وزیر ارشاد: به اسلام اعتقاد ندارید تسویه حساب کنید


وزیر ارشاد: به اسلام اعتقاد ندارید تسویه حساب کنید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از اختصاص بودجه‌ای در این وزارت‌خانه برای تسویه حساب با کارمندانی که 'به اسلام اعتقاد ندارند' خبر داده است.

محمد حسینی در دیدار با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ایجاد فضای غیر اسلامی در این وزارت‌خانه و زیرمجموعه های آن هشدار داده و گفته است: "کسی که به اسلام اعتقاد نداشته باشد، باید با او تسویه حساب کرد و امسال هم پولی را گذاشته ایم برای همین کار."

آقای حسینی 'ایمان و اعتقاد قلبی' را مهمترین عامل در کار فرهنگی خوانده و گفته است: "کسانی که نماز نمی‌خوانند و اعتقاد ندارند، نمی‌توانند فرهنگ اسلامی را ترویج دهند و باید با این وزارت‌خانه خداحافظی کنند و در جایی غیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار کنند."

موضع گیری صریح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی انجام می‌شود که پیش ازاین هم مقام های بلندپایه ایران بارها از لزوم اسلامی شدن فضای علمی و فرهنگی در این کشور سخن گفته‌اند.

آقای حسینی همراهی با 'حرکت اسلامی' در وزارت ارشاد را لازم دانسته و گفته است: "من این را خیلی صریح و شفاف می‌گویم که کارها در فضایی شفاف انجام شود."

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران وعده داده که حق و حقوق افرادی که به دلایل اعتقادی با آنها تسویه حساب می‌شود، به صورت "تمام و کمال" پرداخت شود.

گسترش فضای اسلامی درعرصه علم، فرهنگ و هنر

آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی بارها بر جهت‌گیری اسلامی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علمی تاکید کرده است.

آقای خامنه ای هنر اسلامی را برآمده از 'دل و باور ایمانی به معنای حقیقی' و خلق اثر هنری اسلامی را نتیجه 'تصحیح روح، دل و نگاه هنرمند' می داند.

اسلامی شدن دانشگاه ها نیز از موضوعاتی است که از زمان روی کار آمدن محمود احمدی نژاد در ۱۳۸۴، مسئولان ایران توجه ویژه‌ای به آن کرده‌اند.

تاکید رهبر جمهوری اسلامی بر اسلامی شدن دروس دانشگاهی به خصوص علوم انسانی در سال گذشته باعث به راه افتادن جریانی شد که از جمله نتایج آن بازنگری چهارصد هزار سرفصل درسی دانشگاه‌ها و تاکید مکرر و صریح وزیر علوم بر اسلامی‌تر کردن فضای دانشگاه‌ها بود.

در اظهار نظری مشابه با موضع گیری تازه وزیر ارشاد، سال گذشته کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران در مورد لزوم انجام تغییرات در دانشگاه ها گفته بود: "اگر دانشگاهی وجود داشته باشد که در آن متدینین، فرهنگ انتظار و بسیج مورد تمسخر قرار گیرد و به بهانه آنکه به کلاس های درسی آسیبی نرسد، صدای اذان در آن بلند نشود، در یک کلام بهتر است چنین دانشگاهی وجود نداشته باشد، چون در غیر این صورت مردم، دانشجویان و اساتید این دانشگاه را با خاک یکسان می کنند."

khosh bavar - ایران - یزد
ملاک عمل اسلامی بودنش در نماز خواندن می بیند و اگر کسیکه مهر نماز را در پیشانی خود دارد او مسلمانتر از دیگران است ! فقط تظاهر برای شما خوش باوران اسلامی مهم است ! شاد و انسان باشیم .
جمعه 19 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
به اسلام اختراعی شما کافران هر کی اعتقاد داشته باشد ملعون دو جهان است. بگذار همان گروه یکی دومیلیونی خودتان به این اسلام که خود بهتر از همه می دانید بدعت معاویه گونه خودتان است اعتقاد داشته باشند که کاه و یونجه تان به موقع برسد مردک دیو سیرت رذل ریاکار. شما شیطان زاده هایی هستید که جذب این حکومت کافر کیش شده اید اگر کسی ذره ای نور ایمان واقعی در قلبش باشد محال است جذب شما دجالان پالون دار شود. لعنت بر آن چهره ی سیاه شده از کفر و طغیانت.
جمعه 19 فروردین 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
اسلام ناب محمدی اگر بود دست و پا قطع میکرد.
جمعه 19 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پس 90 درصد باید استعفا دهند
جمعه 19 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
نابود باد این دین شیطانی و ریاکاران ان.
جمعه 19 فروردین 1390

pemijoon - ایران - تهران
مرده شو رتون رو ببرن..
جمعه 19 فروردین 1390

pelle - سوئد - استکهلم
مگه قبول اعتقاد و باورهای شما زورکی است ، چرا باید مردم بخاطر خوشایند شما ابلهان نماز نمایشی بخوانند و ادا در بیاورند آیا خداوند بچنین نمازی نیاز دارد. با این حساب شما باید با اکثریت مردم ایران تسویه حساب کنید. اگر به زور بود که ۱۴۰۰ سال پیش نیاکان شما سعی خودشون را کردند ولی می بینید که نشد ،با زور کارتان تا ابد پیش نمیرود و ملت ایران همیشه بیلاخ بارتان کردند.
جمعه 19 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قیافه من رو که ببینید سریعا" متوجه میشید که پدرم یه عرب بوده و یه اوزگلی تو بازار بودم !! انگلیسه مثل بقیه مون من رو گذاشته اینجا که هرکس قانون برده کشی امپریالیستیشون تو ایران را بخواد لغو کنه جلوش رو بگیرم و این هم برای من موقعیت خوبی شده که عقده های بدنی و فرهنگی و کمبودهای مغزیم رو سر ایرانی ها خالی کنم ! میگید که ایرانی هستید و اسلام دوست ندارید و نمی خواهید نشیمنگاه عرب ها رو بو کنید و بگید بوی گلابه میده پس پول هم خبری نیست !!
شنبه 20 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
این شمشیر اسلام هنوز بررررده است! فناتیک های عزیز حالا چرتکه بندازین برای تعداد مسلمین.
شنبه 20 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
ببخشید منظورم برنده بود.
یکشنبه 21 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
bita tehrani - کانادا - ونکوور شمشیر اسلام همیشه برنده و پیروز است.تعداد مسلمین هر روز به کوری چشم شیطون بیشتر و بیشتر میشود تا فتح دنیا بدست مسلمانان ناب محمدی...
دوشنبه 22 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
danial وحی جدید چی اومده? بگو یه کم بخندیم....
سه‌شنبه 23 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.