هیچ میدانید که عواقبش به قیمت حمله وحشیانه نیروهای وحشی سوسمار خور عراقی را به اردوگاه اشرف شد که به گفته دیگر رسانه ها«۲۸ کشته»در این درگیری کشته شدند.یعنی نمک و فلفل قرمز روی زخم رژیم آخوندی ریختی.در عوض سید احمقعلی رهبر چلاغعلی به مالکی و علی الدماغ دستور چنین حمله ای داد،بله وزیر دفاع ایالات متحده زحمت کشیدند واز این حمله ابراز نگرانی کرده و خواستار خویشتن‌داری نیروهای عراقی شده است.
جمعه 19 فروردین 1390

بابک - ایران - سبزوار
هرچند من طرفدار مجاهدین نیستم ولی افشاگری کار خوبی است مخصوصا در مورد اتمی
جمعه 19 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫چند تا ازین خوش رقصی ها بکنید اسمتان را از لیست تروریست ها خارج میکنند،بدبخت های وطن فروش جاسوس،شما آشغالها به تنها چیزی که فکر نمیکنید امنیت ملی ایران است و گرنه گور پدر هر چه آخوند دولتی و رژیم اسلامی،قبل از اینکه خودتان را در آغوش صدام بیندازید ،میتوانستید ادعا کنید که هوادارانی در بین مردم ایران دارید ولی حالا چه دارید که بگوئید؟از اینجا رانده و ازآنجا رانده.
جمعه 19 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بگو چرا عراقی های حرامزاده دست به کشتار جوانان ایران زدن.مجاهدین اگر نبودن بمب اتمی اسلامی تا حالا درست و بر علیه دیگران ااستفاده شده بود.
جمعه 19 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
یک زمانی مجاهدین خلق با صدام حسین دیکتاتور لعنتی همکاری و بر علیه . ایران و جنگ 8 ساله و با علی شیمیائی همکاری و مردم حلبچه را بمباران شیمیائی کردند. حالا این لینک را ببینید . حالا مجاهدین دست دردنکنیشان را سربازان عراقی بخورند
جمعه 19 فروردین 1390

آینه - انگلیس - لندن
امیدوارم شر مجاهدین خلق و اخوند جماعت از ایران کم بشه . دو گروه نادان با باورهای مضخرف که هرگز ملت ایران روی شادی و پیشرفت رو نخواهند دید .
جمعه 19 فروردین 1390

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
در خبری که حمله ارتش عراق به اردوگاه اشرف اشاره داشت واقعا متاسف شدم با اینکه هیچوقت افکار و رفتار اونهارو قبول نداشتم و ندارم. و هر چند روش مبارزه بسیار اشتباهی دارند امّا در صف مبارزان مقابل رژیم بیشترین پشتکار رو داشتند. اینان هموطنان ما هستند.
جمعه 19 فروردین 1390

abi6156 - مالزی - ایبو
اتفاقا هر چه ادم خوب و باسواد تو این سازمان جمع شدند خار چشم رژیم اخوندی. امیدوارم همیشه موفق باشند
جمعه 19 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
احتمالا دلیل حمله به اشرف هم همین خبر میتونه باشه
جمعه 19 فروردین 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
شما کثیف تر از این آخوندها هستید, / آرزوی حکومت در ایران را به گور خواهید برد وطن فروشهای خائن به ملت و ایران
جمعه 19 فروردین 1390

traffic - ایران - آبادان
همین کارا رو کردن که این بلاها رو سرشون آوردن.مریم و مسعود رو باید بگیرن جرررر بدن،نه اون احمقهای بی مغز توی اشرف رو.
جمعه 19 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
آقا خبر رو ولش کن!!! بچسب به مجاهدین و سلطنت طلب و همه مخالفان حکومت ایران و هر جوری شده از دزدی های حکومت پهلوی بگو و خیانت مجاهدین و بقیه مخالفان سرسخت ولی وقیح!!! رضا پهلوی میگه اتحاد، مجاهدین میگن اتحاد، همه مخالفان میگن اتحاد. حالا خدا میدونه این قشری که هیچکس رو قبول نداره جزو کدوم دسته و گروهه !!! مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
جمعه 19 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
به دوستان گرامی که به مجاهدین اهانت کردند ! هر چند من به نظر شما احترام میگذارم ! ولی دوستان یکطرفه قضاوت نکنید و طبق قانون " شکم گرسنه ایمان ندارد " بنگرید ! دختر بنی صدر برای محکم کردن قدرت سیاسی بین مسعود ( مجاهدین ) و پدرش, تن به ازدواج داد و در قرنهای گذشته برای نفوذ قدرت سیاسی در بین خانوادههای پادشاهی اروپایی ازدواج مصلحتی صورت میگرفت و و و ! جان کلام اینکه, سیاست پیچده تر از این فحش و اهانت ما به افراد سیاسی است ! من تاییدی بر وطن فروشی این سازمان ندارم, و ایا اصلا میتوان و اجازه داشت چنین برچسبی بر این سازمان زد زیرا " فقط " بدبختی این سازمان در این بود که " جلوتر " از مردمش بود که منطق سیاسی سازمان را در این میدید که " هر کس " و به " هر نوعی " ایران را از اخوند شپشی نجات دهد, او را بعنوان " ناجی " میدیدند
جمعه 19 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): , همانند " میلیونها " ایرانی " نسل جدید " که هر روز بدرگاه خدا دعا میکند که usa با بمب افکنها و بمبهای هوشمندانه اش ایران را از دست این ددمنشان اهریمنی نجات بخشد ! تمنا دارم, قبل از اهانت به من, لطفا 3,5 بار عمیقا فرمایشاتم را بخوانید که غرض و مقصود کامنتم در چیست و بعد در حد کاربرهای محترم مرا به زیر سوال ببرید ! قابل توجه است که من نه تایید رفتار این سازمان را دارم و نه تایید کاربرهایی که دست بدعا برای حمله usa با بمبهای هوشمندانه اش هستند ! شاد و پیش خود حساب باشیم !
جمعه 19 فروردین 1390

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
هیچ کس در دنیا نباید نابود بشه. باید به کسانی چون مجاهدین که گول رهبر الدنگشونو خوردن و کلا همه کسانی که اشتباه میکنند اگاهی درست داد.
جمعه 19 فروردین 1390

rad33 - انگلستان - لندن
ببین که چه جائی باز کردن تو دل مردم این اشغالهای منفور وطن فروش از اخوند بدتر, خودتون ببینید و داوری کنید که از این چند نفر در بخش نظرات چه تعداد با این اشغالها موافق هستند.مرگ بر مجاهدین و رهبر همجنسبازشان و مرگ بر جمهوری اسلامی,زنده باد مردم عزیز ایران,پاینده باد ایران زمین
جمعه 19 فروردین 1390

kasra persia - انگلیس - لندن
گور پدر آخوندها ولی هیچوقت یادم نمیره وقتی سرباز بودم و تو منطقه جنگی شما حرمزادها چقدر از دوستان منو کشتید .من نمیدونم شما با چه رویی این چرندیات رو میگید .
جمعه 19 فروردین 1390

akbarjeni_shikar - المان - برلین
aziz iran - دانمارک - کپنهاک .....واقعا خجالت داره. با این خوشرقصیهاتون نمیتونین جذب توجه بکنین هم غرب و هم ملت ایران در خیانت شما به ایران و ایرانی شک ندارند
جمعه 19 فروردین 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
خب بگو اخه خر مگسا. شما که خودتون میگین مدرکی برای اثباتش ندارین. چرا زر زر اضافی میکنید؟. خاک بر سر اون سرکردتون تو واشنگتن بره
جمعه 19 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
هر کس وگروهی که برای امریکای شیطان صفت خبر رسانی و مزدوری کند که بلکه به ایران حمله کنند بی هیچ شکی شکست خواهند خورد .شما از خدا دوری کردید و دست به دامن اجنبیهای بیدین شدید .از اتفاق کمپ اشرف در بغداد که بدستور امریکا بود واقعا متاسفم.
جمعه 19 فروردین 1390

kaghazrangi - انگلستان - انگلستان
سال 67 چند تا از اینها رو کشتند. این لجنها تمامی ندارند. اگه اینها جای خمینی به قدرت میرسیدن الان کره شمالی بودیم.
جمعه 19 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
شنیدن این خبر من را بیاد کودتا نوژه میندازد . که این گروه در بوق و کرنا دستگاه تبلیغاتی خود شبانه روز سینه سپر میکردند که ما سبب شدیم که کودتا نوژه را باطلاع امام راحل و ایادی ان رسانیم . خیانتی که بهترین فرزندان این اب و خاک را بکشتن دادند . بله اقایان این اولین قدم شما نیست . گروه شما مسبوق بسابقه است . شما ها برای رسیدن بقدرت دست بهر کاری خواهید زد . حتی زندگی در زیر چتر بیگانه. حتی نگهداری اعضا پاک باخته و صمیمی خود در اردوگاه های بیگانه. شما ها برای هر گونه خیانت خود یک توجیه ودلیلی را مطرح میکنید . درست شبیه همین اخوند ها . یادتان باشد سگ زرد برادر شغال است
جمعه 19 فروردین 1390

love-iran - ایران - مشهد
بابا چه رویی دارن اینها جلو کل دنیا به کشورشون خیانت میکنن بعد هم افتخار میکنن دست هر چی اشغاله از پشت بستن اخوند ها میگن جونمون فدا رهبر اینها میگن جونمون فدا برادر رجوی فرق اش چیه خاک تو سر جفتتون تازه ساخت بمب اتمی در ایران شروع شده و اکثر مردم موافق هستن چون هرچی که حال عرب ها رو بگیره به نظره من خوب هست
جمعه 19 فروردین 1390

yankee - سوئد - استکهلم
با تمام تنفری که از آخوندا و جمهوری اسلامی دارم یک موی گندیدشون رو به این حیون های وحشی نمیدم واقعآ اینا طالبان ایران هستند کثافت ها همش تو کار خون ریزی و آدم کشی هستن
شنبه 20 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
باید به همه دوستانی که به مجاهدین توهین کردن و فکر میکنن مجاهدین در جنگ ضد میهنی با عراق همکاری میکرده بگم که مجاهدین فقط در پایان دادن جنگ با عراق همکاری کرد و خمینی رو مجبور به زهرخوری کرد.ضمنا زمانی که امریکا به عراق حمله کرد اعلام کرد اگه مدرکی دال بر اینکه مجاهدین همکاری با صدام داشته باشند به همراه صدام مجازات میشوند ولی چیزی پیدا نشد
شنبه 20 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
اگه مجاهدین برنامه اتمی چند سال پیش جمهوری اسلامی(نطنز) و بعد از اون دهها سایت اتمی دیگه رو افشا نکرده بودن شاید الان اخوندا بمب اتمی داشتن و مینداختن تو اسراییل و بعدشم جنگ و ...
شنبه 20 فروردین 1390

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
مرگ بر ایادی رژیم در این سایت . اگر شما نوکر علی گدا نبودید این حرفها رو به با سوادترین ایرانیانی که تا به حال دیدم نمیزدید
شنبه 20 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
جبران خلیل مطلب جالبی در مورد هنر اقوام گوناگون نوشته که خالی از لطف نیست اینجا بنویسم شاید هنر خود را بهتر بشناسیم:. هنر مصریان علوم غریبه است. هنر کلدانیان حساب است. هنر یونانی ها تناسب است. هنر رومیان تقلید است. هنر چینیها آداب معاشرت است. هنر هندوها سنجیدن خیر و شر است. هنر یهودیان در مفهوم ویرانیست. هنر اعراب در یاد آوری گذشته ها و اغراق است. هنر پارسیان در عیب جویی. است. هنر فرانسوی ها در کلک و تردستیست. هنر انگلیسی ها در تحلیل و قیافه ی حق به جانب گرفتن است. هنر اسپانیایی ها در تهجر است. هنر ایتالیایی ها در قشنگی ست. هنر آلمانی ها در جاه طلبیست. هنر روس ها در غم و غصه است.
شنبه 20 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
هر اطلاعاتی که در مورد حکومت ریاکار و مافیایی ضد ایرانی ضد جمهوری ضد مسلمان داده شود و از سوی هر گروه ارزشمند است. ای کاش این کار بین رده های ناراضی حکومتی که مجبور به سکوت هستند نیز باب شود و از طریق یو تیوپ بدون اینکه شناخته شوند اطلاعات صحیح با رفرنس واقعی بدهند چرا که مطمئن باشند اگر اینکار را نکنند حکومت آنها را مانند آقایان موسوی و کروبی می کند متاسفانه تا فرصت داشتند مدام امید به اصلاح این دیوان بی شاخ و دم داشتند مردم راه خود را یافته اند بهتر است شما هم راه خود را بیابید و اینگونه دست این حکومت فاسد ضد مردمی را بیشتر رو کنید. چرا که سی و دوسال است که همه چیز را مخقیانه انجام می دهند به اندازه مثنوی فهتاد من کاغذ برای همتان جا برای افشاگری هست.
شنبه 20 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Khosh bavar - ایران - یزد. دوست عزیز و محترم من - اگر هرایرانی بخواهد در این اندشه باشد که سازمان مجاهدین خلق را بعنوان ** ناجی ** و نجات دهنده ایرانم از طوق . گریبانگیر * اخوند و اخوندیسم * بیاندیشد من صددرصد مخالفم پرونده این . سازمان مجاهدین کاملا روشن است من کسیکه دست به اسلحه و بمب . گذاریهای این سازمان درایران و سرقت ازبانکها درایران و همکاری بادشمن و. ازخاک دشمن حتی کشتن یک پاسدار و بسیجی را قبول ندارم. من * ناجی*. ایرانم را سازمانی با تفکر واندیشه دموکراسی بدوراز خشونت و کشتار میدانم .
شنبه 20 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
نوشتم که هر گروهی که اسلام زیر پالونش باشد و از ان برای پله های قدرت استفاده کند منفور است ولی کسانیکه در اشرف هستند تعدادی به اجبار -تعدادی فریب خورده هستند و نباید برای حمله به انها شادی کرد ولی تنفر اور اینکه تعدادی اسلامی مثل -- احتراز - آلمان - دورف ---پاچه ی شاهدان یهوه و مجاهدین رامی گیرد ولی نامی از حزب الله کثیف نمی برد مردک????شاهدان یهوه به تو چه مربوط?????انها در ایران اعدام شکنجه و دزدی میکنند یا ملای کثافت با توسل به دین ننگینت???
شنبه 20 فروردین 1390

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
اینجا داره یک اشتباه تاریخی اتفاق میافتد . یکی مگوید رجایی را اینها کشتند . رجایی هم یکی بود مثل احمدینژاد . چه بلایی رژیم جنایتکار سر مجاهدین آورد کشتار وسیع شصت تا شصت هفت و.. را بخوانید . ایرانی باغیرت اتحاد . اتحاد جمهوری اسلامی باید نابود شود . ملت ایران پیروز است .
شنبه 20 فروردین 1390

habibollah - ایران - تهران
kaghazrangi - انگلستان - انگلستان. نه که الان ازکره شمالی سرتریم. دمت گرم بااین پیامت ماروخندوندی.
شنبه 20 فروردین 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
nader46 - انگلیس - لندن دوست عزیز از درک و فهم شما بعیده که دست نیافتن ایران به بمب اتمی را کار سازمان پستی چون مجاهدین میدانی.بقول تمامی کاربران مجاهدین فرومایگان و حقیرانی وطن فروشی هستند که همدست صگدام شدند تا جوانان و سربازان بیگناه وطنمان را بگلوله ببندند.مجاهدین خلق بحدی در نظر ملت ایران منفورند که حتی خانوادهایشان در ایران انها را طرد کردند.دوست من حیف شما که اسم این خیانتکاران را بیاوری.البته من به فهم و شعورتان شک ندارم اما لطفا بیشتر دقت کن که سوئ تفاهم برای دیگران پیش نیاید ممنون
شنبه 20 فروردین 1390

مهدیار - ایران - تهران
آهای مجاهدین بهتره بگم منافقین. شما همون آشغال هایی هستید که تو جنگ کنار عراقی ها واستادین و هموطن های خودتون رو کشتید جوون های همین مملکتی که الان دارید سنگشو به سینه میزنید ، شنیدم تو عراق دارن تیکه تیکه میکننتون. بسی لذت بردم ، . کسی که به وطن خودش ضربه بزنه حقش نابودیه
شنبه 20 فروردین 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
babak1960 - لوگزمبورگ - لوگزمبورگ . تو که فدائی مجاهدین هستی 3 سئوال دارم ازت.1 تنها یک دلیل منطقی و انسانی بیاور که چرا زمان جنگ که عزیزان خانوادها برای دفاع از ناموس و وطنشان به جنگ رفتند چرا مجاهدین همدست بیشرفی چون صدام شدند و هم قسم شدند جوانان دلیر کشور را بخاک و خون بکشند?2 تو که یک مجاهدی حتما عملیلت مرصاد را به یاد داری.چرا مجاهدین در عملیات مرصاد که حمله بکشور بود از صدام کمک خواستید با وجودیکه میدانستید او صدها هزار جوان عزیز وطنتان را پرپر کرده بود?3 ایا دلیل تنفر 95 درصد ملت ایران از مجاهدین چیست?تو که نمیخوای بگی 95 درصد ساندیس خورند?چراکه اگر اینو بگی معلوم میشه یا تعصب کورکورانه داری یا خودفریبی میکنی?امید وارم تو هم محترمانه جواب بدی.راستی چرا تو همرزمهایت را رها کرده و راحتی در لوگزمبورگ را به سختی در اردوگاه اشرف ترجیح دادی?
شنبه 20 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
homa-ir - : دوست گرامی, اشاره من به کسانی بود که صفتهایی که شما نام بردید به این سازمان به حق و یا ناحق برچسب زدند ولی همین گروه مردم که از این " صفتهای " این سازمان خرده گرفتند, حاضرند امریکایی که دارای صفتای " بیشمارتر و وحشتناکتر " هست ( کارتر / شاه , ویتنام, النده و و و ) با بمباران ایران, به کمک انان شتافته و ایران را از این ددمنشان نجات دهد ! شاد و پیش خود حساب باشیم .
شنبه 20 فروردین 1390

باریک بین - ایران - تهران
Khosh bavar - ایران - یزد- من موندم اسم این افراد کثیف و بی وجود رو چی باید گذاشت.جناب خوشباور اگر واقعا به این امید هستی که گروهی با سابقه بسیار سیاه در رذالت و پستی بیان و به تو دموکراسی و ازادی رو هدیه کنند همون اسم خوشباور رو در شناسنامه خودت هم ثبت کن. واقعا که خیلی ادم متفکر و باهوشی هستی. مجاهدین به جرات می تونم بگم که رکورددار خیانت به مملکتشون هستن. در هیچ جای دنیا امسال این جانواران وجود نداره. خوش باور نباشیم.
شنبه 20 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
با تشکر از سایت یوک که این مطلب رو گذاشتین و عجب کامنتی دادن همه . معلوم میشه شاید خیلیا مخالف کارای حکومت باشن ولی فرق دوست رو با دشمن خوب میفهمن و با عرض تاسف به حال کسایی که از این گروه تروریستی که خون خیلی از ما ایرانیا رو ریخته طرفداری کردن و یا تا حدی تایید کردن و مشخص شد چی تو اون مغزشون میگذره . به امید روزی که خون هر مظلومی ارزش داشته باشه
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
khosh bavar - ایران - یزد هموطن عزیز. با تشکر از تحلیلی که کردید. متاسفانه بعضی ها بجای بررسی شرایط ایران در زمان شاه فقید که نارضایتی هایی رو منجر شده بود و بهانه ای برای غرب در طرح توطئه 1357 که منجر به سقوط رژیم و روی کار آمدن خمینی صفتان شد وارد جزئیات میشوند و اصل قضیه رو فراموش میکنن. سازمان مجاهدین و تمام گروه های سیاسی که بفکر تغییر و رسیدن به دمکراسی هستند در نبود فضایی مناسب برای ابراز عقیده ناگزیر به خشونت روی میاورند. خیلی از هموطنانی که در عراق هستند فقط بخاطر آزادی ایران به این ارتش پیوسته اند و مجاهد نبوده اند. عملکرد مجاهدین و تمام گروه های سیاسی در این سالها نیاز به بررسی دارد که فقط در فضایی آزاد که امیدوارم بزودی بدست بیاوریم امکان پذیر است و نه در فضایی که 32 سال آلوده به شایعات و هرزه گویی های حکومت شیطانی ولی وقیح شده. خوش باور ولی ساده لو نباشیم!!! با درود بر شما و همه آزادیخواهان
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
homa-ir - المان - هامبورگ هما خانم. ما همه قربانیان سیاست کثیف غربیها در بروی کار آوردن این حکومت ضدبشری هستیم. از نظر من اعدام افسران شاه فقید ، اعدام فرزندان آزادیخواه ایرانزمین با نامهای چپی و راستی بدست پاسداران ان قلاب، ترور پاسداران بدست گروه های چپی و راستی و .. تا به امروز که به اعدام نسل جدید آزادیخواهان بدست مزدوران حکومت ولی وقیح رسیده است، همه و همه ناشی از خیانت سیاستمداران غربی و ناآگاهی مردم در شناخت دوست و دشمن خود هستند. ....
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
homa-ir - المان - هامبورگ ادامه .. یکی از کسانیکه در همین شهر اشرف گرفتار شده بخاطر خواهرش (سالها زندان در 14 سالگی بجرم داشتن یک برگ اعلامیه!!!) به عراق رفته تا انتقام خواهرش را بگیرد!!! خواهر او در آلمان اقامت دارد و متنفر از همه سازمانهای سیاسی و رژیم ایران است. اینکه پاسداری یک مجاهد رو کشته و مجاهدی هم یک پاسدار رو میتوان توجیه کرد ولی نفرت از انها رو نه!!! ما همه قربانی شده ایم و تنفر ما از همدیگر فقط به قربانی شدن فرزندانمان توسط این حکومت میانجامد. سوال من از شما اینستکه اگر این رژیم عضوی از خانواده شما رو بجرم عقایدش زندان یا اعدام کرده بود چه میکردید؟!!! باز هم از صلح و صفا حرف میزدید؟!!! شاد و سربلند باشید
شنبه 20 فروردین 1390

hassan5 - ایران - تهران
ایا کسی میداند که رهبر مجاهدین فعلی و اگر پیروز شدند رهبر اینده ایران (یعنی امام مسعود رجوی) در کجا زندگی میکند؟؟؟
شنبه 20 فروردین 1390

مهدیار - ایران - تهران
همین آشغال ها پدر یه خونواده رو سر سفره افطار جلو چشم زن و بچش کشتن. بچه اون ترور شده الان بالای 30 سالشه هنوز دچار بحران روحی هست . من فقط ناراحتم از اینکه عربا دارن عجم میکشن همین وگرنه خونه اینا حلاله
شنبه 20 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
sourena.de - : درود بر ان انشای و فهم سیاسی قوی شما. پس تا بعد دوست گرامی ! شاد و واقع بین باشیم.
شنبه 20 فروردین 1390

payman_270 - ایران - سربندر
صفت منافق کاملا" برازندشونه.. اما بازم کشتار بیرحمانه اونا توسط عراقی های وحشی محکوم میکنم.
شنبه 20 فروردین 1390

farzad_s - ایران - تبریز
hassan5 - ایران - تهران---------در چاه جمکران به جای سید علی
شنبه 20 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
باریک بین :واقعا متاسفم. مگر هر کسی‌ خیانت کرد باید کشته بشه!؟شما از کجا میدونی‌ اینهأی که در اشرف هستن همشون خیانتکاران یا آدم کشتن؟اصلا فکر نمیکردم که اینطوری فکر کنین:( انسانهای بیدفاع رو کشتن از هر طرف و جناحی باشه محکومه!بیگلی بیگلی - ایران - مشهد: قرار نیست هر چیزی توی مغز شما می‌گذره یا تفکر شماست برای بقیه هم همین باشه!همانطور که گفتم من از مجاهدین خوشم نمیاد. ولی کشتار هم میهنانم را به شدت محکوم میکنم.
شنبه 20 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Sourena.de - المان - اشتوتکارت. هم میهن گرامی سخنان شما شیوا - یکی از پدران همین مجاهدین که . برای دیدار فرزندش به پایگاه اشرف رفته بود بنام اقای صارمی بدست هم. رژیم بدار اویخته شد( بجرم دیدارفرزند) - جواب کلی من بشما و دوست خوبم. اقای Khosh bavar - ایران - یزد . ایا همین مجاهدین در اول انقلاب 57 با. خمینی همکاری کردند یانه - ایا خانمهای مجاهدین با روسری و مقنعه و . روپوش پای پلکان هواپیمای خمینی ازاو استقبال کردند یانه - ایا مجاهدین به. کلانتریها اول انقلاب برای بدست اوردن اسلحه حمله کردند یانه - چرا خمینی انها را رد کرد - چرا بزرگترین حمله وکشتار بعداز اندکی ازگذشت اول. انقلاب تاکنون روی فقط مجاهدین است . مجاهدین تا قبل ازروی کارامدن . پرزیدنت بوش دفتری نزدیک کاخ سفید داشتند وبودجه این سازمان را امریکا. تامین میکرد. ایا شما فکر میکنید دموکراسی و مردم سالاری با روسری . مریم رجوی فرمانده شورای مقاومت و خانمهای با روسری حامیان و عضو . این سازمان عملی واقعا دموکراسی است .
شنبه 20 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت:هموطن همونطور که میدونید خمینی با چماقداراش در ساله ۱۳۶۰ بعد از زدن مجاهدین در خیابانها اونها رو مجبور کرد که دست به اسلحه ببرن و این همون چیزی بود که خمینی می‌خواست و از اون به بعد بود که ترورها و درگیریها شروع شد تا کار به فرانسه و بعد به عراق کشیده شد.من فکر می‌کنم مجاهدین با دست بردن به اسلحه تیشه به ریشهٔ خودشون زدند.
شنبه 20 فروردین 1390

گیو - ایران - شوشتر
امروزه بر اکثر ایرانیان خیانت این گروهک کثیف بارز واشکار است ودست این گروهک به کشتار بهترین مردان ایران همچون شهید شیرازی که از افتخارات ایران بود الوده است وخیانت وجنایات انها در جنگ واضح واشکار است.
شنبه 20 فروردین 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
وقتی نوشته های بالا رو می خوندم بیشتر باورم شد که آخوندها حالا حالا ها تو ایران حکومت می کنند واقعاً دوستان عزیز اینطوری میخواهیم متحد بشیم این خبر از یک بدبختی بزرگ برای این مردم خبر میداد امّا 1 نفر محض سرگرمی راجع به اون حرف نزد همه به مجاهدین حمله کردن من مطلقاً دل خوشی از سازمان ندارم امّا بعد از فاجعۀ ژاپن که در اوج قلۀ تکنولوژی جا داره و اون بلا به سرش اومد 1 نفر نپرسید بابا ما با تکنولوژی آقا سیدعلی و ا.ن یا تکنولوژی دزدیده شده از قزاقستان و کرۀ شمالی این همه تجهیزات اتمی رو میخواهیم چکار کنیم ؟ فردا اگر اتفاقی بیفته مثل فاجعۀ معدن کرمان 1 ماه بعد قطعات بدن معدنچی هارو دربیاریم خواهش میکنم بیشتر بفکر آیندۀ ایران باشید پیش از آن که ایرانستان بشه ونشه کاری کرد و سرنوشت ما مثل تمدن های نابود شده نشه مثل آشور و.... موفق باشید
شنبه 20 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
من کاری بسیاست اتمی ایران ندارم. بهر حال انجا کشوری است با یک سیاست خاص بین المللی کار خودش را انجام میدهد . ولی خوب دقت کنید بکردار جاسوسی این سازمان خود فروخته و جاسوس پرور. اعضا ان در یک کشور بیگانه در داخل یک زندان بنام پایگاه اشرف روزگار ذلت بار خود را میگذرانند. اما سردمداران این سازمان با گماشتن جاسوس در نقاط مختلف وطن ما مسائل و موارد سیاسی انرا حاسوسی نموده و برای دیگر کشور ها نوکری میکنند .خوب بچهره سخنگوی این سازمان جاسوس پرور نگاه کنید تنها چیزی در ان چهره نمیبینید وطن پرستی میهن پرستی ایران دوستی ویا اعضا پرستی است . من اگر جای مسئولان عراقی بودم همه این جاسوس ها را میکشتم .درست است که انها هم وطن ما هستند ولی یادتان نرود اساس کار انها وطن فروشی و جاسوسی است. ویادتان نرود وطن مقدم بر هر چیز دیگری است. این است بیلان عملکرد این سازمان نوکر صفت . این است عملکرد این سازمان خود فروخته. جاسوسی برای کشور های دیگر. من از هرچه سازمان وتشکیلاتی که نام مذهبی دارند متنفرم باور کنید
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس با درود بر شما دوست عزیز. عده ای تو این سایت برای کور و کچلهای خمینی که سالها برای اعدام انسانها در ایران تکبیر فرستادند هورا میکشند و از عدم خشونت برای رسیدن به دمکراسی حرف میزنن ولی وقتی خبر مرگ یکی از مخالفین حقیقی حکومت رو میشنوند به رقص و پایکوبی میپردازند. اگر جامعه ما آگاه بود که به این حکومت ضدبشری تن نمیداد!!! پاینده ایران و مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش. شاد و سربلند باشید
شنبه 20 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
پس ماجرای کشتار ساکنین قرارگاه/اندرزگاه اشرف از اینجا شروع شده ...متاسفم
شنبه 20 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
dkdk-دانمارک hello my friend من ازانها دفاع نمیکنم و اونا تومذهب خ.ر مقدس تر از هر مسلمانند.توی کانال ازادی دختری که دیروز در حمله اعراب کثیف دوتاگلوله مستقیم خورده وزخمی بود همش تو فکر حجابش بود. این سازمان منابع اطلاعاتی و نفوذی زیادی در همه بدنه واجزای رژیم دارن , ودست رژیم در درست کردن بمب اتمی اسلامی را هم بدون هیچ شک وتردیدی همین سازمان اسلامی شیعه(مجاهدین خلق) برای دنیا رو کرد.شاد وبخشنده باشیم.
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
homa-ir - المان - هامبورگ هما خانم عزیز. من نه مدافع مجاهدین بلکه مخالف حکومت ضدبشری ایران هستم. اینکه مجاهدین یا گروههای چپ باعث سقوط شاه شدند رو قبول ندارم چون در این حد و اندازه ها نبودند. مجاهدین تا سال 60 بخاطر عقاید مذهبی و متمایل به سویالیزم که داشتند رشد عجیبی کردند و همین امر باعث وحشت حکومت خمینی و غرب شد ولی قبل از آن نیرویی نداشتند. در آن دوران بغیر از عده کمی که اولین قربانیان خمینی شدند همه در نشئگی امام سیزدهم بودند حتی بسیاری از مسئولین مملکتی حکومت شاه(حتی مرحوم عباس هویدا نیز به خمینی خوش بین بود). ولی امروزه همه بی تقصیر هستند و میگن: کی بود کی بود ما نبودیم!! مجاهدین بودن و آخوندها!!...در مورد حجاب و روسری و رسیدن به دمکراسی هم میتونید از خودشون سوال کنید ولی من بجز بیعدالتی و ظلم در حق مردم با هیچ گروه و مسلکی مخالف نیستم. در اصل با حکومت تک حزبی و بت سازی از شاه و خمینی و رجوی و .. مخالفم و عدالت اجتماعی ملاک سنجش این حقیر بوده و خواهد بود و نه فرد خاصی. از توجه شما هموطن عزیز سپاسگزارم. شاد و سربلند باشید
شنبه 20 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
Azadikhah - هلند - تکسل هموطن عزیز. اگر مجاهدین دست به اسلحه هم نمیبردند باز هم در حکومت ولی وقیح جایی نداشتند. مگه حزب توده که خمینی رو رهبر انقلاب میدانست و در اختیار کامل خمینی بود توانست ادامه حیات بدهد؟!!! ساده لوحی رهبران مجاهدین در مبارزه با رژیم خمینی که تحت حمایت دول غربی شکل گرفته بود باعث شد تا کار به اینجا بکشه. یادمان نرود که غرب بخاطر ترس از قدرت گرفتن گروه های چپ در ایران به خمینی و جنگش با عراق کمک میکرد. غربی ها به هیچوجه نمیخواستند نیروهای چپگرا در ایران بقدرت برسند تا حلقه امنیتی اطراف اتحاد جماهیر شوروی سابق حفظ شود. اگر خطر شوروی وجود نداشت خمینی هم جایگزین شاه نمیشد. شاد و سربلند باشید
شنبه 20 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
چرا هیّ میگن گلوله مستقیم گلوله مستقیم، مگر گلوله غیر مستقیم هم داریم؟
شنبه 20 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
sourena.de - المان - اشتوتکارت. . دوست عزیزم - من درکجا نوشتم مجاهدین و گروه چپ باعث سقوط شاه شدند چنان قدرتی نداشتند . بلکه تصمیم امریکا و گوادلوپ2 بود که هدف. فقط برداشتن شاه بود که درزمان ریاست جمهوری امریکا( جیمی کارتر) اقدام. شد البته گروههای داخل ایران و مزدوران و وابسته بغرب و شرق و امریکا موثر. بود مثل حزب توده - مذهبیون - جبهه ملی( لائیکها و غیرلائیکها) - مجاهدین. خلق ( مارکسیسم های اسلامی) بی تاثیر نبود. وهرگز مجاهدین تاسال60. عقاید سوسیالیزمی نداشتند. یک سوسیالیزم بمب در بازار و.. نمیگذارد. من. درمورد حجاب وروسری از چندخانم مجاهد سئوال کردم گفتند ماپیرو رهبرمان. مریم رجوی هستیم. درکجای سخنان رضاپهلوی بت پرستی بوده ایا ایشان خود را یک شهروندایرانی خطاب نکردند. شما مصاحبه چندهفته پیش در صدای امریکا وحتی درپارازیت هم شرکت کردند وسایت UK هم پخش کرد. شما هم شادباشید
یکشنبه 21 فروردین 1390

milad_shz - ایران - شیراز
مجاهدین کار خودشونو میکنن.ایران رو آزاد میکنن یه حکومت دموکراتیک میارن .اگه کسی اتهامی بهشون میزنه بهتر باید بکشوندشون به دادگاهای بین المللی تا حقیقت روشن شه.لطفا قصاص قبل از جنایت ثابت نشده نکنید چون این کار خصلت خمینی و احشامشه
یکشنبه 21 فروردین 1390

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
homa-ir - المان - هامبورگ دوست عزیز هما خانم. در چند مورد بمب گذاری در بازار و حرم امام رضا و .. اطلاع دقیق دارم که کار گروه های سیاسی مسلح ایران نبودند. همانطور که سینمای رکس آبادان را عوامل رژیم شاه آتش نزدند. من هم از سخنان آقای رضا پهلوی لذت بردم و به ایشان احترام میگذارم. نکته همینجاست که ایشان هم از اتحاد همه گروه های اپوزیسیون (حتی مجاهدین)حرف میزنن ولی بعضی ها این امر مهم رو نادیده میگیرند و فقط اخبار روزنامه کیهان راجع به گروه های ضد ولی وقیح رو تکرار میکنن. دشمن ملت ایران رژیم ضدبشری ولی وقیح است و نه مجاهدین و گروه های دگراندیش. شاد و خرم باشید
یکشنبه 21 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Sourena.de - المان - اشتوتکارت. دوست عزیز - فرمایشات شما که دشمن ملت ایران درحال حاضر این رژیم . ضدبشری ولی وقیح است . ولی نباید فراموش کرد. اورنده امام راحل خمینی گوربگور شده چه کسانی دست اندرکاران و همکاران و حامیان خمینی ملعون در طوفان 57 بودند از جمله مجاهدین خلق( مارکسیسم های. اسلامی) صحیح هست. شاد باشید
دوشنبه 22 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت:دقیقاً درست گفتید.حزب توده‌ نتونست ادامهٔ حیات بدهد.البته من نمیدونم اگر مجاهدین دست به اسلحه نمیبرد مثل حزب توده‌ میشد یا نه؟! شاد و پیروز باشید
دوشنبه 22 فروردین 1390

دستان - ایران - تهران
چند سال در دامان صدام و فروختن اسناد ایران و جاسوسی رذیلانه گذراندید هر چند که لیاقتتان بیشتر از این نیست که همانا به نوکری و جاسوسی برای امریکا و اسرائیل و کشورهای غربی شهره شدید برای چند صباحی روزگار گذراندن.
دوشنبه 22 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.