کتک زدن زندانی عادی در رجایی شهر به جرم دوستی با زندانیان سیاسی


کتک زدن زندانی عادی در رجایی شهر
 به جرم دوستی با زندانیان سیاسی

علی طبرزدی گفت که یکی از هم بندی های پدرش که اتهام غیر سیاسی دارد، به جرم داشتن تلفن خانواده برخی زندانیان سیاسی با لغو مرخصی عید روبرو شده و توسط مامورین به وسیله باتوم برقی کتک خورده است.

پسر حشمت الله طبرزدی، فعال سیاسی و دبیر جبهه دموکراتیک ایران به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: یکی از هم بندی های سابق پدرم که اتهام غیر سیاسی دارد و به اصطلاح زندانی عادی است به جرم داشتن شماره تلفن های منزل پدرم و آقای عیسی سحر خیز در جیبش، مرخصی عیدش لغو می شود و او را کتک می زنند.

وی در ادامه تصریح کرد: کامیار ده پهلوان، مدتی هم بندی پدرم بوده و طبعا بین زندانیان سیاسی با دیگر زندانیان هم بند دوستی ایجاد می شود. پدرم و آقای ده پهلوان هم با هم دوست می شوند، بعد از مدتی پدرم به بند دیگری منتقل می شود. حالا شنیدیم که وقتی آقای ده پهلوان برای تفتیش بدنی می روند تا پس از آن از زندان خارج شده و مرخصی عیدشان را شروع کنند، به جرم داشتن شماره تلفن های منزل پدرم و آقای عیسی سحرخیز او را با باتوم برقی شکنجه می کنند و بعد هم مرخصیش را لغو می کنند.

علی طبرزدی، پسر حشمت الله طبرزدی ادامه داد: آقای ده پهلوان حالشان خوب نیست و شب ها به سختی می خوابند، چون با باتوم به سرش ضربه وارد کرده اند.

iranazadiran - ایران - تهران
لعنت به شداد زمان و دستیارانش.
دوشنبه 15 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
و اگر زندانی عادی برضد و دشمن زندانیان سیاسی میبود, شامل عفو عمومی میشد ! شاد و ایرانی باشیم .
دوشنبه 15 فروردین 1390

black chador - امریکا - ولدن
عیب نداره بزرگ میشه یادش میره مثل بقیه ایرانیها که یادشون رفته.
دوشنبه 15 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
black chador-امریکا-ولدن. همه مثل بعضیها که از این کامنتها مینویسند بی غیرت نیستن که یادشون بره!!! پس مطمئن باش یادشون نمیره, فقط مثل من و تو بالای گود نیستن و بگن لنگش کن!!! اونها داخل گود هستن و با دیوها مبارزه میکنند.
دوشنبه 15 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
کسی چیزی یادش نرفته چادر سیاه اتفاقا چنان یادشون مونده که عین دمل بزرگی شده و سرباز کرده و بهت قول شرف میدم که بزودی خواهیم دید که مردم ایران چگونه اتش خشم فرو خورده شان شعله خواهد کشید و تا بنبان جبر و ظلم و تزویر و ریا رو از بیخ و بن نسوزانند ارام ندارند.......شاد باشید....
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.