مبارک به کُما رفته است


مبارک به کُما رفته است

به گفته منابع مصری پزشک مبارک از آلمان فراخوانده شده است تا با همکاری پزشک ویژه وی او را مداوا کنند و یکی از نزدیکان مبارک نیز داروهای وی را از یکی از داروخانه‌های شرم‌الشیخ تهیه می‌کند.

برخی منابع مصری گزارش دادند که "حسنی مبارک " پس از آنکه شنید دادستان کل مصر پسرش "جمال " را برای تحقیق و بازجویی احضار کرده است، به کُما رفت.

به گزارش پایگاه "بوابة الوفد "، به گفته منابع مصری پزشک مبارک از آلمان فراخوانده شده است تا با همکاری پزشک ویژه وی او را مداوا کنند و یکی از نزدیکان مبارک نیز داروهای وی را از یکی از داروخانه‌های شرم‌الشیخ تهیه می‌کند.

از سوی دیگر "محمد الجندی " وزیر دادگستری مصر فاش کرد که اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد مبارک توانایی حرکت ندارد و ناراحتی وی در ناحیه ستون فقرات عود کرده و قادر به حرکت نیست.

مبارک سه سال پیش در آلمان تحت عمل جراحی در ناحیه ستون فقرات گرفت.

الجندی در ادامه افزود که در صورت اثبات اتهام‌ها علیه مبارک چنانچه وکیل وی طی درخواست رسمی اعلام کند که مبارک توانایی حرکت و آمدن به قاهره برای بازجویی را ندارد در آن صورت بر اساس قانون یک تیم قضایی برای بازجویی از وی به محل اقامتگاهش در شرم‌الشیخ اعزام خواهد شد.

khosh bavar - ایران - یزد
مبارک مدتی میبود که در سیاست کومایی خود بسر میبرد ! شاد و بیدار باشیم .
جمعه 19 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
مثل همه دیکتاتوران که یه عمر در راس بودند و یهو همه چیزشان بر فنا رفت از غصه دق مرگ شد ( البته هنوز مبارک داره جون میکنه )
جمعه 19 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
روزی برسد که خامنه ای به دیار و سرای باقی سفر کند و با جَدّش محشور شود !
جمعه 19 فروردین 1390

punisher - ایران - شیراز
به امید روزی که همه ی دیکتاتورهای جهان به کما بروند / البته بعد از تحمل مجازاتشان
جمعه 19 فروردین 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
زودتر بمیر که ازت متنفرم چون قبل از انقلاب مردمت داشتی نقشه حمله به ایران را می کشیدی و تلاش به اتحاد دیگر کشورهای عربی بر علیه ایران طبق گفته ویکی لیکس/ خدارو شکر که داری می میری/ زودتر لطفا
جمعه 19 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
واقعا مشکل است که شخصی تمام عمر خود را در پست های حساس و بالای کشوری و لشگری در خدمت ملت و مملکت خود باشد و سپس این چهره کثیف و بی پدر مادر سیاست یک چنین خدمتگزاری را بنام دیکتاتور نامیده از صحنه سیاست دور نماید . خدائیش اگر ایشان ابدارچی نیروی هوائی و یا کاخ ریاست جمهوری مصر بود مسلما در پایان کار یک قدردانی کوچکی از ایشان بعمل میامد. لذا باید گفت که سیاست واقعا شغل بسیار کثیفی است و احمق ترین افراد خود را برای رسیدن بمقام سیاسی بالا اماده میکنند . خوب بمتن خبر دقت کنید . اطرافیان احمق این مرد بزرگ در این وضعیت روحی و جسمی خبر احضار فرزندش را میدهند . مسلما هر کسی باشد بحالت کما خواهد رفت
جمعه 19 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
روزی خامنه ای باشه به کما بره دیگه برنگرده
جمعه 19 فروردین 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
خوش بگذره
شنبه 20 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
بی ناموس خودشو زده به موش مرده گی نوکر صهیونیسم و امریکا.برا مردنت روز شماری میکنیم.
شنبه 20 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.