متهم اصلی حملات ۱۱ سپتامبر محاکمه می شود


متهم اصلی حملات ۱۱ سپتامبر در گوانتانامو
 محاکمه می شود

خالد شیخ محمد، متهم به طراحی حملات 11 سپتامبر همراه چهار مظنون دیگر که قرار بود به یک دادگاه مدنی منتقل شوند، در یک کمیسیون نظامی در گوانتانامو محاکمه می شوند.

اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا که پیشتر گفته بود خالد شیخ محمد در دادگاه مدنی و در خاک آمریکا محاکمه خواهد شد با تغییر نظر خود اعلام کرد: "ما بیش از این نمی توانیم اجازه دهیم که این محاکمه به تعویق افتد."

دولت باراک اوباما با مخالفت شدید جمهوریخواهان از تصمیم پیشین خود برای انتقال آقای محمد به دادگاهی در آمریکا صرفنظر کرده است.

آقای اوباما اخیرا منع محاکمه نظامی افراد مظنون به فعالیت های تروریستی را لغو کرد.

او کنگره را متهم کرد که با مخالفت خود با بستن زندان جنجالی گوانتانامو در کوبا و ممانعت از محاکمه برخی مظنونین در دادگاه های آمریکا امنیت ملی این کشور را تضعیف کرده است.

کنگره آمریکا یک رشته موانع قانونی در مسیر انتقال بازداشتی های گوانتانامو به خاک آمریکا اعمال و چنین محاکمه ای را عملا غیرممکن کرد.

مقام های محلی نیویورک نیز به شدت با تصمیم مخالفت کردند چون نگران هزینه سنگین انجام چنین محاکمه ای که باید تحت تدابیر شدید امنیتی انجام می شد بودند.

علاوه بر آن کشف یک توطئه تروریستی برای بمبگذاری در یک هواپیما به مقصد دیترویت که دو سال پیش رخ داد، باعث افزایش نگرانی نسبت به برگزاری محاکمه در دادگاهی مدنی شد.

مجازات اعدام

خالد شیخ محمد و همدستان او در اواخر دوره ریاست جمهوری جورج بوش در برابر یک کمیسیون نظامی متهم شدند و نشانه ها حاکی از آن بود که آنها اقرار به گناه خواهند کرد، اما بعد از روی کار آمدن باراک اوباما این روند قضایی متوقف شد.

او در دوران مبارزات انتخابات ریاست جمهوری خود قول داد که زندان گوانتانامو را طی یکسال ببندد.

آقای هولدر روز دوشنبه در نشستی مطبوعاتی از تصمیم پیشین خود برای محاکمه این متهمین در سیستم قضایی آمریکا دفاع کرد.

او گفت صدها تن از کسانی که با شبکه های تروریستی همکاری داشته اند با موفقیت محاکمه شده و در زندان های آمریکا محبوس هستند. وی افزود دولت اوباما به پیگرد قضایی مظنونین در دادگاه های آمریکا ادامه می دهد.

آقای هولدر کنگره را متهم کرد که با محدودیتهای "غیرعاقلانه" که بر دولت اعمال کرد عملا دستهای او را "بست."

اما او افزود وزارت دادگستری آماده بود که مدارکی "قوی" علیه خالد شیخ محمد و همدستانش مطرح کند.

او گفت مجازات مورد درخواست برای او احتمالا همچنان اعدام خواهد بود.

خالد شیخ محمد از سال 2003 که در پاکستان دستگیر شد تاکنون در اختیار آمریکا قرار دارد.

دادستانها می گویند او به اقدامات تروریستی دیگری به جز حملات یازده سپتامبر اعتراف کرده است.

برخی از این موارد عبارت است از: بمبگذاری در کلوپ شبانه ای در بالی در سال 2002، بمبگذاری مرکز تجارت جهانی در سال 1993، قتل دانیل پرل خبرنگار آمریکایی و عملیات نافرجام بمبگذاری در کفشی در یک هواپیمای آمریکایی در سال 2001.

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
دوستان یه بار دیگه میگیم مستند Arrival رو ببینید این مستند 52 قسمت داره هر قسمت 10 دقیقه . یکی از مستندایی که مثل توپ تو اینترنت صدا کرد . ابتدا از سایت یوتیوب عرضه شد ولی یوتیوب این مستند رو 4 بار مسدود کرد که نشون داد مسئولان یوتیوب 100% صادق نیستند ( در واقع فراماسونن ) . این مستند توسط چند آمریکایی ساخته شده برای افشای فراماسونها و کارهایی که دارن تو دنیا میکنن . تو این مستند به وضوح مستنداتی رو میاره که نشون میده 11 سپتامبر هم کار خودشون بوده (شیطانپرستان و فراماسونها ) که این فقط یکی از چیزایی که تو این مستند افشا میشه. میتوننین این مستند رو از همه جا غیر یوتیوب ( که جای تامل داره ) دانلود کنین . خلاصه اگه این مستند رو نبینین نصف عمرتون بر فناست ( بدون شوخی و اغراق ) . یکی از سازندگان این مستند به نام عبدالله هاشم ( اسم اصلیش این نبوده تغییر داده ) الان چند وقته دستگیر شده و طبق اخبار موثق ( که هیچ شکی به منبعش نیست ) زیر شکنجه قرار داره
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بیگلی بیگلی - : دوست گرامی, اول از همه, به هیچکس " اعتماد " نکن که ادعای " یافتن " حقیقت را دارد, زیرا " حقیقت " وجود دارد ! این داستان 11/9 که باعث تغییر و دگرگونی تحولات " اجتماعی / سیاسی " کره زمین را بهمراه داشته, که برای چشم ابی ها خیلی غیرقابل هضم که 18 نفر ادم کله خر, باعث بهم زنی تاریخ دنیا بشوند که در جهان بیسابقه بود که باعث شکستن " غرور " کاذب انان شده که نتوانستند امنیت کشور و مردم را حفظ کنند, بدینجهت این شایعه را ساختند که حتی یک لیوان اب خوردن بدون دستور ما ( freemason ) در جهان بوقوع نمی پیوندد تا چه برسد به این فاجعه بزرگ 11/9 ! این تز من دالی بر تایید ترور نیست ولی فراموش نشود تروریستهای ایرلندی و باسکی و امیر اسرائیلی که رئیس جمهورشان را ترور کرد ! شاد و شجاع باشیم .
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد. تو که اینهمه تبلیغ کردی، لینک دانلود میذاشتی دیگه. فقط آدمهای ساده لوح اروپا باور می‌کنن کار تروریستها بود. همش زیر سر آمریکا و اسرائیل.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد - نمونه این مستند تو یوتیوب پره و این مسئله صهیونیزم و فراماسونری مسئله تازه ای نیس که بخواد تو ایران مثل توپ صدا کنه
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد 33-11-9 از اعداد مقدس فراماسونراست.و کلی کار با این سه تا عدد تو دنیا انجام دادن.تازه تو فیلمهای قبل از 11 سپتامبر به این حادثه اشاره کردن چون نماد گران و یه سری دلیل دیگه هم داره ا...
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
من نمیدونم چرا مسئولان سایت لینکای منو نمی زارن ولی ماله بعضیارو میزارن!!؟؟ دوست عزیز تو یمتوب بزن Illuminati Symbolism In Movies برای سریال ظهورم سرچ کن
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Michael Jackson L.O.V.E - : مرسی دوست عزیز , فیلم نامبرده را دیدم ولی من منکر این سازمان و تبلیغ عقایدش نیستم و به انها هم " حق " میدهم که با سرمایه خود ( انسانی / غیرانسانی ) برای ارمانشان تبلیغ کنند, یعنی این جهان مانند باغی است که به صاحب باغ و خدمه و باغبان احتیاج داره و انان با پول خود توسط خدمه و باغبان خود که همان شخصیتهای هنری و سیاسی است, باعث نفوذ سیاسی خود در دنیا هستند, حال ایا باید این اتفاق 9/11 را بحساب این سازمان گذاشت ? علم احتمالات هم این اجازه را به من خوش باور را میدهد که با مجموعه اعدادی مشابه هم حتی 2 بار بلیط بخت ازمایی برنده بشوم و گاهی اوقات استثنا و احتمالات پزشکی مخصوصا بهنگام تولد دوقلوهای متفاوت و یا حتی تاریخ تولد یکسان از لحاظ روز و دقیقه و ثانیه که شبیه هم هستند در یک خانواده که دارای چندین فرزندان هستند اتفاق افتاده است! شاد و هوشیار باشیم.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
khosh bavar - ایران - یزد - خوش باور جان دوست من هیچ کدوم از این چیزا که گفتی ملاک من نبود . من خودم از شکاکترین آدمها در مورد فراماسونها و شیطانپرستان بودم . من خودم کلی دلیل واسه خودم داشتم که اینا چرته ولی سعی کردم بدون تعصب در موردش تحقیق کنم حدود 3 سال وقتم رو گذاشتم . من شاید شوخی زیاد بکنم ولی پاش که بیفته تا بیخ و بن یک قضیه رو نفهمم ول کن نیستم . این مستند Arrival که من مثال زدم تنها یه نمونه از خرواره ولی از همه کامل تر بود یک خاصیتی هم که این مستند داره اینه هیچ چیز اون جور که شما فکر میکنید نیست یعنی نمیتونی حدس بزنی میخوای چی رو الان ببینی . در ضمن روند کاملا منطقی داره جوریکه اگه یه آدم منکر تمام این قضایا هم به دید منصفانه نگاه کنه فکرش عوض میشه حالا نه 180% حتما ولی فکرش عوض میشه . بازم توصیه میکنم اول ببینید بعد من رو متهم کنین و سعی کنین تمام پاسخاتون رو از اون بگیرید نه اینکه سطحی نگاه کنین و رد شین یعنی تا یه مطلبش رو نفهمیدی بقیش رو نبین .
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ادامه ) شاید من به نظر هیجانزده بیام و خیلیا بگن این بابا یه چیز دیده جو گیر شده ولی من 3 سال وقتم رو گذاشتم و به اونچه در این مورد میگم یقین دارم و دوست دارم که از تجربه من دیگران بهره مند بشن . اما شاید این کار من اشتباهه و آب در هاون کوبیدن باشه ولی من اینجوریم دیگه
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
حتی بی طلاع ترین انسانها هم میدانند .کار امریکا و موساد بود .
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد . نخیر اقا این مجموعه با دلارهای نفتی اسلامیون ساخته شده زیرا که دیده اند ترورهای روزانه و عملیات روزانه ی ترورهای انتحاری اسلامی چه گونه چشم جهان را به جنایت نهفته در این دین/جهاد/ گشوده و حالا اسمان و ریسمان را بهم می بافند که این مسئله را گسترش دهند که جنایات اسلامی را به گردن غرب بیندازند برای تطهیر دینشان.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
احتراز - آلمان - دورف - عزیز من این مستند رو اول که دیدم با زیرنویس بود ولی این بسیجیای احمق اومده بودن صحنه های به قول خودشون مستهجن رو شطرنجی کرده بودن منم کفری شدم زدم پاکش کردم اینقدر تو نت گشتم که نسخه اصلی رو گیر آوردم ( یه سایت بود اسمش یادم نیست که لینکای اگه اشتباه نکنم 4shard رو گذاشته بود ) و زیرنویسش رو هم به صورت جدا به صورت Srt جدا گرفتم و گذاشتم کنارش ( البته اگه شما انگلیسید خوبه که مشکلی نیست ) الانم میخواستم لینک دانلود مستقیم بدمت ولی این مخابرات ایران زده همه سایتارو فیلتر کرده آدم دپرس میشه تو نت میگرده شما تو گوگل به فارسی یا انگلیسی احیانا بگردی پیدا میکنی نسخه اصلی و سانسور نشدش رو چون شما تو آلمانی از لحاظ فیلترینگ و نمیدونم این مسخره بازیا مشکلی نداری . در ضمن هیچوقت یادتون نره که هیچ مطلبی (حتی مطالب این سریال) رو بدون هیچ چون و چرایی قبول نکنین.. تحقیق کنین درباره ش، بحث کنین در موردش، جون بکنین.. ولی به شناخت برسین.. این مهمه...
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن عزیز بیشتر مطالب در مورد فراماسونری مخصوصن تو یوتیوب یه حالتی داره که اکثرادر مورد فراماسونری اغراق کرده و یه جورایی اون رو افسانه ای تا یه حدی نشون میده و بیننده وقتی میبینه کلی سوال تو ذهنش به وجود میاد و همین سوالاته که باعث میشه طرف بگه برو بابا اینا همه زاده تخیل و نمیدونم اینا الکیه. ولی Arrival طوری مطلب رو بیان میکنه که حتی مخالفا هم تحت تاثیر قرار میگیرن جوری که سوالات یکی یکی پاسخ داده میشن و ادم بعد دیدنش وقتی در مورد مطالبش یکی یکی فکر میکنه و تحقیق میکنه میبینه درسته و فراماسون ها هم اینو خوب فهمیدن واسه همین از یوتیوب ورش داشتن با وجود طرفدارا و بینندگان بیشماری که پیدا کرده بود و کسانی که هنوز ندیده بودن و میخواستن ببینن . در ضمن من گفتم تو اینترنت مثل توپ صدا کرد نه تو ایران . با تشکر من برم یه چایی بزنم به بدن خسته شدم از بس جوابیه نوشتم :d
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
دوست عزیز خوش باور (: حادثه 11 سپتامبر با همون 9.11 ،911 روز بعدش حادثه تروریستی انفجار های مادرید رخ داد.همونطور که گفتم اینا رو اعداد مقدسشون توجه و تمرکز ویژه یی دارند-برج‌های مرکز تجارت جهانی در نیویورک بین سالهای 1966 تا 1977 ساخته شدند؛ یعنی.. 11 سال /حادثه 11سپتامبر 2001 معروف به 9/11یعنی 11 =9+1+1 /یازدهم سپتامبر، 254 روز از سال گذشته.. 11=4+5+2 /یازدهم سپتامبر، 111 روز تا پایان سال.../اولین هواپیمایی که به مرکز تجارت جهانی برخورد کرد پرواز 11 بود.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
-تعداد پرسنل پرواز 11 نفر بود/یویورک 11اُمین ایالت در اساسنامه آمریکاست/در 11 سپتامبر 1990 یعنی 11 سال مانده به حادثه برج‌ها، جورج بوش پدر طی سخنانی در کنگره آمریکا ح نظم نوین جهانیNEW WORLD ORDER رو اعلام میکنه /بیست و یکم دسامبر سال 2012 ساعت 11:11 دقیقه، دگرگونی زمین طبق پیش‌بینی مایاها /بیست و یکم دسامبر سال 2012، 2012/12/21 : 11=2+1+2+1+2+2+1 /راستی .. اولین ماموریت ناسا هم با فضا پیمای آپولو 11 انجام شد(: بازم بگم...! از همه مهم تر اینکه حادثه 11سپتامبر روی دلار از سال ها قبل ترسیم شده توسط فراماسونرا ،سرچ کن اسرار دلار دوست عزیز اگه بازم شک داری یا اتفاقی میدونی خیلی از این 9.11 ها و 33 هارو هنوز نگفتم...
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

بابک - ایران - سبزوار
کار القاعده بود با همکاری سپاه و عربستان این را همه می دانند.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Michael Jackson L.O.V.E - : مرسی دوست گرامی , منو مبهوت این داستان کردی که اینقدر " اشکارا " برای ان تبلیغ و با ان زندگی میکنند و با ان به انجام عملیات " مخفیانه " خود میپردازند, پس نباید اینطوریکه ادعا شده از سازمان " مخفی " حرف زد ! ولی من با توجه به اینکه خوش باورم, " فعلا " نمیتوانم خوش باور باشم و این " هنر تروریستی " را جزو این سازمان بگذارم ! شاد و افشاگر باشیم.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
نظرات خجسته همه را خواندم به خصوص آن روستایی باصفا. آمریکا این همه حق ناحق برای ظلم کردن (مثل حق وتو) دارد آخر سر همه این رویه های به ظاهر قانونی را دور میزند و خود راسا عمل میکند.و برای اینکه دستاویزی برای لشگرکشیهایش داشته باشد اول یک پاپوشی(مثل یازده سپتامبر) میتراشد و بعد بدان واسطه لشگرکشیهای خود را توجیه میکند. برای 1- به اسم مبارزه با تروریسم(لبنان) 2- برای حمله به افغانستان و عراق (محاصره کامل ایران). خلاصه این که ای آمریکاییهای متمدن آیا این همه نهادهای قانونی برای رسیدن به شکایاتتان وجود ندارد که خود لشگر سلم وتور را به چهار گوشه جهان اعزام میکنید , و اگر این ارگانهای جهانی (مثل سازمان ملل و شورای امنیت) بی خاصیت هستند همه شان را منحل کنید. "مرگ بر وطنفروش توجیه گر(خودفریب)"
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
در ادامه : بعد برای این که توده عوام را افکارشان را از اندیشیدن راجع به این سیاست کثیف منحرف کند آنها را مشغول به مسائل موهوم میکند. مانند اینکه کار فراماسونها بوده و هزار تا عدد 11 درونش پیدا شده . و افکار جهانی از اصل قضیه که تفکر راجع به سیاست مزورانه آمریکاست منحرف میشوند.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران عزیزه من خوب آمریکایها و اسرائیلی ها همون فراماسون ها هستند.مگه نمیدونی اکثر رئیس جمهور های امریکا ماسون بودن!!@:
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
11 sep کار خود امریکا بود .بن لادن کیه همش نقشه بود قران اتیش زدن نقشه است ای مسلمانان اگاه باشید اینها میخواهند جن را از دروازه 11 در خیال باطلشان به ظهور برسانند مادر جرج بوش و پدر ایشان از بنیانگذاران شیطان پرستی در امریکا بودند .پاپ بندیک یک فراماسون است صلیب در میدان واتیکان کار گذاشته شده بروی علامت فراماسونی (شیطانپرستی)است .اینها برای خانه کعبه هم برنامه دارند. اینها جن پرستند...
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران. سلام بنده حقیقتا سر از فراماسونری در نمی آورم پس اطلاعات ناچیز خودم را تقدیم میکنم تا تبادل اطلاعاتی شود. کشورهای مزور (دو رو) مثل ایران و آمریکا و در حاشیه اسراییل اهداف بلند مدتی را که برنامه ریزی میکنند همیشه با این نوع روند فکر میکنند که با یک تیر چند نشان بزنند (بستگی به شرایط دارد). در این پروژه یازده سپتامبر همه گونه هدف در نظرشان بود از پروژه اسلام هراسی بگیر تا وحدت ملی و نظم نوین جهانی وووو. اما هدف های اصلی "محاصره 360 درجه" ایران و در حاشیه خلع سلاح حزب الله. الان دوستمان گفت مستند ظهور را نگاه کن و وقتی قسمت سومش را دیدم جواب بسیاری از این سوالات در آنجا بود که این کشورهای مزور (ایران و آمریکا) با جعبه جادویی (تلویزیون) مردم خود را مسخ میکنند. کاری که رسانه های آمریکایی پیرامون موهومات 11 سپتامبر کردند مشابه کاریست که رسانه های ایران در این چند ساله سر مردم ایران آوردند.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران. ادامه: آمریکاییها باید ایران را محاصره میکردند چون جنگ نهایی (ENDWAR) با بسته شدن "تنگه هرمز" کلید خواهد کرد. دقت داشته باش کشوری که ابرقدرت باشد (ایران) با دست یافتن به سلاح هسته ای تبدیل به اژدهای مخوفی میشود که دیگر هیچ چیز جلودارش نیست.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
Michael Jackson L.O.V.E - ایران - تهران. باز یادم رفت دوست عزیز بحث راجع به کیش روسای آمریکا بحثی است منطقی و قابل پیگیری ولی ایراد به قسمت دوم مباحث تان بود که راجع به عدد 11 بود و بیشتر خوراک خبری است برای جوانان که احتمالا شما هم جوان هستید و معذور. سرافراز باشید.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.