فضای امنیتی و حضور لباس‌شخصی ها در میدان فاطمی تهران


فضای امنیتی و حضور
لباس‌شخصی ها در میدان فاطمی تهران

دیروز یکشنبه، منابع خبری از حضور انبوه نیروهای امنیتی و انتظامی در میدان فاطمی تهران و فضای سنگین امنیتی در خیابان‌های اطراف آن خبر می‌دادند.

به گزارش کلمه، شاهدان عینی از حضور صدها مامور پلیس و لباس شخصی با انواع وسایل نقلیه و تجهیزات کامل در اطراف میدان فاطمی در ساعات عصر دیروز– یکشنبه ۱۴ فروردین – خبر می‌دادند و خاطرنشان ‌کردند که به‌رغم بسته بودن در مسجد نور، واقع در میدان فاطمی، تردد شهروندان در این محدوده تحت کنترل شدید ماموران قرار داشته است.

به نظر می‌رسد علت حضور پرتعداد نیروهای امنیتی و لباس‌شخصی‌ها در اطراف مسجد نور در عصر روز یکشنبه، اعلام اولیه‌ی این مکان و زمان از سوی خانواده‌ی موسوی برای مراسم ختم میر اسماعیل موسوی بوده باشد؛ حال آنکه از روز قبل، خانواده‌ی موسوی لغو این مراسم را اعلام کرده بودند و مشخص نیست دلیل نگرانی و اضطراب نیروهای رسمی و لباس‌شخصی حکومتی چه بوده که این‌گونه برای حضور پرشمار در میدان فاطمی و محله‌های اطراف آن تدارک دیده‌اند.

بابک - ایران - سبزوار
وحشت سراسر وجود رژیم گرگ منش را فرا گرفته است
دوشنبه 15 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
جنبش سبز میتواند مردم را به عنوان اعتراض " منفی " دعوت به راهپیمایی مردم بهمراه وسیله نقلیه خود در خیابانهای مورد نظر کند ! جنبش سبز, از خواب زمستانی بیدار شو و مردم را در بلاتکلیفی نگذار ! شاد و مصمم باشیم .
دوشنبه 15 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
بی پدرهای حرامزاده از ترسشان این کارها را میکنند. این بیشرفها که اینقدر از مردم دست خالی میترسند, چطور هارت و پورت میکنن که امریکا و اروپا هیچ غلطی نمیتوانند بکنن? اونوقت بعضی از دستمال به دستان رژیم هم در این سایت کامنت مینویسند که امریکا هیچ قلطی نمیتونه بکنه! این بی ناموسها از یک مرده 103 ساله وحشت دارن چه برسه به امریکا و اروپا!!! نابود باد رژیم سفاک اسهالی و نابو باد دین شیطانی.
دوشنبه 15 فروردین 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
این نظام اسهالی بقدری جنایت کرده که از سایه خودشان هم میترسند. چه رسد از ملت قهرمان پرور ایران.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

mehdieagle241 - ایران - تهران
منم رد شدنی دیدم پر از نیرو امنیتی بود خیلی ترسیده به نظر میرسیدن
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
دستمال به دستان رژیم ؟! کدوم رژیم این رژیم یا رژیم بیگانه؟! در کل نرود میخ آهنگی در سنگ (وطنفروش سابق)! .بچه دروازه غار
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.