طرد آیت‌الله خامنه‌ای توسط خویشاوندانش


طرد آیت‌الله خامنه‌ای توسط خویشاوندانش

به گزارش تحول سبز، خویشاوندان درجه یک آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران «به بهانه‌های مختلف» دیدار نوروزی با وی را نپذیرفته‌اند.

تحول سبز که این خبر را به نقل از «یکی از اقوام نزدیک آیت‌الله خامنه‌ای» منتشر کرده، نوشته است: «رابطه آیت‌الله خامنه‌ای با اقوام پدری و مادری خود که اغلب مقیم مشهد هستند پس از حوادث سال ۸۸ به شدت تیره شده است.»

این گزارش می‌افزاید حتا دایی بزرگ وی که نام او «س. ع. م» ذکر گردیده به همراه همسر و پسرش به انگلستان پناهنده شده است.

این دایی رهبر جمهوری اسلامی، در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای مدیر تشریفات نهاد ریاست جمهوری بود.

بر اساس این خبر، وی پس از انتخابات بحث‌برانگیز دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران، به شکل علنی با دولت محمود احمدی‌نژاد مخالفت کرد و شعرهایی نیز بر علیه آن سرود و منتشر کرد و به همین خاطر نیز توسط دادستانی انقلاب احضار شده بود.

تحول سبز می‌افزاید: «همین امر هم موجب می‌شود که وی نهایتاً به همراه همسر و پسرش از ایران خارج شود و در انگلستان تقاضای پناهندگی کند.»

همچنین پس از انتخابات ۸۸ یکی از دایی‌زادگان آیت‌الله خامنه‌ای نیز بازداشت و به دو ترم تعلیق از تحصیل محکوم شده است.

این گزارش می‌افزاید: «سنت آیت‌الله خامنه‌ای برای دیدار با نزدیکان و خویشاوندان در سفرهای نوروزی یا تابستانی به مشهد بدین صورت بود که فرزندان آیت‌الله خامنه‌ای، اقوام را برای صرف ناهار در یک روز تعطیل به کاخ ملک‌آباد ( که محل اقامت ایشان در مشهد است) دعوت می‌کردند. امری که پس از حوادث انتخابات سال ۸۸ بی‌رونق شده بود و بسیاری از اقوام در دیدار با رهبری انقلاب حاضر نمی‌شدند.»
 
تحول سبز نوشته است که امسال «تقریبأ اکثر اقوام درجه یک آیت‌الله خامنه‌ای» حاضر نشده‌اند تا در کاخ ملک‌آباد با وی دیدار کنند و همین امر هم موجب شد تا فرزندان آیت‌الله خامنه‌ای در تماس با خویشاوندان وی، تمایل آیت‌الله را برای دیدار با آن‌ها اطلاع دهند اما برخی از افراد حاضر به دیدار با ایشان نشدند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر ۷۲ ساله جمهوری اسلامی، از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸ برای دو دوره پیاپی رئیس‌جمهور ایران بود و پس از مرگ آیت‌الله روح‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران، از طرف مجلس خبرگان به مقام رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

آیت‌الله خامنه‌ای که زاده مشهد است و دو دختر و سه پسر دارد در میان خانواده و خویشاوندان خود حضور چهره‌هایی را که با سیاست‌های حاکم مخالفت‌هایی داشته‌اند، تجربه کرده است.

از جمله هادی خامنه‌ای، برادرش، که بیشتر به اصلاح‌طلبان جمهوری اسلامی گرایش دارد و روزنامه‌های جهان اسلام و حیات نو که وی مدیرمسئول آن‌ها بود توقیف شدند. هادی خامنه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری اخیر از میرحسین موسوی، یکی از نامزدهای این انتخابات و از رهبران کنونی مخالفان حکومت، پشتیبانی می‌کرد.

همچنین شیخ علی تهرانی، همسر بدری حسینی خامنه‌ای، خواهر آیت‌الله خامنه‌ای، از مخالفان سرسخت نظام جمهوری اسلامی بود و در سال‌های نخست انقلاب ایران به سازمان مجاهدین خلق، از گروه‌هایی که به شکل مسلحانه با حکومت ایران مبارزه کردند، گرایش پیدا کرد.

شیخ علی تهرانی پس از انقلاب به عراق رفت و با سازمان مجاهدین خلق همکاری کرد اما پس از جنگ هشت ساله ایران و عراق، در سال ۱۳۷۴ به ایران بازگشت و به ۲۰ سال زندان محکوم گردید اما بیشتر آن را در خارج از زندان و در بازداشت خانگی به‌سر برد.

کلاه قرمزی و صمدآقا - ایران - اصفهان
های دلم خنک شد. کسی دیگه این کفتار پیر را به رسمیت نمیشناسد و داخل آدم حساب نمی کند.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

davood1349 - ایران - تهران
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری لیاقت دیدار با اقا رو نداشتن جانم فدای رهبر وای اگر حکم جهادم دهد اقا گل سرسبد ایران اسلامی
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
فامیل هایش فهمیدن چیزی به پایان جمهوری اسهالی نمانده از ترس مردم این خالی بندی را میکنند
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
من مسلمان هم مدتیست اسلام اخوندی کثیف را طرد کردم ! شاد و مرطد باشیم !
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

purelove_31 - ایران - مشهد
استاد!!!!. میفرمودیه
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
مگه عاطفه و احساس هم داره اصلا براش فرقی نمیکنه فقط و فقط چسبیده به کرسی رهبری که بخور تو فرق سرش - بقول خوش باور آزاد و بی رهبر باشیم . آمــــیـــــــــن
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
چه بهتر!.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
نمی بینی که ابلیسیت خودبین -- پدید آمد سزای طرد و نفرین . نه تنها خویشاوندانش بلکه ایرانیان ایرانی زاده این اِبن ابلیس را دفع کرده اند .
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

شمبلیله - انگلیس - لندن
یه شیرهای به کجا رسیده . خاک بر سر ما.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
اِی اِمان از ..خ..! خدا خود خمینی .خامنه ای خلع ِ #آیت # خواهد!!!...
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

sh_v - تهران - ایران
ما هم امسال حوصله دید وبازدید نداشتیم وبی خیالی گذروندیم. در عوض تو هوای تمیز تهران نفسی تازه کردیم. جای همه خارج از ایرانیها وخارج از تهرانیها هم خالیییی.. مثل اینکه خیلی از تهرانیها رفته بودن یزد ..
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
این پست فطرت جنایتکار باید با زجر سقت شود. تا سزای تمام اعمالش را پس دهد. این افت الله وقیح اسهالی اگر از ایران فرار نکند و دست ملت ایران بهش برسد تیکه پاره اش میکنند.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

8pa - ایران - تهران
روزی رو می بینم که همون مجتبی و مسعود و میثمم آدم حسابت نکنن!این سرنوشت محتوم همه ستمگرانه!مثل کسلر رئیس اس اس نازی که عاقبت دخترش لوش داد و اعدام شد.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مردک قاتل و دزد میلیاردها ببین چه جنایاتی کرده ای که فامیل تو هم قبولت ندارند بمیر و ننگ و نفرت به طرفداران از خودت کثیفتر مرگ بر تو و توله هایت//با پوزش از توله سگها و توله گرگهای ناز نازی
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این جانور آنقدر کریه و منحوسه که فک و فامیلش هم از وجودش خجالت میکشن. باید به این افراد باوجدان درود فرستاد که به پول و قدرت نه میگویند و همراه مردم خودشون با بیعدالتی و جنایت مخالفت میکنن. این حکومت و ولی وقیحش فقط بدرد یک عده مزدور و وطنفروش میخورند که میتونن شرف و وجدان شون رو به قیمتی ارزون بفروشند. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

Negah* - المان - فرانکفورت
davood1349 - ایران - تهران. جان تو وامثال تو هم اگرفدای رهبر بشه محبوبیت رهبر از دلها پر گرفته خودت وامثال شما هم خوب مید انید کاری که بدستور رهبر شما بر سرملت ایران امده مثل لکه ننگی بر دامن جمهوری اسلامی میباشد ودیگر جانهایی چون شما به اوجان نخواهد داد.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
pariha - : بعضی موقعها واقعا شیرین میشی ! شاد و همیشه شیرین باشیم .
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫حتمأ جیره و مواجب فامیل قطع شده و نتوانستند مثل گذشته بیت الامال را لفت و لیس نمایند،،قوم و خویش های این بابا مگر کی هستند که با او قطع رابطه نمایند،قبل از انقلاب در محله سرشور مشهد زندگی میکردند و خانواده ای پر جمعیت و تهیدست بودند،و همانطور که پدرم تعریف میکرد،در بلوای نان که هر آشغالی را با آرد مخلوط میکردند و نان نا مرغوبی را عرضه میکردند،پدر سید علی از شاطر نانوائی میخواسته که نان خمیرتری به او بدهد که شاید بتواند شکم افراد خانواده را سیر نماید،رویهمرفته آدمی زحمتکش و بی آزار بوده.
جمعه 19 فروردین 1390

bootimaar - فرانسه - پاریس
هادی خامنه ای رو من تو اوین دیدم هرچه با ما شد با او هم شد...و ننگ داشت که بگه برادر رهبره...زنده باد بیداری...اگر ترس جان ومال نبود امروز سید علی بودو عبای چرکینش اما افسوس. افسوس ..افسوس
جمعه 19 فروردین 1390

mos - کانادا - تورنتو
خامنه ای پررررررررر!!!
جمعه 19 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
داشتم به این فکر می کردم که این منحوسِ پلید ، هیچ شفاعتی رو ، از هنرمندان و فرهیختگان و شخصیت های مهم علمی و حتی مذهبی ، مثل آیت اله های قم و .. رو ، در بارهء هیچ کدوم از زندانیان و محکومین سیاسی قبول نمی کنه .. خداییش اگه همین رفتارش رو ، به حساب بلایی که خدا داره آروم آروم سرش میاره نذاریم ، به کدوم حساب میشه گذاشت ؟
جمعه 19 فروردین 1390

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
feminism افرین که شعرت کاملا به جا بود. مثل همیشه شیرینی و به دل میشینی.
جمعه 19 فروردین 1390

دل نیا - ایران - بوکان
الهی که تو بی کسی و تنهایی دق کنی و بمیری . و جسدت و بدیم سگ ها تکه تکه کنند.امین
جمعه 19 فروردین 1390

alibabatabrizi - ایران - تبریز
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست .این شعار تقدیمست از طرف انجمن مبطلایان به سرطان خون.
جمعه 19 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
davood1349- کاش اینقدر که تو به خامنه ای ارادت داری اون هم تو رو قاطی ادمها حساب میکرد
جمعه 19 فروردین 1390

دستان - ایران - تهران
خدا کند که دروغتان راست باشد . به هر حال انسانها دنیا طلبی خودرا در شرایط سخت بروز میدهند در همه عالم و همه جا اختلاف نظر فراوان است اما خدا کند این عدم تطابق فکری برای استفاده از رانت و رسیدن به مقام و منزلت و مال دنیا نباشد که در آن صورت دامان هر کسی را خواهد گرفت .مهم عزت مردم ایران است نه چند خورده پا ی بی مقدار.خدا هدایتشان کند
جمعه 19 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
siavash siavash- بلژیک- سیاوش جان این شما هستی که دلِ دریائی داری عزیزم . باز هم ازت متشکرم.
جمعه 19 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
قطعا خانواده خود خامنه ای که چنین انگلی را که در جنایت و سبوعیت بی همتاست تحویل داده اند کم از خود او نبوده اند اما میدان نداشته اند بعد هم این مردک بخیل عقده ای بعد به قدرت غصبی و تقلبی رسیدن به هیچ یک میدان نمی داد البته برادرانش مخصوصا هادی به قامیل های او رفته که از درونش آقای موسوی هست و خواهرش که زن شیخ علی تهرانیست. اما تعجب از فامیل همسرش خجسته است آنها از نظر تفاوت سطح بسیار بالاتر از علی گدا بودند و خانواده ی متدینی که در آن قشر میتوان گفت آدم حسابی بودند چگونه است که خجسته مانند یک کنیز رفتار میکند و کاری به مانند آسیه در منزل فرعون انجام نمی دهد جای تعجب است احتمالا او هم نخاله ی قامیلشان است که فرزندانش هم مخصوصا مجتبی روانی جا پای ضحاک گذاشته و حتی وحشی تر که کارگردانی بسیاری از برنامه های سرکوب های اخیر را از پشت پرده با همکاری تمساح و عباسی ملعون انجام میداد. خدا ریشه همه ی شما خائنین دیو سیرت را خشک و نابود کند. شماها مانند زمین بایر هستید و ثمره ی شوره زار.
جمعه 19 فروردین 1390

dany_1471 - ایران - بوشهر
وای از روزی (قیامت) که حساب اینهمه ناداوری رو بخواین پس بدین. در ضمن میدونم شماها از کجا دارین میسوزین.کشوری که همه دنیا متحد شدن و دست به دست صدام دادن که نابودش کنن الان با رهبری این سید بزرگوار وبه کوری چشم همه شماها روز به روز داره بیشتر پیشرفت میکنه.به امید روزی که همه شماها اقا رو بیشتر بشناسید
شنبه 20 فروردین 1390

گلیا - ایران - تهران
ریسمان ظلم از کلفتی پاره میشه. بنا به پیش بینی های دقیق 8 سال بیشتر پایدار نیستند. اما هیچ وقت بدی نرفته که بهتر بیاد
شنبه 20 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.